abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 12 april 2017 @ 23:18:15 #26
167383 Molurus
the talking snake
pi_170182625
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 23:14 schreef User8472 het volgende:

[..]

Ik heb nooit geweten dat die schattig uitziende stokstaartjes zo gemeen zijn en van gorillas dacht ik juist dat ze gruwelijk gewelddadig en moordlustig waren.
Ik ben gorilla's in het wild tegengekomen. O+

Spannende en indrukwekkende ervaring. Maar zolang je je netjes gedraagt is het volstrekt veilig. Het zijn tamelijk sociale dieren. :)
Philosophy: questions that may never be answered.
Religion: answers that must never be questioned.
pi_170226091
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:15 schreef Loekie1 het volgende:
Zou vernietigingsdrang, zoals je dat ziet bij bepaalde mensen - ik zal ze niet nader benoemen -, een genetische afwijking kunnen zijn?
Het zou kunnen. De definitie van "genetische afwijking" is echter nogal projectief. Bekend voorbeeld van een genetische afwijking is het vermogen van de mens om 3 verschillende kleuren te kunnen zien. Toch zien we dat niet als een afwijking.

Eigenlijk is al het leven een afwijking.
Burn it to the ground.
Hokjesdenken is de patat met mayo van de cognitieve haute cuisine.
Iemand kapot maken is heel makkelijk. iemand weer helen...dat is pas een uitdaging!
pi_170231821
Bij die misdaadfamilies in Brabant zou je toch wel kunnen spreken over een genetisch defect, dat gaat generatie op generatie fout.

[ Bericht 17% gewijzigd door Loekie1 op 15-04-2017 07:34:57 ]
pi_170234578
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 07:28 schreef Loekie1 het volgende:
Bij die misdaadfamilies in Brabant zou je toch wel kunnen spreken over een genetisch defect, dat gaat generatie op generatie fout.
Vergeet ook niet hoe belangrijk voorbeelden en opvoeding zijn in het vormen van gedrag. Alles afschuiven op een zeer discutabel onderwerp als slechte genen is een hellend vlak..

Ik meen zelf dat genen nog wel het minst belangrijk zijn als het gaat afwijkende normen en waarden.
pi_170314694
meer iets in de richting van wolven en schapen denk ik, maar dan gewoon onder dezelfde soort

misdadigers bestaan in verhouding ook uit meer alfa mannen
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')