abonnementen ibood.com bol.com
pi_170256048
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 12:12 schreef Frikandelbroodje het volgende:

Jund al-Aqsa/IS zal er wel achter zitten. Zullen de aanslag wel niet opeisen.
de lijn der verachting inderdaad of mogelijk boze nusra mensen, die zijn echt niet blij met "diplomatie met de vijand" itt de mainstream rebellen, die veel pragmatischer zijn.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
  zondag 16 april 2017 @ 12:17:32 #152
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_170256072
quote:
10s.gif Op zondag 16 april 2017 12:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

eerder de feitelijkheid, "een bom aanslag in syrie". das nauwelijks nieuws te noemen ondanks het enorme aantal slachtoffers.
Als je het toch maar beschouwt als een 'hick up' in deze evacuaties en de burgers toch maar 'pro-regime'-figuren zijn (wtf is dat, de helft van de slachtoffers is kind :r ) kun je het inderdaad geen nieuws noemen. Dan breng je liever vier keer per dag het nieuws dat Bana een boek gaat schrijven. CNN :') :').
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 16 april 2017 @ 12:20:23 #153
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_170256110
quote:
10s.gif Op zondag 16 april 2017 11:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

dit lijkt op de iraakse vlag

[ link | afbeelding ]
Geen idee. Groen is leger, wit is ISIS.
pi_170256156
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 12:12 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat Assad dit gedaan heeft. Dan neemt hij wel heel veel risico, deze burgers vormen de basis van zijn steun. Rebellen hebben dit ook niet gedaan denk ik, onder de doden zijn veel rebellen. Jund al-Aqsa/IS zal er wel achter zitten. Ze gaan de aanslag alleen niet opeisen.

[..]

Ik zie er nochtans veel over.
Rebellen hebben dit niet gedaan omdat er onder de rebellen ook doden zijn gevallen? Geen goed argument, terroristen vinden het geen probleem als hun mensen ook omkomen. Moslims blazen alles op, of daar nou ook moslimsbroeders bij omkomen maakt hun niet uit.
JAA/IS heeft dit gedaan? Kan je niet zeggen en je hebt er geen bron voor, anders had Amaq al lang hierover bericht.
Rebellen zijn gewoon terroristen, HTS is sterk vertegenwoordig in Idlib. HTS=Al-Qaida, die kunnen ook lekker een bommetje af laten gaan.
Daarnaast hebben de "rebellen" vaak genoeg met IS samen gewerkt, zal me niet vebazen als sommige "rebellen" sympathie hebben voor IS. Moslims blijven moslims aan het einde van de dag.
pi_170256264
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 12:23 schreef Djibril het volgende:

[..]

Rebellen hebben dit niet gedaan omdat er onder de rebellen ook doden zijn gevallen? Geen goed argument, terroristen vinden het geen probleem als hun mensen ook omkomen. Moslims blazen alles op, of daar nou ook moslimsbroeders bij omkomen maakt hun niet uit.
Tientallen doden terwijl ze ook hadden kunnen maken dat ze wegkwamen? Klinkt niet heel logisch. Maar oke, we zullen zien.

quote:
JAA/IS heeft dit gedaan? Kan je niet zeggen en je hebt er geen bron voor, anders had Amaq al lang hierover bericht.
Rebellen zijn gewoon terroristen, HTS is sterk vertegenwoordig in Idlib. HTS=Al-Qaida, die kunnen ook lekker een bommetje af laten gaan.
Daarnaast hebben de "rebellen" vaak genoeg met IS samen gewerkt, zal me niet vebazen als sommige "rebellen" sympathie hebben voor IS. Moslims blijven moslims aan het einde van de dag.
Suruc en Ankara heeft IS ook niet opgeŽist om verdeling te zaaien in Turkije. IS is natuurlijk niet blij met die dealtjes tussen de rebellen en het regime, die wil het liefst zo veel mogelijk verdeling zien.
pi_170256387
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 12:33 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Tientallen doden terwijl ze ook hadden kunnen maken dat ze wegkwamen? Klinkt niet heel logisch. Maar oke, we zullen zien.

[..]

Suruc en Ankara heeft IS ook niet opgeŽist om verdeling te zaaien in Turkije. IS is natuurlijk niet blij met die dealtjes tussen de rebellen en het regime, die wil het liefst zo veel mogelijk verdeling zien.
Logica en moslims gaan niet samen.

IS wil verdeeldheid zien, maar denk dat zij drukker zijn met SDF dan met SAA sinds de SAA offensief grotendeels gestald is in Oost-Aleppo. Terwijl er genoeg verdeeldheid is tussen Assad en de rebellen recent na de Hama offensief en gifgasaanvallen. Ook ken er steeds meer berichten over hoe Assad regime een offenssief in West-Aleppo wil beginnen. Genoeg verdeeldheid tussen regime en de terroristen. Daar hoeft IS geen olie op het vuur te gooien. Klinkt logischer maar goed moslims en eigen verantwoordelijkheid gaat ook niet samen.
pi_170256477
:r :r :r :r :r

QalaatAlMudiq twitterde op zondag 16-04-2017 om 12:47:54 W. #Aleppo: video of blast that killed 110+ among people from #Fuah, #Kefraya & Rebels (~30). Seems blue truck is SVBIED https://t.co/IPvEMIXwcx reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
  zondag 16 april 2017 @ 12:55:59 #158
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_170256506
:r
  zondag 16 april 2017 @ 13:43:57 #159
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_170257246
@trbrtc
FWIW: Blue vehicle is driving on southern lane of M-5 to Aleppo; is thus coming from opposition held territory. wikimapia.org/#lang=en&lat=3…

C9h_6MnXsAIPzdw?format=jpg&name=large
pi_170258122
De door Erdolf en Amerika gesteunde terroristen hebben weer eens hun ware gezicht laten zien.
  zondag 16 april 2017 @ 15:35:30 #161
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_170259812
Souran heroverd, daarmee alles omgekeerd sinds het jihadi-offensief
pi_170268480
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 15:35 schreef Szura het volgende:
Souran heroverd, daarmee alles omgekeerd sinds het jihadi-offensief
verrassend :P
pi_170271152
Zieke aanslag op die bussen. Sadistisch gewoon... Burgers denken eindelijk een uitweg naar veiligheid te hebben gevonden om door een gek alsnog te worden opgeblazen. Hele trieste beelden. Is die aanslag opgeeist eigenlijk?
  maandag 17 april 2017 @ 00:31:06 #164
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_170276905
C9kRctoXgAAqknk?format=jpg&name=large
Er schijnt echt een flinke troepenmacht te zijn opgebouwd hier. Afgaand op die over the top Russische bombardementen van de laatste dagen kan het niet lang duren voor ze noordwaarts richting de grens met Idlib trekken.
pi_170278614
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:38 schreef Aloulu het volgende:

Is die aanslag opgeeist eigenlijk?
nope: the usual suspects uiteraard isis of pissige nusra gasten, maar alles is mogelijk in syrie uiteraard.
pi_170278774
Het zou net zo goed Ahrar geweest kunnen zijn of Zenki.
pi_170281916
quote:
10s.gif Op maandag 17 april 2017 08:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

nope: the usual suspects uiteraard isis of pissige nusra gasten, maar alles is mogelijk in syrie uiteraard.
Bussen met burgers..
Is ook de MO van pallestijnen en hezbollah.
pi_170282783
quote:
10s.gif Op maandag 17 april 2017 08:27 schreef Slayage het volgende:
IS ligt voor de hand maar die eisen het wel op. Weet ook niet of IS makkelijk bij dat gebied kon komen.

Vreemd dat dit niet is opgeeist.
pi_170283033
quote:
10s.gif Op maandag 17 april 2017 12:18 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Bussen met burgers..
Is ook de MO van pallestijnen en hezbollah.
Hezbollah dat bussen met Sjiieten opblaast? Ik wil roken wat jij ook rookt bro.
pi_170283484
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Hezbollah dat bussen met Sjiieten opblaast? Ik wil roken wat jij ook rookt bro.
False flag.

Hash uit de Beeka van Hezbollah schijnt potente rookwaar te zijn, maar ik rook niet.
pi_170284332
quote:
10s.gif Op maandag 17 april 2017 13:34 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

False flag.

Hash uit de Beeka van Hezbollah schijnt potente rookwaar te zijn, maar ik rook niet.
Hezbollah heeft nooit false flags uitgevoerd. Daar zouden ze niet eens in staat toe zijn aangezien deze aanslag diep in rebellengebied was.
pi_170284847
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:28 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Hezbollah heeft nooit false flags uitgevoerd. Daar zouden ze niet eens in staat toe zijn aangezien deze aanslag diep in rebellengebied was.
Dan was het dus de IRGC.
pi_170285201
quote:
7s.gif Op maandag 17 april 2017 14:58 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dan was het dus de IRGC.
Ook die zouden geen Sjiieten opblazen. En kunnen niet zomaar eventjes een false flag in rebellengebied op poten zetten.
pi_170285520
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:18 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ook die zouden geen Sjiieten opblazen. En kunnen niet zomaar eventjes een false flag in rebellengebied op poten zetten.
Waarom kunnen die dat niet? Dat zouden wel erg belabberde special forces zijn dan.
In een Amerikaanse basis Infiltreren in Irak lukte ook gewoon.
pi_170285721
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 15:34 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Waarom kunnen die dat niet? Dat zouden wel erg belabberde special forces zijn dan.
In een Amerikaanse basis Infiltreren in Irak lukte ook gewoon.
Steun onder de bevolking daar. De IRGC geniet geen steun in het door de rebellen gecontroleerde deel van Idlib.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')