abonnement Unibet Coolblue
pi_170169711
Ik had een jaar geleden een BMI van 28.9. Ben sindsdien om de twee weken bij een diëtiste geweest en heb nu een BMI van 25.1 (licht overgewicht).

Al die tijd dat ik te dik was heb ik me zwaar kut gevoeld. Constant het idee dat mensen je in de gaten zitten te houden.

Ik vel geen oordeel over anderen, maar ik voel me serieus fucking kut als ik te dik ben.
pi_170169790
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:11 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ik vel geen oordeel over anderen,
Dat doe je wel, maar ik bemoei niet.
pi_170169842
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:14 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Dat doe je wel, maar ik bemoei niet.
Ach ik ken zo veel mensen die te dik zijn. Ik spreek ze er nooit op aan.

We hoeven hier toch zeker niet politiek correct te gaan doen? Als je 150+ weegt ben je gewoon fucking dik. Om het grof te zeggen.
pi_170169858
Ik niet. Anderen zijn helemaal niet zo veel met je bezig als je denkt. Daarnaast is het oordeel dat ze hebben niet mijn probleem

Er blij over zijn vind ik wat anders. Ik sta niet elke dag te juichen dat ik dik ben of zo. Maar ik vind er ook niets mis mee.
Ik vind mezelf een leuk en aantrekkelijk mens. En wat anderen daar wel of niet van vinden moeten ze zelf maar weten
Niet iedereen kan je leuk vinden, daar kun je je toch ook niet de hele dag druk om maken
Niet iedereen kan je mooi vinden. Zolang je het zelf maar vind, en een eventuele partner

Als iemand met een ongezond bmi wil afvallen vind ik dat een goed idee, want gezondheid. Maar niet als het is om onbekende mensen tegemoet te komen of plezieren :? dan kun je denk ik beter wat doen aan je eigen waarde want anders zijn er nog wel 100 dingen waar je jezelf druk om kunt maken
Acne, een bepaalde uitslag of vlek, dat je net te luid lacht etc

Maar wat wil je met dit topic behalve toch oordelen en zelf een veer in je reet steken?
pi_170169919
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:17 schreef Allures het volgende:
Ik niet. Anderen zijn helemaal niet zo veel met je bezig als je denkt. Daarnaast is het oordeel dat ze hebben niet mijn probleem

Er blij over zijn vind ik wat anders. Ik sta niet elke dag te juichen dat ik dik ben of zo. Maar ik vind er ook niets mis mee.
Ik vind mezelf een leuk en aantrekkelijk mens. En wat anderen daar wel of niet van vinden moeten ze zelf maar weten
Niet iedereen kan je leuk vinden, daar kun je je toch ook niet de hele dag druk om maken
Niet iedereen kan je mooi vinden. Zolang je het zelf maar vind, en een eventuele partner

Als iemand met een ongezond bmi wil afvallen vind ik dat een goed idee, want gezondheid. Maar niet als het is om onbekende mensen tegemoet te komen of plezieren :? dan kun je denk ik beter wat doen aan je eigen waarde want anders zijn er nog wel 100 dingen waar je jezelf druk om kunt maken
Acne, een bepaalde uitslag of vlek, dat je net te luid lacht etc

Maar wat wil je met dit topic behalve toch oordelen en zelf een veer in je reet steken?
Ik hoop op een discussie ipv persoonlijk geneuzel. Ik weet dat het een gevoelig onderwerp is, ja.

Ik liep al jaren te kampen met mijn gewicht. Dat kwam grotendeels door Olanzapine. van die medicatie krijg je enorme eetlust.

Ik wil even duidelijk maken dat ik hier niemand veroordeel en ik zit zeer zeker niet op complimentjes te wachten.
pi_170169942
Ik vind het interessanter om te weten wat er in de schedel omgaat van mannen die zich op een forum als vrouw voor doen.
pi_170169995
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:20 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Ik hoop op een discussie ipv persoonlijk geneuzel. Ik weet dat het een gevoelig onderwerp is, ja.

Ik liep al jaren te kampen met mijn gewicht. Dat kwam grotendeels door Olanzapine. van die medicatie krijg je enorme eetlust.

Ik wil even duidelijk maken dat ik hier niemand veroordeel en ik zit zeer zeker niet op complimentjes te wachten.
Wat voor discussie? Wat je hier van vind is toch heel persoonlijk?
En bedankt dat je mijn reactie, de enige inhoudelijke op je vage OP, afdoet als persoonlijk geneuzel. Dit topic word wel wat ja
pi_170170084
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:23 schreef Allures het volgende:

[..]

Wat voor discussie? Wat je hier van vind is toch heel persoonlijk?
En bedankt dat je mijn reactie, de enige inhoudelijke op je vage OP, afdoet als persoonlijk geneuzel. Dit topic word wel wat ja
Godver, ga je nu weer de huillie uithangen. Dat deed je in het kindvrij topic ook al (of ik verwar je met iemand anders, dan mijn excuses).

Het idee van een forum is dat mensen hun mening kunnen uiten, hun ideeën over een bepaald onderwerp. Ik had zelf het idee dat dit een onderwerp is waar mensen iets over te melden hebben.
pi_170170095
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:21 schreef spiritusbus het volgende:
Ik vind het interessanter om te weten wat er in de schedel omgaat van mannen die zich op een forum als vrouw voor doen.
Korte blik in TS (of 1 van zijn vele klonen) zijn PoHi en je weet dat je daar uit wilt wegblijven :')

-PesteNoire-
PesteNoire
-Hildr-
DansNotreChute
Reliekrover
pi_170170099
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:21 schreef spiritusbus het volgende:
Ik vind het interessanter om te weten wat er in de schedel omgaat van mannen die zich op een forum als vrouw voor doen.
In mijn hoofd zitten zo'n 50 verbindingen mis.
pi_170170116
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:26 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Godver, ga je nu weer de huillie uithangen. Dat deed je in het kindvrij topic ook al (of ik verwar je met iemand anders, dan mijn excuses).

Het idee van een forum is dat mensen hun mening kunnen uiten, hun ideeën over een bepaald onderwerp. Ik had zelf het idee dat dit een onderwerp is waar mensen iets over te melden hebben.
Misschien moet je iemands idee er over dan geen persoonlijk geneuzel noemen

Sorry het is me nog steeds niet duidelijk wat je wil met dit topic. Een discussie over of je blij mag/kunt zijn met jezelf als je dik bent, maar zonder dat iemand zijn persoonlijke ervaring er in weer geeft behalve jij?
pi_170170133
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:27 schreef Allures het volgende:

[..]

Misschien moet je iemands idee er over dan geen persoonlijk geneuzel noemen

Sorry het is me nog steeds niet duidelijk wat je wil met dit topic. Een discussie over of je blij mag/kunt zijn met jezelf als je dik bent, maar zonder dat iemand zijn persoonlijke ervaring er in weer geeft behalve jij?
huil huil huil
pi_170170193
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:27 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

huil huil huil
Of je legt gewoon ff uit wat je wil?
pi_170170212
Waarom zou je je in godsnaam druk maken erover hoe anderen zich voelen...?
zeker ls het om het gevoel dat iemand over zijn/haar eigen lichaam heeft

Als andere mensen overgewicht hebben hoop ik enerzijds dat ze er wat aan doen als ze de mogelijke gezondheidsschade willen voorkomen...
maar als ze gelukkig verder zijn, is dat volgens mij an sich enkel goed en fijn voor hen.

Sowieso is het volgens mij altijd belangrijk om je gevoelens over jezelf niet te vermengen met 'wat anderen misschien over je denken'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 12 april 2017 @ 17:31:14 #15
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170170216
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:30 schreef Allures het volgende:

[..]

Of je legt gewoon ff uit wat je wil?
Weten hoe/waarom iemand ondanks zijn of haar overgewicht toch blij/tevreden met zichzelf is
pi_170170240
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Weten hoe/waarom iemand ondanks zijn of haar overgewicht toch blij/tevreden met zichzelf is
Dit dus. ^O^
pi_170170297
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:31 schreef RM-rf het volgende:
Waarom zou je je in godsnaam druk maken erover hoe anderen zich voelen...?
zeker ls het om het gevoel dat iemand over zijn/haar eigen lichaam heeft

Als andere mensen overgewicht hebben hoop ik enerzijds dat ze er wat aan doen als ze de mogelijke gezondheidsschade willen voorkomen...
maar als ze gelukkig verder zijn, is dat volgens mij an sich enkel goed en fijn voor hen.

Sowieso is het volgens mij altijd belangrijk om je gevoelens over jezelf niet te vermengen met 'wat anderen misschien over je denken'.
Je hebt gelijk. het is puur dat ik nieuwsgierig ben naar de gevoelens van deze mensen. Ik heb me er bv altijd zeer slecht onder gevoeld datr ik te dik was.

Nogmaals, ik veroordeel niemand. Mensen doen wat ze willen. Hoop alleen dat we hier niet politiek correct over te hoeven doen.
pi_170170299
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Weten hoe/waarom iemand ondanks zijn of haar overgewicht toch blij/tevreden met zichzelf is
Maar dan wel zonder persoonlijke verhalen svp
  woensdag 12 april 2017 @ 17:37:04 #19
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_170170342
Ik heb overgewicht en ik ben happy met mezelf. (Ben wel bezig met afvallen om medische redenen) Ik vind hoe ik innerlijk in elkaar steek veel belangrijker dan mijn uiterlijk.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_170170347
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:35 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. het is puur dat ik nieuwsgierig ben naar de gevoelens van deze mensen. Ik heb me er bv altijd zeer slecht onder gevoeld datr ik te dik was.

Nogmaals, ik veroordeel niemand. Mensen doen wat ze willen. Hoop alleen dat we hier niet politiek correct over te hoeven doen.
Ja sorry het zal wel aan mij liggen maar je wil de gevoelens van die mensen horen maar 'zonder persoonlijk geneuzel'
Dat is het toch per definitie?
pi_170170349
quote:
Hoe kunnen mensen zich blij voelen over het feit dat ze te dik zijn?
Omdat ze niet zoveel geven om hun omvang.

Nog meer vragen?
Conscience do cost.
  woensdag 12 april 2017 @ 17:39:32 #22
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_170170393
Iemand die dik is mag heus blij/tevreden zijn, wie ben ik om daarover te oordelen...
pi_170170402
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:39 schreef Voszje het volgende:
Iemand die dik is mag heus blij/tevreden zijn, wie ben ik om daarover te oordelen...
Waarom oordeel je dan dat ze blij/tevreden 'mogen' zijn? :P
Conscience do cost.
pi_170170406
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:37 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja sorry het zal wel aan mij liggen maar je wil de gevoelens van die mensen horen maar 'zonder persoonlijk geneuzel'
Dat is het toch per definitie?
Ik weet verder niet wie je bent, maar op mij komt het over alsof jij je constant aangevallen voelt. Ik heb het voorbeeld over mezelf in de OP gebruikt om een voorbeeld te geven. Mensen mogen hier natuurlijk ook hun eigen situatie posten.

Vergeet niet dat jij begon met een "veer in je reet steken". Dat was volstrekt mijn intentie niet.
  woensdag 12 april 2017 @ 17:40:29 #25
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_170170417
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:39 schreef ems. het volgende:

[..]

Waarom oordeel je dan dat ze blij/tevreden 'mogen' zijn? :P
dat is toch geen oordeel?
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
  woensdag 12 april 2017 @ 17:41:14 #26
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_170170436
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:39 schreef ems. het volgende:

[..]

Waarom oordeel je dan dat ze blij/tevreden 'mogen' zijn? :P
Dat bedoel ik niet zozeer als mijn oordeel :P Leven en laten leven, ik zie ook niet in waarom iemand zich er per definitie slecht over zou moeten voelen.
pi_170170448
Goed topic :D :') :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_170170455
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:40 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Ik weet verder niet wie je bent, maar op mij komt het over alsof jij je constant aangevallen voelt. Ik heb het voorbeeld over mezelf in de OP gebruikt om een voorbeeld te geven. Mensen mogen hier natuurlijk ook hun eigen situatie posten.

Vergeet niet dat jij begon met een "veer in je reet steken". Dat was volstrekt mijn intentie niet.
Ik voel me op geen enkele manier aangevallen :? Ik snap ook niet hoe je dat haalt uit een post die stelt dat ik mezelf heel leuk vind
Ik denk eerder dat jij snel aangevallen voelt (en ook daarom denkt dat mensen steeds lopen te oordelen over dat je dik was) en je ook aangevallen voelde door mijn post en je dan rare dingen gaat roepen ter verdediging, die je topic wel praktisch onmogelijk maken

En alleen al je TT is een oordeel...
  woensdag 12 april 2017 @ 17:43:10 #29
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_170170472
ik vind dat mensen met overgewicht niet persee minder mooi zijn ofzo. sterker nog....bij sommige mensen staat het zelfs mooier. ;) en daarom vind ik het ook totaal geen probleem als er mensen zijn die iets dikker zijn ofzo. zolang het niet ten koste gaat van de gezondheid zie ik het probleem niet.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_170170480
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:42 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik voel me op geen enkele manier aangevallen :? Ik snap ook niet hoe je dat haalt uit een post die stelt dat ik mezelf heel leuk vind
Ik denk eerder dat jij snel aangevallen voelt (en ook daarom denkt dat mensen steeds lopen te oordelen over dat je dik was) en je ook aangevallen voelde door mijn post en je dan rare dingen gaat roepen ter verdediging, die je topic wel praktisch onmogelijk maken
Wat een onzin weer. Ben je uitgeraasd? Dan kunnen andere mensen hun mening geven mbt dit onderwerp.
pi_170170490
Inb4 mensen die me niet snappen zijn fatty's
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 12 april 2017 @ 17:45:42 #32
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170170516
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:37 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja sorry het zal wel aan mij liggen maar je wil de gevoelens van die mensen horen maar 'zonder persoonlijk geneuzel'
Dat is het toch per definitie?
Zonder persoonlijke opmerkingen richting TS

pfff
pi_170170550
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:45 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Zonder persoonlijke opmerkingen richting TS

pfff
misschien moet je je TT geen oordeel maken en dan vragen wat de mensen waar je over oordeelt er van vinden en daarna een OP plaatsen de geen stelling of vraag bevat maar alleen een beschrijving van je eigen situatie :D
  woensdag 12 april 2017 @ 17:47:53 #34
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170170564
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:47 schreef Allures het volgende:

[..]

misschien moet je je TT geen oordeel maken en dan vragen wat de mensen waar je over oordeelt er van vinden en daarna een OP plaatsen de geen stelling of vraag bevat maar alleen een beschrijving van je eigen situatie :D
Het enige oordeel in de TT is 'te' in te dik, en da's op zich ook gewoon objectief vast te stellen
  woensdag 12 april 2017 @ 17:48:05 #35
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_170170568
ik ben het met hugecooll eens. TS mag hier gewoon een topic over openen. en persoonlijke opmerkingen mogen achterwegen gelaten worden AUB.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_170170610
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:47 schreef Allures het volgende:

[..]

misschien moet je je TT geen oordeel maken en dan vragen wat de mensen waar je over oordeelt er van vinden en daarna een OP plaatsen de geen stelling of vraag bevat maar alleen een beschrijving van je eigen situatie :D
Even goede vrienden. Ik vel geen oordeel over wie dan ook, Ik stel slechts dat IK me ongelukkig voelde toen ik te dik was. Dat kan ik toch gewoon zeggen?
pi_170170619
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:47 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Het enige oordeel in de TT is 'te' in te dik, en da's op zich ook gewoon objectief vast te stellen
nee het oordeel is 'hoe kun je met zoiets negatiefs blij zijn' het oordeel is dus dat het iets is waar je per definitie niet blij mee kunt zijn want het is slecht en te veroordelen

Als er geen oordeel zou zijn zou er ook geen verbazing zijn over het feit dat mensen het anders ervaren dan TS
pi_170170677
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:49 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Even goede vrienden. Ik vel geen oordeel over wie dan ook, Ik stel slechts dat IK me ongelukkig voelde toen ik te dik was. Dat kan ik toch gewoon zeggen?
natuurlijk. Maar misschien moet je dan nadenken over wat voor reacties je wil en hoe je dat je topic het best in kunt steken en hoe je het best kunt reageren op de enige ontopic reactie die er staat

Als je insteek negatief en een oordeel is kun je natuurlijk, naast een serieuze reactie zoals die van mij voor 95% was, ook kritiek verwachten
Als je dan je topic wil laten ontsporen moet je vooral op die 5% reageren en blijven oordelen in zo ongeveer elke post die je doet :')

Maar goed. Ik snap nu dat je een kloon bent en waarschijnlijk loopt te trollen en dat dit precies de bedoeling was dus ik ben er wel klaar mee verder
pi_170170711
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:53 schreef Allures het volgende:

[..]

natuurlijk. Maar misschien moet je dan nadenken over wat voor reacties je wil en hoe je dat je topic het best in kunt steken en hoe je het best kunt reageren op de enige ontopic reactie die er staat

Als je insteek negatief en een oordeel is kun je natuurlijk, naast een serieuze reactie zoals die van mij voor 95% was, ook kritiek verwachten
Als je dan je topic wil laten ontsporen moet je vooral op die 5% reageren en blijven oordelen in zo ongeveer elke post die je doet :')
Jij kan echt geen enkele vorm van kritiek verdragen, is het wel?
  woensdag 12 april 2017 @ 17:54:41 #40
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_170170722
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:26 schreef -PesteNoire- het volgende:
In mijn hoofd zitten zo'n 50 verbindingen mis.
Dat was me na ongeveer 3 reacties van je lezen hier in dit topic al duidelijk.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_170170747
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:11 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ik vel geen oordeel over anderen, maar ik voel me serieus fucking kut als ik te dik ben.
Dat ben je nog steeds.
Ik vel geen oordeel maar een BMI van 25 spreekt voor zich.
pindazakje
pi_170170760
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:56 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Dat ben je nog steeds.
Ik vel geen oordeel maar een BMI van 25 spreekt voor zich.
Klopt.
Ik ben er nog niet. Moet toevallig morgen weer naar de diëtiste.
pi_170170782
Onderstaande reactie verklaart het recalcitrante gedrag van ts

quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:05 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Ik ben weer kk dronken.
pi_170170791
Gewoon schijt hebben vreten zuipen _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_170170803
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:54 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dat was me na ongeveer 3 reacties van je lezen hier in dit topic al duidelijk.
Niet persoonlijk worden ja. :(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_170170805
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:57 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Klopt.
Ik ben er nog niet. Moet toevallig morgen weer naar de diëtiste.
Maar van de andere kant: voorheen voelde je je blijkbaar niet kut genoeg om er wat aan te doen, want anders liet je het nooit zover komen. Dus blijkbaar was je er toen ook tevreden mee, net als al die mensen met overgewicht die jij nu ineens niet meer begrijpt?
pindazakje
pi_170170837
quote:
7s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:58 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Maar van de andere kant: voorheen voelde je je blijkbaar niet kut genoeg om er wat aan te doen, want anders liet je het nooit zover komen. Dus blijkbaar was je er toen ook tevreden mee, net als al die mensen met overgewicht die jij nu ineens niet meer begrijpt?
de postgeschiedenis laat een euhm meervoudige problematiek zien dus misschien zaten er andere dingen in de weg waardoor het er niet van kwam? Wat natuurlijk logisch/te begrijpen is
pi_170170879
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:54 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Jij kan echt geen enkele vorm van kritiek verdragen, is het wel?
Gesproken door een persoon die iedere 3 maanden zijn account shreddert omdat hij zich schaamt voor zijn PoHi _O-

Oh de ironie.
  woensdag 12 april 2017 @ 18:02:59 #49
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_170170906
quote:
99s.gif Op woensdag 12 april 2017 18:02 schreef CrashO het volgende:

[..]

Gesproken door een persoon die iedere 3 maanden zijn account shreddert omdat hij zich schaamt voor zijn PoHi _O-

Oh de ironie.
_O-

Heerlijk, van dat labiele volk. O+
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  woensdag 12 april 2017 @ 18:03:40 #50
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170170922
Is dit de boze buurvrouw van badtripbob?
pi_170170931
quote:
7s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:58 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Maar van de andere kant: voorheen voelde je je blijkbaar niet kut genoeg om er wat aan te doen, want anders liet je het nooit zover komen. Dus blijkbaar was je er toen ook tevreden mee, net als al die mensen met overgewicht die jij nu ineens niet meer begrijpt?
Nee, ik was er toen ook niet tevreden mee. Ik ben mijn hele jeugd zeer slank geweest. Toen ik in 2006 begon met Olanzapine ben ik flink aangekomen. Ik schaam me serieus als ik te dik ben.
pi_170170958
quote:
99s.gif Op woensdag 12 april 2017 18:02 schreef CrashO het volgende:

[..]

Gesproken door een persoon die iedere 3 maanden zijn account shreddert omdat hij zich schaamt voor zijn PoHi _O-

Oh de ironie.
Elke keer dat mijn account door de shredder ging was ik dronken.

Effe zonder gekheid. Ik vind het enorm leuk om met jullie t praten. Fokkers kunnen klootzakken zijn maar eigenlijk hou ik van iedereen op dit forum.
pi_170170966
Ik hou van dikkerds, behalve als ze janken dat het niet hun eigen schuld is.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 12 april 2017 @ 18:06:30 #54
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_170170984
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 18:05 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Elke keer dat mijn account door de shredder ging was ik dronken.

Effe zonder gekheid. Ik vind het enorm leuk om met jullie t praten. Fokkers kunnen klootzakken zijn maar eigenlijk hou ik van iedereen op dit forum.
Dronken zijn op woensdagmiddag. Hoe teringlabiel kansloos is dat. Dan heb je echt geen moraal. :')
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_170171048
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 18:06 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dronken zijn op woensdagmiddag. Hoe teringlabiel kansloos is dat. Dan heb je echt geen moraal. :')
ik bern ook kk debiel
  woensdag 12 april 2017 @ 18:09:27 #56
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170171054
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 18:06 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dronken zijn op woensdagmiddag. Hoe teringlabiel kansloos is dat. Dan heb je echt geen moraal. :')
En als je nou nachtdiensten draait?
pi_170171073
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2017 18:09 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

En als je nou nachtdiensten draait?
Juist! Ik draai nachtdiensten!
  woensdag 12 april 2017 @ 18:11:07 #58
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170171091
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 18:10 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Juist! Ik draai nachtdiensten!
Jaja.. ^O^
  woensdag 12 april 2017 @ 18:15:26 #59
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_170171197
Ik vind dit een heel dubieuze TS.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_170171271
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 18:15 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik vind dit een heel dubieuze TS.
Ik ben de dorpsgek van Den Haag.
pi_170171291
het overgewicht komt vast niet alleen door je medicatie. denk dat bier ook wel een rol speelt :+
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  woensdag 12 april 2017 @ 18:20:26 #62
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_170171321
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 18:19 schreef MrSalazar het volgende:
het overgewicht komt vast niet alleen door je medicatie. denk dat bier ook wel een rol speelt :+
pi_170171327
Open maar een nieuw topic in R&P als je nuchter bent.
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')