abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170241488
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij zal nu iig een stuk meer verdienen dan toen hij bij moeder onder contract stond en verplicht een duo-act met Roxeanne was.
Ik hoorde net nog het nummertje van roxanne met wees zuinig op mn meissie. Ze heeft het gewoon niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 15 april 2017 @ 17:43:47 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170241679
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik hoorde net nog het nummertje van roxanne met wees zuinig op mn meissie. Ze heeft het gewoon niet.
Al even afgezien van het feit dat dat geschreven was voor de oudste dochter van Hazes, en dat is niet Roxeanne.
Maar goed, "Zij gelooft in mij" gaat ook over Ellen, hoe graag Rachel ook doet alsof het over haar gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170241719
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Al even afgezien van het feit dat dat geschreven was voor de oudste dochter van Hazes, en dat is Roxeanne niet.
Maar goed, "Zij gelooft in mij" gaat ook over Ellen, hoe graag Rachel ook doet alsof het over haar gaat.
De oudste kinderen en de andere vrouwen van Andre kent niemand meer.

Tja... ik geloof wel in karma.
  zaterdag 15 april 2017 @ 17:48:37 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170241796
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De oudste kinderen en de andere vrouwen van Andre kent niemand meer.

Tja... ik geloof wel in karma.
De manier waarop ze de oudste kinderen buiten spel heeft gezet vind ik echt te hufterig voor woorden, maar goed, als dochter van een vrouw die zei "Van die Ellen hebben we geen last meer" toen ze afgevoerd was naar een inrichting kun je ook niet veel verwachten....
Wellicht dat er nu mensen "Van die Rachel hebben we geen last meer" geroepen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_170241823
Tja. Het blijft gewoon raar volk. Met of zonder miljoenen.
pi_170242555
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Al even afgezien van het feit dat dat geschreven was voor de oudste dochter van Hazes, en dat is niet Roxeanne.
en kleine jongen is geschreven voor melvin, niet andré jr.
pi_170243062
Nathalie is een leuk mens. Heel hartelijk en grappig.
Vind het nog steeds een schande dat Rachel Andre's andere kinderen "liet verdwijnen".
Alleen maar om zelf te shinen en binnen te halen.
pi_170243073
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 08:03 schreef Poezewoes het volgende:
Ik noem het karma!
En Karma is zo'n bitch!
pi_170253589
Nog nooit 1 positief ding over dat mens gehoord.
Wel typisch dat Ellen destijds opgenomen is geweest vanwege psychische toestanden dankzij die hele slagersfamilie en nu Rachel zelf daar terecht komt.
Boontje komt om zn loontje. Kan er geen medelijden mee hebben.
pi_170258053
Treurig......Andre en Rachel. Eigenlijk kindermisbruik. Rachel door haar eigen ouders voor de leeuwen geworpen. Wat een verraad voor een kind.
pi_170258313
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 07:33 schreef vencodark het volgende:
Nog nooit 1 positief ding over dat mens gehoord.
Wel typisch dat Ellen destijds opgenomen is geweest vanwege psychische toestanden dankzij die hele slagersfamilie en nu Rachel zelf daar terecht komt.
Boontje komt om zn loontje. Kan er geen medelijden mee hebben.
Ellen was toen al ziek.
pi_170258347
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 14:21 schreef thekolere het volgende:
Treurig......Andre en Rachel. Eigenlijk kindermisbruik. Rachel door haar eigen ouders voor de leeuwen geworpen. Wat een verraad voor een kind.
Ach Rachel d'r moeder was net zo'n sekreet.
  zaterdag 22 april 2017 @ 07:51:49 #88
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_170397209
quote:
RECTIFICATIE RACHEL EN ROXEANNE HAZES
In De Telegraaf van 12 en 15 april 2017 hebben wij artikelen gepubliceerd, waarin wij onder andere hebben gemeld dat Rachel Hazes op 7 april 2017 een zelfmoordpoging had gedaan door het slikken van een overdosis medicijnen. Verder hebben wij gemeld dat zij gelukkig op tijd werd gevonden door dochter Roxeanne en overgebracht is naar een ziekenhuis.

Ook zou Rachel Hazes tot deze wanhoopsdaad gekomen zijn om daardoor weer contact te krijgen met haar zoon. Wij zijn door de advocaat van Roxeanne en Rachel Hazes gesommeerd tot rectificatie. De mededeling dat Rachel Hazes een zelfmoordpoging gedaan zou hebben en de hiervoor genoemde omstandigheden zijn onjuist. Ten onrechte hebben wij verder de suggestie gewekt dat Rachel Hazes op deze wijze contact zocht met haar zoon.
Wauw, men zou maar eens denken dat Rachel contact zou willen met haar zoon en kleinzoon.
Hoe durven ze!
pi_170397234
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 april 2017 07:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wauw, men zou maar eens denken dat Rachel contact zou willen met haar zoon en kleinzoon.
Hoe durven ze!
dit is flauw van je. Suggeren dat ze met halfslachtige poging weer contact wilde afdwingen is van andere orde
  zaterdag 22 april 2017 @ 08:07:54 #90
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_170397270
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 08:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dit is flauw van je. Suggeren dat ze met halfslachtige poging weer contact wilde afdwingen is van andere orde
Ja, is ook best een heftig aanname van me. Heb er ook zeker 10 seconden over na gedacht.
Ben wel benieuwd naar de levensles-plaatjes van Monique vandaag.
  zaterdag 22 april 2017 @ 08:09:00 #91
61646 Copycat
Health Hazard
pi_170397273
Minstens tien seconden nadenken en dan nog de plank misslaan. Knap.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 22 april 2017 @ 08:10:32 #92
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_170397283
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 april 2017 08:09 schreef Copycat het volgende:
Minstens tien seconden nadenken en dan nog de plank misslaan. Knap.
Heb je de laatste zin ook gelezen?
  zaterdag 22 april 2017 @ 08:11:37 #93
61646 Copycat
Health Hazard
pi_170397284
Heb je 'op deze wijze' in die zin gelezen?
  zaterdag 22 april 2017 @ 10:02:26 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170398155
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 08:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Dat is toch precies wat de Telegraaf gedaan heeft, waar ze nu excuses voor aanbieden en van stellen dat ze die suggestie ten onrechte gewekt hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_170398184
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is toch precies wat de Telegraaf gedaan heeft, waar ze nu excuses voor aanbieden en van stellen dat ze die suggestie ten onrechte gewekt hebben?
ja, dat klopt.
Maar ootje maakt er gelijk van dat Raggel geen contact wil en dat dat ontkent moet worden
  zaterdag 22 april 2017 @ 10:07:52 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170398250
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ja, dat klopt.
Maar ootje maakt er gelijk van dat Raggel geen contact wil en dat dat ontkent moet worden
True.
Men mag vooral niet denken dat ze door middel van een zelfmoordpoging contact wilde afdwingen.
Ongeacht of dat meegespeelt heeft in haar intenties, als er überhaupt al sprake is van een zelfmoordpoging.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 22 april 2017 @ 23:58:05 #97
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_170417280
Ach, Rachel bleef ook bij hoog en laag beweren dat André sr. in zijn jeugd door zijn vader seksueel misbruikt was, daar is ook nooit een rectificatie over geweest dus wat maakt deze nou uit.

Vervelend eng rotmens is gewoon een vervelend eng rotmens, dat is eigenlijk alles.
Het leven spaart je niet, geloof me.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 09:29:55 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_170698958
André Hazes jr. heeft al zijn hele leven te kampen met de nalatenschap van zijn vader. De zanger bezigt daarnaast al sinds zijn twaalfde hetzelfde gebruik als zijn vader. De appel valt daarbij dus niet ver van de boom.

André Hazes jr. speelt later dit jaar in Ahoy, waar zijn vader 21 keer op de planken stond. In de coulissen staan volgens de zanger standaard twee biertjes voor hem klaar. "Ik dronk altijd wel twee biertjes. Dat zijn er dan ook weer meteen 14 per week. Dan werkt mijn achternaam ook niet echt mee, hè: toen ik twaalf was werd al overal waar ik kwam een glas bier voor me neergezet, want ja: Hazes", zegt de volkszanger tegen Playboy.

Momenteel is de zanger bezig met zijn derde album Ik Haal Alles Uit Het Leven. Zijn vorige album Leef was een succes, evenals de single Leef. De zanger lijkt nu op zijn hoogtepunt te zijn en doet er alles aan om fit te zijn. "Ik wilde fit zijn, anders dan de rest van de volkszangers. Ik ben ook dik geweest, hoor. Toen ik een jaar of 15 was, woog ik 90 kilo. Toen ik een keer een heel zware griep had, viel ik tien kilo af. Dat voelde beter, dus ging ik trainen, en toen viel ik nog eens tien kilo af. Toen leek ik wel een junk. Dat wilde ik ook niet, dus toen ben ik krachttraining gaan combineren met letten op mijn eten. Ik zit nu even bij de Weight Watchers omdat ik weer zo’n onderlaagje kreeg en ben mijn lichaam aan het reinigen, dus ik drink 20 dagen helemaal niet", gaat de kersverse vader verder, die zich beseft dat hij boft met zijn vriendin Monique.
Lekker wijf

"Ik ben best wel iemand om mee te leven, volgens mij. Ik bedoel: ik ben soms best moeilijk. Als ik iets doe, moet dat voor 100 procent goed gebeuren. En ik hou ook best van een slokkie. Ik denk dat een meisje van 20 dan heel veel huilend naar haar ouders zou gaan. Moon heeft alles al een keer meegemaakt en ze is sterk, en dat spreekt mij aan. Er zijn wel wat verschillen, natuurlijk: ik zou best nog een paar keer per week willen gaan stappen, dat heeft zij inmiddels wat minder. Maar verder speelt leeftijd bij ons geen rol, en blijkt uit die aandacht ervoor eigenlijk vooral dat Nederland best preuts is. Als ze er nou helemaal in elkaar gekreukt uitzag, begreep ik die aandacht nog wel. Maar het is gewoon een lekker wijf."

De aandacht die André krijgt tijdens zijn optreden zijn volgens sommigen een gevaar voor zijn relatie. Maar daar wil de zanger niets van weten. "Als je een vrijgezelle jongen bent, word je anders benaderd. Ook door mannen, die dan veel sneller met bier naar je gooien. Maar ik kom er voor uit dat ik gelukkig ben met mijn gezin. En natuurlijk zijn er vrouwen die zich opdringen of aanbieden, maar mijn motto is: ik heb altijd honger, maar thuis eet ik."
Niet materialistisch

Ook geniet André van de rijkdom die hem ten deel valt nu hij succes heeft. "Ik ben niet zo materialistisch. Met kleren was ik altijd wat gemakkelijk, maar ik merk dat ik het leuk begin te vinden als mijn polootjes van Gucci of zo zijn. En ik hou van horloges, een deel van de erfenis heb ik daar in geïnvesteerd. En auto’s vind ik te gek. Ik heb altijd gezegd dat ik mijn vrouw een Range Rover wil geven, en dat heb ik laatst echt gedaan. En ik sta nog steeds met een harde plasser te kijken als zij daarin wegrijdt, dat vind ik echt te gek", besluit hij.

http://www.telegraaf.nl/p(...)lfde_aan_bier__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 5 mei 2017 @ 09:32:16 #99
61646 Copycat
Health Hazard
pi_170698982
Pijn aan mijn ogen-artikel.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 09:32:31 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_170698988
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 09:32 schreef Copycat het volgende:
Pijn aan mijn ogen-artikel.
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')