abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  vrijdag 14 april 2017 @ 18:42:20 #151
421575 Logician2.0
Ate vista! @Enschede
pi_170219644
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 april 2017 18:31 schreef Franny_G het volgende:
Dat scheelt inderdaad wel weer, Logi. Moeilijk om je meisje niet bij je te kunnen hebben, lijkt me? Sterkte. :* .
Ja dat was echt mijn grootste angst, gewoon niet eens bij haar mogen.
En de bv lukt ook niet, valt allemaal stiekem heel erg tegen... :@
Gelukkig zijn de momenten dat we wel bij haar zijn geweest O+
A gravidade não é responsável pelas pessoas se apaixonarem.
  vrijdag 14 april 2017 @ 18:49:31 #152
331634 Messina
He-le-maal niks
pi_170219802
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 18:42 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Ja dat was echt mijn grootste angst, gewoon niet eens bij haar mogen.
En de bv lukt ook niet, valt allemaal stiekem heel erg tegen... :@
Gelukkig zijn de momenten dat we wel bij haar zijn geweest O+
Zo duren de uren natuurlijk ook wel heel lang, als je maar ligt te wachten en denken aan je meisje. Mogen jullie alweer bij haar?
Komt dit door de wet lung ism de termijn?
Hebben ze enig zicht op wanneer er verbetering zou moeten zijn?

En hoe gaat het lichamelijk met jou?

Sorry voor de vragen. Snap als je helemaal geen zin hebt in beantwoorden. :@

Een hele dikke knuf voor jou!
Powiedz mi, czy próbowałeś to przetłumaczyć?
pi_170220460
Logi, bovenal van harte gefeliciteerd met jullie mooie meisje! *O*. Maar wat moet dit zwaar zijn, als je niet bij haar mag zijn. ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_170221597
Och Logi dat lijkt me ook echt ontzettend moeilijk!!! Hopelijk gaat het gauw beter met haar en kun je de hele dag van haar genieten!
pi_170223968
Ach Logi, wat rot dat het nu niet goed gaat. Gelukkig zijn jullie in goede handen en zal het vast snel beter gaan!
  vrijdag 14 april 2017 @ 21:43:40 #156
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170224994
Gelukkig geen infectie, maar pfff.. Dat jullie nu niet naar d'r toe mogen lijkt me echt heel zwaar :{
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_170225308
Logi, sterkte en hopelijk mag je snel bij je dochter! :*
  vrijdag 14 april 2017 @ 22:28:48 #158
421575 Logician2.0
Ate vista! @Enschede
pi_170226525
We hebben net onverwacht toch nog even mogen buidelen O+

Messina ja de longfoto gaf aan dat deze nog onrijp zijn.

Er is nu afgesproken dat we bij haar mogen als ze rustig is, maar enkel met zo weinig mogelijk prikkels etc.

Met mij gaat het fysiek nu redelijk goed, enkel een ijzerinfuus gehad.
Het is vooral mentaal even zwaar nu.

Ik ga vanaf nu updates in het persoonlijke topic posten zodat ik niet alles hier overneem, dikke knuffel aan iedereen en zo bedankt voor het meeleven en alle steun O+ O+ O+
pi_170227181
He bah, dat is ook niet de start die je wilt. Hopelijk is t morgen weer een stukje beter. :*
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_170227828
Ach logi wat vervelend dat ze het moeilijk heeft. Fijn dat jullie toch hebben kunnen buidelen. Hoop dat ze snel vooruit gaat!

Vandaag de eerste positiekleding gekocht. Wel fijn om even mee bezig te zijn. Kan mijn eigen kleding nog wel aan, maar de broeken zaten al best prima! En weer 2 goed passende bh's erbij. Daar was ik wel aan toe, m'n borsten zijn echt uit mijn eigen bh's gegroeid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nolita op 15-04-2017 00:47:42 ]
pi_170232384
Logi, wat zwaar zo...hopelijk gaat het snel beter met je meisje! :*

Ook een dikke knuffel voor iedereen die niet zoveel kan genieten als ze misschien zou willen :*
Maar eens met wat er al gezegd is: stop je gevoel niet weg, maar erken het gewoon!

Overigens vraag ik me soms wel af waar dat beeld/gevoel vandaan komt dat je altijd maar zou moeten genieten van een zwangerschap..?
Ik herken dat om eerlijk te zijn eigenlijk helemaal niet. Ervaren jullie dat echt zo sterk als druk?

Ik ken echt maar weinig mensen die serieus verwachten dat je 24/7 op een roze wolk zit hoor. Sterker nog: bij mijn vorige zwangerschap gaf ik regelmatig aan dat ik er zo van genoot en dan kreeg ik vooral opmerkingen als "Ja, wacht maar tot (insert random ding).." :')

Misschien ken ik gewoon teveel cynici _O-
pi_170232710
Hihi Nolita, ik kan me dus echt niet voorstellen nu nog in mijn gewone kleding te lopen. Mijn buik heeft inmiddels zulke proporties dat mensen zonder aarzelen beginnen met feliciteren. En dan denk ik soms: waarmee dan? Oh ja, ik ben zwanger :')
Blouse op het werk pas ik zelfs al niet meer, dus daar ook al mijn positieshirt van de vorige keer aan.
pi_170232920
Logi, fijn dat er toch momenten zijn dat jullie even samen kunnen zijn!

40 weken vandaag! *O*
pi_170233315
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 09:12 schreef twist02 het volgende:

Overigens vraag ik me soms wel af waar dat beeld/gevoel vandaan komt dat je altijd maar zou moeten genieten van een zwangerschap..?
Dat is het dan ook niet. Maar helemaal niet genieten/blij zijn/er ook maar enigszins een gevoel hebben, is wel gelijk extreem de andere kant. De hele tijd genieten ondanks alle klachten is ook niet realistisch. Maar ik heb echt nog nergens last van, maar voel me wel heel de tijd rot. En dat is wel erg frustrerend omdat automatisch mijn hoofd zich gaat afvragen of dat dan na de geboorte ook zo is. En waarom ik dan eerder wel kinderen wilde. Allemaal onzin, want ik weet wel dat het goed komt. Maar t is wel anders als je het 'even' niet ziet zitten, tov gewoon helemaal niet blij (kunnen) zijn.
pi_170233373
Nolita, die bhs waren bij mij ook al vroeg nodig. Hele cupmaat erbij in de eerste paar weken. :') En die broeken, ja, ik pas ook nog in mijn gewone broeken. Maar die gaan op een gegeven moment wel drukken en vervelend zitten en dan wisselde ik ze om voor trainingsbroeken. Dus om te voorkomen dat ik straks in een trainingsbroek op m'n werk zou verschijnen, nu maar een echte zwagerschapsbroek. :D
  zaterdag 15 april 2017 @ 10:56:16 #166
331634 Messina
He-le-maal niks
pi_170233572
Ik draag nog altijd geen positiekleding. :7
Ik smokkel wel, want ik duw broeken gewoon onder m'n buik en draag extra lange shirts die lekker meerekken. :P
En thuis gewoon lekker een joggingbroek en sloffen. *O*

Wat Nanuke zegt. Hoewel ik wel kan genieten als de baby aan het bewegen is bijv, maar ook maar tot bepaalde hoogte want af en toe doet het zo'n zeer als 'ie beweegt dat ik God smeek of hij de baby even stil wil laten liggen. En ik ben niet eens gelovig. :')
Voor ik hem voelde was ik constant angstig; Doet hij het nog wel?! Zal alles wel goed zijn?! Dan is er ook weinig genieten bij...
En ik voel me dan ook schuldig dat ik gewoon uitspreek dat ik zwanger zijn maar een matige bezigheid vind. Zoveel vrouwen die al jaren proberen zonder succes, en ik maar zeiken en zeiken en zeiken**... :@

** Vooral thuis, tegen m'n man. Die gelukkig heel goed kan doen alsof hij me begrijpt, de schat. O+

Thee, prachtige mijlpaal! *O* Echt nog maar heeeeeeeeel even wachten voor jullie. O+
Powiedz mi, czy próbowałeś to przetłumaczyć?
pi_170233713
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 april 2017 17:38 schreef Logician2.0 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He, wat naar zeg -O- Hopelijk sterkt ze gauw aan, veel sterkte :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 15 april 2017 @ 11:19:49 #168
421575 Logician2.0
Ate vista! @Enschede
pi_170233902
Rena het is gelukt, ze heeft vanmorgen even aan de borst gelegen O+

Messina :*

Thee 40wk *O* *O* *O*

Nan zodra ik weer thuis ben komt er een verhuisdoos kleren naar je toe!! 8-)
pi_170234106
Leuk om te lezen hoe verschillend dat voor iedereen is, de overstap naar positiekleding, of niet eens Messina :D
Ik vond het gewoon fijn even de aandacht op mezelf te kunnen richten. Heb ook een leuk jurkje gekocht oa voor op mijn verjaardag over 5 weken, benieuwd hoe mijn buik nog groeit tot dan.

Nanuke, de broeken beginnen na het avondeten ook te drukken hier. Thuis gaat dan de knoop los, maar komende week een etentje dus tijd voor de positiebroek!
Ik heb me voor een nieuwe bh maar even laten opmeten en hier ook 1 cupmaat erbij op dit moment. Ben benieuwd of ik nog eens voor nieuwe zal moeten..

Voor jou is het natuurlijk je 2de zwangerschap lesage, dan schijnt het allemaal een stuk sneller te gaan.Ik hoop over een aantal weken ook echt trots te kunnen zijn ipv me nu een beetje dikkig voelen;)

thee 40 weken!! *O*
  zaterdag 15 april 2017 @ 11:41:08 #170
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170234254
Logi wat fijn dat het even gelukt is! :*

UD voor Thee :o Anytime now... Kom maar op met dat Paaskindje O+

Ik vind eigenlijk alleen de onzekerheid niet leuk aan zwanger zijn, voor de rest zijn alle 'wacht maars' niet uitgekomen bij mij en vind ik het stiekem jammer om straks niet meer zwanger te zijn, ondanks de liespijn from hell af en toe. Maar dat is nu, zonder baby waar ik dan natuurlijk de hele tijd naar ga kijken O+
pi_170234933
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 10:40 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Dat is het dan ook niet. Maar helemaal niet genieten/blij zijn/er ook maar enigszins een gevoel hebben, is wel gelijk extreem de andere kant. De hele tijd genieten ondanks alle klachten is ook niet realistisch. Maar ik heb echt nog nergens last van, maar voel me wel heel de tijd rot. En dat is wel erg frustrerend omdat automatisch mijn hoofd zich gaat afvragen of dat dan na de geboorte ook zo is. En waarom ik dan eerder wel kinderen wilde. Allemaal onzin, want ik weet wel dat het goed komt. Maar t is wel anders als je het 'even' niet ziet zitten, tov gewoon helemaal niet blij (kunnen) zijn.
Ja ik snap dat dat inderdaad anders is dan niet constant genieten ja.
Ik doelde meer op de reacties die zeiden dat het "heus niet alleen maar genieten is". Nee natuurlijk is het dat niet, maar ik ken serieus niemand die dat beweert/denkt/verwacht. Dus ik bedoelde meer dat -in mijn ogen- ook niemand dat beeld schetst.

Hoe je je nu voelt, zegt echt niets over hoe je je straks voelt als de kleine er is. En hoewel het makkelijker gezegd is dan gedaan, probeer je er niet schuldig om te voelen. Je kiest immers niet voor deze gevoelens, dus jouw 'schuld' is het niet! :*

Positiebroeken hoop ik nog even niet nodig te hebben ;) al zit vooral 's avonds m'n broek vaak al wel wat strak :')
pi_170235234
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 11:19 schreef Logician2.0 het volgende:
Rena het is gelukt, ze heeft vanmorgen even aan de borst gelegen O+
Dat lijkt me het mooiste wat er is O+ Kan me nog totaal niet voorstellen dat ik over 7 maanden ook zo'n prachtig hummeltje heb!

Ik ben eindelijk uit de fase dat ik 's ochtends geen trek heb, ik was niet echt misselijk, maar had zo'n weeïg gevoel in mijn maag telkens. Ben de eerste weken ook 3 kilo afgevallen zelfs :+ , kon pas 's middags en 's avonds een beetje fatsoenlijk eten. Hoef voorlopig nog niet aan de zwangerschapskleding denk ik, ben al wat voller van mezelf en koop mijn kleding altijd wat ruimer vallend, alleen broeken en panty's niet dus dat zie ik wel zodra ik het ga voelen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_170235744
Mijlpaal voor Thee *O*

M'n borsten waren ook het eerste wat groeide, denk 1 cup maat erbij.
Vertik het alleen om bh's te gaan kopen :')
Dus ik worstel me in m'n oude bh's totdat het echt niet meer kan. Het scheelt wel dat ik voor de zwangerschap 15 kilo was afgevallen :7
  zaterdag 15 april 2017 @ 12:59:29 #174
101840 Rijstebuiltje
De allerliefste dat ben jij!
pi_170235931
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 12:47 schreef Flav het volgende:
Mijlpaal voor Thee *O*

M'n borsten waren ook het eerste wat groeide, denk 1 cup maat erbij.
Vertik het alleen om bh's te gaan kopen :')
Dus ik worstel me in m'n oude bh's totdat het echt niet meer kan. Het scheelt wel dat ik voor de zwangerschap 15 kilo was afgevallen :7
Geloof me Flav, een goede BH is zo fijn! Niet op bezuinigen hoor.

Ik ben tijdens mijn zwangerschap 2 maten gegroeid en ik had enorme stuwing, mijn eigen BH's konden daar zeker niet tegenop. Noppies heeft hele fijne die nog betaalbaar vzijn ook, kun je daar geen buil aaan vallen.. :)
[url="http://lb1f.lilypie.com/uNDDp2.png]Trotse mama, van het liefste meisje[/url]
pi_170237809
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 12:12 schreef twist02 het volgende:

[..]

Ja ik snap dat dat inderdaad anders is dan niet constant genieten ja.
Ik doelde meer op de reacties die zeiden dat het "heus niet alleen maar genieten is". Nee natuurlijk is het dat niet, maar ik ken serieus niemand die dat beweert/denkt/verwacht. Dus ik bedoelde meer dat -in mijn ogen- ook niemand dat beeld schetst.
Nou, dat idee van de stralende/mooie zwangere kom ik toch wel tegen hoor. Een collega van me is daar bijvoorbeeld heel goed in. Zij heeft zelf met heel veel pijn en moeite één kind gekregen en had graag meer gewild. Zij kan alleen maar tegen me zwijmelen hoe geweldig het toch is dat ik zwanger ben, hoe mooi mijn buik is, etc. etc. En zo ken ik nog wel wat meer vrouwen. Dat wil niet zeggen dat zij allemaal vinden dat het 'alleen maar genieten' is, maar het gevoel is wel dat het geweldig is om zwanger te zijn en een kind te krijgen. En dat is het ook! Alleen als je er middenin zit, in dat hele proces, en te maken hebt met de onzekerheid, de hormonen, de kwaaltjes, dan voelt dat niet altijd ook zo. Maar ik denk dat iedereen voor zichzelf goed moet bepalen of wat je voelt nog past binnen het normale patroon of dat je aan de bel moet trekken.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')