abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170187489
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 09:41 schreef Hathor het volgende:
Tsja, dat is typisch de UEFA, the show must go on. PSV speelde ook ooit gewoon een CL wedstrijd, terwijl ze minuten daarvoor getuige waren van de aanslag op de twin towers in NYC. Zij kregen in ieder geval toen nog we de keuze "wil je spelen of liever niet" waarop alle spelers zonder uitzondering zeiden dat ze gewoon het veld op wilden. De Borussia spelers hebben dus geen enkele keuze gehad, en weigeren om te spelen was waarschijnlijk uitgelopen op een straf in de vorm van een 0-3 nederlaag oid. Beetje een sneue organisatie toch wel, die UEFA. :{
Als de UEFA de wedstrijd zou verplaatsen (wat niet echt vergelijkbaar is met een wedstrijd in het begin van het seizoen), moeten er ook wedstrijden in de Bundesliga verplaatst gaan worden. Wat niet alleen gevolgen voor het speelschema in de championleague en bundesliga heeft maar ook voor de exploitatie van het stadion, politie, ziekenhuizen, transport et cetera.

Dus die UEFA stond wel met de rug tegen de muur en een mes op de keel
pi_170187523
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 11:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als de UEFA de wedstrijd zou verplaatsen (wat niet echt vergelijkbaar is met een wedstrijd in het begin van het seizoen), moeten er ook wedstrijden in de Bundesliga verplaatst gaan worden. Wat niet alleen gevolgen voor het speelschema in de championleague en bundesliga heeft maar ook voor de exploitatie van het stadion, politie, ziekenhuizen, transport et cetera.

Dus die UEFA stond wel met de rug tegen de muur en een mes op de keel
Nou goh, het schema ligt in de war, poeh poeh. Er is een speler gewond geraakt bij een bomaanslag en het had weinig gescheeld of het had erger afgelopen, ik zou zeggen fuck dat schema maar eens een keertje, er zijn belangrijkere dingen in het leven dan voetbal.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_170187938
Echt een volslagen belachelijke reactie van de UEFA.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 13 april 2017 @ 13:46:49 #179
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170189616
Zolang iedereen achter de door en door corrupte en zieke organisatie UEFA aan blijft lopen zal er geen reet veranderen. Begrijp sowieso niet waarom men dat maar blijft doen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 13 april 2017 @ 14:13:47 #180
168739 Red_85
'echt wel'
pi_170190232
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Zolang iedereen achter de door en door corrupte en zieke organisatie UEFA aan blijft lopen zal er geen reet veranderen. Begrijp sowieso niet waarom men dat maar blijft doen
Hierom
http://www.uefa.com/uefachampionsleague/news/newsid=2398575.html
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 13 april 2017 @ 23:58:34 #181
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_170205823
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:55 schreef Warsaw het volgende:
Dit is nogal wat en staat in schril contract met de media-aandacht die het krijgt. Zo gaat het dus en zal het blijven gaan: eerst iedere aanslag relatieveren en als dat niet meer vol te houden is, simpelweg over iedere aanslag gaan zwijgen.
En dan blijkt de aangehouden Irakees helemaal niets met de aanslag te maken te hebben en vervolgens valt het hier stil en bericht de frontpage er ook niet over. Iets met een pot en een ketel.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_170205848
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 23:58 schreef MrTorture het volgende:

[..]

En dan blijkt de aangehouden Irakees helemaal niets met de aanslag te maken te hebben en vervolgens valt het hier stil en bericht de frontpage er ook niet over. Iets met een pot en een ketel.
Wel een IS lid dus nooit meer loslaten.
pi_170206468
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 23:58 schreef MrTorture het volgende:

[..]

En dan blijkt de aangehouden Irakees helemaal niets met de aanslag te maken te hebben en vervolgens valt het hier stil en bericht de frontpage er ook niet over. Iets met een pot en een ketel.
Dat heb ik nergens gelezen. Heb je daar een bron van?
  vrijdag 14 april 2017 @ 00:43:26 #184
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_170206615
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 00:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens gelezen. Heb je daar een bron van?
http://nos.nl/artikel/216(...)t-niet-de-dader.html

Het is helemaal niet uitgesloten dat hij erbij betrokken is.
  vrijdag 14 april 2017 @ 00:44:05 #185
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_170206636
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 00:00 schreef Nober het volgende:

[..]

Wel een IS lid dus nooit meer loslaten.
Helemaal mee eens, maar dat lijkt me duidelijk.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 00:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens gelezen. Heb je daar een bron van?
Daarom vind ik het zo kwalijk dat Fok! het compleet lijkt te negeren. Zo krijg je je nieuwsbubbels...

http://www.generalbundesanwalt.de/de/showpress.php?newsid=692

en iets minder stellig RTL Nieuws:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)et-dader-aanslag-bus
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  vrijdag 14 april 2017 @ 00:45:04 #186
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_170206664
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 00:43 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

http://nos.nl/artikel/216(...)t-niet-de-dader.html

Het is helemaal niet uitgesloten dat hij erbij betrokken is.
Zoals de onderzoeker zelf zegt: Het onderzoek heeft geen enkele aanwijzing gegeven dat de verdachte betrokken was bij de aanslag.

edit:
en wat verder van deze bron af, werd er gesproken over de inhoud van de gevonden brieven. De teksten die daarin stonden, waren zeer a-typisch voor moslimextremisten, maar werden eerder gebruikt door westerlingen (media, volk, wie dan ook) als ze het over moslimextremisme hebben. Klein voorbeeldje dat ze er bij gaven: in de brief wordt gesproken over "het kalifaat" waar moslims eerder "Kalifa" zouden gebruiken.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  vrijdag 14 april 2017 @ 01:10:43 #187
117098 Hathor
Effe niet
pi_170207068
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 00:45 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Zoals de onderzoeker zelf zegt: Het onderzoek heeft geen enkele aanwijzing gegeven dat de verdachte betrokken was bij de aanslag.

edit:
en wat verder van deze bron af, werd er gesproken over de inhoud van de gevonden brieven. De teksten die daarin stonden, waren zeer a-typisch voor moslimextremisten, maar werden eerder gebruikt door westerlingen (media, volk, wie dan ook) als ze het over moslimextremisme hebben. Klein voorbeeldje dat ze er bij gaven: in de brief wordt gesproken over "het kalifaat" waar moslims eerder "Kalifa" zouden gebruiken.
Ja natuurlijk, laten we helemaal afgaan op datgene wat wij gewend zijn dat moslims zouden gebruiken. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_170207193
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 00:44 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar dat lijkt me duidelijk.

[..]

Daarom vind ik het zo kwalijk dat Fok! het compleet lijkt te negeren. Zo krijg je je nieuwsbubbels...

http://www.generalbundesanwalt.de/de/showpress.php?newsid=692

en iets minder stellig RTL Nieuws:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)et-dader-aanslag-bus
Dat kan je dan toch ook zelf plaatsen in dit topic?

Het laatste wat ik heb meegekregen over de aanslag is wat Frutsel vanmorgen plaatste: telefoongesprek over een bom, langzaam sijpelt informatie binnen bij de politie, nog geen keihard bewijs tegen de man. Dat laatste vond ik ook niet heel opvallend na slechts één dag.

Niet zo raar dat het stil blijft in het topic als er zo weinig nieuwe informatie bekend is.

Bedankt voor de links in ieder geval. Ze lijken nu stelliger te zijn over dat de man er mogelijk niets mee te maken heeft.
Wel opvallend dat ze hem nu (toch) willen vasthouden omdat hij banden heeft met IS. Waarom nu opeens?

Ook vreemd dat de politie iemand maar 24 uur kan vasthouden en daarna "overtuigend bewijs" moet hebben. Dat lijkt me erg kort voor de politie om "overtuigd bewijs" te verzamelen.
  vrijdag 14 april 2017 @ 01:25:38 #189
117098 Hathor
Effe niet
pi_170207239
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 01:21 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat kan je dan toch ook zelf plaatsen in dit topic?

Het laatste wat ik heb meegekregen over de aanslag is wat Frutsel vanmorgen plaatste: telefoongesprek over een bom, langzaam sijpelt informatie binnen bij de politie, nog geen keihard bewijs tegen de man. Dat laatste vond ik ook niet heel opvallend na slechts één dag.

Niet zo raar dat het stil blijft in het topic als er zo weinig nieuwe informatie bekend is.

Bedankt voor de links in ieder geval. Ze lijken nu stelliger te zijn over dat de man er mogelijk niets mee te maken heeft.
Wel opvallend dat ze hem nu (toch) willen vasthouden omdat hij banden heeft met IS. Waarom nu opeens?

Ook vreemd dat de politie iemand maar 24 uur kan vasthouden en daarna "overtuigend bewijs" moet hebben. Dat lijkt me erg kort voor de politie om "overtuigd bewijs" te verzamelen.
Hij werd blijkbaar sowieso al in de gaten gehouden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_170207283
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 01:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij werd blijkbaar sowieso al in de gaten gehouden.
Ja, maar er was eerder geen noodzaak hem vast te zetten. Waarom nu wel.

Bang dat hij vlucht, omdat hij nu weet dat hij in de gaten wordt gehouden?
  vrijdag 14 april 2017 @ 01:35:00 #191
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_170207314
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 00:45 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Zoals de onderzoeker zelf zegt: Het onderzoek heeft geen enkele aanwijzing gegeven dat de verdachte betrokken was bij de aanslag.

Nee, er staat 'geen enkel bewijs'. Aanwijzingen zijn er wel.
  vrijdag 14 april 2017 @ 01:40:11 #192
117098 Hathor
Effe niet
pi_170207359
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 01:30 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, maar er was eerder geen noodzaak hem vast te zetten. Waarom nu wel.

Bang dat hij vlucht, omdat hij nu weet dat hij in de gaten wordt gehouden?
Er is blijkbaar bewijs dat hij iets met IS te maken heeft, en zelfs actief in actie voor ze is geweest in Irak, dat alleen al zou genoeg moeten zijn om hem tussen 4 muren te flikkeren.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 14 april 2017 @ 06:33:41 #193
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_170207986
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 01:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er is blijkbaar bewijs dat hij iets met IS te maken heeft, en zelfs actief in actie voor ze is geweest in Irak, dat alleen al zou genoeg moeten zijn om hem tussen 4 muren te flikkeren.
of 4 planken... nou ok 6 dan
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_170208044
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 09:41 schreef Hathor het volgende:
Tsja, dat is typisch de UEFA, the show must go on. PSV speelde ook ooit gewoon een CL wedstrijd, terwijl ze minuten daarvoor getuige waren van de aanslag op de twin towers in NYC. Zij kregen in ieder geval toen nog we de keuze "wil je spelen of liever niet" waarop alle spelers zonder uitzondering zeiden dat ze gewoon het veld op wilden. De Borussia spelers hebben dus geen enkele keuze gehad, en weigeren om te spelen was waarschijnlijk uitgelopen op een straf in de vorm van een 0-3 nederlaag oid. Beetje een sneue organisatie toch wel, die UEFA. :{
Weetniet waar je het vandaan haalt dat de PSV spelers destijds zelf wilde spelen, maar dat is niet waar.

''PSV stond aan de vooravond van haar eerste optreden in de UEFA Champions League editie 2001-2002 toen het eerste vliegtuig het WTC binnenvloog. PSV wilde aanvankelijk door deze gebeurtenissen niet spelen, maar werd daartoe door de UEFA min of meer gedwongen.''

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 14 april 2017 @ 09:06:25 #195
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_170208775
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 07:03 schreef MRN89 het volgende:

[..]

Weetniet waar je het vandaan haalt dat de PSV spelers destijds zelf wilde spelen, maar dat is niet waar.

''PSV stond aan de vooravond van haar eerste optreden in de UEFA Champions League editie 2001-2002 toen het eerste vliegtuig het WTC binnenvloog. PSV wilde aanvankelijk door deze gebeurtenissen niet spelen, maar werd daartoe door de UEFA min of meer gedwongen.''

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd die wedstrijd in New York gehouden ofzo? Anders snap ik er niets van. Ja het was afschuwelijk wat zich toen heeft afgespeeld, maar op de andere kant van de wereld niet een potje voetbal willen spelen vind ik aanstellerij.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_170208836
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 23:58 schreef MrTorture het volgende:

[..]

En dan blijkt de aangehouden Irakees helemaal niets met de aanslag te maken te hebben en vervolgens valt het hier stil en bericht de frontpage er ook niet over. Iets met een pot en een ketel.
Wat een onzin, dit topic heeft nooit gelopen, niet toen er hooligans beschuldigd werden en ook niet toen er moslims beschuldigd werden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 14 april 2017 @ 12:38:22 #197
117098 Hathor
Effe niet
pi_170212363
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 07:03 schreef MRN89 het volgende:

[..]

Weetniet waar je het vandaan haalt dat de PSV spelers destijds zelf wilde spelen, maar dat is niet waar.

''PSV stond aan de vooravond van haar eerste optreden in de UEFA Champions League editie 2001-2002 toen het eerste vliegtuig het WTC binnenvloog. PSV wilde aanvankelijk door deze gebeurtenissen niet spelen, maar werd daartoe door de UEFA min of meer gedwongen.''

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof dat het de woorden waren van Waterreus, die heeft gezegd dat elke speler individueel gevraagd was of hij wel of niet wilde spelen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_170214846
terug naar af.

quote:
Borussia Dortmund bus attack: Detained 'Islamist' suspect cleared over blasts

Dortmund: German federal prosecutors said Thursday they had cleared the sole suspect in custody for a bomb attack against the Borussia Dortmund football team bus of involvement.

The announcement marked a setback for investigators, who described Tuesday night's triple blasts as a "terrorist" act and said they were focusing on suspects in the "Islamist spectrum".
http://www.firstpost.com/(...)-blasts-3384502.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 14 april 2017 @ 17:01:36 #199
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_170217675
http://www.focus.de/polit(...)pzig_id_6960121.html

Deze dump ik ook vast hier. Later meer tijd om te posten :P
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  vrijdag 14 april 2017 @ 17:06:26 #200
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170217780
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')