abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169901304


quote:
Ziet Rachel straks eindelijk haar kleinzoon?
’Verzoening HAZES-clan op komst’

Het onvoorstelbare lijkt te gaan gebeuren, al is de aanleiding triest… Er lijkt een voorzichtige toenadering gaande tussen RACHEL HAZES en haar zoon ANDRÉ. De gemoederen tussen moeder en zoon liepen de laatste twee jaar zo hoog op dat er nu al tijden helemaal geen contact meer is en dat Rachel haar kleinzoon ANDRÉ HAZES III alleen kent van de foto’s in Privé en de kiekjes die André en zijn vriendin MONIQUE delen via sociale media.

Reden van de verzoening is dat André van verschillende kanten te horen zou hebben gekregen hoe Rachel lijdt onder de problemen en het uitblijven van een oplossing of zelfs maar het uitzicht daarop. Onlangs zag hij deze foto’s waar hij van schrok. Rachel is daarop, terwijl zij haar hond uitlaat, een schim van zichzelf. In niets is zij meer de sterkte vrouw die in haar eentje en met keiharde hand niet alleen het Hazes-imperium in stand hield, maar ook haar twee kinderen de showbizz in werkte.
bron

Roxanne had André ook al een uitnodiging gestuurd voor haar bruiloft, maar daar heeft hij niet op gereageerd, geen behoefte aan. Hij ziet ook op Shownieuws dat zijn zus gelukkig is met haar verloofde. Hij vindt het goed zo. Aldus zijn woorden in een roddelblad een tijdje terug.
pi_169901834
Hazes is toch dood?
pi_169902232
Ik zou juist zeggen dat ze er op die foto's beter uitziet dan eerst. Als ze het is.
't Echte en 't ware!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 11:14:57 #4
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_169902255
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:52 schreef Rekkie het volgende:
Hazes is toch dood?
Zijn erfenis moet bewaakt en gemolken worden.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_169902261
Ik zou het niet doen als ik hem was, maar uit drama-overwegingen vind ik het een goede beslissing.
pi_169902896
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:13 schreef Japepk het volgende:
Ik zou juist zeggen dat ze er op die foto's beter uitziet dan eerst. Als ze het is.
"Normaal" ziet ze er zo uit:



:X
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 31 maart 2017 @ 12:31:49 #7
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_169903460
Heeft zij model gestaan voor het standbeeld van Cristiano Ronaldo?
pi_169903999
Ojee...gaat die verzoening weer een jaar uitgemolken worden? :{w
´
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:07:59 #9
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_169904039
Wat een spook.
With love :*
pi_169904387
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:05 schreef Kim-Holland het volgende:
Ojee...gaat die verzoening weer een jaar uitgemolken worden? :{w
Prima format voor SBS6.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_169905569
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Prima format voor SBS6.
Breng die mensen aub niet op het idee..
´
pi_169905611
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:13 schreef Japepk het volgende:
Ik zou juist zeggen dat ze er op die foto's beter uitziet dan eerst. Als ze het is.
Dit.
You look like you can use some boytox...
pi_169909763
Waarom post je dit niet in het centrale Hazes topic?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  † In Memoriam † vrijdag 31 maart 2017 @ 20:03:16 #14
368283 ato
pi_169911095
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:13 schreef Japepk het volgende:
Ik zou juist zeggen dat ze er op die foto's beter uitziet dan eerst. Als ze het is.
Viel mij ook op.
Life can be a bitch, so like it..
pi_169916072
Volgens mij is Raggel bij de botoxboer langs geweest.
En terecht; zij is één van de weinige waarbij botox écht een goed effect heeftl ;) en waarvoor het in tweede instantie voor bedoeld is.
´
pi_169932110
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

"Normaal" ziet ze er zo uit:

[ afbeelding ]

:X
75% mens 25% croma :')
pi_169990053
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:31 schreef Piperidine het volgende:
Heeft zij model gestaan voor het standbeeld van Cristiano Ronaldo?
Nou nu je het zegt, het lijkt verdomd goed!
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_170138355
Ik krijg persberichten van concertorganisator Mojo (dont ask), en zojuist stond het volgende in mijn inbox;

quote:
BERICHT VAN MELVIN PRODUKTIES

Vandaag laat Melvin Produkties weten dat Rachel Hazes, na goed overleg met mensen uit haar directe omgeving, heeft besloten om professionele hulp te zoeken om haar geestelijk bij te staan.
Rachel heeft veel meegemaakt in haar leven en dat alles bij elkaar opgeteld, is haar de laatste maanden steeds zwaarder gaan vallen. Het leek haar daarom beter om hier met hulp van buitenaf aan te werken.

Ruim een week geleden heeft Rachel deze hulp gevonden en is ze inmiddels bezig met haar herstel.

Roxeanne: "Ik ben ontzettend trots op mijn moeder dat zij deze stap genomen heeft. Ik zou het zeer op prijs stellen als hier respectvol mee omgaan wordt zodat zij in alle rust kan werken aan haar herstel. "

Wij, Melvin Produkties, zijn heel blij dat we voor Rachel een fijne omgeving hebben kunnen vinden waar ze in alle rust met de juiste begeleiding kan werken aan haar genezing.

We begrijpen dat er wellicht vragen zullen zijn alleen we willen iedereen met klem verzoeken om Rachel en ons alle rust te gunnen.



Melvin Produkties, melvinprodukties@planet.nl

Copyright © 2017 Mojo Concerts, Alle rechten voorbehouden.
Ik snap werkelijk waar niet waarom Mojo hier een persbericht over uit zou sturen, en heb ook geen flauw idee of zij in het openbaar iets geks heeft gedaan wat dit zou verklaren. Maar goed, ik volg dat Hazes circus dan ook niet. Daarnaast oogt dat @planet adres nogal onprofessioneel, en zou het me niks verbazen als het fake is. Maar goed, wel gestuurd door Mojo en op een adres wat ik vrijwel nergens anders voor gebruik.
  maandag 10 april 2017 @ 22:36:39 #19
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_170138389
Er zal voor alle partijen wel wat geld mee te verdienen zijn. Wellicht een real-life soap binnenkort.
Fade to Black
pi_170139061
Nou zou tijd worden, zeg. Beter laat dan nooit.

Feit is wel dat een jong leven met een oude zuipschuit behoorlijke tikken nalaten, en doorgegeven worden op de kinderen..
Daarnaast is Raggel extreem bezig met de nalatenschap van haar [bijna ex]man, toen, 100 jaar geleden.
Ze verkloot dus niet haar eigen leven en dat van de kinderen en de rest van haar familie/omgeving maar van iedereen die de naam André maar durft uit te spreken.

Me dunkt dat het een behandeling van psychiaters op z'n plaats is. ^O^
´
pi_170141522
’Houden van is ook loslaten”, zei RACHEL HAZES deze week, waarmee zij het PRIVÉ-nieuws bevestigde dat zij en haar zoon ANDRÉ JR. momenteel toch veel minder hecht zijn dan in showbizzkringen altijd werd aangenomen.

Kleine kinderen worden groot en vliegen graag uit, iets wat voor Dré opportuun werd toen hij viel voor de charmes van MONIQUE, een zestien jaar oudere vrouw en zijn moeder het enthousiasme van haar zoon vanaf dag één bepaald niet deelde! Rachel wilde haar nieuwste, aanstaande ’schoondochter’ dit voorjaar zelfs niet mee op de gezinsvakantie naar Amerika. Insiders onthulden dat toen het eerste bommetje tussen Rachel en haar zoon is ontploft en dat er sindsdien meer explodeerde, wat er nu in resulteerde dat André en Monique zelfs niet meer naast Rachel in Vinkeveen willen wonen maar deze week vertrekken naar een eigen huis in dezelfde gemeente. Zij het op veilige afstand van de boze, en meer nog bemoeizuchtige, schoonmoeder.

Dré heeft duidelijk gekozen voor het geluk dat via internet op zijn pad kwam. Monique en hij leerden elkaar kennen via Facebook, zagen elkaar dezelfde avond nog in levenden lijve en zijn sindsdien onafscheidelijk.

Kansloos

Rachel, die zelf negentien jaar scheelde met haar grote liefde André, zag het allemaal met lede ogen aan en heeft er volgens ingewijden alles aan gedaan om haar zoon ervan te overtuigen dat de liefde voor een vrouw die zoveel ouder is en zoveel meer levenservaring heeft op den duur kansloos is. Verschillende adviseurs raadden haar aan de zaak niet zo op de spits te drijven en de vlinders in de buik van Dré te laten uitrazen. Maar Rachel wilde daarvan even weinig weten als ’Dreetje’ van haar goedbedoelde raad.

Goedbedoeld? „Eigenbelang speelde natuurlijk ook mee”, aldus de PRIVÉ-zegsman. „Het ging Rachel er natuurlijk om dat hij met een vrouw zou thuis komen die door haar gemakkelijker te beïnvloeden zou zijn dan deze Monique met haar 36 jaar, die bovendien ook nog eens een warme band met haar familie heeft. Haar familie, waar André zich helemaal thuis voelt en met wie hij een prima band heeft. Toen Monique van ’Ras’ niet mee mocht op vakantie, zijn de twee met háár familie naar Tenerife geweest, waar junior zijn schoonfamilie nog beter heeft leren kennen en waarderen. Vooral Moniques vader en hij zijn twee handen op een buik, die hebben een heel hechte band met elkaar gekregen. Rachel kwam daardoor nog verder buitenspel te staan en komt er straks helemaal niet meer aan te pas!”

’Houden van’ betekent, om haar eigen woorden aan te halen, inderdaad loslaten. Maar dat is nou net wat zij het allermoeilijkste vindt omdat de argwanende Hazes-weduwe altijd en overal kapers op de kust ziet en vermoedt dat iedereen iets wil meepikken uit de ruif van haar mans nalatenschap. De erfenis van André wordt, inclusief onroerend goed en de uitkeringen van levensverzekeringen, overigens op een miljoen of zes geschat. Daarmee was de kous echter bepaald niet af. Rachel wist haar titel van ’zakenvrouw van het jaar’ het afgelopen decennium jaar na jaar moeiteloos te prolongeren.

Musical

Zij verwende de fans met herdenkingsconcerten, herdenkingsalbums, met andere sterren die ’uit respect voor Dré’ zíjn liedjes zongen. Dat groeide uit tot jaarlijkse Holland zingt Hazes-spektakels in steeds uitverkochte Ziggo Domes. Er kwam een musical over zijn leven met gek genoeg niet hem, maar háár als hoofdpersoon en in de titel: ‘Hij gelooft in mij’. Problemen, natúúrlijk over geld, geld, geld, kwamen er met producent JOOP VAN DEN ENDE. Helemaal toen ook nog eens de fílm over Andrés veelbewogen leven een jaar eerder in de bioscoop kwam dan lange tijd de bedoeling was geweest en daarmee voortijdig het doek viel voor de succesmusical.

Al met al vermoeden ingewijden dat Rachel de nalatenschap van de betreurde volkszanger heeft weten de verdubbelen. Want het moet gezegd; zij heeft ervoor gezorgd dat Hazes eigenlijk nog steeds voortleeft in de showbizz, inmiddels mythische proporties heeft aangenomen en goud waard is!

Ook de manier hoe zij dochter NATHALIE en zoon MELVIN volledig ’kaltgestellt’ heeft, verdient een prijs, al zal dat niet de schoonheidsprijs zijn. Al kort na de dood van hun vader deed Rachel de twee oudsten van André, die door kunstgrepen in de film over zijn leven niet eens worden genóemd, een financieel voorstel alsof zij geen andere keus hadden. Zij kregen een bedrag ineens als zij afstand zouden doen van verdere aanspraken. Dat zogenaamde kindsdeel was voor Nathalie en Melvin echter aanzienlijk groter uitgevallen wanneer zij zich beter hadden laten adviseren. Van alle opbrengsten ná de dood van hun vader hebben zij nooit een cent gezien.

Melvin heeft dat nooit geïnteresseerd. In de geest van zijn vader ’leeft die zijn eigen leven’, zelfs onder een andere naam. De naar schatting 75.000 euro die hij in 2004 zou hebben ontvangen, doneerde hij aan het KWF, de organisatie die zich inzet om de ziekte waaraan zijn moeder, Andrés lieve tweede echtgenote ELLEN WOLF, overleed.

Misschien dat er ooit eens contact zal ontstaan tussen hem en zijn halfbroer Dré, nu die wat meer afstand heeft genomen van zijn overheersende en allesbepalende moeder Rachel.

bron

Wat een eenzame verzuurde vrouw moet Rachel wel zijn. Gun je zoon toch zijn geluk, drijf hem niet van je weg.

SHO / Hoe Rachel Hazes haar oogappel verloor...

:P
pi_170141526
quote:
Rachel Hazes op psychiatrische afdeling ziekenhuis

Rachel Hazes (47) heeft 'professionele hulp gezocht om haar geestelijk bij te staan'. Dat heeft de weduwe van André Hazes gisteravond laten weten via haar management. Uit een officieel statement van de familie blijkt dat Rachel het de laatste maanden moeilijk heeft. Ze wordt verpleegd op de psychiatrische afdeling van een ziekenhuis in Hilversum.


"Rachel heeft veel meegemaakt in haar leven en dat alles bij elkaar opgeteld, is haar de laatste maanden steeds zwaarder gaan vallen. Het leek haar daarom beter om hier met hulp van buitenaf aan te werken'', staat in de verklaring. Ruim een week geleden heeft Rachel deze hulp gevonden en is ze inmiddels bezig met haar herstel. Rachel zou kort voor het weekend zijn opgenomen. Haar dochter en haar aanstaande man zijn al in het ziekenhuis gesignaleerd.

Dochter Roxeanne (24) laat in het statement weten: ,,Ik ben ontzettend trots op mijn moeder dat zij deze stap genomen heeft. Ik zou het zeer op prijs stellen als hier respectvol mee omgaan wordt zodat zij in alle rust kan werken aan haar herstel.''

En: ,,Wij zijn heel blij dat we voor Rachel een fijne omgeving hebben kunnen vinden waar ze in alle rust met de juiste begeleiding kan werken aan haar genezing. We begrijpen dat er wellicht vragen zullen zijn alleen we willen iedereen met klem verzoeken om Rachel en ons alle rust te gunnen.”

Dat het niet goed gaat met Rachel Hazes, die in 2004 afscheid moest nemen van haar beroemde echtgenoot, was al een tijdje bekend. Hazes overleed in september van dat jaar op 53-jarige leeftijd. Zo meldde het blad Weekend recent op basis van observaties en gesprekken met buren dat de weduwe 'een eenzame indruk maakt'. Rachel woont al jaren in een watervilla in Vinkeveen. Daar leefde ze jarenlang met haar zoon André (23) en dochter.

Rachel heeft al geruime tijd geen contact meer met Dreetje die tegenwoordig met zijn vriendin Monique Westenberg en hun zoontje in Rotterdam woont. Zijn moeder heeft de kleine Dreetje nog steeds niet ontmoet. Waarom moeder en zoon niet meer door een deur kunnen hebben ze nooit willen zeggen. Roxeanne gaat nog wel met haar moeder om. Ook zij heeft momenteel geen contact met André.
pi_170142179
Ja, dat dus:

quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:35 schreef Cyanide- het volgende:
Ik krijg persberichten van concertorganisator Mojo (dont ask), en zojuist stond het volgende in mijn inbox;

----
BERICHT VAN MELVIN PRODUKTIES

Vandaag laat Melvin Produkties weten dat Rachel Hazes, na goed overleg met mensen uit haar directe omgeving, heeft besloten om professionele hulp te zoeken om haar geestelijk bij te staan.
Rachel heeft veel meegemaakt in haar leven en dat alles bij elkaar opgeteld, is haar de laatste maanden steeds zwaarder gaan vallen. Het leek haar daarom beter om hier met hulp van buitenaf aan te werken.

Ruim een week geleden heeft Rachel deze hulp gevonden en is ze inmiddels bezig met haar herstel.

Roxeanne: "Ik ben ontzettend trots op mijn moeder dat zij deze stap genomen heeft. Ik zou het zeer op prijs stellen als hier respectvol mee omgaan wordt zodat zij in alle rust kan werken aan haar herstel. "

Wij, Melvin Produkties, zijn heel blij dat we voor Rachel een fijne omgeving hebben kunnen vinden waar ze in alle rust met de juiste begeleiding kan werken aan haar genezing.

We begrijpen dat er wellicht vragen zullen zijn alleen we willen iedereen met klem verzoeken om Rachel en ons alle rust te gunnen.

Melvin Produkties, melvinprodukties@planet.nl

Copyright © 2017 Mojo Concerts, Alle rechten voorbehouden.
----

Ik snap werkelijk waar niet waarom Mojo hier een persbericht over uit zou sturen, en heb ook geen flauw idee of zij in het openbaar iets geks heeft gedaan wat dit zou verklaren. Maar goed, ik volg dat Hazes circus dan ook niet. Daarnaast oogt dat @planet adres nogal onprofessioneel, en zou het me niks verbazen als het fake is. Maar goed, wel gestuurd door Mojo en op een adres wat ik vrijwel nergens anders voor gebruik.
  dinsdag 11 april 2017 @ 09:16:43 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170142200
Bizar persbericht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170142240
Ik heb het idee dat er wat meer aan de hand is. Ik weet uit mijn directe omgeving dat je echt niet zomaar wordt opgenomen om even tot rust te komen.
Spoilers!
pi_170142263
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:16 schreef Copycat het volgende:
Bizar persbericht.
Ja, ik wist echt niet of ik nou moest geloven dat het echt was, met hun @planet-adresje _O-
  dinsdag 11 april 2017 @ 09:22:17 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170142285
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het idee dat er wat meer aan de hand is. Ik weet uit mijn directe omgeving dat je echt niet zomaar wordt opgenomen om even tot rust te komen.
Als je zelf wilt en genoeg geld hebt is het vrij makkelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170142297
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je zelf wilt en genoeg geld hebt is het vrij makkelijk.
Niet op de psychiatrische afdeling van een ziekenhuis. Privekliniek is een heel ander verhaal natuurlijk.

Ze zijn overal het aantal bedden aan het verminderen. Zodra het ook maar een beetje kan, wordt je overal op straat gezet.
Spoilers!
  dinsdag 11 april 2017 @ 09:23:42 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170142307
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:22 schreef Leandra het volgende:

Als je zelf wilt en genoeg geld hebt is het vrij makkelijk.
Een privékliniek, maar zo te lezen zit ze op de PAAZ.
Waarom dat communiceren? Of er is iets gebeurd wat binnenkort naar buiten komt ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170142362
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een privékliniek, maar zo te lezen zit ze op de PAAZ.
Waarom dat communiceren? Of er is iets gebeurd wat binnenkort naar buiten komt ...
Nou dat hé, echt zo random ineens om 22u 's avonds door Mojo een snel in elkaar geflanst persberichtje. Waarom hier uberhaupt over communiceren? Op deze manier? Ik had echt het idee dat er in Shownieuws was geweest dat ze bewusteloos tussen een berg lege wijnflessen achter de Aldi was gevonden ofzo.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 11 april 2017 @ 12:03:15 #31
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170144392
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 07:49 schreef JaneDoe het volgende:
’Houden van is ook loslaten”, zei RACHEL HAZES deze week, waarmee zij het PRIVÉ-nieuws bevestigde dat zij en haar zoon ANDRÉ JR. momenteel toch veel minder hecht zijn dan in showbizzkringen altijd werd aangenomen.

Kleine kinderen worden groot en vliegen graag uit, iets wat voor Dré opportuun werd toen hij viel voor de charmes van MONIQUE, een zestien jaar oudere vrouw en zijn moeder het enthousiasme van haar zoon vanaf dag één bepaald niet deelde! Rachel wilde haar nieuwste, aanstaande ’schoondochter’ dit voorjaar zelfs niet mee op de gezinsvakantie naar Amerika. Insiders onthulden dat toen het eerste bommetje tussen Rachel en haar zoon is ontploft en dat er sindsdien meer explodeerde, wat er nu in resulteerde dat André en Monique zelfs niet meer naast Rachel in Vinkeveen willen wonen maar deze week vertrekken naar een eigen huis in dezelfde gemeente. Zij het op veilige afstand van de boze, en meer nog bemoeizuchtige, schoonmoeder.

Dré heeft duidelijk gekozen voor het geluk dat via internet op zijn pad kwam. Monique en hij leerden elkaar kennen via Facebook, zagen elkaar dezelfde avond nog in levenden lijve en zijn sindsdien onafscheidelijk.

Kansloos

Rachel, die zelf negentien jaar scheelde met haar grote liefde André, zag het allemaal met lede ogen aan en heeft er volgens ingewijden alles aan gedaan om haar zoon ervan te overtuigen dat de liefde voor een vrouw die zoveel ouder is en zoveel meer levenservaring heeft op den duur kansloos is. Verschillende adviseurs raadden haar aan de zaak niet zo op de spits te drijven en de vlinders in de buik van Dré te laten uitrazen. Maar Rachel wilde daarvan even weinig weten als ’Dreetje’ van haar goedbedoelde raad.

Goedbedoeld? „Eigenbelang speelde natuurlijk ook mee”, aldus de PRIVÉ-zegsman. „Het ging Rachel er natuurlijk om dat hij met een vrouw zou thuis komen die door haar gemakkelijker te beïnvloeden zou zijn dan deze Monique met haar 36 jaar, die bovendien ook nog eens een warme band met haar familie heeft. Haar familie, waar André zich helemaal thuis voelt en met wie hij een prima band heeft. Toen Monique van ’Ras’ niet mee mocht op vakantie, zijn de twee met háár familie naar Tenerife geweest, waar junior zijn schoonfamilie nog beter heeft leren kennen en waarderen. Vooral Moniques vader en hij zijn twee handen op een buik, die hebben een heel hechte band met elkaar gekregen. Rachel kwam daardoor nog verder buitenspel te staan en komt er straks helemaal niet meer aan te pas!”

’Houden van’ betekent, om haar eigen woorden aan te halen, inderdaad loslaten. Maar dat is nou net wat zij het allermoeilijkste vindt omdat de argwanende Hazes-weduwe altijd en overal kapers op de kust ziet en vermoedt dat iedereen iets wil meepikken uit de ruif van haar mans nalatenschap. De erfenis van André wordt, inclusief onroerend goed en de uitkeringen van levensverzekeringen, overigens op een miljoen of zes geschat. Daarmee was de kous echter bepaald niet af. Rachel wist haar titel van ’zakenvrouw van het jaar’ het afgelopen decennium jaar na jaar moeiteloos te prolongeren.

Musical

Zij verwende de fans met herdenkingsconcerten, herdenkingsalbums, met andere sterren die ’uit respect voor Dré’ zíjn liedjes zongen. Dat groeide uit tot jaarlijkse Holland zingt Hazes-spektakels in steeds uitverkochte Ziggo Domes. Er kwam een musical over zijn leven met gek genoeg niet hem, maar háár als hoofdpersoon en in de titel: ‘Hij gelooft in mij’. Problemen, natúúrlijk over geld, geld, geld, kwamen er met producent JOOP VAN DEN ENDE. Helemaal toen ook nog eens de fílm over Andrés veelbewogen leven een jaar eerder in de bioscoop kwam dan lange tijd de bedoeling was geweest en daarmee voortijdig het doek viel voor de succesmusical.

Al met al vermoeden ingewijden dat Rachel de nalatenschap van de betreurde volkszanger heeft weten de verdubbelen. Want het moet gezegd; zij heeft ervoor gezorgd dat Hazes eigenlijk nog steeds voortleeft in de showbizz, inmiddels mythische proporties heeft aangenomen en goud waard is!

Ook de manier hoe zij dochter NATHALIE en zoon MELVIN volledig ’kaltgestellt’ heeft, verdient een prijs, al zal dat niet de schoonheidsprijs zijn. Al kort na de dood van hun vader deed Rachel de twee oudsten van André, die door kunstgrepen in de film over zijn leven niet eens worden genóemd, een financieel voorstel alsof zij geen andere keus hadden. Zij kregen een bedrag ineens als zij afstand zouden doen van verdere aanspraken. Dat zogenaamde kindsdeel was voor Nathalie en Melvin echter aanzienlijk groter uitgevallen wanneer zij zich beter hadden laten adviseren. Van alle opbrengsten ná de dood van hun vader hebben zij nooit een cent gezien.

Melvin heeft dat nooit geïnteresseerd. In de geest van zijn vader ’leeft die zijn eigen leven’, zelfs onder een andere naam. De naar schatting 75.000 euro die hij in 2004 zou hebben ontvangen, doneerde hij aan het KWF, de organisatie die zich inzet om de ziekte waaraan zijn moeder, Andrés lieve tweede echtgenote ELLEN WOLF, overleed.

Misschien dat er ooit eens contact zal ontstaan tussen hem en zijn halfbroer Dré, nu die wat meer afstand heeft genomen van zijn overheersende en allesbepalende moeder Rachel.

bron

Wat een eenzame verzuurde vrouw moet Rachel wel zijn. Gun je zoon toch zijn geluk, drijf hem niet van je weg.

SHO / Hoe Rachel Hazes haar oogappel verloor...

:P
Vreselijk mens :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170144540
Andre en Monique posten suggestieve dingen op insta. Andre heeft ze inmiddels weggehaald. Ze zullen zelf vast zeggen dat het niks met de situatie te maken heeft en ze gewoon puur random quotes over karma plaatsen. Ze snappen heus wel dat mensen dat verband leggen, al dan niet terecht.

Hoe stom ik Roggel ook vind; dit is echt een beetje sneu.

En je wordt inderdaad niet zomaar opgenomen, dan moet er echt iets urgents en heftigs aandacht aan de hand zijn. Ben eens op een dergelijke afdeling op bezoek geweest en dat is echt zo triest. Veel mensen met tekenen van suïcidepogingen en ook een deel met echt bizar gedrag.

Maar ja, celebrities worden vaak in klinieken opgenomen wegens "oververmoeid" terwijl de realiteit erger is.
pi_170144670
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 12:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Andre en Monique posten suggestieve dingen op insta. Andre heeft ze inmiddels weggehaald. Ze zullen zelf vast zeggen dat het niks met de situatie te maken heeft en ze gewoon puur random quotes over karma plaatsen. Ze snappen heus wel dat mensen dat verband leggen, al dan niet terecht.

Hoe stom ik Roggel ook vind; dit is echt een beetje sneu.

En je wordt inderdaad niet zomaar opgenomen, dan moet er echt iets urgents en heftigs aandacht aan de hand zijn. Ben eens op een dergelijke afdeling op bezoek geweest en dat is echt zo triest. Veel mensen met tekenen van suïcidepogingen en ook een deel met echt bizar gedrag.

Maar ja, celebrities worden vaak in klinieken opgenomen wegens "oververmoeid" terwijl de realiteit erger is.
Dan ben je ook wel een simpele ziel hoor, als je je nu een beetje zit te verkneukelen dat je (goed, heks van een) moeder nu ergens in een PZ zit :')
  dinsdag 11 april 2017 @ 12:35:04 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170144855
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een privékliniek, maar zo te lezen zit ze op de PAAZ.
Waarom dat communiceren? Of er is iets gebeurd wat binnenkort naar buiten komt ...
Zou kunnen.
Ik denk dat ze het communiceren om te voorkomen dat een ander het naar buiten brengt, ze zit natuurlijk niet in een omgeving met de meest stabiele figuren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170144925
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 12:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zou kunnen.
Ik denk dat ze het communiceren om te voorkomen dat een ander het naar buiten brengt, ze zit natuurlijk niet in een omgeving met de meest stabiele figuren.
Er is al bekend in welk ziekenhuis ze ligt. Dat komt natuurlijk zo naar buiten met behulp van patiënten, hun bezoekers en zelfs het medische personeel. Want ook dat gebeurt helaas; loslippige medewerkers.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 11 april 2017 @ 13:09:16 #36
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170145372
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 12:41 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Er is al bekend in welk ziekenhuis ze ligt. Dat komt natuurlijk zo naar buiten met behulp van patiënten, hun bezoekers en zelfs het medische personeel. Want ook dat gebeurt helaas; loslippige medewerkers.
Er staat wel een link op deze website, geen idee of het ook klopt
http://www.ad.nl/show/rac(...)ziekenhuis~a2ab88c8/
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170145581
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 12:41 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Er is al bekend in welk ziekenhuis ze ligt. Dat komt natuurlijk zo naar buiten met behulp van patiënten, hun bezoekers en zelfs het medische personeel. Want ook dat gebeurt helaas; loslippige medewerkers.
Hier staan foto's van Roxeanne op de parkeerplaats en bij de ingang van het ziekenhuis.

http://www.telegraaf.nl/p(...)uis_opgenomen__.html
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_170145860
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 13:09 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Er staat wel een link op deze website, geen idee of het ook klopt
http://www.ad.nl/show/rac(...)ziekenhuis~a2ab88c8/
Ja dat zei ik al, dat dat bekend is :) Dus in die zin snap ik dat ze zulke berichtgeving voor wilden zijn.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 11 april 2017 @ 13:38:28 #39
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170145897
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 13:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja dat zei ik al, dat dat bekend is :) Dus in die zin snap ik dat ze zulke berichtgeving voor wilden zijn.
Ah, dan heb ik niks gezegd :@
Maar thnx :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170146078
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 13:21 schreef Felixa het volgende:

[..]

Hier staan foto's van Roxeanne op de parkeerplaats en bij de ingang van het ziekenhuis.

http://www.telegraaf.nl/p(...)uis_opgenomen__.html
nee joh, die foto hoort bij een artikel van een paar weken geleden
daarin werd wel al gesteld dat ze er slecht uitzag, foto is genomen terwijl ze de hond uitliet
pi_170146119
Oh, hier gaat ze vast een boek over (laten) schrijven, dat ze zoveel struggels had in haar leven en hoe erg het allemaal is.
pi_170146175
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 13:50 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

nee joh, die foto hoort bij een artikel van een paar weken geleden
daarin werd wel al gesteld dat ze er slecht uitzag, foto is genomen terwijl ze de hond uitliet
Die foto's wat meer naar beneden bedoel ik. ;)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_170146212
Dat is het Tergooi Ziekenhuis.
pi_170146418
quote:
UPDATE: André Hazes Jr. heeft gereageerd op de commotie die is ontstaan, nadat hij een cryptisch bericht had geplaatst op social media. Dat gebeurde enkele uren nadat bekend werd dat Rachel Hazes is opgenomen op de psychiatrische afdeling van een ziekenhuis. Maar André is duidelijk: "Ik wens haar vanzelfsprekend een goed en spoedig herstel."

De suggestie dat hij dat juist níet zou doen, is volstrekt incorrect, zegt hij op Facebook. "Mensen die Facebook posts van Monique en mij aan de gezondheid van mijn moeder koppelen, slaan de plank mis."

Zo plaatste Monique eerder vandaag een tekst over karma. "Tijd en karma" begint de post op Instagram. "De omstandigheden kunnen ieder ogenblik veranderen. Laat iedereen in zijn waarde en doe nooit iemand pijn in dit leven. Je kan vandaag misschien wel krachtig zijn, maar de tijd is krachtiger dan jij!"

Mensen die reageerden op het bericht wisten het zeker: Monique haalde hiermee snoeihard uit naar haar schoonmoeder.

Ook André plaatste een cryptisch bericht, nadat het nieuws bekend werd. Hierbij plaatste hij een plaatje van de songtekst Ik leef mijn eigen leven, een nummer uit het repertoire van zijn vader André.

Dinsdagochtend heeft Dré dit bericht weer verwijderd.

Rachel Hazes is vrijdag in het ziekenhuis beland, nadat ze heeft besloten om professionele hulp te zoeken. Volgens bronnen is de 47-jarige weduwe van André Hazes al langere tijd depressief geweest.
bron
pi_170146927
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 13:55 schreef Felixa het volgende:

[..]

Die foto's wat meer naar beneden bedoel ik. ;)
misschien komt het doordat ik de link met mijn mobiel open, maar ik zie maar 1 foto boven aan het artikel
pi_170146987
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 14:40 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

misschien komt het doordat ik de link met mijn mobiel open, maar ik zie maar 1 foto boven aan het artikel

  dinsdag 11 april 2017 @ 14:57:45 #47
40566 Ericr
Livewrong
pi_170147208


:') Toch fijn altijd die tegeltjeswijsheden op social media.
pi_170147262
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 14:43 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dank
wat een figuur, die verloofde van roxeanne
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 11 april 2017 @ 15:15:51 #49
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170147569
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 15:00 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dank
wat een figuur, die verloofde van roxeanne
Het zijn allemaal wel typische mensen vind ik.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170148285
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 15:15 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Het zijn allemaal wel typische mensen vind ik.
dat sowieso, maar mijn oog viel op zijn hangtiet icm met woeste baard
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 11 april 2017 @ 15:56:17 #51
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_170148305
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 15:55 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat sowieso, maar mijn oog viel op zijn hangtiet icm met woeste baard
:D Brrr Ja!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170148472
Ze passen ook wel enorm qua postuur bij elkaar, allebei klein en wat rondingen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 11 april 2017 @ 17:30:12 #53
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_170149800
We gaan mergen. :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_170150432
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 14:57 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]

:') Toch fijn altijd die tegeltjeswijsheden op social media.
En altijd toevallig gepost als er net zoiets aan de hand is. Zoals Andre ook zoiets postte, toevallig na een uitspraak van Roxeanne in een interview over de kwestie.
de
Het zou me niks verbazen als Monique gewoon net zo'n berekenend type is als Roggel zelf. it takes one...
pi_170150861
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 17:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het zou me niks verbazen als Monique gewoon net zo'n berekenend type is als Roggel zelf. it takes one...
Ik vind het ook achterlijk om dat soort dingen te gaan posten over je schoonmoeder :')
Ik denk dat we nog wel een flinke tijd kunnen genieten van deze soap.
pi_170158283
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het idee dat er wat meer aan de hand is. Ik weet uit mijn directe omgeving dat je echt niet zomaar wordt opgenomen om even tot rust te komen.
daar dacht ik ook al aan idd
  woensdag 12 april 2017 @ 01:51:40 #57
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_170160253
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 17:59 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

En altijd toevallig gepost als er net zoiets aan de hand is. Zoals Andre ook zoiets postte, toevallig na een uitspraak van Roxeanne in een interview over de kwestie.
de
Het zou me niks verbazen als Monique gewoon net zo'n berekenend type is als Roggel zelf. it takes one...
To know one .... misselijk vindt ik het dat kleinkinderen in het spel worden gebracht ... Ik kan me niet bedenken dat die Rachel een gevaar zou vormen voor haar kleinkind ..maar toch wordt het contact haar ontnomen..en dat is heel pijnlijk en misselijk...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_170160696
Tja...ik weet het gewoon niet. Als er inderdaad zware psychische nood is, vind ik dat bijzonder vervelend voor Rag.. aan een kant: 't is zo'n control freak, die krijgt echt geen psychische klachten, aan de andere kant: t is zo'n control freak, geen wonder dat ze psychische klachten krijgt.

Ik denk dat de shit toch weleens in de bonje met Dre kon zitten en het niet zien van haar kleinkind. Al vind ik t mens over komen als een vuurspuwende draak, elke moeder (en vader) wordt daardoor geraakt... en ik heb aan mijn eigen ouders gezien waar dat toe kan leiden.

Is t de meest verstandige moe? Nee, zeker niet. Maar ik geloof wel dat ze van haar kinderen houdt, op 't ietwat ziekelijke af. Ik hoop voor haar in elk geval dat ze een goede behandeling krijgt waarin ze ook haar eigen rol gaat inzien.
  woensdag 12 april 2017 @ 07:07:34 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170160742
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 01:51 schreef snetje het volgende:

[..]

To know one .... misselijk vindt ik het dat kleinkinderen in het spel worden gebracht ... Ik kan me niet bedenken dat die Rachel een gevaar zou vormen voor haar kleinkind ..maar toch wordt het contact haar ontnomen..en dat is heel pijnlijk en misselijk...
Hoezo wordt haar het contact ontnomen? Wie zegt dat ze überhaupt een poging tot contact heeft gedaan?
Of moeten we ongevraagd een baby van een paar maanden oud maar bij iemand gaan afleveren die daar zelf niet om gevraagd heeft maar toevallig een grootouder van dat kind is?

Je kunt in zo'n geval ook eens de volwassene zijn en zelf zeggen "joh, ik weet dat eea tussen ons niet lekker loopt maar ik zou het wel waarderen als ik m'n kleinkind zou kunnen zien".
Maar ik heb zo het vermoeden dat Rachel zelfs dat als een knieval zou zien en die weigert te maken.
Maar goed, iemand die de oudere kinderen van haar man na het overlijden van haar man erftechnisch zo smerig buitenspel zet als zij gedaan heeft heb ik geen medelijden mee. Ze heeft geen enkel respect voor bloedbanden en bestaande relaties en het moet vooral gaan zoals zij wil, en als dat niet gebeurt kapt ze alles zo af, ongeacht de band met die persoon.

Laat ik het zo stellen: Als je zo doet zoals zij dan snap ik wel dat je op een bepaald moment in geestelijke nood komt.
Maar aan het eind van het verhaal zal het wel weer allemaal "Om André" zijn geweest, want dat is altijd haar excuus, ongeacht wat ze nou weer doet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170160751
quote:
RACHEL: de verbeten weduwe geknakt

RACHEL HAZES kwam niet zomaar op de psychiatrische afdeling van een ziekenhuis terecht; daar ging een zelfmoordpoging aan vooraf! Dat onthullen bronnen rond de familie aan WEEKBLAD PRIVÉ. De kwestie rond zoon ANDRÉ en andere onverwerkte zaken eisen een dramatische tol…

Het nieuws dat RACHEL HAZES, de ooit met ijzeren hand regerende weduwe van de legendarische ANDRÉ, is geknakt in showbizzland sloeg gisteren al in als een bom...

Dat zal nog erger worden nu bekend wordt wat er voorafging aan haar veelbesproken ziekenhuisopname. Die zou minder ‘vrijwillig’ zijn geweest dan dochter ROXEANNE in haar persverklaring wil doen voorkomen en zelfs het regelrechte resultaat zijn van een WANHOOPSDAAD, die Rachel afgelopen vrijdag beging.

Toen zou het voor de verbeten Hazes-weduwe - van wie al langer gezegd wordt dat zij ‘depressief’ zou zijn - allemaal pas echt teveel zijn geworden. Volgens meerdere ingewijden nam zij een overdosis medicatie in, met de kennelijke bedoeling een einde aan haar leven te maken.

LEES HIER HET HELE VERHAAL OVER RACHEL HAZES!
  woensdag 12 april 2017 @ 08:03:54 #61
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_170160972
Ik noem het karma!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_170161307
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 07:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoezo wordt haar het contact ontnomen? Wie zegt dat ze überhaupt een poging tot contact heeft gedaan?
Of moeten we ongevraagd een baby van een paar maanden oud maar bij iemand gaan afleveren die daar zelf niet om gevraagd heeft maar toevallig een grootouder van dat kind is?

Je kunt in zo'n geval ook eens de volwassene zijn en zelf zeggen "joh, ik weet dat eea tussen ons niet lekker loopt maar ik zou het wel waarderen als ik m'n kleinkind zou kunnen zien".
Maar ik heb zo het vermoeden dat Rachel zelfs dat als een knieval zou zien en die weigert te maken.
Maar goed, iemand die de oudere kinderen van haar man na het overlijden van haar man erftechnisch zo smerig buitenspel zet als zij gedaan heeft heb ik geen medelijden mee. Ze heeft geen enkel respect voor bloedbanden en bestaande relaties en het moet vooral gaan zoals zij wil, en als dat niet gebeurt kapt ze alles zo af, ongeacht de band met die persoon.

Laat ik het zo stellen: Als je zo doet zoals zij dan snap ik wel dat je op een bepaald moment in geestelijke nood komt.
Maar aan het eind van het verhaal zal het wel weer allemaal "Om André" zijn geweest, want dat is altijd haar excuus, ongeacht wat ze nou weer doet.
zo zie ik het ook eigenlijk
hoe kan je een band opbouwen met een baby, terwijl je iig 1 van de ouders niet kan luchten of zien?
  woensdag 12 april 2017 @ 09:53:53 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170162207
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 08:03 schreef Poezewoes het volgende:
Ik noem het karma!
Hey Monique!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170162995
Ik zou best in mij vuistje lachen als Roggel zakelijk of juridisch eens de deksel op de neus krijgt, aangezien ze mensen op dat gebied nogal heeft geschaad. Maar om nou met karma aan te komen als iemand ernstige psychische nood heeft....

Dat wens je echt niemand toe.
  woensdag 12 april 2017 @ 10:54:40 #65
441440 aquawoman
Bitch please
pi_170163096
Ik vind Rachel een nare vrouw, die op mij er geldgeul en controlling overkomt. Maar: het blijft nog altijd heel erg als iemand zich zo wanhopig voelt dat zelfmoord een optie lijkt. Dus ik gun het ook haar dat ze zich snel weer een stuk beter gaat voelen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_170177891
Wat me wel frappeert, zijn de blije instagramposts van Roxeanne. Die een prachtige dag had met trouwjurken passen, en laatst met de verjaardag van haar verloofde. Is haar goed recht hoor, maar doet me wel vermoeden dat het wellicht toch niet heel ernstig is?
  † In Memoriam † woensdag 12 april 2017 @ 22:13:21 #67
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_170180187
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 10:47 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik zou best in mij vuistje lachen als Roggel zakelijk of juridisch eens de deksel op de neus krijgt, aangezien ze mensen op dat gebied nogal heeft geschaad. Maar om nou met karma aan te komen als iemand ernstige psychische nood heeft....

Dat wens je echt niemand toe.
Mwoa, ik geloof dat ze zelf ook een aantal mensen de vernieling in geholpen heeft. Dan ben je mijn sympathie wel grotendeels kwijt. Maar OK, ik zal het geen karma noemen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_170218098
quote:
99s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:13 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Mwoa, ik geloof dat ze zelf ook een aantal mensen de vernieling in geholpen heeft. Dan ben je mijn sympathie wel grotendeels kwijt. Maar OK, ik zal het geen karma noemen.
Ik gun niemand psychische ellende, dus ook Rasj niet...maar wat zakelijke tegenslag zou weleens op z'n plaats zijn.
  Spellchecker vrijdag 14 april 2017 @ 17:41:27 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_170232644
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat me wel frappeert, zijn de blije instagramposts van Roxeanne. Die een prachtige dag had met trouwjurken passen, en laatst met de verjaardag van haar verloofde. Is haar goed recht hoor, maar doet me wel vermoeden dat het wellicht toch niet heel ernstig is?
Ze leeft van de showbizz, sponsor-trouwjurk wil ook gewoon zijn reclame hebben. The show must go on...
pi_170237639
quote:
Zelfmoordpoging Rachel voorlopig laatste familiedrama:
De VLOEK van de HAZES-miljoenen

Het was ANDRÉ HAZES niet gegeven gelukkig te worden met de miljoenen die hij in zijn rijke carrière verdiende. Hij stierf op 54-jarige leeftijd, na van weinig meer dan zijn ‘biertjes’ te hebben genoten. En het lijkt wel of het familiekapitaal is vervloekt, want deze week werd duidelijk dat al het geld ook RACHEL geen goed deed…

Gek op geld en haar grenzeloze ambities, maakte dat RACHEL HAZES in de jaren na het overlijden van haar man ANDRÉ de naar schatting zes miljoen euro die hij haar naliet eenvoudig verdubbelde. Met een film, en musical, de Holland Zingt Hazes concerten in een volgepakte Ziggo Dome en de tijdelijke opleving van zijn platenverkopen, rolde er een fortuin haar kant op.

Maar deze week werd duidelijk dat de Hazes-miljoenen haar niet gelukkig hebben kunnen maken. Rachel deed een zelfmoordpoging. Zij slikte een overdosis medicijnen, werd gelukkig op tijd gevonden door dochter ROXEANNE en overgebracht naar ziekenhuis Tergooi in de bossen bij Blaricum, waar zij sindsdien opgenomen is. Op de afdeling acute psychische hulp ligt zij bij te komen van het laatste drama in haar leven. En daar blijft het sindsdien stil.

Advocaten

Het is ingewijden duidelijk dat het herstel van de Hazes-weduwe maanden, zo niet zelfs een jaar of nog langer gaat duren. ,,Ze heeft een zware depressie”, meldt een ingewijde bijna ten overvloede. ,,Rachel heeft het idee gekregen dat zij bij niemand wat goed kan doen. Dat maakt haar bang en onzeker. En zorgde er ook voor dat zij de laatste tijd nog maar nauwelijks haar huis uitkwam…”

Met haar manier van zakendoen deed Rachel Hazes-Van Galen misschien nog het meest denken aan JOAN COLLINS’ creatie van Alexis in Dynasty. Al vanaf de dag van het overlijden van Dré in september 2004, nam zij nadrukkelijk de regie in handen. De afscheidsdienst in de Amsterdam ArenA was een ongekende manifestatie voor een groot deel georganiseerd door Endemol.

Rachel bemoeide zich na afloop echter met de beelden van de registratie, die nergens meer vertoond mochten worden – tenzij daar zwaar voor werd betaald. Er werden via advocaten regelingen met de twee oudste kinderen, André’s dochter NATHALIE en zoon MELVIN getroffen die daarna nergens meer aanspraak op konden maken. Er kwamen herdenkingsconcerten en verzamelalbums. Daarnaast begon de weduwe met het in de markt zetten van haar twee kinderen ANDRÉ JR, en Roxeanne, van wie de een duidelijk meer talent heeft voor een showbizzcarrière dan de ander – maar die alleen als package deal kon worden geboekt. Een van de problemen die later met haar zoon gingen spelen, was dat hij zijn gage moest delen met zijn zus en een ander deel kwijt was aan het managementkantoor van… zijn moeder!

Teleurstelling

Ruzies ontstonden er overal waar zij kwam, ook in de familie. Resoluut brak zij met haar beide ouders FRIEDEL en JAN. Was in de documentaire ‘Zij gelooft in mij’ die André zo’n spectaculaire comeback bezorgde nog te zien welke constante factor de VAN GALENS in het leven van André en Rachel was, dit liep later faliekant verkeerd af. Met boeken over het fenomeen, geschreven door onder andere Rachel zelf, oud-managers en voormalige bodyguards valt inmiddels een kleine bibliotheek te vullen. Maar toen het slagersechtpaar het een goed idee leek hún ervaringen met hun illustere schoonzoon op papier te zetten, kreeg dat voor hen gevolgen die zij nooit hadden kunnen voorzien. En een ruzie hierover escaleerde dusdanig dat het contact met haar ouders helemaal verloren ging. Moeder Friedel is in 2009 overleden, maar zelfs dát verdriet kon er niet voor zorgen dat dan in elk geval de band met vader Jan werd hersteld.

Ook gisteren wilde hij niet reageren op de meest recente gebeurtenissen rond zijn dochter, die hem toch moeten hebben aangegrepen. Dat het tussen hen nooit meer goed zou komen, werd Jan van Galen al duidelijk rond de première van de musical die ineens ‘HIJ gelooft in mij’ heette. Net als in de film speelde hij daarin een grote rol, maar Jan kreeg geen uitnodiging voor de première. Om die enorme teleurstelling te verbijten, zei hij in die dagen: ,,Nee, ik ga daar niet heen. Ik zou het niet kunnen aanzien mijn lieve Friedel op het toneel terug te zien. Dat is me te emotioneel.”

De musical, geproduceerd door JOOP VAN DEN ENDE en zijn mensen van productiehuis Stage, werd een groot succes mede door het casten van MARTIJN FISCHER als Hazes – een regelrechte vondst. Maar ook dat eindigde in ruzie.

Theaterhit

Terwijl de zalen vol zaten en Rachel aan rechten opnieuw een vermogen opstreek, was het haar nog niet genoeg. Er moest ook een film komen waarin – wederom ‘uit respect voor Dré’ – diens levensverhaal uit de doeken werd gedaan. Stage was bekend met die plannen, maar afgesproken was dat die film pas zou worden geproduceerd wanneer de belangstelling voor de musical wat zou gaan afnemen. Maar nee, ineens werd de Hazes-film aangekondigd. Voor Van den Ende, die in de voorbereidingstijd al aardig wat te stellen had met Rachel, reden om de stekker uit zijn theaterhit te trekken, een jaar eerder dan eigenlijk de bedoeling was. Een strop van jewelste voor beide partijen die niet voor de buitenwereld verborgen bleef; Rachel kwam nooit meer naar het DelaMar Theater, miste elke jubileumvoorstelling en zelfs de laatste opvoering.

De film werd vervolgens niet helemaal het succes waar iedereen op had gehoopt.

Nederland raakte een beetje overvoerd met het Hazes-verhaal. Bovendien vertelde het script niet het levensverhaal van André, maar de naar haar eigen hand gezette versie van Rachel! Nathalie en Melvin ontbraken in de film en ook eerste echtgenote ANNIE, later getrouwd met zijn broer JOOP, en tweede vrouw ELLEN bleken zorgvuldig weggepoetst door de verbeten weduwe die de touwtjes graag zo strak mogelijk in handen hield.

Ruim twee jaar heeft zij besteed aan het vervolgen van DICK VAN DER GELD, een voormalige vriend van André uit Amsterdam die alleen rondkomt van een AOW-tje. Tientallen jaren maakte hij op verzoek van André foto’s en filmpjes op tal van festiviteiten in de privésfeer. Een paar van die foto’s plaatste hij in een lokaal krantje, waarna hij een rekening van duizenden euro’s van Rachel gepresenteerd kreeg die vond dat haar portretrecht was geschonden. De rechter ging daar na eindeloos juridisch bekvechten in mee en er was een benefietconcert voor nodig om Dick in staat te stellen 3500 euro naar Rachel over te maken.

Verzoening

Dat was het laatste wat van haar werd gehoord, totdat enkele weken geleden de eerste signalen naar buiten kwamen dat het niet goed met haar ging. De Hazes-miljoenen die zij erfde en het fortuin dat zij er eigenhandig aan wist toe te voegen, hebben haar niet gelukkig kunnen maken.

En zelfs de poging een einde aan haar veelbewogen leven te maken, heeft haar niet datgene opgeleverd waar zij vast het meest op had gehoopt: een verzoening met zoon André. Al meer dan twee jaar geleden koos die voor zijn eigen leven, nadat hij verliefd was geworden op de oudere Monique die verrassend goed tegen Rachel opgewassen bleek en Dré losweekte van zijn moeder en zus - en de Hazes-clan zo een flinke slag toebracht.

André jr. stond nog niet op de stoep van het ziekenhuis waar haar moeder met psychische hulp wordt opgelapt en waar een baby van zes maanden oud voor een Paaswonder zou kunnen zorgen.

Deel dit Premium artikel met je vrienden zodat zij het gratis kunnen lezen!
bron
  zaterdag 15 april 2017 @ 14:42:58 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170237843
Niks vloek van de Hazes-miljoenen, vloek van de hebberigheid naar dat wat niet voor haar was maar ze toch binnengeharkt heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170239072
Andre zou er goed aan doen om niet toe te geven. Gokje dat dit slechts een topje van de ijsberg is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170240469
Ik ben zo benieuwd hoe het eruitziet als Rachel en Monique ruzie hebben.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 15 april 2017 @ 17:33:21 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170241368
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 15:38 schreef Ticootje het volgende:
Andre zou er goed aan doen om niet toe te geven. Gokje dat dit slechts een topje van de ijsberg is.
Hij zal nu iig een stuk meer verdienen dan toen hij bij moeder onder contract stond en verplicht een duo-act met Roxeanne was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170241488
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij zal nu iig een stuk meer verdienen dan toen hij bij moeder onder contract stond en verplicht een duo-act met Roxeanne was.
Ik hoorde net nog het nummertje van roxanne met wees zuinig op mn meissie. Ze heeft het gewoon niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 15 april 2017 @ 17:43:47 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170241679
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik hoorde net nog het nummertje van roxanne met wees zuinig op mn meissie. Ze heeft het gewoon niet.
Al even afgezien van het feit dat dat geschreven was voor de oudste dochter van Hazes, en dat is niet Roxeanne.
Maar goed, "Zij gelooft in mij" gaat ook over Ellen, hoe graag Rachel ook doet alsof het over haar gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170241719
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Al even afgezien van het feit dat dat geschreven was voor de oudste dochter van Hazes, en dat is Roxeanne niet.
Maar goed, "Zij gelooft in mij" gaat ook over Ellen, hoe graag Rachel ook doet alsof het over haar gaat.
De oudste kinderen en de andere vrouwen van Andre kent niemand meer.

Tja... ik geloof wel in karma.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 15 april 2017 @ 17:48:37 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170241796
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De oudste kinderen en de andere vrouwen van Andre kent niemand meer.

Tja... ik geloof wel in karma.
De manier waarop ze de oudste kinderen buiten spel heeft gezet vind ik echt te hufterig voor woorden, maar goed, als dochter van een vrouw die zei "Van die Ellen hebben we geen last meer" toen ze afgevoerd was naar een inrichting kun je ook niet veel verwachten....
Wellicht dat er nu mensen "Van die Rachel hebben we geen last meer" geroepen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170241823
Tja. Het blijft gewoon raar volk. Met of zonder miljoenen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170242555
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Al even afgezien van het feit dat dat geschreven was voor de oudste dochter van Hazes, en dat is niet Roxeanne.
Maar goed, "Zij gelooft in mij" gaat ook over Ellen, hoe graag Rachel ook doet alsof het over haar gaat.
en kleine jongen is geschreven voor melvin, niet andré jr.
pi_170243062
Nathalie is een leuk mens. Heel hartelijk en grappig.
Vind het nog steeds een schande dat Rachel Andre's andere kinderen "liet verdwijnen".
Alleen maar om zelf te shinen en binnen te halen.
pi_170243073
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 08:03 schreef Poezewoes het volgende:
Ik noem het karma!
En Karma is zo'n bitch!
pi_170253589
Nog nooit 1 positief ding over dat mens gehoord.
Wel typisch dat Ellen destijds opgenomen is geweest vanwege psychische toestanden dankzij die hele slagersfamilie en nu Rachel zelf daar terecht komt.
Boontje komt om zn loontje. Kan er geen medelijden mee hebben.
pi_170258053
Treurig......Andre en Rachel. Eigenlijk kindermisbruik. Rachel door haar eigen ouders voor de leeuwen geworpen. Wat een verraad voor een kind.
pi_170258313
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 07:33 schreef vencodark het volgende:
Nog nooit 1 positief ding over dat mens gehoord.
Wel typisch dat Ellen destijds opgenomen is geweest vanwege psychische toestanden dankzij die hele slagersfamilie en nu Rachel zelf daar terecht komt.
Boontje komt om zn loontje. Kan er geen medelijden mee hebben.
Ellen was toen al ziek.
pi_170258347
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 14:21 schreef thekolere het volgende:
Treurig......Andre en Rachel. Eigenlijk kindermisbruik. Rachel door haar eigen ouders voor de leeuwen geworpen. Wat een verraad voor een kind.
Ach Rachel d'r moeder was net zo'n sekreet.
pi_170397209
quote:
RECTIFICATIE RACHEL EN ROXEANNE HAZES
In De Telegraaf van 12 en 15 april 2017 hebben wij artikelen gepubliceerd, waarin wij onder andere hebben gemeld dat Rachel Hazes op 7 april 2017 een zelfmoordpoging had gedaan door het slikken van een overdosis medicijnen. Verder hebben wij gemeld dat zij gelukkig op tijd werd gevonden door dochter Roxeanne en overgebracht is naar een ziekenhuis.

Ook zou Rachel Hazes tot deze wanhoopsdaad gekomen zijn om daardoor weer contact te krijgen met haar zoon. Wij zijn door de advocaat van Roxeanne en Rachel Hazes gesommeerd tot rectificatie. De mededeling dat Rachel Hazes een zelfmoordpoging gedaan zou hebben en de hiervoor genoemde omstandigheden zijn onjuist. Ten onrechte hebben wij verder de suggestie gewekt dat Rachel Hazes op deze wijze contact zocht met haar zoon.
Wauw, men zou maar eens denken dat Rachel contact zou willen met haar zoon en kleinzoon.
Hoe durven ze!
pi_170397234
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 april 2017 07:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wauw, men zou maar eens denken dat Rachel contact zou willen met haar zoon en kleinzoon.
Hoe durven ze!
dit is flauw van je. Suggeren dat ze met halfslachtige poging weer contact wilde afdwingen is van andere orde
pi_170397270
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 08:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dit is flauw van je. Suggeren dat ze met halfslachtige poging weer contact wilde afdwingen is van andere orde
Ja, is ook best een heftig aanname van me. Heb er ook zeker 10 seconden over na gedacht.
Ben wel benieuwd naar de levensles-plaatjes van Monique vandaag.
  zaterdag 22 april 2017 @ 08:09:00 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170397273
Minstens tien seconden nadenken en dan nog de plank misslaan. Knap.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170397283
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 april 2017 08:09 schreef Copycat het volgende:
Minstens tien seconden nadenken en dan nog de plank misslaan. Knap.
Heb je de laatste zin ook gelezen?
  zaterdag 22 april 2017 @ 08:11:37 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170397284
Heb je 'op deze wijze' in die zin gelezen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 22 april 2017 @ 10:02:26 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170398155
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 08:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dit is flauw van je. Suggeren dat ze met halfslachtige poging weer contact wilde afdwingen is van andere orde
Dat is toch precies wat de Telegraaf gedaan heeft, waar ze nu excuses voor aanbieden en van stellen dat ze die suggestie ten onrechte gewekt hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170398184
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is toch precies wat de Telegraaf gedaan heeft, waar ze nu excuses voor aanbieden en van stellen dat ze die suggestie ten onrechte gewekt hebben?
ja, dat klopt.
Maar ootje maakt er gelijk van dat Raggel geen contact wil en dat dat ontkent moet worden
  zaterdag 22 april 2017 @ 10:07:52 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170398250
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ja, dat klopt.
Maar ootje maakt er gelijk van dat Raggel geen contact wil en dat dat ontkent moet worden
True.
Men mag vooral niet denken dat ze door middel van een zelfmoordpoging contact wilde afdwingen.
Ongeacht of dat meegespeelt heeft in haar intenties, als er überhaupt al sprake is van een zelfmoordpoging.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 22 april 2017 @ 23:58:05 #97
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_170417280
Ach, Rachel bleef ook bij hoog en laag beweren dat André sr. in zijn jeugd door zijn vader seksueel misbruikt was, daar is ook nooit een rectificatie over geweest dus wat maakt deze nou uit.

Vervelend eng rotmens is gewoon een vervelend eng rotmens, dat is eigenlijk alles.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2017 @ 09:29:55 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_170698958
André Hazes jr. heeft al zijn hele leven te kampen met de nalatenschap van zijn vader. De zanger bezigt daarnaast al sinds zijn twaalfde hetzelfde gebruik als zijn vader. De appel valt daarbij dus niet ver van de boom.

André Hazes jr. speelt later dit jaar in Ahoy, waar zijn vader 21 keer op de planken stond. In de coulissen staan volgens de zanger standaard twee biertjes voor hem klaar. "Ik dronk altijd wel twee biertjes. Dat zijn er dan ook weer meteen 14 per week. Dan werkt mijn achternaam ook niet echt mee, hè: toen ik twaalf was werd al overal waar ik kwam een glas bier voor me neergezet, want ja: Hazes", zegt de volkszanger tegen Playboy.

Momenteel is de zanger bezig met zijn derde album Ik Haal Alles Uit Het Leven. Zijn vorige album Leef was een succes, evenals de single Leef. De zanger lijkt nu op zijn hoogtepunt te zijn en doet er alles aan om fit te zijn. "Ik wilde fit zijn, anders dan de rest van de volkszangers. Ik ben ook dik geweest, hoor. Toen ik een jaar of 15 was, woog ik 90 kilo. Toen ik een keer een heel zware griep had, viel ik tien kilo af. Dat voelde beter, dus ging ik trainen, en toen viel ik nog eens tien kilo af. Toen leek ik wel een junk. Dat wilde ik ook niet, dus toen ben ik krachttraining gaan combineren met letten op mijn eten. Ik zit nu even bij de Weight Watchers omdat ik weer zo’n onderlaagje kreeg en ben mijn lichaam aan het reinigen, dus ik drink 20 dagen helemaal niet", gaat de kersverse vader verder, die zich beseft dat hij boft met zijn vriendin Monique.
Lekker wijf

"Ik ben best wel iemand om mee te leven, volgens mij. Ik bedoel: ik ben soms best moeilijk. Als ik iets doe, moet dat voor 100 procent goed gebeuren. En ik hou ook best van een slokkie. Ik denk dat een meisje van 20 dan heel veel huilend naar haar ouders zou gaan. Moon heeft alles al een keer meegemaakt en ze is sterk, en dat spreekt mij aan. Er zijn wel wat verschillen, natuurlijk: ik zou best nog een paar keer per week willen gaan stappen, dat heeft zij inmiddels wat minder. Maar verder speelt leeftijd bij ons geen rol, en blijkt uit die aandacht ervoor eigenlijk vooral dat Nederland best preuts is. Als ze er nou helemaal in elkaar gekreukt uitzag, begreep ik die aandacht nog wel. Maar het is gewoon een lekker wijf."

De aandacht die André krijgt tijdens zijn optreden zijn volgens sommigen een gevaar voor zijn relatie. Maar daar wil de zanger niets van weten. "Als je een vrijgezelle jongen bent, word je anders benaderd. Ook door mannen, die dan veel sneller met bier naar je gooien. Maar ik kom er voor uit dat ik gelukkig ben met mijn gezin. En natuurlijk zijn er vrouwen die zich opdringen of aanbieden, maar mijn motto is: ik heb altijd honger, maar thuis eet ik."
Niet materialistisch

Ook geniet André van de rijkdom die hem ten deel valt nu hij succes heeft. "Ik ben niet zo materialistisch. Met kleren was ik altijd wat gemakkelijk, maar ik merk dat ik het leuk begin te vinden als mijn polootjes van Gucci of zo zijn. En ik hou van horloges, een deel van de erfenis heb ik daar in geïnvesteerd. En auto’s vind ik te gek. Ik heb altijd gezegd dat ik mijn vrouw een Range Rover wil geven, en dat heb ik laatst echt gedaan. En ik sta nog steeds met een harde plasser te kijken als zij daarin wegrijdt, dat vind ik echt te gek", besluit hij.

http://www.telegraaf.nl/p(...)lfde_aan_bier__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 5 mei 2017 @ 09:32:16 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170698982
Pijn aan mijn ogen-artikel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2017 @ 09:32:31 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_170698988
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 09:32 schreef Copycat het volgende:
Pijn aan mijn ogen-artikel.
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 5 mei 2017 @ 10:13:16 #101
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_170699808
Tsja, Dré is nog jong en beseft nog niet wat zijn alcoholverslaving op latere termijn gaat veroorzaken. Het lacherige daarover zal hem nog vergaan. Sta je dan in je Gucci polootje, met een spoor van vernieling achterlatend, net als zijn ouwe.
´
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2017 @ 10:50:30 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_170700501
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 10:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Tsja, Dré is nog jong en beseft nog niet wat zijn alcoholverslaving op latere termijn gaat veroorzaken. Het lacherige daarover zal hem nog vergaan. Sta je dan in je Gucci polootje, met een spoor van vernieling achterlatend, net als zijn ouwe.
10 biertjes per week noem ik geen verslaving. Die drink ik voor ik ga ontbijten.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_170700575
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 10:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

10 biertjes per week noem ik geen verslaving. Die drink ik voor ik ga ontbijten.

:P
nog steeds?
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2017 @ 10:55:36 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_170700591
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 10:55 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

nog steeds?
Bij wijze van. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 5 mei 2017 @ 11:08:22 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170700819
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 10:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Tsja, Dré is nog jong en beseft nog niet wat zijn alcoholverslaving op latere termijn gaat veroorzaken. Het lacherige daarover zal hem nog vergaan. Sta je dan in je Gucci polootje, met een spoor van vernieling achterlatend, net als zijn ouwe.
Daardoor zal het leeftijdsverschil tussen hem en Monique zo onopvallend blijven.

Maar goed, als er al een artikel aan gewijd moet worden als je 20 dagen niet drinkt dan is het behoorlijk triest met je gesteld, hopelijk merkt hij in die 20 dagen wat die constante hoeveelheden drank met hem doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 5 mei 2017 @ 11:11:43 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170700856
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 10:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

10 biertjes per week noem ik geen verslaving. Die drink ik voor ik ga ontbijten.

:P
Nog steeds?

Maar je drinkt dus nog? Je moest er toch af?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 12:26:18 #107
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_170702389
We hebben een SC ergens.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2017 @ 12:36:47 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_170702628


[ Bericht 100% gewijzigd door static op 05-05-2017 12:46:05 (*zucht*) ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_170711013
Televaag
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_170721857
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 09:29 schreef tong80 het volgende:

Ook geniet André van de rijkdom die hem ten deel valt nu hij succes heeft. "Ik ben niet zo materialistisch. Met kleren was ik altijd wat gemakkelijk, maar ik merk dat ik het leuk begin te vinden als mijn polootjes van Gucci of zo zijn. En ik hou van horloges, een deel van de erfenis heb ik daar in geïnvesteerd. En auto’s vind ik te gek. Ik heb altijd gezegd dat ik mijn vrouw een Range Rover wil geven, en dat heb ik laatst echt gedaan. En ik sta nog steeds met een harde plasser te kijken als zij daarin wegrijdt, dat vind ik echt te gek", besluit hij.

http://www.telegraaf.nl/p(...)lfde_aan_bier__.html

:P
niet materialistisch maar wel horloges verzamelen. En dat range rover verhaal daar zie ik meteen de scène uit de hazes documentaire voor dat dre sr. roggel ook zo'n soort bak kados geeft met een pushbar of iets dergelijks. :D
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2017 @ 09:57:17 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_170721959
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 09:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

niet materialistisch maar wel horloges verzamelen. En dat range rover verhaal daar zie ik meteen de scène uit de hazes documentaire voor dat dre sr. roggel ook zo'n soort bak kados geeft met een pushbar of iets dergelijks. :D
In de juiste kleur. En ze reageert alsof ze een bosje bloemen krijgt. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2017 @ 11:19:41 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170722819
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 09:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

niet materialistisch maar wel horloges verzamelen. En dat range rover verhaal daar zie ik meteen de scène uit de hazes documentaire voor dat dre sr. roggel ook zo'n soort bak kados geeft met een pushbar of iets dergelijks. :D
Ja, behalve dat dat een cheap ass Suzuki was ofzo, terwijl Sr toch ook wel een RaRo had kunnen betalen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170724119
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 11:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, behalve dat dat een cheap ass Suzuki was ofzo, terwijl Sr toch ook wel een RaRo had kunnen betalen.
Waren in die tijd de range rovers niet nog heel Spartaans gewoon functioneel maar totaal geen luxe. Daar zou roggel toch nooit in gaan rijden. :D
pi_170724216
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waren in die tijd de range rovers niet nog heel Spartaans gewoon functioneel maar totaal geen luxe. Daar zou roggel toch nooit in gaan rijden. :D
vroeger waren Range rovers voor oud geld, door de modder richting het jachtperceel aan andere kant van je landgoed en dergelijke
  zaterdag 6 mei 2017 @ 17:57:50 #115
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_170729035
Ras kreeg een Daihatsu Terios! _O-
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  zaterdag 6 mei 2017 @ 18:04:49 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170729179
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:57 schreef doeka het volgende:
Ras kreeg een Daihatsu Terios! _O- [ afbeelding ]
Nog erger...
Ik hoop toch echt dat ze al maanden over dat ding had zitten zwijmelen, want je zult 'm toch ongevraagd krijgen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 6 mei 2017 @ 18:06:04 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170729216
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waren in die tijd de range rovers niet nog heel Spartaans gewoon functioneel maar totaal geen luxe. Daar zou roggel toch nooit in gaan rijden. :D
Toen moest je idd een Jeep Cherokee hebben om de blits mee te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170766518
https://www.instagram.com/p/BTzdfvYhwq5/

Ennn er is weer een matching tatoeage. Tokkies gonna tokkie
pi_170766550
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 07:18 schreef letmehearyouscream het volgende:
https://www.instagram.com/p/BTzdfvYhwq5/

Ennn er is weer een matching tatoeage. Tokkies gonna tokkie
dat oranje, ondergaande zon? Sinaasappel?
  Trouwste user 2022 maandag 8 mei 2017 @ 07:32:09 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_170766561
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 07:18 schreef letmehearyouscream het volgende:
https://www.instagram.com/p/BTzdfvYhwq5/

Ennn er is weer een matching tatoeage. Tokkies gonna tokkie
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_170766581
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 07:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dat oranje, ondergaande zon? Sinaasappel?
Een jumbol.
pi_170767395
Lelijke tattoo. :')
  maandag 8 mei 2017 @ 10:14:28 #123
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_170768295
'pinky promise' :')

De belofte om noooooit uit elkaar te gaan. Nou, dan weet je het wel..
´
  Trouwste user 2022 maandag 8 mei 2017 @ 10:15:38 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_170768313
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 10:14 schreef Kim-Holland het volgende:
'pinky promise' :')

De belofte om noooooit uit elkaar te gaan. Nou, dan weet je het wel..
Zal jou nooit gebeuren. Neemt u deze zaadcel als wettelijke getuige ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 8 mei 2017 @ 10:16:54 #125
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_170768330
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 10:15 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zal jou nooit gebeuren. Neemt u deze zaadcel als wettelijke getuige ?

:P
:D Klopt, zal mij niet gebeuren. Kijk wel link uit!
´
  Trouwste user 2022 maandag 8 mei 2017 @ 10:19:45 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_170768398
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 10:16 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

:D Klopt, zal mij niet gebeuren. Kijk wel link uit!
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_170771102
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 09:12 schreef vencodark het volgende:
Lelijke tattoo. :')
vooral de duimen zijn erg misvormt. :D
  maandag 8 mei 2017 @ 12:33:28 #128
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170771139
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 07:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Een jumbol.
_O-
Spoilers!
pi_170772256
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 07:18 schreef letmehearyouscream het volgende:
https://www.instagram.com/p/BTzdfvYhwq5/

Ennn er is weer een matching tatoeage. Tokkies gonna tokkie
En welke amateur heeft die aan de keukentafel gezet?

De schaduwen in de handen zijn verschillend. Sowieso, wat le-lijk gezet. -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO maandag 8 mei 2017 @ 13:38:35 #130
22592 crew  Ole
pi_170772282
Wat lelijk! :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_170772400
Wat zouden ze daar van kunnen laten maken als de relatie straks weer uit is?
Misschien een dier, dat ze van de vingers poten kunnen maken oid.
  maandag 8 mei 2017 @ 14:10:19 #132
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170772971
Ik vind hem best wel mooi.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170778072
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En welke amateur heeft die aan de keukentafel gezet?

De schaduwen in de handen zijn verschillend. Sowieso, wat le-lijk gezet. -O-
Daniel Selleck van Hollywood Mark.
pi_170778868
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:46 schreef LurkJeRot het volgende:
Wat zouden ze daar van kunnen laten maken als de relatie straks weer uit is?
Misschien een dier, dat ze van de vingers poten kunnen maken oid.
Gewoon coveren, dan kan alles.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Trouwste user 2022 woensdag 24 mei 2017 @ 18:09:32 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_171175104
Patty Brard draagt al sinds jaar en dag de familie Hazes een warm hart toe. Maar dat André nu geen contact meer met zijn moeder Rachel heeft, doet de voormalig Luv'-zangeres pijn. "Als je een groot artiest wilt worden, moet je je ook als een groot man gedragen."

Patty weet nog dat André en Roxeanne op haar bruiloft met Antoine optraden. "En vaak hoor ik de woorden van Dré nog in mijn hoofd nagalmen: 'Antoine, welkom in de familie pik!'. Wat een fantastisch cadeau was dat. We zijn nu een paar jaar verder en Dré is niet alleen uit het leven van zijn moeder en zusje verdwenen, Antoine en ik hebben hem aan de Amstel ook nooit meer gezien", schijft ze in haar column in Weekend.

Ze vervolgt haar relaas: "Het voelt wel alsof er korte metten is gemaakt met iedereen die Rachel en Roxeanne nog een warm hart toedraagt. Tot nu toe heb ik erover gezwegen, maar van de week knapte er iets in mij. Toen ik hem op zijn albumpresentatie hoorde zeggen, naast de gereserveerde kruk met een biertje erop voor zijn vader, dat hij in de rare situatie verkeert dat hij geen ouder heeft op zo'n bijzonder moment, brak ik."
Verdriet

Patty vindt dat je nooit mag zeggen dat je geen ouder hebt, 'want die heb je wel, of je nou wilt of niet'. "Het is een onnodige en ongepaste opmerking. Als je geen contact meer met je moeder wilt, laat haar dan ook met rust. Kwets haar niet onnodig, je weet hoe ze zich momenteel voelt en hoe ze al onnodig gekwetst is. Je hebt wel degelijk een ouder, van wie we allemaal weten dat het haar ontzettend veel verdriet doet dat ze er niet bij is. Moeders zijn ook mensen!"

Ze vindt het daarnaast ook gek dat 'kleine Dré' nu André Hazes heet. "Het voelt niet alsof kleine Dré volwassen is geworden, maar alsof grote Dré nooit echt bestaan heeft. Je vader heette André Hazes, jij bent junior. De stap naar volwassen zijn zit hem niet in het weglaten van junior achter je naam."

Dat André op regelmatige basis zijn zoon op scoial media zet, is voor Patty ook niet helemaal oké. "Het moet vreselijk zijn voor Rachel hier constant mee geconfronteerd te worden. Ik had in haar plaats het land allang verlaten.

http://www.telegraaf.nl/p(...)_Andre_de_les__.html

:D :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 24 mei 2017 @ 18:11:41 #136
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171175160
Ja ze had weer eens aandacht nodig?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Trouwste user 2022 woensdag 24 mei 2017 @ 18:13:10 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_171175179
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 18:11 schreef Ticootje het volgende:
Ja ze had weer eens aandacht nodig?
Precies. Zelf heeft ze nooit iets gepresteerd en maakt even een jonge gast die zijn leven en carriere op de rol heeft belachelijk.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 24 mei 2017 @ 18:15:22 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171175207
Nou Patty, fijn dat je zijn opmerking over geen ouder hebben even onder de aandacht brengt, het gros van NL had die schandalige, Rachel-krenkende opmerking gemist, maar nu hebben we hem dankzij je klaagzang toch nog meegekregen, hulde!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171178126

Blijf erbij dat ze niet geweldig kan zingen. Al heet ze ook 100 keer Hazes. o|O
  woensdag 24 mei 2017 @ 19:54:50 #140
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171178376
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 18:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Precies. Zelf heeft ze nooit iets gepresteerd en maakt even een jonge gast die zijn leven en carriere op de rol heeft belachelijk.

:P
Idd. Zonder dollen, Andre heeft hard moeten werken voor waar hij nu staat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 24 mei 2017 @ 20:02:11 #141
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171178744
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 19:50 schreef Snoopyfrl het volgende:

Blijf erbij dat ze niet geweldig kan zingen. Al heet ze ook 100 keer Hazes. o|O
Ik vind het een leuk lied
  woensdag 24 mei 2017 @ 20:06:49 #142
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_171178942
Brard moet niet zeiken. Ze heeft zelf constant ruzie met haar familie. Als je niet bij de begrafenis van je vader mag zijn, moet het wel héél erg zijn.
Haar dochter moet ook niks van haar weten.
En dan gaat ze Hazes Jr eventjes de les lezen :') Wat bezielt dat mens?
´
  woensdag 24 mei 2017 @ 20:15:00 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171179262
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 20:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Brard moet niet zeiken. Ze heeft zelf constant ruzie met haar familie. Als je niet bij de begrafenis van je vader mag zijn, moet het wel héél erg zijn.
Haar dochter moet ook niks van haar weten.
En dan gaat ze Hazes Jr eventjes de les lezen :') Wat bezielt dat mens?
Is toch gewoon een verkapte sneer naar haar eigen dochter die niets meer van haar wil weten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 24 mei 2017 @ 20:22:44 #144
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171179613
Pussil
  woensdag 24 mei 2017 @ 20:28:10 #145
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_171179846
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 20:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is toch gewoon een verkapte sneer naar haar eigen dochter die niets meer van haar wil weten?
Geen idee. Zou idd zomaar kunnen. Zo is Brard wel.
´
pi_171181020
Dat is toch mooi dat hij zijn kindje elke keer op social media zet? Zo kan zijn moeder toch haar kleinzoon volgen...dus wat is daar dan mis mee volgens mevrouw Brard.
pi_171181152
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 20:54 schreef Taiga het volgende:
Dat is toch mooi dat hij zijn kindje elke keer op social media zet? Zo kan zijn moeder toch haar kleinzoon volgen...dus wat is daar dan mis mee volgens mevrouw Brard.
Tja..ik moet eerlijk zeggen, even los van z'n zoon, ik kan me zo voorstellen dat elke ouder apetrots is op zijn of haar pasgeboren spruit, maar..ik begin zo langzamerhand wel overkill gevoelens bij die jongen te krijgen.
pi_171181211
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 20:57 schreef totebel het volgende:

[..]

Tja..ik moet eerlijk zeggen, even los van z'n zoon, ik kan me zo voorstellen dat elke ouder apetrots is op zijn of haar pasgeboren spruit, maar..ik begin zo langzamerhand wel overkill gevoelens bij die jongen te krijgen.
Ja klopt. Het is wel heel veel haha
pi_171183752
Oh dat hij nu Andre Hazes heet blijf ik ook apart vinden, maar een andere oplossing weet ik ook zo even niet :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 24 mei 2017 @ 22:47:02 #150
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171185576
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat hij nu Andre Hazes heet blijf ik ook apart vinden, maar een andere oplossing weet ik ook zo even niet :')
André junior senior en zn zoon andre junior junior
pi_171185746
De dochter van Patty heeft een andere mama. Moet ook wel pijnlijk zijn voor Pat

https://www.instagram.com/p/BMKXv3xjPXF/?tagged=priscillanasi
pi_172107231
Dreetje Hazes vond het niet tof dat een of andere volkszanger wat liedjes van zijn pa zong op een 1 of ander festival. Wat doet Hazes? Hij haalt gewoon die knakker tijdens zijn optreden van het podium af :')


http://www.ad.nl/binnenla(...)zes-medley~aee1a8fa/
  zondag 2 juli 2017 @ 10:39:16 #153
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_172107687
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 10:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dreetje Hazes vond het niet tof dat een of andere volkszanger wat liedjes van zijn pa zong op een 1 of ander festival. Wat doet Hazes? Hij haalt gewoon die knakker tijdens zijn optreden van het podium af :')


http://www.ad.nl/binnenla(...)zes-medley~aee1a8fa/
Tokkie Nederland is behoorlijk over de flos ja.
pi_172108015
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 22:51 schreef praadje het volgende:
De dochter van Patty heeft een andere mama. Moet ook wel pijnlijk zijn voor Pat

https://www.instagram.com/p/BMKXv3xjPXF/?tagged=priscillanasi
Wat heeft dat met de familie Hazes te maken?
pi_172108188
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 10:58 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Wat heeft dat met de familie Hazes te maken?
Allebei tokkie.
  zondag 2 juli 2017 @ 11:18:48 #156
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_172108384
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 10:39 schreef amaranta het volgende:

[..]

Tokkie Nederland is behoorlijk over de flos ja.
Is iets genuanceerder:

quote:
Arnoud Kastelijns, organisator van Oosterhout Live, zegt tegen BN de Stem de gang van zaken ‘heel vervelend’ te vinden. Hij heeft Verkooyen zijn excuses aangeboden. Toch zegt hij dat de fout bij de volkszanger ligt, omdat hem gevraagd was om geen Hazesnummers te zingen. 'Normaal gesproken respecteert een andere artiest dat, maar Frank doet het dan toch.'

Dré Hazes zegt in een video op Facebook dat hij de volkszanger niet van het podium heeft gestuurd. 'In dit geval heeft deze artiest alleen niet zijn repertoire met de rest van de artiesten afgestemd met de organisatie. Dat is niet helemaal vlekkeloos gegaan. Aan de artiest in kwestie: veel succes in de rest van je leven, over een paar jaar lachen we er misschien om.'
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_172108728
Ik vraag me af waarom dat niet mag? Ik zou als Hazes zijnde ernaast gaan staan op dat podium en lekker meedoen. Misschien heeft het er mee te maken dat dit niks extra's opbrengt...
  zondag 2 juli 2017 @ 11:36:10 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172108744
In dat soort acties is het wel echt een kind van zijn moeder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172108832
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2017 11:36 schreef Copycat het volgende:
In dat soort acties is het wel echt een kind van zijn moeder.
Vind ik ook wel.

Sinds dat hij gebrouilleerd is met zijn zus en moeder is hij een baas. Mensen vinden hem geweldig en zijn ma en zus worden verguisd. Ik heb dat nooit gesnapt. Aan elk verhaal zit twee kanten. Hij zal ook niet perfect zijn geweest.
pi_172110201
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 11:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af waarom dat niet mag? Ik zou als Hazes zijnde ernaast gaan staan op dat podium en lekker meedoen. Misschien heeft het er mee te maken dat dit niks extra's opbrengt...
Nou ja, als die ene zanger van tevoren wist dat hij geen Hazes mocht zingen, dan gaat hijzelf de fout in door het toch te doen.
Hazes Jr zou na hem optreden en die zou dan wellicht hetzelfde zingen als zijn voorganger.
Daar zit het publiek ook niet op te wachten.
Stel dat je als zanger in het voorprogramma staat van Marco Borsato staat en je gaat zíjn liedjes zingen.
Lijkt mij ook niet de bedoeling. Zeker niet als je dit wist.
pi_172112401
quote:
veel succes in de rest van je leven
:') :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172142270
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 10:58 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Wat heeft dat met de familie Hazes te maken?
Dit zei Patty over Dre Hazes;

Als je geen contact meer met je moeder wilt, laat haar dan ook met rust. Kwets haar niet onnodig, je weet hoe ze zich momenteel voelt en hoe ze al onnodig gekwetst is. Je hebt wel degelijk een ouder, van wie we allemaal weten dat het haar ontzettend veel verdriet doet dat ze er niet bij is. Moeders zijn ook mensen!"
pi_172195935
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:47 schreef praadje het volgende:

[..]

Dit zei Patty over Dre Hazes;

Als je geen contact meer met je moeder wilt, laat haar dan ook met rust. Kwets haar niet onnodig, je weet hoe ze zich momenteel voelt en hoe ze al onnodig gekwetst is. Je hebt wel degelijk een ouder, van wie we allemaal weten dat het haar ontzettend veel verdriet doet dat ze er niet bij is. Moeders zijn ook mensen!"
Goh.. er kan dus wel iets zinnigs uit de mond van Brard komen.
pi_173445016
Ik hoorde dat Roxeanne vorige week alwéér de Topsong te pakken had op Radio 2. Dat is de tweede keer in een paar maanden tijd. En dat voor iemand die zo vals op flutliedjes zingt. Wat een marketingmachine zit er achter die griet zeg.
Spoilers!
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2017 @ 17:26:19 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_173445138
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoorde dat Roxeanne vorige week alwéér de Topsong te pakken had op Radio 2. Dat is de tweede keer in een paar maanden tijd. En dat voor iemand die zo vals op flutliedjes zingt. Wat een marketingmachine zit er achter die griet zeg.
Wat is de Topsong.? Verder is het pure marketing idd. Net zoals met die shit uit Volendam.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173445253
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat is de Topsong.? Verder is het pure marketing idd. Net zoals met die shit uit Volendam.

:P
Een liedje dat ze extra vaak draaien. Zo vaak dat je er knettergek van wordt.
Spoilers!
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2017 @ 17:41:03 #167
7889 tong80
Spleenheup
pi_173445375
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Een liedje dat ze extra vaak draaien. Zo vaak dat je er knettergek van wordt.
Had al zo'n vermoeden. AVRO's favorietschijf heette dat vroeger. Of zoiets. Waren ooit The Nozems, vrienden van me. Wist niet wat ik hoorde. De hele maandag hun singletje op Radio3 :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173445458
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:41 schreef tong80 het volgende:

[..]

Had al zo'n vermoeden. AVRO's favorietschijf heette dat vroeger. Of zoiets. Waren ooit The Nozems, vrienden van me. Wist niet wat ik hoorde. De hele maandag hun singletje op Radio3 :D

:P
Elke zender heeft wel zoiets geloof ik. Tof als je ineens je vrienden op de radio hoort :D

Het nieuwe liedje van Roxeanne is wel ok trouwens. Maar alleen als je het vergelijkt met dat vorige gedrocht. Dat accent, die uithalen, die Sinterklaasrijmelarij. En hij bleef ook verschrikkelijk in je hoofd zitten, dat was helemaal naar.
Spoilers!
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2017 @ 17:49:03 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_173445548
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Elke zender heeft wel zoiets geloof ik. Tof als je ineens je vrienden op de radio hoort :D

Ze waren vaker op de radio. Bij de VPRO, VARA enzo. Subtoppers destijds in het circuit. Maar de AVRO was nogal conservatief. En dan de hele dag een singletje van garagerockers. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173446170
Rambam had toch al eens onthuld dat een hit op die manier gewoon te koop is?
  Spellchecker maandag 28 augustus 2017 @ 18:51:17 #171
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173446564
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Elke zender heeft wel zoiets geloof ik. Tof als je ineens je vrienden op de radio hoort :D

Het nieuwe liedje van Roxeanne is wel ok trouwens. Maar alleen als je het vergelijkt met dat vorige gedrocht. Dat accent, die uithalen, die Sinterklaasrijmelarij. En hij bleef ook verschrikkelijk in je hoofd zitten, dat was helemaal naar.
En dit blijft in je bloed zitten ;)
pi_173448130
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoorde dat Roxeanne vorige week alwéér de Topsong te pakken had op Radio 2. Dat is de tweede keer in een paar maanden tijd. En dat voor iemand die zo vals op flutliedjes zingt. Wat een marketingmachine zit er achter die griet zeg.
Ze wordt toch ook de huisband van DWDD. :')

https://www.parool.nl/kun(...)sband-dwdd~a4512229/

Maar goed dat levert je niet echt geld op als ik het goed begrepen had van een artiest die dit ook is geweest met een band. Wel wat naamsbekendheid en exrta gigs.
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2017 @ 20:23:34 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_173448791
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:28 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
Rambam had toch al eens onthuld dat een hit op die manier gewoon te koop is?
Hans Kraaij jr kocht zich zo naar 1 in de top 40

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173449024
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ze wordt toch ook de huisband van DWDD. :')

https://www.parool.nl/kun(...)sband-dwdd~a4512229/

Maar goed dat levert je niet echt geld op als ik het goed begrepen had van een artiest die dit ook is geweest met een band. Wel wat naamsbekendheid en exrta gigs.
Neee _O- :') _O-
Spoilers!
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:43:45 #175
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:50:37 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173458179
Dat album van Roxanna wordt door de serieuze muziekpers wel de hemel ingeprezen. Ik begin er zelfs nieuwsgierig naar te worden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173458816
Dre had 't bij Jinek er over dat komende 20
Jaar of meer hij het wel zonder rox en die heks zou doen. Top gozer is 't.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_173459396
Het nieuwe nummer van Dre vind ik wel een leuk nummer. Leuk ook weer dat er een BN-er inzit.

pi_173459545
Iedereen valt wel over Roggel en Rox, maar die Dre vind ik ook een smerig ventje. Heel die familie is gewoon smerig, geen één uitgezonderd.
pi_173459602
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:50 schreef Copycat het volgende:
Dat album van Roxanna wordt door de serieuze muziekpers wel de hemel ingeprezen. Ik begin er zelfs nieuwsgierig naar te worden.
Die hemelen toch iedere gefrituurde drol die Top Notch uitbrengt op? Want ja, Top Notch enzo. Nadat New Wave de popprijs won en tig van die andere rappertjes (denk aan Boef, Lil' Kleine etc) allerhande JoeToep-hits scoorden móet alles uit die stal wel goud zijn toch? En dan helpt 't ook wel als je met een van de grote meneren daar wipt vermoed ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2017 12:22:08 ]
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:06:46 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173460339
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 11:35 schreef RipCity het volgende:
Dre had 't bij Jinek er over dat komende 20
Jaar of meer hij het wel zonder rox en die heks zou doen. Top gozer is 't.
Aan de andere kant vind ik het wel zorgwekkend hoe makkelijk ook hij weer zijn familie zo laat vallen.
Dat lijkt toch wel een trekje te zijn, en hij is wat dat betreft van twee kanten belast.

Zijn vader liet ook de kinderen uit zijn eerste twee huwelijken gewoon stikken, en zijn moeder deed dat met de erfenis nog even behoorlijk over.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:13:26 #182
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_173460445
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iedereen valt wel over Roggel en Rox, maar die Dre vind ik ook een smerig ventje. Heel die familie is gewoon smerig, geen één uitgezonderd.
Ja die is echt asociaal geworden. Wie van jullie gaat hem volgen op SBS ? Ik niet iig. :r Hij krijgt een real live programma. Over zijn leven. :O :r :X
  † In Memoriam † dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:36:58 #183
368283 ato
pi_173460854
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:11 schreef praadje het volgende:
Het nieuwe nummer van Dre vind ik wel een leuk nummer. Leuk ook weer dat er een BN-er inzit.

Vind ik ook leuk.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:41:14 #184
368283 ato
pi_173460932
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iedereen valt wel over Roggel en Rox, maar die Dre vind ik ook een smerig ventje. Heel die familie is gewoon smerig, geen één uitgezonderd.
Waarom is het een smerig ventje? Hij heeft de keuze gemaakt om geen contact te hebben met zijn moeder en zus.

En in veel tokkie families dreigen zij elkaar te vermoorden met veel alcohol op, om vervolgens elkaar weer te vergeven. Dat doet Dre Hazes niet.
Er is iets gebeurt wat een conflict heeft opgeleverd, maar hij gaat daar verstandig genoeg mee om.
Door niet te zeggen wat er gebeurd is.
Ik denk dat zijn vrouw ook hier veel invloed op heeft.

Ik geloof wel dat hij het alcohol probleem heeft geërfd van zijn vader.
Life can be a bitch, so like it..
pi_173461396
er duidelijk iets gebeurd waardoor hij geen contact met ze wil..vind dat hij er best netjes hoe hij er mee om gaat en niet in details treed

t zijn rag en rox die er in de media steeds iets over moeten zeggen waardoor hij dan weer wordt gevraagd om een reactie
pi_173473949
Is dit artikel al voorbij gekomen ?

http://www.telegraaf.nl/p(...)es_onder_vuur__.html
Monique lijkt mij geen katje om zonder handschoenen aan te pakken ;)
pi_173476048
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 02:00 schreef vronie het volgende:
Is dit artikel al voorbij gekomen ?

http://www.telegraaf.nl/p(...)es_onder_vuur__.html
Monique lijkt mij geen katje om zonder handschoenen aan te pakken ;)
Man man man :') Alsof die grap iets met haar ziekte te maken had :')
pi_173476095
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:04 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Man man man :') Alsof die grap iets met haar ziekte te maken had :')
ehh ja? Want haar gebrek aan gezichtuitdrukking kwam door haar ziekte
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:26:02 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173476376
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:06 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ehh ja? Want haar gebrek aan gezichtuitdrukking kwam door haar ziekte
Dit idd, ik ben erg benieuwd hoe ze die opmerking anders bedoeld had.
Tenminste, wat voor verklaring ze er anders voor wil verzinnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173476579
Ik heb soms het idee dat Andre meer klasse heeft dan Monique. En dat zegt véél _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173476896
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:06 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ehh ja? Want haar gebrek aan gezichtuitdrukking kwam door haar ziekte
Oh serieus? Dacht door de botox :D
Maargoed, dan nog. Vind het een beetje overtrokken allemaal.
pi_173477488
Ik dacht dat ze pas de laatste jaren ziek was geworden. Dus ten tijden van Idols had ze al dat gezicht om die reden? Alsof iedereen dat weet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173480773
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:41 schreef ato het volgende:

[..]

Waarom is het een smerig ventje? Hij heeft de keuze gemaakt om geen contact te hebben met zijn moeder en zus.

En in veel tokkie families dreigen zij elkaar te vermoorden met veel alcohol op, om vervolgens elkaar weer te vergeven. Dat doet Dre Hazes niet.
Er is iets gebeurt wat een conflict heeft opgeleverd, maar hij gaat daar verstandig genoeg mee om.
Door niet te zeggen wat er gebeurd is.
Ik denk dat zijn vrouw ook hier veel invloed op heeft.

Ik geloof wel dat hij het alcohol probleem heeft geërfd van zijn vader.
Die suggestieve posts van hem en Monique nadat bekend werd dat Ras was opgenomen, waren best vals. En dan zeggen dat het toeval was...

1 pot nat.
pi_173480786
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:21 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Die hemelen toch iedere gefrituurde drol die Top Notch uitbrengt op? Want ja, Top Notch enzo. Nadat New Wave de popprijs won en tig van die andere rappertjes (denk aan Boef, Lil' Kleine etc) allerhande JoeToep-hits scoorden móet alles uit die stal wel goud zijn toch? En dan helpt 't ook wel als je met een van de grote meneren daar wipt vermoed ik.
Erik Zwennes 1 van de grote meneren? Ehhhh
pi_173480800
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit idd, ik ben erg benieuwd hoe ze die opmerking anders bedoeld had.
Tenminste, wat voor verklaring ze er anders voor wil verzinnen.
Botox
pi_173481953
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Botox
Parkinson!!!
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:09:54 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173482019
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:06 schreef vronie het volgende:

Parkinson!!!
Lezen!!!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173482256
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lezen!!!!
Pardon !!!!!!!
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:40:56 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173482643
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Botox
Ah, ja..... dat excuus zal ze idd wel mee komen (of gekomen zijn).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173482689
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:21 schreef vronie het volgende:

[..]

Pardon !!!!!!!
Wat Cc zegt. Lezen.
pi_173482718
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:08 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Erik Zwennes 1 van de grote meneren? Ehhhh
Verantwoordelijk voor creatie en strategie lijkt me toch best een aardige functie binnen een label.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:46:02 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173482744
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat Cc zegt. Lezen.
Ik las trouwens pas dat we geen afkortingen meer mogen gebruiken, dus weer gewoon languit Copycat, opdat we haar niet meer verwarren met een creditcard :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173482758
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik las trouwens pas dat we geen afkortingen meer mogen gebruiken, dus weer gewoon languit Copycat, opdat we haar niet meer verwarren met een creditcard :'(
carboncopy
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:46:38 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173482761
Carboncopy, jonguh!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:46:49 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173482768
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:46 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

carboncopy
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173482775
quote:
18s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:46 schreef Copycat het volgende:
Carboncopy, jonguh!
dat zeg ik :+
pi_173482807
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb soms het idee dat Andre meer klasse heeft dan Monique. En dat zegt véél _O-
Kermisexploitanten zijn meestal niet heel fijnzinnig in de omgang en zij woont nog steeds op het kamp tussen haar familie van kermisexploitanten.
pi_173501088
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Die suggestieve posts van hem en Monique nadat bekend werd dat Ras was opgenomen, waren best vals. En dan zeggen dat het toeval was...

1 pot nat.
wat voor suggestieve posts waren dat?
pi_173505057
Ik zag in Story of my life
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 1 september 2017 @ 20:33:14 #210
22592 crew  Ole
pi_173531830
Zullen we hier over de RLS lullen of apart topic maken?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 1 september 2017 @ 20:35:15 #211
22592 crew  Ole
pi_173531872
Dat ziet er gezellig uit :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_173532952
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 12:43 schreef velden het volgende:

[..]

wat voor suggestieve posts waren dat?
Over karma enzo.
  zaterdag 2 september 2017 @ 10:22:04 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173539660
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:33 schreef Ole het volgende:
Zullen we hier over de RLS lullen of apart topic maken?
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:35 schreef Ole het volgende:
Dat ziet er gezellig uit :o
En, was het wat?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 2 september 2017 @ 10:24:58 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173539693
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:22 schreef Copycat het volgende:

[..]


[..]

En, was het wat?
Mwah.
Je moet er niet teveel van verwachten.
Die baby lijkt wel sprekend op zijn opa (Hazes) trouwens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 2 september 2017 @ 10:25:58 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173539702
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:24 schreef Leandra het volgende:

Mwah.
Je moet er niet teveel van verwachten.
Die baby lijkt wel sprekend op zijn
opa (Hazes) trouwens.

Ach, wat sneu voor dat kindje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173540550
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah.
Je moet er niet teveel van verwachten.
Die baby lijkt wel sprekend op zijn opa (Hazes) trouwens.
Een baby die nu al stressend in zijn box op het balkon wordt gezet met bier in zijn flesje en een pakje malboro erbij? :D
pi_173540624
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:33 schreef Ole het volgende:
Zullen we hier over de RLS lullen of apart topic maken?
Ik ben vergeten te kijken. Maar kan prima hier toch?
  Spellchecker zaterdag 2 september 2017 @ 11:52:41 #218
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173540741
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah.
Je moet er niet teveel van verwachten.
Die baby lijkt wel sprekend op zijn opa (Hazes) trouwens.
Ook van die giga-oorlellen? :o
  Moderator / Miss SHO zaterdag 2 september 2017 @ 14:18:20 #219
22592 crew  Ole
pi_173542489
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:42 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik ben vergeten te kijken. Maar kan prima hier toch?
wordt vast wel herhaald nog ergens deze week.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 2 september 2017 @ 14:20:35 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173542519
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een baby die nu al stressend in zijn box op het balkon wordt gezet met bier in zijn flesje en een pakje malboro erbij? :D
Volgens mij wonen ze in een wagen, dus dan heb je niet echt een balken.... de geluidsman/kennis van André liet de baby wel bijna aan een flesje Heineken lurken.
Beetje dom... om te doen sowieso al, maar om te doen terwijl er een camera bovenop staat helemaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 2 september 2017 @ 14:21:16 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173542532
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:52 schreef maily het volgende:

[..]

Ook van die giga-oorlellen? :o
Nog niet.... maar die blijven je hele leven groeien hè.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173548355
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:18 schreef Ole het volgende:

[..]

wordt vast wel herhaald nog ergens deze week.
Vanavond om 0.15 ;)
pi_173548791
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah.
Je moet er niet teveel van verwachten.
Die baby lijkt wel sprekend op zijn opa (Hazes) trouwens.
Ik vind hem (als uitzondering denk ik) op foto's vaker op Monique lijken. Die ogen en dat neusje zijn echt zijn moeder.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173548969
op uitzending gemist staat het ook
pi_173550756
Haha las net die opmerking van Brard. Die heeft zo'n gebrek aan zelfreflectie. Maar goed dat is wat anders he?
En wat betreft Raggel.. raggel heeft gewoon de pest in dat ze totaal geen invloed meer heeft op André en dat zit haar dwars.
pi_173553999
Ik hoorde Dre zeggen dat hij na 2 minuten de kleedkamer van zijn vader werd uitgeschopt omdat de ouwe Andre te nerveus was. En zo hoor ik wel vaker uitspraken van hem over zijn vader.
Het zou me niets verbazen dat hij Roggel kwalijk neemt dat zij hem niet beschermde tegen de woedeuitbarstingen van zijn vader.
Ik zou het in ieder geval een legitieme reden vinden. Maar goed, dat is mijn gedacht.
  Moderator / Miss SHO zondag 3 september 2017 @ 13:15:40 #227
22592 crew  Ole
pi_173560345
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 23:41 schreef praadje het volgende:
Ik hoorde Dre zeggen dat hij na 2 minuten de kleedkamer van zijn vader werd uitgeschopt omdat de ouwe Andre te nerveus was. En zo hoor ik wel vaker uitspraken van hem over zijn vader.
Het zou me niets verbazen dat hij Roggel kwalijk neemt dat zij hem niet beschermde tegen de woedeuitbarstingen van zijn vader.
Ik zou het in ieder geval een legitieme reden vinden. Maar goed, dat is mijn gedacht.
was ook gewoon te zien in die docu over André senior.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 3 september 2017 @ 17:05:33 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173565833
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 13:15 schreef Ole het volgende:

[..]

was ook gewoon te zien in die docu over André senior.
Kans is groot dat dat ook de reden is dat Jr. het nog "weet" ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173565905
Ik vond het wel een beetje een sneer toen hij zei dat hij mensen in zijn omgeving had die hem van het bier weg hielden, terwijl de omgeving van zijn vader hem nnog biertjes zouden aangeven.
  zondag 3 september 2017 @ 17:09:13 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173565941
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 17:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vond het wel een beetje een sneer toen hij zei dat hij mensen in zijn omgeving had die hem van het bier weg hielden, terwijl de omgeving van zijn vader hem nnog biertjes zouden aangeven.
Dat was het ook, maar wat mij betreft niet meer dan terecht, ze hebben gewoon een verslaafde verslaafd gemaakt dan wel gehouden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173573771
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 13:15 schreef Ole het volgende:

[..]

was ook gewoon te zien in die docu over André senior.
Klopt inderdaad.
pi_173573837
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 17:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vond het wel een beetje een sneer toen hij zei dat hij mensen in zijn omgeving had die hem van het bier weg hielden, terwijl de omgeving van zijn vader hem nnog biertjes zouden aangeven.
Het was een sneer van het hoogste niveau en net wat Leandra zegt, een hele terechte sneer. Ik denk dat Dre in zijn handjes mag klappen met zijn Mo en zijn schoonfamilie. En ook met zijn neef (de zoon van de zus van Roggel) die op hem let tijdens optredens.
pi_173578341
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:06 schreef praadje het volgende:

[..]

Het was een sneer van het hoogste niveau en net wat Leandra zegt, een hele terechte sneer. Ik denk dat Dre in zijn handjes mag klappen met zijn Mo en zijn schoonfamilie. En ook met zijn neef (de zoon van de zus van Roggel) die op hem let tijdens optredens.
Bedoel je Djarno?
pi_173578473
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:10 schreef velden het volgende:

[..]

Bedoel je Djarno?
Ja die inderdaad.
pi_173578871
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:18 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja die inderdaad.
Edit; Dat is dus niet zijn neefje. Dat dacht ik ooit ergens gelezen te hebben.
  maandag 4 september 2017 @ 19:37:46 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173587547
Roxeanne is dit seizoen de huisband in DWDD.
Wat ziet ze eruit met dat rode haar :{
De jurk vind ik ook niks, maar ze zal morgen wel wat anders dragen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173587583
Het is net alsof ze al maanden zwanger is. Ik heb gemist dat ze al wat maatjes meer heeft tegenwoordig.

Haar stijl is wel grappig. Alleen zonder goeie zang is het niks.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 4 september 2017 @ 19:43:51 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173587679
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Het is net alsof ze al maanden zwanger is. Ik heb gemist dat ze al wat maatjes meer heeft tegenwoordig.

Haar stijl is wel grappig. Alleen zonder goeie zang is het niks.
Het ziet er idd uit alsof ze een buikje wil verbergen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † maandag 4 september 2017 @ 22:09:16 #239
240917 Mula
pi_173590840
Ik vind Roxanne er zwanger uit zien. En ze lijkt op de rooie van K3 met dit haar.
pi_173594821
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:43 schreef praadje het volgende:

[..]

Edit; Dat is dus niet zijn neefje. Dat dacht ik ooit ergens gelezen te hebben.
oh ik dacht ook dat hij zn neef was
pi_173596755
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:08 schreef velden het volgende:

[..]

oh ik dacht ook dat hij zn neef was
Oh toch dan? Ik weet ook bijna zeker dat het zijn neefje was maar omdat ik het nergens terug kan vinden begon ik te twijfelen.
  dinsdag 5 september 2017 @ 12:41:25 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173598299
Het is een beetje een lastige;
Dré noemt hem hier zijn beste vriend en tourmanager, hier zijn tourmanager en chauffeur, de enige familie die hij eigenlijk nog heeft, zijn allerbeste vriend, en dit is in dat opzicht waarschijnlijk de meest interessante: hier post Djarno Hofland een foto van zichzelf als kind met Hazes Sr. en heeft het daarbij over zijn oom.

Edit: al met al lijkt hij een zoon te zijn van Els van Galen, de zus van Rachel.
Dus idd een neef.

[ Bericht 3% gewijzigd door Leandra op 05-09-2017 12:49:39 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173598488
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 19:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het ziet er idd uit alsof ze een buikje wil verbergen.
Teveel knakworstjes gegeten of iets anders met een knakworstje gedaan. Ze ziet er inderdaad kolossaal uit. De Mama Cass look.
  dinsdag 5 september 2017 @ 13:00:27 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173598583
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:54 schreef Ericr het volgende:

[..]

Teveel knakworstjes gegeten of iets anders met een knakworstje gedaan. Ze ziet er inderdaad kolossaal uit. De Mama Cass look.
Ja, die... ik zat met Demis Roussos en Nana Mouskouri (nee, ik weet dat die niet dik is, maar had destijds wel van die jurken) in m'n hoofd, maar Mama Cass is een betere omschrijving.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173598608
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:41 schreef Leandra het volgende:
Het is een beetje een lastige;
Dré noemt hem hier zijn beste vriend en tourmanager, hier zijn tourmanager en chauffeur, de enige familie die hij eigenlijk nog heeft, zijn allerbeste vriend, en dit is in dat opzicht waarschijnlijk de meest interessante: hier post Djarno Hofland een foto van zichzelf als kind met Hazes Sr. en heeft het daarbij over zijn oom.

Edit: al met al lijkt hij een zoon te zijn van Els van Galen, de zus van Rachel.
Dus idd een neef.
Ja zie je wel. Ik wist bijna zeker dat het de zoon was van een zus van Roggel. Wat goed dat je dat uitgezocht hebt. Is dat ook weer opgehelderd haha.

[ Bericht 0% gewijzigd door praadje op 05-09-2017 13:50:55 ]
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 september 2017 @ 20:41:29 #246
22592 crew  Ole
pi_173628089
Kijkt er nog iemand?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_173628147
Ik kom hem en Monique tegen op rtl 4.
Story of my Life.
pi_173628273
Kijkt mee.
pi_173628627
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:41 schreef Ole het volgende:
Kijkt er nog iemand?
:W

ze treden nog steeds niet in details, maar t is duidelijk dat ze zich op hun ziel voelen getrapt door raggel
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 september 2017 @ 21:08:39 #250
22592 crew  Ole
pi_173628659
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:07 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

:W

ze treden nog steeds niet in details, maar t is duidelijk dat ze zich op hun ziel voelen getrapt door raggel
Ja het moet echt wel heel erg zijn wat ze gedaan heeft.. (in elk geval in hun ogen)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_173628752
Misschien zitten stoken in die relatie. Leugens verspreiden, afspraken saboteren, Roxanne erin meetrekken. Wig willen creëren tussen Monique en hem. Op André inpraten.
Kan in de beste families voorkomen. Bij kennissen van ons ook. Zoon komt al zo'n 15 jaar niet meer thuis want moeder accepteerde zijn vriendin niet.
Hij is nog steeds samen met die meid.
pi_173628897
Ik vind het zo leuk en lief dat ze steeds elkaars hand pakken.
pi_173628922
Haha dreetje lijkt net een kabouter zo. Wt slecht gedaan zeg.

Net de mystery guest bij doet 'ie het of doet 'ie het niet. :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_173629079
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:19 schreef RipCity het volgende:
Haha dreetje lijkt net een kabouter zo. Wt slecht gedaan zeg.

Net de mystery guest bij doet 'ie het of doet 'ie het niet. :D
_O- alleen de misvormde stem mist nog... was t trouwens niet in ron's honeymoon quiz?

ze zijn wel heel lief zo samen
pi_173629138
mystery opgelost, djarno is zijn neef
pi_173629150
Wat erg dat hij het horloge van zijn vader heeft moeten kopen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 september 2017 @ 21:28:59 #257
22592 crew  Ole
pi_173629154
Met zijn halfbroers en zussen heeft hij dus ook geen contact.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_173629168
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:28 schreef JaneDoe het volgende:
mystery opgelost, djarno is zijn neef
:Y
pi_173629171
en een vraag die ik hier net stelde, zou hij contact hebben met de zus van z'n moeder: ja
pi_173629194
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:28 schreef Ole het volgende:
Met zijn halfbroers en zussen heeft hij dus ook geen contact.
1 halfbroer en 1 halfzus toch?
pi_173629223
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:28 schreef praadje het volgende:
Wat erg dat hij het horloge van zijn vader heeft moeten kopen.
ja, schandalig!
zou t ook wel een raggelstreek vinden, maar die was t zo te horen niet
pi_173629253
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:31 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja, schandalig!
zou t ook wel een raggelstreek vinden, maar die was t zo te horen niet
Hij zei van een familielid. Dus dat zou zomaar Roggel kunnen zijn geweest.
  woensdag 6 september 2017 @ 21:46:35 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173629581
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:31 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja, schandalig!
zou t ook wel een raggelstreek vinden, maar die was t zo te horen niet
Stel dat het van zijn halfbroer of halfzus was geweest, is het dan ook nog zo schandalig?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173629742
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Stel dat het van zijn halfbroer of halfzus was geweest, is het dan ook nog zo schandalig?
vind ik wel
als t hem, zoals hij vertelt, is beloofd dat hij t zou krijgen op z'n 18de en vervolgens moet hij het kopen
pi_173629839
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Stel dat het van zijn halfbroer of halfzus was geweest, is het dan ook nog zo schandalig?
Ik denk in ieder geval niet van Melvin. Die heeft zelfs zijn erfenis (een kleine ton) aan het kankerfonds geschonken ter nagedachtenis aan zijn moeder (Ellen) die stierf aan borstkanker. Die heeft zelfs zijn achternaam laten veranderen. Dus van die kant zal het niet gekomen zijn.
pi_173629899
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:59 schreef praadje het volgende:

[..]

Ik denk in ieder geval niet van Melvin. Die heeft zelfs zijn erfenis (een kleine ton) aan het kankerfonds geschonken ter nagedachtenis aan zijn moeder (Ellen) die stierf aan borstkanker. Die heeft zelfs zijn achternaam laten veranderen. Dus van die kant zal het niet gekomen zijn.
hij zou het geld van horloge toch ook weggegeven kunnen hebben?
pi_173629962
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:03 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

hij zou het geld van horloge toch ook weggegeven kunnen hebben?
Dat kan zeker. Maar omdat hij niets wilde hebben van de oude Dre denk ik niet dat hij dat horloge in zijn bezit had.
pi_173636059
Ik heb ze gisteren bij toeval ook gezien, vind het een leuk en lief stel samen. :Y
Over dat horloge; ik denk dat het wel degelijk om Raggel gaat, wie anders kan het horloge in haar/zijn bezit hebben gehad? Waarschijnlijk zelf nog gekocht voor Senior..en Junior wil zijn moeder niet op tv afbranden, hoewel zijn reacties genoeg zeggen.

Kan me ook wel voorstellen dat Junior het zat is om zijn vader een heldenstatus te geven [integenstelling tot zijn moeder en zus] terwijl hij een onredelijke zuipschuit was die er nooit was voor zijn kinderen en als hij er wel was was hij bezopen.

Maar goed, ik hoop dat Junior zijn leven meer weet te waarderen dan zijn vader heeft gedaan en dat hij met Monique een fijn leven weet te behouden.
´
pi_173637191
Kan iemand aan me uitleggen wat er nou ineens is met een horloge? Ik kijk de RLS niet dus ik heb geloof ik iets gemist.
Spoilers!
pi_173637312
Er werd niks gezegd over een horloge??

Ik vind het trouwens helemaal geen leuke eerste aflevering, het is allemaal onwijs geregiseerd en totaal niet spontaan.

De liefde spat er ook niet echt vanaf.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_173637541
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:02 schreef Ticootje het volgende:
Er werd niks gezegd over een horloge??

Hij zei gisteravond in dat verouderingsprogramma dat hij het horloge van z'n vader zou krijgen op z'n 18e verjaardag,maar hij heeft het horloge uiteindelijk moeten kopen van een familielid
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_173637644
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:17 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hij zei gisteravond in dat verouderingsprogramma dat hij het horloge van z'n vader zou krijgen op z'n 18e verjaardag,maar hij heeft het horloge uiteindelijk moeten kopen van een familielid
Ik vraag me af: wat moeten we met deze informatie?
pi_173637731
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:22 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vraag me af: wat moeten we met deze informatie?
Niets, maar het zat in een box met spullen die ze altijd zouden bewaren voor later. En Linda haalde het aan.
pi_173637974
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:02 schreef Ticootje het volgende:
Er werd niks gezegd over een horloge??

Ik vind het trouwens helemaal geen leuke eerste aflevering, het is allemaal onwijs geregiseerd en totaal niet spontaan.

De liefde spat er ook niet echt vanaf.
Dat gemekker over hoe goed de ander er nog uitzag als ouder persoon vond ik zo irritant.
Het is gewoon make-up, totaal niet iets om zo serieus over te kletsen. :')
pi_173638144
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat gemekker over hoe goed de ander er nog uitzag als ouder persoon vond ik zo irritant.
Het is gewoon make-up, totaal niet iets om zo serieus over te kletsen. :')
Heb het niet gezien. Maar het kan nooit erger zijn als Yolanthe en dingetje
pi_173638336
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

Heb het niet gezien. Maar het kan nooit erger zijn als Yolanthe en dingetje
Stukje van gezien. Die waren helemaal in tranen toch?
pi_173639046
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:58 schreef vencodark het volgende:

[..]

Stukje van gezien. Die waren helemaal in tranen toch?
met tuiten ja
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 september 2017 @ 20:34:37 #278
22592 crew  Ole
pi_173665363
Ik zit er weer klaar voor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_173665378
Ik kijk voor het eerst.

Grappig dat hij met een Rotterdamse is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 8 september 2017 @ 20:36:15 #280
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173665392
Jullie gaan kijken naar een kavel?
-Nee, wij staan hier altijd doelloos op straat.
pi_173665430
Dus zijn goeie vriend heeft een moeder die de zus van Roggel is?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173665436
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Dus zijn goeie vriend heeft een moeder die de zus van Roggel is?
Yep, Els is haar naam.
pi_173665466
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:38 schreef praadje het volgende:

[..]

Yep, Els is haar naam.
Ben benieuwd hoeveel Roggel dan hoort van die zus, als de zoon van de zus dag en nacht met Andre op pad is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 8 september 2017 @ 20:40:06 #284
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173665477
Waarom is Djarno gestopt met voetballen? Toch niet goed genoeg?
  vrijdag 8 september 2017 @ 20:40:37 #285
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173665488
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoeveel Roggel dan hoort van die zus, als de zoon van de zus dag en nacht met Andre op pad is.
Vrij weinig denk ik.
pi_173665495
Ja dat van die hond had ik op haar Insta gelezen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173665498
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:40 schreef amaranta het volgende:

[..]

Vrij weinig denk ik.
Denk het ook ja.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 8 september 2017 @ 20:43:33 #288
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173665541
Djarno lijkt wel op rochel
pi_173665579
Monique heeft genoeg bananen gehad?

Doelt ie dan op een pijpbeurt ofzo? :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 september 2017 @ 20:46:55 #290
22592 crew  Ole
pi_173665606
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Monique heeft genoeg bananen gehad?

Doelt ie dan op een pijpbeurt ofzo? :')
:o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_173665971
Die oma. Van wie is dit dan de moeder? De moeder van Roggel of moeder van Monique?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 8 september 2017 @ 21:08:37 #292
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173665983
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Die oma. Van wie is dit dan de moeder? De moeder van Roggel of moeder van Monique?
Corrie? Dat is de oma van Monique volgens mij
  vrijdag 8 september 2017 @ 21:12:04 #293
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173666041
Oké. Die tattoo van die tandeloze mond is wel echt lelijk
pi_173666044
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:08 schreef amaranta het volgende:

[..]

Corrie? Dat is de oma van Monique volgens mij
Ah dat dacht ik ook als eerste.
Maar omdat hij zei zo bang te zijn om haar te moeten missen of verliezen. Zo lang kent hij haar toch niet of is hij al jaren en jaren met Mo?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 8 september 2017 @ 21:13:11 #295
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173666064
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah dat dacht ik ook als eerste.
Maar omdat hij zei zo bang te zijn om haar te moeten missen of verliezen. Zo lang kent hij haar toch niet of is hij al jaren en jaren met Mo?
We gaan het even opgooglen
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 september 2017 @ 21:14:19 #296
22592 crew  Ole
pi_173666080
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:08 schreef amaranta het volgende:

[..]

Corrie? Dat is de oma van Monique volgens mij
yup
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 8 september 2017 @ 21:14:55 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173666099
quote:
gaat’. Hazes wordt in de serie geflankeerd door tourmanager Djarno, geluidsman Peet, zijn vriendin Monique, hun zoontje André en zijn schoonfamilie, onder wie oma Corry van 85.
Bron: AD
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 september 2017 @ 21:31:17 #298
22592 crew  Ole
pi_173666442
Ah zus zit bij rtl4 nu.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_173666636
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:31 schreef Ole het volgende:
Ah zus zit bij rtl4 nu.
met betonhaar
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 september 2017 @ 21:42:33 #300
22592 crew  Ole
pi_173666665
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

met betonhaar
ziet er niet uit.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_173710263
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Die oma. Van wie is dit dan de moeder? De moeder van Roggel of moeder van Monique?
Friedel is toch al een tijdje dood?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')