abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 april 2017 @ 14:31:51 #26
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170146801
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 14:27 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Zitten die veren dan horizontaal of verticaal?

En weet je zeker dat je GEEN trillingen kan detecteren in het uiteindelijke beeld? Niet bij kleine/korte trillingen en niet bij grote lompe (ver uitslaande) trillingen bij bijvoorbeeld een groot drukverschil? Ik kan het nu niet testen ofzo, maar ik kan het me bijna niet voorstellen :) (en daarom zou ik dus altijd voor een manier kiezen om hem VAST te zetten op bijvoorbeeld het plafond erboven).
Schuin... dus een groter frame, waar de beamer in het midden hangt zeg maar.. ik heb ff geen voorbeeldje bij de hand maar denk aan zoiets, alleen is dit voor alle mogelijke standen wat bij een beamer een beetje overkill is:



En tuurlijk beweegt het wel bij bepaalde trillingen.. Maar bij een groot drukverschil beweegt toch alles.. dat kun je nooit voorkomen, dat is hetzelfde als je tegen een vaste beugel tikt.. (en ook vaste beugels bewegen bij drukverschil)

Je hebt van die geperforeerde plafondplaten voor het opheffen van het drukverschil btw (zie foto van de lift)

[ Bericht 12% gewijzigd door Zolderkamer op 11-04-2017 14:36:54 ]
pi_170148425
Ik heb nu dus een klein beugeltje wat niet zo diep komt. ga eens proberen om een balk aan het dak te schroeven, daar het plankje aan te bevestigen en aan alle kanten iets innemen zodat die los van het systeemplafond komt.. of denk ik hier wat te moeilijk? budget is eigenlijk beetje op. moet nu zo goedkoop mogelijk gefixt worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')