abonnement Unibet Coolblue
pi_170216090
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:41 schreef ems. het volgende:
In dat geval kunnen we inderdaad concluderen dat je waarschijnlijk incompetent bent in bed en dat je aan de hand van dit topic probeert te bewijzen (met allerlei rare argumenten) dat het probleem niet bij jou ligt. Misschien als je wat doet aan dat projecteren en dat je je wat meer open stelt voor andere meningen (ook wat betreft 'goed' is in bed) dat het 'probleem' vanzelf weggaat. Als je halsstarrig bij je eerste voorbarige conclusie blijft ("de meeste vrouwen kunnen niet neuken") zal het lastig worden.

Want zo klinkt het vooral. Met de vinger wijzen en zelfreflectie uit de weg gaan. Niet "misschien ligt het aan mij" maar "als ik niet klaar kan komen dan is een vrouw niet goed in seks". Dat je de hele tijd jezelf verdedigt met dat men het topic nog maar een keer moet lezen is ook veelzeggend.
Nu negeer je het stuk van dokter en psycholoog die het niet nodig vond om mij naar een seksuoloog te sturen.
pi_170216110
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:36 schreef Its174ever het volgende:

[..]

Waarom negeer je trouwens, dat ik zeg dat ik bij sommige niet moeilijk klaarkom?
Hoe is dat relevant?
quote:
Echt zo achterlijk en eentonig die reacties echt niet normaal gewoon.
Leer dan schrijven en goed uitleggen.
quote:
En dan gek vinden dat ik het niet blijf herhalen, leer aub lezen.

[..]

Gelezen. Mijn conclusie blijft hetzelfde. Jij denkt dat jij goed bent in seks en dat als jij niet klaar kan komen dat 'vrouwen' niet kunnen neuken. Hoe oud ben je eigenlijk? :D
Conscience do cost.
pi_170216130
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:43 schreef ems. het volgende:
Gelezen. Mijn conclusie blijft hetzelfde. Jij denkt dat jij goed bent in seks en dat als jij niet klaar kan komen dat 'vrouwen' niet kunnen neuken. Hoe oud ben je eigenlijk? :D
Heb je weer niet goed gelezen, pagina 1 kereltje.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:41 schreef ems. het volgende:
In dat geval kunnen we inderdaad concluderen dat je waarschijnlijk incompetent bent in bed en dat je aan de hand van dit topic probeert te bewijzen (met allerlei rare argumenten) dat het probleem niet bij jou ligt. Misschien als je wat doet aan dat projecteren en dat je je wat meer open stelt voor andere meningen (ook wat betreft 'goed' is in bed) dat het 'probleem' vanzelf weggaat. Als je halsstarrig bij je eerste voorbarige conclusie blijft ("de meeste vrouwen kunnen niet neuken") zal het lastig worden.

Want zo klinkt het vooral. Met de vinger wijzen en zelfreflectie uit de weg gaan. Niet "misschien ligt het aan mij" maar "als ik niet klaar kan komen dan is een vrouw niet goed in seks". Dat je de hele tijd jezelf verdedigt met dat men het topic nog maar een keer moet lezen is ook veelzeggend.
Ik denk dat als ik de slechte was op wereldniveau van het niet kunnen neuken, en jij bij sommige vrouwen 45 minuten zonder stoppen aan het pompen bent.
Het niet uitmaakt of je nou kan neuken of niet, maar dat kan aan mij liggen
pi_170216149
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:44 schreef Its174ever het volgende:

[..]

Heb je weer niet goed gelezen, pagina 1 kereltje.
Quote maar precies wat je bedoelt, dan zal ik waarschijnlijk wederom dezelfde conclusie trekken.

Maar serieus, hoe oud ben je? Ik kan me voorstellen dat als je wat jonger bent dat het lastiger is.
Conscience do cost.
pi_170216186
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Quote maar precies wat je bedoelt, dan zal ik waarschijnlijk wederom dezelfde conclusie trekken.

Maar serieus, hoe oud ben je? Ik kan me voorstellen dat als je wat jonger bent dat het lastiger is.
Dat ging over hoe oud ik was idoot.
Ben je echt zo dom dat je niks leest en toch conclussies gaat trekken?
Stop met reageren. Ik wordt echt moe van je.

Als jij die vraag nog moest stellen, zal het niet liggen aan hoe ik dingen uitleg.
pi_170216210
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:46 schreef Its174ever het volgende:

[..]

Dat ging over hoe oud ik was idoot.
Oh, je bent 27. Je klinkt als iemand van 15, vandaar.
quote:
Ben je echt zo dom dat je links leest en toch conclussies gaat trekken?
Welke links :?
quote:
Stop met reageren. Ik wordt echt moe van je.
Nuh, ik blijf reageren. Misschien leer je er nog wat van en kan je op een gegeven moment wel de vrouwtjes plezieren ;)
Conscience do cost.
pi_170216260
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Oh, je bent 27. Je klinkt als iemand van 15, vandaar.

[..]

Welke links :?

[..]

Nuh, ik blijf reageren. Misschien leer je er nog wat van en kan je op een gegeven moment wel de vrouwtjes plezieren ;)
Zoals ik ook al zei, de vrouwtjes zijn de gene die plezier hebben.
Ik niet in sommige van dezelfde gevallen.

Zoals ik al zei, al was ik de slechte naar 45 minuten onafgebroken rampentampen zou iedereen klaar moeten komen.

Blijf je eigen maar slim vinden mannetje, je mening is nutteloos en je haalt alleen maar dingen aan die ik al beantwoord heb.
Vervolgens lees je niks, en denk je toch conclusies te kunnen trekken.
  Moderator vrijdag 14 april 2017 @ 15:51:47 #109
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170216304
Maar goed, dan sluit je dalijk je browser, en dan heb je helemaal niks bereikt, behalve dan dat je steeds gefrustreerder wordt.

Prachtig :D

ems heeft gewoon volledig gelijk :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170216312
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:50 schreef Its174ever het volgende:

[..]

Zoals ik ook al zei, de vrouwtjes zijn de gene die plezier hebben.
Ik niet in sommige van dezelfde gevallen.
Dus ligt dat maar aan "de meeste vrouwen". Right
quote:
Zoals ik al zei, al was ik de slechte naar 45 minuten onafgebroken rampentampen zou iedereen klaar moeten komen.
Hoe kom je hier bij? Waarom zou dat moeten? En als dat niet lukt, waarom is het dan de schuld van een ander en niet van jezelf?
quote:
Blijf je eigen maar slim vinden mannetje
Mijn eigen wat?
quote:
, je mening is nutteloos en je haalt alleen maar dingen aan die ik al beantwoord heb.
Vervolgens lees je niks, en denk je toch conclusies te kunnen trekken.
Uiteraard kan dat. Gewoon reageren op wat je zegt. Vooralsnog is de conclusie dat je nog een hoop te leren hebt over seksualiteit.

Fantasieverhalen over hoe je een hoer hebt gedaan en dat een andere hoer dan ging klappen moet je trouwens maar bewaren voor je vrienden hoor. Hier prikt men daar doorheen.
Conscience do cost.
pi_170216345
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Dus ligt dat maar aan "de meeste vrouwen". Right

[..]

Hoe kom je hier bij? Waarom zou dat moeten? En als dat niet lukt, waarom is het dan de schuld van een ander en niet van jezelf?

[..]

Mijn eigen wat?

[..]

Uiteraard kan dat. Gewoon reageren op wat je zegt. Vooralsnog is de conclusie dat je nog een hoop te leren hebt over seksualiteit.

Fantasieverhalen over hoe je een hoer hebt gedaan en dat een andere hoer dan ging klappen moet je trouwens maar bewaren voor je vrienden hoor. Hier prikt men daar doorheen.
Hoe verklaar jij dat geen een vrouw mij klaar kan krijgen met pijpen of aftrekken?


quote:
0s.gif [b]

Fantasieverhalen over hoe je een hoer hebt gedaan en dat een andere hoer dan ging klappen moet je trouwens maar bewaren voor je vrienden hoor. Hier prikt men daar doorheen.
Bekijk het mannetje, je bent diep en diep triest.
  Moderator vrijdag 14 april 2017 @ 15:55:02 #112
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170216371
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:53 schreef Its174ever het volgende:

[..]

Hoe verklaar jij dat geen een vrouw mij klaar kan krijgen met pijpen of aftrekken?
Dat er in jouw hoofdje of plassertje iets is wat dat veroorzaakt. Wat geen ramp is, maar wel voor jou blijkbaar, want dat moet en zal de schuld van de vrouwen zijn.

Dat is een beetje als dat niet jij gek bent, maar de rest van de wereld.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170216382
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:53 schreef Its174ever het volgende:

[..]

Hoe verklaar jij dat geen een vrouw mij klaar kan krijgen met pijpen of aftrekken?
Psychologisch zal je wel niet helemaal in orde zijn. Of allicht is het gewoon nervositeit. Wat maakt het uit? Bij mij is het trouwens ook nog maar 1 keer gelukt, maar dat heeft andere redenen.

Of moet ik nu handjeklap doen met jou en zeggen dat alle vrouwen niet kunnen neuken? Nuh, ik projecteer mijn onzekerheden liever niet op de halve wereldbevolking.
Conscience do cost.
pi_170216403
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat er in jouw hoofdje of plassertje iets is wat dat veroorzaakt. Wat geen ramp is, maar wel voor jou blijkbaar, want dat moet en zal de schuld van de vrouwen zijn.

Dat is een beetje als dat niet jij gek bent, maar de rest van de wereld.
Dokter & psycholoog...zoals ik ook al zei.
Heel de tijd op 1 nieuwe reactie reageren, de rest negeren.
Zo blijf je goed bezig


quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:55 schreef ems. het volgende:

[..]

Psychologisch zal je wel niet helemaal in orde zijn. Of allicht is het gewoon nervositeit. Wat maakt het uit? Bij mij is het trouwens ook nog maar 1 keer gelukt, maar dat heeft andere redenen.

Of moet ik nu handjeklap doen met jou en zeggen dat alle vrouwen niet kunnen neuken? Nuh, ik projecteer mijn onzekerheden liever niet op de halve wereldbevolking.
Zelfde reactie op wat ik hier boven zeg.


Nu ben ik onzeker?
-verwijderd-

[ Bericht 18% gewijzigd door Vinniiee op 14-04-2017 16:05:08 ]
  Moderator vrijdag 14 april 2017 @ 15:58:14 #115
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170216456
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:56 schreef Its174ever het volgende:

[..]

Dokter & psycholoog...zoals ik ook al zei.
Heel de tijd op 1 nieuwe reactie reageren, de rest negeren.
Zo blijf je goed bezig

[..]

Zelfde reactie op wat ik hier boven zeg.

Nu ben ik onzeker?
-verwijderd-

Kijk, en nu laat je je ware gezicht zien. Flinke jongen ben je hoor. Ik denk dat dit topic vrij snel een slotje gaat krijgen nu.

[ Bericht 3% gewijzigd door Vinniiee op 14-04-2017 16:05:58 ]
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170216485
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:56 schreef Its174ever het volgende:

[..]

Nu ben ik onzeker?
-verwijderd-

Je bent ontzettend onzeker. En gezien deze opmerking heb je ook geen controle over je emoties. En dan ook nog eens teleurstellend zijn in bed en daarover liegen ;( Als ik jou was zou ik toch weer even contact opnemen met de psycholoog oid want met dit gedrag ga je het niet ver schoppen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:53 schreef Its174ever het volgende:

[..]

Hoe verklaar jij dat geen een vrouw mij klaar kan krijgen met pijpen of aftrekken?

Wat een verschrikkelijk rare opmerking is dit eigenlijk. Dit is een beetje hetzelfde als zeggen dat auto's stomme vervoersmiddelen zijn omdat ik niet kan verklaren waarom ik de hele tijd crash _O-

Ik bedoel... echt? Je kan niet klaarkomen van pijpen en dus zijn het de vrouwen maar die het niet kunnen? Wat een illusies.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vinniiee op 14-04-2017 16:06:22 ]
Conscience do cost.
pi_170216528
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:59 schreef ems. het volgende:

Je bent ontzettend onzeker. En gezien deze opmerking heb je ook geen controle over je emoties. En dan ook nog eens teleurstellend zijn in bed en daarover liegen ;( Als ik jou was zou ik toch weer even contact opnemen met de psycholoog oid want met dit gedrag ga je het niet ver schoppen.

Ja man blijf dromen :')


quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:59 schreef ems. het volgende:

Ik bedoel... echt? Je kan niet klaarkomen van pijpen en dus zijn het de vrouwen maar die het niet kunnen? Wat een illusies.
Deepthroat wel, alles wat met zachte hand of weinig frictie gebeurd doet bij mij niks.
Je snapt het nog niet hé jongen?
pi_170216546
mag er een slotje op dit oeverloos gezwam @vinnieee
en schelden met k***** kan echt niet @its174ever je maakt jezelf alleen maar impopulair door dit topic ik wil je 1 raad geven stop alsjeblieft voordat je door heel FOK wordt uitgekotst!!

[ Bericht 65% gewijzigd door Audacia op 14-04-2017 16:05:32 (laatste reactei van its174ever nog niet gelezen) ]
pi_170216566
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:02 schreef Its174ever het volgende:

[..]

Ja man blijf dromen :')
Nuh, ik ga zometeen mijn vriendin neuken. En daarna flink boos worden op haar onkunde als ik niet klaar kan komen! Wat denkt die bitch wel niet! :')
quote:
Deepthroat wel, alles wat met zachte hand of weinig frictie gebeurd doet bij mij niks.
Je snapt het nog niet hé jongen?
En hoe verklaar je dat zelf? Incompetentie van vrouwen dus? Hoe kom je daarbij?
Conscience do cost.
pi_170216577
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Nuh, ik ga zometeen mijn vriendin neuken. En daarna flink boos worden op haar onkunde als ik niet klaar kan komen! Wat denkt die bitch wel niet! :')
Wie zegt dat ik boos wordt ?!?!?!
Ik heb er alleen een mening over
pi_170216598
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:04 schreef Its174ever het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik boos wordt ?!?!?!
Niemand?
quote:
Ik heb er alleen een mening over
Dat kan. En ik heb een mening over jouw mening.
Conscience do cost.
pi_170216781
Dus. TS ziet het zo en lijkt niet open te staan voor mening van anderen. Heeft dus ook geen enkel nut om een mening meer te geven.

Ik hoop dat TS later dit topic nog eens doorleest en zich bedenkt dat het ook wel eens aan hem kan liggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')