abonnement Unibet Coolblue
pi_170173198
Anne Fleur Dekker sleept columnist Theodor Holman voor Raad Journalistiek wegens schrijven column

Columnisten die zomaar een mening publiceren, dat moeten we niet willen met z'n allen



Ehm…okee. We zouden er nog van alles over kunnen schrijven maar Bart Nijman van GeenStijl heeft dat eigenlijk al vakkundig en ladingdekkend genoeg gedaan.

Het is nu wachten tot Anne Fleur Dekker aangifte gaat doen tegen columns en columnisten.

Onze tip: vragen naar officier van justitie Theo Hofstee, die schijnt de vrijheid van meningsuiting in Nederland net zo te haten als extreem-linkse ‘wereldverbeteraars’ dat doen.

http://media.tpo.nl/2017/(...)ns-schrijven-column/

Link naar geen stijl : http://www.geenstijl.nl/m(...)m_dommer_dekker.html

The gift that keeps on giving _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 12 april 2017 @ 19:34:09 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170173350
Waarom geef je dit aandacht?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 april 2017 @ 19:42:57 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170173655
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:34 schreef Falco het volgende:
Waarom geef je dit aandacht?
Het gevaarlijke extreemlinks moet aan de oppervlakte gebracht worden voor een algehele ontmaskering.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 12 april 2017 @ 19:47:43 #4
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170173804
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het gevaarlijke extreemlinks moet aan de oppervlakte gebracht worden voor een algehele ontmaskering.
Joh wat een gejank. Dit soort meisjes zijn er al tientallen jaren. Nog steeds worden we niet onderdrukt door deze hipstermeisjes.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170173979
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:47 schreef Falco het volgende:

[..]

Joh wat een gejank. Dit soort meisjes zijn er al tientallen jaren. Nog steeds worden we niet onderdrukt door deze hipstermeisjes.
Ze hebben wel invloed. En die invloed is gevaarlijk, omdat 1 duif koert, maar meer duiven geven overlast.
Google is your friend, abuse your friends
  woensdag 12 april 2017 @ 19:55:26 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170174027
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:53 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Ze hebben wel invloed. En die invloed is gevaarlijk, omdat 1 kraai kraait, maar meer kraaien geven overlast.
Ze krijgen invloed door dit soort nutteloze kuttopics. Alle soort aandacht voor dit soort suffe trutten doet hen goed. Ik dacht dat die kuthype van Annefleur weer gelukkig over was, maar nu is er weer een of andere dom topic over een of andere domme aanklacht geopend.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170174061
quote:
2s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:55 schreef Falco het volgende:

[..]

Ze krijgen invloed door dit soort nutteloze kuttopics. Alle soort aandacht voor dit soort suffe trutten doet hen goed.
Zeker onbekend met de vara, volkskrant, de groene, enz
dwdd, pauw en joop.nl, de kranten, enz

Zij wordt als vertegenwoordigster van een in die hoek populair gedachtengoed neergezet.

Dat ze jou daarbij voor lul zet, is je eigen probleem.
  woensdag 12 april 2017 @ 19:57:52 #8
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170174103
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:56 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Zeker onbekend met de vara?
dwdd, pauw en joop.nl
Ja, dat was een paar weken geleden ofzo? Ze werd ook hard aangepakt door Pauw geloof ik? Had haar weer min of meer uit mijn geheugen verband. Dit soort meisjes zijn nogal hersenloos en je moet ze niet belangrijker maken dan ze denken te zijn.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170174128
annefleurdd twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 14:33:15 @BartNijman koffie? reageer retweet
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  woensdag 12 april 2017 @ 19:59:45 #10
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170174168
quote:
2s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:55 schreef Falco het volgende:

[..]

Ze krijgen invloed door dit soort nutteloze kuttopics. Alle soort aandacht voor dit soort suffe trutten doet hen goed. Ik dacht dat die kuthype van Annefleur weer gelukkig over was, maar nu is er weer een of andere dom topic over een of andere domme aanklacht geopend.
En jij kunt alleen maar blaten hier over, dan lees je het topic toch niet?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_170174176
quote:
2s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:57 schreef Falco het volgende:

[..]

Ja, dat was een paar weken geleden ofzo? Ze werd ook hard aangepakt door Pauw geloof ik? Had haar weer min of meer uit mijn geheugen verband. Dit soort meisjes zijn nogal hersenloos en je moet ze niet belangrijker maken dan ze denken te zijn.
Ze heeft tot nu steeds op de fp van joop gestaan.

Zij wordt als vertegenwoordigster van een in die hoek populair gedachtengoed neergezet.

Dat ze jou daarbij voor lul zet, is je eigen probleem.
  woensdag 12 april 2017 @ 20:01:19 #12
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170174222
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:59 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ze heeft tot nu steeds op de fp van joop gestaan.

Zij wordt als vertegenwoordigster van een in die hoek populair gedachtengoed neergezet.

Dat ze jou daarbij voor lul zet, is je eigen probleem.
Dan heeft Joop een groot probleem, want ze is zeer ongeschikt om dat 'populaire' gedachtengoed te verkondigen. Maar als men superbang wordt van dit soort domme naïeve meisjes wordt en vindt dat iedereen moet horen hoe stom ze is, dan moet je het vooral aandacht geven :').
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170174276
quote:
2s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:01 schreef Falco het volgende:

[..]

Dan heeft Joop een groot probleem, want ze is zeer ongeschikt om dat 'populaire' gedachtengoed te verkondigen. Maar als men superbang wordt van dit soort domme naïeve meisjes wordt en vindt dat iedereen moet horen hoe stom ze is, dan moet je het vooral aandacht geven :').
En een 180°

quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:34 schreef Falco het volgende:
Waarom geef je dit aandacht?
pi_170174409
Anne Fleur :9~ :9~

Die naam alleen al. Extreem geil wijf. Misschien moet ze bij mij komen wonen zodat ze zich niet meer 24/7 druk zit te maken om waardeloze tweets.
  woensdag 12 april 2017 @ 20:07:54 #15
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170174450
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:02 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

En een 180°

[..]

Nee, je hebt een probleem met begrijpend lezen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170174588
quote:
2s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:07 schreef Falco het volgende:

[..]

Nee, je hebt een probleem met begrijpend lezen.
Je creeert zelf een antwoord op je vraag. Vaker als het over Anne Fleur ging kwam jij met deze vraag. Waarom jij haar wil verdedigen of down playen naar de menigte toe is een betere vraag.
pi_170174631
Valt een column überhaupt onder journalistiek? :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  woensdag 12 april 2017 @ 20:14:28 #18
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170174667
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:11 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Je creeert zelf een antwoord op je vraag. Vaker als het over Anne Fleur ging kwam jij met deze vraag. Waarom jij haar wil verdedigen of down playen naar de menigte toe is een betere vraag.
Het lijkt me verstandig dat sommigen hun prio's moeten verleggen en zich druk maken om dingen die er wel toe doen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 12 april 2017 @ 20:15:52 #19
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_170174712
Fuck yeah, een nieuw Anne Fleur topic.

pi_170175084
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:12 schreef MrSalazar het volgende:
Valt een column überhaupt onder journalistiek? :')
Vroeg ik mij ook af. Dit maakt toch geen kans.
pi_170176415
Raad voor Journalistiek? Waarom bestaat dat?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_170177755
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het gevaarlijke extreemlinks moet aan de oppervlakte gebracht worden voor een algehele ontmaskering.
Extreemlinks wordt een steeds groter probleem in onze samenleving, inderdaad. Gevallen zoals de aanslag op Borussia Dortmund, geclaimd door zowel IS als extreem-links, maken duidelijk waar de onderlinge connectie en loyaliteit ligt.

Types als Anne Fleur hoor je niet over de concentratiekampen homo's in moslimland Tsjetsjenië. Dan blijft het stil.
pi_170178796
quote:
2s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:01 schreef Falco het volgende:

[..]

Dan heeft Joop een groot probleem, want ze is zeer ongeschikt om dat 'populaire' gedachtengoed te verkondigen. Maar als men superbang wordt van dit soort domme naïeve meisjes wordt en vindt dat iedereen moet horen hoe stom ze is, dan moet je het vooral aandacht geven :').
Judith Sargentini bijvoorbeeld? Dit soort wichten schoppen het vaak genoeg tot hoge posities helaas.

Verder eens met dat je er beter geen aandacht aan kan geven, zijn ze eigenlijk te achterlijk voor.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 april 2017 @ 21:41:26 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170178879
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:39 schreef Harlon het volgende:

[..]

Judith Sargentini bijvoorbeeld? Dit soort wichten schoppen het vaak genoeg tot hoge posities helaas.

Verder eens met dat je er beter geen aandacht aan kan geven, zijn ze eigenlijk te achterlijk voor.
Ze krijgt sowieso wel aandacht linksom. Dan liever ook wat aandacht van de andere kant om haar weer uit de wolken te trappen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170178897
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:06 schreef -PesteNoire- het volgende:
Anne Fleur :9~ :9~

Die naam alleen al. Extreem geil wijf. Misschien moet ze bij mij komen wonen zodat ze zich niet meer 24/7 druk zit te maken om waardeloze tweets.
Ja, dat is er wel eentje die klachten van buren kan veroorzaken als je een klein beetje extra je best doet
pi_170178956
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:41 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, dat is er wel eentje die klachten van buren kan veroorzaken als je een klein beetje extra je best doet
_O- _O- _O- Was 't niet de chick van een of andere fokker? Die kan 't dan uiteraard wel even toelichten
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_170179016
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:43 schreef Harlon het volgende:

[..]

_O- _O- _O- Was 't niet de chick van een of andere fokker? Die kan 't dan uiteraard wel even toelichten
Ik ben benieuwd. Ik denk dat het een schreeuwertje is. 10 Euro zet ik er op. Ik hou me ook aanbevolen voor pikante foto's van Anne Fleur.
pi_170179277
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:06 schreef -PesteNoire- het volgende:
Anne Fleur :9~ :9~

Die naam alleen al. Extreem geil wijf. Misschien moet ze bij mij komen wonen zodat ze zich niet meer 24/7 druk zit te maken om waardeloze tweets.
Ze heeft alleen interesse in islamitische mannen, dat is helemaal hip in extreem linkse kringen.
pi_170179355
Zolang de GGZ en de overige instellingen voor geesteszieken kampen met te weinig middelen om deze hysterische anti-alles-maar- ik ben zelf hypocriete-dame fatsoenlijk te kunnen helpen, stel ik voor haar maar zoveel mogelijk aandacht te geven en bezig te houden met onzin. Voordat ze echt gekke dingen gaat doen.
pi_170179526
Deze dame is toch een klassiek voorbeeld van een persoon met NPS?

http://mens-en-samenlevin(...)idsstoornis-nps.html
  woensdag 12 april 2017 @ 22:14:17 #31
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_170180223
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:47 schreef Falco het volgende:
Joh wat een gejank. Dit soort meisjes zijn er al tientallen jaren. Nog steeds worden we niet onderdrukt door deze hipstermeisjes.
Echt hè. Hoeveel zouden 'we' er in de sixties gehad hebben? Als onze ouders het al niet voor elkaar kregen...
Ik ga naar huis.
  woensdag 12 april 2017 @ 22:24:47 #32
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_170180670
Anne Fleur Dekker :')
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_170180979
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het gevaarlijke extreemlinks moet aan de oppervlakte gebracht worden voor een algehele ontmaskering.
Dit dus :7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_170181066
quote:
7s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:58 schreef bedachtzaam het volgende:
annefleurdd twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 14:33:15 @BartNijman koffie? reageer retweet
Het stuk van geenstijl is best goed moet ik zeggen

''Maar het probleem was altijd dat mensen maar naar je bleven luisteren en je tegelijkertijd toch niet serieus genoeg namen om zelf in actie te komen. Ze bleven je gewoon lui naar de mond praten. 'Je hebt gelijk, Annefleurtje. Goed punt, Annefleurtje. Het is inderdaad ongehoord en vreselijk, Annefleurtje. Ja, je moet wat dóen, Annefleurtje'. Zelf deden ze niks. En niemand zei 'Nou, Annefleurtje, nu begin je wel wat te overdrijven' toen je begon te overdrijven om meer aandacht te krijgen. Iedereen bleef knikken. "Ja, Annefleurtje. Goed idee, Annefleurtje." Niemand gaf weerwoord en jij dacht dat je op het goede spoor zat.

Ja, Jeroen Pauw, die vuile seksist. Die gaf weerwoord. Omdat je een meisje bent. Natuurlijk niet omdat je oproept tot agressieve acties die grenzen aan fysiek geweld - of daar overheen gaan. En daarna die gore ouwe pinda van een Holman ook nog, met zijn ondubbelzinnige seksisme, die in een column zijn eigen erectie laat zeggen dat je "een verzameling objecten onder de naam van een misschien wat dommig meisje" bent. Ongehoord. Maar logisch ook, dat mensen je zo zien. Jij krijgt immers in de mannelijke mediawereld niet voldoende ruimte om je argumenten te ontplooien, om je goede werk te doen en om duidelijk te maken dat het gevaar, het échte gevaar, in het latente fascisme op rechts schuilt. Waar Thierry Baudet aan z'n lavendelzakje ruikt, waar Pegida marcheert en waar Geert Wilders zo'n grote achterban heeft. Dat we taarten moeten gooien en nazi's moeten punchen om daar een einde aan te maken.''

_O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_170181773
Iemand enig idee vanwege welke column(s) Anne Fleur deze step onderneemt? Ik heb dat GeenStijl artikel even open gehad, ik zag zo snel geen link naar een column en de rest van de oogkanker kwam ik niet doorheen

Ik begrijp dat dit al een nare vraag is want we vinden Anne Fleur bij voorbaat al dom, irritant, verwerpelijk en weet ik veel wat maar enig inhoud zou tof zijn.
pi_170181855
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:49 schreef opgebaarde het volgende:
Iemand enig idee vanwege welke column(s) Anne Fleur deze step onderneemt? Ik heb dat GeenStijl artikel even open gehad, ik zag zo snel geen link naar een column en de rest van de oogkanker kwam ik niet doorheen

Ik begrijp dat dit al een nare vraag is want we vinden Anne Fleur bij voorbaat al dom, irritant, verwerpelijk en weet ik veel wat maar enig inhoud zou tof zijn.
Ze wil je het je wel vertellen:
http://www.joop.nl/opinie(...)n-jullie-seksisme-ok
  woensdag 12 april 2017 @ 22:56:50 #37
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_170182010
Jullie hebben het maar druk met haar.
pi_170182249
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:51 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ze wil je het je wel vertellen:
http://www.joop.nl/opinie(...)n-jullie-seksisme-ok
Thanks.

Mi. heeft ze een goed punt hoewel ik die gewraakte column niet gelezen heb. En neen, dit zeg ik niet omdat ik mijn micropenis in haar vagijn wil stoppen
  woensdag 12 april 2017 @ 23:10:29 #39
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_170182403
BartNijman twitterde op woensdag 12-04-2017 om 21:46:00 Nou. Dat extreemlinks is ook niet meer wat het geweest is. Live met @annefleurdd en @TheodorHolman. https://t.co/sxYg9UgQS8 reageer retweet
Hmz...
pi_170182902
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 23:10 schreef Koelkastje het volgende:
BartNijman twitterde op woensdag 12-04-2017 om 21:46:00 Nou. Dat extreemlinks is ook niet meer wat het geweest is. Live met @annefleurdd en @TheodorHolman. https://t.co/sxYg9UgQS8 reageer retweet
[ afbeelding ]
Dat ziet er heel gezellig uit, naar de Raad Journalistiek gesleept worden...misschien moet ik maar boze artikelen over Anne Fleur gaan schrijven, dan komt ze ook bij mij op bezoek O+

[ Bericht 2% gewijzigd door NgInE op 12-04-2017 23:57:48 ]
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170182960
quote:
10s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:56 schreef Buurtzwaan het volgende:
Jullie hebben het maar druk met haar.
pi_170182970
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:15 schreef YazooW het volgende:
Fuck yeah, een nieuw Anne Fleur topic.

[ afbeelding ]
Deze man weet...

Ik ben wel benieuwd wat haar argumenten gaan worden in de rechtszaal. Hoe kan ze hardmaken dat die journalist een misdaad heeft begaan bij het schrijven van zijn artikel?



Op deze foto is het net alsof ze een Fatwa aan het uitspreken is. Komt denk ik door dat vingertje.

[ Bericht 9% gewijzigd door NgInE op 12-04-2017 23:58:05 ]
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170183883
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2017 23:33 schreef NgInE het volgende:

[..]

Deze man weet...

Ik ben wel benieuwd wat haar argumenten gaan worden in de rechtszaal. Hoe kan ze hardmaken dat die journalist een misdaad heeft begaan bij het schrijven van zijn artikel?

[ afbeelding ]

Op deze foto is het net alsof ze een Fatwa aan het uitspreken is. Komt denk ik door dat vingertje.
Rechtszaal?
pi_170183884
Nou ze hebben elkaar gevonden hoor! Anne gaat voor Artikel 1.

quote:
Bizar om in een zaal te zitten met zoveel neonazi's. Het is ook erg 'gezellig' op de publieke tribune. Deze zaak ik zó belangrijk.
Mevrouw zat op de tribune bij de rechtszaak van Sylvana Simons.
Neo-nazi's... weet ze eigenlijk wel wat ze zegt?

#dieisgek#netalsSylvana#nieuwestrijdertegenzwartepiet#zoektnogsteedswerk#eigenlijkookniet.

en dan vervolgens deze van Anne de Journalist:

quote:
Hij doet zijn eigen verdediging en gaat een monoloog houden want hij wil niet meedoen aan de 'drama' die hier wordt gemaakt. Ahum.
:?

quote:
Net een complete monoloog over Zwarte Pier gehoord. Ik kan het niet eens samenvatten.
Zwarte Piet! Anne, het is zwarte Piet en het gaat niet over pieren...
pi_170183930
quote:
7s.gif Op donderdag 13 april 2017 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Nou ze hebben elkaar gevonden hoor! Anne gaat voor Artikel 1.

[..]

Mevrouw zat op de tribune bij de rechtszaak van Sylvana Simons.
Neo-nazi's... weet ze eigenlijk wel wat ze zegt?

#dieisgek#netalsSylvana#nieuwestrijdertegenzwartepiet#zoektnogsteedswerk#eigenlijkookniet.
Ze was toch ondergedoken voor de nazi's? Is het dan niet gevaarlijk voor haar om daar tussen de nazi's te zitten?
pi_170184008
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 00:24 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ze was toch ondergedoken voor de nazi's? Is het dan niet gevaarlijk voor haar om daar tussen de nazi's te zitten?
Sylvana was er ook, ze moest natuurlijk wel even solliciteren bij haar idiool. Of een handtekening vragen. Dat ging denk ik even voor haar veiligheid.
  donderdag 13 april 2017 @ 00:34:56 #47
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_170184028
Ik ben voorstander voor een fundraiser om deze knuffelkut in te metselen met 500 bakstenen op een dobberboot richting Groenland :')
pi_170184073
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 00:34 schreef bijstandboy het volgende:
Ik ben voorstander voor een fundraiser om deze knuffelkut in te metselen met 500 bakstenen op een dobberboot richting Groenland :')
Deze dame roept op tot steniging van Wilders maar noemt mensen die oproepen om Sylvana op te hangen idioten die veroordeeld moeten worden.

Ik vind het prima als zij ook voor de rechter moet verschijnen en ook 60 uur taakstraf krijgt.
  donderdag 13 april 2017 @ 00:46:36 #49
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_170184103
quote:
7s.gif Op donderdag 13 april 2017 00:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Deze dame roept op tot steniging van Wilders maar noemt mensen die oproepen om Sylvana op te hangen idioten die veroordeeld moeten worden.

Ik vind het prima als zij ook voor de rechter moet verschijnen en ook 60 uur taakstraf krijgt.
Dat kun je die D66 rechter toch niet aandoen :')
pi_170184110
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 00:46 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Dat kun je die D66 rechter toch niet aandoen :')
Ach, die wordt toch vervangen. Wegens vooringenomen partijdigheid ofzo.
pi_170184118
Ach, ze vergelijkt zichzelf ook met Ayaan Hirsi Ali...

Ik blijf erbij NPS met wat kenmerken van deze:

http://mens-en-samenlevin(...)-en-behandeling.html

[ Bericht 60% gewijzigd door ootjekatootje op 13-04-2017 00:56:38 ]
  donderdag 13 april 2017 @ 01:07:07 #52
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_170184208
quote:
7s.gif Op donderdag 13 april 2017 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ach, die wordt toch vervangen. Wegens vooringenomen partijdigheid ofzo.
Dat gevaarte moeten ze gewoon de grens uitzetten, Geef dat kind een ticket bij United Airlines en laat haar richting Kobani vliegen :')
pi_170185885
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 00:21 schreef Physsic het volgende:

[..]

Rechtszaal?
Ik ga er van uit dat er iets van een rechtszaak komt. Is dit niet zo? Gaan ze gewoon met z'n allen praten over de staat van de moderne journalistiek en hoe deze anti-feministisch is?
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170186036
quote:
7s.gif Op donderdag 13 april 2017 00:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Sylvana was er ook, ze moest natuurlijk wel even solliciteren bij haar idiool. Of een handtekening vragen. Dat ging denk ik even voor haar veiligheid.
Ze past wel echt pefect bij de SJW-achtige stijl van Artikel 1. Straks breng je haar nog op ideeën!

quote:
7s.gif Op donderdag 13 april 2017 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Ach, ze vergelijkt zichzelf ook met Ayaan Hirsi Ali...

Ik blijf erbij NPS met wat kenmerken van deze:

http://mens-en-samenlevin(...)-en-behandeling.html
Je kunt met een beetje creatief meten bijna elk persoon wel een persoonlijkheidsstoornis aansmeren. Misschien heb ik er ook wel een, want ik ben gek...op Anne Fleur. :P
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170186194
quote:
11s.gif Op donderdag 13 april 2017 09:34 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ze past wel echt pefect bij de SJW-achtige stijl van Artikel 1. Straks breng je haar nog op ideeën!

[..]

Je kunt met een beetje creatief meten bijna elk persoon wel een persoonlijkheidsstoornis aansmeren. Misschien heb ik er ook wel een, want ik ben gek...op Anne Fleur. :P
ben je al lid van haar fan-club?
pi_170186232
quote:
7s.gif Op donderdag 13 april 2017 09:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ben je al lid van haar fan-club?
Er is een fan-club? Linkje?
Ik ben fan van haar als mediapersoonlijkheid, maar ik ben geen fan van haar extremere uitlatingen.
Ik ben sinds de opkomst van Wilders wel altijd bang geweest dat er uiteindelijk ook een 'alt-left' partij in de 2e Kamer zou komen, met extremere opvattingen dan huidige linkse partijen. Maar ik zie in Anne Fleur niet iemand die zo iets voor elkaar zou kunnen boksen.

Hoe alt-left eruit ziet als politieke partij is niet echt te voorspellen, maar het zou kunnen dat het nu alleen nog maar een kwestie van tijd is voordat zo iets ontstaat. Ik ben zelf als links stemmer al best tevreden met het huidige aanbod van partijen in de 2e Kamer.

[ Bericht 3% gewijzigd door NgInE op 13-04-2017 09:55:28 ]
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170186796
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Extreemlinks wordt een steeds groter probleem in onze samenleving, inderdaad. Gevallen zoals de aanslag op Borussia Dortmund, geclaimd door zowel IS als extreem-links, maken duidelijk waar de onderlinge connectie en loyaliteit ligt.

Types als Anne Fleur hoor je niet over de concentratiekampen homo's in moslimland Tsjetsjenië. Dan blijft het stil.
Extreem links is een ideologische tegenstander die geweld niet schuwt. Ze vormen net als radicale moslims een gevaar voor de stabiliteit van onze samenleving.

Juist dit soort figuren proberen hun eigen verwrongen gedachtegoed in de vorm van een slachtofferrol neer te leggen bij degene die hun bekritiseren.

Zo ook nu weer.
pi_170186872
quote:
14s.gif Op donderdag 13 april 2017 09:47 schreef NgInE het volgende:

[..]

Er is een fan-club? Linkje?
Ik ben fan van haar als mediapersoonlijkheid, maar ik ben geen fan van haar extremere uitlatingen.
Ik ben sinds de opkomst van Wilders wel altijd bang geweest dat er uiteindelijk ook een 'alt-left' partij in de 2e Kamer zou komen, met extremere opvattingen dan huidige linkse partijen. Maar ik zie in Anne Fleur niet iemand die zo iets voor elkaar zou kunnen boksen.

Hoe alt-left eruit ziet als politieke partij is niet echt te voorspellen, maar het zou kunnen dat het nu alleen nog maar een kwestie van tijd is voordat zo iets ontstaat. Ik ben zelf als links stemmer al best tevreden met het huidige aanbod van partijen in de 2e Kamer.
Groenlinks
pi_170186943
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:33 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Groenlinks
Groenlinks is al best oud; men heeft inderdaad wel nieuw leven in die partij geblazen, maar ik zou het geen alt-left noemen.
Iets als "Parti de Gauche" (de "Linkse Partij") die op dit moment meedoen met de Franse verkiezingen vind ik daar meer op lijken.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170187162
quote:
14s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:39 schreef NgInE het volgende:

[..]

Groenlinks is al best oud; men heeft inderdaad wel nieuw leven in die partij geblazen, maar ik zou het geen alt-left noemen.
Iets als "Parti de Gauche" (de "Linkse Partij") die op dit moment meedoen met de Franse verkiezingen vind ik daar meer op lijken.
Op de achtergrond werkt groenlinks samen met de internationale socialisten

"Gedachtegoed

De IS beschouwen Nederland niet als een democratie. Men wil via een revolutie een samenleving gebaseerd op het gedachtegoed van Karl Marx realiseren. De Internationale Socialisten hangen verder het gedachtegoed van Vladimir Lenin aan, maar wijzen Joseph Stalin af.[18]"


"Relatie met GroenLinks

De IS hebben geen formele contacten met GroenLinks, maar werken wel met verschillende afdelingen van de partij samen bij het organiseren van demonstraties. Tofik Dibi, Tweede Kamerlid namens GroenLinks, liet zich interviewen voor De Socialist,[22] het blad van de Internationale Socialisten, was meermaals spreker bij het door de Internationale Socialisten georganiseerde Marxisme Festival[23] en werd in januari 2008 gearresteerd bij een door de Internationale Socialisten georganiseerde anti-Wildersdemonstratie. Voordat hij Tweede Kamerlid werd heeft hij ook verschillende demonstraties, waaronder een anti-Bushdemonstratie, georganiseerd in samenwerking met de Internationale Socialisten."
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Internationale_Socialisten

Groenlinks is het politieke masker van IS en antifa. Het heeft veel sterkere banden met extremisme dan de pvv.
  donderdag 13 april 2017 @ 11:01:32 #61
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_170187176
quote:
5s.gif Op donderdag 13 april 2017 09:25 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat er iets van een rechtszaak komt. Is dit niet zo?
De raad van Journalistiek is een babbelclubje van serieuze, verantwoorde, linkse mediamensen die vinden dat zij weten hoe het hoort in de journalsiyiek. Ze hebben geen macht, geen bevoegdheden, en met hun uitspraken kun je dus prima de kattenbak verschonen. Wat veel nieuwe media sites dan ook meestal doen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 13 april 2017 @ 11:04:57 #62
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170187223
Helemaal gek dat wijf met haar hypocriete gebrabbel :') _O- al die schapen die het eens zijn met haar... echt ziek :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 13 april 2017 @ 11:05:46 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170187234
quote:
2s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:57 schreef Falco het volgende:

Ja, dat was een paar weken geleden ofzo? Ze werd ook hard aangepakt door Pauw geloof ik? Had haar weer min of meer uit mijn geheugen verband. Dit soort meisjes zijn nogal hersenloos en je moet ze niet belangrijker maken dan ze denken te zijn.
Nee, nee, Pauw was helemaal niet kritisch, want ze schrijft nog steeds voor Joop!
Open je ogen en laat je niet zo voor schut zetten!

Of zou 'men' zich misschien wat minder hysterisch op de kast moeten laten jagen door een of ander huppelkutje?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170187331
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:59 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Op de achtergrond werkt groenlinks samen met de internationale socialisten

"Gedachtegoed

De IS beschouwen Nederland niet als een democratie. Men wil via een revolutie een samenleving gebaseerd op het gedachtegoed van Karl Marx realiseren. De Internationale Socialisten hangen verder het gedachtegoed van Vladimir Lenin aan, maar wijzen Joseph Stalin af.[18]"

"Relatie met GroenLinks

De IS hebben geen formele contacten met GroenLinks, maar werken wel met verschillende afdelingen van de partij samen bij het organiseren van demonstraties. Tofik Dibi, Tweede Kamerlid namens GroenLinks, liet zich interviewen voor De Socialist,[22] het blad van de Internationale Socialisten, was meermaals spreker bij het door de Internationale Socialisten georganiseerde Marxisme Festival[23] en werd in januari 2008 gearresteerd bij een door de Internationale Socialisten georganiseerde anti-Wildersdemonstratie. Voordat hij Tweede Kamerlid werd heeft hij ook verschillende demonstraties, waaronder een anti-Bushdemonstratie, georganiseerd in samenwerking met de Internationale Socialisten."
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Internationale_Socialisten

Groenlinks is het politieke masker van IS en antifa. Het heeft veel sterkere banden met extremisme dan de pvv.
Tja, de internationale socialisten zijn nou niet bepaald een terreurorganisatie. Daarnaast staat ook duidelijk in het linkje dat ze geen formele contacten hebben met Groenlinks.
Waarom denk jij dat Groenlinks het politieke masker is van antifa? Die mafklappers willen volgens mij nog geen eens een democratie.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170187362
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 11:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

De raad van Journalistiek is een babbelclubje van serieuze, verantwoorde, linkse mediamensen die vinden dat zij weten hoe het hoort in de journalsiyiek. Ze hebben geen macht, geen bevoegdheden, en met hun uitspraken kun je dus prima de kattenbak verschonen. Wat veel nieuwe media sites dan ook meestal doen.
Op zich kan ik alleen maar toejuichen dat meer journalisten in aanraking komen met Anne Fleur. Waarom zou het een 'links' babbelclubje zijn? En bestaan er geen 'rechtse' babbelclubjes voor de rechtse journalisten?
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  donderdag 13 april 2017 @ 11:40:01 #66
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_170187645
quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2017 11:16 schreef NgInE het volgende:

[..]

Op zich kan ik alleen maar toejuichen dat meer journalisten in aanraking komen met Anne Fleur.
Uit entertainment oogpunt? Voor de journalisten in kwestie?

quote:
Waarom zou het een 'links' babbelclubje zijn?
Een instelling die vindt dat ze anderen de maat mag meten, en bepalen wat mag in de media. Goh, waarom zou ik dat links vinden? Afgezien van de journalisten van de Vara en Zembla die er in zitten natuurlijk.

quote:
En bestaan er geen 'rechtse' babbelclubjes voor de rechtse journalisten?
Nee. Of kun jij me een plek aanwijzen waar iemand als Baudet naar toe kan om te klagen dat bv Joop voortdurend negatieve stukken over hem plaatst?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 13 april 2017 @ 11:45:28 #67
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_170187710
Anyway, vraag me af of Fleurtje ooit wel eens naar de spelregels heeft gekeken. Zo te zien kan ze nog helemaal geen klacht indienen, ze moet eerst naar het Parool, en hun de kans geven te reageren of te rectificeren.En dat moet niet via Twitter, maar met een grote mensen brief denk ik.
Met andere woorden, tegen de tijd dat dit een uitspraak kan opleveren weet niemand er meer wat van.

quote:
Artikel 2a
1. a. Voordat de klager zich tot de Raad kan wenden moet hij zijn bezwaren eerst voorleggen aan het medium. Dit dient te gebeuren binnen drie maanden na het plaatsvinden van de journalistieke gedraging waartegen klager bezwaar heeft.
b. Daarna heeft het medium maximaal één maand de gelegenheid om de klacht af te handelen.
c. Als de klacht niet naar tevredenheid van klager is afgehandeld óf het medium niet op de klacht heeft gereageerd, kan de klager zijn klacht bij de Raad indienen. Dit dient te gebeuren uiterlijk binnen zes maanden na het plaatsvinden van de journalistieke gedraging waartegen hij bezwaar heeft.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_170187831
pi_170187883
Volgens mij was het een column van Holman, zouden ze die ook behandelen bij de Raad voor de Journalistiek?
I´m back.
pi_170187892
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 11:52 schreef Warsaw het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit? In betere tijden?
I´m back.
pi_170187911
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 11:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat is dit? In betere tijden?
Zag 't op twitter, was gisteren. Anne Fleur gaat een wekelijkse column op de zaterdag schrijven...op Geenstijl.
pi_170188041
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 11:57 schreef Warsaw het volgende:

[..]

Zag 't op twitter, was gisteren. Anne Fleur gaat een wekelijkse column op de zaterdag schrijven...op Geenstijl.
Echt waar? :D.
Strijdbijl begraven voor doekoe's dus?
Zal niet echt een lang leven beschoren zijn, denk ik.
Net als die schrijfsels van hoe heet-ie ook al weer die Nederlandse jongen die een tijdje salafist was.
I´m back.
pi_170188087
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Echt waar? :D.
Strijdbijl begraven voor doekoe's dus?
Zal niet echt een lang leven beschoren zijn, denk ik.
Net als die schrijfsels van hoe heet-ie ook al weer die Nederlandse jongen die een tijdje salafist was.
Nav van deze oproep:

http://www.geenstijl.nl/m(...)ieve_anne_fleur.html
pi_170188147
quote:
Krijg toch de indruk dat we getuige zijn van een soort toneelstukje, bedoeld om Annezeur bekende NL'er te maken. Ze heeft alleen de intellectuele diepgang van een pierenbadje.
I´m back.
  donderdag 13 april 2017 @ 12:19:30 #75
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_170188229
Vrouwen moeten gewoon weer terug achter het aanrecht en zich niet met ingewikkelde politieke discussies bezighouden. Kijk maar een wat de gevolgen zijn, de Trudeaus en Klavers worden verkozen omdat 'ze er zo leuk uit zien'.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_170188279
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:59 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Op de achtergrond werkt groenlinks samen met de internationale socialisten

"Gedachtegoed

De IS beschouwen Nederland niet als een democratie. Men wil via een revolutie een samenleving gebaseerd op het gedachtegoed van Karl Marx realiseren. De Internationale Socialisten hangen verder het gedachtegoed van Vladimir Lenin aan, maar wijzen Joseph Stalin af.[18]"


"Relatie met GroenLinks

De IS hebben geen formele contacten met GroenLinks, maar werken wel met verschillende afdelingen van de partij samen bij het organiseren van demonstraties. Tofik Dibi, Tweede Kamerlid namens GroenLinks, liet zich interviewen voor De Socialist,[22] het blad van de Internationale Socialisten, was meermaals spreker bij het door de Internationale Socialisten georganiseerde Marxisme Festival[23] en werd in januari 2008 gearresteerd bij een door de Internationale Socialisten georganiseerde anti-Wildersdemonstratie. Voordat hij Tweede Kamerlid werd heeft hij ook verschillende demonstraties, waaronder een anti-Bushdemonstratie, georganiseerd in samenwerking met de Internationale Socialisten."
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Internationale_Socialisten

Groenlinks is het politieke masker van IS en antifa. Het heeft veel sterkere banden met extremisme dan de pvv.
GroenLinks het masker van IS. Pareltje dit.
pi_170188435
quote:
7s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Deze dame is toch een klassiek voorbeeld van een persoon met NPS?

http://mens-en-samenlevin(...)idsstoornis-nps.html
Denk het ook. Vooral vanwege hoe ze zich profileert.. het felle manier van reageren (gefundeerd en ongefundeerd). En wat ik ook mis bij haar is zelfkritiek. Die lijkt niet te bestaan. Snap alleen niet wat ze wil.

Maarja nu heeft ze zo´n positie gekregen dat het alleen maar erger word. :')
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  donderdag 13 april 2017 @ 12:33:30 #78
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_170188444
quote:
Ik kan niet wachten _O_
Helemaal naar het principe 'Give'm enough rope and they will hang themselfes'.
Dat gaan legendarische stukjes worden.

Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_170188616
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 11:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Uit entertainment oogpunt? Voor de journalisten in kwestie?

Hoe meer Anne Fleur in de media, des te beter. Natuurlijk is het ook een eer voor die journalisten; in dezelfde ruimte mogen zitten als Anne Fleur. Ik verwacht dat ze uiteindelijk haar eigen reality soap krijgt.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 11:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een instelling die vindt dat ze anderen de maat mag meten, en bepalen wat mag in de media. Goh, waarom zou ik dat links vinden? Afgezien van de journalisten van de Vara en Zembla die er in zitten natuurlijk.
Ik zie anders niet in hoe de 'rechtse' media belemmerd wordt door het bestaan van zo'n clubje. Ik heb nou niet het idee dat PowNed heel erg beperkt is in hun vrijheid van meningsuiting. In tegendeel zelfs.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 11:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nee. Of kun jij me een plek aanwijzen waar iemand als Baudet naar toe kan om te klagen dat bv Joop voortdurend negatieve stukken over hem plaatst?
De rechtbank? Maar dan moeten ze het wel echt heel erg bond maken.
Vrijheid van pers gaat ook twee kanten op trouwens: dat mag gewoon in Nederland. Fijn toch? Dan mag Joop klagen over Baudet en mag GeenStijl klagen over...ik weet eigenlijk niet waarover, ik lees die site nooit. Maar ze mogen het, als ze het willen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170188642
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 11:57 schreef Warsaw het volgende:

[..]

Zag 't op twitter, was gisteren. Anne Fleur gaat een wekelijkse column op de zaterdag schrijven...op Geenstijl.
Correctie, ik ga nu elke zaterdag GeenStijl lezen. *O*
Nu moet alleen Rutger Castricum zorgen dat er nieuwe afleveringen van "Rutger Leert Stappen" worden gemaakt en ik doe graag alsof ik rechts ben door GeenStijl te checken.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170188651
quote:
99s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:47 schreef NgInE het volgende:

[..]

Correctie, ik ga nu elke zaterdag GeenStijl lezen. *O*
Nu moet alleen Rutger Castricum zorgen dat er nieuwe afleveringen van "Rutger Leert Stappen" worden gemaakt en ik doe graag alsof ik rechts ben door GeenStijl te checken.
Ze gebruiken haar alleen maar vanwege de hetze/hype die om haar heen hangt.

Omdat ze toch wel weten dat ze aardig radicaal is.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_170188687
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:48 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ze gebruiken haar alleen maar vanwege de hetze/hype die om haar heen hangt.

Omdat ze toch wel weten dat ze aardig radicaal is.
Natuurlijk! Neemt niet weg dat dit meer Anne Fleur in de media betekent. De Anne Fleur kalander is al weer een stapje dichterbij :Y)
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  donderdag 13 april 2017 @ 12:50:42 #83
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_170188691
quote:
14s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:45 schreef NgInE het volgende:

[..]

Hoe meer Anne Fleur in de media, des te beter. Natuurlijk is het ook een eer voor die journalisten; in dezelfde ruimte mogen zitten als Anne Fleur. Ik verwacht dat ze uiteindelijk haar eigen reality soap krijgt.
Ik had niet door dat jij gewoon een briljante trol bent, die zich voordoet als AFD fan om stiekum haar helemaal af te zeiken. Ik buig diep voor je _O_
Nee, ik houd van je.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_170188713
[quote]14s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:45 schreef NgInE het volgende:

[..]

Hoe meer Anne Fleur in de media, des te beter. Natuurlijk is het ook een eer voor die journalisten; in dezelfde ruimte mogen zitten als Anne Fleur. Ik verwacht dat ze uiteindelijk haar eigen reality soap krijgt.

[..]

Ze heeft niet eens een journalistieke achtergrond (al is het geenstijl dat lijkt me iets wat belangrijk is).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  donderdag 13 april 2017 @ 12:52:13 #85
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_170188715
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:48 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ze gebruiken haar alleen maar vanwege de hetze/hype die om haar heen hangt.

Omdat ze toch wel weten dat ze aardig radicaal is.
Natuurlijk, AF is een dumpster fire van heerlijke omvang. En wiens model is gebaseerd op zoveel mogelijk brandjes? Het is volkomen logisch dat ze haar een podium geven. ant Joop en andere media moeten dan wel weer op haar reageren. The gift that keeps on giving...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_170188724
quote:
14s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:50 schreef NgInE het volgende:

[..]

Natuurlijk! Neemt niet weg dat dit meer Anne Fleur in de media betekent. De Anne Fleur kalander is al weer een stapje dichterbij :Y)
Echt vreselijk.
Ik krijg bijna plaatsvervangende schaamte.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_170188740
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Natuurlijk, AF is een dumpster fire van heerlijke omvang. En wiens model is gebaseerd op zoveel mogelijk brandjes? Het is volkomen logisch dat ze haar een podium geven. ant Joop en andere media moeten dan wel weer op haar reageren. The gift that keeps on giving...
Dit gaat niet mooi aflopen. Voor haar.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_170188884
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ik had niet door dat jij gewoon een briljante trol bent, die zich voordoet als AFD fan om stiekum haar helemaal af te zeiken. Ik buig diep voor je _O_
Nee, ik houd van je.
Ik ben SP stemmer, maar zeker geen radicaal. Ik vind dat een gezonde samenleving zowel linkse als rechtse politiek nodig heeft. Als je geweld nodig hebt om je politieke standpunten uit te kunnen voeren, dan ben je een gekkie.
Neemt niet weg dat ik intens geniet van Anne Fleur qua verschijning en ik moet altijd gniffelen als ik haar teksten lees. Ze komt over als een naïef meisje dat haar hart wel op de goede plek heeft, maar uitermate onhandig haar meningen formuleert. Ze heeft vaak wel een punt, alleen haar 'oplossingen' zijn nou niet bepaald slim.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170188896
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:52 schreef LLgetikt het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 13 april 2017 12:45 schreef NgInE het volgende:

[..]

Hoe meer Anne Fleur in de media, des te beter. Natuurlijk is het ook een eer voor die journalisten; in dezelfde ruimte mogen zitten als Anne Fleur. Ik verwacht dat ze uiteindelijk haar eigen reality soap krijgt.

[..]

Ze heeft niet eens een journalistieke achtergrond (al is het geenstijl dat lijkt me iets wat belangrijk is).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo kan ze alleen maar beter het stem van het volk vertegenwoordigen!

"Geen gemekker, stem Anne Fleur Dekker: 2021."
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170188908
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:52 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Echt vreselijk.
Ik krijg bijna plaatsvervangende schaamte.
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik ben best benieuwd hoe ze er in bikini uit ziet.

Anne Fleur in een bikini,
mooiere vormen dan een Lamborghini.

[ Bericht 6% gewijzigd door NgInE op 13-04-2017 13:09:50 ]
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170189030
quote:
11s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:04 schreef NgInE het volgende:

[..]

Smaken verschillen natuurlijk, maar ik ben best benieuwd hoe ze er in bikini uit ziet.

Anne Fleur in een bikini,
mooiere vormen dan een Lamborghini.

Zoiets?


Al heeft deze mooiere vormen. En btw een Lamborghini heeft hoekige mannelijke vormen.
  donderdag 13 april 2017 @ 13:12:27 #92
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_170189033
quote:
14s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:03 schreef NgInE het volgende:

[..]
Ze komt over als een naïef meisje dat haar hart wel op de goede plek heeft, maar uitermate onhandig haar meningen formuleert. Ze heeft vaak wel een punt, alleen haar 'oplossingen' zijn nou niet bepaald slim.
Ik snap wat je bedoelt. Alleen heeft naieviteit al vaker enorme schade aangericht. Daar val ik nogal over. Als ik kijk naar de geschiedenis, en ga tellen hoeveel landen/mensen grondig zijn verziekt dan wel omgekomen door radicale rechtse of linkse idealisten, dan is links gevaarlijker in mijn ogen.
Als AFD eens leerde om daadwerkelijk buiten haar eigen bubble te kijken, en te snappen dat je eigen mening doordrammen nu eenmaal weing meewerking oplevert, zou ze best wel een toekomst kunnen hebben op de linkerkant van het politieke speelveld. Maar zolang ze GL als rechts ziet, zal dat denk ik niet gebeuren.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_170189047
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:12 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Zoiets?
[ afbeelding ]
Nice! Die mag wel met mijn toverstaf spelen.

quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:12 schreef WodanIsGroot het volgende:
Al heeft deze mooiere vormen. En btw een Lamborghini heeft hoekige mannelijke vormen.
Bedankt voor de correctie, ik heb dan ook geen verstand van auto's :@
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170189095
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt. Alleen heeft naieviteit al vaker enorme schade aangericht. Daar val ik nogal over. Als ik kijk naar de geschiedenis, en ga tellen hoeveel landen/mensen grondig zijn verziekt dan wel omgekomen door radicale rechtse of linkse idealisten, dan is links gevaarlijker in mijn ogen.
Als AFD eens leerde om daadwerkelijk buiten haar eigen bubble te kijken, en te snappen dat je eigen mening doordrammen nu eenmaal weing meewerking oplevert, zou ze best wel een toekomst kunnen hebben op de linkerkant van het politieke speelveld. Maar zolang ze GL als rechts ziet, zal dat denk ik niet gebeuren.
Nederlandse politiek is extremer aan het worden de laatste paar jaar; dat is ook gewoon een groot probleem. Zowel extreem links als rechts mag van mij buiten de Tweede Kamer blijven. Populisme is al erg genoeg.
Het feit dat ze juist vanuit haar bubble anderen de les probeert te lezen maakt haar zo leuk. We kennen denk ik allemaal wel ''Anne Fleurs" uit onze omgeving. Misschien niet qua politieke voorkeuren, maar wel qua belerende uitspraken en verwachten dat anderen zich wel even aanpassen aan hun wensen.

Ik hoop dan ook dat Anne Fleur vooral een mediapersoonlijkheid blijft en nooit de politiek opzoekt: zo komt ze beter tot haar recht.

[ Bericht 0% gewijzigd door NgInE op 13-04-2017 13:22:44 ]
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  Moderator donderdag 13 april 2017 @ 13:32:34 #95
54278 crew  Tijger_m
42
pi_170189363
quote:
18s.gif Op donderdag 13 april 2017 11:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, nee, Pauw was helemaal niet kritisch, want ze schrijft nog steeds voor Joop!
Open je ogen en laat je niet zo voor schut zetten!

Of zou 'men' zich misschien wat minder hysterisch op de kast moeten laten jagen door een of ander huppelkutje?
Hoe moeten ze zich anders slachtoffer kunnen voelen? En, hoe moeten ze dan hun sexuele frustraties uitten hier of Fok? Nee, nee, zo makkelijk is het allemaal niet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_170189369
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:59 schreef WodanIsGroot het volgende:

De IS beschouwen Nederland niet als een democratie. Men wil via een revolutie een samenleving gebaseerd op het gedachtegoed van Karl Marx realiseren. De Internationale Socialisten hangen verder het gedachtegoed van Vladimir Lenin aan, maar wijzen Joseph Stalin af.[18]"

Dat selectieve shoppen is wel hypocriet, wel Marx en Lenin, maar geen Stalin. Hoe staan ze tegen Pol Pot en Mao Zhedong? Waarom lekker selectief de slechte kanten negeren. het gedachtengoed van Marx werkt niet is wel gebleken uit de landen waar het geprobeerd is. Hoewel het gedachtengoed op papier leuk klinkt, gaat het gewoon in tegen de hele aard van de mens.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_170189387
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:39 schreef Harlon het volgende:

[..]

Judith Sargentini bijvoorbeeld? Dit soort wichten schoppen het vaak genoeg tot hoge posities helaas.

Verder eens met dat je er beter geen aandacht aan kan geven, zijn ze eigenlijk te achterlijk voor.
Waarom heb je haar dan als UI?
pi_170189400
quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:33 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom heb je haar dan als UI?
Het valt mij op dat de grootste tegenstanders van Anne Fleur ook eigenlijk haar grootste fans zijn. Dat zal ook wel de rede zijn waarom ze voor GeenStijl gaat werken.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170189455
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:32 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat selectieve shoppen is wel hypocriet, wel Marx en Lenin, maar geen Stalin. Hoe staan ze tegen Pol Pot en Mao Zhedong? Waarom lekker selectief de slechte kanten negeren. het gedachtengoed van Marx werkt niet is wel gebleken uit de landen waar het geprobeerd is. Hoewel het gedachtengoed op papier leuk klinkt, gaat het gewoon in tegen de hele aard van de mens.
Stalin is niet meer bonton
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Destalinisatie

Het is als neo-nazis die Hitler uit de geschiedenis wissen zodat ze onpopulaire uitingen van hun gedachtegoed kunnen negeren
  donderdag 13 april 2017 @ 13:49:52 #100
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_170189687
quote:
3s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:34 schreef NgInE het volgende:

[..]

Het valt mij op dat de grootste tegenstanders van Anne Fleur ook eigenlijk haar grootste fans zijn. Dat zal ook wel de rede zijn waarom ze voor GeenStijl gaat werken.
Nee, het is meer dat ze me in contact rengt met een zachere kant van mezelf...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_170189779
quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:04 schreef NgInE het volgende:

[..]

Zo kan ze alleen maar beter het stem van het volk vertegenwoordigen!

"Geen gemekker, stem Anne Fleur Dekker: 2021."
Ze zorgt voor polarisatie dat lijkt me nou niet iets waar het volk aan toe is.. :')
quote:
11s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:04 schreef NgInE het volgende:

[..]

Smaken verschillen natuurlijk, maar ik ben best benieuwd hoe ze er in bikini uit ziet.

Anne Fleur in een bikini,
mooiere vormen dan een Lamborghini.

tja maar kijk nou maar naar de inhoud, mooi aan de buitenkant is leuk voor even :s)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_170189851
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Nee, het is meer dat ze me in contact rengt met een zachere kant van mezelf...
[ afbeelding ]
Ik denk juist dat je Anne Fleur eerst moet temmen voordat je met haar kan knuffelen.
Ze zal het er waarschijnlijk op gooien dat haar aanraken misogynie is, want ze is geen lustobject maar een vrouw met meningen en ambitie. Pas wanneer ze zich op haar gemak voelt, na een paar kopjes kruidenthee en een goed gesprek over het oeuvre van Naomi Wolfe, mag je misschien haar wang aaien.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170189905
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:53 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ze zorgt voor polarisatie dat lijkt me nou niet iets waar het volk aan toe is.. :')

Ik denk dat jij de hoeveelheid mensen die haar teksten serieus nemen sterk overschat. Pauw gaf haar er flink van langs en terecht.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:53 schreef LLgetikt het volgende:
tja maar kijk nou maar naar de inhoud, mooi aan de buitenkant is leuk voor even :s)
Het publieke politieke debat is verhard. Dat merk je aan comments onder nieuwsberichten en op YouTube. Ze mag van mij best kritiek op dat fenomeen geven, zolang ze zelf maar niet hetzelfde gaat doen als waar ze anderen van beschuldigd.
En ze heeft een grappige schrijfstijl.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170190062
quote:
14s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:59 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ik denk dat jij de hoeveelheid mensen die haar teksten serieus nemen sterk overschat. Pauw gaf haar er flink van langs en terecht.

[..]

Het publieke politieke debat is verhard. Dat merk je aan comments onder nieuwsberichten en op YouTube. Ze mag van mij best kritiek op dat fenomeen geven, zolang ze zelf maar niet hetzelfde gaat doen als waar ze anderen van beschuldigd.
En ze heeft een grappige schrijfstijl.
Waarom krijgt ze een platform voor die debiele oneliners/verwijt en agressieve houding van haarzelf zonder dat ze een hand in eigen boezem steekt irriteert me. :P.

Neem haar niet serieus vanwege een aantal dingen maar ze heeft een goeie positie voor haarzelf gecreëerd. Het is meer zo van de manier waarop dingen gezegd moeten worden ze verwijt mensen van een bepaalde houding terwijl ze die zelf nog wel erger vertoont. Selectief pissig/verontwaardigt worden :P. Ze heeft wel over bepaalde dingen gelijk maar ook niet over alles en het gaat meer op de manier waarop (alsof ze continue aan het ragen is). Zelfreflectie is haar vreemd maar wel tegen alles anti zijn (gewoon rebels).

Vind het gewoon fascinerend.

quote:
Ze mag van mij best kritiek op dat fenomeen geven, zolang ze zelf maar niet hetzelfde gaat doen als waar ze anderen van beschuldigd.
Maar dit doet ze dus wel.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_170190103
Het is net een klein boos kind wat haar zin niet krijgt :P.

Ok miss ben ik nu ook beetje onredelijk :') :@
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_170190323
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 14:05 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Waarom krijgt ze een platform voor die debiele oneliners/verwijt en agressieve houding van haarzelf zonder dat ze een hand in eigen boezem steekt irriteert me. :P.

Neem haar niet serieus vanwege een aantal dingen maar ze heeft een goeie positie voor haarzelf gecreëerd. Het is meer zo van de manier waarop dingen gezegd moeten worden ze verwijt mensen van een bepaalde houding terwijl ze die zelf nog wel erger vertoont. Selectief pissig/verontwaardigt worden :P. Ze heeft wel over bepaalde dingen gelijk maar ook niet over alles en het gaat meer op de manier waarop (alsof ze continue aan het ragen is). Zelfreflectie is haar vreemd maar wel tegen alles anti zijn (gewoon rebels).

Vind het gewoon fascinerend.

[..]

Maar dit doet ze dus wel.
Dat is ook waar, maar als ze zich zou houden aan dat soort regels dan zou ze veranderen in elke willekeurige linkse columnist. Juist omdat ze gewoon roept wat er in haar opkomt en briljante one-liners heeft valt ze in de smaak.
En dat maakt haar ook fascinerend; je verwacht niet dat mensen zoals haar echt bestaan. Ze is best slim en ziet er leuk uit; dit alles is een "perfect storm" voor een media persoonlijkheid.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 14:07 schreef LLgetikt het volgende:
Het is net een klein boos kind wat haar zin niet krijgt :P.

Ok miss ben ik nu ook beetje onredelijk :') :@
Je zit er niet ver naast denk ik. Ze uit constante frustratie over het feit dat de wereld niet is zoals zij dat wil. Die frustratie is denk ik heel menselijk en herkenbaar, ongeacht je politieke voorkeur.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170190557
quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:33 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom heb je haar dan als UI?
belachelijk maken is natuurlijk nog altijd wel prima :)
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_170190615
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 14:29 schreef Harlon het volgende:

[..]

belachelijk maken is natuurlijk nog altijd wel prima :)
Aandacht is aandacht :)
  donderdag 13 april 2017 @ 15:04:27 #109
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_170191253
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 14:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Aandacht is aandacht :)
Meisjes plagen kusjes vragen soort aandacht bedoel je?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_170192255
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 15:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Meisjes plagen kusjes vragen soort aandacht bedoel je?
Meisjes plagen, revoluties vragen in dit geval. :@
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  donderdag 13 april 2017 @ 15:54:23 #111
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_170192343
quote:
3s.gif Op donderdag 13 april 2017 15:50 schreef NgInE het volgende:

[..]

Meisjes plagen, revoluties vragen in dit geval. :@
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_170193533
quote:
En over 10 jaar staat onze Anne Fleur ook op dat plaatje.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170193569
quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2017 17:05 schreef NgInE het volgende:

[..]

En over 10 jaar staat onze Anne Fleur ook op dat plaatje.
Dan heeft ze inhoudelijk nog veel werk te verrichten.
pi_170193775
quote:
7s.gif Op donderdag 13 april 2017 17:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dan heeft ze inhoudelijk nog veel werk te verrichten.
Dat dan weer wel ja. Maar ze kan lekker oefenen bij GeenStijl.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170193982
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Nee, het is meer dat ze me in contact rengt met een zachere kant van mezelf...
[ afbeelding ]
Libertariërs?
I´m back.
  vrijdag 14 april 2017 @ 10:10:41 #116
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_170209812
quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2017 17:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Libertariërs?
Ik geef de voorkeur aan 'levende pussy hat' voordit soort mannen, maar dat is persoonlijk.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_170210060
Ze is toch lid van Aryan Nations?

Dat heb ik ergens gehoord :s)
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  vrijdag 14 april 2017 @ 10:27:24 #118
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_170210079
En voor dit onderwerp wordt dichtgeknald...er staat niet voor niets dichter in m'n ondertitel, dus ik heb het fenomeen AF en haar suporters in poezie proberen te vangen. Dit is dus met nadruk een autobiografisch werk, voor alle duidelijkheid :P

Anne Fleur, Anne Fleur

Ik zou de woede willen blussen
Die smeult in dat grote hart
Een croissantje willen delen
Van die bourgoise Bakker Bart

Ik heb geen dubbele agenda
Wil gewoon een beetje aardig zijn
Dat boze hoofd zachte kusjes geven
Een vriend zijn voor die boze vagijn

Door een veld met lentebloemetjes rennen
Een hooiberg wordt ons liefdesbed
Ik verdedig alle linkse godinnen
Ik, De ridder van het internet
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  zondag 16 april 2017 @ 01:33:50 #119
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
  zondag 16 april 2017 @ 01:35:14 #120
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_170252258
Ze was vandaag in Moergestel om tegen konijnenleed te protesteren of zo.



http://www.bd.nl/oisterwi(...)nti-konijn~a77b8bc0/
pi_170253117
quote:
Ga je nu foto's van Anne Fleur zoeken en posten? _O-
  zondag 16 april 2017 @ 06:48:03 #122
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170253526
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 03:34 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ga je nu foto's van Anne Fleur zoeken en posten? _O-
Braindead2000 is een fanboy...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 16 april 2017 @ 08:18:46 #123
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170253717
Terecht wel. Die column heeft 0,0 journalistieke merites. Daar mag de Raad zich best even over uitspreken.
pi_170253745
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 08:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Terecht wel. Die column heeft 0,0 journalistieke merites. Daar mag de Raad zich best even over uitspreken.
Een column is een mening. Daar heeft de raad van de journalistiek niets over te zeggen.

De raad heeft sowieso over niets iets te vertellen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170253751
De Raad :') lachwekkend.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170253758
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 01:35 schreef Braindead2000 het volgende:
Ze was vandaag in Moergestel om tegen konijnenleed te protesteren of zo.

[ afbeelding ]

http://www.bd.nl/oisterwi(...)nti-konijn~a77b8bc0/
Ze heeft het maar zwaar met dat onderduiken.....
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 16 april 2017 @ 08:26:23 #127
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170253765
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 08:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Een column is een mening. Daar heeft de raad van de journalistiek niets over te zeggen.

De raad heeft sowieso over niets iets te vertellen.
Het is een compleet waardeloze en inhoudsloze 'mening' die en passant Dekker tot op het bot beledigt. Dan is het aan de Raad om zo'n krant op de vingers te tikken.
pi_170253777
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 01:35 schreef Braindead2000 het volgende:
Ze was vandaag in Moergestel om tegen konijnenleed te protesteren of zo.

[ afbeelding ]

http://www.bd.nl/oisterwi(...)nti-konijn~a77b8bc0/
Niet alleen zij was er maar ook.....:
"Actievoerder Peter Janssen, bekend als Vegan Streaker"
!

Bekend van:
pi_170253789
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 08:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het is een compleet waardeloze en inhoudsloze 'mening' die en passant Dekker tot op het bot beledigt. Dan is het aan de Raad om zo'n krant op de vingers te tikken.
Onzin, maar je hebt zeker nog nooit voetbal journalistiek gelezen?
  zondag 16 april 2017 @ 08:31:52 #130
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170253794
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 08:30 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Onzin, maar je hebt zeker nog nooit voetbal journalistiek gelezen?
Klopt. Wat heeft dat ermee te maken?
pi_170253809
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 08:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Klopt. Wat heeft dat ermee te maken?
Bedenk dat zelf maar.
  zondag 16 april 2017 @ 08:36:23 #132
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170253814
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 08:35 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Bedenk dat zelf maar.
Lukt me niet. Leg het eens uit.
  zondag 16 april 2017 @ 08:37:12 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170253822
Voetbal journalistiek. Dat speelt zich tussen de spaties af?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170253883
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 08:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het is een compleet waardeloze en inhoudsloze 'mening' die en passant Dekker tot op het bot beledigt. Dan is het aan de Raad om zo'n krant op de vingers te tikken.
Ja dat is "jouw mening".

Waar is er trouwens beledigend aan de column? Onsmakelijk wellicht, beledigend? Welnee.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 16 april 2017 @ 08:49:25 #135
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170253893
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 08:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja dat is "jouw mening".

Waar is er trouwens beledigend aan de column? Onsmakelijk wellicht, beledigend? Welnee.
De suggestie dat zij zich graag laat neuken door fascistische corpsballen lijkt me niet bedoeld als compliment.

Maar goed. Jij vindt dus dat dit allemaal moet kunnen? Als iemand in een prominente krant schrijft dat de kut van je moeder spontaan begint te kwijlen bij het zien van Osama Bin Laden, heb je ook zoiets van: 'dat is zijn mening'?
pi_170253920
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 08:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

De suggestie dat zij zich graag laat neuken door fascistische corpsballen lijkt me niet bedoeld als compliment.

Maar goed. Jij vindt dus dat dit allemaal moet kunnen? Als iemand in een prominente krant schrijft dat de kut van je moeder spontaan begint te kwijlen bij het zien van Osama Bin Laden, heb je ook zoiets van: 'dat is zijn mening'?
Mijn moeder en ik nemen niet publiekelijk deel aan het maatschappelijk debat. Anne fleur wel en dan moet je ook incasseren. Helemaal als je net als annefleur ook uitdeelt. En laten we het bij de column van holman en anne fleur houden.

En een suggestie is een suggestie. Dat moet hij gewoon kunnen zeggen en dat kan hij ook gewoon zeggen. Weet je wat je niet mag zeggen? Dat je bent aangerand door Holman zoals zij beweert. Een zaak wegens smaad tegen Dekker zou Holman glansrijk winnen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170253928
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 08:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het is een compleet waardeloze en inhoudsloze 'mening' die en passant Dekker tot op het bot beledigt. Dan is het aan de Raad om zo'n krant op de vingers te tikken.
Je snapt het begrip column niet helemaal heb ik het idee.
  zondag 16 april 2017 @ 09:00:29 #138
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170253931
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 08:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Mijn moeder en ik nemen niet publiekelijk deel aan het maatschappelijk debat. Anne fleur wel en dan moet je ook incasseren. Helemaal als je net als annefleur ook uitdeelt. En laten we het bij de column van holman en anne fleur houden.

En een suggestie is een suggestie. Dat moet hij gewoon kunnen zeggen en dat kan hij ook gewoon zeggen. Weet je wat je niet mag zeggen? Dat je bent aangerand door Holman zoals zij beweert. Een zaak wegens smaad tegen Dekker zou Holman glansrijk winnen.
Dat je deelneemt aan een publiek debat betekent niet dat je vogelvrij bent. Er zijn nog steeds dingen als fatsoen en normale omgangsvormen.

Roepen dat iemand zich graag laat neuken door fascistische corpsballen valt daar niet onder.
  zondag 16 april 2017 @ 09:00:53 #139
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170253936
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 08:59 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Je snapt het begrip column niet helemaal heb ik het idee.
Wat mis ik dan, o Orakel?
pi_170254047
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 09:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat mis ik dan, o Orakel?
Het is gewoon een mening, die kan (en mag) best kwetsend zijn. Holman mag best schetsen wat hij van haar vindt en over haar denkt. Dat mag ook best een beetje chageren of met een kwinkslag. Het is geen redactioneel stuk wat louter de feiten moet belichten zonder stellingname.

Als de Raad hierop gaat ingrijpen is het droevig gesteld met de journalistieke vrijheid in Nederland.
pi_170254058
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 09:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat je deelneemt aan een publiek debat betekent niet dat je vogelvrij bent. Er zijn nog steeds dingen als fatsoen en normale omgangsvormen.
Fatsoen kun je niet afdwingen. Je kunt iemand niet dwingen fatsoenlijk te zijn. Dan kun je hooguit het gewoon niet lezen.
quote:
Roepen dat iemand zich graag laat neuken door fascistische corpsballen valt daar niet onder.
Dan zul je wel blij zijn dat Holman dat niet roept.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 16 april 2017 @ 09:21:55 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170254095
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 09:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Fatsoen kun je niet afdwingen. Je kunt iemand niet dwingen fatsoenlijk te zijn. Dan kun je hooguit het gewoon niet lezen.

Of je kunt dus de RvJ inschakelen. En ja, ook in columns dienen schrijvers zich aan bepaalde fatsoenregels te houden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170254136
quote:
7s.gif Op zondag 16 april 2017 09:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of je kunt dus de RvJ inschakelen. En ja, ook in columns dienen schrijvers zich aan bepaalde fatsoenregels te houden.
Dat zal, maar kom op zeg als dit stukje proza al teveel is :')

Oh en de RvJ kan dus alsnog eigenlijk niks afdwingen. Hoogstens foei zeggen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2017 09:28:47 ]
pi_170254144
quote:
7s.gif Op zondag 16 april 2017 09:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of je kunt dus de RvJ inschakelen. En ja, ook in columns dienen schrijvers zich aan bepaalde fatsoenregels te houden.
De raad van de journalistiek gaat niet over fatsoensregels. Dit staat op hun website:
quote:
De Leidraad gaat uit van een paar belangrijke principes: goede journalistiek is waarheidsgetrouw en nauwgezet, onpartijdig en fair, controleerbaar en integer. Zij laat zich toetsen en gaat op open wijze om met opmerkingen, reacties en klachten.
Een column is een mening. Die hoeft helemaal niet waarheidsgetrouw, onpartijdig en fair of controleerbaar te zijn.

Als Dekker echt iets wil moet ze naar de rechter Maar ik vermoed dat ze zelf ook wel inziet dat ze daar kansloos is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 16 april 2017 @ 09:34:44 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170254162
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 09:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

De raad van de journalistiek gaat niet over fatsoensregels. Dit staat op hun website:

[..]

Een column is een mening. Die hoeft helemaal niet waarheidsgetrouw, onpartijdig en fair of controleerbaar te zijn.

Oh jawel, ook columns kunnen dusdanig uit de bocht vliegen dat de RvJ het betreffende medium terugfluit.
In onderstaand voorbeeld oordeelt de raad anders, maar de richtlijnen zijn duidelijk:

quote:
In de column komen geen kwalificaties of vergelijkingen voor die, gezien de aard van de publicatie, journalistiek ontoelaatbaar zijn. Dat klaagster door de column onaangenaam is getroffen is daarvoor onvoldoende. De column is niet zodanig kwetsend of beledigend, dat daarmee grenzen zijn overschreden van wat journalistiek zorgvuldig is.
https://www.rvdj.nl/2016/36
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 16 april 2017 @ 09:38:12 #146
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170254178
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 09:17 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Het is gewoon een mening, die kan (en mag) best kwetsend zijn. Holman mag best schetsen wat hij van haar vindt en over haar denkt. Dat mag ook best een beetje chageren of met een kwinkslag. Het is geen redactioneel stuk wat louter de feiten moet belichten zonder stellingname.

Als de Raad hierop gaat ingrijpen is het droevig gesteld met de journalistieke vrijheid in Nederland.
Onnodige beledigingen zijn heel iets anders dan een kwetsende mening. Dat eerste heeft helemaal niets met journalistiek te maken, en dat is precies wat Holman heeft gedaan.
  zondag 16 april 2017 @ 09:39:35 #147
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170254190
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 09:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Fatsoen kun je niet afdwingen. Je kunt iemand niet dwingen fatsoenlijk te zijn. Dan kun je hooguit het gewoon niet lezen.
Dwingen niet nee. Maar de Raad kan je er wel op wijzen dat het niet aan journalistieke standaarden voldoet, en dan hopen dat jij (en andere kranten) voldoende zelfreinigend vermogen hebt om het niet weer te doen.
quote:
[..]

Dan zul je wel blij zijn dat Holman dat niet roept.
Oh? Heeft hij een nieuwe column geschreven dan?
pi_170254200
quote:
7s.gif Op zondag 16 april 2017 09:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh jawel, ook columns kunnen dusdanig uit de bocht vliegen dat de RvJ het betreffende medium terugfluit.
In onderstaand voorbeeld oordeelt de raad anders, maar de richtlijnen zijn duidelijk:

[..]

https://www.rvdj.nl/2016/36
Dan gaat deze papieren tijger dus buiten zijn eigen richtlijnen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170254205
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 09:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dwingen niet nee. Maar de Raad kan je er wel op wijzen dat het niet aan journalistieke standaarden voldoet, en dan hopen dat jij (en andere kranten) voldoende zelfreinigend vermogen hebt om het niet weer te doen.

[..]

Oh? Heeft hij een nieuwe column geschreven dan?
Niet dat ik weet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 16 april 2017 @ 09:41:30 #150
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170254207
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 09:28 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat zal, maar kom op zeg als dit stukje proza al teveel is :')

Oh en de RvJ kan dus alsnog eigenlijk niks afdwingen. Hoogstens foei zeggen.
Jij zou het allemaal wel prima vinden als iemand in een column in een prominente krant de 'mening' uit dat jij een strakke plasser krijgt van IS-terroristen? Of zou je dan ook zoiets hebben van: Moet dat nou?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')