Als de ene gewoon helemaal zwart is en de andere helemaal geel zie ik met de beste wil van de wereld niet in hoe je dat niet snel genoeg kunt zien hoorquote:Op donderdag 27 april 2017 23:12 schreef Geralt het volgende:
Waarom is die rode t cam eigenlijk niet meer? Er was de rode en de gele en nu is er alleen nog maar de gele. Ook weer zo een wijziging waar je geen hol van snapt. Rood of geel was sneller te zien wie het was dan zwart of geel. Waarom???
Omdat dat knalfelle rood veel sneller te zien was in 1 oogopslag.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als de ene gewoon helemaal zwart is en de andere helemaal geel zie ik met de beste wil van de wereld niet in hoe je dat niet snel genoeg kunt zien hoor
En knalgeel ook. Als dat geel er niet is zie je dus net zo snel dat het geen geel is.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Omdat dat knalfelle rood veel sneller te zien was in 1 oogopslag.
Mogelijk wilden ze het duidelijker maken door dat rare rood weg te halen en gewoon een zwarte en een gele te hebben.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:18 schreef Geralt het volgende:
Maar waarom is het afgeschaft? Wat was de reden daarachter?
Als het groot genoeg is kan dat prima, zie NASCAR (ok, daar is aanzienlijk meer ruimte, maar toch)quote:Op donderdag 27 april 2017 23:17 schreef Blik het volgende:
Net alsof je op tv of langs de baan de naam/nummer kan aflezen van de auto. Ik kijk ook altijd naar de camera, en soms ook naar de helm
Ja precies. Dan kijk je. En dan zie je geen geel. En dan moet je dus denken ow ik zie zwart in plaats van geel, dan is het Ricardo bv terwijl als het rood is dan kijk je en dan zie je rood en dan is het dus meteen ricardo.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En knalgeel ook. Als dat geel er niet is zie je dus net zo snel dat het geen geel is.
Handschoenen is vaak ook een goeie, vooral onboard. Maarja dan moet je van iedereen de handschoenen nog uit de kop leren. Buiten de t cams en de nummers danquote:Op donderdag 27 april 2017 23:17 schreef Blik het volgende:
Net alsof je op tv of langs de baan de naam/nummer kan aflezen van de auto. Ik kijk ook altijd naar de camera, en soms ook naar de helm
Mwa voor fans die alleen de race kijken, blijft het lastig.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het idee is wel goed, maar aan de andere kant slaat het ook nergens op. Zet die rooie T cam weer terug erop ipv die zwarte (nog altijd geen idee waarom dat afgeschaft is ) en zet voor mijn part bij alle coureurs een rood en een geel streepje bij zn naam of iets.
Coureurs zijn prima uit elkaar te halen. Dat je dat dan beter wil ok, maar waarom nou weer op de mm afbakenen hoe groot dat dan wel niet precies moet zijn? Zeg gewoon het moet minimaal zo groot zijn. Klaar. En wat nu als eentje iets groter of kleiner is? Wat dan? Tegenover elke regel dient een sanctie/straf te staan indien deze overtreden wordt. Anders heeft het maken van die regel geen enkel nut. Krijg je dalijk dat iemand 5 seconden straf krijgt omdat zn sticker 2 millimeter te klein was. Doe godverdomme normaal
Ow en doe maar gewoon die rode tcam terug en een rood of geel streepje bij de coureur. Dan weet iedereen ook binnen no time wie wie is.
Bij RBR lijkt het chassis toch ook relatief slechter dan de Renault. De FIA had aangegeven dat het motor verschil tussen Mercedes, Ferrari en Renault zou maar 0,3 seconden zijn. Een beter chassis zou ze aanzienlijk meer winst opleveren dan.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.f1today.net/n(...)torupdate-canada-uit
NEE
Ze moeten het dus voorlopig doen met de "RBR/chassis/aero"-updates in Spanje. Renault stelt een update weer eens uit..
Ik las ergens anders 3% wat 40 pk zou betekenen. Dat is meer dan de 2% die was afgesproken. Red Bull is het dan ook niet eens met de uitkomst van de FIA.quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:06 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Bij RBR lijkt het chassis toch ook relatief slechter dan de Renault. De FIA had aangegeven dat het motor verschil tussen Mercedes, Ferrari en Renault zou maar 0,3 seconden zijn. Een beter chassis zou ze aanzienlijk meer winst opleveren dan.
15kg strafgewicht is veel in de F1 hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 21:19 schreef Predator38 het volgende:
word eens tijd dat ze met straf gewichten gaan werken net zoals in de WTCC.
bijvoorbeeld de nummer 1, 2 en 3 respectievelijk 15, 10 en 5 kg extra gewicht de volgende qualificatie/races, zo krijg je ook een stuk minder dominantie en krijgen andere teams ook kansen.
Ik denk niet dat er ooit een team is dat zo denkt. Zeker niet met de huidige deelnemers (toen rijke mensen zichzelf in een race konden kopen misschien nog wel).quote:Op zaterdag 29 april 2017 23:44 schreef Meike26 het volgende:
en niet dat een team denkt "mooi, we zijn 8e, dit is voldoende".
Gouden zet.quote:Op zondag 30 april 2017 10:01 schreef Beach het volgende:
Honda confirms Sauber F1 engine deal for 2018
https://www.motorsport.co(...)eal-for-2018-900064/
als Honda bij Mclaren blijft na die bak stront wat Boullier richting de Japanners heeft gegooid.quote:Op zondag 30 april 2017 10:22 schreef Fer het volgende:
Zal wel erg zijn als Sauber binnen 1s van McLaren zal komen.
dat moet niet natuurlijk. Als Ferrari, Renault of Mercedes niet willen kan de FIA Honda alsnog aanwijzen. Dacht dat ze enkel de eerste 3 jaar niet verplicht werden om meerdere teams te leveren.quote:Op zondag 30 april 2017 10:35 schreef Peterselieman het volgende:
Betekent wel dat als Honda de deur dichtgooit bij McLaren de kans groot is dat ze met Ferrari's moeten racen. Als het tenminste zover komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |