En nu verwacht je dat ik hier nog verder op in ga?quote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 13:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En nu verwacht je dat ik hier nog verder op in ga?
Dat zal ik doen:
Alles wat je post klopt niet..
En het feit dat hij over pleepotten begint zegt genoeg..
Doei..
Leer eerst maar eens quoten voor je met een huillach naar een ander komtquote:
Terecht gezet ja?quote:Op donderdag 13 april 2017 13:14 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Vervelend als je eens een keer terechtgezet wordt hè.
Je laat jezelf wel kennen zo.
De dokter belde, je mag vandaag wel 2 pilletjes ipv 1. Je bent weer ziekelijk aan het overdrijven.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:57 schreef mandarijnfestijn het volgende:
[..]
Leuk voor de fietsers achter je, lekker in de oliewalmen. Ik ben niet zo snel voor het verbieden van dingen, maar voor tweetakt stinkbrommers maak ik graag een uitzondering.
Waarom? Machtpen en vele anderen zullen maar wat blij zijn als de tweetakt brommer word afgeschaft. In feite hadden steden als Amsterdam, Utrecht en Rotterdam hier mee moeten beginnen. De uitstoot van zo'n stink brommertje (in de ogen van anti-brommer Nederland) komt dichter in de buurt van een Euro 2 of 3 vrachtwagen dan de gemiddelde diesel die nunog wel de stad in mogen. Oude brommers zijn leuk hoor, ik snap die nostalgie wel, maar voor dagelijks stadsverkeer moeten die dingen zsm verboden worden.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:18 schreef machtpen het volgende:
[..]
De dokter belde, je mag vandaag wel 2 pilletjes ipv 1. Je bent weer ziekelijk aan het overdrijven.
Ik heb nooit een Kymco gehad.. maar hoor er goede verhalen over, heb wel een Hyosung gehad.. twee zelfs.. maar die zijn erg saai en niet geschikt om veel vlotter mee te rijden..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:53 schreef Geelman het volgende:
Kymco Agility, wat een topdingen zijn dat!
Alleen de motor van de 125cc is anders. Grotere carter e.d. Op een 50cc carter kan je maximaal een 90cc zetten. En dat gaat best leuk. Maar ook een 50cc gaat hard genoeg, moet het sneller dan pak ik wel de motor of auto.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik heb nooit een Kymco gehad.. maar hoor er goede verhalen over, heb wel een Hyosung gehad.. twee zelfs.. maar die zijn erg saai en niet geschikt om veel vlotter mee te rijden..
Niet dat ze slecht zijn.. maar totaal niet overbemeten qua rijwielgedeelte.. Voorvork kan het net aan.. remmetjes kunnen net meekomen etc.. Die zijn echt niet op hogere belastingen berekend..
Maar correct my if i'm wrong.. Volgens mij zijn de 50cc Agility's exact gelijk aan de 125cc versie toch?
Dat rijd een stuk fijner qua zekerheid als je wat vlotter bent..
Ja precies.. nee ik bedoel gewoon standaard en de begrenzers eraf.. Dan word je niet steeds halfbakken ingehaald en weggeduwd door auto's enzo..quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
Alleen de motor van de 125cc is anders. Grotere carter e.d. Op een 50cc carter kan je maximaal een 90cc zetten. En dat gaat best leuk. Maar ook een 50cc gaat hard genoeg, moet het sneller dan pak ik wel de motor of auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |