abonnement Unibet Coolblue
pi_170159234
Ja dat is nunet het verneukte van echt in de Matrix zitten..... ja meeste mensen denken dat het zoals in de film gaat hey, je krijgt gewoon telefoontje van morpheus en uur later slik je een pil, even wat pijn en dan zit je opeens echt bij moprheus en dan ben je een vrij man... Makkelijk zat toch ?

Maar in het echt gaat dat dan net ietsje anders, want de Matrix weet juist allang dat er een morpheus soort van man naar je toe gaat komen, en geeft je dan al jaren en jaren voordat dat gebeurt een ontmoeting met een nep-mopheus , die je dan gelijk heeeel erg wreed slecht behandeld, zodat je 3 jaar later als de echte moprheus je opbelt dat je geeneens in het echt naar hem toe durft te gaan,,,,

Zo gaat dat dus ja...
  dinsdag 11 april 2017 @ 23:49:52 #2
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170159466
Spreek je uit eigen ervaring?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_170159675
Goed verhaal !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_170159697
Ik ben op Ts
O+
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 12 april 2017 @ 01:11:26 #5
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170160070
klinkt bekend.
is echt wrot, denk je 't ff mee te gaan maken is 't allang kapot.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170160308
De Matrix is gewoon maar een woord trouwens en een film, je maakt je eigen wereld/werkelijkheid. Ieder heeft zijn eigen waarheid.

[ Bericht 71% gewijzigd door jogy op 12-04-2017 19:42:59 ]
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_170160324
quote:
7s.gif Op woensdag 12 april 2017 02:07 schreef Impressme het volgende:

De Matrix is gewoon maar een woord trouwens en een film
ja kijk wij op deze planeet leven in het jaar tweeduizend, ongeveer. en ik ben zelf van mening dat er ook planeten zijn die in het jaar 90 000 leven! en als je daarin gelooft heb je enorm veel boeken van mensen die dan gaan proberen te verzinnen hoe het er dan in die toekomst uit zou zien, van leuke verhalen tot complete horror verhalen!
pi_170160332
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 02:11 schreef possetje het volgende:

[..]

ja kijk wij op deze planeet leven in het jaar tweeduizend, ongeveer. en ik ben zelf van mening dat er ook planeten zijn die in het jaar 90 000 leven! en als je daarin gelooft heb je enorm veel boeken van mensen die dan gaan proberen te verzinnen hoe het er dan in die toekomst uit zou zien, van leuke verhalen tot complete horror verhalen!
Mooi toch!
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_170160336
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2017 02:13 schreef Impressme het volgende:

[..]

Mooi toch!
mooi en ook soms beangstigend!
pi_170160380
Ja ook alleen laat de film alleen maar zien hoe iemand uit de matrix gehaald word, maar niet precies hoe hij er in komt te zitten, die versie zou nog aardig wat gruwelijker zijn dan de huidige versies...
pi_170160382
A : je krijgt dan een soort sonde in je mond en door je keer gepropt voor de voeding!
pi_170171617
Het probleem van de Matrix is dat er een Eerste was die mensen ging bevrijden. Dat is een afhankelijkheidsrelatie, voor eeuwig ongelijkwaardig. Die eerste had mensen moeten leren of inspireren hetzelfde te doen (erachter komen dat ze ergens inzitten en er uit komen) maar deed aan probleemverschuiving en die bevrijde mensen zouden dan gewoon buiten de Matrix weer hetzelfde worden als toen ze waren in de Matrix na verloop van tijd omdat ze niets anders kenden, ze hadden zichzelf nooit geleerd te bevrijden en er was dan ook geen kans meer toe want ze konden maar 1x ontkoppelt worden.
pi_170173570
Het probleem met the matrix zijn reloaded en revolution.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')