abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170169711
registreer om deze reclame te verbergen
Ik had een jaar geleden een BMI van 28.9. Ben sindsdien om de twee weken bij een diŽtiste geweest en heb nu een BMI van 25.1 (licht overgewicht).

Al die tijd dat ik te dik was heb ik me zwaar kut gevoeld. Constant het idee dat mensen je in de gaten zitten te houden.

Ik vel geen oordeel over anderen, maar ik voel me serieus fucking kut als ik te dik ben.
pi_170169790
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:11 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ik vel geen oordeel over anderen,
Dat doe je wel, maar ik bemoei niet.
pi_170169842
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:14 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Dat doe je wel, maar ik bemoei niet.
Ach ik ken zo veel mensen die te dik zijn. Ik spreek ze er nooit op aan.

We hoeven hier toch zeker niet politiek correct te gaan doen? Als je 150+ weegt ben je gewoon fucking dik. Om het grof te zeggen.
pi_170169858
Ik niet. Anderen zijn helemaal niet zo veel met je bezig als je denkt. Daarnaast is het oordeel dat ze hebben niet mijn probleem

Er blij over zijn vind ik wat anders. Ik sta niet elke dag te juichen dat ik dik ben of zo. Maar ik vind er ook niets mis mee.
Ik vind mezelf een leuk en aantrekkelijk mens. En wat anderen daar wel of niet van vinden moeten ze zelf maar weten
Niet iedereen kan je leuk vinden, daar kun je je toch ook niet de hele dag druk om maken
Niet iedereen kan je mooi vinden. Zolang je het zelf maar vind, en een eventuele partner

Als iemand met een ongezond bmi wil afvallen vind ik dat een goed idee, want gezondheid. Maar niet als het is om onbekende mensen tegemoet te komen of plezieren :? dan kun je denk ik beter wat doen aan je eigen waarde want anders zijn er nog wel 100 dingen waar je jezelf druk om kunt maken
Acne, een bepaalde uitslag of vlek, dat je net te luid lacht etc

Maar wat wil je met dit topic behalve toch oordelen en zelf een veer in je reet steken?
pi_170169919
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:17 schreef Allures het volgende:
Ik niet. Anderen zijn helemaal niet zo veel met je bezig als je denkt. Daarnaast is het oordeel dat ze hebben niet mijn probleem

Er blij over zijn vind ik wat anders. Ik sta niet elke dag te juichen dat ik dik ben of zo. Maar ik vind er ook niets mis mee.
Ik vind mezelf een leuk en aantrekkelijk mens. En wat anderen daar wel of niet van vinden moeten ze zelf maar weten
Niet iedereen kan je leuk vinden, daar kun je je toch ook niet de hele dag druk om maken
Niet iedereen kan je mooi vinden. Zolang je het zelf maar vind, en een eventuele partner

Als iemand met een ongezond bmi wil afvallen vind ik dat een goed idee, want gezondheid. Maar niet als het is om onbekende mensen tegemoet te komen of plezieren :? dan kun je denk ik beter wat doen aan je eigen waarde want anders zijn er nog wel 100 dingen waar je jezelf druk om kunt maken
Acne, een bepaalde uitslag of vlek, dat je net te luid lacht etc

Maar wat wil je met dit topic behalve toch oordelen en zelf een veer in je reet steken?
Ik hoop op een discussie ipv persoonlijk geneuzel. Ik weet dat het een gevoelig onderwerp is, ja.

Ik liep al jaren te kampen met mijn gewicht. Dat kwam grotendeels door Olanzapine. van die medicatie krijg je enorme eetlust.

Ik wil even duidelijk maken dat ik hier niemand veroordeel en ik zit zeer zeker niet op complimentjes te wachten.
  woensdag 12 april 2017 @ 17:21:07 #6
415174 spiritusbus
licht ontvlambaar
pi_170169942
Ik vind het interessanter om te weten wat er in de schedel omgaat van mannen die zich op een forum als vrouw voor doen.
pi_170169995
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:20 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Ik hoop op een discussie ipv persoonlijk geneuzel. Ik weet dat het een gevoelig onderwerp is, ja.

Ik liep al jaren te kampen met mijn gewicht. Dat kwam grotendeels door Olanzapine. van die medicatie krijg je enorme eetlust.

Ik wil even duidelijk maken dat ik hier niemand veroordeel en ik zit zeer zeker niet op complimentjes te wachten.
Wat voor discussie? Wat je hier van vind is toch heel persoonlijk?
En bedankt dat je mijn reactie, de enige inhoudelijke op je vage OP, afdoet als persoonlijk geneuzel. Dit topic word wel wat ja
pi_170170084
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:23 schreef Allures het volgende:

[..]

Wat voor discussie? Wat je hier van vind is toch heel persoonlijk?
En bedankt dat je mijn reactie, de enige inhoudelijke op je vage OP, afdoet als persoonlijk geneuzel. Dit topic word wel wat ja
Godver, ga je nu weer de huillie uithangen. Dat deed je in het kindvrij topic ook al (of ik verwar je met iemand anders, dan mijn excuses).

Het idee van een forum is dat mensen hun mening kunnen uiten, hun ideeŽn over een bepaald onderwerp. Ik had zelf het idee dat dit een onderwerp is waar mensen iets over te melden hebben.
  woensdag 12 april 2017 @ 17:26:39 #9
236849 CrashO
Klapjostie oet Twente
pi_170170095
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:21 schreef spiritusbus het volgende:
Ik vind het interessanter om te weten wat er in de schedel omgaat van mannen die zich op een forum als vrouw voor doen.
Korte blik in TS (of 1 van zijn vele klonen) zijn PoHi en je weet dat je daar uit wilt wegblijven :')

-PesteNoire-
PesteNoire
-Hildr-
DansNotreChute
Reliekrover
pi_170170099
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:21 schreef spiritusbus het volgende:
In mijn hoofd zitten zo'n 50 verbindingen mis.
pi_170170116
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:26 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Godver, ga je nu weer de huillie uithangen. Dat deed je in het kindvrij topic ook al (of ik verwar je met iemand anders, dan mijn excuses).

Het idee van een forum is dat mensen hun mening kunnen uiten, hun ideeŽn over een bepaald onderwerp. Ik had zelf het idee dat dit een onderwerp is waar mensen iets over te melden hebben.
Misschien moet je iemands idee er over dan geen persoonlijk geneuzel noemen

Sorry het is me nog steeds niet duidelijk wat je wil met dit topic. Een discussie over of je blij mag/kunt zijn met jezelf als je dik bent, maar zonder dat iemand zijn persoonlijke ervaring er in weer geeft behalve jij?
pi_170170133
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:27 schreef Allures het volgende:

[..]

Misschien moet je iemands idee er over dan geen persoonlijk geneuzel noemen

Sorry het is me nog steeds niet duidelijk wat je wil met dit topic. Een discussie over of je blij mag/kunt zijn met jezelf als je dik bent, maar zonder dat iemand zijn persoonlijke ervaring er in weer geeft behalve jij?
huil huil huil
pi_170170193
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:27 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

huil huil huil
Of je legt gewoon ff uit wat je wil?
pi_170170212
Waarom zou je je in godsnaam druk maken erover hoe anderen zich voelen...?
zeker ls het om het gevoel dat iemand over zijn/haar eigen lichaam heeft

Als andere mensen overgewicht hebben hoop ik enerzijds dat ze er wat aan doen als ze de mogelijke gezondheidsschade willen voorkomen...
maar als ze gelukkig verder zijn, is dat volgens mij an sich enkel goed en fijn voor hen.

Sowieso is het volgens mij altijd belangrijk om je gevoelens over jezelf niet te vermengen met 'wat anderen misschien over je denken'.
Der der den Wind der Veršnderung spŁrt, sollte keinen Windschutz sondern eine WindmŁhle bauen.
  Moderator woensdag 12 april 2017 @ 17:31:14 #15
179075 crew  hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170170216
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:30 schreef Allures het volgende:

[..]

Of je legt gewoon ff uit wat je wil?
Weten hoe/waarom iemand ondanks zijn of haar overgewicht toch blij/tevreden met zichzelf is
pi_170170240
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Weten hoe/waarom iemand ondanks zijn of haar overgewicht toch blij/tevreden met zichzelf is
Dit dus. ^O^
pi_170170297
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:31 schreef RM-rf het volgende:
Waarom zou je je in godsnaam druk maken erover hoe anderen zich voelen...?
zeker ls het om het gevoel dat iemand over zijn/haar eigen lichaam heeft

Als andere mensen overgewicht hebben hoop ik enerzijds dat ze er wat aan doen als ze de mogelijke gezondheidsschade willen voorkomen...
maar als ze gelukkig verder zijn, is dat volgens mij an sich enkel goed en fijn voor hen.

Sowieso is het volgens mij altijd belangrijk om je gevoelens over jezelf niet te vermengen met 'wat anderen misschien over je denken'.
Je hebt gelijk. het is puur dat ik nieuwsgierig ben naar de gevoelens van deze mensen. Ik heb me er bv altijd zeer slecht onder gevoeld datr ik te dik was.

Nogmaals, ik veroordeel niemand. Mensen doen wat ze willen. Hoop alleen dat we hier niet politiek correct over te hoeven doen.
pi_170170299
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Maar dan wel zonder persoonlijke verhalen svp
  Moderator woensdag 12 april 2017 @ 17:37:04 #19
233495 crew  LPFAN
<3 Linkin Park
pi_170170342
Ik heb overgewicht en ik ben happy met mezelf. (Ben wel bezig met afvallen om medische redenen) Ik vind hoe ik innerlijk in elkaar steek veel belangrijker dan mijn uiterlijk.
Do you feel cold and lost in desperation
you build up hope when failure's all you've known
remember all the sadness and frustration
and let it go, let it go.
pi_170170347
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:35 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. het is puur dat ik nieuwsgierig ben naar de gevoelens van deze mensen. Ik heb me er bv altijd zeer slecht onder gevoeld datr ik te dik was.

Nogmaals, ik veroordeel niemand. Mensen doen wat ze willen. Hoop alleen dat we hier niet politiek correct over te hoeven doen.
Ja sorry het zal wel aan mij liggen maar je wil de gevoelens van die mensen horen maar 'zonder persoonlijk geneuzel'
Dat is het toch per definitie?
pi_170170349
quote:
Hoe kunnen mensen zich blij voelen over het feit dat ze te dik zijn?
Omdat ze niet zoveel geven om hun omvang.

Nog meer vragen?
Quod licet Iovi, non licet bovi
  woensdag 12 april 2017 @ 17:39:32 #22
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_170170393
Iemand die dik is mag heus blij/tevreden zijn, wie ben ik om daarover te oordelen...
"Jij bent het lekkerste wijf van FOK!" - Toto69
"Niet weten dat Voszje een sluwe godin is :')" - Dven
"Jammer dat we onze enige Oostblokuser moeten missen nu Voszje blijkbaar een leven heeft gekregen :N." - MAHL
pi_170170402
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:39 schreef Voszje het volgende:
Iemand die dik is mag heus blij/tevreden zijn, wie ben ik om daarover te oordelen...
Waarom oordeel je dan dat ze blij/tevreden 'mogen' zijn? :P
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_170170406
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:37 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja sorry het zal wel aan mij liggen maar je wil de gevoelens van die mensen horen maar 'zonder persoonlijk geneuzel'
Dat is het toch per definitie?
Ik weet verder niet wie je bent, maar op mij komt het over alsof jij je constant aangevallen voelt. Ik heb het voorbeeld over mezelf in de OP gebruikt om een voorbeeld te geven. Mensen mogen hier natuurlijk ook hun eigen situatie posten.

Vergeet niet dat jij begon met een "veer in je reet steken". Dat was volstrekt mijn intentie niet.
  woensdag 12 april 2017 @ 17:40:29 #25
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_170170417
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:39 schreef ems. het volgende:

[..]

Waarom oordeel je dan dat ze blij/tevreden 'mogen' zijn? :P
dat is toch geen oordeel?
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties