Ze hebben 'm dus zo hard geslagen dat de man amper lijkt te weten waar hij is.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:47 schreef myShizzle het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)s/851228695360663552
Filmpje. Man komt terug in de cabine, bebloed en verward.
Heel erg vaag en te gek voor woorden om zo met je klanten om te gaan.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ze hadden gewoon de prijs moeten verhogen totdat iemand er vrijwillig af wou. Bij 2000 dollar had waarschijnlijk wel iemand ja gezegd. Dit gaat ze miljoenen kosten.
Dat was niet het probleem. Alles zat gewoon vol en opeens moesten er 4 personeelsleden mee. Blijkbaar hebben die volgens een contract (zoiets las ik op reddit) altijd recht op een stoel, terwijl betaalde passagiers dat niet hebben. Ze lieten de computer toen iemand kiezen. Er was dus geen sprake van een stoel die 2 keer aan iemand toegewezen was bij het boeken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Lijkt me dat als een stoel al bezet is, het een probleem is geworden van degene die later aankomt voor die stoel, om het maar zo te zeggen.
Dit hadden ze moeten oplossen met degene die daar uiteindelijk in kwam te zitten en niet met degene die er al zat.
quote:my comment reposted from a previously deleted thread:
I was on this flight and want to add a few things to give some extra context. This was extremely hard to watch and children were crying during and after the event.
When the manager came on the plane to start telling people to get off someone said they would take another flight (the next day at 2:55 in the afternoon) for $1600 and she laughed in their face.
The security part is accurate, but what you did not see is that after this initial incident they lost the man in the terminal. He ran back on to the plane covered in blood shaking and saying that he had to get home over and over. I wonder if he did not have a concussion at this point. They then kicked everybody off the plane to get him off a second time and clean the blood out of the plane. This took over an hour.
All in all the incident took about two and a half hours. The united employees who were on the plane to bump the gentleman were two hostesses and two pilots of some sort.
This was very poorly handled by United and I will definitely never be flying with them again.
Edit 1:
I will not answer questions during the day as I have to go to work, this is becoming a little overwhelming
Denk dat ze in de rechtszaal dat contract als wc papier kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat was niet het probleem. Alles zat gewoon vol en opeens moesten er 4 personeelsleden mee. Blijkbaar hebben die volgens een contract (zoiets las ik op reddit) altijd recht op een stoel, terwijl betaalde passagiers dat niet hebben.
Mooi om te zien maar ik ben wel nog cynisch erover hoeveel last United er echt van gaat hebben. Mensen zijn snel outraged vandaag de dag, maar nog sneller zijn ze alles weer vergeten....quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:03 schreef kmkmmr het volgende:
Op internet wordt United nu keihard aangepakt. Mensen boeken hun vluchten om, geven aan dat ze United boycotten en nooit meer zullen gebruiken, ALLE EERDERE ONAANGENAME ZAKEN van United komen nu weer één voor één naar boven...
Ik hoop dat ze het goed gaan voelen in China...quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mooi om te zien maar ik ben wel nog cynisch erover hoeveel last United er echt van gaat hebben. Mensen zijn snel outraged vandaag de dag, maar nog sneller zijn ze alles weer vergeten....
quote:The incident, which unfolded on Sunday, was the number one trending topic Tuesday on Weibo, China's answer to Twitter, attracting more than 100 million views.
...
China is the second largest aviation market in the world and a key focus for United, which claims it "operates more nonstop US-China flights, and to more cities in China, than any other airline."
http://edition.cnn.com/20(...)-off-china-reaction/
Waait wel over. Op veel lijnen kan je simpelweg niet om United heen. Daarnaast zal de prijs bij de concurrentie omhoog gaan als mensen United links laten liggen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mooi om te zien maar ik ben wel nog cynisch erover hoeveel last United er echt van gaat hebben. Mensen zijn snel outraged vandaag de dag, maar nog sneller zijn ze alles weer vergeten....
Het is sowieso vreemd dat de politie op deze manier ingrijpt (voor onze begrippen)... Wat nog frappanter is is dat grote bedrijven de politie gebruiken met geweld hun zin te krijgen. De politie is er om orde te handhaven...quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik ben benieuwd wat er tegen die beveiligers is gezegd.
Zo van 'er is een lastige passagier aan boord, haal hem er desnoods met geweld af' of 'iemand moet het vliegtuig verlaten door een overboeking is en is daar niet blij mee, probeer hem met een discussie over te halen'. Heb het idee dat dit weer typisch Amerikaanse toestanden zijn waarbij meteen naar geweld gegrepen wordt. Altijd uitgaan van dat iemand meteen een crimineel is.
Beveiliging of politie gaan daar meestal wel in met een bepaalde instelling.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:13 schreef kmkmmr het volgende:
[..]
Het is sowieso vreemd dat de politie op deze manier ingrijpt (voor onze begrippen)... Wat nog frappanter is is dat grote bedrijven de politie gebruiken met geweld hun zin te krijgen. De politie is er om orde te handhaven...
De politie die het zo heeft uitgevoerd is ook echt niet goed bij hun hoofd... Bedenk dan hoe uberhaupt het vliegtuig is ingekomen als-ie daar niet hoort...Gewoon, verstand op nul en trekken met dat lichaam
Zal wel belangrijk personeel zijn geweest voor United Airlines dat ze de slechte publiciteit en waarschijnlijke rechtszaak op de koop toe nemen. Ik wil namen en rugnummers, dit zijn de toppers van de avation branche.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:30 schreef kipknots het volgende:
Het ging ook nog eens om een klein stukje, iets van 4 uur rijden. Had lekker als organisatie een taxi gebeld voor je personeel, dan waren ze ook nog wel op tijd op het andere vliegveld geweest.
Die stellen geen vragen, die krijgen orders.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik ben benieuwd wat er tegen die beveiligers is gezegd.
Dat een vliegtuig overboek raakt, kan op twee manieren gebeuren:quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:49 schreef Momo... het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe overboeken normaal gebeurd, zeker als het om meerdere stoelen gaat. Als twee mensen beide stoel 5B selecteren dan moet hij bij de tweede die boekt toch zeggen dat de stoel al bezet is? Die zullen beide echt niet in dezelfde tiende seconde boeken. Als ik vlieg en ik moet er die dag echt zijn voor begin rondreis/concert dan zou ik ook super pissig worden als ik niet meer mee kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |