abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 april 2017 @ 15:04:10 #1
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_170167115
Hoi lieve Fok!kers O+



Voor mijn afstudeeropdracht ben ik op zoek naar (professionele) patroonmakers in de modebranche. Ik weet dat het best een niche is maar nooit geschoten is altijd mis.

De enquete bestaat uit 10 vragen en de mensen die het tot nu toe hebben ingevuld, vulden de enquete in ongeveer 6 minuten in. De vragen gaan over het werkproces in de industrie dus helaas kunnen mensen die voor hun hobby patronen tekenen mij niet helpen.

Werk of heb jij gewerkt als patroonmaker voor een modemerk? Of ken jij iemand die aan die beschrijving voldoet? Reageer dan even in dit topic zodat ik de link van de enquete kan doorsturen via dm of pm (de link zet ik niet in dit topic omdat het zo'n specifieke doelgroep is en ik geen "vervuiling" tussen de antwoorden wil krijgen, als dit niet mag van de mods dan moet er helaas een slotje op het topic).

De vragen zijn overigens in het Engels omdat de industrie en het netwerk nou eenmaal heel internationaal is. Open vragen mogen natuurlijk ook gewoon in het Nederlands beantwoord worden.
吴 曼 迪
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')