abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170180417
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 14:24 schreef Operc het volgende:
Dat je mensen niet meeneemt omdat je personeel moet vervoeren is al bizar, maar dat je dat dan ook nog eens pas doet als iedereen al in het vliegtuig zit is gewoon stupide. Los dat soort zaken op voordat mensen in het vliegtuig gaan zitten, of de medewerkers hebben gewoon pech.
Waar haal jij de wijsheid vandaan dat ze personeel moesten meenemen? En waren dat rebates, dead-heading crew of non-working crew?
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_170181153
Chris Christie vraagt dat Trump optreedt.

quote:
Disgusted by a man's violent removal from an oversold flight, New Jersey Gov. Chris Christie has called for a suspension to the widespread practice of overbooking.
"To have somebody pay for a ticket, reserve a seat, be seated and then dragged off the plane physically by law enforcement officers at the direction of United (Airlines) -- it's outrageous," Christie told CNN's "New Day" on Wednesday.

"That's why I've asked the Trump administration to stop the overbooking until we set some more, different rules about how the airlines can conduct themselves."
Christie's state has a special interest in United's practices because he said the airline controls 70% of the flights at Newark Liberty International Airport.
"With United, the customer is always last," Christie said.
http://edition.cnn.com/20(...)r-pulled-off-flight/
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 12 april 2017 @ 22:38:04 #156
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170181290
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:19 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Waar haal jij de wijsheid vandaan dat ze personeel moesten meenemen? En waren dat rebates, dead-heading crew of non-working crew?
Nou, uit de pers. 4 man sterk. Die moesten naar een vliegtuig dat elders op hen wachtte om te kunnen vertrekken aangezien zij crew voor dat vliegtuig waren.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170181645
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nou, uit de pers. 4 man sterk. Die moesten naar een vliegtuig dat elders op hen wachtte om te kunnen vertrekken aangezien zij crew voor dat vliegtuig waren.
Dacht dat die vlucht pas de volgende ochtend moest vertrekken, sommigen schreven dat ze makkelijk een taxi hadden kunnen nemen (rit van 5 uur blijkbaar)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 12 april 2017 @ 22:49:48 #158
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170181796
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:45 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dacht dat die vlucht pas de volgende ochtend moest vertrekken, sommigen schreven dat ze makkelijk een taxi hadden kunnen nemen (rit van 5 uur blijkbaar)
Geen idee wanneer die moest vertrekken. Wel dat het crew was die op weg was naar werk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170184710
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:19 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Waar haal jij de wijsheid vandaan dat ze personeel moesten meenemen? En waren dat rebates, dead-heading crew of non-working crew?
deadheading crew
pi_170184744
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:35 schreef crystal_meth het volgende:
Chris Christie vraagt dat Trump optreedt.

[..]

http://edition.cnn.com/20(...)r-pulled-off-flight/
Leuke symboolpolitiek - want waarschijnlijk is wat United Airlines deed sowieso al niet toegestaan. Hun eigen voorwaarden en de relevante Amerikaanse wetten hebben het in gevallen van overboeking alleen over "denying boarding" . Als je eenmaal zit mogen ze dat op grond van overboeking dus niet meer ongedaan maken - iemand uit het vliegtuig verwijderen mag alleen in extreme situaties (wederom: volgens hun eigen regels).

Ofwel: als het transporteren van 4 personeelsleden echt zo belangrijk was hadden ze dat moeten bedenken voordat alle betalende passagiers waren ingestapt en een zetel hadden.
Nadat ze dat hadden verzuimd hadden ze nog de diplomatieke optie om mensen te overtuigen vrijwillig uit te stappen. Dat probeerden ze met vouchers, maar daar zaten niet genoeg mensen op te wachten. Ze hadden vervolgens cash kunnen bieden of kunnen besluiten het personeel dan maar op een andere manier te vervoeren.

Maar helaas. Ze kozen er voor iets anders te doen. En daar mag de wetgever zich nu over buigen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Kassamiep op 13-04-2017 05:44:58 ]
pi_170184752
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 05:36 schreef Kassamiep het volgende:
En daar mag de wetgever zich nu over buigen.
Dit wordt waarschijnlijk buiten de rechtzaal om geschikt.
pi_170184754
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 05:54 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dit wordt waarschijnlijk buiten de rechtzaal om geschikt.
een rechter is geen wetgever.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_170185031
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 05:56 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

een rechter is geen wetgever.
Ze zouden wel naar de jurisdictie van de luchtvaart politie kunnen kijken, die in deze situatie toch de man met geweld van het vliegtuig haalde.
.
  donderdag 13 april 2017 @ 07:58:00 #164
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_170185082
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:11 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Detail: 1000 dollar in United Vouchers. Niet in cash.

En dan waren het schijnbaar ook nog allemaal voucher van $50,- per stuk en het is niet mogelijk om meerdere vouchers tegelijkertijd in te leveren.

Overigens dacht ik dat het om $800,- ging.
吴 曼 迪
pi_170185105
quote:
17s.gif Op donderdag 13 april 2017 07:58 schreef megamandy het volgende:

En dan waren het schijnbaar ook nog allemaal voucher van $50,- per stuk en het is niet mogelijk om meerdere vouchers tegelijkertijd in te leveren.

Overigens dacht ik dat het om $800,- ging.
Dan krijg je dus 20x 50 dollar korting? :D :D wtf
En die vouchers zijn zeker beperkt geldig?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 april 2017 @ 08:02:47 #166
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_170185112
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dit idd. Zolang je er blank uitziet en accentloos NL spreekt is het binnen 3s gebeurd. Die nieuwe automatische controle overigens duurt veel langer.
Die automatische controle werkt bij mij niet nooit en ik denk dat het komt omdat ik een pony heb :')

quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 08:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan krijg je dus 20x 50 dollar korting? :D :D wtf
En die vouchers zijn zeker beperkt geldig?
Ja het is echt te erg :') las het op reddit dat dit de gang van zaken is.
吴 曼 迪
  donderdag 13 april 2017 @ 08:26:38 #167
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_170185283
[..]

Ja het is echt te erg :') las het op reddit dat dit de gang van zaken is.
[/quote]

Klopt, je hebt er echt helemaal niks aan. Dit werd mij ook een keer aangeboden omdat mijn vlucht naar NYC overboekt was. Vaak moet je die vouchers ook uitgeven op het vliegveld. Het eisen van harde cash is daarnaast een te moelijke weg. Verbaasd mij niks dat mensen gewoon willen blijven zitten.
pi_170185387
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:21 schreef falling_away het volgende:

[..]

Nederland is dan weer het andere uiterste.. waar iemand met een half oog naar je paspoort kijkt en je door laat.
Niet als je van de vlucht uit Suriname komt lol.....
Keek naar al mn stempels, vroeg wat ik daar had gedaan en wat ik deze keer in Suriname had gedaan etc etc. Waar ik woonde. Wat voor werk ik deed

En dat terwijl hij kon zien dat hij een Nederlands paspoort in zijn hand had
pi_170185457
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:28 schreef CoExist het volgende:

[..]

Ik snap dat ze het ons vroegen hoor. En ik werd ook wel ff in de. Verleiding gebracht. Maar ik had ook al dingen gepland in NYC en dat zou ik niet meer kunnen doen dan.

Ik vond het alleen erg vervelend dat ze van die Amerikaanse nep-vriendelijkheid ineens niets meer overbleef. Ik blijf toch een betalende reiziger.

Maar goed, staat niet in verhouding wat er met die Aziaat is gebeurd natuurlijk.
Ja, blijft vervelend inderdaad. Vind ze sowieso vaak niet vriendelijk daar.
pi_170185619
En nu gaat United alle passagiers van de vlucht hun ticket terugbetalen. (en in cash als ze geen voucher willen!)

United Airlines to refund tickets for all passengers on infamous flight
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 13 april 2017 @ 09:04:46 #171
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_170185638
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Overigens een jaar geleden of zo een bijzonder leuk artikel gelezen over mensen die juist gebruik maken van een combinatie van oa overbookings, credit card benefits en air miles om niet alleen gratis te reizen, maar er ook nog eens dik aan te verdienen. Die hadden 'de wereld rond vliegen' dus als baan.

Kan het nu niet vinden, want google geeft echt allemaal aan dit incident gerelateerde resultaten als ik op geld verdienen met vliegen & overbookings zoek.
The Points Guy
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_170185872
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Overigens een jaar geleden of zo een bijzonder leuk artikel gelezen over mensen die juist gebruik maken van een combinatie van oa overbookings, credit card benefits en air miles om niet alleen gratis te reizen, maar er ook nog eens dik aan te verdienen. Die hadden 'de wereld rond vliegen' dus als baan.

Kan het nu niet vinden, want google geeft echt allemaal aan dit incident gerelateerde resultaten als ik op geld verdienen met vliegen & overbookings zoek.
Met "Custom date range" kan je die eruit filteren. (of je kan een woord excluden, -video bvb )
Custom date range: Tools button klikken --> Any Time veranderen door Custom range... --> dan krijg je een kalender en twee invulvelden, het tweede aanklikken en einddatum (ergens voor het incident) invullen of via de kalender kiezen.

Bvb: Before 4 april 2017

(bij mij werkt de kalender niet goed, verwisselt dag en maand, 1 april wordt 4 januari, maar dat is een foute instelling op mijn pc gok ik.)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_170194467
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 08:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan krijg je dus 20x 50 dollar korting? :D :D wtf
En die vouchers zijn zeker beperkt geldig?
Tot een jaar na afgifte meestal. En vanzelfsprekend niet geldig in populaire periodes.
  donderdag 13 april 2017 @ 18:28:54 #174
62913 Blik
The one and Only!
pi_170194881
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 18:00 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Tot een jaar na afgifte meestal. En vanzelfsprekend niet geldig in populaire periodes.
Wat een schijtbeloning...
  donderdag 13 april 2017 @ 18:36:18 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170194994
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 09:25 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Met "Custom date range" kan je die eruit filteren. (of je kan een woord excluden, -video bvb )
Custom date range: Tools button klikken --> Any Time veranderen door Custom range... --> dan krijg je een kalender en twee invulvelden, het tweede aanklikken en einddatum (ergens voor het incident) invullen of via de kalender kiezen.

Bvb: Before 4 april 2017

(bij mij werkt de kalender niet goed, verwisselt dag en maand, 1 april wordt 4 januari, maar dat is een foute instelling op mijn pc gok ik.)
Amerikaanse datuminstellingen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170195798
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 18:28 schreef Blik het volgende:

[..]

Wat een schijtbeloning...
Nouja, als je dezelfde route minstens 20x per jaar aflegt - wat voor sommige mensen in de VS niet heel zeldzaam is - is het wel leuk natuurlijk.
  donderdag 13 april 2017 @ 19:15:52 #177
62913 Blik
The one and Only!
pi_170195885
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 19:12 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Nouja, als je dezelfde route minstens 20x per jaar aflegt - wat voor sommige mensen in de VS niet heel zeldzaam is - is het wel leuk natuurlijk.
Maar de meesten die dat doen hoeven hun eigen ticket niet te betalen (zakelijk). Dus wat heb je er dan aan?
  donderdag 13 april 2017 @ 19:48:11 #178
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_170196730
Damage report:

http://edition.cnn.com/20(...)ney-speak/index.html
quote:
Dao suffered "a significant concussion as a result of disembarking that plane," Demetrio said in a news conference in Chicago.

He also lost two front teeth, has a broken nose and incurred injuries to his sinuses, and will be "undergoing reconstructive surgery in that regard," Demetrio said.
pi_170200015
Hoorde een paar jaar geleden een verhaal van een vriendin over haar baas die werd geweigerd op een overboekte vlucht. Mocht het vliegtuig niet meer in. Was een zakenman, vloog zo ongeveer meer dan dat hij op de grond was, betaalde de hoofdprijs voor business class, kwam altijd op het laatst mogelijke moment aan dat nodig was omdat tijd geld is, en wilde die keer vanuit China gewoon zo snel mogelijk naar huis (Nederland). En dat kon dus niet. Want er hadden meer mensen geboekt dan er plaatsen waren en hij was net te laat. Er was intensief contact tussen baas, bedrijf (vriendin) en luchtvaartmaatschappij om het toch gedaan te krijgen.

Vond het zo bizar! Hoe kan je één van je beste klanten zò behandelen? Die vent heeft ervoor betaald. En grof geld.

Weet niet hoe het uiteindelijk is afgelopen. Ben daar eigenlijk nog steeds benieuwd naar, maar ik denk dat hij achter heeft moeten blijven en een volgende vlucht heeft moeten pakken.
Somebody that I used to know
  donderdag 13 april 2017 @ 21:24:02 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170200090
quote:
Darn :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170200329
quote:
2s.gif Op donderdag 13 april 2017 21:21 schreef Postbus100 het volgende:
Hoorde een paar jaar geleden een verhaal van een vriendin over haar baas die werd geweigerd op een overboekte vlucht.
Dit is dus een ander verhaal. Hier was geen sprake van overbooking en de betreffende passagier zat al in het vliegtuig.
pi_170200399
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 21:28 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dit is dus een ander verhaal. Hier was geen sprake van overbooking en de betreffende passagier zat al in het vliegtuig.
Dat weet ik.
Somebody that I used to know
pi_170208174
quote:
2s.gif Op donderdag 13 april 2017 21:21 schreef Postbus100 het volgende:
Hoorde een paar jaar geleden een verhaal van een vriendin over haar baas die werd geweigerd op een overboekte vlucht. Mocht het vliegtuig niet meer in. Was een zakenman, vloog zo ongeveer meer dan dat hij op de grond was, betaalde de hoofdprijs voor business class, kwam altijd op het laatst mogelijke moment aan dat nodig was omdat tijd geld is, en wilde die keer vanuit China gewoon zo snel mogelijk naar huis (Nederland). En dat kon dus niet. Want er hadden meer mensen geboekt dan er plaatsen waren en hij was net te laat. Er was intensief contact tussen baas, bedrijf (vriendin) en luchtvaartmaatschappij om het toch gedaan te krijgen.

Vond het zo bizar! Hoe kan je één van je beste klanten zò behandelen? Die vent heeft ervoor betaald. En grof geld.

Weet niet hoe het uiteindelijk is afgelopen. Ben daar eigenlijk nog steeds benieuwd naar, maar ik denk dat hij achter heeft moeten blijven en een volgende vlucht heeft moeten pakken.
Als je op het laatste nippertje aankomt schijn je ook nog eens de meeste kans te maken dat je bij overbooking geen boarding pass krijgt. Overigens wel verbaasd dat ze ook businessclass overbooken, dat lijkt me strategisch een heel domme zet. Dat zijn vaak mensen die veel betalen, veel reizen en haast hebben :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170208181
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 07:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je op het laatste nippertje aankomt schijn je ook nog eens de meeste kans te maken dat je bij overbooking geen boarding pass krijgt. Overigens wel verbaasd dat ze ook businessclass overbooken, dat lijkt me strategisch een heel domme zet. Dat zijn vaak mensen die veel betalen, veel reizen en haast hebben :o
Wanneer ik niet meekan dat gaat niemand., sloop desnoods het vliegtuig.
pi_170208244
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 april 2017 07:36 schreef Stien_Struis het volgende:
Wanneer ik niet meekan dat gaat niemand., sloop desnoods het vliegtuig.
Tsja, heb jij even pech. Want ze mogen dit dus gewoon doen, je je boarding pass weigeren. Ook als het hun schuld is. Daar zijn dan wel regels aan verbonden, zoals kinderen weigeren ze niet en betalende reizigers gaan voor niet betalende reizigers zoals personeel. Maar zolang ze zich aan de regels houden heb je gewoon dikke pech. Tenzij je liever op een politiebureau zit.

Als je al in het vliegtuig zit is het een heel ander verhaal, schijnt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170208252
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 07:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, heb jij even pech. Want ze mogen dit dus gewoon doen, je je boarding pass weigeren. Ook als het hun schuld is. Daar zijn dan wel regels aan verbonden, zoals kinderen weigeren ze niet en betalende reizigers gaan voor niet betalende reizigers zoals personeel. Maar zolang ze zich aan de regels houden heb je gewoon dikke pech. Tenzij je liever op een politiebureau zit.

Als je al in het vliegtuig zit is het een heel ander verhaal, schijnt.
Met lekke band gaat dat ding niet opstijgen en dan maar op politiebureau
pi_170208255
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 07:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je op het laatste nippertje aankomt schijn je ook nog eens de meeste kans te maken dat je bij overbooking geen boarding pass krijgt. Overigens wel verbaasd dat ze ook businessclass overbooken, dat lijkt me strategisch een heel domme zet. Dat zijn vaak mensen die veel betalen, veel reizen en haast hebben :o
En vaak last minute afzeggen. Iets van 5% a 10% afhankelijk van de route.
En aangezien airlines voor zakenlui vaak alleen refundable tickets aanbieden...
pi_170208258
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 april 2017 07:49 schreef Stien_Struis het volgende:

Met lekke band gaat dat ding niet opstijgen en dan maar op politiebureau
En waarschijnlijk mag je alle schade betalen. Succes!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170208272
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 07:49 schreef Kassamiep het volgende:

En vaak last minute afzeggen. Iets van 5% a 10% afhankelijk van de route.
En aangezien airlines voor zakenlui vaak alleen refundable tickets aanbieden...
Misschien moet je dan een ander soort ticket aanbieden. Een "deze vlucht is vol, maar als mensen niet op komen dagen mag u als laatste nog aan boord" goedkoop ticket.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170208285
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 07:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien moet je dan een ander soort ticket aanbieden. Een "deze vlucht is vol, maar als mensen niet op komen dagen mag u als laatste nog aan boord" goedkoop ticket.
Pure last minutes, voor mensen die het niet uitmaakt waar ze heen gaan ? Helaas zijn daar niet zoveel belangstellenden voor - zeker met de kortere binnenlandse vluchten.

Dus overboeken en dan mensen met vouchers paaien als er toch teveel op komen dagen is veel winstgevender. Tenzij je stom bent en geweld gaat gebruiken ;)
  vrijdag 14 april 2017 @ 07:58:20 #191
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_170208290
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 07:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien moet je dan een ander soort ticket aanbieden. Een "deze vlucht is vol, maar als mensen niet op komen dagen mag u als laatste nog aan boord" goedkoop ticket.
Zoiets als dit?

:')
  vrijdag 14 april 2017 @ 09:36:19 #192
62913 Blik
The one and Only!
pi_170209177
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 april 2017 07:49 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Met lekke band gaat dat ding niet opstijgen en dan maar op politiebureau
Leuk die grootspraak... Hoe wilde jij vanuit het vliegtuig naar beneden komen en vervolgens een lekker band veroorzaken dan? Een vliegtuigband is geen fietsband waar je een mes in kan steken. Dat is een extra dikke, zwaar verstevigd stuk rubber
pi_170209688
Amerikaanse idioten. Iedereen tuint zowat in die nep Amerikaanse vriendelijkheid.
Amerikanen draait het alleen om geld en denken dat hun wil hun wil hun wet is.

We moeten ervoor zorgen dat dit soort praktijken geen voet op Europese bodem krijgen. Zo wel, keihard afstraffen dat soort praktijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gruj0 op 14-04-2017 10:18:41 ]
pi_170216205
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 10:04 schreef Gruj0 het volgende:
Amerikaanse idioten. Iedereen tuint zowat in die nep Amerikaanse vriendelijkheid.
Amerikanen draait het alleen om geld en denken dat hun wil hun wil hun wet is.

We moeten ervoor zorgen dat dit soort praktijken geen voet op Europese bodem krijgen. Zo wel, keihard afstraffen dat soort praktijken.
In de rest van de wereld draait het gelukkig niet om geld :z
Dit is een extreem voorbeeld dat ook in Amerika ernstig veroordeeld wordt. En overboekingen komen overal voor ook bij Europese maatschappijen.
Alpha kenny one
  vrijdag 14 april 2017 @ 17:04:22 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170217732
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:47 schreef falling_away het volgende:

[..]

In de rest van de wereld draait het gelukkig niet om geld :z
Dit is een extreem voorbeeld dat ook in Amerika ernstig veroordeeld wordt. En overboekingen komen overal voor ook bij Europese maatschappijen.
Behalve dat dit geen overboeking is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 14-04-2017 18:32:35 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170218416
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 10:04 schreef Gruj0 het volgende:
Amerikaanse idioten. Iedereen tuint zowat in die nep Amerikaanse vriendelijkheid.
Amerikanen draait het alleen om geld en denken dat hun wil hun wil hun wet is.

We moeten ervoor zorgen dat dit soort praktijken geen voet op Europese bodem krijgen. Zo wel, keihard afstraffen dat soort praktijken.
Ironisch genoeg zijn de Europese regels MINDER klantvriendelijk dan de Amerikaanse.
pi_170218530
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:47 schreef falling_away het volgende:

[..]

In de rest van de wereld draait het gelukkig niet om geld :z
Dit is een extreem voorbeeld dat ook in Amerika ernstig veroordeeld wordt. En overboekingen komen overal voor ook bij Europese maatschappijen.
Maar zou een Europeese luchtvaartbeveiliger of in Nederland de KMAR in zo'n situatie een klant met geweld uit een vliegtuig trekken?
.
  vrijdag 14 april 2017 @ 18:08:01 #198
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_170218871
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 17:51 schreef Fer het volgende:
Maar zou een Europeese luchtvaartbeveiliger
En zou de betreffende Europeese luchtvaartbeveiliger zich valselijk voordoen als politie?

Het is op zoveel niveaus zo fout gegaan daar 8)7
pi_170219929
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nou, uit de pers. 4 man sterk. Die moesten naar een vliegtuig dat elders op hen wachtte om te kunnen vertrekken aangezien zij crew voor dat vliegtuig waren.
Dan lijkt me het logisch dat je die voor volbetaalde pasagiers laat gaan Anders heb je elders een heel vliegtuig dat niet kan vliegen.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_170224182
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 18:54 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Dan lijkt me het logisch dat je die voor volbetaalde pasagiers laat gaan Anders heb je elders een heel vliegtuig dat niet kan vliegen.
Dan bied je die reizigers cash om uit te stappen of huur je lokaal personeel in. Het is gewoon een domme geldkwestie.
.
pi_170224488
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 18:54 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Dan lijkt me het logisch dat je die voor volbetaalde pasagiers laat gaan Anders heb je elders een heel vliegtuig dat niet kan vliegen.
Desnoods zoek je voor die lui alternatief vervoer. Op ieder groot vliegveld kun je privejets of een heli huren als een taxi niet snel genoeg is.
pi_170224805
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:21 schreef Fer het volgende:

Dan bied je die reizigers cash om uit te stappen of huur je lokaal personeel in. Het is gewoon een domme geldkwestie.
Ze hebben die mensen geld geboden en een hotelovernachting. En lokaal personeel? Waar basel je over? Natuurlijk is het een geldkwestie, het is een luchtvaartmaatschappij. Dat zijn doorgaans geen filantropische instellingen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Tango5Romeo op 14-04-2017 21:47:24 ]
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_170225081
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Desnoods zoek je voor die lui alternatief vervoer. Op ieder groot vliegveld kun je privejets of een heli huren als een taxi niet snel genoeg is.
Natuurlijk zoek je voor je eigen personeel geen alternatief vervoer. Je bent een luchtvaartmaatschappij.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_170225292
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:46 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Natuurlijk zoek je voor je eigen personeel geen alternatief vervoer. Je bent een luchtvaartmaatschappij.
Sarcasme?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')