abonnement Unibet Coolblue
pi_170254174
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 08:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Haha, vies mad.
Dat heb jij goed gezien, Lenny lapzwans. Ik kan me voorstellen dat jij dat gevoel niet kent, als je een club support waarvan de doelstelling is "niet degraderen" :')
pi_170254327
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 09:37 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dat heb jij goed gezien, Lenny lapzwans. Ik kan me voorstellen dat jij dat gevoel niet kent, als je een club support waarvan de doelstelling is "niet degraderen" :')
Ach, dat gevoel zal wel. Maar wel 90 minuten vol achter de club. Of ze nou met 5-0 achter staan of niet, wij staan erachter.

Hoe was dat bij jullie? Oh ja, er kwam bij een 5-0 voorsprong meer geluid uit het uitvak dan uit de rest van het stadion.

Jodenpubliek.
pi_170254348
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ach, dat gevoel zal wel. Maar wel 90 minuten vol achter de club. Of ze nou met 5-0 achter staan of niet, wij staan erachter.

Hoe was dat bij jullie? Oh ja, er kwam bij een 5-0 voorsprong meer geluid uit het uitvak dan uit de rest van het stadion.

Jodenpubliek.
Grappig, dat blijkbaar iedere psv-er volgens jou onder dat kopje valt ;) ik sta 24/7 achter mijn club, of we nou 4-1 achter staan of 10-0 voor :)
  zondag 16 april 2017 @ 10:07:51 #154
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_170254429
Als je gister en tegen Twente had gewonnen deed je nog 100% mee voor de titel... :{
  zondag 16 april 2017 @ 10:16:06 #155
131800 Tarado
capô de fusca
pi_170254493
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:07 schreef Zwansen het volgende:
Als je gister en tegen Twente had gewonnen deed je nog 100% mee voor de titel... :{
:+
pi_170254547
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:07 schreef Zwansen het volgende:
Als je gister en tegen Twente had gewonnen deed je nog 100% mee voor de titel... :{
als je twee keer van feyenoord had gewonnen ook
  zondag 16 april 2017 @ 10:21:32 #157
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_170254559
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 08:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Alsof in een 4-4-2 de buitenste middenvelders geen snelheid of actie hoeven te hebben. Je speelt dan niet met 4 centrale middenvelders hè... :')

Ook voor dat systeem is de selectie totaal uit balans. Alleen 5-3-2 kan echt goed met deze selectie.
Ik vind dat deze selectie wel geschikt is voor 4-4-2, maar goed, dat is een andere discussie. Ik heb de indruk dat jij en ik er nu al meer over nagedacht hebben dan Cocu, dat is het probleem. Hij houdt altijd maar geforceerd vast aan 4-3-3, dat kan toch niet voor een trainer van zo'n grote club. Er zit totaal geen idee achter. Cocu heeft het gewoon niet. Volgend jaar gaat hij waarschijnlijk gewoon op dezelfde manier door, er moet gewoon iets veranderen bij PSV. Weer zo'n frustrerend kutseizoen, slaat helemaal nergens op wat wij als supporters voorgeschoteld gekregen hebben dit jaar.
  Redactie Sport zondag 16 april 2017 @ 11:40:09 #158
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170255575
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:07 schreef Zwansen het volgende:
Als je gister en tegen Twente had gewonnen deed je nog 100% mee voor de titel... :{
Ja als m'n tante een lul had was het m'n oom en nu weer weg met die onzin
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_170255616
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ach, dat gevoel zal wel. Maar wel 90 minuten vol achter de club. Of ze nou met 5-0 achter staan of niet, wij staan erachter.

Hoe was dat bij jullie? Oh ja, er kwam bij een 5-0 voorsprong meer geluid uit het uitvak dan uit de rest van het stadion.

Jodenpubliek.
Stoere Jongens!
pi_170255696
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 10:20 schreef Adames het volgende:

[..]

als je twee keer van feyenoord had gewonnen ook
Badum tis
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 16 april 2017 @ 11:53:12 #161
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170255742
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ach, dat gevoel zal wel. Maar wel 90 minuten vol achter de club. Of ze nou met 5-0 achter staan of niet, wij staan erachter.

Hoe was dat bij jullie? Oh ja, er kwam bij een 5-0 voorsprong meer geluid uit het uitvak dan uit de rest van het stadion.

Jodenpubliek.
En wat het is het nut van 90 minuten lalala liedjes? Heb niets met PSV-sfeer (of het gebrek daaraan), maar ik vind het de grootste onzin ooit om 90 minuten lang monotoon dezelfde kutliedjes te zingen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170270779
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 08:25 schreef Gutanoth het volgende:
Godverdomme, wat een aids Kut hoeren zooi. Als we volgende week maar winnen, boeit het me niet als we alle andere wedstrijden verliezen. Dit jaar geen schaal in Amsterdam verdomme.
Dit. Al zullen we in deze vorm door dit vlammend Ajax ook afgedroogd gaan worden ben ik bang. Feyenoord zal het op eigen kracht moeten gaan doen.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 16 april 2017 @ 21:33:03 #163
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170270950
Heel veel succes volgende week :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport zondag 16 april 2017 @ 22:30:31 #164
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170272796
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:33 schreef Caland het volgende:
Heel veel succes volgende week :)
Dank je. Wedstrijd om de kat zn kut.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_170272825
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 08:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Niemand wil Feyenoord kampioen.
Dat "Ajax van het Zuiden"-gevoel zit diep bij jullie hè?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 april 2017 @ 00:06:37 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170276244
Die documentaire met Gomes _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_170276803
Gaan we het al over mogelijke inkomende transfers hebben onderhand?

- Larsson
- Crowley
- Haps
- Haller
- Weghorst
- Troupee
- Jahanbaks
- m'n buurvrouw
-???
pi_170277539
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:27 schreef Ciscus het volgende:
Gaan we het al over mogelijke inkomende transfers hebben onderhand?

- Larsson
- Crowley
- Haps
- Haller
- Weghorst
- Troupee
- Jahanbaks
- m'n buurvrouw
-???
Je buurvrouw scoort in ieder geval vaker dan Luuk de Jong, dus in dat opzicht een vooruitgang. :D!
pi_170277851
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:27 schreef Ciscus het volgende:
Gaan we het al over mogelijke inkomende transfers hebben onderhand?

- Larsson
- Crowley
- Haps
- Haller
- Weghorst
- Troupee
- Jahanbaks
- m'n buurvrouw
-???
Wie staan er dan in 2017/18 aan het roer bij PSV?
  maandag 17 april 2017 @ 01:34:49 #170
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170277902
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:27 schreef Ciscus het volgende:
Gaan we het al over mogelijke inkomende transfers hebben onderhand?

- Larsson
- Crowley
- Haps
- Haller
- Weghorst
- Troupee
- Jahanbaks
- m'n buurvrouw
-???
Wat een lijst middelmaat zeg.
Oh.
pi_170278099
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:27 schreef Ciscus het volgende:
Gaan we het al over mogelijke inkomende transfers hebben onderhand?

- Larsson
- Crowley
- Haps
- Haller
- Weghorst
- Troupee
- Jahanbaks
- m'n buurvrouw
-???
:{ :{ :{

Alleen Troupee is welkom ,de rest is niveau Feyenoord.
pi_170278378
Haller is een prima PSV spits en mist nooit een penalty. Alleen daarom al voor dit PSV met penaltysyndroom een vooruitgang. Scheelt je zomaar 5 punten op een seizoen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_170279015
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:27 schreef Ciscus het volgende:
Gaan we het al over mogelijke inkomende transfers hebben onderhand?

- Larsson
- Crowley
- Haps
- Haller
- Weghorst
- Troupee
- Jahanbaks
- m'n buurvrouw
-???
Interessanter is om te zien wis er weg moet. En hoeveel minder je daar voor gaat krijgen in tegenstelling tot vorig seizoen toen iedereen wel een normaal niveau haalde. Zal stevig doorgeselecteerd moeten worden en Cocu mag wat mij betreft wieberen.
pi_170279097
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:26 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Interessanter is om te zien wis er weg moet. En hoeveel minder je daar voor gaat krijgen in tegenstelling tot vorig seizoen toen iedereen wel een normaal niveau haalde. Zal stevig doorgeselecteerd moeten worden en Cocu mag wat mij betreft wieberen.
Mag ik de volgende vraag stellen: Wat zijn de speerpunten van het beleid van PSV momenteel? Ik heb niet echt het idee dat dit PSV een proces doormaakt of er iets van ontwikkeling bezig is. Dan vraag ik me überhaupt al sterk af op welke manier ze de transfermarkt opgaan. Wat zijn typische spelers voor een PSV-systeem et cetera.
pi_170279388
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mag ik de volgende vraag stellen: Wat zijn de speerpunten van het beleid van PSV momenteel? Ik heb niet echt het idee dat dit PSV een proces doormaakt of er iets van ontwikkeling bezig is. Dan vraag ik me überhaupt al sterk af op welke manier ze de transfermarkt opgaan. Wat zijn typische spelers voor een PSV-systeem et cetera.
Weet ik veel Stijn. Wat is dit voor een kutvraag? Waan van de dag regeert toch? Vorig seizoen was het beleid van PSV nog te loven. Voor het eerst sinds tijden weer tweede ronde CL en een duidelijke voetbalvisie. Dit jaar is het kut en ligt het ineens aan het beleid. Wat een onzin.
Ja het is ruk en ja, PSV heeft net wat teveel middenvelders. :') Maar ten aanzien van vorig seizoen is eigenlijk alleen Bruma weg.

Ajax heeft na jaren van armoede het heiligverklaarde beleid overboord gegooid en koopt voor 50 miljoen spelers. Geheel in strijd met het beleid. Begin van het seizoen is kut. Supporters morren en Ziyech komt voor 12 miljoen. Winterstop is matig. Supporters morren en er komt een Braziliaantje met amper 7 wedstrijden op het hoogste niveau. Wat voor beleid is dat dan?

Nogmaals, waan van de dag regeert.
  Redactie Sport maandag 17 april 2017 @ 09:57:53 #176
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170279404
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:26 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Interessanter is om te zien wis er weg moet. En hoeveel minder je daar voor gaat krijgen in tegenstelling tot vorig seizoen toen iedereen wel een normaal niveau haalde. Zal stevig doorgeselecteerd moeten worden en Cocu mag wat mij betreft wieberen.
Alleen voor Zoet en Arias kun je nog prima vangen denk ik
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_170279447
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:56 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Weet ik veel Stijn. Wat is dit voor een kutvraag? Waan van de dag regeert toch? Vorig seizoen was het beleid van PSV nog te loven. Voor het eerst sinds tijden weer tweede ronde CL en een duidelijke voetbalvisie. Dit jaar is het kut en ligt het ineens aan het beleid. Wat een onzin.
Ja het is ruk en ja, PSV heeft net wat teveel middenvelders. :') Maar ten aanzien van vorig seizoen is eigenlijk alleen Bruma weg.

Ajax heeft na jaren van armoede het heiligverklaarde beleid overboord gegooid en koopt voor 50 miljoen spelers. Geheel in strijd met het beleid. Begin van het seizoen is kut. Supporters morren en Ziyech komt voor 12 miljoen. Winterstop is matig. Supporters morren en er komt een Braziliaantje met amper 7 wedstrijden op het hoogste niveau. Wat voor beleid is dat dan?

Nogmaals, waan van de dag regeert.
Wat is dit voor onzin over Neres, Hans. Al de hele eerste seizoenshelft wist iedereen dat Ajax een buitenspeler nodig had aangezien de structuur van de selectie op dat moment voor geen ene fuck klopte. Zeker een dag na het sluiten van de transfermarkt had Ajax maar één linksback, een linksbuiten en drie rechtsbuitens. Dat komt niet uit de lucht vallen dat Ajax toen op zoek ging naar een extra investering. In de winter werd het nog eens onderstreept door de pijnlijke verschillen qua goals/assists tussen die van Ajax en Feyenoord. Dit is een som, geen getal dat plotseling uit de lucht komt vallen.
pi_170279929
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin over Neres, Hans. Al de hele eerste seizoenshelft wist iedereen dat Ajax een buitenspeler nodig had aangezien de structuur van de selectie op dat moment voor geen ene fuck klopte. Zeker een dag na het sluiten van de transfermarkt had Ajax maar één linksback, een linksbuiten en drie rechtsbuitens. Dat komt niet uit de lucht vallen dat Ajax toen op zoek ging naar een extra investering. In de winter werd het nog eens onderstreept door de pijnlijke verschillen qua goals/assists tussen die van Ajax en Feyenoord. Dit is een som, geen getal dat plotseling uit de lucht komt vallen.
Dus je kiest er voor om een mini stukje uit mijn relaas te pakken en daar uitgebreid op te reageren. Doe je goed man.

Je geeft aan dat de structuur van de selectie niet klopte. Dat is dan toch een gebrek aan beleid? Dat je die ene linksback niet laat spelen en uiteindelijk verhuurt, dat is dan toch een gebrek aan beleid? Een linksbuiten en drie rechtsbuitens, en ze kopen een rechtsbuiten. Dat is dan toch een gebrek aan beleid? Uiteindelijk speelt Neres ook nog eens nauwelijks. Kom op Stijn.

Dat nu de puzzelstukjes in geval van Ajax goed lijken te vallen heeft 0,0 te maken met beleid. Dit geeft nog maar eens aan hoe de voetbalwereld in elkaar zit. Doe je dit in het bedrijfsleven word je er zonder pardon uitgebonjourd. Ik lees nota bene dat Marc Overmars nu geprijst wordt. :D Kom op man!

Het beleid van PSV is altijd transparant geweest. Bij gebrek aan een goede jeugdopleiding, haalde ze veel jonge spelers die uiteindelijk met flinke winst door werden verkocht. Daar zijn ze groot door geworden. Op een zeker moment heeft iemand gemeend jeugd in te gaan passen omdat dat bij Ajax en Feyenoord ook leek te werken. Daar had iemand moeten ingrijpen. Ajax haalde 20 buitenlandse 'toptalenten' waarvan er uiteindelijk 2 slaagden. Feyenoord moest ze noodgedwongen opstellen, maar een topper (op De Vrij na misschien) is er nooit uitgekomen en rijk zijn ze er zeker niet van geworden. PSV had gewoon op dezelfde manier door moeten gaan.

Het beleid van nu, om antwoord te geven op je initiële vraag, is er op gebaseerd om in 2020 minimaal de helft van de selectie te laten bestaan uit eigen jeugd.
pi_170279944
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Alleen voor Zoet en Arias kun je nog prima vangen denk ik
Pröpper en Moreno ook nog wel. Rest is brandhout.
  maandag 17 april 2017 @ 10:50:24 #180
131800 Tarado
capô de fusca
pi_170280244
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:28 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Pröpper en Moreno ook nog wel. Rest is brandhout.
Luuk raak je ook niet echt meer kwijt, Guardado kon toch naar de VS?
pi_170280378
Ik ben het met Lange_Lans eens, puur wat betreft beleid valt er bij Ajax niet echt een peil op te trekken. De aanstelling van Bosz was gedurfd en pakt erg goed uit, de selectie lijkt min of meer toevallig precies goed in elkaar te vallen met ook jeugdspelers die op het juiste moment doorbreken om als prima backup te kunnen dienen.

Een beetje zoals PSV twee jaar geleden, opeens stond er een zeer uitgebalanceerde selectie door een combinatie van toeval en goede aankopen.
pi_170281626
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

Luuk raak je ook niet echt meer kwijt, Guardado kon toch naar de VS?
Ja. Atlanta volgens mij. Scheelt weer in het salarishuis.

Tja Luuk. Brands verdient een standbeeld tussen Willy en Dillen als hij Luuk goed weet te verkopen. Al weten we allen dat dat utopie is.
pi_170281914
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 12:05 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ja. Atlanta volgens mij. Scheelt weer in het salarishuis.

Tja Luuk. Brands verdient een standbeeld tussen Willy en Dillen als hij Luuk goed weet te verkopen. Al weten we allen dat dat utopie is.
Sinds Brands Marcelo heeft weten te verkopen, kijk ik nergens meer van op.
pi_170281949
quote:
7s.gif Op maandag 17 april 2017 12:18 schreef Vasion het volgende:

[..]

Sinds Brands Marcelo heeft weten te verkopen, kijk ik nergens meer van op.
Die stond pas in het UEFA team van de week toen ze tegen Lyon speelde. :')
pi_170281973
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die stond pas in het UEFA team van de week toen ze tegen Lyon speelde. :')
Atiba Hutchinson doet het ook nog steeds goed daar, dat geheel terzijde.
pi_170281995
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die stond pas in het UEFA team van de week toen ze tegen Lyon speelde. :')
Wat is de conclusie? Te snel afscheid van genomen? :D
pi_170282011
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Atiba Hutchinson doet het ook nog steeds goed daar, dat geheel terzijde.
Dat was dan ook een klasse speler. Hoorde op het middenveld thuis maar is verkracht op rechtsback.
pi_170282028
quote:
7s.gif Op maandag 17 april 2017 12:22 schreef Vasion het volgende:

[..]

Wat is de conclusie? Te snel afscheid van genomen? :D
In Duitsland deed hij het schijnbaar ook erg goed. Hier was het een enorme drol die niet met ruimte in zijn rug om kon gaan en die steeds rugdekking weigerde/vergat te geven.
pi_170282085
Niet vaak zo een slechte verdediger gezien. Al kwam Derijck er natuurlijk dichtbij. En Bruma in zijn eerste halve seizoen ook.
pi_170282101
Oja Hutchinson :D
  maandag 17 april 2017 @ 12:50:28 #191
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170282629
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Niet vaak zo een slechte verdediger gezien. Al kwam Derijck er natuurlijk dichtbij. En Bruma in zijn eerste halve seizoen ook.
Hoe heette die andere CV ook alweer. Die uit Denemarken over kwam?

Maar Hutchinson​ was een baas op het middenveld. Absolute top in die wedstrijden dat hij daar mocht spelen. Op rechtsback deed hij weinig gekke dingen, maar was hij bijzonder 13 in dozijn.
pi_170282664
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 12:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hoe heette die andere CV ook alweer. Die uit Denemarken over kwam?

Maar Hutchinson​ was een baas op het middenveld. Absolute top in die wedstrijden dat hij daar mocht spelen. Op rechtsback deed hij weinig gekke dingen, maar was hij bijzonder 13 in dozijn.
Zanka.

Culina was ook zo een dertien in een dozijn speler op RB.
  maandag 17 april 2017 @ 13:44:04 #193
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_170283670
_O_ The Hutch _O_
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 april 2017 @ 15:41:41 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170285668
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Niet vaak zo een slechte verdediger gezien. Al kwam Derijck er natuurlijk dichtbij. En Bruma in zijn eerste halve seizoen ook.
niks was slechter dan Edwin van Ankeren als verdediger _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 april 2017 @ 15:42:05 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170285679
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:51 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Zanka.

Culina was ook zo een dertien in een dozijn speler op RB.
Culina was tenminste nog een nuttige draver
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_170285682
Jong PSV - Jong Ajax: 2-1 bij rust. Teams bieden de 1.796 toeschouwers, waaronder de coaches Bosz en Cocu, een attractief duel.

0-1 Cerny (12)
1-1 Rosario (24)
2-1 Gudmundsson (28)
pi_170285866
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:42 schreef PSVCL het volgende:
Jong PSV - Jong Ajax: 2-1 bij rust. Teams bieden de 1.796 toeschouwers, waaronder de coaches Bosz en Cocu, een attractief duel.

0-1 Cerny (12)
1-1 Rosario (24)
2-1 Gudmundsson (28)
Dank je Rik.
pi_170287035
3-1 geworden. Jammer dat ik niet naar de Herdgang kon vandaag.
pi_170287658
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:48 schreef Lange_Lans het volgende:
3-1 geworden. Jammer dat ik niet naar de Herdgang kon vandaag.
Helemaal niets in Amsterdam!!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_170288194
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dank je Rik.
3-1!!!!!!!!
pi_170288277
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

niks was slechter dan Edwin van Ankeren als verdediger _O-
The horror. We hebben ook eens een paar jaar van die hele matige Brazilianen gehad Jorginho, Fagner, etc.
pi_170288308
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 17:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Helemaal niets in Amsterdam!!
Dat zou wat zijn he. Geen kampioen, geen kampioen in de JL, geen beker en niet door in de EL.

Net als PSV eigenlijk, alleen hebben die nu al een poosje nergens zicht meer op. ;(
  maandag 17 april 2017 @ 19:21:48 #203
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_170290736
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 17:38 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

The horror. We hebben ook eens een paar jaar van die hele matige Brazilianen gehad Jorginho, Fagner, etc.
en die keeper die geen kut kon. En ineens Braziliaans international was.
pi_170291047
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 19:21 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

en die keeper die geen kut kon. En ineens Braziliaans international was.
Die bij Sparta op huurbasis niets liet zien. Lurch met lang haar.
  maandag 17 april 2017 @ 19:40:36 #205
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_170291159
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 19:21 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

en die keeper die geen kut kon. En ineens Braziliaans international was.
Had die keeper de copa libertadores gewonnen, of een andere grote prijs?
Althans daar stond me iets van bij.
  maandag 17 april 2017 @ 19:41:09 #206
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170291175
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 19:36 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die bij Sparta op huurbasis niets liet zien. Lurch met lang haar.
En vervolgens tijdelijk eerste keus werd bij het Braziliaanse elftal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 april 2017 @ 19:55:28 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170291562
Cássio Ramos, Copa Libertadores en wereldkampioen clubteams geworden na zijn transfer terug naar Brazilië. Als basiskeeper _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 17 april 2017 @ 19:56:32 #208
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170291593
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 19:55 schreef rubbereend het volgende:
Cássio Ramos, Copa Libertadores en wereldkampioen clubteams geworden na zijn transfer terug naar Brazilië. Als basiskeeper _O-
En toen nog in de selecaio terecht gekomen. Bleek een top periode te hebben. Inmiddels gestopt, volgens mij?

Oh nee. Corinthians, nog steeds.
  maandag 17 april 2017 @ 22:54:57 #209
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_170297613
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:27 schreef Ciscus het volgende:
Gaan we het al over mogelijke inkomende transfers hebben onderhand?

- Larsson
- Crowley
- Haps
- Haller
- Weghorst
- Troupee
- Jahanbaks
- m'n buurvrouw
-???
Daar ga je echt niet beter van worden.

Ik zeg doen!
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 18 april 2017 @ 07:56:57 #210
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_170300018
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:42 schreef PSVCL het volgende:
Jong PSV - Jong Ajax: 2-1 bij rust. Teams bieden de 1.796 toeschouwers, waaronder de coaches Bosz en Cocu, een attractief duel.

0-1 Cerny (12)
1-1 Rosario (24)
2-1 Gudmundsson (28)
Dat doelpunt van Rosario mocht er best wezen overigens.
pi_170300371
Allemaal leuk en aardig dat Jong PSV, maar praktijk toont ons dat wanneer ze mee gaan doen in het eerste, al het talent in de doucheput verdwijnt.
  dinsdag 18 april 2017 @ 08:46:54 #212
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_170300386
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 17:40 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn he. Geen kampioen, geen kampioen in de JL, geen beker en niet door in de EL.

Net als PSV eigenlijk, alleen hebben die nu al een poosje nergens zicht meer op. ;(
Fruitschaal hebben we wel gepakt dit jaar! :')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_170306442
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 08:43 schreef Gutanoth het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat Jong PSV, maar praktijk toont ons dat wanneer ze mee gaan doen in het eerste, al het talent in de doucheput verdwijnt.
Heb er het afgelopen jaar geen enkele gezien, ze stromen allemaal door tot aan de bank waar ze lekker mogen zitten tot ze een ons wegen.
  dinsdag 18 april 2017 @ 18:25:34 #217
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
  dinsdag 18 april 2017 @ 18:26:17 #218
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170311930
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:27 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Heb er het afgelopen jaar geen enkele gezien, ze stromen allemaal door tot aan de bank waar ze lekker mogen zitten tot ze een ons wegen.
Ook daarom een andere trainer en doorselecteren.
  dinsdag 18 april 2017 @ 18:35:51 #219
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170312207
quote:
Benieuwd hoe hij zijn grote complot tegen PSV ditmaal gaat voortzetten :)
Oh.
pi_170312356
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:26 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ook daarom een andere trainer en doorselecteren.
Laat Ten Hag maar komen, mag ie ook een paar rakkers van Utrecht meenemen.
pi_170312497


Gras is groen
pi_170312540
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

Gras is groen
Wat probeer je nu te bereiken Davy? Is toch logisch als je zo een post plaatst, dat dat reacties uitlokt.
  dinsdag 18 april 2017 @ 18:55:03 #224
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170312630
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:54 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Nog erger dan Makkali die gast
De neef van Bakkali?
Oh.
  dinsdag 18 april 2017 @ 18:55:40 #225
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170312646
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

Gras is groen
Hopelijk haal je hier plezier uit, Davy.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')