abonnementen ibood.com bol.com
pi_170237361
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 08:10 schreef deedeetee het volgende:
Wat ik niet snap is dat je zomaar mensen hier naar toe mag halen zonder eerst aan te tonen dat je in staat bent ze te kunnen onderhouden.
Dat mag jij de belastingbetaler gaan doen. _O-
pi_170237478
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 april 2017 02:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat de sociale zekerheid door die groep onbetaalbaar wordt is iets wat je uit je duim zuigt. Prima als je tegen op de opvang van asielzoekers bent, maar fabeltjes gebruiken om dat standpunt te 'onderbouwen' is nergens voor nodig.
65% van de asielzoekers heeft na 15 jaar geen werk in Nederland of heeft ooit gewerkt. Waar denk je dat hun onderhoud en levenskosten van betaald worden? De kosten per asielzoeker dragen ongeveer 23.000 euro per jaar. Voor iedere asielzoeker verwachten ze nog 2 a 3 nareizigers. Als je dan 50.000 asielzoekers binnenhaalt, en daar komen nog zo'n 100000 tot 150000 nareizigers bij dan zit je al op 3.5 miljard tot 4.6 miljard euro per jaar! En dan ga ik er even vanuit dat 35% binnen een jaar een baan gevonden (wat al zeer onwaarschijnlijk is aangezien het 15 jaar duurt voordat 35% aan het werk is) maar die 65% werkeloze asielzoekers zullen die in 15 jaar tijd een dikke 33 miljard kosten aan onderhoud, huisvesting en zorg. En dat is n groep asielzoekers, alleen het jaar 2016 inclusief hun nareizigers.

En dit alles gebasseerd dat ze in het AZC blijven wat de huisvesting goedkoper maakt, zodra ze geplaatst worden in een huis vallen ze onder de normale werkeloze groep en dan gaan de kosten omhoog naar een dikke 38.000 euro per jaar, per persoon. Daarbij moet ook nog rekening gehouden worden dat allochtonen meer zorgkosten maken, en dat ze oververtegenwoordigd zijn in alle criminele statistieken wat ook al miljarden kost om het te bestrijden. En hoe meer kanslozen die we hier binnenhalen hoe meer mensen er gebruik zullen maken van de sociale voorzieningen en daarnaast blijven ze lager op de sociale ladder staan en valt het merendeel ten prooi aan de criminaliteit.

En dan hebben we het nog niet eens gehad over het legertje frauderende vluchtelingen welke al voor miljoenen gefraudeerd hebben. (1, 2). Er is niemand in Europa wat financieel gewin haalt uit de vluchtelingen tsunami, de werkende man/vrouw mag ervoor opdraaien, de enige partijen die er financieel gewin uithalen zijn de linkse louche clubjes wat hun subsidiestromen in stand willen houden door vooral te preken voor meer vluchtelingen, en laten het juist die zijn die massaal frauderen met de subsidies die wij mogen ophoesten.

Maar ik werk wel tot mijn 80e dadelijk om het onderhoud van honderdduizenden kanslozen te bekostigen. Ze dragen het minste bij in de samenleving, maar maken wel het meeste gebruik van alle sociale voorzieningen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Verrekte_Koekwous op 15-04-2017 14:43:36 ]
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')