abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 mei 2017 @ 17:13:35 #126
369251 Geralt
of Rivia
pi_170659595
quote:
Bedankt voor de link. Lekker wakker worden zo :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 3 mei 2017 @ 17:16:33 #127
369251 Geralt
of Rivia
pi_170659652
quote:
Topic gevonden. Dankje :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 8 mei 2017 @ 09:49:16 #128
194695 franklop
Fran knock
pi_170767928
quote:
De soap rond de remproblemen van Haas F1 blijft voortduren. Als gevolg van de aanhoudende problemen met de remmen van Brembo in 2016 en de eerste races van 2017, besloot het team voor de Grand Prix van Rusland over te stappen naar een andere remleverancier: Carbon Industries. Een succes werd dat echter niet en in Spanje grijpt Haas F1 weer terug naar Brembo, meldt teambaas Guenther Steiner.

Steiner legt uit hoe de vork in de steel zit: "We zijn in Sochi begonnen met remmen van Carbon Industries (CI). Deze kregen we onvoldoende gekoeld, met als gevolg dat ze snel oververhit konden raken. Bovendien was er veel slijtage. We hebben bekeken of de remmen het een race uit konden houden, maar beseften dat dit niet het geval was. Om die reden hebben we besloten om terug te keren naar Brembo." In Rusland reden Romain Grosjean en Kevin Magnussen op zondag dus weer met Brembo-remmen en volgende week bij de Spaanse Grand Prix is dat opnieuw het geval. "Op dit moment verwachten we in Spanje met Brembo te racen."

Een terugkeer naar Brembo lost het probleem echter niet op, weet Steiner. "Het kan nog even duren voordat we in kaart hebben hoe we het kunnen oplossen, maar we komen er wel. Het is geen eenvoudig probleem om te herstellen. Na de test in Bahrein en de vrije trainingen in Sochi weten we wat we aan CI hebben. We zijn ons ervan bewust wat er moet gebeuren, het kost alleen wat tijd voordat we dit voor elkaar hebben."

Zeker is dat beide coureurs nog niet op één lijn zitten: Grosjean heeft een voorkeur voor Brembo, Magnussen voelde zich in Sochi prima met de remmen van CI. Steiner benadrukt dat er pas een definitieve knoop kan worden doorgehakt als de remmen van CI optimaal kunnen functioneren en het probleem met de koeling opgelost is. Steiner erkent dat het nu een gebed zonder end lijkt. "Ik zal blij zijn als we dit probleem achter ons kunnen laten. Iedereen moet nu begrijpen dat dit een gecompliceerde zaak is, er is geen simpele oplossing. Veel mensen denken: hoe moeilijk kan het zijn om je remmen te maken? Maar dat is gewoon moeilijk. Je hebt te maken met gecompliceerde technologieën en bepaalde dingen kan je alleen op de baan testen. We werken er keihard aan en onze mensen hebben de capaciteiten om dit voor elkaar te krijgen, het kost alleen wat tijd."
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 8 mei 2017 @ 11:33:46 #129
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_170769900
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 09:49 schreef franklop het volgende:

[..]

Ik vraag me alsnog af wat er zo moeilijk is. 9 andere teams lukt het wel. Of het koeling is kun je makkelijk testen door er op een vrijdag belachelijk veel koeling bij te zetten. Dan gaat misschien je aero door het putje, maar dan weet je in ieder geval of dat het probleem is en kun je daarna werken aan het aerodynamisch verbeteren van je extra koeling.

Nu is het echt zo'n gebed zonder eind wat sowieso niks oplost. Ik twijfel er niet aan dat de heren bij Haas een miljoen keer slimmer zijn dan ik, maar doe dan ook iets.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_170771682
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 11:33 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ik vraag me alsnog af wat er zo moeilijk is. 9 andere teams lukt het wel. Of het koeling is kun je makkelijk testen door er op een vrijdag belachelijk veel koeling bij te zetten. Dan gaat misschien je aero door het putje, maar dan weet je in ieder geval of dat het probleem is en kun je daarna werken aan het aerodynamisch verbeteren van je extra koeling.

Nu is het echt zo'n gebed zonder eind wat sowieso niks oplost. Ik twijfel er niet aan dat de heren bij Haas een miljoen keer slimmer zijn dan ik, maar doe dan ook iets.
Hmm, heb je aan de ene kant wel gelijk in, maar ook bij Ferrari, Renault en Williams heb ik al een paar keer dikke wolken gezien van het remstof. Iets zegt mij dat Pirelli beter zijn werk heeft gedaan met de 2017 regels dan Brembo & Carbon Ind dat gedaan hebben.
  maandag 8 mei 2017 @ 13:03:04 #131
194695 franklop
Fran knock
pi_170771700
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:01 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Hmm, heb je aan de ene kant wel gelijk in, maar ook bij Ferrari, Renault en Williams heb ik al een paar keer dikke wolken gezien van het remstof. Iets zegt mij dat Pirelli beter zijn werk heeft gedaan met de 2017 regels dan Brembo dat gedaan heeft.
Niet te vergeten dat Red Bull al 2 uitvalbeurten heeft door de remmen..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_170771832
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:03 schreef franklop het volgende:

[..]

Niet te vergeten dat Red Bull al 2 uitvalbeurten heeft door de remmen..
Ik zatnog in mijn hoofd met 11 teams op de grid en dat er met 9 teams die het wel voor elkaarhebben, automatisch verwezen werd naar de 2 teams die falen, Haas en RBR :@
pi_170772377
Het is niet eenvoudig. Een bak meer koeling en ze halen hun werktemperatuur niet. Daarnaast kun je ze ook dikker maken of de bbw anders programeren maar allemaal ten koste van rondetijd.
.
  maandag 8 mei 2017 @ 14:29:58 #134
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_170773454
Remschijven hebben overigens een maximum dikte van 32 mm zo uit mijn hoofd.

Mijn punt is meer dat rigoreuze maatregelen tenminste zoden aan de dijk zetten om de boel uiteindelijk opgelost te krijgen. Ik krijg erg het gevoel dat ze 'dingetjes proberen', maar zo alleen maar de sores onnodig lang in stand houden (een beetje het zachte heelmeesters-idee). Maar goed, dat is altijd makkelijk praten van mijn kant.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_170782054
Toch wel belangrijk nieuws: Timo Glock(Ja die ja) heeft vandaag bij een F1 team een seatfitting gehad, zou Renault of Haas kunnen zijn, of gewoon voor Goodwood of wat dan ook maar toch kan dit wel eens zeer belangrijk zijn



[ Bericht 30% gewijzigd door Nymphetic13 op 08-05-2017 20:12:48 ]
pi_170782966
Tsja, Palmer of Magnussen als het om een swap gaat.
Ik gok op Palmer.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_170783059
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:29 schreef Spooky4u het volgende:
Tsja, Palmer of Magnussen als het om een swap gaat.
Ik gok op Palmer.
Maar de auto is rood op de foto?? Ik gok Kimi dan :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_170783157
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:31 schreef Beach het volgende:

[..]

Maar de auto is rood op de foto?? Ik gok Kimi dan :P
Bwoah, eg nie. Kimi begint pas net warm te worden.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 8 mei 2017 @ 20:36:50 #139
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_170783212
Ik gok dat dit voor iets anders is. Ik zie Glock geen bestaande coureur vervangen. Heeft hij überhaupt de juiste licentie daarvoor?
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  Redactie Frontpage / Sport maandag 8 mei 2017 @ 20:37:02 #140
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_170783221
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:31 schreef Beach het volgende:

[..]

Maar de auto is rood op de foto?? Ik gok Kimi dan :P
McLaren om Alonso te vervangen en dat Alonso de rest van het jaar voor McLaren in de IndyCars rijdt?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_170783320
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:36 schreef 4-elements het volgende:
Ik gok dat dit voor iets anders is. Ik zie Glock geen bestaande coureur vervangen. Heeft hij überhaupt de juiste licentie daarvoor?
Als ex F1 coureur ga ik er wel vanuit... Maar denk zelf, kijkend naar het microfoontje dat het eerder om een PR rit gaat ofzo al kan de mic er ook voor zijn om te kunnen communiceren tijdens de seat fitting
pi_170783325
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:36 schreef 4-elements het volgende:
Ik gok dat dit voor iets anders is. Ik zie Glock geen bestaande coureur vervangen. Heeft hij überhaupt de juiste licentie daarvoor?
Ex F1 coureur, dus ik denk niet dat daar zo moeilijk over gedaan wordt. Haryanto had ook niet genoeg punten maar door testen wel een superlicentie.

Dit is wat Timo er zelf van zegt:

quote:
realglocktimoHappy to announce after a positive start in to 2017 @dtm_motorsport season i got straight a call from F1 Team for a seat fit! Will let you know soon which one will be the first race! Still in talks 👍#F1 #f1comeback #comebackstronger
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_170783331
Waarom zou je een coureur laten rijden die meer dan 4 jaar niet in een F1 auto gereden heeft. Die gaat echt geen F1 race meer rijden. Het enige wat ik kan bedenken is dat ze misschien Glock testrijder bij een team willen maken om zo de reserverijder in te laten vallen bij een bepaalde renstal. In het geval van Magnussen zou dat Giovinazzi kunnen zijn.

Als het wel zo is, hoe zuur zou hetvoor Massa zijn als hij Stroll gaat vervangen.. die komt dan een week zijn bed niet uit :D
  maandag 8 mei 2017 @ 20:44:25 #144
62913 Blik
The one and Only!
pi_170783501
Kleuren hebben wel wat weg van de oude Marussia, weten we zeker dat deze foto van de fitting is?
pi_170783551
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:44 schreef Blik het volgende:
Kleuren hebben wel wat weg van de oude Marussia, weten we zeker dat deze foto van de fitting is?
https://www.instagram.com/p/BT1lVtKDJYY/
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 8 mei 2017 @ 20:47:26 #146
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_170783628
Stroll gaan ze echt niet vervangen vanwege de centjes van zijn papa.
De positie van Magnussen staat niet ter discussie, heeft immers al punten gescoord.
Kimi presteert de laatste twee races weer naar behoren.
Palmer staat er het slechtste voor, maar ik kan niet bedenken waarom hij door Glock vervangen zou worden.

Bovendien zou een coureurswissel normaal gezien niet op deze manier bekend worden gemaakt. Of gaat hij misschien de tweezitters van Minardi besturen? Die zouden een comeback maken. Alleen is het geen tweezitter op de foto.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  maandag 8 mei 2017 @ 20:48:33 #147
194695 franklop
Fran knock
pi_170783662
Ik denk niet dat als het voor een racestoeltje is dat Glock het op deze manier bekend zou (mogen) maken.

Zal wel voor 1 of andere demo zijn, of test voor Pirelli banden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_170783688
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:47 schreef 4-elements het volgende:
Stroll gaan ze echt niet vervangen vanwege de centjes van zijn papa.
De positie van Magnussen staat niet ter discussie, heeft immers al punten gescoord.
Kimi presteert de laatste twee races weer naar behoren.
Palmer staat er het slechtste voor, maar ik kan niet bedenken waarom hij door Glock vervangen zou worden.

Bovendien zou een coureurswissel normaal gezien niet op deze manier bekend worden gemaakt. Of gaat hij misschien de tweezitters van Minardi besturen? Die zouden een comeback maken. Alleen is het geen tweezitter op de foto.
Het lijkt een simulator te zijn. En je hebt de tweezitter niet nodig om een seatfitting te doen, alleen de juiste zithouding.

BenConsty twitterde op maandag 08-05-2017 om 19:49:57 It's a Sim, those pipes into the seatbelts blow air in to inflate and simulate G-Force https://t.co/CKUtrRTusj reageer retweet
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_170785023
Dat ronde lichtgat is wel erg Ferrari achtig
.
pi_170785227
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:40 schreef Meike26 het volgende:
knip

Als het wel zo is, hoe zuur zou hetvoor Massa zijn als hij Stroll gaat vervangen.. die komt dan een week zijn bed niet uit :D
Ik begrijp je even niet, waarom zou dat voor Massa zuur zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')