abonnement Unibet Coolblue
pi_170163243
Hallo allemaal,

Het voelt een beetje naar om een topic te openen over mijn eigen geslacht, maar ik ben kort geleden in aanraking gekomen met een aantal psychische chicks en moest dit even met jullie delen, ook een beetje als waarschuwing :P

Chick 1: is een vriendin van mijn bff. Aangezien ik de afgelopen weken veel tijd had, heb ik een beetje sociaal gedaan en ben vaak uit geweest en heb afgesproken met vriendinnen en hun vriendinnen. Zo heb ik een vriendin leren kennen van mijn bff. Een knap meisje, volgens veel jongens een 'lekker ding'. Alleen mentaal gezien is er echt wat mis met haar.

We zaten gisteren te chillen op een terrasje en ze vertelde me dat haar vriend ook daar ergens was, omdat hij had afgesproken met zijn beste vriendin. Ze keek dus heel de tijd om zich heen en na een tijdje zagen we hem en wilde ze per se even groeten. We liepen erheen en ik zag de jongen al angstig kijken.
Ik dacht dat we alleen even zouden groeten, maar die chick ging gewoon tussen haar vriend en zijn beste vriendin in zitten en begon een beetje agressief te praten.
Wat ik niet wist, is dat ze blijkbaar de avond ervoor ruzie hadden gemaakt, omdat zij vond dat hij absoluut niet met zijn beste vriendin mocht afspreken :')

Ik merkte aan de jongen dat we aan het storen waren, dus ik zei op een gegeven moment dat ik weg moest en of die chick ook meeging, maar ze begon tegen te stribbelen en bleef zitten en agressief doen.

Ik vertrok en ik hoor net dat ze heftige ruzie hebben gehad en dat hij het heeft uitgemaakt.

Klacht: bevriend raken met psychische mensen :P
pi_170163274
De avonturen van Spongebob en zijn maten vallen in het niet bij jouw verhaal.
  woensdag 12 april 2017 @ 11:08:53 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170163281
Mijn vrouw heeft ook zo'n borderliner in haar vriendenkring. Prachtig zolang je er zelf niets mee te maken hebt als man. :D.
And so is the past
pi_170163311
pics?
pi_170163326
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:08 schreef LurkJeRot het volgende:
De avonturen van Spongebob en zijn maten vallen in het niet bij jouw verhaal.
Spannend he :P

Maar serieus, was best eng om mee te maken. Ik ben ook best jaloers, maar ik zou me nooit verlagen tot zo'n niveau en zo lopen storen.

Was gewoon gênant.
pi_170163337
Dan raak je er niet bevriend mee slotje
pi_170163361
En sws als man een beste vriendin hebben :') :') :')

Dan ben je of gay of heb je teveel oestrogeen in je lijf. Mannen chillen met mannen en vrouwen chillen met homo's.
  woensdag 12 april 2017 @ 11:18:25 #8
138448 PeZu
Suspended animation
pi_170163390
Wat een klacht weer :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_170163407
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:12 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Spannend he :P

Maar serieus, was best eng om mee te maken. Ik ben ook best jaloers, maar ik zou me nooit verlagen tot zo'n niveau en zo lopen storen.

Was gewoon gênant.
Was een flauwe opmerking van mij, stiekem ben ik een half wijf en geniet ik intens van verhalen over psycho's (m/v), zolang ik er maar niet direct mee te maken heb c_/
  woensdag 12 april 2017 @ 11:19:21 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170163409
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:16 schreef Myrr het volgende:
En sws als man een beste vriendin hebben :') :') :')

Dan ben je of gay of heb je teveel oestrogeen in je lijf. Mannen chillen met mannen en vrouwen chillen met homo's.
Mensen die niet lezen. :').
And so is the past
  woensdag 12 april 2017 @ 11:20:10 #11
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170163423
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Mensen die niet lezen. :').
Ja kut beter lezen! :(.

:@.
And so is the past
pi_170163484
psychische chicks ? Kunnen die gedachten lezen en de toekomst voorspellen enzo ?
"Evil preaches tolerance until it is dominant, then it tries to silence good."
pi_170163501
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:23 schreef Phoenix78 het volgende:
psychische chicks ? Kunnen die gedachten lezen en de toekomst voorspellen enzo ?
nee die kunnen je mentale staat slopen
pi_170163584
Gestopt gelezen toen ik BFF las. :')
pi_170163671
Goed verhaal
  woensdag 12 april 2017 @ 11:38:11 #16
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_170163751
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:28 schreef Atak het volgende:
Gestopt gelezen toen ik BFF las. :')
Dit. TS is 12...
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_170164181
Komt het verhaal van chick 2 ook nog?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_170164183
En de andere "chicks" met psychische problemen.... waar zijn die dan?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_170164293
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:23 schreef Phoenix78 het volgende:
psychische chicks ? Kunnen die gedachten lezen en de toekomst voorspellen enzo ?
Haha hier haakte ik ook af. TS :')
pi_170164406
In het prachtige Noord Korea heef iedereen een gezond stel hersens. Allemaal in dienst voor het Landsbelang!

North Korea is best Korea
pi_170169041
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:06 schreef Highlighter het volgende:
Hallo allemaal,

Het voelt een beetje naar om een topic te openen over mijn eigen geslacht, maar ik ben kort geleden in aanraking gekomen met een aantal psychische chicks en moest dit even met jullie delen, ook een beetje als waarschuwing :P

Chick 1: is een vriendin van mijn bff. Aangezien ik de afgelopen weken veel tijd had, heb ik een beetje sociaal gedaan en ben vaak uit geweest en heb afgesproken met vriendinnen en hun vriendinnen. Zo heb ik een vriendin leren kennen van mijn bff. Een knap meisje, volgens veel jongens een 'lekker ding'. Alleen mentaal gezien is er echt wat mis met haar.

We zaten gisteren te chillen op een terrasje en ze vertelde me dat haar vriend ook daar ergens was, omdat hij had afgesproken met zijn beste vriendin. Ze keek dus heel de tijd om zich heen en na een tijdje zagen we hem en wilde ze per se even groeten. We liepen erheen en ik zag de jongen al angstig kijken.
Ik dacht dat we alleen even zouden groeten, maar die chick ging gewoon tussen haar vriend en zijn beste vriendin in zitten en begon een beetje agressief te praten.
Wat ik niet wist, is dat ze blijkbaar de avond ervoor ruzie hadden gemaakt, omdat zij vond dat hij absoluut niet met zijn beste vriendin mocht afspreken :')

Ik merkte aan de jongen dat we aan het storen waren, dus ik zei op een gegeven moment dat ik weg moest en of die chick ook meeging, maar ze begon tegen te stribbelen en bleef zitten en agressief doen.

Ik vertrok en ik hoor net dat ze heftige ruzie hebben gehad en dat hij het heeft uitgemaakt.

Klacht: bevriend raken met psychische mensen :P
Ik ben 't wel eens met je klacht...maar bedenk je wel dat je er uiteindelijk zelf voor kiest om met iemand wel of niet bevriend te raken.

Overigens is bevriend raken een groot woord, elke interpersoonlijke relatie is uniek en dynamisch.

Maar wat contact met "psychische mensen" betreft heb ik toch al snel de neiging van "ik heb er toch zelf voor gekozen met deze persoon om te gaan?".

Het zijn overigens wel vaker kleurrijke mensen.
Ik vind 't stiekem wel een beetje leuk, maar goed ik ben dan ook zelf een psychische highlite :P
  woensdag 12 april 2017 @ 16:47:05 #22
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_170169187
Als je je lul in een borderliner steekt dan roep je het als man ook wel een beetje over jezelf af natuurlijk.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_170170055
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:02 schreef dimmak het volgende:
Komt het verhaal van chick 2 ook nog?
Ik was te lui om ook het verhaal van chick 2 te typen :P
  woensdag 12 april 2017 @ 17:28:56 #24
286575 Roces18
Chef de party
pi_170170169
psychische chicks???????????????????????

zoals in x-men ofzo
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_170170998
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben 't wel eens met je klacht...maar bedenk je wel dat je er uiteindelijk zelf voor kiest om met iemand wel of niet bevriend te raken.

Overigens is bevriend raken een groot woord, elke interpersoonlijke relatie is uniek en dynamisch.

Maar wat contact met "psychische mensen" betreft heb ik toch al snel de neiging van "ik heb er toch zelf voor gekozen met deze persoon om te gaan?".

Het zijn overigens wel vaker kleurrijke mensen.
Ik vind 't stiekem wel een beetje leuk, maar goed ik ben dan ook zelf een psychische highlite :P
Stiekem vind ik ze ook fascinerend. Vraag me dan af waarom die mensen zo zijn :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')