abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170170780
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:17 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Als je maar twee uur per dag hoeft te werken heb je inderdaad zat tijd om te poetsen 8-)

Tombo, hoe vindt je oudste de baby eigenlijk?
Ik moet ook baby knuffelen, de hele dag liedjes zingen voor goedzakje, flesjes geven, wasjes doen, sporten, seksen, koffie drinken en met de hond wandelen.
Geen idee wanneer ik zou moeten poetsen.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_170170881
Robotstofzuigers O+
1936 huis met zeer veel drempels -O-
disclaimer
pi_170170941
Hmmm een robotstofzuiger trouwens doet die ook de hoekjes? Of stofzuigt hij met franse slag net zoals de gemiddelde man?
pi_170171732
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 09:51 schreef Selvaria het volgende:
Hier hielp het ook niet, Sab Simplex overigens ook niet. Beide kindjes reageerden hier heel sterk op mijn voeding, citrusvruchten, thee, chocola, melkproducten mijd ik nu allemaal en sindsdien helemaal geen krampjes meer, al vanaf 2 of 3 weken. Helaas geldt dit niet voor alle kindjes. ;(

Blue, jij vroeg gisteren geloof ik nog naar de grote spenenzoektocht geloof ik. De Difrax S-fles met kleinste speen pakt ze zonder al te veel huilen. :) Nu nog leren eruit te drinken. :') Ze begint zoals aan de borst, korte bewegingen om de melk te laten toeschieten, maar vervolgens schrikt ze dat er direct melk kont en laat ze veel uit haar mondhoeken lopen. Gisteren was er na 3 kwartier proberen 30cc op uit de fles. Ik gok dat ze de helft heeft doorgeslikt en de helft weg heeft laten lopen. We zijn er nog lang niet, maar het is ook geen instant langdurige paniek meer als er een speen in haar mond wordt gestopt. Hopelijk valt het kwartje een dezer weken.
Heb je alle verschillende manieren van flesvoeding geven geprobeerd? In het ziekenhuis (ik loop stage op een kinderafdeling) geven we kindjes ook wel eens flesvoeding als ze op hun zij liggen, zodat ze het ademhalen en drinken beter zelf kunnen regelen. Bijvoorbeeld door je voeten op een laag krukje te zetten zodat ze op/tussen je benen kan liggen en dan drinken terwijl ze op haar zij ligt. Quoi heeft dat volgens mij ook met M. gedaan.
Volgens mij heet die manier early feeding skills (wordt ook gebruikt bij prematuren).

Misschien heb je het ook al geprobeerd, maar had er volgens mij nog niks over gelezen.
Live the life you love, love the life you live.
pi_170171971
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 18:04 schreef ReginaFalange het volgende:
Hmmm een robotstofzuiger trouwens doet die ook de hoekjes? Of stofzuigt hij met franse slag net zoals de gemiddelde man?
ik controleer hem niet zo streng eigenlijk :+
Maar hij gaat zo ver mogelijk gok ik, en aangezien hij ook onder en achter de bank zuigt is ie sowieso al beter dan ik *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_170173641
Hm, in CHI is er nu een te winnen, maar ook met coupon te koop voor nog geeen 64 euro. Ik moet man even virtueel lief aankijken (aanbieding is alleen vandaag en ik zie man niet meer vandaag :'))
pi_170173723
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee dat niet maar hij slaapt al drie uur in de box _O-
*O*

Postepidurale hoofdpijn is van een hele andere orde. Als in: dan lig je plat en blijf je plat, want anders voelt het of je ter plekke doodgaat.
pi_170174055
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:44 schreef WupWup het volgende:

[..]

*O*

Postepidurale hoofdpijn is van een hele andere orde. Als in: dan lig je plat en blijf je plat, want anders voelt het of je ter plekke doodgaat.
Ja dat is idd bij nader inzien wat anders dan een hoofdpijntje ja :Y
Asdonkse: Rijpt zeer vroeg tot vroeg (2de kersenweek). Matig grote kers met slechte houdbaarheid en slechte vervoerbaarheid. Smaakt alleen goed indien niet overrijp. Bloeitijd vroeg, S-allelen: onbekend.
  woensdag 12 april 2017 @ 20:03:28 #284
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_170174305
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 18:04 schreef ReginaFalange het volgende:
Robotstofzuiger O+ onmisbaar in een huis met drie katten en een slechte huisvrouw. Wij hebben een roomba en die heeft een uistekend borsteltje waarmee hij de hoeken doet. Helaas schuift hij niet je stoelen aan de kant en zuigt de trap. Mede daarvoor heb ik sinds een paar weken nu een poetshulp :@
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_170174365
Wij hebben ook een Roomba. We hadden er eerst eenz onder borsteltje en die liet mooi een randje kruimels overal liggen.

Nu nog zorgen dat de vloer vrij is van speelgoed/kleding/anderezooi.
pi_170174420
Ik ben ook blij met onze robot. Alleen loopt hij soms vast onder 1 van onze stoelen.

M is niet helemaal lekker. Geen verhoging ofzo, maar wel hoesten en snotneus.
En ze heeft haar hoofd gestoten ;(
pi_170174574
*place order*

Miez zielig :'(
pi_170174594
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:03 schreef Chanty het volgende:

[..]

Robotstofzuiger O+ onmisbaar in een huis met drie katten en een slechte huisvrouw. Wij hebben een roomba en die heeft een uistekend borsteltje waarmee hij de hoeken doet. Helaas schuift hij niet je stoelen aan de kant en zuigt de trap. Mede daarvoor heb ik sinds een paar weken nu een poetshulp :@
Die ' :@ ' smiley is onnodig mevrh, niks mis mee

Ooit nemen wij er ook weer eentje. Lijkt me heerlijk
Asdonkse: Rijpt zeer vroeg tot vroeg (2de kersenweek). Matig grote kers met slechte houdbaarheid en slechte vervoerbaarheid. Smaakt alleen goed indien niet overrijp. Bloeitijd vroeg, S-allelen: onbekend.
pi_170175358
Wij hebben een hond die meent dat het nodig is om 6 lagen vacht te hebben en die laat hij dus het gehele voorjaar en de zomer overal rond slingeren. Dus in alle hoekjes liggen stukjes hond.

Daarom is een poetsfreule waarschijnlijk effectiever dan een robot stofzuiger. Maar zou wel lekker zijn om die stofzuiger gewoon een paar keer per week aan te zetten en zelf maar 1 x te stofzuigen.
pi_170175444
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:31 schreef ReginaFalange het volgende:
Wij hebben een hond die meent dat het nodig is om 6 lagen vacht te hebben en die laat hij dus het gehele voorjaar en de zomer overal rond slingeren. Dus in alle hoekjes liggen stukjes hond.

Daarom is een poetsfreule waarschijnlijk effectiever dan een robot stofzuiger. Maar zou wel lekker zijn om die stofzuiger gewoon een paar keer per week aan te zetten en zelf maar 1 x te stofzuigen.
Sommige robots zijn niet geschikt voor hoeken, maar andere wel *) Mijne heeft een soort van kwastjes die hij langs de hoeken haalt en het dan opzuigt.

Ik heb trouwens een verslaving. Babykleding ;( Heeft iemand zaakjes voor een geldboom?
pi_170175593
Oh, iemand die een hoekjes stofzuiger kan aanraden? *)

Ja, baby kleding... goedzakje heeft nu maat 62 en heeft in maat 62, 68 en 74 meer kleding dan hij waarschijnlijk aan kan voor hij eruit is gegroeid. -O-
pi_170175931
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 18:39 schreef Poekie1993 het volgende:

[..]

Heb je alle verschillende manieren van flesvoeding geven geprobeerd? In het ziekenhuis (ik loop stage op een kinderafdeling) geven we kindjes ook wel eens flesvoeding als ze op hun zij liggen, zodat ze het ademhalen en drinken beter zelf kunnen regelen. Bijvoorbeeld door je voeten op een laag krukje te zetten zodat ze op/tussen je benen kan liggen en dan drinken terwijl ze op haar zij ligt. Quoi heeft dat volgens mij ook met M. gedaan.
Volgens mij heet die manier early feeding skills (wordt ook gebruikt bij prematuren).

Misschien heb je het ook al geprobeerd, maar had er volgens mij nog niks over gelezen.
Ja, ook al geprobeerd op aanraden van de lk. Hielp niks. ;( Verder helpen alle tips die wij zelf in het zkh hebben gekregen ook niet.

SPOILER: Gezeik
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170176098
Selvaria: Wat super kut.
Ik snap goed dat je er doorheen zit. Geen gouden tips voor je. Maar ik heb hoop er snel voorruit gang komt.
pi_170176121
:* Selvaria
Ik weet even geen betere steun te bedenken :*.

En ik wil ook een robotstofzuiger maar er zijn er zo veel :D. Hoe vaak moet je zo'n ding legen eigenlijk?
pi_170176434
Ik heb zojuist die ilife v1 op gearbest besteld, welke je ook kan winnen in CHI. Ik ben benieuwd.

Selv... Geen tips maar ik hoop dat het snel goed komt :*
  woensdag 12 april 2017 @ 21:07:54 #296
52229 Chanty
pi_170177035
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:37 schreef ReginaFalange het volgende:
Oh, iemand die een hoekjes stofzuiger kan aanraden? *)

Ja, baby kleding... goedzakje heeft nu maat 62 en heeft in maat 62, 68 en 74 meer kleding dan hij waarschijnlijk aan kan voor hij eruit is gegroeid. -O-
Roomba met kwastjes dus ;). Wij hebben er een met huisdierenborstel om het haar van vloerkleden te krijgen. perfect! Hij rijdt hier elke nacht door de woonkamer en keuken en dat scheelt enorm. Zeker omdat de kinderen hier ook rondkruipen. Elke dag zuigen gaat mij echt niet lukken.

Molo het voelt zo decadent. Maar mijn prios liggen gewoon niet bij het huishouden met twee kinderen.
  woensdag 12 april 2017 @ 21:10:44 #297
52229 Chanty
pi_170177191
Selvaria geen tips helaas:* heb vertrouwen dat je kindje het straks echt heus waar wel oppakt. En wat klote van die spruw weer ;(
pi_170177501
H bah selvaria wat ontzettend kut zo :*
Hoop dat t snel beter gaat, dit is voor niemand leuk :(

Bij een vriendin van me dronk de jongste alleen uit een fles als ze in een draagdoek geknoopt was (gewoon de fwcc) en dus zeg maar "rechtop" dronk... Dat misschien nog een optie?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_170178984
Jemig Selv, wat ontzettend frustrerend :*

Meer reviews over robotstofzuigers graag, misschien ga ik ook nog overstag :+
pi_170179144
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:44 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Ja, ook al geprobeerd op aanraden van de lk. Hielp niks. ;( Verder helpen alle tips die wij zelf in het zkh hebben gekregen ook niet.

SPOILER: Gezeik
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een stress kan het opleveren als je baby niet drinkt :* Hoop dat jullie meisje snel goed drinkt. En die maanden vooruitkijken, maanden zijn zo'n lange tijd in zo'n babyleventje, ik weet bijna zeker dat het dan gewoon weer lekker gaat hoor :Y Het komt goed!
reis ver I drink bier | eet soepstengels | denk na I lach hard I duik diep I kom terug
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')