abonnement Unibet Coolblue
pi_170152680
Beste internetgekkies,

Ik ben een jongeman van 19 jaar oud uit Brabant en zoek een soort second opinion over wat problemen.
Kleine informatie vooraf: Ik studeer, heb twee fijne ouders, werk wanneer ik ook maar eens een vrije dag heb. En toch zit ik vrij aardig met mezelf in de knoop.

Ik probeer zo positief mogelijk altijd te blijven, alleen is dat de laatste maanden erg weggezakt. Ik zie het niet echt allemaal meer zitten en dat komt allemaal door mezelf. Vroeger op de basisschool was ik een vrij populaire jongen. Dat was een mooie tijd als ik erop terug kijk. Op de middelbare school heb ik niet echt veel nieuwe contacten gelegd, ben nooit gaan sporten of bij een vereniging gegaan. Toendertijd ging ik veel liever gamen of films kijken... Daarvan zit ik nu z'n beetje op de blaren. Ik heb wel vrienden die ik regelmatig spreek...alleen ik weet dat ook die vrienden maar een illusie zijn, we mogen elkaar alleen omdat we regelmatig blowen.

Mijn verjaardag zit er aan te komen in mei en dat word er weer een, waar maximaal 10 familieleden op af komen. Ik heb diep spijt van mijn verleden, dat ik vroeger niet sociaal was en ooit zoveel tijd aan gamen heb vergooid.

Tegenwoordig zijn mijn dagelijkse bezigheden: studeren en werken en voor de rest voelt het alsof ik helemaal alleen ben. En dan weet ik al wat iedereen zegt...ga eens bij een sport of bij een club... maar daar wil ik geen tijd aan besteden. En dat is het probleem van mij, ik wil altijd heel veel, ik plan van alles in... maar uiteindelijk doe ik geen ene flikker. Of dat nu uit angst, afkeur of luiheid is weet ik zelf niet eens. Zo voel ik me ook vaak anders behandeld, en dan denk ik meteen dat heb je aan jezelf te wijten.