abonnement Unibet Coolblue
pi_170152040
Bij Mindf*ck was er een opzienbare truc met Rutte. Rutte zette een paar foto's van oud-MP'ers op een willekeurig rijtje, en wat bleek, de voorletters bleken 'tulpdas' te vormen en die had de goochelaar (even naam vergeten) al in een doosje klaarliggen. Een echte mindfu*ck. Ik heb er een tijdje over nagedacht en ik denk dat het zo zit: van alle combinaties van voorletters is iets te vormen waar een cadeautje van gemaakt kan worden. Al is het maar een afkorting van iets. Van al die mogelijkheden heeft de goochelaar iets klaarliggen. Rutte heeft gewoon een van de zoveel mogelijkheden uitgekozen met zijn willekeurige rijtje en dat cadeautje krijgt hij.
pi_170152066
oke
Moeten zij weten
pi_170152155
Hetzelfde met de tasinhoud van Wendy van Dijk. Wendy koos het parfum, en toen bleek de goochelaar in haar eigen blad, waar een interview met hem in stond, een bladzijde zo te kunnen vouwen dat er 'parfum' ontstond. Wendy perplex.
Maar wat zit er zoal in een damestas? Zet alle mogelijkheden op een rijtje, en voor elk item verzin je iets voor het geval Wendy dat gaat kiezen. Zelfde idee als met Rutte.

De haring die hij uit z'n mond trok, was geen echte haring. Door te zeggen: 'eet u maar op' deinzen mensen achteruit en zullen ze de haring niet gaan inspecteren.

De holes die hij veranderde in het gras: plaatje met identiek gras over de ene 'vegen' en bij de andere juist weghalen. Er waren dus al twee gaten.

De ring van Wendy van Dijk: hij heeft het doosje in haar jaszak verwisseld, waarschijnlijk complot met haar echtgenoot om de echte ring te bemachtigen en een nepring om haar vinger te krijgen die dus met een ballon de lucht in vloog.

Het zijn maar suggesties, ik ben geen goochelaar!

[ Bericht 21% gewijzigd door Loekie1 op 11-04-2017 19:41:11 ]
pi_170154128
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 19:32 schreef Loekie1 het volgende:

ik ben geen goochelaar!
Maar wel een clown
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 11 april 2017 @ 20:52:18 #5
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_170154272
Die vent is fucking nep, pretenderen dat hij echte trucs kan, maar gewoon achteraf is geedit
Sue Me
pi_170155624
YouTube-kanaal met (mogelijke) uitleg:

https://www.youtube.com/channel/UCLZ1D-pD39Mig0ICSBJnBKg
pi_170166129
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 21:24 schreef Tourniquet het volgende:
YouTube-kanaal met (mogelijke) uitleg:

https://www.youtube.com/channel/UCLZ1D-pD39Mig0ICSBJnBKg
_O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')