abonnement Unibet Coolblue
pi_170146378
quote:
Passagier met geweld uit overboekt vliegtuig gezet
Een passagier is in Chicago met geweld uit een vliegtuig gezet. Het toestel van United Airlines was gisteren overboekt en de man weigerde vrijwillig zijn stoel op te geven.

Een passagier filmde hoe agenten de man uit het vliegtuig zetten. Ze trokken hem uit zijn stoel en sleepten hem door het gangpad naar de uitgang. Medepassagiers reageren geschokt: "Wat doet u? Dit is verkeerd", zegt een vrouw in het filmpje. De man was van Chicago op weg naar Louisville in Kentucky, een afstand met de auto van een kleine 500 kilometer.

Volgens de maker van de opname vroeg het vliegtuigpersoneel eerst om vrijwilligers die een andere vlucht wilden nemen. Ze kregen een gratis hotelovernachting en een vergoeding aangeboden. Die was eerst bijna 400 euro en werd later verdubbeld.

Omdat geen van de passagiers op het aanbod inging, zei een medewerker van de luchtvaartmaatschappij dat een computer zou bepalen welke passagiers van boord moesten. Een koppel dat geloot was, verliet het vliegtuig zonder verzet. Maar de man die uiteindelijk met geweld het toestel uit gesleurd werd, bleef zitten. Hij zei dat hij een dokter was en dat hij in een ziekenhuis afspraken had met patiënten, aldus de filmer tegen de Amerikaanse krant Courier Journal.

United Airlines bevestigt dat de vlucht overboekt was. "Een passagier weigerde het vliegtuig vrijwillig te verlaten, waarna we de politie naar de gate hebben geroepen", staat in de verklaring. De Amerikaanse luchtvaartmaatschappij biedt excuses aan voor de overboekte vlucht en stelt een intern onderzoek in. Topman Oscar Munoz zegt ook dat de passagier benaderd zal worden om "de kwestie op te lossen".

KLM laat weten dat het bij de Nederlandse luchtvaartmaatschappij zo ver niet zal komen. "Overboeking komt bij ons heel incidenteel voor", zegt een woordvoerder.

Als het gebeurt, worden reizigers bij het instappen al geweigerd en kunnen ze een vergoeding krijgen.

http://nos.nl/artikel/216(...)vliegtuig-gezet.html
Passagier wordt schandalig met geweld uit een vliegtuig van United Airlines gehaald, doordat United Airlines 4 medewerkers nodig had. CEO van United Airlines gooide nog wat olie door te zeggen in een mail dat hij achter het besluit staat

pi_170146494
Ik snap echt niet dat ze dit niet gewoon aan de gate opgelost hebben. Dit soort situaties zullen best vaak voorkomen, maar om het zo uit de klauwen te laten lopen... om dan vervolgens met de slechtse 'excuses' ooit te komen... gaat lekker, United!

pi_170146517
Moet je de beurskoers van United eens zien
pi_170146521
mag hopen dat hij ze aanklaagt voor vele miljoenen....
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_170146579
'Passagiers moeten de instructies opvolgen van het personeel'

Yeah, right, united heeft met winstbejag een kist overboekt. En nu moet een passagier daarvan de dupe worden en krijgt hij nog de schuld ook?

Rot lekker op. Idioot.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_170146618
De computer zou bepalen wie van boord moest. Het lijkt mij sterk dat ze een computerprogramma hebben speciaal voor deze ene keer dat mensen niet bij de gate al zijn tegengehouden en de inmiddels ingestapte mensen niet vrijwillig wilden vertrekken.

Ook handig dat zo'n programma nu net de chinees selecteert. Een bevolkingsgroep die normaal gesproken redelijk volgzaam is en niet teveel tegenspreekt.
pi_170146660
Dat je mensen niet meeneemt omdat je personeel moet vervoeren is al bizar, maar dat je dat dan ook nog eens pas doet als iedereen al in het vliegtuig zit is gewoon stupide. Los dat soort zaken op voordat mensen in het vliegtuig gaan zitten, of de medewerkers hebben gewoon pech.
pi_170146753
Ik ben verbaasd dat ze dachten er mee weg te komen. Dat soort dingen staan tegenwoordig meteen op het internet.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  dinsdag 11 april 2017 @ 14:32:15 #9
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_170146808
Hoe kan het eigenlijk dat die mensen dan al in het vliegtuig zaten :? Je krijgt toch een ticket met een stoelnummer en dat kan toch maar 1x voorkomen :? Daarbij kun je toch nooit meer boarding passen afgeven dan plaatsen in het vliegtuig? Hoe kan dit in godsnaam?
Don't let my username fool you...
pi_170146855
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 14:32 schreef Metalfreak het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat die mensen dan al in het vliegtuig zaten :? Je krijgt toch een ticket met een stoelnummer en dat kan toch maar 1x voorkomen :? Daarbij kun je toch nooit meer boarding passen afgeven dan plaatsen in het vliegtuig? Hoe kan dit in godsnaam?
United Airlines had besloten 4 extra medewerkers te vervoeren, maar het vliegtuig is vol dus moesten er 4 passagiers uit
  dinsdag 11 april 2017 @ 14:35:57 #11
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_170146862
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 14:35 schreef Sunst0rm het volgende:

[..]

United Airlines had besloten 4 extra medewerkers te vervoeren, maar het vliegtuig is vol dus moesten er 4 passagiers uit
Waarom zijn die medewerkers dan belangrijker dan die passagiers en waarom werd die beslissing niet genomen alvorens de boarding passen te verdelen :?
Don't let my username fool you...
pi_170146864
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 14:32 schreef Metalfreak het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat die mensen dan al in het vliegtuig zaten :? Je krijgt toch een ticket met een stoelnummer en dat kan toch maar 1x voorkomen :? Daarbij kun je toch nooit meer boarding passen afgeven dan plaatsen in het vliegtuig? Hoe kan dit in godsnaam?
Gewoon de passagier inchecken zoals het hoort en dan van mening zijn dat er ook nog een x-aantal personeelsleden moeten meevliegen.
  dinsdag 11 april 2017 @ 14:37:05 #13
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170146884
Gejank om niets. Kneuzenkermis.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_170146907
En de andere 3 passagiers die van boord moesten? Of was meneer de 1e en hebben ze na dit gebeuren besloten dat dit toch teveel negatieve publiciteit opleverde? Of hadden de personeelsleden leggings aan en mochten ze uiteindelijk toch niet mee? Lekkere maatschappij!
pi_170146935
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 14:38 schreef Polenbatser het volgende:
ten? Of was meneer de 1e en hebben ze na dit gebeuren besloten dat dit toch teveel negatieve publiciteit opleverde?
Wat ik begrepen heb, had een ouder echtpaar het toestel al verlaten.
pi_170146959
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 14:37 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Gejank om niets. Kneuzenkermis.
Totdat het je zelf overkomt, zolderkamerautist.
pi_170146962
Die hotelovernachting en vergoeding he.. Is dat cash of een soort van voucher?
Gewoon voor als het me een keer overkomt.
pi_170146978
Waarom als United Airlines niet gewoon geld bieden voor een vrijwilliger? Verhoog prijs tot de eerste die zegt bereid te zijn. Nieuw ticket + $500 zou waarschijnlijk al genoeg zijn.
pi_170147009
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 14:42 schreef KrappeAuto het volgende:
Nieuw ticket + $500 zou waarschijnlijk al genoeg zijn.
Niet dus:
quote:
Ze kregen een gratis hotelovernachting en een vergoeding aangeboden. Die was eerst bijna 400 euro en werd later verdubbeld.
pi_170147012
De beste man was overigens dokter. Weigerde om zijn seat op te geven omdat hij in de ochtend afspraken met zijn patiënten had staan.

quote:
Two gave up their seats willingly, but another passenger, a man who said he was a doctor, would not give up his seat when asked to leave the flight. The video shows him being approached by security, tossed against a metal armrest and then pulled from his seat and and dragged down the aisle as he screamed and other passengers looked on in horror.

The bloodied, disoriented man was eventually allowed to re-board flight 3411, which took off O'Hare International Airport two hours behind schedule.

The man was unwilling to give up his seat because he had patients to see in the Louisville-area early Monday.
http://www.nj.com/news/in(...)d_united_flight.html
pi_170147054
https://mobile.twitter.co(...)s/851228695360663552

Filmpje. Man komt terug in de cabine, bebloed en verward.
Heel erg vaag en te gek voor woorden om zo met je klanten om te gaan.
pi_170147059
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 14:41 schreef Stranger het volgende:
Die hotelovernachting en vergoeding he.. Is dat cash of een soort van voucher?
Gewoon voor als het me een keer overkomt.
Voucher. Geen cash.
pi_170147108
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 14:41 schreef Stranger het volgende:
Die hotelovernachting en vergoeding he.. Is dat cash of een soort van voucher?
Gewoon voor als het me een keer overkomt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 14:47 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Voucher. Geen cash.
In Amerika weet ik niet. Binnen de EU moet men een vergoeding gewoon in Euro's uitbetalen bij een instapweigering.
  dinsdag 11 april 2017 @ 14:52:29 #24
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_170147135
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 14:32 schreef Metalfreak het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat die mensen dan al in het vliegtuig zaten :? Je krijgt toch een ticket met een stoelnummer en dat kan toch maar 1x voorkomen :? Daarbij kun je toch nooit meer boarding passen afgeven dan plaatsen in het vliegtuig? Hoe kan dit in godsnaam?
Dit keer is het anders omdat personeel opeens mee moest, maar ik heb wel eens niet kunnen boarden op Schiphol omdat de vlucht overboekt was. Met nog 10 andere mensen. Best bizar. Gewoon opeens zo van 'oh het vliegtuig is vol'. Kregen we wel een nacht bij het Hilton aangeboden, maar alleen als je ver weg woonde ( :') ) Toen maar gezegd dat we uit Groningen kwamen oid. Soms zijn ze echt zo cheap ass.

edit: wel 15 jaar geleden dit. Dus ik weet niet hoe het nu is.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 11 april 2017 @ 14:55:10 #25
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_170147173
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 14:41 schreef Stranger het volgende:
Die hotelovernachting en vergoeding he.. Is dat cash of een soort van voucher?
Gewoon voor als het me een keer overkomt.
Bij United proberen ze je af te schepen met vouchers van 50 usd per stuk die je niet mag combineren, een vervaldatum hebben en beperkingen hebben qua vluchten. Hotels zeggen ze toe totdat je buiten staat en dan zit alles ineens vol.

Je mag gewoon cash eisen ipv vouchers.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')