abonnement Unibet Coolblue
pi_170254704
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:08 schreef Tem het volgende:
Marqt is de hippe versie van de Gimsel. Ik ga liever naar de Gimsel.


Daar kwam ik ooit alleen voor het stokbrood. Verder vind ik het een te dure zaak die gewoon op het bio-ecologisch verhaal ( "kijk ons eens goed voor de wereld zorgen") commercieel bezig is en dus mijn geld niet waard. Als je zo begaan wilt zijn met de wereld dan is commerciële winst niet je hoofddoel maar bijzaak. In deze gebruikt men gewoon het ecologisch verhaal om een goed imago te hebben en zogenaamd goed bezig te zijn. Fikse winsten en sociaal bezig zijn, stroomt niet omdat het tegenpolen van elkaar zijn.

En dat zogenaamd gezond buffet is een lachertje, te duur en gewoonweg smaakloos!
Maar ja mensen die daar shoppen eten er graag omdat ze denken dat ze gezond eten krijgen terwijl het een ratjetoe aan gerechten zijn en je doen denken bij een eerste hap aan toen je de naam 'vegetarisch eten' hoorde, je het gelijk associeerde met "niet lekker"eten. Nou, dat dus.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2017 10:37:50 ]
pi_170255138
Al die ecologische winkels zijn juist vreselijk slecht voor het milieu. In die supermarkten is de verspilling vreselijk hoog, doordat er geen hond komt maar alles wel vers moet zijn en alles dus aan de lopende band weg gegooid wordt. Dat hele concept is gewoon uitbuiting van mensen die graag wat meer betalen voor hun rommel.
  Admin zondag 16 april 2017 @ 11:12:14 #33
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_170255149
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 11:10 schreef Kaas- het volgende:
Al die ecologische winkels zijn juist vreselijk slecht voor het milieu. In die supermarkten is de verspilling vreselijk hoog, doordat er geen hond komt maar alles wel vers moet zijn en alles dus aan de lopende band weg gegooid wordt.
Heb je ook onlangs de Volkskrant gelezen of is het toeval dat je dit zegt? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_170255164
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 11:12 schreef Breuls het volgende:

[..]

Heb je ook onlangs de Volkskrant gelezen of is het toeval dat je dit zegt? :P
Nee, geen Volkskrant gelezen. Wel een documentaire over die winkels.
  Admin zondag 16 april 2017 @ 11:23:02 #35
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_170255329
Ah. Er was onlangs namelijk een artikel waarin ook werd onderstreept dat al die verswinkels wel leuk zijn, maar dat biologische producten veel meer worden weggegooid aan het einde van de dag omdat ze niet lang houdbaar zijn (omdat er geen toevoegingen in zitten voor de houdbaarheid).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_170255609
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 11:10 schreef Kaas- het volgende:
Al die ecologische winkels zijn juist vreselijk slecht voor het milieu. In die supermarkten is de verspilling vreselijk hoog, doordat er geen hond komt maar alles wel vers moet zijn en alles dus aan de lopende band weg gegooid wordt. Dat hele concept is gewoon uitbuiting van mensen die graag wat meer betalen voor hun rommel.
Lekker bio-industrie kip blijven vreten dan.
pi_170256200
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 11:42 schreef Tem het volgende:

[..]

Lekker bio-industrie kip blijven vreten dan.
Ik vertrouw enkel de kip van Has Oostplein. Hij heeft me verzekerd dat het daar allemaal mega ecologisch verantwoord is en ik geloof Hassan op z'n woord.
pi_170259519
quote:
15s.gif Op zondag 16 april 2017 10:33 schreef Iwanius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Daar kwam ik ooit alleen voor het stokbrood. Verder vind ik het een te dure zaak die gewoon op het bio-ecologisch verhaal ( "kijk ons eens goed voor de wereld zorgen") commercieel bezig is en dus mijn geld niet waard. Als je zo begaan wilt zijn met de wereld dan is commerciële winst niet je hoofddoel maar bijzaak. In deze gebruikt men gewoon het ecologisch verhaal om een goed imago te hebben en zogenaamd goed bezig te zijn. Fikse winsten en sociaal bezig zijn, stroomt niet omdat het tegenpolen van elkaar zijn.

En dat zogenaamd gezond buffet is een lachertje, te duur en gewoonweg smaakloos!
Maar ja mensen die daar shoppen eten er graag omdat ze denken dat ze gezond eten krijgen terwijl het een ratjetoe aan gerechten zijn en je doen denken bij een eerste hap aan toen je de naam 'vegetarisch eten' hoorde, je het gelijk associeerde met "niet lekker"eten. Nou, dat dus.
Gut gut. Hoe weet jij dat commerciële winst het hoofddoel is van Gimsel? Misschien maken ze wel amper winst. Wie zal het zeggen...... De jaarcijfers vind ik zo 1-2-3 niet online in elk geval.

Dat buffet is overigens een ander bedrijf :6

En gelukkig, smaken verschillen. Anders is het ook zo saai he..... :s)
pi_170259654
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 15:24 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Gut gut. Hoe weet jij dat commerciële winst het hoofddoel is van Gimsel? Misschien maken ze wel amper winst. Wie zal het zeggen...... De jaarcijfers vind ik zo 1-2-3 niet online in elk geval.

Dat buffet is overigens een ander bedrijf :6

En gelukkig, smaken verschillen. Anders is het ook zo saai he..... :s)
Precies, spirit heeft gewoon prima eten en ik vind het allemaal ook maar een beetje gezeur van Iwanius. Maar hij heeft volgens mij sowieso een hekel aan verantwoord gedoe, wordt al snel met hipster en dat soort taal gestrooid. Zal wel onzekerheid zijn :+
pi_170259993
quote:
7s.gif Op zondag 16 april 2017 15:30 schreef Tem het volgende:

[..]

Precies, spirit heeft gewoon prima eten en ik vind het allemaal ook maar een beetje gezeur van Iwanius. Maar hij heeft volgens mij sowieso een hekel aan verantwoord gedoe, wordt al snel met hipster en dat soort taal gestrooid. Zal wel onzekerheid zijn :+
Als Gimsel / Spirit iets niet is, dan is het wel hipster :D

Ik vind bij Spirit ook prima eten. Vooral omdat ik diabetes heb en er niet allerlei toegevoegde dingen in zitten. Ik haal er maar sporadisch eten, maar mijn bloedsuikers zijn na eten van Spirit vaak beter dan bij een ander willekeurig restaurant.
pi_170260085
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 15:41 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Als Gimsel / Spirit iets niet is, dan is het wel hipster :D

Ik vind bij Spirit ook prima eten. Vooral omdat ik diabetes heb en er niet allerlei toegevoegde dingen in zitten. Ik haal er maar sporadisch eten, maar mijn bloedsuikers zijn na eten van Spirit vaak beter dan bij een ander willekeurig restaurant.
Precies, gehalte grijze dakduiven en geitenwollensokken is wel flink hoog :P En je kan het zo duur maken als je zelf wil aangezien ze de borden wegen.
pi_170265292
Bij spirit vind ik het kut dat je niet zelf tussendoor kunt checken op hoeveel je zit...


Loop je enthousiast, uit 14 bakken, je bord vol te laden heb je ineens een maaltje van 34,95 :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_170265392
Zullen vanavond wel weer wat verdwaalde Turken gaan rellen.
pi_170265615
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij spirit vind ik het kut dat je niet zelf tussendoor kunt checken op hoeveel je zit...

Loop je enthousiast, uit 14 bakken, je bord vol te laden heb je ineens een maaltje van 34,95 :@
Dat is wel een beetje het nadeel, ja. Hmmm, dat is ook wel lekker en dat ook wel, Ka-ching!
pi_170265638
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 18:42 schreef Kaas- het volgende:
Zullen vanavond wel weer wat verdwaalde Turken gaan rellen.
Reden er vanmiddag al een paar met een vlag rond te tututuutteren.
pi_170265669
quote:
9s.gif Op zondag 16 april 2017 18:50 schreef Tem het volgende:

[..]

Reden er vanmiddag al een paar met een vlag rond te tututuutteren.
Man man man man man man man.
pi_170280081
quote:
7s.gif Op zondag 16 april 2017 15:30 schreef Tem het volgende:

Precies, spirit heeft gewoon prima eten en ik vind het allemaal ook maar een beetje gezeur van Iwanius. Maar hij heeft volgens mij sowieso een hekel aan verantwoord gedoe, wordt al snel met hipster en dat soort taal gestrooid. Zal wel onzekerheid zijn :+
Ja, 'onzekerheid'. :+ Ik heb er zelfs gegeten en de boel gelaten voor wat het was. Zo slecht en smaakloos vond ik het toen.


En dan te bedenken dat ik het beste wat ze hadden uitkoos. Bagger dus. En voor dat geld. Schandalig!
pi_170286327
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 10:36 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ja, 'onzekerheid'. :+ Ik heb er zelfs gegeten en de boel gelaten voor wat het was. Zo slecht en smaakloos vond ik het toen.

[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat ik het beste wat ze hadden uitkoos. Bagger dus. En voor dat geld. Schandalig!

Haha, wat een onzin. Die foto ziet er zo nep uit en wat er op die borden ligt is echt niet beste wat ze hadden. Sowieso zie ik daar nooit plain witte rijst liggen.

Prima als je het niet lekker vindt, jouw paasontbijt vond ik er ook niet smakelijk uitzien. Maar wat je nu doet is een beetje onzin.
pi_170286921
quote:
10s.gif Op maandag 17 april 2017 16:14 schreef Tem het volgende:

[..]

Haha, wat een onzin. Die foto ziet er zo nep uit en wat er op die borden ligt is echt niet beste wat ze hadden. Sowieso zie ik daar nooit plain witte rijst liggen.

Prima als je het niet lekker vindt, jouw paasontbijt vond ik er ook niet smakelijk uitzien. Maar wat je nu doet is een beetje onzin.
Smaken verschillen, maar als je zoveel sigaren weg loopt te paffen vraag ik me af of je smaak nog wel werkt.
pi_170289261
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:44 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Smaken verschillen, maar als je zoveel sigaren weg loopt te paffen vraag ik me af of je smaak nog wel werkt.
Sure en dat geeft ook niet. Die foto klopt alleen geen reetje van.
pi_170293228
Sowieso garandeer ik je dat de foto echt is,Laat jij dan maar zien dat het niet zo is met ander, beter bewijs. Hieronder nog 2 voor om je oren. ;)


Buffet waar toen alles gehaald werd.


en


Kijk eens rijst! Wat curry en bloemkool vegetatie en op de vorige foto een 'Japanse' miso soep volgens hun eigen recept.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2017 20:49:07 ]
pi_170293665
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 20:48 schreef Iwanius het volgende:
Sowieso garandeer ik je dat de foto echt is,Laat jij dan maar zien dat het niet zo is met ander, beter bewijs. Hieronder nog 2 voor om je oren. ;)

[ afbeelding ]
Buffet waar toen alles gehaald werd.


en

[ afbeelding ]
Kijk eens rijst! Wat curry en bloemkool vegetatie en op de vorige foto een 'Japanse' miso soep volgens hun eigen recept.

Wie had er gezegd dat dit het beste is wat ze hebben? Want wat op dat bord ligt is het zeker niet.

Dan was er sowieso chocolademousse te zien. :Y
  maandag 17 april 2017 @ 21:01:42 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_170293734
Ik vind Spirtit, zeker voor een buffetrestaurant, erg goed te doen. Maar wel veel te duur en zo sfeervol als een busstation. Veel te lawaaierig ook.

Overig is de rijst zeker niet het beste wat ze hebben :D. Vind de ovengerechten meestal lekker.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_170293745
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 20:59 schreef NedKelly het volgende:

Wie had er gezegd dat dit het beste is wat ze hebben? Want wat op dat bord ligt is het zeker niet.

Dan was er sowieso chocolademousse te zien. :Y
Vind jij, maar was jij erbij toen? Nee, dus wie zal het ietsjes beter weten dan jij of Tem? Oh oké dan. En gezien mijn Pohi op cul gebied ga ik altijd voor het beste, niet voor het minste. Dus het feit dat ik dit alleen nam zegt veel over hoe al het andere eruit zag. Maar dat wil ik je ook wel doorgeven. Doorkookt,teveel prut en verre van "vers' en 'lekker'.

En vwb de mousse: Sta ik bekend om een mousse man als dessert? Oh...kijk als je iets niet wilt aannemen omdat jij jezelf iets wijsmaakt en erin wil blijven geloven,zeg het dan even want dat scheelt moeite doen.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2017 21:05:34 ]
pi_170294670
Haha. Als Iwanius niet was ondergedoken toen ik gewoon echt naar die locatie toe kwam had het zomaar gekund dat ik hem effekes een schop onder z'n hol had gegeven.
pi_170294784
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 21:01 schreef Iwanius het volgende:
Sta ik bekend om een mousse man als dessert?
:D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_170295128
Kunnen we geen geld inzamelen om 'm naar 020 over te laten plaatsen ofzo?
  maandag 17 april 2017 @ 21:37:48 #58
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170295279
quote:
9s.gif Op maandag 17 april 2017 21:34 schreef WHATSHESAID het volgende:
Kunnen we geen geld inzamelen om 'm naar 020 over te laten plaatsen ofzo?
Zou beter voor iedereen zijn, gezien de club waar hij voor is en zijn verwaande houding die typisch Amsterdams is. :')
pi_170295890
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 21:01 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Oh...kijk als je iets niet wilt aannemen omdat jij jezelf iets wijsmaakt en erin wil blijven geloven,zeg het dan even want dat scheelt moeite doen.
:') :')
Gelukkig maak jij jezelf nooit iets wijs en blijf je al helemaal niet in je eigen waarheden geloven.......

Ik volg jou in ieder geval niet klakkeloos. Want qua stratenkennis is het bedroevend :6
pi_170296838
Nou poe poe twee andere foto's. In ben overtuigd!

Lekker belangrijk voor de rest of Iwanius het nu lekker vindt of niet :+ De keren dat ik heb geluncht in Spirit was het prima te eten en voldeed totaal niet aan die gare foto's die hier nu geplaatst worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')