abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170178463
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:03 schreef Myrr het volgende:

[..]

Vermoeiend man. Een weldenkend persoon probeert die situatie dan gewoon uit de weg te gaan, behalve de R&P'ers. Die gaan redenen zoeken waarom het OK is om iets te proberen.

Gewoon wieberen en die mensen met rust laten. Zat vis in de zee.
Dit ja. Helaas genoeg mensen die niet hun verstand gebruiken in dergelijke situaties.
pi_170178987
Oh ja, maar wacht, eerst moet hij netjes zijn dingen regelen en alles afsluiten want ze wil nergens tussen staan en niet fucken met bezette mannen. Toch wil ze weten of hij haar leuk vindt (want wij zijn alwetend en weten dat natuurlijk) en of het mogelijk is dat mannen and leuk kunnen vinden zonder dat te laten merken...

Uitgekookt deze chick. Eerst indekken en daarna als wij groen licht hebben gegeven overgaan op haar snode plan.

Prachtig Discovery ID concept weer.
  woensdag 12 april 2017 @ 21:47:52 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170179118
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:20 schreef zora2017 het volgende:
Jammer dat mijn topic niet goed gelezen wordt.
Je laatste vraag?
Als dat enkel je vraag was had je het hele inleidende verhaal niet hoeven te houden he.
pi_170184996
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:56 schreef Myrr het volgende:
:')

Waarom moeten wijven zich storten op getrouwde/ samenwonende/ gezinhebbende kerels?

Zoek een eigen kerel.
Sommigen kicken gewoon op drama denk ik.
Of misschien is het lekker makkelijk omdat ze dan zelf geen goede vent meer hoeven te zoeken want hij is immers al goedgekeurd door een andere vrouw.
  donderdag 13 april 2017 @ 10:26:56 #30
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_170186772
Antwoord op je vraag:
Ja.Zoals ook vrouwen dat kunnen.

Maar waarom zou je je hier druk om maken? Ze zijn nog samen. Hoe weet je eigenlijk dat het zo "slecht" gaat in de relatie? Ik zou mijn vrienden niet zo snel vertellen dat ik apart slaap of hoe vaak wij seks hebben.. En als ik dat wel doe zegt dat nog steeds niets over de kwaliteit van de relatie tenzij ik zeg: "Het gaat echt super kut want.."
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_170187577
Ow, nou ja, als ze apart slapen en de relatie nu slecht is, is het wel oke om je in hun relatie te mengen.

Dit wil je horen toch TS?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 13 april 2017 @ 11:36:51 #32
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170187605
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:03 schreef Myrr het volgende:

[..]

Vermoeiend man. Een weldenkend persoon probeert die situatie dan gewoon uit de weg te gaan, behalve de R&P'ers. Die gaan redenen zoeken waarom het OK is om iets te proberen.

Gewoon wieberen en die mensen met rust laten. Zat vis in de zee.
Hier is alles wel mee gezegd eigenlijk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_170188074
Och weer zo een :r eerst zeggen dat je je niet wilt mengen in hun relatie en meteen daarna is het van 'maar vindt hij me wel leuk?!?!'
Hoe ver denk je dat je komt met liegen tegen jezelf en anderen? :r
pi_170188371
quote:
7s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:26 schreef Yesse het volgende:
Antwoord op je vraag:
Ja.Zoals ook vrouwen dat kunnen.

Maar waarom zou je je hier druk om maken? Ze zijn nog samen. Hoe weet je eigenlijk dat het zo "slecht" gaat in de relatie? Ik zou mijn vrienden niet zo snel vertellen dat ik apart slaap of hoe vaak wij seks hebben.. En als ik dat wel doe zegt dat nog steeds niets over de kwaliteit van de relatie tenzij ik zeg: "Het gaat echt super kut want.."
Ja, misschien slapen ze wel apart omdat één van de twee keihard snurkt ofzo. En is er verder met de relatie helemaal niks mis.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 april 2017 @ 12:36:57 #35
163650 Greys
pi_170188489
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:20 schreef zora2017 het volgende:
Jammer dat mijn topic niet goed gelezen wordt.
Ik snap niet zo goed dat als het "een goede vriend" van je is, dat je dan aan wildvreemden moet gaan vragen wat hij wel of niet bedoelt. Het is JOUW goede vriend, wij kennen hem niet. Je zou zeggen dat je hem na al die tijd vriendschap wel een beetje zou kunnen inschatten, of stelt de vriendschap niks voor en ken je hem eigenlijk amper?

Sowieso, als het ook maar een beetje een echte vriend van je is ga je hem niet in dit soort rare situaties brengen. Jij bent geen goede vriendin van hem als je stiekem zit te hopen dat je hem kunt pikken van z'n vriendin.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170203739
Nou TS...
pi_170203818
Zou me ook wel afvragen wat voor 'vriendin' je hebt, die jou dit hele 'hij flirt wel met je hoor' drama in brengt. _O-

Mijngod, stel je voor dat je je hier echt in gaat mengen. Lekker staaltje achter gesloten deuren weer.
pi_170208229
Doe er eens even lekker niks mee.
Zeg hem niet dat jij hem leuk vind en zou het uitraken met zijn huidige vriendin en hij vind jou leuk dan komt ie wel naar je toe.
En anders kun je er na een tijdje werk van maken.
Maar ga nu niet tussen die twee in zitten.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')