abonnementen ibood.com bol.com
pi_170190447
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 14:23 schreef ITrade het volgende:
Niet kunnen quoten én niet kunnen klaarkomen, wauw.
Waar lees jij dat ik niet kan klaarkomen?
Reageer OT of blijf weg aub.
pi_170190505
bij mij liggen ze er nooit zomaar bij.
ligt en beetje aan TS zn skills, vrees ik....
pi_170190520
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 14:27 schreef pokkerdepok het volgende:
Weer iemand die 3 pagina's aan tekst negeert.
|:(

Ja man jij bent superman.
Btw je negeert "in principe".
pi_170190580
Oneens.

Bron: Ik heb met de meeste vrouwen geneukt.
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_170190649
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 14:31 schreef ems. het volgende:
Oneens.

Klinkt als een legitieme bron..
pi_170190727
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 14:33 schreef Its174ever het volgende:

[..]

Klinkt als een legitieme bron..
Ja legitiem *;
pi_170190790
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 14:31 schreef ems. het volgende:
Oneens.

:Y
pi_170190982
Slowchat verwijderd. En quote eens zoals iedereen quote, dit is gigantisch irritant.
pi_170191125
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 14:27 schreef pokkerdepok het volgende:
Als je denkt dat vrouwen niet tevreden zijn met mij, heb je niet ver genoeg doorgelezen denk ik.
Ik ben hier de persoon die meestal "ontevreden" is, niet de dames...
Nog even voor de duidelijkheid deze quote erbij halen:
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 19:51 schreef Its174ever het volgende:
Ja maar je zou dan bijna vergeten dat ik dan ook nog seks heb gehad, en die vrouwen ook een oordeel hebben.
En dat wat hier wordt vertelt 9 van de 10 keer 180 graden verschilt met de conversaties die ik met die vrouwen hier over heb.

[..]

pi_170193023
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:59 schreef Its174ever het volgende:
Verder wel het topic gelezen of gelijk tot conclusies komen bij het lezen van de titel?
Ook jij weet niet zo veel als je denkt ;).
Beetje kortzichtig om iets aan te halen wat al beantwoord is en verder geen reactie op gekomen is zonder verder iets toe te voegen.
Reageer inhoudelijk of reageer niet aub.

[..]

Wat zeg jij hierop bijv:

[..]

Dat verkrachters andere drijfveren hebben dan lust is nooit bij je opgekomen? Dat macht, pijn doen, vernedering e.d., het feit dat die vrouw niet wil voor hun extra stimulans is is een vreemde gedachte voor je?

Je tekst is zo een beetje ziek te noemen, ik hoop maar dat je het wat krom uitlegt ipv het echt zo bedoeld.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_170193050
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 23:48 schreef yats het volgende:

[..]

Dat maakt geen verschil erodome. Er is ongeveer 5 a 6% van de mannen die moeilijk of niet klaar komt zonder medische of mentale redenen. Helaas kan de wetenschap niet verklaren waardoor dat komt, laat staan met een oplossing komen. De simpele oplossing die jij aandraagt is dus niet DE oplossing. En ja, ik weet waar ik het over heb, ik heb hetzelfde als TS. Al geef ik daar in tegenstelling tot TS niet de vrouwen de schuld van maar maak ik er maar het beste van. Daarnaast, voor genot of lekkete seks heb ik geen orgasme nodig, maar wellicht ben ik iets volwassener dan TS, dat kan ook natuurlijk.
Het is niet perse een oplossing, het is een eerste stap in zoeken naar een oplossing. Ik noem het dus niet De oplossing, ik noem het de eerste zaken waaraan je moetwerken bij het zoeken van een oplossing, als die er is.

Ben jij met je 'probleem' (tussen haakjes,want het is maar wat je er zelf van maakt) naar een seksuoloog geweest?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_170193512
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 14:28 schreef Its174ever het volgende:

[..]

Weer iemand die 3 pagina's aan tekst negeert.
|:(

Ja man jij bent superman.
Btw je negeert "in principe".
ik reageer gewoon op je OP.
en nee, verre van superman. maar liefde bedrijven is wel een kunst, of iets waar je talent voor kan hebben of niet. en als je het niet zo hebt (veel mensen zijn te veel met hun eigen plezier bezig) dan krijg je ook geen goede reacties.

hoef je je niet zo door aangevallen te voelen. kan toch, dat je nog wat te leren hebt? leren houdt nooit op.
pi_170193531
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 14:57 schreef Its174ever het volgende:

[..]

Als je denkt dat vrouwen niet tevreden zijn met mij, heb je niet ver genoeg doorgelezen denk ik.
Ik ben hier de persoon die meestal "ontevreden" is, niet de dames...
Nog even voor de duidelijkheid deze quote erbij halen:

[..]

tuurlijk kan een vrouw tevreden zijn, maar nog steeds gewoon op haar rug liggen en niks doen. moet je gewoon niet laten gebeuren. en dan is ze misschien nog veel tevredener.
pi_170193677
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 16:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat verkrachters andere drijfveren hebben dan lust is nooit bij je opgekomen? Dat macht, pijn doen, vernedering e.d., het feit dat die vrouw niet wil voor hun extra stimulans is is een vreemde gedachte voor je?

Je tekst is zo een beetje ziek te noemen, ik hoop maar dat je het wat krom uitlegt ipv het echt zo bedoeld.
Ja maar die komen dan toch klaar of zie ik dat verkeerd?
Het gaat er om wat een man nodig heeft minimaal om klaar te komen en dat is normaal gesproken niet zo heel veel als dat hier als argument wordt gebruikt
Zelfs een man, die "niet kan neuken" of beter gezegd niet weet hoe die een vrouw moet bevredigen zou er ieder geval zelf nog bevredigd moeten zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 17:05 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

tuurlijk kan een vrouw tevreden zijn, maar nog steeds gewoon op haar rug liggen en niks doen. moet je gewoon niet laten gebeuren. en dan is ze misschien nog veel tevredener.
Ik heb het eigenlijk niet eens over niet mee doen, misschien had ik beter kunnen zeggen hadden ze net zo goed op hun rug kunnen blijven liggen.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 17:03 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ik reageer gewoon op je OP.
en nee, verre van superman. maar liefde bedrijven is wel een kunst, of iets waar je talent voor kan hebben of niet. en als je het niet zo hebt (veel mensen zijn te veel met hun eigen plezier bezig) dan krijg je ook geen goede reacties.

hoef je je niet zo door aangevallen te voelen. kan toch, dat je nog wat te leren hebt? leren houdt nooit op.
Ik voel me niet aangevallen en zelfs niet aangesproken, alleen geïrriteerd omdat dit zowat de standaard reactie is die ik hier krijg van mensen die niet verder kijken dan de neus lang is.

quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 16:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is niet perse een oplossing, het is een eerste stap in zoeken naar een oplossing. Ik noem het dus niet De oplossing, ik noem het de eerste zaken waaraan je moetwerken bij het zoeken van een oplossing, als die er is.

Ben jij met je 'probleem' (tussen haakjes,want het is maar wat je er zelf van maakt) naar een seksuoloog geweest?
Dokter en psycholoog en die vonden het niet nodig om mij daar heen te sturen na meerdere gesprekken,
Maar dat heb ik tussen neus en lippen door al vermeld, waarschijnlijk heeft de persoon die je quote dat ook gedaan.
En een seksuoloog gaat niks veranderen aan hoeveel gevoel je ervaart met je geslachtsdeel.
Net zo min als dat die seksuoloog een vrouw die niet klaar kan komen van penetratie van penetratie klaar kan laten komen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Its174ever op 13-04-2017 17:33:46 ]
  donderdag 13 april 2017 @ 17:34:05 #65
416931 yats
(non) Average Joe
pi_170193955
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 16:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Ah ok, het kwam een beetje over alsof je dat DE oplossing vond. Zoals ik al zei, bij 5 a 6% van de mannen is er helaas geen oplossing, ook niet dingen die jij voorstelt. Overigens heb ik de optie die je noemt toen ik 15 jaar geleden seksueel actief werd o.a. geprobeerd, zonder resultaat. Net als dat een seksuoloog helaas geen oplossing voor. Ik heb me er al lang bij neergelegd dat ik nu eenmaal anders ben dan de meeste mannen, al bied dat ook voordelen. Genoeg vrouwen vinden het juist super fijn dat ik het lang vol kan houden en ook in elk willekeurig tempo seks kan hebben, waaronder mijn vriendin. I zie het dus eerder als een voordeel dan TS en ga er niet vrouwen de schuld van geven, ook al probeert hij het anders in te kleden.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_170193993
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 17:34 schreef yats het volgende:

[..]

Ah ok, het kwam een beetje over alsof je dat DE oplossing vond. Zoals ik al zei, bij 5 a 6% van de mannen is er helaas geen oplossing, ook niet dingen die jij voorstelt. Overigens heb ik de optie die je noemt toen ik 15 jaar geleden seksueel actief werd o.a. geprobeerd, zonder resultaat. Net als dat een seksuoloog helaas geen oplossing voor. Ik heb me er al lang bij neergelegd dat ik nu eenmaal anders ben dan de meeste mannen, al bied dat ook voordelen. Genoeg vrouwen vinden het juist super fijn dat ik het lang vol kan houden en ook in elk willekeurig tempo seks kan hebben, waaronder mijn vriendin. I zie het dus eerder als een voordeel dan TS en ga er niet vrouwen de schuld van geven, ook al probeert hij het anders in te kleden.
Hoe verklaar jij dan dat ik bij sommige vrouwen binnen 20 minuten klaar kom?
En daar komt ook mijn prostituee bezoek handig van pas, want daar worden ook "reviews" over geschreven.
En ik ben niet de enige die constateert dat deze dames buitengewoon goede controle hebben over de bekkenbodem spieren?
Bij eentje zelfs 1x 3 minuten meegemaakt :').
pi_170194459
Heb ook zulke in mijn klas die denken dat ze helemaal lekker zijn :')
Maar weet je wat het is. Als je niet knap bent en zo plat als een pannekoek bent, moet je niet helemaal doen van kijk mij eens lekker zijn...

[ Bericht 31% gewijzigd door Fatoeman op 13-04-2017 18:51:17 ]
pi_170197341
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 17:36 schreef Its174ever het volgende:

[..]

Hoe verklaar jij dan dat ik bij sommige vrouwen binnen 20 minuten klaar kom?
En daar komt ook mijn prostituee bezoek handig van pas, want daar worden ook "reviews" over geschreven.
En ik ben niet de enige die constateert dat deze dames buitengewoon goede controle hebben over de bekkenbodem spieren?
Bij eentje zelfs 1x 3 minuten meegemaakt :').
Nou probleem opgelost, jij gaat naar de hoeren. En zeurt niet meer over dat meeste meiden/vrouwen niet kunnen neuken. Gequote van je topic.
(Anders beschuldig je meer weer dat ik goed lees wat jij zegt)
8)7 ~O>
pi_170197787
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 17:14 schreef Its174ever het volgende:

Ik heb het eigenlijk niet eens over niet mee doen, misschien had ik beter kunnen zeggen hadden ze net zo goed op hun rug kunnen blijven liggen.

[..]

Ik voel me niet aangevallen en zelfs niet aangesproken, alleen geïrriteerd omdat dit zowat de standaard reactie is die ik hier krijg van mensen die niet verder kijken dan de neus lang is.

je reageert niet eens op wat ik zei, behalve dat het lijkt alsof je het niet wil horen... dus tja..
pi_170197927
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 20:07 schreef Audacia het volgende:

[..]

Nou probleem opgelost, jij gaat naar de hoeren. En zeurt niet meer over dat meeste meiden/vrouwen niet kunnen neuken. Gequote van je topic.
(Anders beschuldig je meer weer dat ik goed lees wat jij zegt)
8)7 ~O>
Welk probleem is opgelost?

quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 20:25 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

je reageert niet eens op wat ik zei, behalve dat het lijkt alsof je het niet wil horen... dus tja..
Waar wil je dat ik verder op reageer? Dat ik geen goeie reacties krijg volgens jou?
Dat seks een kunst is?!
Heb ik al beantwoord volgens mij.
pi_170197974
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 20:29 schreef Its174ever het volgende:

[..]

Welk probleem is opgelost?
Vrouwen die niet kunnen neuken in jouw bedje
pi_170198020
Het klinkt een beetje alsof je eigenlijk een hekel hebt aan vrouwen. Voor dat soort gasten zou ik ook m'n best niet doen.
pi_170198038
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 20:30 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Vrouwen die niet kunnen neuken in jouw bedje
Is geen probleem maar een constatering...

quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2017 20:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
Het klinkt een beetje alsof je eigenlijk een hekel hebt aan vrouwen. Voor dat soort gasten zou ik ook m'n best niet doen.
Dit weer?
Zou je er wel mee naar bed gaan?
Zou je na die ene keer dat je dat door hebt nog een keer langs willen gaan?

Zie :
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 19:51 schreef Its174ever het volgende:
Ja maar je zou dan bijna vergeten dat ik dan ook nog seks heb gehad, en die vrouwen ook een oordeel hebben.
En dat wat hier wordt vertelt 9 van de 10 keer 180 graden verschilt met de conversaties die ik met die vrouwen hier over heb.

[..]

[ Bericht 22% gewijzigd door Its174ever op 13-04-2017 20:56:22 (toevoeging en grammaticale correctie) ]
pi_170204279
Eigenlijk weinig ervaring met vrouwen die er echt niets van kunnen.

Moet ook zeggen dat ik in mijn 26 jaar lange leven slechts vijf bedpartners heb gehad. Heb wat dat betreft volgens mij een afwijking, want dronken sletten mee naar huis nemen, daar heb ik helemaal niets mee :{w Beetje in die gore zweetkutten gaan zitten roeren.

Heb eigenlijk tot nu toe alleen maar seks gehad met meiden die mij ook écht leuk vonden, en ik denk dat je dat ook aan de seks merkt. Ze maakten er echt werk van, liepen niet te zeiken dat het te hard ging, grepen me af en toe een keer flink bij mn ballen en zij zaten meer bovenop me te rijden dan dat ik het werk moest doen.

Kortom, heb dus eigenlijk geen klagen. Denk dat het anders was geweest wanneer ik zo'n onzekere gast was geweest die alleen maar wilde scoren om hoge neukcijfers te kunnen overleggen. Denk inderdaad dat van die meiden uit de kroeg die je nauwelijks kent ook belabberde bedprestaties leveren.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')