abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170163495
heyy,

Misschien een lang verhaal maar ik heb een jaar terug een meisje leren kennen op 01-01-2016 laten we haar even A noemen.
We hebben beide wat alcohol gedronken ( logisch op zo'n feestdag) ze kwam met vriendinnen op de dansvloer naast me staan ze keken me aan begonnen te lachen en gingen weer weg dit herhaalde zich 3x totdat een van haar vriendinnen alleen kwam en mij mee trok naar de bar. daar heb ik even met A gepraat daarna hebben we getongd. was heel gezellig van beide kanten.

even later op in het jaar komt die spannende dag 14-02-2016 (Valentijnsdag) ik heb haar een kaartje gestuurd en gevraagd of ze mijn Valentijn wou zijn. Hier heb ik nooit serieus antwoord op gekregen en heb het beschouwd als friendzone. Heel lang hoor ik niks meer van haar totdat carnaval hier begon in het oosten. Ze wou me zien en praten enzo. Het eerste carnavalsfeest kwam ik haar tegen alleen toen negeerde ze me een beetje toen had ik gestuurd dat we het anders maar moesten laten zo. Het volgende feest kwam ze met een vriendin zoeken naar mij na een niet al te lange zoektocht had ze me gevonden en heb ik met haar vriendin gepraat ze zei tegen me dat ik haar mee moest nemen naar buiten en gaan zoenen naar een hele lange discussie heb ik haar hand in hand meegenomen naar buiten richting een rustige plek hebben we gezoend ze zei dat ze het heel leuk vond.

Ik kreeg het gevoel dat ze me leuk vond ik dacht waarom zou ze voor de 2e keer gaan zoenen dat moet toch iets betekenen nu heb ik niet zo lang geleden een aantal keer gevraagd of ze wat wou doen telkens zei ze dat ze het wel leuk leek. Vorig weekend vroeg ik haar of ze mee ging naar de discotheek en toen zei ze tegen mij of ik wel wist dat ze mij niet leuk vond. Ik zei tegen haar waarom zoen je me dan toen zei ze dat het lag aan groepsdruk en dat er altijd drank in het spel was. Ik zei maar je weet toch wel wat je doet. Nee het lag daar aan en aan haar vrienden ik zei dan spreken we toch af zonder hun. nee dat was het dan ook weer niet. Ik snap het niet.

Heeft zoenen en zeker voor de 2e keer geen betekenis dan..? ik zit er even helemaal doorheen. heeft iemand tips of opmerkingen...?
pi_170163603
Een beetje zoenen als er drank in het spel is kan zomaar niks betekenen. Haar reactie maakt ook niet dat ik denk dat ze toch heimelijk vreselijk verliefd op je is.
pi_170163658
ik krijg er niet direkt het idee van dat er echt een 'klik' tussen jullie bestaat als die paar keer dat je elkaar treft en waartusen veelal maanden zitten, het enkel via 'vriendinnen' loopt die je letterlijk opdracht geven wat te doen.

verder, waarom vraag je je iets af bij een meisje dat letterlijk schrijft: 'dat ze je niet leuk vind'...
dat is dan direkt over-en-sluiten, als je een minimaal zelfwaarde-gevoel hebt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 12 april 2017 @ 11:33:19 #4
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170163677
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:29 schreef Miss-X het volgende:
Een beetje zoenen als er drank in het spel is kan zomaar niks betekenen.
Helemaal met carnaval...

@TS, geen handvol maar een land vol.
And so is the past
pi_170163734
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:32 schreef RM-rf het volgende:
ik krijg er niet direkt het idee van dat er echt een 'klik' tussen jullie bestaat als die paar keer dat je elkaar treft en waartusen veelal maanden zitten, het enkel via 'vriendinnen' loopt die je letterlijk opdracht geven wat te doen.
die vriendinnen geven niet echt opdracht wat ik moet nog wat zij moet doen het is alleen dat ze telkens ook zegt dat ze het heel leuk heeft gevonden en heel gezellig zelfs de dag erna hebben we het er nog over dat het gezellig was maar ik krijg het idee dat ze bang is voor haar vriendinnen omdat die lopen te pushen
pi_170163976
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:36 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

die vriendinnen geven niet echt opdracht wat ik moet nog wat zij moet doen het is alleen dat ze telkens ook zegt dat ze het heel leuk heeft gevonden en heel gezellig zelfs de dag erna hebben we het er nog over dat het gezellig was maar ik krijg het idee dat ze bang is voor haar vriendinnen omdat die lopen te pushen
als die vriendinnen altijd een grote rol spelen, erken je toch ook dat er geen direkte persoonlijke 'klik' is, gewoon tussen jullie beiden, waarbij de buitenwereld dan geen rol speelt?

zulk een persoonlijke 'klik' maakt nu dat je dingen samen doet, bespreekt of iig elkaars aandacht hebt waarbij anderen geen rol spelen of eventjes weggeblend worden.

Wat weet je verder eigenlijk van haar, in je post beschrijf je haar niet veel verder dan 'een meisje' ;
dat je kennelijk nu al bijna anderhalf jaar kent, en nu tweemaal gezoent hebt op een feestje met wat drank op... wat weet je verder van haar, wat vind je aantrekkelijk aan haar?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_170164100
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:50 schreef RM-rf het volgende:

[..]

als die vriendinnen altijd een grote rol spelen, erken je toch ook dat er geen direkte persoonlijke 'klik' is, gewoon tussen jullie beiden, waarbij de buitenwereld dan geen rol speelt?

zulk een persoonlijke 'klik' maakt nu dat je dingen samen doet, bespreekt of iig elkaars aandacht hebt waarbij anderen geen rol spelen of eventjes weggeblend worden.

Wat weet je verder eigenlijk van haar, in je post beschrijf je haar niet veel verder dan 'een meisje' ;
dat je kennelijk nu al bijna anderhalf jaar kent, en nu tweemaal gezoent hebt op een feestje met wat drank op... wat weet je verder van haar, wat vind je aantrekkelijk aan haar?
wat ik van haar weet is dat ze de opleiding verpleging doet ze werkt op zaterdag op de markt in Deventer en ze is muzikaal want ze speelt klarinet verder gaat ze graag uit naar de discotheek op zaterdag. Wat ik aantrekkelijk aan haar vind is dat ze een hele lieve lach heeft en dat ze een allemans vriend is niet dat ze met iedereen mee gaat maar dat ze net als ik iedereen wel als vriend beschouwt. ze is klein (daar val ik wel op) heeft lang blond haar en super schattige en lieve ogen kortom ze is gewoon het totaal plaatje
pi_170164179
Waarom in Sex :') ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_170164197
quote:
7s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:02 schreef Seam het volgende:
Waarom in Sex :') ?
ik kon liefde niet zo snel vinden dus wist niet waar ik anders moest zetten
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 12:16:40 #10
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170164368
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:57 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

wat ik van haar weet is dat ze de opleiding verpleging doet ze werkt op zaterdag op de markt in Deventer en ze is muzikaal want ze speelt klarinet verder gaat ze graag uit naar de discotheek op zaterdag. Wat ik aantrekkelijk aan haar vind is dat ze een hele lieve lach heeft en dat ze een allemans vriend is niet dat ze met iedereen mee gaat maar dat ze net als ik iedereen wel als vriend beschouwt. ze is klein (daar val ik wel op) heeft lang blond haar en super schattige en lieve ogen kortom ze is gewoon het totaal plaatje
Deventer O+

Ik denk dat ze met je speelt trouwens
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170164413
Wacht.. Je komt een meisje in een kroeg tegen en vervolgens bene jij daar bijna 1,5 jaar gek mee in je hoofd terwijl er amper ontmoeting is geweest? Doorgaan met je leven. Next!
pi_170164423
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:16 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Deventer O+

Ik denk dat ze met je speelt trouwens
en hoe moet ik daar op reageren moet ik haar vragen gaan stellen moet ik nog kijken of ze nog steeds wat wil afspreken....?? ik weet het gewoon even niet meer het doet gewoon zeer als ik dit zo terug lees :(
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 12:25:00 #13
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170164512
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:20 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

en hoe moet ik daar op reageren moet ik haar vragen gaan stellen moet ik nog kijken of ze nog steeds wat wil afspreken....?? ik weet het gewoon even niet meer het doet gewoon zeer als ik dit zo terug lees :(
Ik zou het ff laten, geen vragen stellen en niet proberen af te spreken met haar, al kan ik me voorstellen dat dat best lastig is als je iemand leuk vind.

Wat wil je zelf? Wil je meer met haar? Ben je verliefd op haar?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170164538
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:25 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik zou het ff laten, geen vragen stellen en niet proberen af te spreken met haar, al kan ik me voorstellen dat dat best lastig is als je iemand leuk vind.

Wat wil je zelf? Wil je meer met haar? Ben je verliefd op haar?
Ik wil zelf een relatie met haar beginnen ik ben smoorverliefd op haar en dacht dat het wederzijds was zo kwam het iig wel over, maar het blijkt niets minder waar te zijn
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 12:32:32 #15
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170164636
quote:
9s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:26 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

Ik wil zelf een relatie met haar beginnen ik ben smoorverliefd op haar en dacht dat het wederzijds was zo kwam het iig wel over, maar het blijkt niets minder waar te zijn
Dat maakt het idd ingewikkeld dan :)

Een paar keer kussen met iemand wil natuurlijk niet meteen zeggen dat je verliefd bent op iemand. Ik zou het echt proberen het te laten rusten voor jezelf.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170164689
Zelf ook zo iets meegemaakt toen ik een jaar of 16/17 was.
Wat ik toen heb gedaan, is gevraagd of ze nog een keer mee uit wou.
En daar zei ze ja op, als die van jou nee zegt kan je ook zeggen van "gewoon als vrienden" op stap gaan.

Dan weer wat drank erin gooien en dan je moment af wachten om mee naar huis nemen, als ze zo gewillig met je is als ze heeft gedronken zal dat geen probleem zijn.

Helaas in mijn geval had ik wat met haar vriendin uitgespookt een week van te voren, en die zelfde vriendin ging mee op stap (fuck my luck), en belande toen ook mee in mijn bed.
Na de daad kwam dus de aap uit de mouw (gelukkig erna :') ) en was mevrouw boos..
(niet heel gek dat je andere uitval wegen zoekt als mevrouw je heel de tijd af houdt, maar kan aan mij liggen).

Ben er van overtuigt als ik dat niet had gedaan, ik een relatie met haar had gehad.

Dus dat is mijn "advies" voor jou, maar zeg er dus wel bij doe niks met een van haar vriendinnen in die tussentijd |:( |:(
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 12:38:06 #17
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170164739
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:35 schreef Its174ever het volgende:
Zelf ook zo iets meegemaakt toen ik een jaar of 16/17 was.
Wat ik toen heb gedaan, is gevraagd of ze nog een keer mee uit wou.
En daar zei ze ja op, als die van jou nee zegt kan je ook zeggen van "gewoon als vrienden" op stap gaan.

Dan weer wat drank erin gooien en dan je moment af wachten om mee naar huis nemen, als ze zo gewillig met je is als ze heeft gedronken zal dat geen probleem zijn.

Helaas in mijn geval had ik wat met haar vriendin uitgespookt een week van te voren, en die zelfde vriendin ging mee op stap (fuck my luck), en belande toen ook mee in mijn bed.
Na de daad kwam dus de aap uit de mouw (gelukkig erna :') ) en was mevrouw boos..
(niet heel gek dat je andere uitval wegen zoekt als mevrouw je heel de tijd af houdt, maar kan aan mij liggen).

Ben er van overtuigt als ik dat niet had gedaan, ik een relatie met haar had gehad.

Dus dat is mijn "advies" voor jou, maar zeg er dus wel bij doe niks met een van haar vriendinnen in die tussentijd |:( |:(
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170164795
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:35 schreef Its174ever het volgende:
Zelf ook zo iets meegemaakt toen ik een jaar of 16/17 was.
Wat ik toen heb gedaan, is gevraagd of ze nog een keer mee uit wou.
En daar zei ze ja op, als die van jou nee zegt kan je ook zeggen van "gewoon als vrienden" op stap gaan.

Dan weer wat drank erin gooien en dan je moment af wachten om mee naar huis nemen, als ze zo gewillig met je is als ze heeft gedronken zal dat geen probleem zijn.

Helaas in mijn geval had ik wat met haar vriendin uitgespookt een week van te voren, en die zelfde vriendin ging mee op stap (fuck my luck), en belande toen ook mee in mijn bed.
Na de daad kwam dus de aap uit de mouw (gelukkig erna :') ) en was mevrouw boos..
(niet heel gek dat je andere uitval wegen zoekt als mevrouw je heel de tijd af houdt, maar kan aan mij liggen).

Ben er van overtuigt als ik dat niet had gedaan, ik een relatie met haar had gehad.

Dus dat is mijn "advies" voor jou, maar zeg er dus wel bij doe niks met een van haar vriendinnen in die tussentijd |:( |:(
weet alleen niet of het wel zo'n goed idee is om haar vol te gooien misschien is het dan weer niet oprecht maar dat mee uit vragen eventueel als vriend is zo slecht nog niet dankje
pi_170164838
Bij wijze van spreken man, logisch dat ze zelf ook gaat drinken lijkt me als ik het zo hoor.
Kijk wat ze drinkt, waarschijnlijk bacardi cola (dat dronk dat kleine blondje van mij destijds wel).
En bied haar dat een paar keer aan, niet vragen gewoon halen en geven ;).

quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:41 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

weet alleen niet of het wel zo'n goed idee is om haar vol te gooien misschien is het dan weer niet oprecht maar dat mee uit vragen eventueel als vriend is zo slecht nog niet dankje
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 12:52:05 #20
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170164973
Goed advies
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170165066
Ja hier wordt gezegd dat "zoenen als je dronken bent niets hoeft te betekenen" ik zie het anders.
Want drank gooit namelijk ook remmingen los. En als je eenmaal een keer gewipt hebt, zet dat de situatie/relatie ook weer in een ander daglicht.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:41 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

weet alleen niet of het wel zo'n goed idee is om haar vol te gooien misschien is het dan weer niet oprecht maar dat mee uit vragen eventueel als vriend is zo slecht nog niet dankje
pi_170165075
Player ik hé :P .
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:52 schreef puzziepie het volgende:
Goed advies
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 13:00:14 #23
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170165098
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:58 schreef Its174ever het volgende:
Player ik hé :P .

[..]

Enorm :7
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170165579
Ligt ook aan de leeftijd denk ik, bij tiener meisjes speelt het ook nog wel een grote rol of je vriendinnen je vriendje goedkeuren.
Tenminste dat was mijn ervaring, als ik een "klik" had met een meisje en haar vriendinnen vonden mij niet leuk, te arrogant of vonden dat ze wel beter kon krijgen speelde dat wel een rol.
Maar andersom ook, als vriendinnen van haar probeerde te matchen was het bijna altijd beet.

Naar mate je ouder wordt ga je meer je eigen plan trekken, en zie je ook vrienden die je dagelijks sprak ook minder. Wordt dat bijv alleen in het weekend en dan gaat automatisch er minder van aantrekken wat een ander vind.
Op jongere leeftijd is wat andere mensen van je denken voor de meeste toch een stuk belangrijker dan als je "ouder" bent.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:50 schreef RM-rf het volgende:

[..]

als die vriendinnen altijd een grote rol spelen, erken je toch ook dat er geen direkte persoonlijke 'klik' is, gewoon tussen jullie beiden, waarbij de buitenwereld dan geen rol speelt?

zulk een persoonlijke 'klik' maakt nu dat je dingen samen doet, bespreekt of iig elkaars aandacht hebt waarbij anderen geen rol spelen of eventjes weggeblend worden.

Wat weet je verder eigenlijk van haar, in je post beschrijf je haar niet veel verder dan 'een meisje' ;
dat je kennelijk nu al bijna anderhalf jaar kent, en nu tweemaal gezoent hebt op een feestje met wat drank op... wat weet je verder van haar, wat vind je aantrekkelijk aan haar?
pi_170165651
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:58 schreef Its174ever het volgende:
Ja hier wordt gezegd dat "zoenen als je dronken bent niets hoeft te betekenen" ik zie het anders.
Want drank gooit namelijk ook remmingen los. En als je eenmaal een keer gewipt hebt, zet dat de situatie/relatie ook weer in een ander daglicht.

[..]

Ik heb alleen niet met haar gewipt heb alleen nog maar gezoend met haar en in je volgende comment zeg je dat het aan de leeftijd ligt ze is 17 en ik neem aan dat het dan toch niet meer echt uitmaakt wat je vriendinnen zeggen toch...?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 13:45:14 #26
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170165707
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:41 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

Ik heb alleen niet met haar gewipt heb alleen nog maar gezoend met haar en in je volgende comment zeg je dat het aan de leeftijd ligt ze is 17 en ik neem aan dat het dan toch niet meer echt uitmaakt wat je vriendinnen zeggen toch...?
Het feit dat ze zei dat het door groepsdruk kwam vond ik persoonlijk heel vreemd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170165710
Nee dat weet ik dat je dat niet gedaan hebt, ik zeg juist dat je dat moet proberen nadat je er mee uit hebt gevraagd.

Met 17 zit je nog op school, zie je nog dezelfde mensen elke dag dus volgens mijn logica wel.
Maar iedereen is anders, en sommige zullen zich er meer of minder van aantrekken dan een ander.
Als jij zegt dat haar vriendinnen je wel zien zitten, zit je wel goed.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:41 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

Ik heb alleen niet met haar gewipt heb alleen nog maar gezoend met haar en in je volgende comment zeg je dat het aan de leeftijd ligt ze is 17 en ik neem aan dat het dan toch niet meer echt uitmaakt wat je vriendinnen zeggen toch...?
Klinkt mij in de oren als een onzeker meisje die een beetje gepushed wordt door haar vriendinnen om ergens op af te stappen, vind ik persoonlijk niet heel vreemd.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:45 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Het feit dat ze zei dat het door groepsdruk kwam vond ik persoonlijk heel vreemd
pi_170165779
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:45 schreef Its174ever het volgende:
Nee dat weet ik dat je dat niet gedaan hebt, ik zeg juist dat je dat moet proberen nadat je er mee uit hebt gevraagd.

Met 17 zit je nog op school, zie je nog dezelfde mensen elke dag dus volgens mijn logica wel.
Maar iedereen is anders, en sommige zullen zich er meer of minder van aantrekken dan een ander.
Als jij zegt dat haar vriendinnen je wel zien zitten, zit je wel goed.

[..]

Klinkt mij in de oren als een onzeker meisje die gepushed wordt door haar vriendinnen om ergens op af te stappen, vind ik persoonlijk niet heel vreemd.

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:45 schreef Its174ever het volgende:
Nee dat weet ik dat je dat niet gedaan hebt, ik zeg juist dat je dat moet proberen nadat je er mee uit hebt gevraagd.

Met 17 zit je nog op school, zie je nog dezelfde mensen elke dag dus volgens mijn logica wel.
Maar iedereen is anders, en sommige zullen zich er meer of minder van aantrekken dan een ander.
Als jij zegt dat haar vriendinnen je wel zien zitten, zit je wel goed.

[..]

Klinkt mij in de oren als een onzeker meisje die gepushed wordt door haar vriendinnen om ergens op af te stappen, vind ik persoonlijk niet heel vreemd.

[..]

maar wat moet ik nu met het feit dat ze tegen mij zegt dat ze niet wat met mij hoeft en wij hier uitgaan van onzekerheid en dat ze door groepsdruk te veel spanning heeft dat ze nu niet verder durft omdat ze in eerste instantie ook wou afspreken maar nu ineens zegt ze dat ze me niet meer hoeft heel apart allemaal
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 13:51:29 #29
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170165801
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:45 schreef Its174ever het volgende:
Nee dat weet ik dat je dat niet gedaan hebt, ik zeg juist dat je dat moet proberen nadat je er mee uit hebt gevraagd.

Met 17 zit je nog op school, zie je nog dezelfde mensen elke dag dus volgens mijn logica wel.
Maar iedereen is anders, en sommige zullen zich er meer of minder van aantrekken dan een ander.
Als jij zegt dat haar vriendinnen je wel zien zitten, zit je wel goed.

[..]

Klinkt mij in de oren als een onzeker meisje die gepushed wordt door haar vriendinnen om ergens op af te stappen, vind ik persoonlijk niet heel vreemd.

[..]

Ik vind dat niet bepaald pushen , maar wie ben ik

* Het volgende feest kwam ze met een vriendin zoeken naar mij na een niet al te lange zoektocht had ze me gevonden en heb ik met haar vriendin gepraat ze zei tegen me dat ik haar mee moest nemen naar buiten en gaan zoenen naar een hele lange discussie heb ik haar hand in hand meegenomen naar buiten richting een rustige plek hebben we gezoend ze zei dat ze het heel leuk vond*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170165909
Nja ik beeld me meer een scenario in dat ze tegenover vriendinnen heeft laten merken dat ze je leuk vind, maar dit misschien niet tegen je durft te zeggen of er niks mee durft te doen?

Je moet er natuurlijk ook niet aanranden, maar als ze mee doet dan doet ze mee..

quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:50 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

[..]

maar wat moet ik nu met het feit dat ze tegen mij zegt dat ze niet wat met mij hoeft en wij hier uitgaan van onzekerheid en dat ze door groepsdruk te veel spanning heeft dat ze nu niet verder durft omdat ze in eerste instantie ook wou afspreken maar nu ineens zegt ze dat ze me niet meer hoeft heel apart allemaal
Misschien is gepushed het verkeerde woord, zeg gestimuleerd?
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:51 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik vind dat niet bepaald pushen , maar wie ben ik

* Het volgende feest kwam ze met een vriendin zoeken naar mij na een niet al te lange zoektocht had ze me gevonden en heb ik met haar vriendin gepraat ze zei tegen me dat ik haar mee moest nemen naar buiten en gaan zoenen naar een hele lange discussie heb ik haar hand in hand meegenomen naar buiten richting een rustige plek hebben we gezoend ze zei dat ze het heel leuk vond*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 14:03:21 #31
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170166034
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:57 schreef Its174ever het volgende:
Nja ik beeld me meer een scenario in dat ze tegenover vriendinnen heeft laten merken dat ze je leuk vind, maar dit misschien niet tegen je durft te zeggen of er niks mee durft te doen?

Je moet er natuurlijk ook niet aanranden, maar als ze mee doet dan doet ze mee..

[..]

Misschien is gepushed het verkeerde woord, zeg gestimuleerd?

[..]

Dat is idd beter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170166115
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:03 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Dat is idd beter
Maar de vragen die het bij mij oproept zijn:

- moet ik nog wat proberen..?
- wat moet ik gaan proberen..?
- Kan dit überhaupt nog uitdraaien op iets positiefs..?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 14:09:48 #33
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170166125
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:50 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

[..]

maar wat moet ik nu met het feit dat ze tegen mij zegt dat ze niet wat met mij hoeft en wij hier uitgaan van onzekerheid en dat ze door groepsdruk te veel spanning heeft dat ze nu niet verder durft omdat ze in eerste instantie ook wou afspreken maar nu ineens zegt ze dat ze me niet meer hoeft heel apart allemaal
Ik snap soms ook niks van vrouwen :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 14:13:19 #34
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170166178
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:09 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

Maar de vragen die het bij mij oproept zijn:

- moet ik nog wat proberen..?
- wat moet ik gaan proberen..?
- Kan dit überhaupt nog uitdraaien op iets positiefs..?
Als ik eerlijk advies mag geven: ik zou niks meer proberen en het laten voor wat het is.
Heel makkelijk gezegd natuurlijk,maar als ze aangeeft dat ze niks van je wil dan zou ik haar met rust laten.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170166188
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:35 schreef Its174ever het volgende:
Zelf ook zo iets meegemaakt toen ik een jaar of 16/17 was.
Wat ik toen heb gedaan, is gevraagd of ze nog een keer mee uit wou.
En daar zei ze ja op, als die van jou nee zegt kan je ook zeggen van "gewoon als vrienden" op stap gaan.

Dan weer wat drank erin gooien en dan je moment af wachten om mee naar huis nemen, als ze zo gewillig met je is als ze heeft gedronken zal dat geen probleem zijn.

Helaas in mijn geval had ik wat met haar vriendin uitgespookt een week van te voren, en die zelfde vriendin ging mee op stap (fuck my luck), en belande toen ook mee in mijn bed.
Na de daad kwam dus de aap uit de mouw (gelukkig erna :') ) en was mevrouw boos..
(niet heel gek dat je andere uitval wegen zoekt als mevrouw je heel de tijd af houdt, maar kan aan mij liggen).

Ben er van overtuigt als ik dat niet had gedaan, ik een relatie met haar had gehad.

Dus dat is mijn "advies" voor jou, maar zeg er dus wel bij doe niks met een van haar vriendinnen in die tussentijd |:( |:(
Meisjes zo vol drank gooien dat ze handelingsonbekwaam zijn en dan feitelijk verkrachten is echt goed advies in zulke situaties inderdaad.

Ik zou die shit laten rusten TS, ze heeft letterlijk gezegd dat ze je niet leuk vindt. Als dat om één of andere reden niet de waarheid is komt ze je vanzelf wel weer opzoeken, als je haar negeert. Ga lekker met andere dames aan de slag. Er zijn er zat.
pi_170166200
In dit leven zal je als je echt iets wil het altijd moeten proberen.
Zoals ik al zei neem er een keer mee uit, maak je eigen niet te druk om je eigen intenties want die zijn gewoon normaal.
Het kan altijd uitdraaien op iets positiefs, vrouwen zijn ook onzeker.
Zeggen soms ook domme dingen of dingen die ze niet zo bedoelen.
Een beeld inschatten van hoe een ander ergens naar kijkt is altijd moeilijk, ik denk dat jij gewoon moet doen wat jou het beste lijkt.
Het ergste wat er kan gebeuren als je er moeite in steekt is dat je een blauwtje loopt, maar dan kan je wel tegen je eigen zeggen dat je er alles aan gedaan hebt.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:09 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

Maar de vragen die het bij mij oproept zijn:

- moet ik nog wat proberen..?
- wat moet ik gaan proberen..?
- Kan dit überhaupt nog uitdraaien op iets positiefs..?
Dus elk aangeschoten meisje dat iemand ooit meer naar huis heeft genomen is verkracht?
Lekker zwart wit...
quote:
18s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:13 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Meisjes zo vol drank gooien dat ze handelingsonbekwaam zijn en dan feitelijk verkrachten is echt goed advies in zulke situaties inderdaad.

Ik zou die shit laten rusten TS, ze heeft letterlijk gezegd dat ze je niet leuk vindt. Als dat om één of andere reden niet de waarheid is komt ze je vanzelf wel weer opzoeken, als je haar negeert. Ga lekker met andere dames aan de slag. Er zijn er zat.
Dit ook even lezen dan.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:43 schreef Its174ever het volgende:
Bij wijze van spreken man, logisch dat ze zelf ook gaat drinken lijkt me als ik het zo hoor.
Kijk wat ze drinkt, waarschijnlijk bacardi cola (dat dronk dat kleine blondje van mij destijds wel).
En bied haar dat een paar keer aan, niet vragen gewoon halen en geven ;).

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:57 schreef Its174ever het volgende:
Nja ik beeld me meer een scenario in dat ze tegenover vriendinnen heeft laten merken dat ze je leuk vind, maar dit misschien niet tegen je durft te zeggen of er niks mee durft te doen?

Je moet er natuurlijk ook niet aanranden, maar als ze mee doet dan doet ze mee..




[ Bericht 7% gewijzigd door Its174ever op 12-04-2017 14:22:36 ]
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 14:21:30 #37
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170166311
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:14 schreef Its174ever het volgende:
In dit leven zal je als je echt iets wil het altijd moeten proberen.
Zoals ik al zei neem er een keer mee uit, maak je eigen niet te druk om je eigen intenties want die zijn gewoon normaal.
Het kan altijd uitdraaien op iets positiefs, vrouwen zijn ook onzeker.
Zeggen soms ook domme dingen of dingen die ze niet zo bedoelen.
Een beeld inschatten van hoe een ander ergens naar kijkt is altijd moeilijk, ik denk dat jij gewoon moet doen wat jou het beste lijkt.
Het ergste wat er kan gebeuren als je er moeite in steekt is dat je een blauwtje loopt, maar dan kan je wel tegen je eigen zeggen dat je er alles aan gedaan hebt.


[..]

Dus elk aangeschoten meisje dat iemand ooit meer naar huis heeft genomen is verkracht?
Lekker zwart wit...

[..]

Eens
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170166370
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:21 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Eens
dus wat jullie zeggen is haar gewoon keertje uitvragen desnoods als vriend en kijken of ze mee wil..? maar dan nog wat anders wat moet ik dan met haar gaan doen..? ik wou anders met haar filmpje pakken maar is dat nog steeds een goed idee..?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 14:33:49 #39
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170166574
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:23 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

dus wat jullie zeggen is haar gewoon keertje uitvragen desnoods als vriend en kijken of ze mee wil..? maar dan nog wat anders wat moet ik dan met haar gaan doen..? ik wou anders met haar filmpje pakken maar is dat nog steeds een goed idee..?
Ik persoonlijk zou haar met rust laten , maar ik ben het wel eens met wat Its174ever zegt : meisjes zijn ook onzeker en zeggen soms dingen die ze niet altijd zo bedoelen.
Een blauwtje lopen is nooit leuk maar hoort er soms wel bij.
Je zou het nog een keer kunnen vragen of ze met je uit wil , of met je naar de film zou willen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170166583
Misschien hoef je wel niks anders te doen.
Als ik me eigen zo in de dame verplaatst, zou je ook kunnen denken dat ze misschien denkt dat jij alleen maar iets met haar doet omdat haar vriendinnen dat vragen.
Misschien vraagt zei zich wel af waarom jij uit je eigen geen initiatief toont en voelt ze zich een soort "goede doel" en zegt ze daarom dat ze je niet leuk vindt om niet wanhopig over te komen.

Maar zo zijn er veel scenario's die je kan bedenken, welke precies op jou slaat is moeilijk te zeggen.
Probeer het en kom er achter, of leg je er bij neer en laat het rusten.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:23 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

dus wat jullie zeggen is haar gewoon keertje uitvragen desnoods als vriend en kijken of ze mee wil..? maar dan nog wat anders wat moet ik dan met haar gaan doen..? ik wou anders met haar filmpje pakken maar is dat nog steeds een goed idee..?
pi_170166690
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:34 schreef Its174ever het volgende:
Misschien hoef je wel niks anders te doen.
Als ik me eigen zo in de dame verplaatst, zou je ook kunnen denken dat ze misschien denkt dat jij alleen maar iets met haar doet omdat haar vriendinnen dat vragen.
Misschien vraagt zei zich wel af waarom jij uit je eigen geen initiatief toont en voelt ze zich een soort "goede doel" en zegt ze daarom dat ze je niet leuk vindt om niet wanhopig over te komen.

Maar zo zijn er veel scenario's die je kan bedenken, welke precies op jou slaat is moeilijk te zeggen.
Probeer het en kom er achter, of leg je er bij neer en laat het rusten.

[..]

waarom kan het niet wat makkelijker in het leven waarom is het leven hard moeilijk en zo kut als dat het senario is wat ik dus niet door heb maar zij misschien wel zo ervaart wat moet ik dan in dat geval doen..?
pi_170166722
Praten. Eerlijk zijn.
Niet bang zijn om af te gaan.

Zoals ik hiervoor al zei, misschien ga je af als een baksteen en loop je een blauwtje maar dan weet je wel dat je er alles aan gedaan hebt.
En ook al zou iemand je uitlachen hiervoor, je kan dan gewoon hartstikke trotst zijn op je eigen ;) .

quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:40 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

waarom kan het niet wat makkelijker in het leven waarom is het leven hard moeilijk en zo kut als dat het senario is wat ik dus niet door heb maar zij misschien wel zo ervaart wat moet ik dan in dat geval doen..?


[ Bericht 7% gewijzigd door Its174ever op 12-04-2017 14:48:09 ]
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 14:43:26 #43
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170166740
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:42 schreef Its174ever het volgende:
Praten. Eerlijk zijn.
Niet bang zijn om af te gaan.

[..]

Dit!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 14:45:06 #44
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170166768
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:40 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

waarom kan het niet wat makkelijker in het leven waarom is het leven hard moeilijk en zo kut als dat het senario is wat ik dus niet door heb maar zij misschien wel zo ervaart wat moet ik dan in dat geval doen..?
ff een hele andere vraag:
Ben jij ongeveer van de leeftijd als het meisje?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170166810
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:45 schreef puzziepie het volgende:

[..]

ff een hele andere vraag:
Ben jij ongeveer van de leeftijd als het meisje?
ik ben zelf 18 maar misschien door lengte en lichaamsbouw dat ik er wat ouder uit zie, maar zij weet dat ik 18 ben
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 14:51:40 #46
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170166882
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:47 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

ik ben zelf 18 maar misschien door lengte en lichaamsbouw dat ik er wat ouder uit zie, maar zij weet dat ik 18 ben
Ok
Als je 18 jaar bent is het ook wel ingewikkeld : verliefd zijn en omgaan met die gevoelens
Dit blijven altijd lastige dingen, ook als je ouder bent trouwens.
Verliefd zijn kan heel erg leuk zijn, maar je ook ongelofelijk onzeker maken
En soms is het gewoon zwaar kut zeg maar.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170166915
Dat zou ook al kunnen zeggen dat ze misschien een soort van geintimideerd is van je.
De serie 13 Reasons Why op netflix zou je moeten kijken, top serie vind ik.
Gaat in principe over een tiener meisje die zelfmoord pleegt, maar leer je echt een hoop van en heeft ook echte raakvlakken met waar we het nu over hebben.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:47 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

ik ben zelf 18 maar misschien door lengte en lichaamsbouw dat ik er wat ouder uit zie, maar zij weet dat ik 18 ben
pi_170166973
quote:
7s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:51 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ok
Als je 18 jaar bent is het ook wel ingewikkeld : verliefd zijn en omgaan met die gevoelens
Dit blijven altijd lastige dingen, ook als je ouder bent trouwens.
Verliefd zijn kan heel erg leuk zijn, maar je ook ongelofelijk onzeker maken
En soms is het gewoon zwaar kut zeg maar.
dit kan wanhopig overkomen maar ik heb nog nooit een relatie gehad en dit is het meisje waar ik van had gedacht dat het wat zou worden maar dat ze dan nee zegt en dat dat zoveel pijn deed had ik niet gedacht
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 14:58:11 #49
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170167011
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:52 schreef Its174ever het volgende:
Dat zou ook al kunnen zeggen dat ze misschien een soort van geintimideerd is van je.
De serie 13 Reasons Why op netflix zou je moeten kijken, top serie vind ik.
Gaat in principe over een tiener meisje die zelfmoord pleegt, maar leer je echt een hoop van en heeft ook echte raakvlakken met waar we het nu over hebben.

[..]

Als ze weet dat hij 18 is waar zou ze dan een soort van geïntimideerd door moeten zijn van hem?
Zoals ik het lees is hij verliefd en weet hij zich geen raad met de tegenstrijdige signalen die ze tegen geeft en hoe ze handelt (kussen)
Ik kan me eerder voorstellen dat TS zich daar geïntimideerd door voelt
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 14:59:56 #50
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170167040
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:56 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

dit kan wanhopig overkomen maar ik heb nog nooit een relatie gehad en dit is het meisje waar ik van had gedacht dat het wat zou worden maar dat ze dan nee zegt en dat dat zoveel pijn deed had ik niet gedacht
Je komt niet wanhopig over, ik kan me voorstellen dat het lastig moet zijn voor je
Misschien haar toch met rust proberen te laten voorlopig. Ook vooral voor jezelf.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170167082
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:59 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Je komt niet wanhopig over, ik kan me voorstellen dat het lastig moet zijn voor je
Misschien haar toch met rust proberen te laten voorlopig. Ook vooral voor jezelf.
ik probeer dat ook alleen het blijft spoken in mijn hoofd het zijn echt dubbele gevoelens
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 15:03:17 #52
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170167102
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:02 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

ik probeer dat ook alleen het blijft spoken in mijn hoofd het zijn echt dubbele gevoelens
Dat begrijp ik. Gevoel is niet zomaar weg.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170167110
Omdat je nu zijn verhaal hoort, maar dat van haar niet.
Ik zeg niet dat TS geen reden heeft om geïntimideerd te zijn, maar dan misschien die dame er anders tegen aan kijkt.

Ik bedoel meer te zeggen van misschien kijkt ze daardoor ook wel tegen hem op.
Zij kan ook een "stoer" beeld van hem hebben, ook al voelt hij ze eigen onzeker.
Wat iemand voelt en uitstraalt komt niet altijd overeen.

Nogmaals 13 Reasons Why is een must watch, en als je die kijkt snap je denk ik beter waar ik heen wil.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:58 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Als ze weet dat hij 18 is waar zou ze dan een soort van geïntimideerd door moeten zijn van hem?
Zoals ik het lees is hij verliefd en weet hij zich geen raad met de tegenstrijdige signalen die ze tegen geeft en hoe ze handelt (kussen)
Ik kan me eerder voorstellen dat TS zich daar geïntimideerd door voelt
pi_170167160
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:03 schreef Its174ever het volgende:
Omdat je nu zijn verhaal hoort, maar dat van haar niet.
Ik zeg niet dat TS geen reden heeft om geïntimideerd te zijn, maar dan misschien die dame er anders tegen aan kijkt.

Ik bedoel meer te zeggen van misschien kijkt ze daardoor ook wel tegen hem op.
Zij kan ook een "stoer" beeld van hem hebben, ook al voelt hij ze eigen onzeker.
Wat iemand voelt en uitstraalt komt niet altijd overeen.

Nogmaals 13 Reasons Why is een must watch, en als je die kijkt snap je denk ik beter waar ik heen wil.

[..]

heb geen netflix dus gaat beetje moeilijk, maar heb nooit het idee gehad dat ze tegen me opkeek het leek op bepaalde punten wel of ik een beschermende rol voor haar had
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 15:07:09 #55
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170167164
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:03 schreef Its174ever het volgende:
Omdat je nu zijn verhaal hoort, maar dat van haar niet.
Ik zeg niet dat TS geen reden heeft om geïntimideerd te zijn, maar dan misschien die dame er anders tegen aan kijkt.


Ik bedoel meer te zeggen van misschien kijkt ze daardoor ook wel tegen hem op.
Zij kan ook een "stoer" beeld van hem hebben, ook al voelt hij ze eigen onzeker.
Wat iemand voelt en uitstraalt komt niet altijd overeen.

Nogmaals 13 Reasons Why is een must watch, en als je die kijkt snap je denk ik beter waar ik heen wil.

[..]

Eens! Dat zou natuurlijk mee kunnen spelen
verliefd zijn is gewoon heel ingewikkeld zijn mijn eigen ervaringen :7
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170167246
Ik zal de boel een beetje verklappen dan.
Het gaat over een meisje die zelfmoord pleegt omdat ze voor haar gevoel niemand meer heeft.
Dat verhaal volgt dan een lichtelijk nerdy en onzekere jongen die geluidsopnames vind die de dame voordat ze zelfmoord pleegde opnam.

De zogenaamde 13 Reasons Why zijn de redenen waarom ze zelfmoord pleegde, die jongen hoort een hoop over ook andere jongens en kan in eerste instantie niet begrijpen waarom die jongens dat allemaal doen.
Tot die bij zijn eigen bandje komt, en hoort dan de dame hem beschrijft als een jongen die heel zeker is over zichzelf en zij zichzelf niet goed genoeg vind voor hem terwijl hij dit zelf allemaal niet zo ervaart en zich in principe net zo voelt als dat meisje.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:06 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

heb geen netflix dus gaat beetje moeilijk, maar heb nooit het idee gehad dat ze tegen me opkeek het leek op bepaalde punten wel of ik een beschermende rol voor haar had
  woensdag 12 april 2017 @ 15:15:05 #57
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170167263
Maar TS waar ben je precies verliefd op? Op een meisje waar je twee keer in anderhalf jaar tijd mee hebt gezoend en de rest een zelfbedachte fantasie is?

Pas op dat je van je tijd geniet.. er zijn nog meer meisjes.. en ook die wel gewillig zijn..
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 15:18:14 #58
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170167319
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:15 schreef Zolderkamer het volgende:
Maar TS waar ben je precies verliefd op? Op een meisje waar je twee keer in anderhalf jaar tijd mee hebt gezoend en de rest een zelfbedachte fantasie is?

Pas op dat je van je tijd geniet.. er zijn nog meer meisjes.. en ook die wel gewillig zijn..
Haar met rust laten dus
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 12 april 2017 @ 15:20:21 #59
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170167352
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:18 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Haar met rust laten dus
Och met rust laten.. maar vooral gewoon lekker rondvozen.. en als zij daar onderdeel van is/wil zijn, is dat prima.. zo niet is dat ook goed.. maar het is doodzonde om je tijd te verdoen op je 17e..
pi_170167355
Is het dat in principe niet altijd?

Maar inderdaad doe er snel wat mee met dat gevoel, of ga verder met je leven.
Zeker niet in blijven hangen.


quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:15 schreef Zolderkamer het volgende:
Maar TS waar ben je precies verliefd op? Op een meisje waar je twee keer in anderhalf jaar tijd mee hebt gezoend en de rest een zelfbedachte fantasie is?

Pas op dat je van je tijd geniet.. er zijn nog meer meisjes.. en ook die wel gewillig zijn..
pi_170167372
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:15 schreef Zolderkamer het volgende:
Maar TS waar ben je precies verliefd op? Op een meisje waar je twee keer in anderhalf jaar tijd mee hebt gezoend en de rest een zelfbedachte fantasie is?

Pas op dat je van je tijd geniet.. er zijn nog meer meisjes.. en ook die wel gewillig zijn..
zolderkamer ik geniet ook zeker wel van mijn tijd en van die 1,5 jaar heb ik misschien 0,5 jaar echt mee bezig gehouden omdat ze eerder al niet had gereageerd op mijn vraag of ze een relatie met mij wou. Toen heb ik gedacht dat het friendzone was een goed jaartje later gebeurt er dit en ik heb haar in al die tijd gewoon leuk gevonden alleen kon ik er toen wat beter mee omgaan dan nu aangezien ze aan mij laat zien en merken dat ze toch wel wat voelt maar ook weer niet omdat ze dat tegen mij zegt ik vind het allemaal heel erg moeilijk
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 15:24:06 #62
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170167416
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:20 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Och met rust laten.. maar vooral gewoon lekker rondvozen.. en als zij daar onderdeel van is/wil zijn, is dat prima.. zo niet is dat ook goed.. maar het is doodzonde om je tijd te verdoen op je 17e..
Nou ja je tijd te verdoen :D
Als je verliefd bent ben je verliefd , al weet je misschien niet eens waar je precies verliefd op bent en waarom :+
Maar verder ben ik het met je eens , er zijn genoeg leuke vrouwen die wel willen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 12 april 2017 @ 15:25:36 #63
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170167444
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:21 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

zolderkamer ik geniet ook zeker wel van mijn tijd en van die 1,5 jaar heb ik misschien 0,5 jaar echt mee bezig gehouden omdat ze eerder al niet had gereageerd op mijn vraag of ze een relatie met mij wou. Toen heb ik gedacht dat het friendzone was een goed jaartje later gebeurt er dit en ik heb haar in al die tijd gewoon leuk gevonden alleen kon ik er toen wat beter mee omgaan dan nu aangezien ze aan mij laat zien en merken dat ze toch wel wat voelt maar ook weer niet omdat ze dat tegen mij zegt ik vind het allemaal heel erg moeilijk
Laat het maar moeilijk zijn.. Het zal echt niet je vrouw voor de rest van je leven zijn...
Dus ga in de tussen tijd gewoon door met leven.. zoenen hier.. vingeren daar.. en tegen de tijd dat je haar of iemand anders echt voor langere tijd wilt, heb je ondertussen ook wat geleerd over vrouwen..
(Ik vertel het als grapje maar bedoel het wel serieus..)
  woensdag 12 april 2017 @ 15:27:18 #64
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170167465
quote:
11s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:24 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Nou ja je tijd te verdoen :D
Als je verliefd bent ben je verliefd , al weet je misschien niet eens waar je precies verliefd op bent en waarom :+
Maar verder ben ik het met je eens , er zijn genoeg leuke vrouwen die wel willen
Jawel maar als verliefdheid niet beantwoord word, ga je dan je hele leven (lees je beste tijd van je leven) lopen wachten of je afsluiten voor anderen? (zoals TS die zich aan het lijntje gehouden voelt)
pi_170167503
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:27 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Jawel maar als verliefdheid niet beantwoord word, ga je dan je hele leven (lees je beste tijd van je leven) lopen wachten of je afsluiten voor anderen? (zoals TS die zich aan het lijntje gehouden voelt)
ik heb die titel er neer gezet als vraag want ik weet dus niet of ik aan het lijntje wordt gehouden
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 15:30:07 #66
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170167519
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:21 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

zolderkamer ik geniet ook zeker wel van mijn tijd en van die 1,5 jaar heb ik misschien 0,5 jaar echt mee bezig gehouden omdat ze eerder al niet had gereageerd op mijn vraag of ze een relatie met mij wou. Toen heb ik gedacht dat het friendzone was een goed jaartje later gebeurt er dit en ik heb haar in al die tijd gewoon leuk gevonden alleen kon ik er toen wat beter mee omgaan dan nu aangezien ze aan mij laat zien en merken dat ze toch wel wat voelt maar ook weer niet omdat ze dat tegen mij zegt ik vind het allemaal heel erg moeilijk
Ik heb net ff teruggelezen maar kan nergens vinden dat je had gevraagd aan haar of ze een relatie met je wou .
Wel dat je had gevraagd of ze je Valentijn wilde zijn.
Maar een relatie is toch iets heel anders dan iemands Valentijn zijn?

Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik een schurfthekel heb aan die Valentijns ellende ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 12 april 2017 @ 15:30:57 #67
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170167539
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:29 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

ik heb die titel er neer gezet als vraag want ik weet dus niet of ik aan het lijntje wordt gehouden
Ja je word aan het lijntje gehouden... niet perse door haar.. maar wel door je gevoelens.. dus hoog tijd om plaats te maken voor andere gevoelens..
pi_170167553
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:30 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik heb net ff teruggelezen maar kan nergens vinden dat je had gevraagd aan haar of ze een relatie met je wou .
Wel dat je had gevraagd of ze je Valentijn wilde zijn.
Maar een relatie is toch iets heel anders dan iemands Valentijn zijn?

Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik een schurfthekel heb aan die Valentijns ellende ;(
naja heb haar dus gevraagd of ze mijn Valentijn wilde zijn ( relatie gevraagd) en daar heb ik tot op de dag van vandaag geen antwoord op gehad
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 15:31:25 #69
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170167555
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:27 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Jawel maar als verliefdheid niet beantwoord word, ga je dan je hele leven (lees je beste tijd van je leven) lopen wachten of je afsluiten voor anderen? (zoals TS die zich aan het lijntje gehouden voelt)
Nee , zonde van je tijd en energie
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170167558
Je was me voor...

In dit geval gewoon dus loslaten, en lekker over een ander heen kruipen.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:30 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik heb net ff teruggelezen maar kan nergens vinden dat je had gevraagd aan haar of ze een relatie met je wou .
Wel dat je had gevraagd of ze je Valentijn wilde zijn.
Maar een relatie is toch iets heel anders dan iemands Valentijn zijn?

Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik een schurfthekel heb aan die Valentijns ellende ;(
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 15:32:32 #71
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170167574
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:31 schreef DJTjerk17 het volgende:

[..]

naja heb haar dus gevraagd of ze mijn Valentijn wilde zijn ( relatie gevraagd) en daar heb ik tot op de dag van vandaag geen antwoord op gehad
Ow , ik wist niet dat vragen of je iemands Valentijn wil zijn een relatie willen hebben inhoudt
Dat zegt vast heel erg veel over mij :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 12 april 2017 @ 15:33:09 #72
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170167588
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:32 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ow , ik wist niet dat vragen of je iemands Valentijn wil zijn een relatie willen hebben inhoudt
Dat zegt vast heel erg veel over mij :@
Kunnen jullie elkaar iets leren? 8-)
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 15:33:22 #73
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170167592
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:31 schreef Its174ever het volgende:
Je was me voor...

In dit geval gewoon dus loslaten, en lekker over een ander heen kruipen.

[..]

Dat lijkt mij in dit geval wel het beste advies :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 april 2017 @ 15:35:42 #74
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170167641
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:33 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Kunnen jullie elkaar iets leren? 8-)
Proest :D
Je bent nooit te oud om te leren

In dit geval echter ben ik ietsie ouder en heb ik al een hoop geleerd :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170167673
Hoe oud eigenlijk? Vroeg met eigen dat een pagina geleden al af.

Weet dat het niet heel netjes is, maar dat ben ik ook helemaal niet.
quote:
11s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:35 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Proest :D
Je bent nooit te oud om te leren

In dit geval echter ben ik ietsie ouder en heb ik al een hoop geleerd :+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')