Misschien een natuurlijk mechanisme om overpopulatie te voorkomen, net als bij lemmingenquote:Op woensdag 12 april 2017 12:15 schreef Loekie1 het volgende:
Zou vernietigingsdrang, zoals je dat ziet bij bepaalde mensen - ik zal ze niet nader benoemen -, een genetische afwijking kunnen zijn?
Wellicht.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:15 schreef Loekie1 het volgende:
Zou vernietigingsdrang, zoals je dat ziet bij bepaalde mensen - ik zal ze niet nader benoemen -, een genetische afwijking kunnen zijn?
Bepaalde mensen? Oost en West bedoel je, zou kunnen jaquote:Op woensdag 12 april 2017 12:15 schreef Loekie1 het volgende:
Een afwijking van wat?quote:Op woensdag 12 april 2017 12:52 schreef Hiddendoe het volgende:
Volgens mij is de gehele mensheid een genetische afwijking.
Van mammie natuur.quote:
Ik kan slechts een diersoort naast de mens opnoemen die regelmatig soortgenoten uitroeit. De mieren.quote:
Chimpansees, dolfijnen, lemuren.... Superhoge aantallen. Kijk alleen al even naar het percentage van dieren dat omkomt door een aanval van een soortgenoot. Zeker Chimpansees staan erom bekend in een 'oorlog' een complete stam uit te roeien.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik kan slechts een diersoort naast de mens opnoemen die regelmatig soortgenoten uitroeit. De mieren.
Verder eigenlijk geen enkele diersoort die aan genocide doet.
Waar staan mensen op dat lijstje?quote:Op woensdag 12 april 2017 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Chimpansees, dolfijnen, lemuren.... Superhoge aantallen. Kijk alleen al even naar het percentage van dieren dat omkomt door een aanval van een soortgenoot. Zeker Chimpansees staan erom bekend in een 'oorlog' een complete stam uit te roeien.
[ afbeelding ]
Nergens. Het zou wat zijn dat bijna 1 op de 10 mensen om het leven kwam door een aanval van een ander mensquote:Op woensdag 12 april 2017 13:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waar staan mensen op dat lijstje?
Je bent niet echt hooggeleid hequote:Op woensdag 12 april 2017 13:37 schreef Loekie1 het volgende:
Stel dat et bij Isis-lui inderdaad een genetische afiwijking werd gevonden, zou er dan iets tegen te doen zijn?
Het gaat alleen nu om de redding van de mensheid.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Rasisme in combinatie met eugentica die hebben we vaker gezien
Ieder soort mens is onder bepaalde omstandigheden in staat te doen wat wij nu als barbaars zien, dus heb niet de illusie dat jij of wij anders zouden zijn.. Onze taak is om de juiste omstandigheden te creëren om deze schaduwzijde niet boven te laten komen. Dat is alles.quote:Op woensdag 12 april 2017 17:25 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het gaat alleen nu om de redding van de mensheid.
Dit bestrijd ik dus.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:25 schreef Berkenboom het volgende:
[..]
Ieder soort mens is onder bepaalde omstandigheden in staat te doen wat wij nu als barbaars zien
En toch is het zo.. Al kun je je daar nu niets bij voorstellen vanaf een riant moreel paardquote:
Er hoeft niets 'fout' te gaan bij bepaalde individuen. Dat is een fabeltje.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:31 schreef Berkenboom het volgende:
[..]
En toch is het zo.. Al kun je je daar nu niets bij voorstellen vanaf een riant moreel paardMaar neem maar van mij aan dat ook jij prima in staat bent tot gruwelen waar de honden geen brood van lusten. Als er maar genoeg fout gaat komt die kant vanzelf boven, hoef je niets voor te doen.
Is het al gestest jaquote:Op woensdag 12 april 2017 18:32 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Er hoeft niets 'fout' te gaan bij bepaalde individuen. Dat is een fabeltje.
Nog wat meer van dat onderzoek:quote:
2e plaats:quote:But other primates are extremely peaceful. The figure for the famously pacific bonobo was just 0.7 per cent but the western gorilla was even less likely to resort to deadly violence with a rate of just 0.14 per cent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |