abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170268292
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 20:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb nu al iemand waar ik heel close mee bent. :)

En met die ex laat ik het voor wat het is, misschien dat we het ooit in de toekomst erover kunnen praten ofzo.
Tof :Y
Het is niet voor niets je ex he ;)
Dat is de kat op het spek binden.

En laat het stigma varen, dat is echt hoe je het ervaart.

Dat was dus mede een reden dat je hiervoor single was.
Waarbij we weer bij de OP aankomen :P
a great future doesn't require a great past
pi_170276050
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 19:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ga voor waar ik van hou. Ik kijk ook of we potentie hebben voor een lange termijn relatie. Maar ik denk niet bewust "dit meisje kan voor mij gezonde kinderen baren met goede genen".

Dat gebeurt waarschijnlijk wel onbewust. Natuurlijk val ik op een meisje dat op mijn niveau zit qua intelligentie. Ook onze persoonlijkheid en toekomstvisie moet matchen.

Ik heb eigenlijk ook een voorkeur voor zwarte vrouwen. Toch is het meisje waar ik het meest van heb gehouden tot nu toe een Nederlandse meisje.
Zelfde voorkeur a mattie _O_
  maandag 17 april 2017 @ 09:38:08 #203
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170279150
quote:
6s.gif Op zondag 16 april 2017 23:59 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Zelfde voorkeur a mattie _O_
Ja, mijn motivatie voor de voorkeur voor zwarte vrouwen is complex. Maar het is niet omdat ik ze perse meer aantrekkelijk vind of omdat ik zwarte genen wil verspreiden.
Pain is temporary, Pride is forever.
pi_170282382
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 19:34 schreef Droopie het volgende:
TS, heb je wel eens je visie met een date of relatiematerieel besproken?
Nou, eerlijk gezegd nog niet. Want, ik ben nog niet aan het daten geslagen. Op dit moment ben ik 26 en ik denk er aan om weer te willen gaan daten als ik 28 of 29 jaar ben. Ik wil nog even genieten van het single bestaan en een reis richting ItaliŽ maken voor een langere tijd.

Ik kan werken bij een olijven-garde in Midden-ItaliŽ.

Maar ik ben heel benieuwd hoe iemand dit zal oppikken en of mijn toekomstige date dit ook kan waarderen natuurlijk.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170282440
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:40 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd nog niet. Want, ik ben nog niet aan het daten geslagen. Op dit moment ben ik 26 en ik denk er aan om weer te willen gaan daten als ik 28 of 29 jaar ben. Ik wil nog even genieten van het single bestaan en een reis richting ItaliŽ maken voor een langere tijd.

Maar ik ben heel benieuwd hoe iemand dit zal oppikken en of mijn toekomstige date dit ook kan waarderen natuurlijk.
Zou er niet te snel over beginnen. Schrikt de vrouwtjes af.
pi_170282929
quote:

[..]

Nou ja, genoeg fascisten in Italie en Griekenland die jouw idee van een Europesche bloedlijn wel ondersteunen.

In Nederland zou ik er mee uitkijken, het is namelijk best wel een bizar project/ gedachtengang.
  maandag 17 april 2017 @ 13:19:29 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170283241
quote:

[..]

Wat was je eigen opleidingsniveau nou? Want je kunt wel min of meer eisen dat potentiŽle partners hoog opgeleid zijn, maar als je 26 bent en zelf bij een olijvenboer in ItaliŽ denkt te gaan werken tijdens een lange reis, dan klinkt het niet alsof je zelf zo hoog opgeleid bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170284029
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:03 schreef Droopie het volgende:

[..]

Nou ja, genoeg fascisten in Italie en Griekenland die jouw idee van een Europesche bloedlijn wel ondersteunen.

In Nederland zou ik er mee uitkijken, het is namelijk best wel een bizar project/ gedachtengang.
Nee, echt niet! Niet elke Zuid-Europeaan is een fascist of ben ik nou zo gek.

Bedankt voor jouw waarschuwing. Het lijkt misschien bizar maar ik denk dat als ik gewoon een leuke vrouw gevonden heb al heel blij ben. Wie weet hoef ik er niet eens over te praten ;-).
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170284047
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:04 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Nee, echt niet! Niet elke Zuid-Europeaan is een fascist of ben ik nou zo gek.

Bedankt voor jouw waarschuwing. Het lijkt misschien bizar maar ik denk dat als ik gewoon een leuke vrouw gevonden heb al heel blij ben. Wie weet hoef ik er niet eens over te praten ;-).
Dat zeg ik niet, er zijn er genoeg.
Kijk maar naar de voetbal stadions ;)
pi_170284128
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat was je eigen opleidingsniveau nou? Want je kunt wel min of meer eisen dat potentiŽle partners hoog opgeleid zijn, maar als je 26 bent en zelf bij een olijvenboer in ItaliŽ denkt te gaan werken tijdens een lange reis, dan klinkt het niet alsof je zelf zo hoog opgeleid bent.
HBO.

Wat ik bedoelde is redelijk opgeleid dus MBO 4 of HBO of wat dan ook is goed. Als de persoon in kwestie gewoon goed kan nadenken en verstandig is in haar keuzes. Het hoeft niet zo expliciet te zijn he.

Lijkt jou dat niet grappig om zoiets mee te maken dan? Lekker in ItaliŽ kunnen werken, wat reizen in ItaliŽ, lekker eten en de mensen een beetje leren kennen voor dat ik weer terug ga naar Nederland? Dat lijkt mij namelijk zeer grappig. ;)
  maandag 17 april 2017 @ 14:50:51 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170284717
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:11 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

HBO.

Wat ik bedoelde is redelijk opgeleid dus MBO 4 of HBO of wat dan ook is goed. Als de persoon in kwestie gewoon goed kan nadenken en verstandig is in haar keuzes. Het hoeft niet zo expliciet te zijn he.

Lijkt jou dat niet grappig om zoiets mee te maken dan? Lekker in ItaliŽ kunnen werken, wat reizen in ItaliŽ, lekker eten en de mensen een beetje leren kennen voor dat ik weer terug ga naar Nederland? Dat lijkt mij namelijk zeer grappig. ;)
Maar je hebt dus hbo succesvol afgerond en hebt geen baan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170290876
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar je hebt dus hbo succesvol afgerond en hebt geen baan?
Ik heb wat op het oog voor langer termijn, komt goed :-). Een vraag aan jou.

Stel wij zouden een half jaar daten en vraag ik aan jou dat als we ooit een kind krijgen en als het gaat daten, dat ik het liefst wil dat het kind met een Europees meisje thuis komt. Zou jij dat erg vinden?
pi_170291055
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 19:28 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Ik heb wat op het oog voor langer termijn, komt goed :-). Een vraag aan jou.

Stel wij zouden een half jaar daten en vraag ik aan jou dat als we ooit een kind krijgen en als het gaat daten, dat ik het liefst wil dat het kind met een Europees meisje thuis komt. Zou jij dat erg vinden?
Je stelt de vraag niet aan mij, toch wil even wat duidelijkheid.
Stel dat jouw kind homoseksueel is. Wat zou je dan doen?
Deze vraag kwam nl. bij me op na het lezen van jouw veronderstelling.
<a href="http://blueballfixed.ytmnd.com/" target="_blank" rel="nofollow">http://blueballfixed.ytmnd.com/</a>
pi_170291908
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 19:36 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Je stelt de vraag niet aan mij, toch wil even wat duidelijkheid.
Stel dat jouw kind homoseksueel is. Wat zou je dan doen?
Deze vraag kwam nl. bij me op na het lezen van jouw veronderstelling.
Goede vraag waar ik over na moest denken, ik zou het accepteren zoals het is en kijken of ik een nieuw hetero kind kan maken. Want, een homoseksuele man/vrouw kan zich niet voortplanten dus dan eindigt het bij dat ene kind dat kan, wil ik niet meemaken en zien gebeuren.

Na wat onderzoek.

Er is ook veel onderzoek gedaan naar waar deze verschillen vandaan komen. Swaab: "Onderzoek met tweelingen laat zien dat homoseksualiteit voor vijftig procent genetisch bepaald is. Op het moment van bevruchting staat dus al voor de helft vast of je homo wordt of niet. De andere vijftig procent wordt tijdens de zwangerschap bepaald. Het heeft voor een groot deel te maken met welke hormonen in welke mate bij het ongeboren kindje terecht komen. Als een zwangere vrouw veel stress heeft, kunnen stresshormonen eraan bijdragen dat het kind homo of bi wordt."

Gay-genen: all in the family
Dat homoseksualiteit deels genetisch bepaald is, lijkt gek: de meeste homo's lukt het niet bijzonder goed om zich voort te planten en dus hun genen door te geven. Het zou daarom logisch zijn, als homoseksualiteit uitgestorven was. Maar daarvan is natuurlijk helemaal geen sprake. Dit wordt verklaard doordat specifieke 'homogenen' lijken samen te hangen met genen die voor een betere vruchtbaarheid zorgen. Hierdoor krijgen broers en zussen van een homoseksuele man of vrouw meer kinderen en zij geven zo ook de genen voor homoseksualiteit door. Dit idee wordt bevestigd door het feit dat in grote gezinnen bovengemiddeld veel homo's voorkomen.

Er zijn veel verschillen tussen homo- en heterohersenen

Het is echter lastig om een direct verband te bewijzen, omdat in grote gezinnen ook een ander mechanisme een rol speelt: bij elke zoon die een vrouw krijgt, wordt de kans groter dat haar volgende zoon homoseksueel is. Dit heeft te maken met een reactie van haar immuunsysteem op de mannelijke eiwitten van de foetus. Hoe deze reactie precies in zijn werk gaat, is nog niet bekend. Swaab: "Het is allemaal een kwestie van kansen. Het hebben van meer zoons vergroot de kans op homoseksualiteit. Het hebben van bepaalde genen en verschillende externe factoren, vergroten die kans ook. Uiteindelijk bepaalt het toeval hoe deze verschillende factoren bij elkaar optellen en of het kind homo, bi of hetero wordt."

Gay-L-M
Volgens Swaab bepalen deze mechanismen in je hersenen niet alleen of je op je eigen geslacht valt, maar bepalen ook andere interesses en capaciteiten. Swaab: "Je ziet veel homomannen in creatieve en verzorgende beroepen. De KLM wordt niet voor niets de Gay-L-M genoemd en ook hier in het ziekenhuis zijn de meeste mannelijke verplegers homoseksueel. Lesbiennes zie je bijvoorbeeld vaker bij de politie, of op hoge functies in het bedrijfsleven. Vrouwelijke bestuurders van grote bedrijven zijn veel vaker lesbisch dan gemiddeld. De hersenen van homomannen komen voor een deel overeen met die van vrouwen en een lesbisch brein lijkt mannelijk."

Op dit moment wordt er in Zweden onderzoek gedaan met hersenscanning, waarbij zichtbaar wordt welke delen van het brein reageren op bepaalde prikkels. Hierbij worden proefpersonen blootgesteld aan feromonen. Dit zijn stoffen die mensen onbewust produceren en via de neus waarnemen en je seksuele gedrag kunnen beÔnvloeden. Zo kunnen ze ervoor zorgen dat je iemand aantrekkelijk vindt. De hersenen van homomannen reageren bij blootstelling aan mannelijke feromonen op dezelfde manier als heteroseksuele vrouwen. Lesbische vrouwen en heteromannen vertonen allebei geen reactie.

Kortom ik wilde al een dochter maar besef nu dat het echt ook beter is om er een te krijgen, op latere leeftijd.

[ Bericht 33% gewijzigd door AndereBaby op 17-04-2017 20:19:26 ]
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')