abonnement Unibet Coolblue
pi_170224488
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 18:54 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Dan lijkt me het logisch dat je die voor volbetaalde pasagiers laat gaan Anders heb je elders een heel vliegtuig dat niet kan vliegen.
Desnoods zoek je voor die lui alternatief vervoer. Op ieder groot vliegveld kun je privejets of een heli huren als een taxi niet snel genoeg is.
pi_170224805
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:21 schreef Fer het volgende:

Dan bied je die reizigers cash om uit te stappen of huur je lokaal personeel in. Het is gewoon een domme geldkwestie.
Ze hebben die mensen geld geboden en een hotelovernachting. En lokaal personeel? Waar basel je over? Natuurlijk is het een geldkwestie, het is een luchtvaartmaatschappij. Dat zijn doorgaans geen filantropische instellingen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Tango5Romeo op 14-04-2017 21:47:24 ]
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_170225081
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Desnoods zoek je voor die lui alternatief vervoer. Op ieder groot vliegveld kun je privejets of een heli huren als een taxi niet snel genoeg is.
Natuurlijk zoek je voor je eigen personeel geen alternatief vervoer. Je bent een luchtvaartmaatschappij.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_170225292
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:46 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Natuurlijk zoek je voor je eigen personeel geen alternatief vervoer. Je bent een luchtvaartmaatschappij.
Sarcasme?
pi_170225448
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Sarcasme?
Zeker niet. Meen er elk woord van.

Weet niet of de vlucht vantevoren overbooked was of dat de deadheading crew last minute zijn toegevoegd, maar je gaat niet je personeel met 'de taxi' sturen als je zelf naar die bestemming toevliegt.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_170225729
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:54 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Zeker niet. Meen er elk woord van.

Weet niet of de vlucht vantevoren overbooked was of dat de deadheading crew last minute zijn toegevoegd, maar je gaat niet je personeel met 'de taxi' sturen als je zelf naar die bestemming toevliegt.
Als de boarding passes al zijn uitgegeven kan je je niet meer op overboeking beroepen. Jammer voor United dat ze een probleem hebben, maar dat is hun probleem, niet dat van hun passagiers.
pi_170225896
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 22:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Als de boarding passes al zijn uitgegeven kan je je niet meer op overboeking beroepen. Jammer voor United dat ze een probleem hebben, maar dat is hun probleem, niet dat van hun passagiers.
Het is altijd een probleem voor hun passagiers. Het is of nu 4 passagiers er af of een vlucht met 150 passagiers vertragen/annuleren. Simpele rekensom, toch?
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_170226101
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 22:07 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Het is altijd een probleem voor hun passagiers. Het is of nu 4 passagiers er af of een vlucht met 150 passagiers vertragen/annuleren. Simpele rekensom, toch?
De schade is intussen wel wat groter. Dan moet je je als maatschappij maar over je trots heenzetten en een taxi nemen. De primaire activiteit van zo een luchtvaartmaatschappij is dienstverlening, passagiers en bagage vervoeren. Bedrijfseconomisch gezien is het niet handig om iemand met wie je een vervoersovereenkomst hebt gesloten onder dwang en met geweld te verwijderen omdat je te trots bent om een andere vervoerder in te schakelen om je eigen crew ergens heen te brengen.
  vrijdag 14 april 2017 @ 22:32:50 #209
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_170226627
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 22:07 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Het is altijd een probleem voor hun passagiers. Het is of nu 4 passagiers er af of een vlucht met 150 passagiers vertragen/annuleren. Simpele rekensom, toch?
Het is maar zeer de vraag of United in deze situatie het recht had om passagiers te dwingen het vliegtuig te verlaten. E.e.a. is afhankelijk van de definitie van 'boarding', of liever gezegd: het ontbreken van de definitie. Zie verhaal hier:

United Airlines' Own Contract Denied it any Right to Remove Passenger

Wat betreft het rekensommetje: cheapass United (met hun $800 vouchers met einddatum :')) heeft gegokt en verloren. Kijken of ze het rekensommetje de volgende keer beter doen.
pi_170226648
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 18:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Amerikaanse datuminstellingen?
Merk net dat het gefixt is, na een grote update van firefox. Kan inderdaad met m'n instellingen te maken gehad hebben, m'n region setting (en-UK) verschilt van m'n language setting (en-US), misschien gaf de mozilla datepicker een Amerikaanse datum, terwijl de google code een europees formaat verwachtte (of vice versa) omdat de één de language setting gebruikte, de ander de locale. Sowieso een software fout, ze moeten dezelfde setting gebruiken.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 14 april 2017 @ 22:37:55 #211
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_170226796
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 09:02 schreef crystal_meth het volgende:
En nu gaat United alle passagiers van de vlucht hun ticket terugbetalen. (en in cash als ze geen voucher willen!)

United Airlines to refund tickets for all passengers on infamous flight
Met als voorwaarde dat ze geen juridische stappen ondernemen....
  zaterdag 15 april 2017 @ 10:28:59 #212
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_170233177
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:38 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Ze hebben die mensen geld geboden en een hotelovernachting. En lokaal personeel? Waar basel je over? Natuurlijk is het een geldkwestie, het is een luchtvaartmaatschappij. Dat zijn doorgaans geen filantropische instellingen.
Van wat ik er van begrepen heb is dat erg geen cash geld aangeboden is maar vouchers die maar beperkt geldig zijn. Ik zou daar ook niet op zitten wachten. Mochten ze cash geld aangeboden hebben en ik had geen haast...tja waarom ook niet.

En dan nog stap je over het grote probleem heen dat de mensen al in het vliegtuig zaten. Dit soort zaken dienen geregeld te worden voordat passagiers gaan boarden.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  zaterdag 15 april 2017 @ 10:34:02 #213
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_170233237
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 10:28 schreef breaky het volgende:

[..]

Van wat ik er van begrepen heb is dat erg geen cash geld aangeboden is maar vouchers die maar beperkt geldig zijn. Ik zou daar ook niet op zitten wachten. Mochten ze cash geld aangeboden hebben en ik had geen haast...tja waarom ook niet.

En dan nog stap je over het grote probleem heen dat de mensen al in het vliegtuig zaten. Dit soort zaken dienen geregeld te worden voordat passagiers gaan boarden.
klopt

in vliegtuig is gaan
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_170236833
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 22:07 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Het is altijd een probleem voor hun passagiers. Het is of nu 4 passagiers er af of een vlucht met 150 passagiers vertragen/annuleren. Simpele rekensom, toch?
Het is waarschijnlijk gewoon begonnen een enorme blunder van de planners. Die zijn ergens in het proces vergeten aan te geven dat er nog 4 crewmembers mee moesten om hun volgende vlucht te halen.

Personeel aan de incheckbalie en gate wist waarschijnlijk niets van de mee vliegende collega's en heeft daarom net zo veel mensen doorgelaten als dat er stoelen beschikbaar zijn in het vliegtuig.

Vervolgens komt bij sluiting van de gate het groepje personeel aangelopen. Help paniek, iedereen zit al en alle stoelen zijn vol.

En dan wordt de ene na de andere fout gemaakt.

Een belachelijk bod van een paar honderd dollar aan vouchers die voor de meeste mensen waardeloos zijn,waardoor het aanbod geweigerd wordt. Intimidatie van passagiers, een belachelijke loterij, inzet van beveiligers tegenover mensen die werkelijk niets fout hebben gedaan, inschakelen van politie en gebruik van geweld tegen iemand die slechts nakoming verwacht van de zakelijke overeenkomst die hij heeft gesloten.

Alles bij elkaar kun je niet anders concluderen dat het bedrijf 1 verrotte teringbende is.

Binnen een gezonde bedrijfscultuur waar de klant voorop staat, zou men al met echte oplossingen komen. Bijvoorbeeld:

- Personeel op andere wijze vervoeren
- Passagiers vergoeding in cash bieden
- Hogere vergoedingen bieden
- Een combinatie van vergoeding en een direct vertrek per taxi of huurauto bieden aan een passagier waardoor gezien de relatief korte afstand de vertraging voor de passagiers zeer beperkt blijft.
- Eerstvolgende paar vluchten business class vliegen voor de prijs van economy class
- Vouchers bieden die onbeperkt geldig zijn en/of overdraagbaar aan familie of vrienden.
pi_170237315
Dit gaat ze een hoop geld kosten.
Ура для россии
pi_170239023
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 22:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

De schade is intussen wel wat groter. Dan moet je je als maatschappij maar over je trots heenzetten en een taxi nemen. De primaire activiteit van zo een luchtvaartmaatschappij is dienstverlening, passagiers en bagage vervoeren. Bedrijfseconomisch gezien is het niet handig om iemand met wie je een vervoersovereenkomst hebt gesloten onder dwang en met geweld te verwijderen omdat je te trots bent om een andere vervoerder in te schakelen om je eigen crew ergens heen te brengen.
Ik zeg ook nergens dat ze deze situatie goed hebben afgehandeld. Ik zeg alleen dat dead heading crew de normaalste zaak van de wereld is en dat je daar in incidentele situaties inderdaad betalende passagiers voor laat staan.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_170239037
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 10:28 schreef breaky het volgende:

En dan nog stap je over het grote probleem heen dat de mensen al in het vliegtuig zaten. Dit soort zaken dienen geregeld te worden voordat passagiers gaan boarden.
Ik heb begrepen dat het toevoegen van de dead heading crew een last minute actie was. Normaliter wordt dit inderdaad geregeld voor het boarden.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_170239175
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:50 schreef Ivo1985 het volgende:

Het is waarschijnlijk gewoon begonnen een enorme blunder van de planners. Die zijn ergens in het proces vergeten aan te geven dat er nog 4 crewmembers mee moesten om hun volgende vlucht te halen.

Of het was gewoon overmacht. Met 738 vliegtuigen in hun netwerk is het heel aannemelijk, dat er elders in het netwerk iets mis is gegaan (bv. technisch of door weer), waardoor een bepaalde crew niet kon arriveren voor hun volgende vlucht en dat er daardoor een crew opgestuurd moest worden.

Zijn wel ineens veel luchtvaartexperts hier.... *zucht*
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')