abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 23 april 2018 @ 16:08:22 #101
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_178694335
registreer om deze reclame te verbergen
dat is wel een leuk idee in elk geval! Denk je dat er veel blijvende contacten tussen zitten? Of kent hij sommigen al langer dan die 2 mnd?
in de haak.
  maandag 23 april 2018 @ 16:09:20 #102
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_178694352
Sommigen kent hij al heel lang, een aantal zelfs al vanaf zwangerschapsgym ;).
KuikenGuppy
  maandag 23 april 2018 @ 16:16:38 #103
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_178694520
haha, dat is inderdaad laaang!
in de haak.
pi_178694933
Ik zou het ook wel doen, ook als duidelijk afsluitpunt voor hem :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_178694967
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 15:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nou daarom twijfel ik... Misschien maak ik een kleurplaat ofzo voor alle klasgenootjes, kan Kuiken er ook meteen een mailadres ofzo opzetten voor kindjes die contact willen houden.
of een bellenblaas kaartje er aan ben je voor onder de 5 euro klaar en weinig moeite
pi_181722696
Na jaren trakteren aan kleuters ben ik nu leerkracht van een middenbouw groep. Ik twijfel nog wat ik zal trakteren als ik zelf jarig ben. Liefst iets wat niet te veel werk is, want ik heb de avond van te voren weinig tijd. Het hoeft op deze school niet supergezond te zijn, maar ik wil als juf wel een beetje het goede voorbeeld geven.
Ik zit zelf te denken aan een Babybel lieveheersbeestje of gewoon saai popcorn. Zijn er mensen met middenbouw kinderen met tips? Wat valt er in de smaak?
pi_181722765
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:23 schreef Hupje het volgende:
Na jaren trakteren aan kleuters ben ik nu leerkracht van een middenbouw groep. Ik twijfel nog wat ik zal trakteren als ik zelf jarig ben. Liefst iets wat niet te veel werk is, want ik heb de avond van te voren weinig tijd. Het hoeft op deze school niet supergezond te zijn, maar ik wil als juf wel een beetje het goede voorbeeld geven.
Ik zit zelf te denken aan een Babybel lieveheersbeestje of gewoon saai popcorn. Zijn er mensen met middenbouw kinderen met tips? Wat valt er in de smaak?
heel simpel koop leuke popcorn bakjes bij de HEMA of solow ofzo en doe er gewoon popcorn in. Kun je smorgens nog klaar maken als je op school komt het moet
  donderdag 6 september 2018 @ 10:36:54 #108
78680 Nielsch
zie signature
pi_181722931
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:17 schreef Colafles63 het volgende:
Allemachtig wat een creaties zie ik voorbij komen. Dat gaat nog wat worden voor een a-creatief iemand zoals ik :') Waar is de tijd dat een zakje chips of smartiedoosje nog volstond...
Ik heb mn dochter de laatste keer gewoon een paar pakken mergpijpen meegegeven... iedereen vond het erg lekker.

Al die frutseltractaties donder ik thuis ook gelijk weg omdat ze er toch nooit meer naar omkijken.
zie ondertitel
pi_181733369
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik heb mn dochter de laatste keer gewoon een paar pakken mergpijpen meegegeven... iedereen vond het erg lekker.

Al die frutseltractaties donder ik thuis ook gelijk weg omdat ze er toch nooit meer naar omkijken.
het is zeker geen moeten. Het zat ook niet in mijn planning om nog cupcakes te maken maar als je kleuter voor je staat en vraagt of hij op cupcakes mag trakteren en er super lief bij kijkt zwicht ik weer ....
Thema voor oktober is er ookal weer :@
Uitvoering moet ik even naar kijken
pi_181735184
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:23 schreef Hupje het volgende:
Ik koop meestal fruit en laat ze hun eigen fruitspiesje maken. Natuurlijk met een spekje of een snoepje ertussen.

Zelf de kinderen fruit laten snijden, dat is nog leerzaam ook O+
Groot succes hier!
  donderdag 27 september 2018 @ 11:14:48 #111
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_182160956
Dochter wordt over een paar weken 4 en gaat het kinderdagverblijf dus verlaten. Tot op heden heb ik met traktaties altijd wel wat voor de leidsters in de groep gedaan maar niet voor alle pedagogisch medewerkers. Ze gaat 2 dagen naar het kdv waarvan op dinsdag in een groep met kinderen vanaf 3 jaar en op woensdag in een 'gewone" verticale groep. De woensdag zal haar laatste dag zijn.

Wat hebben jullie gedaan met 4 jaar? Dan wel een traktatie/kado voor alle leidsters (want ze heeft ze allemaal in de loop der jaren wel eens gehad). En zo ja, wat dan? Totaal zijn het er een stuk of 10.
pi_182161306
quote:
5s.gif Op donderdag 27 september 2018 11:14 schreef dutchdevil het volgende:
Dochter wordt over een paar weken 4 en gaat het kinderdagverblijf dus verlaten. Tot op heden heb ik met traktaties altijd wel wat voor de leidsters in de groep gedaan maar niet voor alle pedagogisch medewerkers. Ze gaat 2 dagen naar het kdv waarvan op dinsdag in een groep met kinderen vanaf 3 jaar en op woensdag in een 'gewone" verticale groep. De woensdag zal haar laatste dag zijn.

Wat hebben jullie gedaan met 4 jaar? Dan wel een traktatie/kado voor alle leidsters (want ze heeft ze allemaal in de loop der jaren wel eens gehad). En zo ja, wat dan? Totaal zijn het er een stuk of 10.
Ik zou iets kleins doen bijvoorbeeld bij de HEMA een douchegel en/of gezichtsmasker evt iets van chocolade er bij in, folie er om lintje en klaar
pi_182161713
Ik heb bij J’s PSZ afscheid juist iets gekocht voor de groep (prentenboek of voorleesboek). Ze waren hier erg blij mee. Leidsters kregen verder dezelfde tractatie. Ben volgend jaar bij F hetzelfde van plan.
  donderdag 27 september 2018 @ 16:33:27 #114
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_182166349
Ik kocht ook iets voor de groep (reen Grimms regenboog) en daarnaast wat kleins voor de kinderen.
KuikenGuppy
  donderdag 27 september 2018 @ 16:56:33 #115
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_182166783
En anders kun je nog altijd een marshmellow taart bakken. ;) :')
in de haak.
  donderdag 27 september 2018 @ 17:15:35 #116
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_182167163
Thanks! Iets voor de groep is inderdaad wel een goed idee. Vorig jaar hebben de leidsters van de groep waar ze zat toen ze jarig was een kleine tube douchegel van de Douglas gekregen. Waren ze ook erg blij mee :Y
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')