abonnement Unibet Coolblue
pi_170154007
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:43 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Ja maar die spelers vinden het denk ik een oprecht leuk spelletje ook al is het vrij onzinnig.
Die hebben daar totaal geen baat bij inderdaad. Heb jij of iemand hier enig idee hoeveel ronaldo per week verdient? Ik weet het toevallig.
Doe eens een gok.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_170154038
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:44 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Die hebben daar totaal geen baat bij inderdaad. Heb jij of iemand hier enig idee hoeveel ronaldo per week verdient? Ik weet het toevallig.
Doe eens een gok.
450 euro
<hr>
  Eindredactie Games dinsdag 11 april 2017 @ 20:45:32 #53
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170154048
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_170154089
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:44 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Die hebben daar totaal geen baat bij inderdaad. Heb jij of iemand hier enig idee hoeveel ronaldo per week verdient? Ik weet het toevallig.
Doe eens een gok.
Wat maakt dat uit?
Als een werkgever dat salaris wil en kan betalen. Wat doet dat er dan nog toe? (Even los van de discussie of Real Madrid, Barcelona et cetera verkapt hulp vd staat krijgt)
pi_170154094
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:45 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

450 euro
Ronaldo verdient rond de 425.000 euro per week.
Messi ook btw.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_170154119
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:47 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ronaldo verdient rond de 425.000 euro per week.
Een nul is geen cijfer. Ik tel zijn antwoord goed
pi_170154132
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Een nul is geen cijfer. Ik tel zijn antwoord goed
ghehe :P
In de pure wiskunde wordt de 0 ook weggelaten idd.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_170154145
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:05 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Ik gok toch op een moslim.
Ben gewoon thuis hoor
pi_170154153
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:47 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ronaldo verdient rond de 425.000 euro per week.
Messi ook btw.
Ik ken ze beide niet maar ja misschien hebben ze een goede baan in een groot bedrijf... Als je je best doet is veel haalbaar.
<hr>
pi_170154183
Al ben je een kutspeler in de eredivisie dan verdien je alsnog belachelijk veel.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_170154204
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:49 schreef DoubleUU het volgende:
Al ben je een kutspeler in de eredivisie dan verdien je alsnog belachelijk veel.
En terecht!
  dinsdag 11 april 2017 @ 20:50:30 #62
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_170154207
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:49 schreef DoubleUU het volgende:
Al ben je een kutspeler in de eredivisie dan verdien je alsnog belachelijk veel.
Terwijl je eigenlijk zit te kijken naar voetbal voor gehandicapten
RED ONS HENNIEGOD
pi_170154209
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:18 schreef manifold het volgende:

[..]

Na jarenlang voetbal hooligangeweld is een vuurwerkbom wel het eerste waar ik aan denk.
Twee dingen, ten eerste speelt Dortmund thuis, geen enkele Borussia fan zou het in zijn hoofd halen zo'n bom op zijn eigen spelersbus te gooien, zelfs hooligans doen dat niet. Ten tweede, de tegenstander heet Monaco, een ploeg die niet eens hooligans heeft, ook uit die hoek hoef je niks te verwachten. Bovendien betwijfel ik of het wel een simpele vuurwerkbom is, aangezien de ramen van spelersbussen uit veiligheidsglas bestaan, ik vermoed dat het toch iets zwaarders is geweest.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_170154226
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Terwijl je eigenlijk zit te kijken naar voetbal voor gehandicapten
Inderdaad.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_170154375
Voor een thuiswedstrijd een spelersbus gebruiken?
pi_170154427
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:54 schreef Nober het volgende:
Voor een thuiswedstrijd een spelersbus gebruiken?
Ja, de spelers komen bij zulk soort wedstrijden samen aan bij het stadion, wellicht hebben ze de afgelopen dagen in een trainingskamp gezeten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_170154438
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Twee dingen, ten eerste speelt Dortmund thuis, geen enkele Borussia fan zou het in zijn hoofd halen zo'n bom op zijn eigen spelersbus te gooien, zelfs hooligans doen dat niet. Ten tweede, de tegenstander heet Monaco, een ploeg die niet eens hooligans heeft, ook uit die hoek hoef je niks te verwachten. Bovendien betwijfel ik of het wel een simpele vuurwerkbom is, aangezien de ramen van spelersbussen uit veiligheidsglas bestaan, ik vermoed dat het toch iets zwaarders is geweest.
Je snapt dat er ook op hooligan gebied tegenstanders van Dortmund zijn die dit kunnen doen? Leipzig bijvoorbeeld.
Daar deed Dortmund laatst nog een poging.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2017 20:56:37 ]
pi_170154453
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Twee dingen, ten eerste speelt Dortmund thuis, geen enkele Borussia fan zou het in zijn hoofd halen zo'n bom op zijn eigen spelersbus te gooien, zelfs hooligans doen dat niet. Ten tweede, de tegenstander heet Monaco, een ploeg die niet eens hooligans heeft, ook uit die hoek hoef je niks te verwachten. Bovendien betwijfel ik of het wel een simpele vuurwerkbom is, aangezien de ramen van spelersbussen uit veiligheidsglas bestaan, ik vermoed dat het toch iets zwaarders is geweest.
Dacht inderdaad hetzelfde, Monaco stelt niks voor en toch zijn er drie explosies gehoord.
pi_170154503
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:55 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Je snapt dat er ook op hooligan gebied tegenstanders van Dortmund zijn die dit kunnen doen?
De rivalen van Dortmund zijn Schalke, maar zelfs als die twee tegen elkaar spelen zijn er zelden nog noemenswaardige berichten te melden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_170154614
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:55 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dacht inderdaad hetzelfde, Monaco stelt niks voor en toch zijn er drie explosies gehoord.
Ja, met met een beetje pech hadden er gewoon doden kunnen vallen, daarom denk ik ook aan iets anders dan een vuurwerkbom. Totdat het tegendeel bewezen is, zie ik dit als een regelrechte aanslag op de spelers van Dortmund.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_170154688
Thuis supporters steken vaker vuurwerk af bij het vertrek van de spelersbus. Misschien was deze iets te dichtbij en zwaarder dan gedacht. Zijn ook niet altijd de slimste die zoiets doen.

Als het een aanval zou zijn, dan zouden ze morgen ook niet spelen lijkt me?
pi_170154899
"Drie explosies"

"We zoeken uit of het een gerichte aanval is"

_O-

Nee, de buschauffeur had gewoon 3 dubbel pech vandaag. :')
pi_170154955
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 21:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Thuis supporters steken vaker vuurwerk af bij het vertrek van de spelersbus. Misschien was deze iets te dichtbij en zwaarder dan gedacht. Zijn ook niet altijd de slimste die zoiets doen.

Als het een aanval zou zijn, dan zouden ze morgen ook niet spelen lijkt me?
Gezien de hoogte van de raam die eruit geblazen is, is het aannemelijker dat hij bewust naar de bus gegooid is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_170154961
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 21:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Thuis supporters steken vaker vuurwerk af bij het vertrek van de spelersbus. Misschien was deze iets te dichtbij en zwaarder dan gedacht. Zijn ook niet altijd de slimste die zoiets doen.

Als het een aanval zou zijn, dan zouden ze morgen ook niet spelen lijkt me?
Die gooien niet richting de bus en meestal fakkels.
pi_170155339
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

De rivalen van Dortmund zijn Schalke, maar zelfs als die twee tegen elkaar spelen zijn er zelden nog noemenswaardige berichten te melden.
Niet alles komt in de media ;)!

Begin dit jaar is het met Leipzig nog helemaal misgegaan. Vorige week zijn er ook flinke rellen geweest die niet in de media zijn verschenen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')