abonnement Unibet Coolblue
pi_170168230
quote:
Omdat meneer mijn vorige topic "Potentieloos" vond.
The Dark One
Wat ik belachelijk vind, om zo een topic te sluiten. Ik kreeg niet eens de kans om te reageren! Wat een bullshit. Goed, hierbij mijn tweede topic, dit onderwerp zal vaak ter sprake zijn gekomen, denk ik. Maar alsnog begin ik er aan.

In Amsterdam zie ik tegenwoordig genoeg NL vrouwen rond lopen met soorten mannen. Met een bierbuik, donkere mannen, Turkse of Marokkaanse mannen en heel zelden een Italiaan of een andere Europeaanse man.

Beste single mannen hoe ervaren jullie het single zijn? Hoe lang zijn sommige mannen hier al single?

Wat is de reden bij jou? Ik weet dat sommige vrouwen te lastig zijn ondanks dat Nederlandse vrouwen simpel te benaderen is en mooi kan zijn.

Zoja, heb jij dan wel eens gedacht om in een buurtland te kijken zoals Duitsland, Spanje, Italië of Frankrijk? Wat ik van plan ben om te gaan doen.

PS: Ik wil een heel Europese bloedlijn creëren, op een gegeven moment. Hopelijk krijg ik een soort Angelina Jolie 'zonder de Amerikaanse genen erbij'.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  woensdag 12 april 2017 @ 16:06:34 #2
451005 Grems
Clown World
pi_170168268
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:04 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Wat ik belachelijk vind, om zo een topic te sluiten. Ik kreeg niet eens de kans om te reageren! Wat een bullshit. Goed, hierbij mijn tweede topic, dit onderwerp zal vaak ter sprake zijn gekomen, denk ik. Maar alsnog begin ik er aan.

In Amsterdam zie ik tegenwoordig genoeg NL vrouwen rond lopen met soorten mannen. Met een bierbuik, donkere mannen, Turkse of Marokkaanse mannen en heel zelden een Italiaan of een andere Europeaanse man.

Beste single mannen hoe ervaren jullie het single zijn? Hoe lang zijn sommige mannen hier al single?

Wat is de reden bij jou? Ik weet dat sommige vrouwen te lastig zijn ondanks dat Nederlandse vrouwen simpel te benaderen is en mooi kan zijn.

Zoja, heb jij dan wel eens gedacht om in een buurtland te kijken zoals Duitsland, Spanje, Italië of Frankrijk? Wat ik van plan ben om te gaan doen.

PS: Ik wil een heel Europese bloedlijn creëren, op een gegeven moment. Hopelijk krijg ik een soort Angelina Jolie 'zonder de Amerikaanse genen erbij'.
Amsterdam :')
  woensdag 12 april 2017 @ 16:07:35 #3
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170168290
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:04 schreef AndereBaby het volgende:
Hopelijk krijg ik een soort Angelina Jolie 'zonder de Amerikaanse genen erbij'.
wat schiet je daar mee op ? ben jij 'n pedofiel of incestvarken ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170168319
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:07 schreef sturmpie het volgende:

[..]

wat schiet je daar mee op ? ben jij 'n pedofiel of incestvarken ?
Verklaar jouw nader aub. Want, dit begrijp ik echter niet.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  woensdag 12 april 2017 @ 16:09:43 #5
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170168353
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:08 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Verklaar jouw nader aub. Want, dit begrijp ik echter niet.
verklaar je nader/verklaar u nader. ben je de NLse taal niet machtig ?

ok, je wilt een Angelina Jolie baby, ik vraag: wat schiet je daar mee op.
tweede gedachte is: TS is hopelijk geen pedo of incestvarken.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170168362
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:04 schreef AndereBaby het volgende:
PS: Ik wil een heel Europese bloedlijn creëren, op een gegeven moment. Hopelijk krijg ik een soort Angelina Jolie 'zonder de Amerikaanse genen erbij'.
Wat wil je hiermee bereiken?
pi_170168412
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:10 schreef Iommi het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee bereiken?
Een kind met mijn genen die niet alleen Nederlands bloed heeft maar gemend met Italiaans of Frans bloed. Dit klinkt toch niet zo raar? En dat hij/zij een andere Europese partner vind in de toekomst.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170168444
Waarom zou je niet single zijn....
pi_170168466
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:12 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Een kind met mijn genen die niet alleen Nederlands bloed heeft maar gemend met Italiaans of Frans bloed. Dit klinkt toch niet zo raar? En dat hij/zij een andere Europese partner vind in de toekomst.
Over dat laatste heb je niets te zeggen natuurlijk. Ik wens je veel succes in ieder geval.
pi_170168486
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:13 schreef Rekkie het volgende:
Waarom zou je niet single zijn....
Uiteindelijk is de mens gemaakt om voort planten, niet waar?
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170168513
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:15 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Uiteindelijk is de mens gemaakt om voor te planten, niet waar?
Daarvoor kun je best single blijven.
  woensdag 12 april 2017 @ 16:16:47 #12
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170168538
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:15 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Uiteindelijk is de mens gemaakt om voort planten, niet waar?
dat is een keus. een mens hoeft zich niet voort te planten. het kan wel.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170168592
Beetje gek om een vriendin uit te kiezen zodat je Angelina baby krijgt. :X
pi_170168622
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:16 schreef sturmpie het volgende:

[..]

dat is een keus. een mens hoeft zich niet voort te planten. het kan wel.
Nouja, als jij hebt weten voort te planten dan ben jij als mens toch een succes geweest, dan mensen die zich niet voort planten en die hun genen niet weten te verspreiden. Want, als jij dood bent en jij hebt niet jouw genen doorgeven dan sterft jouw bloedlijn op een gegeven moment.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170168668
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:19 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Nouja, als jij hebt weten voort te planten dan ben jij als mens toch een succes geweest, dan mensen die zich niet voort planten en die hun genen niet weten te verspreiden.
En hoe meet jij dat succes dan?

Waar is dat succes bepaald dan?
pi_170168690
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:19 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Nouja, als jij hebt weten voort te planten dan ben jij als mens toch een succes geweest
wat een onzin
quote:
Want, als jij dood bent en jij hebt niet jouw genen doorgeven dan sterft jouw bloedlijn op een gegeven moment.
nou en? zelf heb je daar dan toch geen last van..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_170168757
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:22 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wat een onzin

[..]

nou en? zelf heb je daar dan toch geen last van..
Dus dan maar dood zonder een overblijfsel van jouw eigen ik achter te laten op deze planeet? Wie weet is het kind die jij krijgt een soort Elon Musk op oudere leeftijd. Zou dat niet prachtig zijn? Dan het niet te weten terwijl je rustig sterft.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170168808
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:26 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Dus dan maar dood zonder een overblijfsel van jouw eigen ik achter te laten op deze planeet? Wie weet is het kind die jij krijgt een soort Elon Musk op oudere leeftijd. Zou dat niet prachtig zijn? Dan het niet te weten terwijl je rustig sterft.
Of geen kinderen en lekker genieten van de rust die je hebt en het geld dat je overhoudt.
pi_170168811
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:26 schreef AndereBaby het volgende:

[..]
Zou dat niet prachtig zijn?
Nee.
Conscience do cost.
pi_170168826
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:26 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Dus dan maar dood zonder een overblijfsel van jouw eigen ik achter te laten op deze planeet? Wie weet is het kind die jij krijgt een soort Elon Musk op oudere leeftijd. Zou dat niet prachtig zijn? Dan het niet te weten terwijl je rustig sterft.
je kunt beter zorgen dat je zelf iets bereikt in je leven ipv hopen dat de volgende generatie dat doet..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  Moderator woensdag 12 april 2017 @ 16:31:40 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170168863
Maar goed, eigenlijk heb je dus niet echt succes in Nederland en dus wil je er maar eentje uit het buitenland halen? Niet omdat je toevallig verliefd wordt op een meid die niet NL is, maar gewoon omdat het hier niet lukt?

Want ik vind je maar vaag praten met je eigen bloedlijn en blabla.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 12 april 2017 @ 16:32:28 #22
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170168885
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:19 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Nouja, als jij hebt weten voort te planten dan ben jij als mens toch een succes geweest, dan mensen die zich niet voort planten en die hun genen niet weten te verspreiden. Want, als jij dood bent en jij hebt niet jouw genen doorgeven dan sterft jouw bloedlijn op een gegeven moment.
jij vindt 't in stand houden van je 'bloedlijn' belangrijk. dat is je goed recht.

ik ben van mening, hoe minder mensen, hoe beter. gezien de huidige chaos.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170168904
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:30 schreef gianni61 het volgende:

[..]

je kunt beter zorgen dat je zelf iets bereikt in je leven ipv hopen dat de volgende generatie dat doet..
Leven om te werken en om te overleven is al een goed iets al zeg ik het zelf. Dan bij de voedselbank rond te lopen en geen werk hebben. Ja zelfstandig zijn is leuk maar moeilijker dan mensen denken. Hoe meer ik zou verdienen hoe meer kosten je krijgt. Dit onderschatten mensen vaak.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170168905
Matige en zwakke bloedlijn zal dat zijn trouwens, als Nederlandse meisjes niet met TS willen copuleren.
Conscience do cost.
pi_170168928
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:33 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Leven om te werken en om te overleven is al een goed iets al zeg ik het zelf. Dan bij de voedselbank rond te lopen en geen werk hebben. Ja zelfstandig zijn is leuk maar moeilijker dan mensen denken. Hoe meer ik zou verdienen hoe meer kosten je krijgt. Dit onderschatten mensen vaak.
Ja en met kinderen heb je nog meer kosten....
pi_170168940
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:34 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja en met kinderen heb je nog meer kosten....
en ellende
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_170168953
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:35 schreef gianni61 het volgende:

[..]

en ellende
Niet persé
pi_170168961
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:32 schreef sturmpie het volgende:

[..]

jij vindt 't in stand houden van je 'bloedlijn' belangrijk. dat is je goed recht.

ik ben van mening, hoe minder mensen, hoe beter. gezien de huidige chaos.
Deze reactie van u kan ik respecteren en begrijp ik ook, zeker sinds de vluchtelingen-crisis of kijk naar China of India, teveel mensen... Maar als het om mijn eigen overblijfsel gaat wil ik het proberen te creëren.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  woensdag 12 april 2017 @ 16:38:46 #29
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170169009
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:26 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Dus dan maar dood zonder een overblijfsel van jouw eigen ik achter te laten op deze planeet? Wie weet is het kind die jij krijgt een soort Elon Musk op oudere leeftijd. Zou dat niet prachtig zijn? Dan het niet te weten terwijl je rustig sterft.
wie interesseert 't wat een kind word of hoe 't er uit ziet als je dood bent. 't leven op aarde heeft zowiezo geen nut mits er elders in 't universum kans op leven is. iedere 150 miljoen jaar sterft alles uit vanwege een nieuwe ijstijd.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  woensdag 12 april 2017 @ 16:40:13 #30
44959 Spaceman_Spiff
Erg vaag vandaag
pi_170169037
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:30 schreef gianni61 het volgende:

[..]

je kunt beter zorgen dat je zelf iets bereikt in je leven ipv hopen dat de volgende generatie dat doet..
Eensch.

Hadden de babyboomers ook maar die gedachten gehad. Dan zaten we nu niet in de klimaat problemen, onhoudbaar pensioenstelsel en woningen tekort.
  woensdag 12 april 2017 @ 16:57:29 #31
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170169400
Ik heb niet het idee dat Nederlandse mannen niet gewild zijn. Ik weet niet hoe het is in Amsterdam, maar Ik verwacht niet dat Nederlandse mannen daar minder populair zijn onder Nederlandse vrouwen dan allochtonen.

Denk dat TS gewoon onzeker is en dat afschuift op zijn afkomst.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170169545
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb niet het idee dat Nederlandse mannen niet gewild zijn. Ik weet niet hoe het is in Amsterdam, maar Ik verwacht niet dat Nederlandse mannen daar minder populair zijn onder Nederlandse vrouwen dan allochtonen.

Denk dat TS gewoon onzeker is en dat afschuift op zijn afkomst.
Roken, drugs, teveel drinken zijn bij mij not done.

Van een redelijk goede opleiding genoten hebben is een pluspunt en goede onderwerpen kunnen bespreken is ook een pluspunt. Gevoel voor humor, niet te oppervlakkig, niet te flirterig is ook mooi. Een vrouw die ook haar gevoel volgt is helemaal top!

Het is niet moeilijk, alleen de juiste persoon vinden is soms nog even lastig. Niet elke vrouw is het zelfde natuurlijk.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  woensdag 12 april 2017 @ 17:06:29 #33
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170169605
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:04 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Roken, drugs, teveel drinken zijn bij mij not done.

Van een redelijk goede opleiding genoten hebben is een pluspunt en goede onderwerpen kunnen bespreken is ook een pluspunt. Gevoel voor humor, niet te oppervlakkig, niet te flirterig is ook mooi. Een vrouw die ook haar gevoel volgt is helemaal top!

Het is niet moeilijk, alleen de juiste persoon vinden is soms nog even lastig. Niet elke vrouw is het zelfde natuurlijk.
Maar waar merk je dat Nederlandse vrouwen of vrouwen in het algemeen alleen maar met buitenlanders gaan? Ik zie eigenlijk vooral van beide kanten komen. Nederlandse vrouwen die met buitenlandse mannen gaan, buitenlandse vrouwen die met Nederlandse mannen gaan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 12 april 2017 @ 17:08:01 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170169638
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:18 schreef Fripsel het volgende:
Beetje gek om een vriendin uit te kiezen zodat je Angelina baby krijgt. :X
En dan moet je nog hopen dat de juiste genen dominant blijken te zijn, en niet precies de verkeerde.
Dat dat geldt zowel qua looks als qua andere eigenschappen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 12 april 2017 @ 17:08:35 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170169652
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:04 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Roken, drugs, teveel drinken zijn bij mij not done.

Van een redelijk goede opleiding genoten hebben is een pluspunt en goede onderwerpen kunnen bespreken is ook een pluspunt. Gevoel voor humor, niet te oppervlakkig, niet te flirterig is ook mooi. Een vrouw die ook haar gevoel volgt is helemaal top!

Het is niet moeilijk, alleen de juiste persoon vinden is soms nog even lastig. Niet elke vrouw is het zelfde natuurlijk.
Wat heb je zelf voor opleiding?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 12 april 2017 @ 17:12:56 #36
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170169747
ik ben al 'n tijdje single en blijf bewust single omdat mijn ervaring met vrouwen slecht is. ze kosten geld, energie, ze zijn dom en veroorzaken problemen. waarschijnlijk omdat ik zelf zo slim ben dat ik geen vrouw nodig heb om gelukkig te zijn. ik word ongelukkig van vrouwen, dus beter af zonder.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170170053
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar waar merk je dat Nederlandse vrouwen of vrouwen in het algemeen alleen maar met buitenlanders gaan? Ik zie eigenlijk vooral van beide kanten komen. Nederlandse vrouwen die met buitenlandse mannen gaan, buitenlandse vrouwen die met Nederlandse mannen gaan.
Als ik in de tram zie ik wel eens een stelletje Nederlandse vrouw met een Surinaamse man, niet dat ik het erg vind maar ik zie het genoeg.

Laatst toen het nog mooi weer was, zat ik bij een terrasje in de buurt van de dappermarkt, dan hoor ik een van de 2 vrouwen praten over dat haar vriend Marokkaans en moslim is en dat ze dat wilt respecteren.

Natuurlijk zijn er genoeg Nederlandse mannen die een gewone knappe vrouw weten aan te trekken dit zie ik ook, maar andersom zie ik het gewoon vaker naar mijn verbeelding.

Bij de mannen zie ik het schijnbaar soms bij de Asian en de Zuid-Europese hoek.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170170167
Logisch dat vrouwen al gillend wegrennen bij je als je over een bloedlijn begint.

Nou ik heb gewoon een Nederlandse man als vriend en ik wist trouwens niet dat mannen met een bierbuikje onder een hele aparte groepering hoorden.
pi_170170190
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dan moet je nog hopen dat de juiste genen dominant blijken te zijn, en niet precies de verkeerde.
Dat dat geldt zowel qua looks als qua andere eigenschappen.
Genoeg vrouwen rondlopen met een Grieks profiel en inderdaad de goede eigenschappen zijn belangrijk.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170170206
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:25 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

naar mijn verbeelding.
Ik denk dat je het daar vooral op moet houden :P
Conscience do cost.
pi_170170692
Vrouwen :') :')
Lekker aankomend weekend je lange vrije weekend waarschijnlijk ook nog naar schoonmoeders.

En je wijf heeft weer hoofdpijn dus moet je zelf rijden ook nog kun je ook niet zuipen ....

Laatst staan paar van die kut kinderen ernog bij :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_170171004
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:53 schreef Geerd het volgende:
Vrouwen :') :')
Lekker aankomend weekend je lange vrije weekend waarschijnlijk ook nog naar schoonmoeders.

En je wijf heeft weer hoofdpijn dus moet je zelf rijden ook nog kun je ook niet zuipen ....

Laatst staan paar van die kut kinderen ernog bij :') :')
We kunnen niet zonder hen en we hebben vrouwen nodig. Dat is de realiteit.
Een is genoeg. ^O^ Niet teveel aub anders word dat zo'n gedoe.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170174383
Deze TO is nou wat je noemt een niet-goedje. Christus zeg.
pi_170178000
Geen één godwin in dit topic?! Nou vooruit dan maar, ts klinkt enigszins Duits hihaho..
pi_170182711
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:25 schreef Scary_Mary het volgende:
Geen één godwin in dit topic?! Nou vooruit dan maar, ts klinkt enigszins Duits hihaho..
Waarschijnlijk had mijn grootvader Duits bloed in zich, nadat hij verwerkt werd door zijn moeder tijdens de tweede wereld oorlog. Maar ik spreek geen Duits maar Nederlands en Berlijn is prachtig, verder Duitsers vind ik leuke mensen hoor ;-).

Freundlich.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  woensdag 12 april 2017 @ 23:24:20 #46
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_170182771
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:15 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Uiteindelijk is de mens gemaakt om voort planten, niet waar?
En wat is het nut daarvan?
Fade to Black
pi_170183016
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 23:24 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

En wat is het nut daarvan?
Het voortbestaan van de soort met jouw genen er in, biologisch gezien. Ik weet niet of mensen het doorhebben maar in Nigeria hebben ze opeens een overschot aan mensen ( ze planten zich voort als konijnen) en in Europa te weinig mensen. Dit komt ook mede door de vergrijzing en niet een geboorte overschot door Europeanen zoals die Afrikanen dit doen, of straks hebben de vluchtelingen van vandaag in Europa meer kinderen gemaakt dan wij dit hebben gedaan.. Het zal toch niet waar worden.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170183420
Ja hierzo, ik ben er ook een, een NL'se man die te lang single is.
Dat komt omdat ik onzichtbaar ben, mijn zolderkamer niet uitkom, en dus onzichtbaar ben voor alles en iedereen.
:'(
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_170183682
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 23:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ja hierzo, ik ben er ook een, een NL'se man die te lang single is.
Dat komt omdat ik onzichtbaar ben, mijn zolderkamer niet uitkom, en dus onzichtbaar ben voor alles en iedereen.
:'(
Ik voel jouw pijn mijn beste mede man. Ook jij verdient een mooie en zorgzame vrouw! ;)
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  donderdag 13 april 2017 @ 00:34:19 #50
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_170184020
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 23:34 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Het voortbestaan van de soort met jouw genen er in, biologisch gezien. Ik weet niet of mensen het doorhebben maar in Nigeria hebben ze opeens een overschot aan mensen ( ze planten zich voort als konijnen) en in Europa te weinig mensen. Dit komt ook mede door de vergrijzing en niet een geboorte overschot door Europeanen zoals die Afrikanen dit doen, of straks hebben de vluchtelingen van vandaag in Europa meer kinderen gemaakt dan wij dit hebben gedaan.. Het zal toch niet waar worden.
En het nut van voortbestaan?
Fade to Black
pi_170184081
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 00:34 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

En het nut van voortbestaan?
We begrijpen elkaar nu toch? Wat mis ik dat jij vragen blijft stellen?
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  donderdag 13 april 2017 @ 00:43:52 #52
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_170184091
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 00:42 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

We begrijpen elkaar nu toch? Wat mis ik dat jij vragen blijft stellen?
Ik ga dieper op de vraag in. Ik begrijp je wel maar stel een vervolgvraag.
Fade to Black
pi_170184119
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 00:43 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Ik ga dieper op de vraag in. Ik begrijp je wel maar stel een vervolgvraag.
Zo dat jij wat achterlaat voor de volgende generatie en het proces herhaald zich. De mensheid blijft en sterft niet uit. Tenzij, een ziekte iedereen onvruchtbaar zou maken.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  donderdag 13 april 2017 @ 01:13:49 #54
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_170184238
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 00:49 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Zo dat jij wat achterlaat voor de volgende generatie en het proces herhaald zich. De mensheid blijft en sterft niet uit. Tenzij, een ziekte iedereen onvruchtbaar zou maken.
En wat is het nut van niet uitsterven?
Fade to Black
pi_170184244
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 01:13 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

En wat is het nut van niet uitsterven?
Niet uitsterven is baas
pi_170184251
Ik snap niets van dit topic?
  donderdag 13 april 2017 @ 02:10:32 #57
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_170184548
quote:
5s.gif Op donderdag 13 april 2017 01:16 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik snap niets van dit topic?
Dit is het eerste topic dat je leest hier op FOK!?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 13 april 2017 @ 02:23:20 #58
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170184605
_O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_170184864
Sorry TS, maar je komt over als een afgunstige halve gare die zijn frustratie over dat de vrouwtjes niet naar hem omkijken probeert te rechtvaardigen met megalomaan geneuzel over zuivere Europese bloedlijnen en geklaag over de aard van de Nederlandse vrouw.

Je zoekt een vrouw die niet rookt, weinig drinkt en geen drugs doet en die niet flirt. Met andere woorden, je zoekt een exemplaar die jij lekker onder de duim kunt houden.

Bij elke vrouw gaan de alarmbellen af. Je komt namelijk over alsof je niet helemaal lekker bent in je bovenkamer. Ga daar eens wat aan doen, in plaats van de "schuld" van je single-zijn bij anderen te leggen.
  Moderator donderdag 13 april 2017 @ 07:22:35 #60
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170184921
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 07:11 schreef Mystikvm het volgende:
Sorry TS, maar je komt over als een afgunstige halve gare die zijn frustratie over dat de vrouwtjes niet naar hem omkijken probeert te rechtvaardigen met megalomaan geneuzel over zuivere Europese bloedlijnen en geklaag over de aard van de Nederlandse vrouw.

Je zoekt een vrouw die niet rookt, weinig drinkt en geen drugs doet en die niet flirt. Met andere woorden, je zoekt een exemplaar die jij lekker onder de duim kunt houden.

Bij elke vrouw gaan de alarmbellen af. Je komt namelijk over alsof je niet helemaal lekker bent in je bovenkamer. Ga daar eens wat aan doen, in plaats van de "schuld" van je single-zijn bij anderen te leggen.
Juist.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170185076
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 07:11 schreef Mystikvm het volgende:
Sorry TS, maar je komt over als een afgunstige halve gare die zijn frustratie over dat de vrouwtjes niet naar hem omkijken probeert te rechtvaardigen met megalomaan geneuzel over zuivere Europese bloedlijnen en geklaag over de aard van de Nederlandse vrouw.

Je zoekt een vrouw die niet rookt, weinig drinkt en geen drugs doet en die niet flirt. Met andere woorden, je zoekt een exemplaar die jij lekker onder de duim kunt houden.

Bij elke vrouw gaan de alarmbellen af. Je komt namelijk over alsof je niet helemaal lekker bent in je bovenkamer. Ga daar eens wat aan doen, in plaats van de "schuld" van je single-zijn bij anderen te leggen.
Prima verwoordt! ^O^
pi_170185110
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 07:11 schreef Mystikvm het volgende:
Sorry TS, maar je komt over als een afgunstige halve gare die zijn frustratie over dat de vrouwtjes niet naar hem omkijken probeert te rechtvaardigen met megalomaan geneuzel over zuivere Europese bloedlijnen en geklaag over de aard van de Nederlandse vrouw.

Je zoekt een vrouw die niet rookt, weinig drinkt en geen drugs doet en die niet flirt. Met andere woorden, je zoekt een exemplaar die jij lekker onder de duim kunt houden.

Bij elke vrouw gaan de alarmbellen af. Je komt namelijk over alsof je niet helemaal lekker bent in je bovenkamer. Ga daar eens wat aan doen, in plaats van de "schuld" van je single-zijn bij anderen te leggen.
Met zo'n reactie.. Nee, dit noem ik negatief. Jij mijn vriend noem ik een pure idioot, dus teveel aandacht ga ik jou niet geven. Wanneer heb ik ooit dit geschreven; "Ondere de duim kan houden".

Ik zoek een vrouw die haar eigen gevoel kan volgen, en ja roken, drugs en teveel alcohol vind ik persoonlijk negatieve punten. Misschien wil jij een partner hebben die doet. Met alle respect heb er plezier aan, zie wat voor leuks dat brengt behalve een ziekte of een snelle dood.

Ik ben zeer zeker gezond ook in mijn bovenkamer, dus maak je niet druk daarover. Iemand is pas niet goed in zijn bovenkamer als een persoon spontaan aanslagen gaat plegen. Dan moet er iets mis zijn geweest. Maar ik? Bitch please.

Wat ik wil gaan proberen te verwezenlijken is een persoon creëren met mijn eigen bloed die gewoon wat gemengd Europese bloed heeft. Maar als jij dit niet begrijpt dan is dat niet mijn probleem, natuurlijk.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  donderdag 13 april 2017 @ 08:06:38 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170185132
Een beetje gek is het wel, zoals je het formuleert. Ik lees nergens een wens om een gezin te stichten. Misschien moet je je zaad maar doneren.
The love you take is equal to the love you make.
pi_170185174
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 08:06 schreef Lienekien het volgende:
Een beetje gek is het wel, zoals je het formuleert. Ik lees nergens een wens om een gezin te stichten. Misschien moet je je zaad maar doneren.
Als deze persoon voor jou en die anderen twee personen boven mijn reactie sprak. Dan hebben jullie niet goed gelezen wat ik uiteindelijk wil bereiken. Tuurlijk, wil ik dat maar ze zal gewoon niet Nederlands zijn. Hier ga ik bewust voor kiezen. Zaad afstaan.. En jouw eicellen heb jij daar ook eens over na gedacht?

Voor mannen die geen vriendin hebben en haar met moet moeite kunnen vinden, heb ik alleen maar medelijden. Maar dit begrijpen jullie zeker ook niet?

Ik laat iedereen in zijn eigen waarde totdat ik zulke idiote reactie moet gaan doornemen. ;)
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  donderdag 13 april 2017 @ 08:13:46 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170185187
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 08:12 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Als deze persoon voor jou en die anderen twee personen boven mijn reactie sprak. Dan hebben jullie niet goed gelezen wat ik uiteindelijk wil bereiken. Tuurlijk, wil ik dat maar ze zal gewoon niet Nederlands zijn. Hier ga ik bewust voor kiezen. Zaad afstaan.. En jouw eicellen heb jij daar ook eens over na gedacht?

Voor mannen die geen vriendin hebben en haar met moet moeite kunnen vinden, heb ik alleen maar medelijden. Maar dit begrijp jullie zeker ook niet?

Ik laat iedereen in zijn eigen waarde totdat ik zulke idiote reactie moet gaan doornemen. ;)
Wat doe je toch vijandig, zeg.
The love you take is equal to the love you make.
pi_170185209
Europese bloedlijn _O- _O_
pi_170185211
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 08:02 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Met zo'n reactie.. Nee, dit noem ik negatief. Jij mijn vriend noem ik een pure idioot, dus teveel aandacht ga ik jou niet geven. Wanneer heb ik ooit dit geschreven; "Ondere de duim kan houden".

Ik zoek een vrouw die haar eigen gevoel kan volgen, en ja roken, drugs en teveel alcohol vind ik persoonlijk negatieve punten. Misschien wil jij een partner hebben die doet. Met alle respect heb er plezier aan, zie wat voor leuks dat brengt behalve een ziekte of een snelle dood.
Je schrijft het niet, je impliceert het. Daarnaast zeg je tegen anderen dat ze er vooral plezier van moeten hebben, maar ze gaan wel lekker snel dood. Waarom dat waardeoordeel? Ik denk dat dat is omdat jij er slecht tegen kunt als je geen controle hebt over jouw toekomstige vriendin/vrouw.

Waarom ik daar zo stellig in ben? Ik lees dit subforum al 12 jaar en iedere vent hier komt melden dat ze een vrouw willen die niet van drank, drugs, roken en flirten is, is een onzeker mannetje die een vrouw zoeken die sterke zelf-controle heeft omdat ze er daardoor zekerder van kunnen zijn dat ze bij hem blijft. Die aap is hier op Fok al zo vaak uit de mouw gekomen. Zeker gecombineerd met de rest van je verhaal.

quote:
Ik ben zeer zeker gezond ook in mijn bovenkamer, dus maak je niet druk daarover. Iemand is pas niet goed in zijn bovenkamer als een persoon spontaan aanslagen gaat plegen. Dan moet er iets mis zijn geweest. Maar ik? Bitch please.

Wat ik wil gaan proberen te verwezenlijken is een persoon creëren met mijn eigen bloed die gewoon wat gemengd Europese bloed heeft. Maar als jij dit niet begrijpt dan is dat niet mijn probleem, natuurlijk.
Eerst zeg je helemaal normaal te zijn, dan heb je het weer over bloedvermenging. Sorry, maar iemand die dat als drijfveer heeft voor de voortplanting voldoet gewoon niet aan de wens van vrijwel iedere vrouw. Het is bovendien gewoon hartstikke maf. Liefde is niet als plantjes kweken waarbij je selecteert op de beste genen. Liefde gaat over gevoel, niet over raciale zuiverheid.
pi_170185284
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:04 schreef AndereBaby het volgende:
Wat ik belachelijk vind, om zo een topic te sluiten. Ik kreeg niet eens de kans om te reageren! Wat een bullshit.
Net als je eerste topic, gaat dit nergens heen. Vertel even goed welke richting je dit topic op wil sturen, concrete vragen of een stelling waar mensen op kunnen reageren. Nu is het een uiting van frustratie waar iedereen het zijne van zegt en het topic een wirwar van reacties naar allerlei kanten is terwijl jij je frustratie probeert te verdedigen tegen één ieder die reageert.

Dat was ook de eerdere reden waarom ik het topic sloot... dus vertel het maar, wat gaan we bespreken in dit topic?
Lambo of Rekt
pi_170185338
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 08:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je schrijft het niet, je impliceert het. Daarnaast zeg je tegen anderen dat ze er vooral plezier van moeten hebben, maar ze gaan wel lekker snel dood. Waarom dat waardeoordeel? Ik denk dat dat is omdat jij er slecht tegen kunt als je geen controle hebt over jouw toekomstige vriendin/vrouw.

Waarom ik daar zo stellig in ben? Ik lees dit subforum al 12 jaar en iedere vent hier komt melden dat ze een vrouw willen die niet van drank, drugs, roken en flirten is, is een onzeker mannetje die een vrouw zoeken die sterke zelf-controle heeft omdat ze er daardoor zekerder van kunnen zijn dat ze bij hem blijft. Die aap is hier op Fok al zo vaak uit de mouw gekomen. Zeker gecombineerd met de rest van je verhaal.

[..]

Eerst zeg je helemaal normaal te zijn, dan heb je het weer over bloedvermenging. Sorry, maar iemand die dat als drijfveer heeft voor de voortplanting voldoet gewoon niet aan de wens van vrijwel iedere vrouw. Het is bovendien gewoon hartstikke maf. Liefde is niet als plantjes kweken waarbij je selecteert op de beste genen. Liefde gaat over gevoel, niet over raciale zuiverheid.
Tja.. Kanker is heftig, dit kan men erdoor oplopen. Niet altijd maar vaak wel.
Ik wil geen controle over mijn toekomstige vrouw hebben maar loyaliteit en eerlijkheid. Is belangrijk in een relatie of ik zit daar naast?

12 jaar... Dan zijn dit soort topics er geweest, mooi! maar vreemdgaan is toch ook niet mooi?

Angelina Jolie is ook niet puur Amerikaans ;) . Ze heeft Hongaars, Frans, Nederlands en Duits bloed in zich. Wat ik wil zeggen is dat ik dat mooi vind dat zij elk stukje van dat in zich heeft. Verliefdheid is belangrijk bij het bepalen van een partnerkeus. Dus wie weet he!

Raciale zuiverheid.. Jezus, ik wil maar mijn eigen kind met veel gemend Europees gemaakt 'stof' zien. Dat is het enige wat ik wil bereiken.

Dit klopt eigenlijk wel; "Liefde is niet als plantjes kweken waarbij je selecteert op de beste genen."

Genen zijn zo belangrijk.
Er zijn toch genoeg halfbloedjes?

[ Bericht 1% gewijzigd door AndereBaby op 13-04-2017 08:42:45 ]
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  Moderator donderdag 13 april 2017 @ 08:37:34 #70
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170185372
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 08:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je schrijft het niet, je impliceert het. Daarnaast zeg je tegen anderen dat ze er vooral plezier van moeten hebben, maar ze gaan wel lekker snel dood. Waarom dat waardeoordeel? Ik denk dat dat is omdat jij er slecht tegen kunt als je geen controle hebt over jouw toekomstige vriendin/vrouw.

Waarom ik daar zo stellig in ben? Ik lees dit subforum al 12 jaar en iedere vent hier komt melden dat ze een vrouw willen die niet van drank, drugs, roken en flirten is, is een onzeker mannetje die een vrouw zoeken die sterke zelf-controle heeft omdat ze er daardoor zekerder van kunnen zijn dat ze bij hem blijft. Die aap is hier op Fok al zo vaak uit de mouw gekomen. Zeker gecombineerd met de rest van je verhaal.

[..]

Eerst zeg je helemaal normaal te zijn, dan heb je het weer over bloedvermenging. Sorry, maar iemand die dat als drijfveer heeft voor de voortplanting voldoet gewoon niet aan de wens van vrijwel iedere vrouw. Het is bovendien gewoon hartstikke maf. Liefde is niet als plantjes kweken waarbij je selecteert op de beste genen. Liefde gaat over gevoel, niet over raciale zuiverheid.
Heerlijke reactie. Ik kon m zelf geschreven hebben. Baas. _O_
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170185455
[..]
Het is bovendien gewoon hartstikke maf. Liefde is niet als plantjes kweken waarbij je selecteert op de beste genen. Liefde gaat over gevoel, niet over raciale zuiverheid.
[/quote]

Zou jij iemand daten met zwakke genen? Nee, ik denk het niet. We zoeken zowel vrouw als man sterke genen op die kunnen overleven in deze harde wereld. Dit is een feit. Of je kan een onderzoek plegen ooit, waarom genen zo belangrijk zijn.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  donderdag 13 april 2017 @ 08:51:56 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170185513
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 08:46 schreef AndereBaby het volgende:
[..]
Het is bovendien gewoon hartstikke maf. Liefde is niet als plantjes kweken waarbij je selecteert op de beste genen. Liefde gaat over gevoel, niet over raciale zuiverheid.
Zou jij iemand daten met zwakke genen? Nee, ik denk het niet. We zoeken zowel vrouw als man sterke genen op die kunnen overleven in deze harde wereld. Dit is een feit. Of je kan een onderzoek plegen ooit, waarom genen zo belangrijk zijn.
[/quote]Je dates gaan eerst voor een medische keuring? Of neem je van tevoren even de ziektes in de familie door?
The love you take is equal to the love you make.
pi_170185547
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 08:32 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Tja.. Kanker is heftig, dit kan men erdoor oplopen. Niet altijd maar vaak wel.
Ik wil geen controle over mijn toekomstige vrouw hebben maar loyaliteit en eerlijkheid. Is belangrijk in een relatie of ik zit daar naast?
Natuurlijk is dat belangrijk, maar loyaliteit wordt niet afgedwongen door niet te drinken of drugs te gebruiken. Loyaliteit zit in een persoon. Er zijn hondstrouwe personen die wel van een feestje houden, en er zijn mensen die niet zo losbandig zijn die toch gewoon naast de pot pissen. Het zou prettig zijn als het zo binair was, maar dat is het helaas niet.

En natuurlijk wil je een partner die gezond blijft. Maar wat dat betreft is roken het enige wat je kansen op een gezond leven significant verlaagt.

quote:
Angelina Jolie is ook niet puur Amerikaans ;) . Ze heeft Hongaars, Frans, Nederlands en Duits bloed in zich. Wat ik wil zeggen is dat ik dat mooi vind dat zij elk stukje van dat in zich heeft. Verliefdheid is belangrijk bij het bepalen van een partnerkeus. Dus wie weet he!

Raciale zuiverheid.. Jezus, ik wil maar mijn eigen kind met veel gemend Europees gemaakt 'stof' zien. Dat is het enige wat ik wil bereiken.
Daar spreekt toch een raciale wens uit? Wat als je nou verliefd wordt op iemand uit pakweg Maleisië? Of iemand die ergens achter Sint-Petersburg woont? Zou je niet gewoon moeten kijken of je een leuke vrouw tegen kunt komen, en haar afkomst in het midden laten? Je komt zo erg over alsof je een soort supermens wilt creëren.

quote:
Dit klopt eigenlijk wel; "Liefde is niet als plantjes kweken waarbij je selecteert op de beste genen."

Genen zijn zo belangrijk.
Er zijn toch genoeg halfbloedjes?
Genen zijn alleen maar belangrijk om niet een gehandicapt kind voort te brengen. Als er erfelijke aandoeningen in je genen zitten waarmee je kind in een rolstoel belandt, dat soort zaken. Voor de rest leven we in een behoorlijk egalitaire samenleving waarin iedereen dezelfde kansen zou moeten hebben. "Halfbloedjes" zijn dus even zo waardevol als mensen van puur Europese komaf. Daarnaast, het is maar wat je wilt zien. Ik woon niet in Amsterdam, maar in de provincie. Zoveel gemengde relaties zie ik niet. Je doet net alsof het een prestatie is om een vriendin te hebben die uit West-Europa komt, terwijl het hartstikke waarschijnlijk is dat je met precies zo'n vrouw gaat eindigen.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 08:46 schreef AndereBaby het volgende:

Zou jij iemand daten met zwakke genen? Nee, ik denk het niet. We zoeken zowel vrouw als man sterke genen op die kunnen overleven in deze harde wereld. Dit is een feit. Of je kan een onderzoek plegen ooit, waarom genen zo belangrijk zijn.
Zoals ik hierboven schreef: de enige genen die van belang zijn, zijn de genen die mijn mogelijke kinderen gehandicapt zouden kunnen maken. Als mijn partner mij vertelt dat de kans 50% is dat mijn kind een ernstige aangeboren afwijking krijgt, dan begin ik er niet aan. Ik heb echter het idee dat jij 'zwakke genen' extrapoleert naar iemands afkomst. Daar is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor, noch zou het een drijfveer moeten zijn. Of denk jij dat een eventuele vriendin het een lekker idee vindt dat je haar gekozen hebt op basis van haar genetisch potentieel in plaats van dat het gewoon een leuke vrouw is?
pi_170185628
quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2017 08:16 schreef Harmankardon het volgende:
Europese bloedlijn _O- _O_
Wat een wappie :')
pi_170185640
Denk je dat die Europese bloedlijn jou als voorvader wil, ts?

Of dat Europa gebaat is bij de uitkeringstrekkers die jij jouw kinderen noemt?
1 + 1 = blauw
  donderdag 13 april 2017 @ 09:07:08 #76
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170185660
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 08:46 schreef AndereBaby het volgende:
[..]
Het is bovendien gewoon hartstikke maf. Liefde is niet als plantjes kweken waarbij je selecteert op de beste genen. Liefde gaat over gevoel, niet over raciale zuiverheid.
quote:
Zou jij iemand daten met zwakke genen? Nee, ik denk het niet. We zoeken zowel vrouw als man sterke genen op die kunnen overleven in deze harde wereld. Dit is een feit. Of je kan een onderzoek plegen ooit, waarom genen zo belangrijk zijn.
Ik zou zeker iemand daten met zwakke genen, heb ik zelfs 2 keer gedaan. Eerste verliefdheid was een meisje met kanker. Tweede verliefdheid was een meisje met schizofrenie. Ik zie ze natuurlijk niet als zwakke genen hebben, ze waren gewoon knappe lieve meisjes. Maar onder jouw definitie vallen ze onder zwakke genen.

Ik kies mijn partner uit op hoe ik voor haar voel en of we bij elkaar passen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170186053
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 09:07 schreef Keep_Walking het volgende:
aan. Eerste verliefdheid was een meisje met kanker. Tweede verliefdheid was een meisje met schizofrenie. Ik zie ze natuurlijk niet als zwakke genen hebben, ze waren gewoon knappe lieve meisjes. Maar onder jouw definitie vallen ze onder zwakke genen.

Ik kies mijn partner uit op hoe ik voor haar voel en of we bij elkaar passen.
Dit vind ik knap als lastig om te lezen. Het enige wat ik hierop kan zeggen is dat ondanks mijn idee, liefde toch iets mooi is. Ik hoop van harte dat je met deze twee meisjes een mooie tijd hebt meegemaakt. ;)
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170186215
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 08:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat belangrijk, maar loyaliteit wordt niet afgedwongen door niet te drinken of drugs te gebruiken. Loyaliteit zit in een persoon. Er zijn hondstrouwe personen die wel van een feestje houden, en er zijn mensen die niet zo losbandig zijn die toch gewoon naast de pot pissen. Het zou prettig zijn als het zo binair was, maar dat is het helaas niet.

En natuurlijk wil je een partner die gezond blijft. Maar wat dat betreft is roken het enige wat je kansen op een gezond leven significant verlaagt.

[..]

Daar spreekt toch een raciale wens uit? Wat als je nou verliefd wordt op iemand uit pakweg Maleisië? Of iemand die ergens achter Sint-Petersburg woont? Zou je niet gewoon moeten kijken of je een leuke vrouw tegen kunt komen, en haar afkomst in het midden laten? Je komt zo erg over alsof je een soort supermens wilt creëren.

[..]

Genen zijn alleen maar belangrijk om niet een gehandicapt kind voort te brengen. Als er erfelijke aandoeningen in je genen zitten waarmee je kind in een rolstoel belandt, dat soort zaken. Voor de rest leven we in een behoorlijk egalitaire samenleving waarin iedereen dezelfde kansen zou moeten hebben. "Halfbloedjes" zijn dus even zo waardevol als mensen van puur Europese komaf. Daarnaast, het is maar wat je wilt zien. Ik woon niet in Amsterdam, maar in de provincie. Zoveel gemengde relaties zie ik niet. Je doet net alsof het een prestatie is om een vriendin te hebben die uit West-Europa komt, terwijl het hartstikke waarschijnlijk is dat je met precies zo'n vrouw gaat eindigen.

[..]

Zoals ik hierboven schreef: de enige genen die van belang zijn, zijn de genen die mijn mogelijke kinderen gehandicapt zouden kunnen maken. Als mijn partner mij vertelt dat de kans 50% is dat mijn kind een ernstige aangeboren afwijking krijgt, dan begin ik er niet aan. Ik heb echter het idee dat jij 'zwakke genen' extrapoleert naar iemands afkomst. Daar is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor, noch zou het een drijfveer moeten zijn. Of denk jij dat een eventuele vriendin het een lekker idee vindt dat je haar gekozen hebt op basis van haar genetisch potentieel in plaats van dat het gewoon een leuke vrouw is?
Goed. Ik geef je ondanks mijn 'Angelina Jolie idee' dan wel gelijk, wat je hier neer zet.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170186528
Hoe zit het met jouw genen, ts?

Moet je de vrouwen van je afslaan? Ben je dyslectisch, maar wel intelligent, ondanks al je schrijf-, taal-, en denkfouten? Ben je lang en atletisch, ongeacht je dieet?
1 + 1 = blauw
pi_170186530
Dit is Deezer toch gewoon?
pi_170186799
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:09 schreef Kamina het volgende:
Hoe zit het met jouw genen, ts?

Moet je de vrouwen van je afslaan? Ben je dyslectisch, maar wel intelligent, ondanks al je schrijf-, taal-, en denkfouten? Ben je lang en atletisch, ongeacht je dieet?
Leuk dat je het vraagt. Nee, ik sla jammer genoeg niet altijd de vrouwen van me af maar ik durf me gezond mooi te noemen en dit bedoel ik niet op het narcistisch pad.

Oh, ik ben lang en sportief dit is gelukkig een meevaller.

Ik heb ontdekt hoe ik mijn eigen gezondheid beter kon maken waardoor ik gezonder eruit kom te zien.

De afgelopen 2.5 jaar bestaat mijn voedselpatroon uit; Noten, fruit, groente, veel rauwe vis (waaronder ook haring ), (soms) vlees, yoghurt, honing, dadels, (pure) gember thee, olijven met knoflook ook zonder knoflook, kefir melk en veel solan de cabras water nuttigen. Dit doe ik nu nog steeds 2 keer in de maand en ik sport 3 keer in de week om mezelf energiek te houden.

Hier geef ik ruim 30 a 35 euro uit om mijn gezondheid op peil te houden. In plaats van een hamburger te kopen 2 keer in de week.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  donderdag 13 april 2017 @ 11:53:10 #82
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_170187842
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 18:07 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

We kunnen niet zonder hen en we hebben vrouwen nodig. Dat is de realiteit.
Een is genoeg. ^O^ Niet teveel aub anders word dat zo'n gedoe.
Maar stel nou dat je er na een paar jaar achter komt dat die koter niet op Angelina lijkt, dan zul je toch echt een nieuwe moeten maken. Beter neem je het zekere voor het onzekere en produceer je er zoveel mogelijk voor het te laat is.
  donderdag 13 april 2017 @ 12:46:19 #83
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_170188626
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:09 schreef Questular het volgende:
Dit is Deezer toch gewoon?
In ieder geval net zo'n mafketel.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_170188795
Wtf lees ik hier allemaal? :')
pi_170188799
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:09 schreef Questular het volgende:
Dit is Deezer toch gewoon?
Sinds wanneer cared die om afkomst?
pi_170191770
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:15 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Uiteindelijk is de mens gemaakt om voort planten, niet waar?
Nee dat is niet zo, dat praat jij jezelf aan.
  donderdag 13 april 2017 @ 16:19:45 #87
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170192805
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 09:36 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Dit vind ik knap als lastig om te lezen. Het enige wat ik hierop kan zeggen is dat ondanks mijn idee, liefde toch iets mooi is. Ik hoop van harte dat je met deze twee meisjes een mooie tijd hebt meegemaakt. ;)
Beide kut geëindigd. Maar toch geen spijt van.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170193630
quote:
9s.gif Op donderdag 13 april 2017 11:53 schreef Nobu het volgende:

[..]

Maar stel nou dat je er na een paar jaar achter komt dat die koter niet op Angelina lijkt, dan zul je toch echt een nieuwe moeten maken. Beter neem je het zekere voor het onzekere en produceer je er zoveel mogelijk voor het te laat is.
Dit heeft een proces nodig, je kan met een kind beginnen nadat ik iemand gevonden zou hebben en het kind krijgt ook kinderen en de cirkel gaat rond. Dit is wat ik graag zou willen zien gebeuren. Dan na zoveel tijd heb je dan een achterkleinkind dat veel verschillende Europese kenmerken in zich heeft, ik hoop dit mee te maken. Intussen tijd blijf ik in mezelf investeren met voeding en beweging.

[ Bericht 5% gewijzigd door AndereBaby op 13-04-2017 17:21:27 ]
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  donderdag 13 april 2017 @ 17:35:52 #89
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170193983
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 17:12 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Dit heeft een proces nodig, je kan met een kind beginnen nadat ik iemand gevonden zou hebben en het kind krijgt ook kinderen en de cirkel gaat rond. Dit is wat ik graag zou willen zien gebeuren. Dan na zoveel tijd heb je dan een achterkleinkind dat veel verschillende Europese kenmerken in zich heeft, ik hoop dit mee te maken. Intussen tijd blijf ik in mezelf investeren met voeding en beweging.
Maar waarom moet het perse Europees (blank) zijn?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170194595
Als je toch zo oppervlakkig bent...
  donderdag 13 april 2017 @ 18:10:42 #91
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170194614
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je toch zo oppervlakkig bent...
Dan wat?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170194667
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 17:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar waarom moet het perse Europees (blank) zijn?
Niet dat ik iets tegen donkere mensen heb.. Maar om dat ik Angelina Jolie gewoon mooi vind en ik heb ook groene ogen, het is een pluspunt als ik dit kan doorgeven.

Ik had ook een Zuid-Amerikaanse (die kunnen ook knappe vrouwen produceren), Perzische (soms bij hen ook) en misschien Japans (vanwege de martial-arts moet ik zelf maar aanleren :-)) in gedachten maar die vind ik hier zelden.

[ Bericht 2% gewijzigd door AndereBaby op 14-04-2017 01:19:51 ]
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  donderdag 13 april 2017 @ 18:19:11 #93
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170194727
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 18:14 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Niet dat ik iets tegen donkere mensen heb.. Maar om dat ik Angelina Jolie gewoon mooi vind en ik heb ook groene ogen, het is een pluspunt als ik dit kan doorgeven.

Ik had ook een Zuid-Amerikaanse (die kunnen ook knappe vrouw produceren), Perzische (soms bij hen ook) en misschien Japans (vanwege de martial-arts moet ik zelf maar aanleren :-)) in gedachten maar die vind ik hier zelden.
Ik denk dat je verkeerd snapt hoe genen werken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170200987
Mijn kinderen hebben een Nederlandse vader, zelf ben ik Turks. Ik vind het wel mooi dat ze de lichte ogen van hun vader hebben maar de donkere haren en de oosterse gelaatstrekken van mij :D
Maar bovenal ben ik ontzettend blij dat ze gezond zijn.
Loedermoeder
pi_170203044
Ja ik. Val op negerinnen en moet wat proactiever zijn
pi_170203834
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 07:11 schreef Mystikvm het volgende:
Sorry TS, maar je komt over als een afgunstige halve gare die zijn frustratie over dat de vrouwtjes niet naar hem omkijken probeert te rechtvaardigen met megalomaan geneuzel over zuivere Europese bloedlijnen en geklaag over de aard van de Nederlandse vrouw.

Je zoekt een vrouw die niet rookt, weinig drinkt en geen drugs doet en die niet flirt. Met andere woorden, je zoekt een exemplaar die jij lekker onder de duim kunt houden.

Bij elke vrouw gaan de alarmbellen af. Je komt namelijk over alsof je niet helemaal lekker bent in je bovenkamer. Ga daar eens wat aan doen, in plaats van de "schuld" van je single-zijn bij anderen te leggen.
En ineens weet je het, ts is een kloon van erno-be :')
pi_170204017
Wat is deze? :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_170204251
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 08:32 schreef AndereBaby het volgende:
Er zijn toch genoeg halfbloedjes?
Kerel. Ik val op negerinnen. Maar ik vind hem gewoon knaper. Tis nou niet dat ik denk oh ja, mooi meiden met goede genen. Dan komt er afrikaans bloed in de bloedlijn. Levert goeie kinderen op. Nee, zo werkt het niet :')
Hun karakter vind ik beter en ze zien er regelmatig leuk uit, en dat is waar je verliefd op wordt. Kneus...
pi_170204406
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 09:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat een wappie :')
Dit. Deze man is gevaarlijk :')
pi_170204549
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 18:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dan wat?
Vind ik triest. Vrouwen uitzoeken opdat je misschien een Angelina Jolie kunt kweken. :') Oppervlakkigheid ten top. Ik vraag me af of TS emotionele diepgang heeft.
pi_170205242
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:59 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Kerel. Ik val op negerinnen. Maar ik vind hem gewoon knaper. Tis nou niet dat ik denk oh ja, mooi meiden met goede genen. Dan komt er afrikaans bloed in de bloedlijn. Levert goeie kinderen op. Nee, zo werkt het niet :')
Hun karakter vind ik beter en ze zien er regelmatig leuk uit, en dat is waar je verliefd op wordt. Kneus...
:'). Je kunt wel gewoon ophouden met je toneelstukje, hoor. Een beetje normale zwarte vrouw zou je sws te racistisch vinden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_170205822
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:59 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Kerel. Ik val op negerinnen. Maar ik vind hem gewoon knaper. Tis nou niet dat ik denk oh ja, mooi meiden met goede genen. Dan komt er afrikaans bloed in de bloedlijn. Levert goeie kinderen op. Nee, zo werkt het niet :')
Hun karakter vind ik beter en ze zien er regelmatig leuk uit, en dat is waar je verliefd op wordt. Kneus...
Alleen omdat je teveel blauwtjes hebt gelopen bij blanken, je verhaal is bekend.
pi_170207347
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:59 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Kerel. Ik val op negerinnen. Maar ik vind hem gewoon knaper. Tis nou niet dat ik denk oh ja, mooi meiden met goede genen. Dan komt er afrikaans bloed in de bloedlijn. Levert goeie kinderen op. Nee, zo werkt het niet :')
Hun karakter vind ik beter en ze zien er regelmatig leuk uit, en dat is waar je verliefd op wordt. Kneus...
Een Surinaamse of echte Afrikaanse vrouwen? Genen zijn zeer belangrijk, geen erfelijke ziektes in de familie helemaal. Altijd controleren bij de partner als je de kans krijgt. Prachtige tip die ik laatst van een dame kreeg die hier ook op reageerde.

Karakter bepaald het persoonlijkheid maar eerst moet ik later wat creëren. Dit is essentieel mijn beste man. In jezelf investeren ook dit betekent gezonde genen aanmaken.

Donkere mensen hebben vaak een sportievere en krachtigere lichaam, het is mooi.. Maar ik hou meer van sierlijkheid en een atletisch lichaamsbouw met mijn groene ogen erbij dan.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170207384
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 08:51 schreef Lienekien het volgende:

[Je dates gaan eerst voor een medische keuring? Of neem je van tevoren even de ziektes in de familie door?]

[/quote]

Op een medische keuring zeg ik niet nee tegen wanneer de relatie zou beginnen.
Misschien later kijken voor erfelijke ziektes vind ik een prachtige tip van jou. Jij toch ook?
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170207418
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 01:44 schreef AndereBaby het volgende:

[..]


Op een medische keuring zeg ik niet nee tegen wanneer de relatie zou beginnen.
Misschien later kijken voor erfelijke ziektes vind ik een prachtige tip van jou. Jij toch ook?
Gniffel.
Vrouw van je dromen gevonden, ze is alles wat je zoekt.

Jammer joh 20% op darmkanker, groeten en houdoe :')
Hell To The Liars
pi_170207432
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind ik triest. Vrouwen uitzoeken opdat je misschien een Angelina Jolie kunt kweken. :') Oppervlakkigheid ten top. Ik vraag me af of TS emotionele diepgang heeft.
Best dame, het is een mooi idee al zeg ik het zelf. Ik heb emotionele diepgang :). Maar dit kan mijn project worden.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170207561
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:12 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Een kind met mijn genen die niet alleen Nederlands bloed heeft maar gemend met Italiaans of Frans bloed. Dit klinkt toch niet zo raar? En dat hij/zij een andere Europese partner vind in de toekomst.
Nou vluchtelingen genoeg is dat je wens?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_170207634
Mijn muts is zo gek als een deur en dat past wel.
pi_170207698
Ja het klopt puur evolutionair en biologisch gezien ben je pas een succes als je je voortplant en dan hoe meer kinderen hoe meer succes je hebt. Daarom zie je in de bijbel die beschrijvingen van mannen die meerdere vrouwen hebben en dan tientallen kinderen omdat de mensen in die tijd en die cultuur voortplanting zagen als een grote indicator van succes (plus hoeveel vee je had et cetera).

Maar we zijn geen honden toch? Je kunt zelf bepalen of je je wilt voortplanten of niet. Het zal mij eerlijk gezegd worst wezen of ik een evolutionair succes ben, ik heb liever gewoon lol en een baby hoort daar op dit moment zeker niet bij :s)
pi_170208630
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 03:05 schreef Libertarisch het volgende:
ls je je voortplant en dan hoe meer kinderen hoe meer succes je hebt. Daarom zie je in de bijbel die beschrijvingen van mannen die meerdere vrouwen hebben en dan tientallen kinderen omdat de mensen in die tijd en die cultuur voortplanting zagen als een grote indicator van succes (plus hoeveel vee je had et cetera).

Maar we zijn geen honden toch? Je kunt zelf bepalen of je je wilt voortplanten of niet. Het zal mij eerlijk gezegd worst wezen of ik een evolutionair succes ben, ik heb liever gewoon lol en een baby hoort daa
Same here. Goed gezegd
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170208636
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 02:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nou vluchtelingen genoeg is dat je wens?
Wat bedoel je hiermee?
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  vrijdag 14 april 2017 @ 08:52:36 #112
410767 Noriega
BBW-Lover
pi_170208645
Maar waarom zouden buitenlandse vrouwen jou ineens wel leuk vinden?
pi_170208697
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 08:52 schreef Noriega het volgende:
Maar waarom zouden buitenlandse vrouwen jou ineens wel leuk vinden?
Wees gewoon jezelf en benader hen leuk! Dan lukt het wel, ik had een keer succes bij een Frans-Joods meisje, Zweedse, Italiaanse, Duitse en Spaanse ook :Y

Mexicaanse vrouwen kunnen super loyaal zijn als vriend en partner..
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  Moderator vrijdag 14 april 2017 @ 09:35:26 #114
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170209152
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 april 2017 08:57 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Wees gewoon jezelf en benader hen leuk! Dan lukt het wel, ik had een keer succes bij een Frans-Joods meisje, Zweedse, Italiaanse, Duitse en Spaanse ook :Y

Mexicaanse vrouwen kunnen super loyaal zijn als vriend en partner..

Dat werkt ook bij Nederlandse vrouwen. Je bent echt een volslagen malloot, en ik krijg steeds meer het gevoel dat jij een kloon bent van een oude bekende, al kan ik dat mis hebben.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 14 april 2017 @ 13:23:02 #115
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_170213320
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 april 2017 09:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat werkt ook bij Nederlandse vrouwen. Je bent echt een volslagen malloot, en ik krijg steeds meer het gevoel dat jij een kloon bent van een oude bekende, al kan ik dat mis hebben.
Dat idee heb ik ook. Alleen is 'volslagen malloot' zijn jammer genoeg niet voorbehouden aan 1 persoon.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator vrijdag 14 april 2017 @ 13:26:01 #116
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170213389
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 13:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook. Alleen is 'volslagen malloot' zijn jammer genoeg niet voorbehouden aan 1 persoon.
Dat klopt, FOK heeft veel malloten voort gebracht. :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170214261
quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2017 23:58 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Alleen omdat je teveel blauwtjes hebt gelopen bij blanken, je verhaal is bekend.
Nope. Een zwart kontje is gewoon lekkerder :9~
pi_170214285
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 01:38 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Een Surinaamse of echte Afrikaanse vrouwen? Genen zijn zeer belangrijk, geen erfelijke ziektes in de familie helemaal. Altijd controleren bij de partner als je de kans krijgt. Prachtige tip die ik laatst van een dame kreeg die hier ook op reageerde.

Karakter bepaald het persoonlijkheid maar eerst moet ik later wat creëren. Dit is essentieel mijn beste man. In jezelf investeren ook dit betekent gezonde genen aanmaken.

Donkere mensen hebben vaak een sportievere en krachtigere lichaam, het is mooi.. Maar ik hou meer van sierlijkheid en een atletisch lichaamsbouw met mijn groene ogen erbij dan.
Afrikaans, surinaams, caribisch, zuid-amerikaans, ik geef geen neuk...
  Moderator vrijdag 14 april 2017 @ 14:09:24 #119
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170214310
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 14:08 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Afrikaans, surinaams, caribisch, zuid-amerikaans, ik geef geen neuk...
Zij jou ook niet :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170214366
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 01:50 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Best dame, het is een mooi idee al zeg ik het zelf. Ik heb emotionele diepgang :). Maar dit kan mijn project worden.
Genetische ziektes uitsluiten klinkt zo romantisch en liefdevol O+
pi_170214372
Sowieso je voortplanten :')
pi_170214393
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 april 2017 14:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zij jou ook niet :')
Ja ik moet gewoon wat actiever jagen. Dan kan ik er opzich zo een krijgen. Hoor van verschillende mensen dat ik wel gezellig ben en dat veel mensen mij wel mogen. Dus dat komt wel goed
  vrijdag 14 april 2017 @ 14:15:44 #123
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170214439
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 14:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Genetische ziektes uitsluiten klinkt zo romantisch en liefdevol O+
Ook laten testen op IQ natuurlijk. Want dat is 80 percent erfelijk. 😀
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 14 april 2017 @ 14:16:25 #124
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170214453
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 14:13 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja ik moet gewoon wat actiever jagen. Dan kan ik er opzich zo een krijgen. Hoor van verschillende mensen dat ik wel gezellig ben en dat veel mensen mij wel mogen. Dus dat komt wel goed
Jou mag ik. Als we een keer ontmoeten IRL, stel ik je voor aan 1 van mijn nichtjes.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 14 april 2017 @ 14:17:09 #125
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170214467
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 14:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Sowieso je voortplanten :')
Alleen kweken in een laboratorium mag.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170214516
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 april 2017 14:15 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ook laten testen op IQ natuurlijk. Want dat is 80 percent erfelijk. 😀
Oh daar zou ik dan nog wel weer op selecteren, maar dan onbewust. En niet voor eventuele genetisch superieure kindertjes.
  vrijdag 14 april 2017 @ 15:00:03 #127
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170215264
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 april 2017 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh daar zou ik dan nog wel weer op selecteren, maar dan onbewust. En niet voor eventuele genetisch superieure kindertjes.
Hoe werk dat selectie precies? Leg me uit als psychologie studente.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170215623
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hoe werk dat selectie precies? Leg me uit als psychologie studente.
Hormonen, zweet en feromonen en ander soort immuunsysteem 'dat sterke genen heeft'. Wie weet kan zij meer verklaren.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170215652
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 april 2017 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh daar zou ik dan nog wel weer op selecteren, maar dan onbewust. En niet voor eventuele genetisch superieure kindertjes.
Mogelijke superieure kindertjes ;).
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170215900
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:57 schreef Bananenpap het volgende:
Wtf lees ik hier allemaal? :')
  vrijdag 14 april 2017 @ 15:41:17 #131
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170216053
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:19 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Hormonen, zweet en feromonen en ander soort immuunsysteem 'dat sterke genen heeft'. Wie weet kan zij meer verklaren.
Ik denk dat de dingen die je opnoemt maar een klein onderdeel zijn van waardoor vrouwen zal vallen op een man.

[ Bericht 2% gewijzigd door Keep_Walking op 14-04-2017 17:09:42 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170218343
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hoe werk dat selectie precies? Leg me uit als psychologie studente.
Gesprekken voeren.
pi_170218351
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:19 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Hormonen, zweet en feromonen en ander soort immuunsysteem 'dat sterke genen heeft'. Wie weet kan zij meer verklaren.
Nou nee, meer hoe iemand overkomt.
pi_170225175
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou nee, meer hoe iemand overkomt.
Hmm, hoe moet ik dit voor me zien? Want, een vriendelijk voorkomen kan iedereen hebben natuurlijk.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170227514
Italianen moeten geen Nederlandse vrouwen, de hel op aarde. En nog lelijk ook.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_170227610
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 23:01 schreef Aiciu het volgende:
Italianen moeten geen Nederlandse vrouwen, de hel op aarde. En nog lelijk ook.
Ja dit dus. Veel nederlandse mannen hoeven ze ook niet
pi_170227642
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:28 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Of geen kinderen en lekker genieten van de rust die je hebt en het geld dat je overhoudt.
Deze man weet _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_170232367
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 23:04 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Deze man weet _O_
Ik las wel eens dat men in Italië te weinig kinderen maakt. Of ook las ik een artikel over een dorpje in Noord-Italië dat er sinds de geboorte van een baby dit 20 jaar geleden niet echt meer voor gekomen is. Dus dat was een bijzondere baby.

Ik wil me wel voortplanten als ik wat ouder ben en Italianen kunnen vaak mooie kenmerken met zich meedragen. Dus ik zal dan tegen mijn toekomstig kind zeggen dat behalve Frans, Duits, Spaans, Brits en misschien Deens/Zweeds zijn Italiaanse kenmerken ook belangrijk om te hebben. ( Zuid-Amerikaans en misschien wat overige kenmerken ook, natuurlijk.)

Dus ja ik wil mijn toekomstige kind zeer Europees georiënteerd maken, betreft in de dating-wereld.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170232398
Wat maken die genen uit? Je weet toch niet wat er uit gaat komen.
pi_170232582
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:26 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Dus dan maar dood zonder een overblijfsel van jouw eigen ik achter te laten op deze planeet? Wie weet is het kind die jij krijgt een soort Elon Musk op oudere leeftijd. Zou dat niet prachtig zijn? Dan het niet te weten terwijl je rustig sterft.
En daarom selecteer jij puur op uiterlijk?
Voor hetzelfde geld zet jij een nieuw hitlertje, sadammeke, patries van der pies, jack the ripper, charles manson of wat voor gemuteerd beestmens dan ook.

Zo heb ik ooit eens een vrouw gekend die tijdens haar zwangerschap alleen maar luisterde naar de mooiste muziek en in musea bekeek ze alleen de mooiste schilderijen.
Heeft dus niks geholpen, uiteindelijk baarde ze een soort elephantbaby die slechts 8 dagen bleef leven.
pi_170232615
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:26 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Dus dan maar dood zonder een overblijfsel van jouw eigen ik achter te laten op deze planeet? Wie weet is het kind die jij krijgt een soort Elon Musk op oudere leeftijd. Zou dat niet prachtig zijn? Dan het niet te weten terwijl je rustig sterft.
Ja of je produceert een seriemoordenaar of zolderkamer autist. Kan ook.
pi_170232616
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:48 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Hmm, hoe moet ik dit voor me zien? Want, een vriendelijk voorkomen kan iedereen hebben natuurlijk.
Het ging om intelligentie.
pi_170232622
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 april 2017 09:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja of je produceert een seriemoordenaar of zolderkamer autist. Kan ook.
Ach als het jong maar knap is hier toch meer de strekking.
pi_170238019
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 09:10 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Ik las wel eens dat men in Italië te weinig kinderen maakt. Of ook las ik een artikel over een dorpje in Noord-Italië dat er sinds de geboorte van een baby dit 20 jaar geleden niet echt meer voor gekomen is. Dus dat was een bijzondere baby.

Ik wil me wel voortplanten als ik wat ouder ben en Italianen kunnen vaak mooie kenmerken met zich meedragen. Dus ik zal dan tegen mijn toekomstig kind zeggen dat behalve Frans, Duits, Spaans, Brits en misschien Deens/Zweeds zijn Italiaanse kenmerken ook belangrijk om te hebben. ( Zuid-Amerikaans en misschien wat overige kenmerken ook, natuurlijk.)

Dus ja ik wil mijn toekomstige kind zeer Europees georiënteerd maken, betreft in de dating-wereld.
Een psychopatenfabriek zijn :')
pi_170239991
Wat een enge kijk heeft TS op seksualiteit en genetica. En eigenlijk ook op 'de ander' als mens.
"Pools are perfect for holding water"
pi_170243706
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 09:34 schreef Hiddendoe het volgende:


[..]

En daarom selecteer jij puur op uiterlijk?
Voor hetzelfde geld zet jij een nieuw hitlertje, sadammeke, patries van der pies, jack the ripper, charles manson of wat voor gemuteerd beestmens dan ook.

Zo heb ik ooit eens een vrouw gekend die tijdens haar zwangerschap alleen maar luisterde naar de mooiste muziek en in musea bekeek ze alleen de mooiste schilderijen.
Heeft dus niks geholpen, uiteindelijk baarde ze een soort elephantbaby die slechts 8 dagen bleef leven.
Intelligentie komt er ook bij kijken en een goed opvoeding is zo belangrijk! Helemaal met de normen en waarden van wat goed en slecht is, kun je dit soort onzin voorkomen.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170247955
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 19:18 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Intelligentie komt er ook bij kijken en een goed opvoeding is zo belangrijk! Helemaal met de normen en waarden van wat goed en slecht is, kun je dit soort onzin voorkomen.
Goed en slecht zijn subjectieve waarden. En wat als het met de opvoeding niet zo wil lukken?
Wat als je puber de kont tegen de krib gooit en zijn eigen mening vormt over allerlei zaken?
Ga je hem dan opsluiten, indoctrineren?
pi_170249157
Intelligentie is totaal onbelangrijk voor de mens. Je kunt er interessante theorieën mee verzinnen of ontdekkingen doen, maar je levenskwaliteit wordt er niet beter op, je wordt er niet gelukkiger van. En dat is wat het meeste telt. De belangrijkste genetische factor voor een gelukkig leven is je uiterlijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door JaJammerJan op 15-04-2017 22:53:02 ]
pi_170249558
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 22:35 schreef JaJammerJan het volgende:
Intelligentie is totaal onbelangrijk voor de mens. Je kunt er interessante theorieën meer verzinnen of ontdekkingen doen, maar je levenskwaliteit wordt er niet beter op, je wordt er niet gelukkiger van. En dat is wat het meeste telt. De belangrijkste genetische factor voor een gelukkig leven is je uiterlijk.
Ik dacht dat je zo van de onderzoekjes was? Want dan zou je weten dat intelligentie en opleiding er wel degelijk toe doen voor levenskwaliteit. Intelligentie is de beste voorspeller van werksucces en werksucces correleert weer met andere factoren. En ik hoef je vast niet te vertellen met welke problemen minder ontwikkelde wijken, laag opgeleiden, te maken hebben.

En dat heeft dus niks met uiterlijk te maken. Maar jij redeneert alles vanuit jezelf, want jij bent heel zielig en zo en dat is al wat telt.
pi_170249631
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Intelligentie is de beste voorspeller van werksucces en werksucces correleert weer met andere factoren.
Dat is complete onzin. Je bouwt als eerst een goed sociaal leven en een gezonde en stabiele mentale toestand, een goede baan komt dan vanzelf. Andersom werkt het niet.

quote:
En ik hoef je vast niet te vertellen met welke problemen minder ontwikkelde wijken, laag opgeleiden, te maken hebben.

En dat heeft dus niks met uiterlijk te maken. Maar jij redeneert alles vanuit jezelf, want jij bent heel zielig en zo en dat is al wat telt.
Als je er goed uitziet kun je als model of social media figuur makkelijk geld verdienen.
pi_170249772
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 22:54 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dat is complete onzin. Je bouwt als eerst een goed sociaal leven en een gezonde en stabiele mentale toestand, een goede baan komt dan vanzelf. Andersom werkt het niet.

[..]

Als je er goed uitziet kun je als model of social media figuur makkelijk geld verdienen.
In jouw beperkte wereldbeeld.
pi_170250061
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In jouw beperkte wereldbeeld.
:')

Ik heb cum laude mijn vwo diploma gehaald 4 jaar geleden. Intelligentie maakt het juist lastiger om vriendschappen te vormen en je thuis te voelen in de samenleving. En zonder die validatie ga je het gewoon niet redden in de samenleving. Zeker als je ook nog een keer lelijk bent en het dus twee keer zo zwaar hebt om in de samenleving te passen.
pi_170250095
Ts, ik raad je sterk aan om je wat te verdiepen in projekt Lebensborn. Nazi's die het perfecte ras probeerden te scheppen. Wellicht vind je er wat antwoorden in.
Twiddel
pi_170250151
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:10 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

:')

Ik heb cum laude mijn vwo diploma gehaald 4 jaar geleden. Intelligentie maakt het juist lastiger om vriendschappen te vormen en je thuis te voelen in de samenleving. En zonder die validatie ga je het gewoon niet redden in de samenleving. Zeker als je ook nog een keer lelijk bent en het dus twee keer zo zwaar hebt om in de samenleving te passen.
Oké man.

En cum laude hebben ze niet meer op het vwo.
pi_170250183
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:10 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

:')

Ik heb cum laude mijn vwo diploma gehaald 4 jaar geleden. Intelligentie maakt het juist lastiger om vriendschappen te vormen en je thuis te voelen in de samenleving. En zonder die validatie ga je het gewoon niet redden in de samenleving. Zeker als je ook nog een keer lelijk bent en het dus twee keer zo zwaar hebt om in de samenleving te passen.
So true, geen cum laude :P
pi_170250187
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oké man.

En cum laude hebben ze niet meer op het vwo.
Officieel niet nee, maar ik had een 8 gemiddeld.
pi_170250378
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:15 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Officieel niet nee, maar ik had een 8 gemiddeld.
Net geen summa cum laude, Jammerjan!
pi_170250448
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:24 schreef Berkenboom het volgende:

[..]

Net geen summa cum laude, Jammerjan!
Hoger dan een 8 halen in het middelbaar onderwijs is demotiverend als je op een gegeven moment vooral punten verliest doordat de vragen die je moet beantwoorden niet kloppen.
pi_170250556
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:28 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Hoger dan een 8 halen in het middelbaar onderwijs is demotiverend als je op een gegeven moment vooral punten verliest doordat de vragen die je moet beantwoorden niet kloppen.
Ik geloof je gelijk, standaard onderwijs is niet alles.
pi_170254399
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:11 schreef summer2bird het volgende:
Ts, ik raad je sterk aan om je wat te verdiepen in projekt Lebensborn. Nazi's die het perfecte ras probeerden te scheppen. Wellicht vind je er wat antwoorden in.
'Dit heb ik dankzij jou zeker doorgenomen. Zij wilden een echt puur ras maken dat blond haar en blauwe ogen had en dat het superieur zou zijn aan alle andere rassen in de wereld zoals in Amerika, Afrika of Azië.

Hiervoor hebben ze mensen ontvoerd uit Polen, Noorwegen, Zweden en ik denk ook aan Nederland en België.

Hoewel, dit is iets slecht wat Himmler en zijn Nazi-vrienden oprichte, begrijp ik het wel een klein beetje wat ze probeerden te doen. Het sterkste 'ras' met de beste genen overleeft meer en beter dan andere volkeren en ze kampten daar ook met een laag geboorte-cijfer, raar genoeg.

Alles wat sterkere genen heeft en een hogere slaging-percentage heeft om te overleven is van nature al geschikter om te kunnen blijven bestaan.

Mensen (Duitse mensen) die gehandicapte zijn of ziek waren werden dus niet goed bevonden en ook gedood in de gaskamers. Want, ze waren bang voor slecht genen en dus ook het nageslacht.

Deze Duitsers van die tijd waren ook behoorlijk gek.

Maar terug naar mijn idee, ik heb genoeg mensen gezien die in gemixte relaties zitten. Marokkaans, Turks, Indisch, Antilliaans, Afrikaans (zelden) , Europees gemend en overige. In Amsterdam, Haarlem en in Hoofddorp heb ik het ook gezien.

Blanke, Bruine, Turkse, Noord-Afrikaanse, Europese baby's..

Dit heeft me ook doen realiseren dat mixen niet erg is. Want, een gemixt kind dat veel Europese kenmerken heeft en op een legale manier tot stand gebracht kan worden door mij handen, lijkt mij prachtig. Want, dit kind zou het eerste in zijn soort kunnen worden. Die super Europees kan worden.

Blond haar word nog steeds verheerlijkt door mensen, om dat het licht is.. Ik heb donkerblond haar en groene ogen dus ik ga niet voor het idee van de Nazi's. Maar groene ogen met bruin, zwart of blond haar vind ik ook mooi.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170254444
Stel je wordt verliefd op een meisje met zwakke genen en jij op haar. Jullie liggen helemaal op dezelfde lijn en het knettert letterlijk en figuurlijk.

Maar er komt ook een vrouw met de beste genen, ze vindt jou ook sterke genen hebben en wilt een kind van je.

Wat kies je dan?
Hell To The Liars
pi_170254515
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 21:51 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Goed en slecht zijn subjectieve waarden. En wat als het met de opvoeding niet zo wil lukken?
Wat als je puber de kont tegen de krib gooit en zijn eigen mening vormt over allerlei zaken?
Ga je hem dan opsluiten, indoctrineren?
Opsluiten of indoctrineren is een beetje extreem. Het kind zal veel discipline ondervinden, beginnen met veel boeken murphy's law en meer van dit soort boeken verbreed zijn verstand op zeer jonge leeftijd, martial-arts dit betekent ook een training en zelfverdediging.

Vervolgens, als het kind gaat puberen dan laat ik hem zien wat er gebeurd als men gaat mixen, hoe er gekleurde baby's tussen Europees en (Noord)/Afrikaans, Turks, Aziatische mensen kunnen ontstaan ondanks het niet allemaal even slecht is natuurlijk. Dit om aan te geven dat het in Amerika veel gebeurd maar ook in Europa, en dat hoe meer Europees kenmerken en bloed hij/zij zou hebben hoe geschikter het is om dit hebben voor de volgende generatie.

En misschien zal het kind de eerste super Europees gemixte kind of kinderen maken die er te vinden zijn.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170254555
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:10 schreef Droopie het volgende:
Stel je wordt verliefd op een meisje met zwakke genen en jij op haar. Jullie liggen helemaal op dezelfde lijn en het knettert letterlijk en figuurlijk.

Maar er komt ook een vrouw met de beste genen, ze vindt jou ook sterke genen hebben en wilt een kind van je.

Wat kies je dan?
Dan zou ik voor die eerste kiezen denk ik :-). Want, dat is natuurlijker
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170254609
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:21 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Dan zou ik voor die eerste kiezen denk ik :-). Want, dat is natuurlijker
Gelukkig maar.
Beter ga je daar naar op zoek :P
Hell To The Liars
pi_170254674
Wat een mafklapper deze TS :D
pi_170254727
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:28 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Hoger dan een 8 halen in het middelbaar onderwijs is demotiverend als je op een gegeven moment vooral punten verliest doordat de vragen die je moet beantwoorden niet kloppen.
Gebeurt ook op de uni ;( Erg frustrerend is dat als je de stof heel goed kent en je prutsvragen krijgt. Soms wordt er na afloop wel het een en ander gecorrigeerd, maar soms ook niet.
  zondag 16 april 2017 @ 10:36:46 #167
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170254739
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:10 schreef Droopie het volgende:
Stel je wordt verliefd op een meisje met zwakke genen en jij op haar. Jullie liggen helemaal op dezelfde lijn en het knettert letterlijk en figuurlijk.

Maar er komt ook een vrouw met de beste genen, ze vindt jou ook sterke genen hebben en wilt een kind van je.

Wat kies je dan?
Een vraag erbij: wanneer heeft iemand zwakke genen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170254891
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 10:36 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Een vraag erbij: wanneer heeft iemand zwakke genen?
Dat is voor iedereen anders.
In mijn familie zit bv. syndroom van Down..

Schat van een vent.
Toen hij 35 was en ik 11, waren elkaars beste vriendjes.

Dat zijn bv. zwakke genen.
Naar mijn maatstaven dan.
Hell To The Liars
  zondag 16 april 2017 @ 10:48:55 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170254911
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 10:47 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat is voor iedereen anders.
In mijn familie zit bv. syndroom van Down..

Schat van een vent.
Toen hij 35 was en ik 11, waren elkaars beste vriendjes.

Dat zijn bv. zwakke genen.
Naar mijn maatstaven dan.
Ach, als we nog steeds 7 kinderen per gezin zouden krijgen dan zou Down in veel meer families voorkomen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 16 april 2017 @ 11:44:36 #170
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170255643
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 10:47 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat is voor iedereen anders.
In mijn familie zit bv. syndroom van Down..

Schat van een vent.
Toen hij 35 was en ik 11, waren elkaars beste vriendjes.

Dat zijn bv. zwakke genen.
Naar mijn maatstaven dan.
En psychoses? 😉
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170255685
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 11:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

En psychoses? 😉
Het is niet gezond ;)
Hell To The Liars
pi_170256998
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:31 schreef Dokkertje het volgende:
Wat een mafklapper deze TS :D
My fellow man, It will be the ultimate creation!
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170260025
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:35 schreef vera166 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:57 schreef Bananenpap het volgende:
Wtf lees ik hier allemaal? :')
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:54 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is deze? :')
Deze reacties zeggen genoeg. Gas is helemaal wappie.
pi_170261310
pi_170265049
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 10:47 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat is voor iedereen anders.
In mijn familie zit bv. syndroom van Down..

Schat van een vent.
Toen hij 35 was en ik 11, waren elkaars beste vriendjes.

Dat zijn bv. zwakke genen.
Naar mijn maatstaven dan.
Oh, Ik ben blij dat jij dan bent opgegroeid met mensen die zwakke genen hebben dus jij weet hier ook goed om er mee om te gaan. Maar jij bent normaal of begaafd? Heb je ook kinderen met het syndroom van down of is het niet zo erfelijk, ben jij ook een gelukkige single anders?
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  zondag 16 april 2017 @ 18:34:47 #176
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170265179
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 18:31 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Oh, Ik ben blij dat jij dan bent opgegroeid met mensen die zwakke genen hebben dus jij weet hier ook goed om er mee om te gaan. Maar jij bent normaal of begaafd? Heb je ook kinderen met het syndroom van down of is het niet zo erfelijk, ben jij ook een gelukkige single anders?
Ik vind het eng dat je zo denkt. Wat vind je van het feit dat ik 3 psychoses heb gehad?

En dat ik ondanks die psychoses toch zelfstandig woon, rechtenstudie doet en regelmatig sport?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 16 april 2017 @ 18:35:21 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170265199
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 18:31 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Oh, Ik ben blij dat jij dan bent opgegroeid met mensen die zwakke genen hebben dus jij weet hier ook goed om er mee om te gaan. Maar jij bent normaal of begaafd? Heb je ook kinderen met het syndroom van down of is het niet zo erfelijk, ben jij ook een gelukkige single anders?
Voor iemand die zo'n grote mond heeft over "sterke genen" stel je wel hele domme vragen over erfelijkheid van Down.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 16 april 2017 @ 18:37:35 #178
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170265266
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 18:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor iemand die zo'n grote mond heeft over "sterke genen" stel je wel hele domme vragen over erfelijkheid van Down.
En ik vind het walgelijk dat hij doet alsof mensen met down niet mogen bestaan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170265519
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 18:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor iemand die zo'n grote mond heeft over "sterke genen" stel je wel hele domme vragen over erfelijkheid van Down.
Ojee, nu moet ik weer in de verdediging schieten, niet echt tegen jou maar tegen Keep_Walking. Ik was gewoon even nieuwsgierig om dat ik dit zo las. Syndroom van Down is een heftig iets maar ook iets waar mensen niet echt iets aan kunnen doen. Ik respecteer ieder mens natuurlijk.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170265554
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 18:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

En ik vind het walgelijk dat hij doet alsof mensen met down niet mogen bestaan.
Ik weet er niet alles vanaf.
Maar een kind zoals mijn oom of van "leuke" kinderen of desnoods stomvervelend zou ik in theorie willen houden.

Maar er zijn ook kinderen die zwaar gehandicapt geboren worden, die nooit een leven met waarde kunnen hebben.

Dus zou ik weten bij een zwangerschap dat een kindje het vanaf de start tot het (snelle) einde heel erg zwaar zou krijgen. Dan gun ik hem of haar rust en bespaar ik hem of haar het lijden.

En ja, ik weet ook niet of ik capabel ben om een zwaar gehandicapt kind op te voeden.

Maar als het gaat om een kind met "alleen" down en ontwikkelingsachterstand, dan is hij of haar bij mij in goede, liefdevolle handen.
Hell To The Liars
  zondag 16 april 2017 @ 19:00:00 #181
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170265906
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 18:47 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik weet er niet alles vanaf.
Maar een kind zoals mijn oom of van "leuke" kinderen of desnoods stomvervelend zou ik in theorie willen houden.

Maar er zijn ook kinderen die zwaar gehandicapt geboren worden, die nooit een leven met waarde kunnen hebben.

Dus zou ik weten bij een zwangerschap dat een kindje het vanaf de start tot het (snelle) einde heel erg zwaar zou krijgen. Dan gun ik hem of haar rust en bespaar ik hem of haar het lijden.

En ja, ik weet ook niet of ik capabel ben om een zwaar gehandicapt kind op te voeden.

Maar als het gaat om een kind met "alleen" down en ontwikkelingsachterstand, dan is hij of haar bij mij in goede, liefdevolle handen.
Ja, dat is wat anders. Ik wil niet dat mijn kind lijdt. Maar ik ga niet selecteren op "goede" genen. Ik ga geen IQ test geven aan mijn partner en ik ga haar niet afrekenen op gezondheidsproblemen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170265947
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 19:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, dat is wat anders. Ik wil niet dat mijn kind lijdt. Maar ik ga ik selecteren op "goede" genen. Ik ga geen IQ test geven aan mij. Partner en ik ga haar niet afrekenen op gezondheidsproblemen.
Ik's en mij staan wat door elkaar :P
Of ik snap hem niet :'(
Hell To The Liars
  zondag 16 april 2017 @ 19:02:16 #183
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170265969
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 18:46 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Ojee, nu moet ik weer in de verdediging schieten, niet echt tegen jou maar tegen Keep_Walking. Ik was gewoon even nieuwsgierig om dat ik dit zo las. Syndroom van Down is een heftig iets maar ook iets waar mensen niet echt iets aan kunnen doen. Ik respecteer ieder mens natuurlijk.
Iemand met downsyndroom kan heel gelukkig zijn en ook productief zijn in de maatschappij. Bij mij in se buurt is er een cafe waar mensen met downsyndroom werken onder een leidinggevende en ze doen het goed. Leuk cafe, lekker sfeertje, goede bediening.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 16 april 2017 @ 19:03:54 #184
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170266002
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 19:01 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik's en mij staan wat door elkaar :P
Of ik snap hem niet :'(
Verbetert 😜
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170266054
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 19:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Iemand met downsyndroom kan heel gelukkig zijn en ook productief zijn in de maatschappij. Bij mij in se buurt is er een cafe waar mensen met downsyndroom werken onder een leidinggevende en ze doen het goed. Leuk cafe, lekker sfeertje, goede bediening.
Met alle respect, een kind met down kan niet productief meedraaien in de maatschappij.

Dat zijn allemaal projecten die voor hun gecreeerd zijn.
Zonder begeleiding zou dat bedrijf niet lopen of kunnen bestaan.

Uitzonderingen zijn er altijd.
Hell To The Liars
pi_170266064
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 19:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, dat is wat anders. Ik wil niet dat mijn kind lijdt. Maar ik ga niet selecteren op "goede" genen. Ik ga geen IQ test geven aan mijn partner en ik ga haar niet afrekenen op gezondheidsproblemen.
Eens :)
Hoewel algemene ontwikkeling wel belangerijk is voor mij, vooral in een relatie..
Hell To The Liars
pi_170266193
quote:
7s.gif Op zondag 16 april 2017 18:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik vind het eng dat je zo denkt. Wat vind je van het feit dat ik 3 psychoses heb gehad?

En dat ik ondanks die psychoses toch zelfstandig woon, rechtenstudie doet en regelmatig sport?
Wat is er zo eng aan van hoe ik het breng?

Gaat het om de genen issue?

Dan heb jij dat toch goed gedaan, wat is de oorzaak dat jij een series van psychoses hebt gehad of hier nog last van hebt?

Was de studiedruk de reden of iets heftiger wat ik misschien niet wil horen?

Nou ik heb nooit geschreven dat mensen niet mogen bestaan die het syndroom van Down hebben. Ja, zwakke genen dat is weer wat anders maar dat is niet per definitie direct het "Down syndroom". Je kan ook begaafd zijn en kanker oplopen door stompzinnig gedrag dat vind ik ook een zwakke gen.

Een sterke gen vind ik behalve intelligentie, ook streven naar het best uit jezelf halen, sport, gezond voedsel, niet te veel je laten beïnvloeden door anderen, wees jezelf. Zoek alle mogelijkheden uit in het leven die zich aanbieden op een "goede" manier.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170266333
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 18:47 schreef Droopie het volgende:

[..]

Maar als het gaat om een kind met "alleen" down en ontwikkelingsachterstand, dan is hij of haar bij mij in goede, liefdevolle handen.
Ik zie dat jij zo een liefdevolle ouder kan worden en zijn.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  zondag 16 april 2017 @ 19:18:13 #189
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170266346
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 19:06 schreef Droopie het volgende:

[..]

Met alle respect, een kind met down kan niet productief meedraaien in de maatschappij.

Dat zijn allemaal projecten die voor hun gecreeerd zijn.
Zonder begeleiding zou dat bedrijf niet lopen of kunnen bestaan.

Uitzonderingen zijn er altijd.
Maar met begeleiding loopt het goed. Ik leef liever in een maatschappij waar dit soort dingen bestaan. Dat de zwakkeren beschermd worden door de sterkeren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170266385
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 19:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, dat is wat anders. Ik wil niet dat mijn kind lijdt. Maar ik ga niet selecteren op "goede" genen. Ik ga geen IQ test geven aan mijn partner en ik ga haar niet afrekenen op gezondheidsproblemen.
Hmm, hoe zou jij het dan wel doen als ouder?
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  zondag 16 april 2017 @ 19:28:53 #191
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170266609
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 19:19 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Hmm, hoe zou jij het dan wel doen als ouder?
Ik ga voor waar ik van hou. Ik kijk ook of we potentie hebben voor een lange termijn relatie. Maar ik denk niet bewust "dit meisje kan voor mij gezonde kinderen baren met goede genen".

Dat gebeurt waarschijnlijk wel onbewust. Natuurlijk val ik op een meisje dat op mijn niveau zit qua intelligentie. Ook onze persoonlijkheid en toekomstvisie moet matchen.

Ik heb eigenlijk ook een voorkeur voor zwarte vrouwen. Toch is het meisje waar ik het meest van heb gehouden tot nu toe een Nederlandse meisje.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170266733
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 19:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar met begeleiding loopt het goed. Ik leef liever in een maatschappij waar dit soort dingen bestaan. Dat de zwakkeren beschermd worden door de sterkeren.
Het loopt goed idd en het kost ook wat, maar daarvoor wonen we in Nederland en daarom kunnen sommige ouders hun kinderen (per dagdeel, doordeweeks of heel de week) uit huis plaatsen als ze de zorg niet meer op zich kunnen nemen.

Lees kunnen en dus niet als ze het niet willen.
Hell To The Liars
pi_170266760
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 19:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ga voor waar ik van hou. Ik kijk ook of we potentie hebben voor een lange termijn relatie. Maar ik denk niet bewust "dit meisje kan voor mij gezonde kinderen baren met goede genen".

Dat gebeurt waarschijnlijk wel onbewust. Natuurlijk val ik op een meisje dat op mijn niveau zit qua intelligentie. Ook onze persoonlijkheid en toekomstvisie moet matchen.

Ik heb eigenlijk ook een voorkeur voor zwarte vrouwen. Toch is het meisje waar ik het meest van heb gehouden tot nu toe een Nederlandse meisje.
In de liefde is niks echt zeker, je kan zielsveel van iemand houden en haar toch verliezen, ik val op iemand die qua niveau een stuk verder is maar kennelijk is ze toch dol op mij en mijn neanderthalernatuur.
pi_170266764
TS, heb je wel eens je visie met een date of relatiematerieel besproken?
Hell To The Liars
pi_170266943
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 19:17 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Ik zie dat jij zo een liefdevolle ouder kan worden en zijn.
Oh en bedankt he :@
Hell To The Liars
  zondag 16 april 2017 @ 19:41:31 #196
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170266969
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 19:33 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

In de liefde is niks echt zeker, je kan zielsveel van iemand houden en haar toch verliezen, ik val op iemand die qua niveau een stuk verder is maar kennelijk is ze toch dol op mij en mijn neanderthalernatuur.
Ze houdt van je, omdat je goed voor haar bent. Je bent wat ze wilt en nodig heeft. Andersom ook.

Zo is het ook voor mij. Je hebt gelijk dat het in de liefde nooit zeker is. Daarom ga ik ook niet denken als een nazi.

Ik heb trouwens wel een keer die fout gedaan, misschien daarom dat ik zo fel reageer in dit topic.

Dat Nederlandse meisje waar ik het over had? Die ene waar ik heel veel van hield? Ze heeft schizofrenie, net als dat ik ook psychosegevoelig ben. Ik dacht toen ook "qua genen is dit niet een goed idee". Dus ik liet haar gaan. Dit werd mijn grootste spijt wat betreft mijn liefdesleven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170267060
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 19:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ze houdt van je, omdat je goed voor haar bent. Je bent wat ze wilt en nodig heeft. Andersom ook.

Zo is het ook voor mij. Je hebt gelijk dat het in de liefde nooit zeker is. Daarom ga ik ook niet denken als een nazi.

Ik heb trouwens wel een keer die fout gedaan, misschien daarom dat ik zo fel reageer in dit topic.

Dat Nederlandse meisje waar ik het over had? Die ene waar ik heel veel van hield? Ze heeft schizofrenie, net als dat ik ook psychosegevoelig ben. Ik dacht toen ook "qua genen is dit niet een goed idee". Dus ik liet haar gaan. Dit werd mijn grootste spijt wat betreft mijn liefdesleven.
Keep Walking, was dit alleen qua genen..
Of ook bezorgdheid voor de toekomst samen?
Dat je bv psychoses bij elkaar triggert en evt. samen het krijgt dat je niet voor elkaar kan zorgen?
Hell To The Liars
  zondag 16 april 2017 @ 19:55:51 #198
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170267355
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 19:44 schreef Droopie het volgende:

[..]

Keep Walking, was dit alleen qua genen..
Of ook bezorgdheid voor de toekomst samen?
Dat je bv psychoses bij elkaar triggert en evt. samen het krijgt dat je niet voor elkaar kan zorgen?
Ja, dat ook. En vanwege zware stigma en gebrek aan steun van familie en vrienden. Ik heb toen voor mezelf gekozen en haar laten vallen zonder het goed af te sluiten of haar blijven steunen wanneer ze me nodig had. Ik wou het goedmaken, maar ze wil niks meer van me weten.

Waar ik vooral mee zit is dat ik haar in de steek heb gelaten, terwijl ik superveel van haar hield en ze was ook heel lief voor mij. Het heeft jaren geduurd voordat ik over die schuldgevoel heen kon komen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170267809
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 19:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, dat ook. En vanwege zware stigma en gebrek aan steun van familie en vrienden. Ik heb toen voor mezelf gekozen en haar laten vallen zonder het goed af te sluiten of haar blijven steunen wanneer ze me nodig had. Ik wou het goedmaken, maar ze wil niks meer van me weten.

Waar ik vooral mee zit is dat ik haar in de steek heb gelaten, terwijl ik superveel van haar hield en ze was ook heel lief voor mij. Het heeft jaren geduurd voordat ik over die schuldgevoel heen kon komen.
Gelukkig heb je je schuldgevoel van je afgeworpen en hopelijk besef je een volgende keer wat je in handen heb en komt die kans weer bij een nieuwe toffe meid :)
Hell To The Liars
  zondag 16 april 2017 @ 20:22:48 #200
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170268158
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 20:11 schreef Droopie het volgende:

[..]

Gelukkig heb je je schuldgevoel van je afgeworpen en hopelijk besef je een volgende keer wat je in handen heb en komt die kans weer bij een nieuwe toffe meid :)
Klopt. Ik heb nu al iemand waar ik heel close mee bent. :)

En met die ex laat ik het voor wat het is, misschien dat we het ooit in de toekomst erover kunnen praten ofzo.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170268292
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 20:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]


Klopt. Ik heb nu al iemand waar ik heel close mee bent. :)

En met die ex laat ik het voor wat het is, misschien dat we het ooit in de toekomst erover kunnen praten ofzo.
Tof :Y
Het is niet voor niets je ex he ;)
Dat is de kat op het spek binden.

En laat het stigma varen, dat is echt hoe je het ervaart.


Dat was dus mede een reden dat je hiervoor single was.
Waarbij we weer bij de OP aankomen :P
Hell To The Liars
pi_170276050
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 19:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ga voor waar ik van hou. Ik kijk ook of we potentie hebben voor een lange termijn relatie. Maar ik denk niet bewust "dit meisje kan voor mij gezonde kinderen baren met goede genen".

Dat gebeurt waarschijnlijk wel onbewust. Natuurlijk val ik op een meisje dat op mijn niveau zit qua intelligentie. Ook onze persoonlijkheid en toekomstvisie moet matchen.

Ik heb eigenlijk ook een voorkeur voor zwarte vrouwen. Toch is het meisje waar ik het meest van heb gehouden tot nu toe een Nederlandse meisje.
Zelfde voorkeur a mattie _O_
  maandag 17 april 2017 @ 09:38:08 #203
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170279150
quote:
6s.gif Op zondag 16 april 2017 23:59 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Zelfde voorkeur a mattie _O_
Ja, mijn motivatie voor de voorkeur voor zwarte vrouwen is complex. Maar het is niet omdat ik ze perse meer aantrekkelijk vind of omdat ik zwarte genen wil verspreiden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170282382
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 19:34 schreef Droopie het volgende:
TS, heb je wel eens je visie met een date of relatiematerieel besproken?
Nou, eerlijk gezegd nog niet. Want, ik ben nog niet aan het daten geslagen. Op dit moment ben ik 26 en ik denk er aan om weer te willen gaan daten als ik 28 of 29 jaar ben. Ik wil nog even genieten van het single bestaan en een reis richting Italië maken voor een langere tijd.

Ik kan werken bij een olijven-garde in Midden-Italië.

Maar ik ben heel benieuwd hoe iemand dit zal oppikken en of mijn toekomstige date dit ook kan waarderen natuurlijk.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170282440
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:40 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd nog niet. Want, ik ben nog niet aan het daten geslagen. Op dit moment ben ik 26 en ik denk er aan om weer te willen gaan daten als ik 28 of 29 jaar ben. Ik wil nog even genieten van het single bestaan en een reis richting Italië maken voor een langere tijd.

Ik kan werken bij een olijven-garde in Midden-Italië.

Maar ik ben heel benieuwd hoe iemand dit zal oppikken en of mijn toekomstige date dit ook kan waarderen natuurlijk.
Zou er niet te snel over beginnen. Schrikt de vrouwtjes af.
pi_170282929
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:40 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd nog niet. Want, ik ben nog niet aan het daten geslagen. Op dit moment ben ik 26 en ik denk er aan om weer te willen gaan daten als ik 28 of 29 jaar ben. Ik wil nog even genieten van het single bestaan en een reis richting Italië maken voor een langere tijd.

Ik kan werken bij een olijven-garde in Midden-Italië.

Maar ik ben heel benieuwd hoe iemand dit zal oppikken en of mijn toekomstige date dit ook kan waarderen natuurlijk.
Nou ja, genoeg fascisten in Italie en Griekenland die jouw idee van een Europesche bloedlijn wel ondersteunen.

In Nederland zou ik er mee uitkijken, het is namelijk best wel een bizar project/ gedachtengang.
Hell To The Liars
  maandag 17 april 2017 @ 13:19:29 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170283241
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:40 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd nog niet. Want, ik ben nog niet aan het daten geslagen. Op dit moment ben ik 26 en ik denk er aan om weer te willen gaan daten als ik 28 of 29 jaar ben. Ik wil nog even genieten van het single bestaan en een reis richting Italië maken voor een langere tijd.

Ik kan werken bij een olijven-garde in Midden-Italië.

Maar ik ben heel benieuwd hoe iemand dit zal oppikken en of mijn toekomstige date dit ook kan waarderen natuurlijk.
Wat was je eigen opleidingsniveau nou? Want je kunt wel min of meer eisen dat potentiële partners hoog opgeleid zijn, maar als je 26 bent en zelf bij een olijvenboer in Italië denkt te gaan werken tijdens een lange reis, dan klinkt het niet alsof je zelf zo hoog opgeleid bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170284029
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:03 schreef Droopie het volgende:

[..]

Nou ja, genoeg fascisten in Italie en Griekenland die jouw idee van een Europesche bloedlijn wel ondersteunen.

In Nederland zou ik er mee uitkijken, het is namelijk best wel een bizar project/ gedachtengang.
Nee, echt niet! Niet elke Zuid-Europeaan is een fascist of ben ik nou zo gek.

Bedankt voor jouw waarschuwing. Het lijkt misschien bizar maar ik denk dat als ik gewoon een leuke vrouw gevonden heb al heel blij ben. Wie weet hoef ik er niet eens over te praten ;-).
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170284047
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:04 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Nee, echt niet! Niet elke Zuid-Europeaan is een fascist of ben ik nou zo gek.

Bedankt voor jouw waarschuwing. Het lijkt misschien bizar maar ik denk dat als ik gewoon een leuke vrouw gevonden heb al heel blij ben. Wie weet hoef ik er niet eens over te praten ;-).
Dat zeg ik niet, er zijn er genoeg.
Kijk maar naar de voetbal stadions ;)
Hell To The Liars
pi_170284128
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat was je eigen opleidingsniveau nou? Want je kunt wel min of meer eisen dat potentiële partners hoog opgeleid zijn, maar als je 26 bent en zelf bij een olijvenboer in Italië denkt te gaan werken tijdens een lange reis, dan klinkt het niet alsof je zelf zo hoog opgeleid bent.
HBO.

Wat ik bedoelde is redelijk opgeleid dus MBO 4 of HBO of wat dan ook is goed. Als de persoon in kwestie gewoon goed kan nadenken en verstandig is in haar keuzes. Het hoeft niet zo expliciet te zijn he.

Lijkt jou dat niet grappig om zoiets mee te maken dan? Lekker in Italië kunnen werken, wat reizen in Italië, lekker eten en de mensen een beetje leren kennen voor dat ik weer terug ga naar Nederland? Dat lijkt mij namelijk zeer grappig. ;)
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
  maandag 17 april 2017 @ 14:50:51 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170284717
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:11 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

HBO.

Wat ik bedoelde is redelijk opgeleid dus MBO 4 of HBO of wat dan ook is goed. Als de persoon in kwestie gewoon goed kan nadenken en verstandig is in haar keuzes. Het hoeft niet zo expliciet te zijn he.

Lijkt jou dat niet grappig om zoiets mee te maken dan? Lekker in Italië kunnen werken, wat reizen in Italië, lekker eten en de mensen een beetje leren kennen voor dat ik weer terug ga naar Nederland? Dat lijkt mij namelijk zeer grappig. ;)
Maar je hebt dus hbo succesvol afgerond en hebt geen baan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170290876
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar je hebt dus hbo succesvol afgerond en hebt geen baan?
Ik heb wat op het oog voor langer termijn, komt goed :-). Een vraag aan jou.

Stel wij zouden een half jaar daten en vraag ik aan jou dat als we ooit een kind krijgen en als het gaat daten, dat ik het liefst wil dat het kind met een Europees meisje thuis komt. Zou jij dat erg vinden?
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170291055
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 19:28 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Ik heb wat op het oog voor langer termijn, komt goed :-). Een vraag aan jou.

Stel wij zouden een half jaar daten en vraag ik aan jou dat als we ooit een kind krijgen en als het gaat daten, dat ik het liefst wil dat het kind met een Europees meisje thuis komt. Zou jij dat erg vinden?
Je stelt de vraag niet aan mij, toch wil even wat duidelijkheid.
Stel dat jouw kind homoseksueel is. Wat zou je dan doen?
Deze vraag kwam nl. bij me op na het lezen van jouw veronderstelling.
pi_170291908
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 19:36 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Je stelt de vraag niet aan mij, toch wil even wat duidelijkheid.
Stel dat jouw kind homoseksueel is. Wat zou je dan doen?
Deze vraag kwam nl. bij me op na het lezen van jouw veronderstelling.
Goede vraag waar ik over na moest denken, ik zou het accepteren zoals het is en kijken of ik een nieuw hetero kind kan maken. Want, een homoseksuele man/vrouw kan zich niet voortplanten dus dan eindigt het bij dat ene kind dat kan, wil ik niet meemaken en zien gebeuren.

Na wat onderzoek.

Er is ook veel onderzoek gedaan naar waar deze verschillen vandaan komen. Swaab: "Onderzoek met tweelingen laat zien dat homoseksualiteit voor vijftig procent genetisch bepaald is. Op het moment van bevruchting staat dus al voor de helft vast of je homo wordt of niet. De andere vijftig procent wordt tijdens de zwangerschap bepaald. Het heeft voor een groot deel te maken met welke hormonen in welke mate bij het ongeboren kindje terecht komen. Als een zwangere vrouw veel stress heeft, kunnen stresshormonen eraan bijdragen dat het kind homo of bi wordt."

Gay-genen: all in the family
Dat homoseksualiteit deels genetisch bepaald is, lijkt gek: de meeste homo's lukt het niet bijzonder goed om zich voort te planten en dus hun genen door te geven. Het zou daarom logisch zijn, als homoseksualiteit uitgestorven was. Maar daarvan is natuurlijk helemaal geen sprake. Dit wordt verklaard doordat specifieke 'homogenen' lijken samen te hangen met genen die voor een betere vruchtbaarheid zorgen. Hierdoor krijgen broers en zussen van een homoseksuele man of vrouw meer kinderen en zij geven zo ook de genen voor homoseksualiteit door. Dit idee wordt bevestigd door het feit dat in grote gezinnen bovengemiddeld veel homo's voorkomen.

Er zijn veel verschillen tussen homo- en heterohersenen



Het is echter lastig om een direct verband te bewijzen, omdat in grote gezinnen ook een ander mechanisme een rol speelt: bij elke zoon die een vrouw krijgt, wordt de kans groter dat haar volgende zoon homoseksueel is. Dit heeft te maken met een reactie van haar immuunsysteem op de mannelijke eiwitten van de foetus. Hoe deze reactie precies in zijn werk gaat, is nog niet bekend. Swaab: "Het is allemaal een kwestie van kansen. Het hebben van meer zoons vergroot de kans op homoseksualiteit. Het hebben van bepaalde genen en verschillende externe factoren, vergroten die kans ook. Uiteindelijk bepaalt het toeval hoe deze verschillende factoren bij elkaar optellen en of het kind homo, bi of hetero wordt."

Gay-L-M
Volgens Swaab bepalen deze mechanismen in je hersenen niet alleen of je op je eigen geslacht valt, maar bepalen ook andere interesses en capaciteiten. Swaab: "Je ziet veel homomannen in creatieve en verzorgende beroepen. De KLM wordt niet voor niets de Gay-L-M genoemd en ook hier in het ziekenhuis zijn de meeste mannelijke verplegers homoseksueel. Lesbiennes zie je bijvoorbeeld vaker bij de politie, of op hoge functies in het bedrijfsleven. Vrouwelijke bestuurders van grote bedrijven zijn veel vaker lesbisch dan gemiddeld. De hersenen van homomannen komen voor een deel overeen met die van vrouwen en een lesbisch brein lijkt mannelijk."

Op dit moment wordt er in Zweden onderzoek gedaan met hersenscanning, waarbij zichtbaar wordt welke delen van het brein reageren op bepaalde prikkels. Hierbij worden proefpersonen blootgesteld aan feromonen. Dit zijn stoffen die mensen onbewust produceren en via de neus waarnemen en je seksuele gedrag kunnen beïnvloeden. Zo kunnen ze ervoor zorgen dat je iemand aantrekkelijk vindt. De hersenen van homomannen reageren bij blootstelling aan mannelijke feromonen op dezelfde manier als heteroseksuele vrouwen. Lesbische vrouwen en heteromannen vertonen allebei geen reactie.

Kortom ik wilde al een dochter maar besef nu dat het echt ook beter is om er een te krijgen, op latere leeftijd.

[ Bericht 33% gewijzigd door AndereBaby op 17-04-2017 20:19:26 ]
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')