abonnement Unibet Coolblue
pi_170139701

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>>Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2017 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door La_Tramposa op 11-04-2017 21:45:18 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170140123
Bij de Dtd had ik het geluk dat ik direct achter de wedstrijdlopers startte in het businessvak. Maar alsnog moest ik in de tunnel al mensen inhalen, al heb ik er toen gelukkig geen opstoppingen meegemaakt. Als je achter de businessvakken staat zal het verhaal wel heel anders zijn. :X
pi_170140233
Ik heb nog nooit in de tunnel een opstopping meegemaakt. Oh, wacht ... twee keer in businessvak gestart. :P

Steffelonio, de Diepe Hel is een prima snel parcours. Daar heb ik vorig jaar een PR gelopen.
  Redactie Sport dinsdag 11 april 2017 @ 07:15:34 #4
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170141417
Ik kraak niemand af die daar aan meedoet hoor, ik zou alleen zelf nooit meedoen. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  FOK!fotograaf dinsdag 11 april 2017 @ 07:51:11 #5
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_170141525
We gaan het zien. Misschien is wel eens en nooit meer.

Ondanks dat het misschien wel heel druk is op het parcours gaat het sowieso een PR worden. Dus die is dan alvast binnen.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_170141642
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 07:51 schreef Mascleta het volgende:
We gaan het zien. Misschien is wel eens en nooit meer.

Ondanks dat het misschien wel heel druk is op het parcours gaat het sowieso een PR worden. Dus die is dan alvast binnen.
Het wordt vast leuk!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170141710
Mooie verslagen van Zwabber en Jero!

De DtD is qua sfeer wel fantastisch. Er is ook heel veel muziek onderweg.
Het parcours is wel naadje met die smalle stukken.
pi_170142203
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 23:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

De Dam tot Dam is wel een extremum in mijn mening, vanwege de meerdere flessenhalsen vroeg op het parcours (tunnel o.a.) en de mate waarin bedrijven er exposure willen pakken, heel veel bedrijventeams is heel veel ongetrainde lopers. Maar als je in een goede startgolf zit heb je wie weet geluk ;)

En qua sfeer is het wel een hele mooie hoor! Vooral door de wijken van Zaandam.
De tunnel een flessenhals? Dat valt toch wel mee? Is zo'n beetje het breedste deel van het parcours... Heb zelf ook een startnummer voor de DtD. Twijfel alleen nog of ik hem ga lopen. Weekje later sta ik namelijk in Berlijn voor mijn eerste marathon...
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_170142207
Races met smalle stukken en teveel deelnemers (die op de verkeerde plek starten) ;(

Gisteren was er bij ons ook een evenement die in onze club leagues zat waar ik aan meedoe, maar die heb ik mooi verstek laten gaan. Ondanks dat ik niet voor tijd ren sta je daar gewoon zo bijna 10 minuten in een rij om een hek over te klimmen.... de start kan niet verplaatst worden, en ze willen ook het aantal deelnemers niet cappen... -O- Zo jammer. Het is een leuk kort loopje, maar 10 minuten daarvan in een rij staan en je op staan vreten.. nope -O-
Ja doei.
  dinsdag 11 april 2017 @ 09:26:09 #10
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170142348
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

De tunnel een flessenhals? Dat valt toch wel mee? Is zo'n beetje het breedste deel van het parcours... Heb zelf ook een startnummer voor de DtD. Twijfel alleen nog of ik hem ga lopen. Weekje later sta ik namelijk in Berlijn voor mijn eerste marathon...
Als je hem rustig loopt is het geen probleem. Wij liepen de week voor de marathon ook nog 16 km.

Mijn pootjes beginnen te herstellen trouwens *O* Wel hard aan een massage toe, die is gelukkig voor vanmiddag ingepland.

Heeft er iemand trouwens een advies over wanneer weer wat te gaan lopen na een (eerste) marathon? Hoe zou het lichaam zich moeten voelen om weer wat te gaan proberen? En wat loop je dan? Ik zit zelf qua hoeveelheid te denken aan een soort Evy traininkje als eerste, dus een stuk of 3-4 stukjes van zeg 500 m joggen, om eerst maar eens te kijken hoe dat voelt en hoe ik me dan de dag erna voel. Maar ik heb eigenlijk geen idee.

Dus als iemand suggesties/ervaringen heeft: heel graag!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_170142372
Gewoon een week lang chillen en daarna weer eens wat stukjes van 5km enzo. Althans dat deed ik :P Die 5km was toen ook nog eens langs de kust in Kroatië O+
Ja doei.
pi_170142375
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:26 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Als je hem rustig loopt is het geen probleem. Wij liepen de week voor de marathon ook nog 16 km.
Dat moet wel lukken met die drukte :7

Iemand hier toevallig ervaring met de Halve van Nijkerk?
Ik zoek nog een revanche voor de halve van Zandvoort.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_170142630
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:26 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Als je hem rustig loopt is het geen probleem. Wij liepen de week voor de marathon ook nog 16 km.

Mijn pootjes beginnen te herstellen trouwens *O* Wel hard aan een massage toe, die is gelukkig voor vanmiddag ingepland.

Heeft er iemand trouwens een advies over wanneer weer wat te gaan lopen na een (eerste) marathon? Hoe zou het lichaam zich moeten voelen om weer wat te gaan proberen? En wat loop je dan? Ik zit zelf qua hoeveelheid te denken aan een soort Evy traininkje als eerste, dus een stuk of 3-4 stukjes van zeg 500 m joggen, om eerst maar eens te kijken hoe dat voelt en hoe ik me dan de dag erna voel. Maar ik heb eigenlijk geen idee.

Dus als iemand suggesties/ervaringen heeft: heel graag!
Een week niks doen, en daarna kun je gewoon wel weer een halfuurtje rustig dribbelen hoor. Denk niet dat je hoeft terug te grijpen op Evy. Waarschijnlijk voelt het al veel eerder alsof je weer kunt en wilt hardlopen maar moet je de verleiding weerstaan om dat te doen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170142698
DtD wil ik ooit wel lopen, maar als ik dat doe pik ik op het laatste moment wel een bewijs van een afvaller op.
pi_170142730
Mijn plan is deze week elke dag even goed wandelen, en in het weekend een rustige 5 à 6 km lopen. De spierpijn in m'n bovenbenen is er wel, en goed ook, maar het valt me hard mee. De kuiten voelen prima, alsof die niet hebben meegedaan.
pi_170142757
Heb zondag ook de marathon gelopen in Rotterdam, netto eindtijd 3:30" Liep heel lang lekker op een schema waarmee ik in 3:25 kon finishen. Steeds keurig tussen 4:45 - 4:55. Alleen wat ik al even voelde aankomen, was dat ik toch een dixie moest bezoeken, en op 28 km maar gedaan. Daarna de pace weer goed op kunnen pakken, maar het kostte me toch wel 2 minuten denk ik. ;(

Wilde graag voor het eerst onder 3:30 lopen. Dat ik in het Kralingse bos iets toe zou moeten geven had ik wel ingecalculeerd en na 35 km ging het iets minder. Toch kon ik tot de finish goed blijven hardlopen, maar de tijd zat me toch niet lekker. Nu ben ik wel tevreden eigenlijk, omdat ik niet ingestort ben de laatste kilometers en het herstel prima gaat. Vanavond een uitlooptraining met de marathongroep.

Was wel een mooie belevenis, zo'n grote marathon. Verbaas me wel over sommige lopers, die zomaar zonder achterom te kijken beginnen te wandelen. Of bij de verzorgingsposten aan de kant van de bekertjes gaan wandelen, ga dan even naar de andere kant denk ik dan.
pi_170142800
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dat moet wel lukken met die drukte :7

Iemand hier toevallig ervaring met de Halve van Nijkerk?
Ik zoek nog een revanche voor de halve van Zandvoort.
Pijll misschien. Hoewel dit voor mij dichtbij is, heb ik deze nog nooit gelopen.
  dinsdag 11 april 2017 @ 10:26:58 #18
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170143161
Tnx LT en mo! Ga ik t zo doen.

Ayreon, wat een goeie tijd zeg! Jammer van de toiletstop inderdaad wel. Meteen een doel voor de volgende :P
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_170143467
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

En wanneer vertrek jij naar Boston? Het gaat volgens mij wel een geweldige ervaring worden :) .
pi_170143478
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:53 schreef Devv het volgende:

[..]

En wanneer vertrek jij naar Boston? Het gaat volgens mij wel een geweldige ervaring worden :) .
Vrijdag :o

Ja ik heb er zin in! Weet nog steeds niet of ik PR-ready ben, maar inderdaad een mooie ervaring is het sowieso!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport dinsdag 11 april 2017 @ 10:57:14 #21
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170143511
Ik denk dat ik vrijdag maar weer eens ga zwemmen, beetje rustig heen en weer dobberen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_170143538
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:26 schreef Murmeli het volgende:
Ayreon, wat een goeie tijd zeg! Jammer van de toiletstop inderdaad wel. Meteen een doel voor de volgende :P
Heb mijn pr toch maar met een minuutje verbeterd. En als je kijkt naar het totale deelnemersveld is de tijd best in orde. :P

Een snelle marathon (onder 3:30) kan ik misschien beter gaan lopen bij een minder massaal evenement. Eigenlijk moet je in Rotterdam gewoon ontspannen lopen en genieten van de ambiance en niet te veel denken aan je tijd.
pi_170143644
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

De tunnel een flessenhals? Dat valt toch wel mee? Is zo'n beetje het breedste deel van het parcours... Heb zelf ook een startnummer voor de DtD. Twijfel alleen nog of ik hem ga lopen. Weekje later sta ik namelijk in Berlijn voor mijn eerste marathon...
Ik zou het voor een eerste marathon niet snel doen maar dat is persoonlijk. Het is toch best wel een behoorlijke afstand zo kort voor een marathon. Ik heb het vorig jaar voor Berlijn gedaan en ga het dit jaar weer doen, maar dat was/is na respectievelijk drie en vijf marathons.
pi_170143675
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:59 schreef Ayreon84 het volgende:

[..]

Heb mijn pr toch maar met een minuutje verbeterd. En als je kijkt naar het totale deelnemersveld is de tijd best in orde. :P

Een snelle marathon (onder 3:30) kan ik misschien beter gaan lopen bij een minder massaal evenement. Eigenlijk moet je in Rotterdam gewoon ontspannen lopen en genieten van de ambiance en niet te veel denken aan je tijd.

Mooie tijd ^O^

En in Rotterdam kun je best een PR lopen (Vraag maar aan B)
Het is natuurlijk een snel parcours, en enthousiast publiek helpt je toch echt wel.
Als je net als Pijll en TWC liever in je eentje door de polders loopt zonder dat er ook maar iemand in de gaten heeft dat je een marathon aan het lopen bent, dan kun je wel baat hebben bij een kleinschalig evenement.
En anders loop je gewoon met een ploeg van 20 hazen die elkaar afwisselen om 06:00 's ochtends over een circuit ergens in Italië, kan ook goed voor je tijd zijn :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_170143782
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:26 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Heeft er iemand trouwens een advies over wanneer weer wat te gaan lopen na een (eerste) marathon?
Ik liep twee dagen na mijn eerste M weer mee met een intervaltraining. Het is maar helemaal hoe goed je je voelt.

Ik zou niet te lang helemaal niets doen. Heel rustig gaan hobbelen dicht bij huis, zo lang als je er zin in hebt en dat het goed voelt.
pi_170143841
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 11:20 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik liep twee dagen na mijn eerste M weer mee met een intervaltraining. Het is maar helemaal hoe goed je je voelt.

Ik zou niet te lang helemaal niets doen. Heel rustig gaan hobbelen dicht bij huis, zo lang als je er zin in hebt en dat het goed voelt.
Maar het gevaar kan er wel in zitten dat je je goed voelt maar je spieren nog niet helemaal hersteld zijn, dat kan tot 30 dagen duren (afhankelijk van hoe intensief je de marathon hebt gerend natuurlijk). En dan kan er toch een overbelastingsblessure in sluipen. De weken na de marathon ben je het meest gevoelig voor blessures, blijkt ook uit statistieken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170144007
http://losseveter.nl/2017(...)thon-hoe-doe-je-dat/

Hier staat er trouwens ook een heel stuk over ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170144124
Ik ben in het volgende stadium van mijn tapermadness gekomen.. hyper en rusteloos. Ik kan niet stil blijven zitten of staan en als ik even door de gang wandel is het bijna hardlooptempo :P
Hopelijk volgt hierna de laatste fase, me sterk en vol vertrouwen voelen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170144165
1
2
 [b] 23 april 2017 - [url=http://www.sport.be/antwerp10miles/]Antwerp 10 Miles & Marathon (Antwerpen, BE)[/url][/b]
[*] minimaLL - 10EM

Zou ik in de op mogen, LT? :)
pi_170144193
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 11:48 schreef minimaLL het volgende:

[ code verwijderd ]

Zou ik in de op mogen, LT? :)
Yes! Wel grappig dat de eerste 5 loopjes in de OP nu buitenlandse evenementen zijn :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170144309
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 11:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Yes! Wel grappig dat de eerste 5 loopjes in de OP nu buitenlandse evenementen zijn :P
Thx! Voor mij niet buitenlands ;). Twijfel ook nog over de WFL in Breda 2 weken later. Dat lijkt me wel te lukken 2 weken nadien, maar wacht voor de zekerheid toch het herstel de eerste dagen na de 10 mijl af.
  dinsdag 11 april 2017 @ 12:08:13 #32
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170144466
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 11:20 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik liep twee dagen na mijn eerste M weer mee met een intervaltraining. Het is maar helemaal hoe goed je je voelt.

Ik zou niet te lang helemaal niets doen. Heel rustig gaan hobbelen dicht bij huis, zo lang als je er zin in hebt en dat het goed voelt.
Dat is knap! Ik heb vandaag echt totaal nog geen zin in hardlopen. Toen ik net uit bed was voelde ik me een hele pief, maar nu hebben we even tv gekeken (nos uitzending van de marathon) en zijn we eigenlijk allebei heel moe.

LT. Dank je voor de link ik ga ff lezen binnenkort. En sterkte met de rusteloosheid :*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_170145096
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:26 schreef Murmeli het volgende:
Dus als iemand suggesties/ervaringen heeft: heel graag!
Pas weer gaan lopen als je daar weer zin in hebt én als je benen goed voelen. Dus geen spierpijn, vermoeidhei of andere klachten. Te vroeg weer beginnen kan voor een boel narigheid zorgen. Voorzichtig dus!

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 11:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben in het volgende stadium van mijn tapermadness gekomen.. hyper en rusteloos. Ik kan niet stil blijven zitten of staan en als ik even door de gang wandel is het bijna hardlooptempo :P
Hopelijk volgt hierna de laatste fase, me sterk en vol vertrouwen voelen ;)
Veel succes met de laatste hyperrusteloze dagen! Ik kan me zo voorstellen dat dat nog een stukje erger is dan bij een 'normale' marathon. Maar Boston gaat ongetwijfeld geweldig worden om alleen al mee te kunnen maken. En om je vorm hoef je je volgens mij ook geen zorgen te maken.
Weet je of je daar ook live te volgen bent?
pi_170145518
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 12:51 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Pas weer gaan lopen als je daar weer zin in hebt én als je benen goed voelen. Dus geen spierpijn, vermoeidhei of andere klachten. Te vroeg weer beginnen kan voor een boel narigheid zorgen. Voorzichtig dus!

[..]

Veel succes met de laatste hyperrusteloze dagen! Ik kan me zo voorstellen dat dat nog een stukje erger is dan bij een 'normale' marathon. Maar Boston gaat ongetwijfeld geweldig worden om alleen al mee te kunnen maken. En om je vorm hoef je je volgens mij ook geen zorgen te maken.
Weet je of je daar ook live te volgen bent?
How can family members at home track me in the Boston Marathon?


A:

The B.A.A. will broadcast every five kilometer split to its website and family and friends can track your progress by logging in and entering your name or bib number. The "face" of the Boston Marathon website will change on race day and the process on how to enter the search will be clear. The AT&T Athlete Alert program allows messages to be automatically delivered to any US mobile phone, a pager, or any email address.

Alerts will be broadcast when your runner crosses the starting line, reaches the 10K, half marathon and 30K marks, and from the finish line. Runners or their family and friends can register in three ways:
•Via text message or SMS, (after registering, you'll receive a text message confirming how to complete registration).
•Visiting the AT&T Athlete Alert Sign-Up page at the race website, www.baa.org, and sign up there.
•Registering in person. Representatives will be available in the Bib Number Pick-up area at the John Hancock Sports & Fitness Expo.

Nummer 9272 ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170145557
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:58 schreef McTwente het volgende:

[..]

Pijll misschien. Hoewel dit voor mij dichtbij is, heb ik deze nog nooit gelopen.
Nee, de Halve van Nijkerk heb ik nog nooit gedaan. Maar dat deel van de Gelderse Vallei is wel een mooi gebied om te lopen.
pi_170146088
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 23:04 schreef pijll het volgende:

[..]

Het is ook mogelijk een marathon te lopen zonder dat je maandenlang alles ervoor opzij zet.
Ik vind het niet hetzelfde als er geen intensieve voorbereiding aan voorafgaat. De marathon is meer dan alleen dat kolere-eind.
pi_170146110
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 13:51 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik vind het niet hetzelfde als er geen intensieve voorbereiding aan voorafgaat. De marathon is meer dan alleen dat kolere-eind.
200 meter meer volgens een social media post van Garmin :+
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170146198
@Murmeli: in mijn boek zit ook een schema voor de eerste 4 weken na de marathon. Ik heb daar zelf nog niet echt naar gekeken, zal vanavond eens kijken wat daarin wordt geadviseerd.

Volgens mij kan je beter wat langer rust nemen dan te snel weer beginnen. Je hebt nog steeds een loeier van een conditie, ook als je een week of paar weken veul minder loopt.
pi_170146282
https://pauw.vara.nl/media/372010

Abdi wordt haas voor het sub2 project!

En haha, dan die vrouw die vraagt "hebben ze dat al wel eens gedaan, onder de 2 uur?"

Nee ze gaan zo'n heel project optuigen als het al eens gelukt is :+
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170146690
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 14:01 schreef La_Tramposa het volgende:
https://pauw.vara.nl/media/372010

Abdi wordt haas voor het sub2 project!

En haha, dan die vrouw die vraagt "hebben ze dat al wel eens gedaan, onder de 2 uur?"

Nee ze gaan zo'n heel project optuigen als het al eens gelukt is :+
Ja inderdaad is toch een RTL nieuwslezeres? Zou je wel van verwachten dat ze dat weet.
Leuke vent die Abdi, vooral over hoe hij de marathon ervaren heeft. Grappig ook met z'n herstel brood en pasta en meer drinken. Na 2 dagen eens kijken of we masseren :D
Benieuwd of hij echt niks erbij eet vooraf en naderhand en in training.....Kunnen we alle magnesium, vitamines, whey etc. ook laten staan wordt het weer een goedkopere sport :P
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_170147423
Ik denk dat als je niets met hardlopen hebt, dit niet kon weten. Het is alleen in dit geval wel een beetje onprofessioneel ;) .
pi_170147604
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 15:08 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat als je niets met hardlopen hebt, dit niet kon weten. Het is alleen in dit geval wel een beetje onprofessioneel ;) .
Nouja het is wel een beetje alsof je aan Armstrong voor hij wegging zou vragen; goh, is dat al eens gelukt, een man op de maan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170147756
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 13:20 schreef pijll het volgende:

[..]

Nee, de Halve van Nijkerk heb ik nog nooit gedaan. Maar dat deel van de Gelderse Vallei is wel een mooi gebied om te lopen.
Ok thnx, Dan gaan we het gewoon meemaken :)
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_170148021
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 15:18 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja het is wel een beetje alsof je aan Armstrong voor hij wegging zou vragen; goh, is dat al eens gelukt, een man op de maan?
Uhm. Nee. Wat Devv zegt. Als je niks met hardlopen hebt, weet je het niet. Het is echt maar een klein miniberichtje geweest in de krant. Meer niet.
En onprofessioneel is het ook niet, want die vrouw zat daar als gast, niet als interviewer.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_170148274
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 april 2017 15:42 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Uhm. Nee. Wat Devv zegt. Als je niks met hardlopen hebt, weet je het niet. Het is echt maar een klein miniberichtje geweest in de krant. Meer niet.
En onprofessioneel is het ook niet, want die vrouw zat daar als gast, niet als interviewer.
Ik bedoel niet qua omvang van bekendheid vergelijkbaar met een maanlanding, duh ;)
Maar meer dat het van een zelfdenkende journalist verwacht mag worden dat een recordproject wordt opgestart om een record te verbreken, niet te reproduceren.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170149257
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 14:01 schreef La_Tramposa het volgende:
https://pauw.vara.nl/media/372010

Abdi wordt haas voor het sub2 project!

En haha, dan die vrouw die vraagt "hebben ze dat al wel eens gedaan, onder de 2 uur?"

Nee ze gaan zo'n heel project optuigen als het al eens gelukt is :+
Wat een relaxede leuke gast zeg :)
pi_170150230
Mag ik ook in de OP?

1
2
 [b] 23 april 2017 - [url=www.enschedemarathon.nl]Enschede Marathon (Enschede)[/url][/b]
[*] Voccar - HM
  ESF Reporter dinsdag 11 april 2017 @ 18:50:58 #48
87554 Cee
Welluk?
pi_170151255
De foto's van de 1/4e (en de hele) marathon zijn beschikbaar, via de uitslagen van Rotterdam. Ze zijn niet goedkoop maar ik zie eindelijk een zweeffoto! :o Ik denk dat ik daar toch wel een paar euri voor over heb. :@
  Redactie Sport dinsdag 11 april 2017 @ 18:53:43 #49
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170151309
Ik heb een juichend viertal achter me op de finishfoto's }:|
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  FOK!fotograaf dinsdag 11 april 2017 @ 19:27:46 #50
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_170152025
Ik kan me ook nog een TV interview herinneren waar de winnaar na een HM of Marathon werd gevraagd door de interviewster of "hij er voor getraind had".

Dat was ook tenenkrommend.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_170152350
Heb ook een paar zweef.. Maar wat een baggerfoto's verder...
pi_170152689
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 18:53 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb een juichend viertal achter me op de finishfoto's }:|
Dan moet je geen marathon doen met 17.000 deelnemers, als je niet met anderen op de foto wil.
pi_170152732
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 19:53 schreef pijll het volgende:

[..]

Dan moet je geen marathon doen met 17.000 deelnemers, als je niet met anderen op de foto wil.
Aha, dus daar kies jij je marathons op uit... ;)
  dinsdag 11 april 2017 @ 19:56:16 #54
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170152740
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 19:27 schreef Mascleta het volgende:
Ik kan me ook nog een TV interview herinneren waar de winnaar na een HM of Marathon werd gevraagd door de interviewster of "hij er voor getraind had".

Dat was ook tenenkrommend.
Veel mensen kunnen een halve wel doen zonder er specifiek voor te trainen. Een hele misschien ook, maar dan moet je ultraloper zijn lijkt me.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_170152976
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 19:56 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Veel mensen kunnen een halve wel doen zonder er specifiek voor te trainen. Een hele misschien ook, maar dan moet je ultraloper zijn lijkt me.
Maar kunnen ze 'm dan ook winnen?
pi_170153187
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:06 schreef pijll het volgende:

[..]

Maar kunnen ze 'm dan ook winnen?
Ja, Tim Pleijte won bijvoorbeeld in februari de HM van Cadzand terwijl zijn echte doel de Trail by the Sea een paar weken later was.
Nu is de halve van Cadzand niet bepaald the great north run, maar toch....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  FOK!fotograaf dinsdag 11 april 2017 @ 20:21:58 #57
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_170153385
Ja, maar het was meer de vraag of die überhaupt ooit had getraind. Alsof je een kind vraagt op een sportdag van zijn school of die geoefend heeft op hardlopen.

Maar kan het fragment niet meer vinden helaas.

EDIT: https://www.theguardian.c(...)london-olympics-wdsu

Mo farah was het dus
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_170153815
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 19:53 schreef pijll het volgende:

[..]

Dan moet je geen marathon doen met 17.000 deelnemers, als je niet met anderen op de foto wil.
Of harder lopen. :7
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Redactie Sport dinsdag 11 april 2017 @ 20:37:45 #59
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170153816
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 19:53 schreef pijll het volgende:

[..]

Dan moet je geen marathon doen met 17.000 deelnemers, als je niet met anderen op de foto wil.
Zit wel een leuke tussen waarop ze niet zo aanwezig zijn, dus misschien koop ik die wel :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport dinsdag 11 april 2017 @ 20:40:50 #60
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170153903
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 19:27 schreef Mascleta het volgende:
Ik kan me ook nog een TV interview herinneren waar de winnaar na een HM of Marathon werd gevraagd door de interviewster of "hij er voor getraind had".

Dat was ook tenenkrommend.
Of als ze zeggen dat ze er 16 weken voor trainen (want schema) of ze niet beter langer hadden kunnen trainen. Alsof ze out of the blue ineens voor een marathon gaan trainen :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport dinsdag 11 april 2017 @ 20:59:47 #61
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170154603
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 11 april 2017 @ 21:02:49 #62
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170154714
Coole foto DeLuna!

Ik ben echt geïnspireerd door jullie prestaties, weet je dat? Nooit echt aspiraties gehad, maar nu... en dat terwijl de marathon nog nooit zo ver was. Ik hoop dat ik in mijn hardloopcarrière 2.0 gezegend ben met een beter duurvermogen :P
  dinsdag 11 april 2017 @ 21:27:14 #63
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_170155724
na 6 jaar hardlopen is mijn eerste "echte blessure" een feit.
Gisteravond was ik van plan om na het avondeten nog even een uurtje lopen op de trails, lampje op en hobbelen.
Dit ging 5 minuten goed totdat ik een boomwortel over het hoofd zag.
Mijn voet bleef haken, de overige 85kg pure spier wilde door met als gevolg dat mijn hammies krak zei..... nu maar hopen op snel herstel maar op dit moment voelt het behoordlijk zeer en stijf.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_170155868
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 21:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
na 6 jaar hardlopen is mijn eerste "echte blessure" een feit.
Gisteravond was ik van plan om na het avondeten nog even een uurtje lopen op de trails, lampje op en hobbelen.
Dit ging 5 minuten goed totdat ik een boomwortel over het hoofd zag.
Mijn voet bleef haken, de overige 85kg pure spier wilde door met als gevolg dat mijn hammies krak zei..... nu maar hopen op snel herstel maar op dit moment voelt het behoordlijk zeer en stijf.
Balen RD. Heel stom. Hopelijk snel herstel voor je.

Ik zal niks zeggen over dat bossen niet zijn om in hard te lopen en dat je dat op asfalt moet doen ;)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_170155906
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 21:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
na 6 jaar hardlopen is mijn eerste "echte blessure" een feit.
Gisteravond was ik van plan om na het avondeten nog even een uurtje lopen op de trails, lampje op en hobbelen.
Dit ging 5 minuten goed totdat ik een boomwortel over het hoofd zag.
Mijn voet bleef haken, de overige 85kg pure spier wilde door met als gevolg dat mijn hammies krak zei..... nu maar hopen op snel herstel maar op dit moment voelt het behoordlijk zeer en stijf.
-O- Das goed balen RD.. hoop dat het meevalt.

En toffe foto DeLuna, het is net of ze daarachter voor jou ook supporten! *O*
  dinsdag 11 april 2017 @ 21:33:43 #66
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_170155949
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 april 2017 21:31 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Balen RD. Heel stom. Hopelijk snel herstel voor je.

Ik zal niks zeggen over dat bossen niet zijn om in hard te lopen en dat je dat op asfalt moet doen ;)
:D
ik heb over hoge, rotsachtige bergkammnen gelopen in vliegende storm zonder problemen en het noodlot moest toeslaan op mijn lokale trail waar ik letterlijk 1000'en kilometers gelopen heb en ik echt hobbeltje dacht te kennen ;(
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_170155992
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

:D
ik heb over hoge, rotsachtige bergkammnen gelopen in vliegende storm zonder problemen en het noodlot moest toeslaan op mijn lokale trail waar ik letterlijk 1000'en kilometers gelopen heb en ik echt hobbeltje dacht te kennen ;(
Dat is logisch, daar ga je veel minder opletten. :P
pi_170156387
Blessures zijn @#$%^&*()
Maar wat ik moet ik me bij een "krakkende hammies" voorstellen? Spierscheurtje of wat anders?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2017 21:48:07 ]
  dinsdag 11 april 2017 @ 21:56:40 #69
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170156671
RD, dat is balen.

Wat een bak. Ik deed mee met een logo-ontwerpwedstrijd van de hardloopclub. En ik win :D
Kan ik lekker shoppen van mijn prijs O+ En eindelijk een degelijk logo!
pi_170156737
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:59 schreef DeLuna het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
Haha cool toch, het is net of ze voor jou juichen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator dinsdag 11 april 2017 @ 22:07:01 #71
155227 crew  Guppy
dus
pi_170157064
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 21:56 schreef Quoi het volgende:
RD, dat is balen.

Wat een bak. Ik deed mee met een logo-ontwerpwedstrijd van de hardloopclub. En ik win :D
Kan ik lekker shoppen van mijn prijs O+ En eindelijk een degelijk logo!
This post is forthless without pics!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Forum Admin dinsdag 11 april 2017 @ 22:08:30 #72
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_170157115
Ik moet even zeggen dat al jullie rotterdam verhalen erg inspirerend zijn!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 11 april 2017 @ 22:08:55 #73
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_170157128
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

This post is forthless without pics!!
is dit een designer-FOMO post??
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_170157152
@Murmeli: dit is het marathon herstelschema van mijn goeroe (Jay Johnson):

week 1
ma 30 min easy jog/walk (om te kijken hoe het lichaam ervoor staat)
di niks, behalve wat heup oefeningen
wo stevig wandelen 30-45 min
do heel easy cross trainen 45min (fietsen, zwemmen, wandelen)
vrij niks, behalve wat heup oefeningen
za 35min easy run
zo stevig wandelen 30-60 min

week 2
ma easy cross trainen 45-60 min
di 30min easy run
wo niks, behalve wat oefeningen
do easy cross trainen 45-60 min
vrij 30min easy run
za 40min easy run
zo stevig wandelen 45-60 min

week 3
ma 30min easy run
di 45min easy run
wo niks, behalve wat oefeningen
do easy cross trainen 45-60 min
vrij 35min easy run
za 60min easy run
zo stevig wandelen 45-65 min

week 4
ma 45min easy run, met daarin 5*20sec versnellingen (90sec pauze)
di 60min easy run (evt. laatste 15 min tempo versnellen)
wo 45min easy run
do easy cross trainen 45-60 min
vrij 50min easy run, met daarin 5*20sec versnellingen (60sec pauze)
za 13 tot 16km easy run
zo stevig wandelen 60-70 min

en dan weer terug naar de normale training.

Het is dus een combinatie van een klein beetje rustig rennen, een beetje wandelen, een beetje fietsen/zwemmen/wandelen en tussendoor wat heupoefeningen doen (voor en na het rennen moet je trouwens ook wat oefeningetjes doen), en dan bouwt het langzaam aan weer op.

Hij is van mening dat lopers die te weinig hersteltijd nemen, vaak 6 tot 10 weken na de marathon geblesseerd raken.
  dinsdag 11 april 2017 @ 22:10:00 #75
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_170157178
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 21:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Blessures zijn @#$%^&*()
Maar wat ik moet ik me bij een "krakkende hammies" voorstellen? Spierscheurtje of wat anders?
het voelt inderdaad alsof er kleine scheurtjes in zitten, het voelt als "de dag na Rotterdam" spierpijn.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_170157217
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

is dit een designer-FOMO post??
Wat is een FOMO-post??

En balen RD!! Het verbaast me trouwens dat je nog maar 6 jaar hardloopt.
pi_170157228
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:09 schreef steffelonio het volgende:
@Murmeli: dit is het marathon herstelschema van mijn goeroe (Jay Johnson):

week 1
ma 30 min easy jog/walk (om te kijken hoe het lichaam ervoor staat)
di niks, behalve wat heup oefeningen
wo stevig wandelen 30-45 min
do heel easy cross trainen 45min (fietsen, zwemmen, wandelen)
vrij niks, behalve wat heup oefeningen
za 35min easy run
zo stevig wandelen 30-60 min

week 2
ma easy cross trainen 45-60 min
di 30min easy run
wo niks, behalve wat oefeningen
do easy cross trainen 45-60 min
vrij 30min easy run
za 40min easy run
zo stevig wandelen 45-60 min

week 3
ma 30min easy run
di 45min easy run
wo niks, behalve wat oefeningen
do easy cross trainen 45-60 min
vrij 35min easy run
za 60min easy run
zo stevig wandelen 45-65 min

week 4
ma 45min easy run, met daarin 5*20sec versnellingen (90sec pauze)
di 60min easy run (evt. laatste 15 min tempo versnellen)
wo 45min easy run
do easy cross trainen 45-60 min
vrij 50min easy run, met daarin 5*20sec versnellingen (60sec pauze)
za 13 tot 16km easy run
zo stevig wandelen 60-70 min

en dan weer terug naar de normale training.

Het is dus een combinatie van een klein beetje rustig rennen, een beetje wandelen, een beetje fietsen/zwemmen/wandelen en tussendoor wat heupoefeningen doen (voor en na het rennen moet je trouwens ook wat oefeningetjes doen), en dan bouwt het langzaam aan weer op.

Hij is van mening dat lopers die te weinig hersteltijd nemen, vaak 6 tot 10 weken na de marathon geblesseerd raken.
Ik vind het meteen behoorlijk veel rennen hoor. Ik zou iedereen aanraden om gewoon eerst eens een week niet te rennen. Minstens. En friet eten en bier drinken. En daarna eens op het gemak kijken of het wl leuk genoeg is om weer te rennen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_170157237
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:08 schreef Pharkus het volgende:
Ik moet even zeggen dat al jullie rotterdam verhalen erg inspirerend zijn!
Ja, die rotterdam verhalen zijn leuk! Jammer dat het weer voorbij is.
  dinsdag 11 april 2017 @ 22:11:17 #79
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_170157244
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:10 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Wat is een FOMO-post??

En balen RD!! Het verbaast me trouwens dat je nog maar 6 jaar hardloopt.
fear of missing out.
Het kan ook 7 jaar zijn, maar aan de startnummers aan de wand te zien is het 6 jaar geleden.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_170157287
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:11 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik vind het meteen behoorlijk veel rennen hoor. Ik zou iedereen aanraden om gewoon eerst eens een week niet te rennen. Minstens. En friet eten en bier drinken. En daarna eens op het gemak kijken of het wl leuk genoeg is om weer te rennen.
Friet eten en bier drinken is sowieso een goed plan.
pi_170157771
Ik ben mijn 2e, 3e en 4e marathon al aan het plannen. :')
Helaas nu minder fit uit de strijd gekomen dan in Eindhoven, anders zou ik Enschede hebben gedaan. Ik heb vooral heel veel slaap nodig! En ietsje spierpijn, terwijl ik na Eindhoven meteen door kon stomen.

Mijn energievoorraad heb ik vanavond wel weer tot de nok toe bijgevuld. Mijn buik knalt bijna uit elkaar. :@

DeLuna, wat een leuke foto! Ik ga zo ook gauw kijken.
  Redactie Sport dinsdag 11 april 2017 @ 22:28:23 #82
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170157856
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:09 schreef steffelonio het volgende:
@Murmeli: dit is het marathon herstelschema van mijn goeroe (Jay Johnson):

week 1
ma 30 min easy jog/walk (om te kijken hoe het lichaam ervoor staat)
di niks, behalve wat heup oefeningen
wo stevig wandelen 30-45 min
do heel easy cross trainen 45min (fietsen, zwemmen, wandelen)
vrij niks, behalve wat heup oefeningen
za 35min easy run
zo stevig wandelen 30-60 min

week 2
ma easy cross trainen 45-60 min
di 30min easy run
wo niks, behalve wat oefeningen
do easy cross trainen 45-60 min
vrij 30min easy run
za 40min easy run
zo stevig wandelen 45-60 min

week 3
ma 30min easy run
di 45min easy run
wo niks, behalve wat oefeningen
do easy cross trainen 45-60 min
vrij 35min easy run
za 60min easy run
zo stevig wandelen 45-65 min

week 4
ma 45min easy run, met daarin 5*20sec versnellingen (90sec pauze)
di 60min easy run (evt. laatste 15 min tempo versnellen)
wo 45min easy run
do easy cross trainen 45-60 min
vrij 50min easy run, met daarin 5*20sec versnellingen (60sec pauze)
za 13 tot 16km easy run
zo stevig wandelen 60-70 min

en dan weer terug naar de normale training.

Het is dus een combinatie van een klein beetje rustig rennen, een beetje wandelen, een beetje fietsen/zwemmen/wandelen en tussendoor wat heupoefeningen doen (voor en na het rennen moet je trouwens ook wat oefeningetjes doen), en dan bouwt het langzaam aan weer op.

Hij is van mening dat lopers die te weinig hersteltijd nemen, vaak 6 tot 10 weken na de marathon geblesseerd raken.
Op maandag alweer rennen, dude, dat kon ik niet eens :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport dinsdag 11 april 2017 @ 22:29:14 #83
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170157882
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 21:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha cool toch, het is net of ze voor jou juichen!
Daar wel, op die andere zijn ze me net te veel aanwezig. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_170158015
Balen RD, hamstringblessure kunnen hardnekkig zijn, weet ik helaas. Hopen dat het meevalt

Erg leuke foto DeLuna! Bij mij staan er geen andere lopers op de finishfoto, maar ik ben dan weer compleet vergeten om te juichen
  dinsdag 11 april 2017 @ 22:33:22 #85
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170158018
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

This post is forthless without pics!!
Ik hou 'm effe voor me nog :P
pi_170158135
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:11 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik vind het meteen behoorlijk veel rennen hoor.
Yep, en in de laatste week 13-16k rennen, en daarna terug naar je gewone training.
Voor veel mensen ís 15k al een gewone training.
Maar het past wel helemaal in de opzet van 5x per week trainen voor mensen met weinig tijd. Daar is hij dan wel weer consistent in.
Ik vraag me af voor wie dit schema echt is bedoeld, met welke achtergrond.... niet toevallig voor Navy Seals of zo?
Steffelonio, je had je immers ook al vergist in de HM-training. :P
Voor iemand die geen tijd heeft, houd je je toch heel netjes aan de training, vind ik. Gaat wel goed zo, hè? ^O^

RD, hopelijk ben je er ook net zo snel van hersteld als bij een marathon.
Niet leuk. :(
pi_170158261
Oh, nu dringt het tot me door ... die heupoefeningen in dat herstelschema ... dat is echt zwaar (klote) als je nog spierpijn hebt. Na mijn eerste marathon kon ik nog niet eens zonder steun van het toilet af komen. :')
Wat een sadist is die goeroe van jou, Steffelonio!
pi_170158317
Het klinkt inderdaad meer als een herstelschema voor RD-types, niet voor mensen die hun eerste marathon gelopen hebben.

Ik moet me straks ookw el inhouden denk ik, wil graag alweer allemaal baanwedstrijdjes gaan doen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport dinsdag 11 april 2017 @ 22:45:12 #89
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170158374
Ik weet nog steeds niet wat ik wil. Ik wil vanalles :') ik wil nog steeds die kg's kwijt, PR lopen op de 5km... sterker worden... fietsen...

Ergens is het wel fijn :z
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_170158408
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:45 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik wil. Ik wil vanalles :') ik wil nog steeds die kg's kwijt, PR lopen op de 5km... sterker worden... fietsen...

Ergens is het wel fijn :z
Volgens mij is dat allemaal mogelijk. Waarom kiezen?
  Redactie Sport dinsdag 11 april 2017 @ 22:48:54 #91
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170158479
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:46 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Volgens mij is dat allemaal mogelijk. Waarom kiezen?
Dat is waar.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_170158620
Een miniem zweefje gespot. Verder ben ik een volleerd snelwandelaar.
Maar ach, zelfs Mr.B. heeft wandelfoto's (de medaille die dan al om zijn nek hangt is slechts detail).
pi_170158624
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:36 schreef wyccie het volgende:

[..]

Yep, en in de laatste week 13-16k rennen, en daarna terug naar je gewone training.
Voor veel mensen ís 15k al een gewone training.
Maar het past wel helemaal in de opzet van 5x per week trainen voor mensen met weinig tijd. Daar is hij dan wel weer consistent in.
Ik vraag me af voor wie dit schema echt is bedoeld, met welke achtergrond.... niet toevallig voor Navy Seals of zo?
Steffelonio, je had je immers ook al vergist in de HM-training. :P
Voor iemand die geen tijd heeft, houd je je toch heel netjes aan de training, vind ik. Gaat wel goed zo, hè? ^O^

RD, hopelijk ben je er ook net zo snel van hersteld als bij een marathon.
Niet leuk. :(
Tja, het boek is in het engels, daar ga ik soms de mist mee in.
Maar de trainingen gaan inderdaad heel goed. Ik volg het schema niet 100%, ik doe vaak 4 vd 5 trainingen, en alleen de makkelijke oefeningetjes. De zware sla ik over. Maar ik merk dat ik vooruit ga. En ik ben telkens ook wel weer klaar voor de volgende training, het schema is niet te zwaar tot nu toe.

Die kerel heeft in het verleden elite-lopers getraind. Daarom vind hij 5 keer per week lopen niet zo veel. En van die 5 keer is het 3 keer ook max een uurtje, dus best goed te doen. En de oefeningetjes duren ook maar 3 minuutjes van te voren en 5-10 minuutjes na afloop.

En hij hanteert het WIDDL principe. (When in doubt do less). Dus je mag gerust spijbelen.

Ach, we zien wel hoe het uitpakt eind mei. Tot die tijd heb ik besloten om niet aan het schema te gaan twijfelen. (Als de marathon niet goed gaat, ligt het natuurlijk wel aan het schema).
pi_170158773
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:54 schreef steffelonio het volgende:

[..]

(Als de marathon niet goed gaat, ligt het natuurlijk wel aan het schema).
En het weer natuurlijk.
Of een te strakke veter. ;)
Misschien loop ik toch mee in Tilburg. Maar ik wacht eerst de temperaturen af.
pi_170158824
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 23:01 schreef wyccie het volgende:

[..]

En het weer natuurlijk.
Of een te strakke veter. ;)
Misschien loop ik toch mee in Tilburg. Maar ik wacht eerst de temperaturen af.
Bedankt voor de tips, ik zal ze onthouden.

Nog eentje waardoor het mis kan gaan: de vele vliegjes die op het lange stuk langs het kanaal die je mond dreigen in te vliegen. Das ook echt niet fijn.

Leuk dat je misschien meedoet in Tilburg. De inschrijvingen zitten bijna vol begreep ik, maar er zijn altijd wel afhakers op het eind denk ik.
pi_170158854
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 23:04 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Bedankt voor de tips, ik zal ze onthouden.

Nog eentje waardoor het mis kan gaan: de vele vliegjes die op het lange stuk langs het kanaal die je mond dreigen in te vliegen. Das ook echt niet fijn.

Leuk dat je misschien meedoet in Tilburg. De inschrijvingen zitten bijna vol begreep ik, maar er zijn altijd wel afhakers op het eind denk ik.
Haha joh als je een marathon loopt doen je benen zoveel pijn dat je niet bezig bent met vliegjes in je mond :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170159374
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:54 schreef wyccie het volgende:
Een miniem zweefje gespot. Verder ben ik een volleerd snelwandelaar.
Maar ach, zelfs Mr.B. heeft wandelfoto's (de medaille die dan al om zijn nek hangt is slechts detail).
En die ontzettende blije grijns maakt het compleet.
  woensdag 12 april 2017 @ 06:32:00 #98
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170160692
Dag 3: sta alweer een stuk soepeler op! Trap af gaat ook weer bijna normaal :P

Mbt het herstelschema: wat ik in ieder geval zie is dat er minimaal 3-4 weken langzaam wordt gelopen. Dat neem ik in ieder geval mee. Denk dat ik za, zo of ma wel even ga. Begin weer zin te krijgen in ieder geval! Das weer mooi.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Redactie Sport woensdag 12 april 2017 @ 07:11:50 #99
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170160747
Ik ga ook weer normaal de trap af.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 12 april 2017 @ 07:32:31 #100
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170160824
quote:
6s.gif Op woensdag 12 april 2017 07:11 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga ook weer normaal de trap af.
Yeah!!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_170160831
Ik ben al voorjaarsplannen aan het maken (najaar is al gevuld :P ) en dankzij de vele enthousiaste verhalen komt Rotterdam daar eigenlijk wel steeds prominenter in beeld.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 12 april 2017 @ 07:42:21 #102
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170160865
Hmm ok, wandelen naar de metro gaat wel traag. Beetje futloos lichaam heb ik.
Ook wel fijn, ben ik eens een keer rustig.

@LT: over 2 daagjes ga je op pad :D leukleuk!!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_170160890
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 07:34 schreef Guard het volgende:
Ik ben al voorjaarsplannen aan het maken (najaar is al gevuld :P ) en dankzij de vele enthousiaste verhalen komt Rotterdam daar eigenlijk wel steeds prominenter in beeld.
Een doodnormale wegmarathon? Ben je ziek?
  woensdag 12 april 2017 @ 07:50:42 #104
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170160899
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 07:34 schreef Guard het volgende:
Ik ben al voorjaarsplannen aan het maken (najaar is al gevuld :P ) en dankzij de vele enthousiaste verhalen komt Rotterdam daar eigenlijk wel steeds prominenter in beeld.
Gezellig! Gewoon een keer doen voor de fun. Ik weet niet of dat voorin anders is, maar achterin is het zo druk dat je niet écht door kunt lopen, dus misschien issie wel geschikt als training voor een ultra ofzo.

Mensen achterin liepen richting het einde wel steeds meer als kip zonder kop. Ineens midden op de weg stilstaan. Of over de gehele breedte van de weg lopen met 4 man naast elkaar. Maar ja, ik was dan ook weer te druk met mezelf om me te ergeren. Meestal mompelde ik een mopper en zei daarna weer sorry. En dan was iedereen blij haha
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_170160916
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 07:48 schreef wyccie het volgende:

[..]

Een doodnormale wegmarathon? Ben je ziek?
Tja, dat ik een wegmarathon ga lopen is dan nog tot daar aan toe, maar eentje zonder daarvoor naar het buitenland te gaan is natuurlijk wel absurd :+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_170160945
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 07:50 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Gezellig! Gewoon een keer doen voor de fun. Ik weet niet of dat voorin anders is, maar achterin is het zo druk dat je niet écht door kunt lopen, dus misschien issie wel geschikt als training voor een ultra ofzo.

Mensen achterin liepen richting het einde wel steeds meer als kip zonder kop. Ineens midden op de weg stilstaan. Of over de gehele breedte van de weg lopen met 4 man naast elkaar. Maar ja, ik was dan ook weer te druk met mezelf om me te ergeren. Meestal mompelde ik een mopper en zei daarna weer sorry. En dan was iedereen blij haha
Het wordt niet voor de fun, ik heb wel een duidelijk doel qua tijd dat ik volgend voorjaar wil gaan halen.
Natuurlijk wel genieten van de sfeer maar ook helemaal naar de kloten gaan om dat doel te bereiken.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 12 april 2017 @ 08:21:08 #107
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170161069
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 07:59 schreef Guard het volgende:

[..]

Het wordt niet voor de fun, ik heb wel een duidelijk doel qua tijd dat ik volgend voorjaar wil gaan halen.
Natuurlijk wel genieten van de sfeer maar ook helemaal naar de kloten gaan om dat doel te bereiken.
Ok, dan moet je ff uitzoeken of Rotterdam daarvoor geschikt is
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_170161082
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 23:42 schreef indepoeier het volgende:

[..]

.
En die ontzettende blije grijns maakt het compleet.
[/quote]Die grijns zit er nog steeds op!
pi_170161408
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 08:21 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ok, dan moet je ff uitzoeken of Rotterdam daarvoor geschikt is
Ach als je naar B kijkt, moet het best mogelijk zijn, een beetje een nette tijd lopen :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_170161418
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 08:22 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

En die ontzettende blije grijns maakt het compleet.
Die grijns zit er nog steeds op!
[/quote]
Wat ik me eigenlijk afvroeg, heb jij zoet meuk naar binnen lopen slurpen en zo ja op welke momenten?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 12 april 2017 @ 09:19:03 #111
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170161655
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 09:00 schreef Guard het volgende:

[..]

Ach als je naar B kijkt, moet het best mogelijk zijn, een beetje een nette tijd lopen :P
Je hebt wel een punt ja!
Een kennis van me liep 3.11. Dat kan dus ook
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_170161693
Ik ken genoeg mensen die een hele snelle tijd hebben gelopen in Rotterdam afgelopen zondag dus is zeker mogelijk op dat parcours :P het is uiteraard steeds rustiger naar mate je verder voorin loopt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170162227
Gisteren slechtste dansles van het seizoen gedraaid, en dat zegt wat bij mij :P

Verder gaat het eigenlijk best lekker, wel zin om het weekend een kort loopje te pakken. Denk wel in een bos ofzo, beetje zachte ondergrond.

LT, zenuwachtig?
pi_170162279
Wat trouwens wel gek is. Ik heb een prima marathon gelopen, tijd is ook gewoon waar ik vooraf op hoopte. Nu begint alleen in mijn hoofd een stemmetje te vragen wat ik had kunnen lopen bij minder warm weer.. Dom dat ik nu zulke gedachten krijg..
pi_170162592
Voorin was het aardig rustig. Ik startte zelfs helemaal vooraan (aan de rechterkant van de weg) en daardoor leek het of ik de hele Coolsingel voor mezelf had. Omdat die startstreep nog een stuk naar voren ligt tov de andere kant, duurde het zelfs nog even ( 5 seconden) voordat de elitelopers me voorbijkwamen

De eerste 20km liep ik vaak in kleine groepjes, maar die vielen daarna steeds meer uit elkaar. Na 30km was het echt ieder voor zich

Rotterdam is bij uitstek een marathon om een pr te lopen. Vlak, veel lopers van gelijk niveau waar je je aan op kunt trekken en een geweldig publiek dat je er doorheen kan slepen, als je daar gevoelig voor bent tenminste. En het weer is denk ik vaak gunstig

quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 09:00 schreef Guard het volgende:

[..]

Wat ik me eigenlijk afvroeg, heb jij zoet meuk naar binnen lopen slurpen en zo ja op welke momenten?
Jawel, ik had vier gels bij me, drie daarvan heb ik gebruikt. Op (geloof ik) km 12, 22 en 32. Die laatste was er een met mojitosmaak (en cafeine), een aanrader.
Daarnaast heb ik bij twee drankposten (op 5 en 15 denk ik) nog een paar slokken sportdrank naar binnen kunnen krijgen.
pi_170162675
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 10:18 schreef Mr.B. het volgende:
Voorin was het aardig rustig. Ik startte zelfs helemaal vooraan (aan de rechterkant van de weg) en daardoor leek het of ik de hele Coolsingel voor mezelf had. Omdat die startstreep nog een stuk naar voren ligt tov de andere kant, duurde het zelfs nog even ( 5 seconden) voordat de elitelopers me voorbijkwamen

De eerste 20km liep ik vaak in kleine groepjes, maar die vielen daarna steeds meer uit elkaar. Na 30km was het echt ieder voor zich

Rotterdam is bij uitstek een marathon om een pr te lopen. Vlak, veel lopers van gelijk niveau waar je je aan op kunt trekken en een geweldig publiek dat je er doorheen kan slepen, als je daar gevoelig voor bent tenminste. En het weer is denk ik vaak gunstig

[..]

Jawel, ik had vier gels bij me, drie daarvan heb ik gebruikt. Op (geloof ik) km 12, 22 en 32. Die laatste was er een met mojitosmaak (en cafeine), een aanrader.
Daarnaast heb ik bij twee drankposten (op 5 en 15 denk ik) nog een paar slokken sportdrank naar binnen kunnen krijgen.
Zo weinig gedronken? :o wat een wonder dat je daar dan niet meer last van had.. De dag van tevoren zoveel gedronken?

En haha 5 seconden op kop gelopen! 8-) Kunnen we dat op beeld terugzien?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170162894
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 10:25 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zo weinig gedronken? :o wat een wonder dat je daar dan niet meer last van had.. De dag van tevoren zoveel gedronken?

En haha 5 seconden op kop gelopen! 8-) Kunnen we dat op beeld terugzien?
De camera's zijn volgens mij altijd alleen op de elite helft gericht helaas. Yuki heeft nog wel een foto gemaakt enkele minuten voor de start, net op het moment dat ik bezig ben een flesje te vullen :@ Die zwerft nog ergens op facebook rond

Bij de andere posten heb ik een paar slokken water op, maar het meeste ging toch wel over mijn hoofd. En in die gels zit ook weer vocht en kunnen zonder water ingenomen worden. Daarnaast heb ik de dagen ervoor inderdaad ook goed gedronken.
pi_170163134
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 09:54 schreef DavetheNL het volgende:
Gisteren slechtste dansles van het seizoen gedraaid, en dat zegt wat bij mij :P

Verder gaat het eigenlijk best lekker, wel zin om het weekend een kort loopje te pakken. Denk wel in een bos ofzo, beetje zachte ondergrond.

LT, zenuwachtig?
Ach ik ga steeds een beetje tussen verschillende scenario's waarin dan weer het engeltje en dan weer het duiveltje op mijn schouder de overhand heeft. Aan de ene kant weet ik dat ik objectief gezien nog nooit zo goed getraind heb als nu, aan de andere kant verzin ik steeds weer redenen waarom het mis zal gaan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170163554
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 10:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ach ik ga steeds een beetje tussen verschillende scenario's waarin dan weer het engeltje en dan weer het duiveltje op mijn schouder de overhand heeft. Aan de ene kant weet ik dat ik objectief gezien nog nooit zo goed getraind heb als nu, aan de andere kant verzin ik steeds weer redenen waarom het mis zal gaan.
Klinkt alsof je er helemaal klaar voor bent :)
pi_170163606
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 10:18 schreef Mr.B. het volgende:
Voorin was het aardig rustig. Ik startte zelfs helemaal vooraan (aan de rechterkant van de weg) en daardoor leek het of ik de hele Coolsingel voor mezelf had. Omdat die startstreep nog een stuk naar voren ligt tov de andere kant, duurde het zelfs nog even ( 5 seconden) voordat de elitelopers me voorbijkwamen

De eerste 20km liep ik vaak in kleine groepjes, maar die vielen daarna steeds meer uit elkaar. Na 30km was het echt ieder voor zich

Rotterdam is bij uitstek een marathon om een pr te lopen. Vlak, veel lopers van gelijk niveau waar je je aan op kunt trekken en een geweldig publiek dat je er doorheen kan slepen, als je daar gevoelig voor bent tenminste. En het weer is denk ik vaak gunstig

[..]

Jawel, ik had vier gels bij me, drie daarvan heb ik gebruikt. Op (geloof ik) km 12, 22 en 32. Die laatste was er een met mojitosmaak (en cafeine), een aanrader.
Daarnaast heb ik bij twee drankposten (op 5 en 15 denk ik) nog een paar slokken sportdrank naar binnen kunnen krijgen.
ah duidelijk, thanks!
Ik ga eens experimenteren met andere gels, op die Etixx gels ben ik inmiddels wel uitgekeken.
Eens kijken of ik makkelijk aan Squeezy kan komen, die hebben ook met cafeïne en een tomaten-gel, weer eens wat anders...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_170164816
Ik heb caramel-gel van de decatlon (salted butter), zit ook cafeïne in. Is een beetje het spul dat ze op sundae ijsjes doen, bevalt mij wel goed.
  woensdag 12 april 2017 @ 13:03:15 #122
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_170165141
Na al dat marathon geweld ga ik komend weekend (in de schaduw van de M van LT natuurlijk) een 10 km wedstrijd lopen. Voorbereiding is verre van ideaal, maar gewoon lekker lopen ^O^
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_170165161
quote:
2s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:03 schreef MaleDuck het volgende:
Na al dat marathon geweld ga ik komend weekend (in de schaduw van de M van LT natuurlijk) een 10 km wedstrijd lopen. Voorbereiding is verre van ideaal, maar gewoon lekker lopen ^O^
Die van mij is pas op maandag, dus je mag de volle spotlight hebben ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170165612
Wat voor eten mag je trouwens in je ruimbagage meenemen naar de VS? Toen ik daar woonde hadden mijn ouders drop en rookworst meegenomen voor mij, maar dat was er door de douane uitgehaald :P
Dus ik vraag me af, mogen gels en gelsnoepjes wel? En zoete broodjes? :D Of toch in de handbagage?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170166214
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat voor eten mag je trouwens in je ruimbagage meenemen naar de VS? Toen ik daar woonde hadden mijn ouders drop en rookworst meegenomen voor mij, maar dat was er door de douane uitgehaald :P
Dus ik vraag me af, mogen gels en gelsnoepjes wel? En zoete broodjes? :D Of toch in de handbagage?
Ik heb wel al eens gelletjes meegenomen naar de US (in 2015) in mijn ruimbagage. Was toen geen probleem.
Gelletjes en zo kun je eventueel ook nog wel daar kopen, maar zoete broodjes moet, overtuig die douanebeambte maar :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_170166244
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat voor eten mag je trouwens in je ruimbagage meenemen naar de VS? Toen ik daar woonde hadden mijn ouders drop en rookworst meegenomen voor mij, maar dat was er door de douane uitgehaald :P
Dus ik vraag me af, mogen gels en gelsnoepjes wel? En zoete broodjes? :D Of toch in de handbagage?
"Verder zijn etenswaren zoals fruit, vlees, vleesproducten en sommige zuivelproducten zoals kaas van rauwe melk verboden in te voeren. Dergelijke producten dien je in het vliegtuig achter te laten of voor de douanecontrole weg te gooien. Veel Nederlandse kazen zoals Goudse en Edammer en Leerdammer zijn wel toegestaan mits vacuüm verpakt en gepasteuriseerd." (bron: http://www.landenportal.nl/informatie/amerika-douane.htm).

Ik weet niet of deze bron 100% actueel is. Die rookworst is in dit kader dan logisch, drop en de door jou genoemde producten leveren vermoedelijk geen problemen op. Ruim- of handbagage lijkt me niet van belang, aangezien het importeren niet mag.
  woensdag 12 april 2017 @ 15:26:44 #127
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_170167458
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat voor eten mag je trouwens in je ruimbagage meenemen naar de VS? Toen ik daar woonde hadden mijn ouders drop en rookworst meegenomen voor mij, maar dat was er door de douane uitgehaald :P
Dus ik vraag me af, mogen gels en gelsnoepjes wel? En zoete broodjes? :D Of toch in de handbagage?
Ik heb er nog nooit problemen gehad, zeker niet met ruimbagage. En ik neem altijd mijn eigen ontbijtrepen (zie blog, als je wil weten hoe ze eruit zien) mee en rijstwafels.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_170168674
Zijn hier andere Polar m400 gebruikers die het volgende herkennen? Als ik het horloge oplaad, dan komt vrij snel de melding "geannuleerd" in het scherm staan, en stopt het laden.

De factory reset heeft niet geholpen. Heeft iemand een tip/oplossing?
pi_170168925
Voor de VFF freaks: de five finger shoes hebben zelfs in de serieuze wetenschap hun intrede gedaan, in een onderzoek naar oorzaken van het losgaan van gestrikte veters. Zie hier de beelden van een high-speed camera:


Doe er je voordeel mee. Ik voorzie erkenning in de vorm van een Ig Nobelprijs
pi_170169000
quote:
10s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Voor de VFF freaks: de five finger shoes hebben zelfs in de serieuze wetenschap hun intrede gedaan, in een onderzoek naar oorzaken van het losgaan van gestrikte veters. Zie hier de beelden van een high-speed camera:
[ afbeelding ]

Doe er je voordeel mee. Ik voorzie erkenning in de vorm van een Ig Nobelprijs
Zie ik het nu goed? VFF's gebruiken en dan op je hiel landen?
pi_170169855
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Zie ik het nu goed? VFF's gebruiken en dan op je hiel landen?
Nu je het zegt ... :'(
pi_170169984
Lopen er nog mensen op die dingen? Dat is toch uit?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_170171729
Maar het gaat om gewoon wandelen hier toch?
pi_170171937
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:21 schreef steffelonio het volgende:
Zijn hier andere Polar m400 gebruikers die het volgende herkennen? Als ik het horloge oplaad, dan komt vrij snel de melding "geannuleerd" in het scherm staan, en stopt het laden.

De factory reset heeft niet geholpen. Heeft iemand een tip/oplossing?
Ik ben die melding ook al een paar keer tegengekomen, maar dacht dat het gebeurde omdat hij dan volledig opgeladen was. Gebeurde zondag net voor de marathon nog tot 2x toe, toen ik zeker wilde weten dat hij 100% vol was.

Je zou even kunnen checken op de FB of Twitter van Polar, daar komen dat soort vragen ook wel eens voorbij.
pi_170171964
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 09:57 schreef DavetheNL het volgende:
Wat trouwens wel gek is. Ik heb een prima marathon gelopen, tijd is ook gewoon waar ik vooraf op hoopte. Nu begint alleen in mijn hoofd een stemmetje te vragen wat ik had kunnen lopen bij minder warm weer.. Dom dat ik nu zulke gedachten krijg..
Dat kan ik mij ook afvragen, maar dat doe ik niet. Ik ben gewoon vooral heel blij dat ik deze prestatie heb geleverd onder deze omstandigheden.
Voor een eerste marathon mag je best wel vechten en afzien. Die snellere tijd komt de volgende keer wel.
En je hebt het echt heel goed gedaan!
pi_170172037
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 18:39 schreef wyccie het volgende:
Maar het gaat om gewoon wandelen hier toch?
Zoals je in hoofdstuk 4 zelf had kunnen lezen is er gewandeld en gerend.
  Forum Admin woensdag 12 april 2017 @ 18:51:50 #137
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_170172050
LT, niet stressen, je bent er gewoon helemaal klaar voor en je gaat je pr gewoon aanscherpen in Boston.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_170172200
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 18:47 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Ik ben die melding ook al een paar keer tegengekomen, maar dacht dat het gebeurde omdat hij dan volledig opgeladen was. Gebeurde zondag net voor de marathon nog tot 2x toe, toen ik zeker wilde weten dat hij 100% vol was.

Je zou even kunnen checken op de FB of Twitter van Polar, daar komen dat soort vragen ook wel eens voorbij.
Ik had deze melding eerder ook al, maar dan bleek die toch 100% opgeladen. Ik heb contact opgenomen met de service van Polar en die raadden mij een factory reset aan. Vervolgens ging het een maand goed, maar nu krijg ik vaak al na een minuut of zo de melding en geeft hij aan niet volledig opgeladen te zijn.

Zit te overwegen om te upgraden naar de m430, maar die is nog niet uit.
pi_170172219
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 18:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zoals je in hoofdstuk 4 zelf had kunnen lezen is er gewandeld en gerend.
Ik ga dat onzinonderzoek niet helemaal lezen. :{w
pi_170172257
Kun je je in Boston eigenlijk ook kwalificeren voor Boston volgend jaar? :-)
pi_170172369
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 09:57 schreef DavetheNL het volgende:
Wat trouwens wel gek is. Ik heb een prima marathon gelopen, tijd is ook gewoon waar ik vooraf op hoopte. Nu begint alleen in mijn hoofd een stemmetje te vragen wat ik had kunnen lopen bij minder warm weer.. Dom dat ik nu zulke gedachten krijg..
Betekent volgens mij gewoon dat je een prima race hebt gelopen. Dan lijkt het achteraf vaak makkelijker dan het was. Tenminste dat heb ik. Van de keren dat het lopen echt goed ging denk ik sneller: volgens mij had er meer in gezeten.
pi_170173367
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 18:48 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat kan ik mij ook afvragen, maar dat doe ik niet. Ik ben gewoon vooral heel blij dat ik deze prestatie heb geleverd onder deze omstandigheden.
Voor een eerste marathon mag je best wel vechten en afzien. Die snellere tijd komt de volgende keer wel.
En je hebt het echt heel goed gedaan!
Inderdaad heel herkenbaar, en verleidelijk ook. Maar ik probeer dat ook af te houden en gewoon blij te zijn met een knap debuut.
En als het echt beter had gekund, dan biedt dat volop ruimte voor revanche. Heerlijk toch, een PR dik verbreken!
  Redactie Sport woensdag 12 april 2017 @ 19:50:14 #143
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170173893
Ik vraag me nog altijd af wat het was geworden als ik bijv. wel die 10kg kwijt was geweest niet ik wel wat meer op voeding had gelet. En als ik wel die km's had gemaakt die ik in de planning had. Maarja, dan had ik dat maar moeten doen. :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_170174121
Zaterdag naar de Eifel, regenjasje maar mee, 90% kans op neerslag.
Maar dat mag de pret niet drukken.
Hoogtemeters maken *G*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_170174163
Ik sta nu in een geel hesje aan de kant van een landweg te wachten tot de race begint en voorbij komt. Marshallen *O*
Ja doei.
pi_170174329
quote:
99s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:22 schreef mosselmossel het volgende:
Lopen er nog mensen op die dingen? Dat is toch uit?
:W
Ik gisteren nog :P.
pi_170174380
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:58 schreef Guard het volgende:
Zaterdag naar de Eifel, regenjasje maar mee, 90% kans op neerslag.
Maar dat mag de pret niet drukken.
Hoogtemeters maken *G*
Het is dat ik van het weekend al even genoeg heb gedaan, maar anders was ik heel jaloers geweest ;).
Klinkt als een goed plan in ieder geval!
pi_170174739
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:05 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Het is dat ik van het weekend al even genoeg heb gedaan, maar anders was ik heel jaloers geweest ;).
Klinkt als een goed plan in ieder geval!
Ik ga op koningsdag nog een keer ;)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_170175770
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:16 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik ga op koningsdag nog een keer ;)
Kan ik ook niet :P.
  Redactie Sport woensdag 12 april 2017 @ 20:47:09 #150
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170176037
Maar even een vraagje. Waar maken jullie die hoogtemeters (in trainigen) wonen jullie vlakbij plaatsen waar dat kan? De enige hoogtemeters hier in de buurt zijn de bruggetjes :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_170176101
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:40 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Kan ik ook niet :P.
Nou ja zeg... :(
We spreken nog wel iets af om Oud-Hollandsche hoogtemeters te maken in Nijmegen e.o. he?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_170176665
quote:
10s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:47 schreef DeLuna het volgende:
Maar even een vraagje. Waar maken jullie die hoogtemeters (in trainigen) wonen jullie vlakbij plaatsen waar dat kan? De enige hoogtemeters hier in de buurt zijn de bruggetjes :')
Vlakbij is een groot woord...
In mijn stad is er eigenlijk ook niets, buiten bruggen.

Er zijn wel wat mogelijkheden op zo'n 10-20 km van huis. O.a. zandduinen in de Loonse en Drunense duinen, een geluidswal langs de snelweg, en wat heuveltjes in natuurgebieden.

Weer wat verder weg zijn de bekende bulten onder de Trailrunners: Gulbergen in Eindhoven en de Skiberg in Rotterdam (technisch gesproken niet in R'dam).

Af en toe naar Z-Limburg of de Utrechtse Heuvelrug voor een dagtripje. En dus ook wat verder.

Maar veruit de meeste hoogtemeters maak ik tijdens trails in Limburg en de Ardennen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Redactie Sport woensdag 12 april 2017 @ 21:04:02 #153
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170176864
Ahja, dat is hier dan de Lemelerberg enzo, iets hogers kan ik me hier in de omgeving niet bedenken. Lijkt me toch eens leuk om te doen, ter variatie in de omgeving. Heb de afgelopen tijd wel genoeg gezien van hier. :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Moderator woensdag 12 april 2017 @ 21:33:17 #154
155227 crew  Guppy
dus
pi_170178455
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:33 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik hou 'm effe voor me nog :P
Snap ik! Maar ik houd m'n nieuwsgierigheid gewoon nog even vast ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport woensdag 12 april 2017 @ 21:39:35 #155
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170178800
Murmel, ik zie nu pas dat je hetzelfde (?) broekje aan had als ik met de marathon. Hij lijkt in ieder geval behoorlijk.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 12 april 2017 @ 21:42:16 #156
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170178912
Wederom een halleluja-post na de woensdagavondtraining *O*
Fijn! 10-8-6-4-2, waarvan de laatste lekker hard :)

quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Snap ik! Maar ik houd m'n nieuwsgierigheid gewoon nog even vast ;)
De club plempte 'm gewoon op FB trouwens, dus daar te zien: klik <-- ik weet niet of dit werkt? Prototype hoor, niet alles staat recht.
  Moderator woensdag 12 april 2017 @ 21:55:40 #157
155227 crew  Guppy
dus
pi_170179440
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:42 schreef Quoi het volgende:
Wederom een halleluja-post na de woensdagavondtraining *O*
Fijn! 10-8-6-4-2, waarvan de laatste lekker hard :)

[..]

De club plempte 'm gewoon op FB trouwens, dus daar te zien: klik <-- ik weet niet of dit werkt? Prototype hoor, niet alles staat recht.
Hardlopen bij een ijsclub :D leuk gedaan hoor!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 12 april 2017 @ 21:59:37 #158
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170179605
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:55 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hardlopen bij een ijsclub :D leuk gedaan hoor!
Voor een jubileumkrant (de hardlooptak van de ijsclub bestaat 20 jaar dit jaar) interviewde ik alle oud-voorzitters en kwam van alles te weten over de historie. Een ijsclub die dacht: sja, het vriest zo weinig, we moeten ook iets anders gaan doen. Dat werd hardlopen.

De ijsbaan wordt binnenkort afgestoten trouwens, dus dan is het geen ijsclub meer. Maar in het logo nog een knipoog naar het verleden vind ik toch wel leuk :)
  Moderator woensdag 12 april 2017 @ 22:02:44 #159
155227 crew  Guppy
dus
pi_170179760
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:59 schreef Quoi het volgende:

[..]

Voor een jubileumkrant (de hardlooptak van de ijsclub bestaat 20 jaar dit jaar) interviewde ik alle oud-voorzitters en kwam van alles te weten over de historie. Een ijsclub die dacht: sja, het vriest zo weinig, we moeten ook iets anders gaan doen. Dat werd hardlopen.

De ijsbaan wordt binnenkort afgestoten trouwens, dus dan is het geen ijsclub meer. Maar in het logo nog een knipoog naar het verleden vind ik toch wel leuk :)
Wat zonde! Waarom moet ie dicht?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_170179819
quote:
10s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:47 schreef DeLuna het volgende:
Maar even een vraagje. Waar maken jullie die hoogtemeters (in trainigen) wonen jullie vlakbij plaatsen waar dat kan? De enige hoogtemeters hier in de buurt zijn de bruggetjes :')
Ik ga meestal naar Nijmegen, of naar Duitsland vlakbij Emmerich (Hoch-Elten) of bij Ibbenburen. Daar heb je nog wel redelijke klimmen.
  woensdag 12 april 2017 @ 22:06:28 #161
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170179951
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:02 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wat zonde! Waarom moet ie dicht?
Geld. Niet rendabel ;)
  woensdag 12 april 2017 @ 22:07:34 #162
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170179994
quote:
10s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:39 schreef DeLuna het volgende:
Murmel, ik zie nu pas dat je hetzelfde (?) broekje aan had als ik met de marathon. Hij lijkt in ieder geval behoorlijk.
Van de decathlon. Ik vind het echt een heerlijk broekje. Bovenbenen bedekt dus die flubberen niet tegen elkaar :P


Mbt de tijd op de marathon: ik ben eigenlijk gewoon dik tevreden. Er zijn vast scenario's mogelijk waarin ik een betere tijd had gelopen. Maar nu vond ik het leuk en heb ik weinig pijntjes. Dus niet meteen een hekel aan het fenomeen marathon.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 12 april 2017 @ 22:14:09 #163
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_170180218
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:59 schreef Quoi het volgende:

[..]

Voor een jubileumkrant (de hardlooptak van de ijsclub bestaat 20 jaar dit jaar) interviewde ik alle oud-voorzitters en kwam van alles te weten over de historie. Een ijsclub die dacht: sja, het vriest zo weinig, we moeten ook iets anders gaan doen. Dat werd hardlopen.

De ijsbaan wordt binnenkort afgestoten trouwens, dus dan is het geen ijsclub meer. Maar in het logo nog een knipoog naar het verleden vind ik toch wel leuk :)
Dat vraagt om een kluunwedstrijd
F means you're fucked
  woensdag 12 april 2017 @ 22:41:41 #164
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170181464
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:14 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat vraagt om een kluunwedstrijd
Goeie!!

Gaf jij nou vanavond een beachrun training?
  woensdag 12 april 2017 @ 22:44:50 #165
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_170181598
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:41 schreef Quoi het volgende:

[..]

Goeie!!

Gaf jij nou vanavond een beachrun training?
Correct :Y

Off-beach, dat dan weer wel. Volgende week weer, maar dan wel op t strand ^O^
F means you're fucked
  woensdag 12 april 2017 @ 22:54:53 #166
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170181961
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:44 schreef YUR het volgende:

[..]

Correct :Y

Off-beach, dat dan weer wel. Volgende week weer, maar dan wel op t strand ^O^
Voor welke doelgroep dan?
pi_170181999
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:04 schreef DeLuna het volgende:
Ahja, dat is hier dan de Lemelerberg enzo, iets hogers kan ik me hier in de omgeving niet bedenken. Lijkt me toch eens leuk om te doen, ter variatie in de omgeving. Heb de afgelopen tijd wel genoeg gezien van hier. :D
Inderdaad, de Lemelerberg en ni wat meer heuvels rond Ommen zijn prima. Maar ook viaducten zijn wel geschikt, hoewel minder leuk.
Maar in de buurt van Steenwijk of Havelte zijn toch ook wel wat bescheiden hoogteverschillen? Serieuze hoogtemeters maak je er niet, maar het is wel een goede en leuke afwisseling.
  woensdag 12 april 2017 @ 22:57:56 #168
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_170182041
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:54 schreef Quoi het volgende:

[..]

Voor welke doelgroep dan?
Iedereen die zich inschrijft voor de Aramco Beachrun op 7 mei in Scheveningen. Voor het goede doel, er gaat een boel geld naar het Juliana Kinderziekenhuis ^O^

Alle inschrijvers mogen met de 3 trainingen meedoen. Trainingen worden gegeven door Run2Day Den Haag. Maar omdat de eigenaresse nu naar Boston is (inderdaad..) mag ik de eerste twee trainingen verzorgen. En dat is leuk *O*
F means you're fucked
pi_170182742
Ah, mevrouw I. Die heb ik van de week ook nog uitgebreid gesproken.

Ik ben mijn spullen bij elkaar aan het zoeken. Totale chaos en paniek.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport donderdag 13 april 2017 @ 07:23:19 #170
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170184924
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:56 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Inderdaad, de Lemelerberg en ni wat meer heuvels rond Ommen zijn prima. Maar ook viaducten zijn wel geschikt, hoewel minder leuk.
Maar in de buurt van Steenwijk of Havelte zijn toch ook wel wat bescheiden hoogteverschillen? Serieuze hoogtemeters maak je er niet, maar het is wel een goede en leuke afwisseling.
Klopt, Havelterberg (klinkt meer als heuvel) en de Woldberg heb je ook inderdaad. :Y
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport donderdag 13 april 2017 @ 07:23:32 #171
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170184927
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 23:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Ah, mevrouw I. Die heb ik van de week ook nog uitgebreid gesproken.

Ik ben mijn spullen bij elkaar aan het zoeken. Totale chaos en paniek.
Spannend! :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 13 april 2017 @ 07:39:28 #172
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170184982
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 23:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Ah, mevrouw I. Die heb ik van de week ook nog uitgebreid gesproken.

Ik ben mijn spullen bij elkaar aan het zoeken. Totale chaos en paniek.
Kan ik me wel voorstellen! Maar gaat goedkomen! Succes met inpakken :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_170185241
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 23:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Ah, mevrouw I. Die heb ik van de week ook nog uitgebreid gesproken.

Ik ben mijn spullen bij elkaar aan het zoeken. Totale chaos en paniek.
Één tip uit persoonlijke ervaring: stop je wedstrijdschoenen als eerste in je koffer...
En verder ben je op tijd begonnen, dus alles komt goed. Nog last van taperissues? Of nemen de Wedstrijdkriebels al de overhand?
pi_170185412
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 08:21 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Één tip uit persoonlijke ervaring: stop je wedstrijdschoenen als eerste in je koffer...
En verder ben je op tijd begonnen, dus alles komt goed. Nog last van taperissues? Of nemen de Wedstrijdkriebels al de overhand?
Ik ken hardlopers die hun wedstrijdoutfit juist in hun handbagage doen, bang dat hun koffer straks kwijt is.

Alvast succes met de zenuwen LT. Met de omvang van je trainingen zit het volgens mij wel goed.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2017 08:43:47 ]
pi_170185600
Stef en wy, jullie hebben gelijk. Alweer :p
pi_170185701
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 08:21 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Één tip uit persoonlijke ervaring: stop je wedstrijdschoenen als eerste in je koffer...
En verder ben je op tijd begonnen, dus alles komt goed. Nog last van taperissues? Of nemen de Wedstrijdkriebels al de overhand?
Haha stiekem valt het met de paniek wel mee, met de chaos niet. Net de laatste training gedaan p de wedstrijdschoenen en nu staan ze klaar bij de andere berg met spullen.

Mijn trainer is wel slim trouwens, vandaag 5x300 op flink tempo. Dat heeft eigenlijk niks met marathontraining te maken maar geeft zo'n vertrouwen als het lekker gaat! Ik kan nu echt wel zeggen dat ik er zin in heb, de benen voelen ook sterk. En ik ben een stuk minder lichamelijk gestresst dan vorig jaar, ik slaap gewoon prima en zo. Al moet ik dat misschien niet te vroeg zeggen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 13 april 2017 @ 09:26:46 #177
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_170185895
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 09:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha stiekem valt het met de paniek wel mee, met de chaos niet. Net de laatste training gedaan p de wedstrijdschoenen en nu staan ze klaar bij de andere berg met spullen.

Mijn trainer is wel slim trouwens, vandaag 5x300 op flink tempo. Dat heeft eigenlijk niks met marathontraining te maken maar geeft zo'n vertrouwen als het lekker gaat! Ik kan nu echt wel zeggen dat ik er zin in heb, de benen voelen ook sterk. En ik ben een stuk minder lichamelijk gestresst dan vorig jaar, ik slaap gewoon prima en zo. Al moet ik dat misschien niet te vroeg zeggen :P
Vergeet de jetlag niet :P

Hier staat het wedstrijdje van komend weekend op losse schroeven... sinds ik terug ben uit Brazil, ben ik heel licht grieperig... al kan het ook gewoon nog de jetlag zijn...
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_170186690
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 09:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Blijf je daarna nog even in de VS voor een vakantie?
  donderdag 13 april 2017 @ 10:46:02 #179
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_170187023
Ik ga naar de Marikenloop! *O* :P
F means you're fucked
  Redactie Sport donderdag 13 april 2017 @ 10:49:59 #180
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170187068
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:46 schreef YUR het volgende:
Ik ga naar de Marikenloop! *O* :P
Rokje al klaarliggen? :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 13 april 2017 @ 11:02:30 #181
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_170187194
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:49 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Rokje al klaarliggen? :D
Nee, maar wel een berg roze SPIbelts ^O^
F means you're fucked
pi_170187289
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 11:02 schreef YUR het volgende:

[..]

Nee, maar wel een berg roze SPIbelts ^O^
Weer expo geweld dus!

Top ding toruwens, die spibelt :)
pi_170187434
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:46 schreef YUR het volgende:
Ik ga naar de Marikenloop! *O* :P
Misschien ben ik daar ook nog wel als supporter :)
pi_170188771
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 11:23 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Misschien ben ik daar ook nog wel als supporter :)
Als die dames rokjes aandoen ik ook :)
  FOK!fossiel donderdag 13 april 2017 @ 14:08:03 #185
1455 Keroppi
kool kikker
pi_170190114
De kwart marathon ging lekker dit weekend, nieuw PR op de 10km gelopen :)

Hoewel ik eigenlijk had bedacht om me nu weer meer op het wielrennen te gaan focussen zal ik toch even moeten blijven doortrainen want ik heb me ingeschreven voor de Rotterdam Urban Trail ( http://www.rotterdamurbantrail.nl/nl/ ).
Ga niet voor een toptijd maar het lijkt me gewoon superleuk om te doen, veel leuke locaties in het parcours. Alle trappen lijken me stiekem nog best zwaar.

En met een vriendin ga ik meedoen aan de nieuwste hype, de 'bubbele run'. Als ik het goed begrijp een fun-run waar je af en toe door het zeepsop banjert :D
Chick on a mission
pi_170190556
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 14:08 schreef Keroppi het volgende:
De kwart marathon ging lekker dit weekend, nieuw PR op de 10km gelopen :)

Hoewel ik eigenlijk had bedacht om me nu weer meer op het wielrennen te gaan focussen zal ik toch even moeten blijven doortrainen want ik heb me ingeschreven voor de Rotterdam Urban Trail ( http://www.rotterdamurbantrail.nl/nl/ ).
Ga niet voor een toptijd maar het lijkt me gewoon superleuk om te doen, veel leuke locaties in het parcours. Alle trappen lijken me stiekem nog best zwaar.

En met een vriendin ga ik meedoen aan de nieuwste hype, de 'bubbele run'. Als ik het goed begrijp een fun-run waar je af en toe door het zeepsop banjert :D
De verhuurder van schuimmachines heeft iets nieuws bedacht, nu er geen hond meer een schuimparty organiseert :D

en bij die urban trail evenementen doen ze niet aan tijdregistratie, dus druk maken over een tijd is overbodig ;)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator donderdag 13 april 2017 @ 15:01:30 #187
155227 crew  Guppy
dus
pi_170191199
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 11:02 schreef YUR het volgende:

[..]

Nee, maar wel een berg roze SPIbelts ^O^
Heb ik eindelijk zo'n ding, kom je ze hier in de buurt verkopen :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_170191243
Heel veel succes alvast LT! :* Je gaat dit echt acen. _O_

Ik heb daarnet een mooie skort gekocht. Maar m'n rug piept een klein klein beetje, dus ik ga 'm morgen pas uittesten... :) Ik mag gewoon niet meer lang in de keuken staan :N had nergens last van tot ik zaterdag de hele dag in de keuken stond. Die avond pijn, en 't is nog steeds aan 't herstellen. Gelukkig herstelt 't wel, dus even nog een extra dagje rust maar. Morgen toch vrij, dus lekker ergens in de namiddag een eindje hobbelen O+
Ja doei.
  Redactie Sport donderdag 13 april 2017 @ 15:07:20 #189
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170191319
Ik heb nu alleen nog maar spierpijn als ik de trap af ga. En ik ben lekker aan het vervellen. _O-

Zaterdag een helm kopen en dan maar eens een rondje fietsen. Misschien zondag een stukkie lopen. Ik heb een rondje wat precies 4,2km is, lekker symbolisch. :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_170191335


£15 :9

Met 'n voor en achter zakje voor sleutels/gels etc.
Ja doei.
pi_170191401
quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2017 15:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb nu alleen nog maar spierpijn als ik de trap af ga. En ik ben lekker aan het vervellen. _O-

Zaterdag een helm kopen en dan maar eens een rondje fietsen. Misschien zondag een stukkie lopen. Ik heb een rondje wat precies 4,2km is, lekker symbolisch. :)
Leukleuk! O+ Fietsen!

(heb ook een fietsskort gekocht, en een nieuwe spinbroek, de fietsen gaan ook mee op vakantie volgende maand in Spanje 8-) )
Ja doei.
  donderdag 13 april 2017 @ 15:18:34 #192
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_170191590
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 15:01 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Heb ik eindelijk zo'n ding, kom je ze hier in de buurt verkopen :')
We hebben nog meer kleuren en uitvoeringen :s)
F means you're fucked
  Moderator donderdag 13 april 2017 @ 20:10:10 #193
155227 crew  Guppy
dus
pi_170197405
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 15:18 schreef YUR het volgende:

[..]

We hebben nog meer kleuren en uitvoeringen :s)
Maar ik heb er al eentje. Mét roze! ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_170197509
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

£15 :9

Met 'n voor en achter zakje voor sleutels/gels etc.
Daar mist nog iets op die foto :P
pi_170197672
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Maar ik heb er al eentje. Mét roze! ;(
Een is geen... ;)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator donderdag 13 april 2017 @ 20:24:31 #196
155227 crew  Guppy
dus
pi_170197754
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 20:21 schreef Guard het volgende:

[..]

Een is geen... ;)
Jamaar ik wil liever een nieuwe, ruimere sporttas :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_170197816
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 20:24 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Jamaar ik wil liever een nieuwe, ruimere sporttas :@
Dat zou die tasjes-sjacheraar ook moeten kunnen regelen eigenlijk :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator donderdag 13 april 2017 @ 20:32:18 #198
155227 crew  Guppy
dus
pi_170198037
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 20:26 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat zou die tasjes-sjacheraar ook moeten kunnen regelen eigenlijk :P
Ja, grote tasjes, kleine tasjes :9
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_170198392
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 20:14 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Daar mist nog iets op die foto :P
M'n hardlooponderbroeken die ik ook gekocht heb? :')
Ja doei.
pi_170198804
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 20:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

M'n hardlooponderbroeken die ik ook gekocht heb? :')
:+ Jazeker
pi_170199047
Sodeju, dat was echt een superfijne training! Een stabiel tempo was ver te zoeken, met intervallen tussen de 3:49 en 4:12/km, maar dat tempo op 400 en 600 meters stemt we wel tevree :)

Begin eindelijk weer vertrouwen te krijgen dat het haalbaar is om weer snel te worden. Al zou het ook kunnen dat de rek er vrij snel uit is, maargoed. Lekker :)
pi_170200396
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 20:54 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

:+ Jazeker
Ik dacht dat je vond dat je een duimpje omhoog miste... :P
  donderdag 13 april 2017 @ 21:29:46 #203
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170200401
LT: goede reis alvast!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_170200642
Ik ga morgen de training van gisteren doen. Mijn benen voelden gisteren (en vandaag) niet OK genoeg om de tempo's te lopen. Op het programma stond yasso800's (10*800 meter snel/400 meter rustig).

De ene keer denk ik: die marathon moet wel lukken, een paar dagen later denk ik: waar ben ik aan begonnen... 8)7
pi_170200699
Ja, goede reis Lt! Geniet ervan!!
pi_170200856
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 21:35 schreef steffelonio het volgende:
Ik ga morgen de training van gisteren doen. Mijn benen voelden gisteren (en vandaag) niet OK genoeg om de tempo's te lopen. Op het programma stond yasso800's (10*800 meter snel/400 meter rustig).

De ene keer denk ik: die marathon moet wel lukken, een paar dagen later denk ik: waar ben ik aan begonnen... 8)7
Als ik de verhalen hier zo een beetje heb gevolgd is dat vrij normaal :P

LT goede reis!
pi_170201569
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 21:29 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Ik dacht dat je vond dat je een duimpje omhoog miste... :P
Een big-moblo-smile! :D

En LT inderdaad een hele goede reis en superveel succes! *O* _O_
pi_170201580
LT, alvast een goede reis gewenst.
Probeer ook een beetje te genieten van de stad Boston!

quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 21:35 schreef steffelonio het volgende:
De ene keer denk ik: die marathon moet wel lukken, een paar dagen later denk ik: waar ben ik aan begonnen... 8)7
Dat hoort erbij! En ook tijdens de marathon zul je dat denken. In die volgorde inderdaad.
pi_170201605
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 21:55 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Een big-moblo-smile! :D

En LT inderdaad een hele goede reis en superveel succes! *O* _O_
Ik zal eens zien of d'n Wolve en ik morgen weer 's wat hardloopfoto's kunnen maken :P
Ja doei.
pi_170201709
LT, je hebt keihard getraind, ik hoop van harte dat je de marathon van Boston naar tevredenheid zult lopen. Het is in ieder geval al heel bijzonder dat je 'm loopt!

quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 21:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zal eens zien of d'n Wolve en ik morgen weer 's wat hardloopfoto's kunnen maken :P
Met veel duimpjes hoop ik.
D'n Wolve heeft niks meer met dit forum geloof ik?
pi_170201727
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:00 schreef Zwabberhark het volgende:
LT, je hebt keihard getraind, ik hoop van harte dat je de marathon van Boston naar tevredenheid zult lopen. Het is in ieder geval al heel bijzonder dat je 'm loopt!

[..]

Met veel duimpjes hoop ik.
D'n Wolve heeft niks meer met dit forum geloof ik?
Nee, d'n Wolve is weer wat afgetaaid -O- maar ik doe braaf verslag van voortgang!
Ja doei.
  donderdag 13 april 2017 @ 22:15:52 #213
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_170202285
Vandaag nagenoeg 5km gelopen in een verassend lekker tempo. En geen moment last van mijn knie :) Misschien maar eens kijken of ik aan een paar wedstrijden mee ga doen. Uiteindelijk hoop ik de 10 te kunnen doen maar die knie telkens...
Fade to Black
pi_170202292
Goede reis LT, alvast heel veel succes. ^O^

Ik heb ook een simpele maar fijne training gehad. Veel techniek training gehad, en beetje stabiliteit. Dat is wel fijn dat ze dat nu wat meer in de training verwerken. Was eerst best weinig. Ze willen ook de ene dag duurtraining doen en de 2e training meer interval/techniek ofzo iets :)

Fijn (paas)weekend alvast voor iedereen :Y
pi_170202777
LT, veel succes! Benieuwd naar je ervaringen :)
  Redactie Sport donderdag 13 april 2017 @ 22:36:46 #216
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170203232
Door al die marathonschemas heb ik overigens geen idee meer hoe je voor een 5 of 10km traint. Ik vind heel veel beginnersschemas en maar weinig voor gevorderde lopers.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_170203298
quote:
11s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:36 schreef DeLuna het volgende:
Door al die marathonschemas heb ik overigens geen idee meer hoe je voor een 5 of 10km traint. Ik vind heel veel beginnersschemas en maar weinig voor gevorderde lopers.
Er zijn best veel verbeterschema's te vinden :)
Ja doei.
  Redactie Sport donderdag 13 april 2017 @ 22:43:22 #218
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170203552
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Er zijn best veel verbeterschema's te vinden :)
Ik ga nog eens beter zoeken dan, kan altijd nog de Runners doorpluizen :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_170203604
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:43 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik ga nog eens beter zoeken dan, kan altijd nog de Runners doorpluizen :P
In het Engels is het gemiddelde schema voor 5 of 10km altijd wel in verschillende versies te vinden: beginner, intermediate, improver ofzo :)
Ja doei.
pi_170206822
Veel succes LT, weet zeker dat een mooie tijd neerzetten geen probleem voor je zal zijn!!
pi_170208061
quote:
11s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:36 schreef DeLuna het volgende:
Door al die marathonschemas heb ik overigens geen idee meer hoe je voor een 5 of 10km traint. Ik vind heel veel beginnersschemas en maar weinig voor gevorderde lopers.
https://www.runnersweb.nl/calculators/online-loopcoach

Er rolt wel een vrij saai schema uit, wat gebaseerd is op mijlen en geconverteerd naar km's.
De tempo's zijn wel vrij pittig.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_170209589
DeLuna, is er geen atletiekvereniging bij jou in de buurt? Om sneller te worden op een 5km is volgens mij niet het een of het andere schema de heilige graal, maar vooral een hogere pieksnelheid ontwikkelen door loopscholing en specifieke intervaltrainingen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170209791
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:16 schreef xMissi het volgende:
Goede reis LT, alvast heel veel succes. ^O^

Ik heb ook een simpele maar fijne training gehad. Veel techniek training gehad, en beetje stabiliteit. Dat is wel fijn dat ze dat nu wat meer in de training verwerken. Was eerst best weinig. Ze willen ook de ene dag duurtraining doen en de 2e training meer interval/techniek ofzo iets :)

Fijn (paas)weekend alvast voor iedereen :Y
Bij welke vereniging zit jij eigenlijk?
pi_170209834
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 09:59 schreef La_Tramposa het volgende:
DeLuna, is er geen atletiekvereniging bij jou in de buurt? Om sneller te worden op een 5km is volgens mij niet het een of het andere schema de heilige graal, maar vooral een hogere pieksnelheid ontwikkelen door loopscholing en specifieke intervaltrainingen.
Dit werkt inderdaad echt het beste.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Sport vrijdag 14 april 2017 @ 10:42:30 #225
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170210284
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 09:59 schreef La_Tramposa het volgende:
DeLuna, is er geen atletiekvereniging bij jou in de buurt? Om sneller te worden op een 5km is volgens mij niet het een of het andere schema de heilige graal, maar vooral een hogere pieksnelheid ontwikkelen door loopscholing en specifieke intervaltrainingen.
Oh, maar die hebben vaste trainingstijden en dat kan ik niet handelen met de muziek- en zwemvereniging.. kan wel eens kijken wat er in de buurt zit.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 14 april 2017 @ 11:49:26 #226
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_170211382
Of anders wat meer geld uitgeven aan een persoonlijke hardlooptrainer :)
F means you're fucked
pi_170211390
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 10:42 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Oh, maar die hebben vaste trainingstijden en dat kan ik niet handelen met de muziek- en zwemvereniging.. kan wel eens kijken wat er in de buurt zit.
Onze atletiekvereniging heeft ook vaste tijden, maar er zijn zo veel vaste tijden dat er altijd wel een groepje is waarbij je je kan aansluiten.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Sport vrijdag 14 april 2017 @ 12:30:28 #228
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170212187
Ah ze trainen o.a. precies op woensdagavond
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_170212550
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 april 2017 10:11 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dit werkt inderdaad echt het beste.
Daar sluit ik me bij aan.
(Merk op dat ik niet het cliché "Dit"-antwoord geef)

De grootste sprong in PR's heb ik gemaakt sinds ik bij een club meetrain. En voor mijn gevoel train ik sindsdien minder hard dan daarvoor en ook minder strict. Blijkbaar werkt dat.
pi_170212637
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 10:09 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Bij welke vereniging zit jij eigenlijk?
Ik train bij Fysioteam-ART , zitten
een aantal fysio's die wel hun hardlooptrainers certificaat hebben behaald bij de atletiekunie en die geven dus de trainingen. Dus eigk geen vereniging. Wel gewoon gezellig, en er word goed op je gelet ^O^ .
pi_170213133
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 12:49 schreef xMissi het volgende:

[..]

Ik train bij Fysioteam-ART , zitten
een aantal fysio's die wel hun hardlooptrainers certificaat hebben behaald bij de atletiekunie en die geven dus de trainingen. Dus eigk geen vereniging. Wel gewoon gezellig, en er word goed op je gelet ^O^ .
Zitten ook in Meteren, even onthouden dan. Zag dat Astylos geen groepen op voor mij geschikte tijden heeft..
pi_170213677
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 13:12 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Zitten ook in Meteren, even onthouden dan. Zag dat Astylos geen groepen op voor mij geschikte tijden heeft..
Deze heeft 2 vaste dagen, maandag en donderdag 19:30-20:30. ¤30 per maand geloof ik. Misschien willen ze nog meer groepen gaan maken als het echt te groot word maar dat is nu nog niet aan de orde..
Het grootste aantal mensen waarmee tegelijk getraind werd wat ik heb mee gemaakt is 12 ofzo. Dus niet al te groot. Wat ik zelf wel fijn vind :)
pi_170214247
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 13:40 schreef xMissi het volgende:

[..]

Deze heeft 2 vaste dagen, maandag en donderdag 19:30-20:30. ¤30 per maand geloof ik. Misschien willen ze nog meer groepen gaan maken als het echt te groot word maar dat is nu nog niet aan de orde..
Het grootste aantal mensen waarmee tegelijk getraind werd wat ik heb mee gemaakt is 12 ofzo. Dus niet al te groot. Wat ik zelf wel fijn vind :)
Bedankt voor de info,klinkt goed. Benen hpuden het goed vol bij je?
pi_170214407
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 13:40 schreef xMissi het volgende:

[..]

Deze heeft 2 vaste dagen, maandag en donderdag 19:30-20:30. ¤30 per maand geloof ik. Misschien willen ze nog meer groepen gaan maken als het echt te groot word maar dat is nu nog niet aan de orde..
Het grootste aantal mensen waarmee tegelijk getraind werd wat ik heb mee gemaakt is 12 ofzo. Dus niet al te groot. Wat ik zelf wel fijn vind :)
Dat betaal ik ongeveer per kwartaal :o
  vrijdag 14 april 2017 @ 14:18:10 #235
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170214489
Lopen bij een club *O*

Het wordt wel weer eens tijd voor intervallen :9
Ok eerst herstellen :Y
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_170214493
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 13:40 schreef xMissi het volgende:

[..]

Deze heeft 2 vaste dagen, maandag en donderdag 19:30-20:30. ¤30 per maand geloof ik. Misschien willen ze nog meer groepen gaan maken als het echt te groot word maar dat is nu nog niet aan de orde..
Het grootste aantal mensen waarmee tegelijk getraind werd wat ik heb mee gemaakt is 12 ofzo. Dus niet al te groot. Wat ik zelf wel fijn vind :)
¤30??! Wow, wat een afzetterij. Ik betaal ¤40 per drie maanden bij de atletiekvereniging.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_170214519
Jahoor gaat prima.

En de marathon benen van jou en de andere marathonners? Voelen die al weer beter :)

Stiekem krijg ik ook kriebels hoor voor een hm en zelfs een marathon. Maar voor mijn knie is dat nu (nog) niet haalbaar. Het zou wel kunnen maar dan moet ik eerst worden geopereerd dan zal het probleem een stuk minder zijn :) .Helaas nog aan het zoeken voor een dokter die dat 'wilt' doen. Dus misschien ooit, gelukkig nog tijd genoeg voor ;)
pi_170214540
Ik betaal £25 per jaar 8-)
Ja doei.
pi_170214586
Oh echt , nouja ik mag wel gewoon van het fitnesszaaltje van hen gebruik maken zovaak ik wil tenminste ik heb nog nooit gehoord dat ik daar ook voor moet betalen :P . Dus wie weet is dat het verschil denk ik? Ik weet het eigenlijk ook niet waarom het dan zo duur is :X. Ik betaal zelf ¤22 maar nieuwe leden is ¤30.

Edit: 30:8 trainingen is ¤3,75 per uur.. moet je wel 2 x in de week gaan dan. Maar zoals ik erbij fitness vind ik het wel meevallen, bij een sportschool betaal je ook al gauw ¤45 p/m. Ik heb nu 2 in 1 voor de helft. Maar weet niet of dat voor iedereen zo is eigenlijk...
pi_170214608
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ik betaal £25 per jaar 8-)
Ja, maar jij moet verplicht hill repeats doen en over onbegaanbare fells lopen. Eigenlijk is het dan gek dat je geen geld toe krijgt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_170214619
:P
Ja doei.
pi_170214676
Al 3 dagen weer 0 pijntjes. Maar moe, allemachtig.. slaap elke avond in coma-stand..

Gewoon rustig opbouwen en kijken waar het schip strand. Alles op zijn tijd :)

Lijkt mij ook wel een verschil tussen begeleiding van professionele fysiotherapeuten + gebruik maken van fitness apparatuur en een vereniging die voornamelijk draait op vrijwilligers?
pi_170214690
¤75 per jaar hier. Maar geen clubhuis. Dat vind ik overigens prima, scheelt weer bardienstenroosters.
pi_170214769
Wij zitten bij een commercieel sportcomplex, en hoeven dus niet voor barstaf te zorgen, maar er is wel altijd een bar open :9 en kleedkamers met douches enzo. _O_
Ja doei.
pi_170215596
Ik zat de afgelopen dagen ook net te bedenken dat ik misschien toch (weer) eens bij de atletiekclub wil gaan meetrainen. Goed voor techniek, specifieke training en de gezelligheid.

Ik dacht dat de kosten hier 17,50 p.m. zijn.
pi_170215782
Meetrainen met de atletiekclub zit er agendatechnisch niet in voor mij. Wel jammer, want ik denk dat ik dan inderdaad me beter zou kunnen ontwikkelen, en is ook wel gezellig.

Vandaag stond een pittige training op het programma, Yasso800's (10x 800m in 3:20 / met 400m rust). Dat ging niet eenvoudig. Gelukkig wel redelijk gelukt, 7 vd 10 tempo's onder de 3:20 gelopen, en drie keer net erboven; gemiddelde net onder de 3:19. Ben blij dat ik niet elke week deze training hoef te doen.
  vrijdag 14 april 2017 @ 15:43:47 #247
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170216119
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 14:19 schreef xMissi het volgende:
Jahoor gaat prima.

En de marathon benen van jou en de andere marathonners? Voelen die al weer beter :)

Stiekem krijg ik ook kriebels hoor voor een hm en zelfs een marathon. Maar voor mijn knie is dat nu (nog) niet haalbaar. Het zou wel kunnen maar dan moet ik eerst worden geopereerd dan zal het probleem een stuk minder zijn :) .Helaas nog aan het zoeken voor een dokter die dat 'wilt' doen. Dus misschien ooit, gelukkig nog tijd genoeg voor ;)
Benen voelen normaal. Ik slaap inderdaad ook als een roosje O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_170216172
Dit zijn mooie beelden, direct bij openen van de website (i.i.g. op een laptop, geen idee wat ervan over blijft op mobiele apparaten): http://www.dinglemarathon.ie/
pi_170216344
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:29 schreef steffelonio het volgende:
Meetrainen met de atletiekclub zit er agendatechnisch niet in voor mij. Wel jammer, want ik denk dat ik dan inderdaad me beter zou kunnen ontwikkelen, en is ook wel gezellig.

Vandaag stond een pittige training op het programma, Yasso800's (10x 800m in 3:20 / met 400m rust). Dat ging niet eenvoudig. Gelukkig wel redelijk gelukt, 7 vd 10 tempo's onder de 3:20 gelopen, en drie keer net erboven; gemiddelde net onder de 3:19. Ben blij dat ik niet elke week deze training hoef te doen.
Die Yasso's schijnen als je ze goed doet een prima voorspeller voor je marathontijd te zijn. Je 800 metertijd in minuten en secondes komt dan overeen met je marathontijd in uren en minuten. Wel onder voorwaarde dat je voldoende getraind bent voor een M en je moet 10 van die 800 meters in hetzelfde tempo lopen.
pi_170217308
Ja doei.
pi_170218058
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:46 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit zijn mooie beelden, direct bij openen van de website (i.i.g. op een laptop, geen idee wat ervan over blijft op mobiele apparaten): http://www.dinglemarathon.ie/
Al op zoek naar een volgende? ;)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_170218171
Toevallig vandaag zitten kijken naar AV's in de buurt, soms zijn de contributies niet altijd even duidelijk.
Maar als ik het goed begrijp ben je voor 35 euro per kwartaal als "wegloper" goed op weg.
En ja daar zit ook gebruik van de baan bij.
Valt me mee.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_170218197
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Die Yasso's schijnen als je ze goed doet een prima voorspeller voor je marathontijd te zijn. Je 800 metertijd in minuten en secondes komt dan overeen met je marathontijd in uren en minuten. Wel onder voorwaarde dat je voldoende getraind bent voor een M en je moet 10 van die 800 meters in hetzelfde tempo lopen.
Klopt. Maar ik ga nog echt geen marathon in 3 uur 20 lopen. Dat is verre van realistisch op dit moment.
pi_170218258
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 17:30 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik ga nog echt geen marathon in 3 uur 20 lopen. Dat is verre van realistisch op dit moment.
Er schuilt wel een zeker ambitie in je laatste zin :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_170218296
Voor de dames: dat Kalenji skort model is zeer aan te raden _O_ zit erg lekker, en de zakken zijn goed ruim O+
Ja doei.
  vrijdag 14 april 2017 @ 17:42:45 #256
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170218385
Of je bent lid van 2 clubs *)

Mo, heb je een linkje? Zag wel de foto en de prijs.
  vrijdag 14 april 2017 @ 17:43:19 #257
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170218401
Oh wat Kalenji = decathlon toch?
pi_170218409
https://www.kalenji.co.uk(...)ackpurple-id_8351829

Deze, zal even de link van Decathlon zoeken.
Ja doei.
pi_170218443
https://www.decathlon.nl/(...)ergy-id_8351829.html

ze hebben hem ook wat korter, maar dat is voor mijn vadsige benen niet zo fijn: https://www.decathlon.nl/shortrokje-trail-id_8324576.html
Ja doei.
  vrijdag 14 april 2017 @ 17:51:58 #260
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170218539
Thnx. Compressie op verschillende zones :P Da's weer nieuw zeker.
  Redactie Sport vrijdag 14 april 2017 @ 18:21:50 #261
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170219186
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 17:29 schreef Guard het volgende:
Toevallig vandaag zitten kijken naar AV's in de buurt, soms zijn de contributies niet altijd even duidelijk.
Maar als ik het goed begrijp ben je voor 35 euro per kwartaal als "wegloper" goed op weg.
En ja daar zit ook gebruik van de baan bij.
Valt me mee.
Hier 45 per kwartaal en dan mag je gewoon alles meedoen binnen de vereniging
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_170219208
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 17:33 schreef Guard het volgende:

[..]

Er schuilt wel een zeker ambitie in je laatste zin :P
Tja, iets teveel ambitie. Voor een 3:20 marathon zou ik een 5k in 20 minuten, een 10k in 43 minuten en een hm in 1:35 moeten kunnen lopen.

Ik maak nog steeds progressie, maar deze tijden ga ik niet zo snel halen. Dat ligt nog wel heel ver van mijn huidige tijden.

Bovendien vraag ik me af of de doorrekening van de calculator wel realistisch is voor de marathonafstand.

Ben blij als ik de marathon sub 4 kan lopen.
pi_170219391
Ik heb vd week een kalenji tight gekocht, met voor en achter heel grote zakken, deels met rits. Groot genoeg voor telefoon, sleutel, gels, en kleine soft flasks. Ideaal.

https://www.decathlon.nl/kuitbroek-trail-id_8379487.html
pi_170219576
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 18:22 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Tja, iets teveel ambitie. Voor een 3:20 marathon zou ik een 5k in 20 minuten, een 10k in 43 minuten en een hm in 1:35 moeten kunnen lopen.

Ik maak nog steeds progressie, maar deze tijden ga ik niet zo snel halen. Dat ligt nog wel heel ver van mijn huidige tijden.

Bovendien vraag ik me af of de doorrekening van de calculator wel realistisch is voor de marathonafstand.

Ben blij als ik de marathon sub 4 kan lopen.
Die tijden heb ik wel gelopen (oké, bijna 3minuten langzamer op de HM, maar die andere 2 wel), maar ik weet dat je ook dan nog ver van die 3:20 kunt afzetten.

5:00 per km kan ik vrij goed volhouden over 25 km heb ik nu 3 keer ervaren, maar 42 is toch a different piece of cake.

Maar onder de 3:30 lijkt me een mooi doel op termijn.
pi_170219622
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 18:30 schreef steffelonio het volgende:
Ik heb vd week een kalenji tight gekocht, met voor en achter heel grote zakken, deels met rits. Groot genoeg voor telefoon, sleutel, gels, en kleine soft flasks. Ideaal.

https://www.decathlon.nl/kuitbroek-trail-id_8379487.html
Daar wil ik binnenkort ook weer eens heen!

Hé wacht, hiermee mag je niet de weg op hoor, die is voor trailrunning :P
pi_170219884
Ik heb vanmiddag 36.06km / 1:38 uur op de Elliptigo doorgebracht.
Ik had wel gedacht dat mijn conditie snel terug zou zijn na een half jaar niks doen, maar dit is boven verwachting :)
pi_170219986
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 18:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb vanmiddag 36.06km / 1:38 uur op de Elliptigo doorgebracht.
Ik had wel gedacht dat mijn conditie snel terug zou zijn na een half jaar niks doen, maar dit is boven verwachting :)
Wat is je ervaring met de elliptigo? Een goed alternatief? Gaat wel echt snel op zo'n ding.
pi_170220185
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 18:57 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Wat is je ervaring met de elliptigo? Een goed alternatief? Gaat wel echt snel op zo'n ding.
Ik ben er echt heel blij mee. De beweging komt redelijk dicht bij hardlopen. In april heb ik nu een kleine 200 km er op zitten met wekelijks 3 tot 4 trainingen. Heuvels zijn pittig maar lekker om te doen. Tegenwind is wel zwaar want je bent niet bepaald aerodynamisch op zo een ding. En een helm is geen overbodige luxe. De topsnelheid van vandaag lag op bijna 55 km/h:

pi_170220326
Ik hoop dat ik er niet aan 'moet', door blessure en niet meer kúnnen rennen, maar ik zou 't best eens willen proberen!
Ja doei.
  vrijdag 14 april 2017 @ 19:36:12 #270
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_170220987
Wel lachen, zo'n kuitbroek die tot boven je knie komt

Stipstreep, als ik eens bij je in de buurt ben, mag ik dan ook eens?
F means you're fucked
pi_170221116
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop dat ik er niet aan 'moet', door blessure en niet meer kúnnen rennen, maar ik zou 't best eens willen proberen!
Inderdaad! En fijn om te weten dat dit nog mogelijk is, mocht er zich een blessure voordoen.

Stipstreep: mooi dat je zo snel de omschakeling hebt kunnen maken. Blijft dik balen die blessure, maar dit (hoe noem je het? Elliptigo'en?) heeft ook zo zijn charmes.
pi_170221157
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:36 schreef YUR het volgende:
Wel lachen, zo'n kuitbroek die tot boven je knie komt

:P die decatlon maten vallen vaak vreemd uit, ja.
pi_170221158
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:46 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit zijn mooie beelden, direct bij openen van de website (i.i.g. op een laptop, geen idee wat ervan over blijft op mobiele apparaten): http://www.dinglemarathon.ie/
Ziet er goed uit, helaas heb ik dit jaar al wat anders rond die tijd.
pi_170221646
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:36 schreef YUR het volgende:
Wel lachen, zo'n kuitbroek die tot boven je knie komt

Stipstreep, als ik eens bij je in de buurt ben, mag ik dan ook eens?
:Y

Bij de Marikenloop ben ik er niet, anders was ik 'm wel even komen showen.
  Moderator vrijdag 14 april 2017 @ 20:24:33 #275
155227 crew  Guppy
dus
pi_170222390
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

:Y

Bij de Marikenloop ben ik er niet, anders was ik 'm wel even komen showen.
-O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_170223048
Hier lijken de benen weer fris. Gister stukje meegetraind na de krachttraining. Nog wel wat gespannen kuiten.
Het slapen is weer als vanouds (veel te weinig).
Heel veel trek, en ook dat is mij niet onbekend.

Voor mijn AV betaal ik 13,75 per maand. Zeven dagen per week trainingen, di-do ook in de ochtend. Naast het bos. Mooi, nieuw clubhuis. Fysio en masseur in huis.
Enige nadeel: we maken in principe geen gebruik van de baan.
  Moderator vrijdag 14 april 2017 @ 21:05:07 #277
155227 crew  Guppy
dus
pi_170223635
Ik betaal ongeveer ¤ 25,- per maand voor de tri-vereniging. We hebben geen clubhuis.
Maar we zwemmen wel in 4 verschillende zwembaden en trainen op de baan. En m'n licentie zit bij die prijs in.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_170225278
Voor de TV betaal ik 45 per jaar, maar moet wel abbo bij het sportcentrum hebben. Dat is 300 per jaar. :') Daarmee wel onbeperkt sporten en cursussen. Toch maar eens meer gebruik van maken. En dat geldt ook voor de zwem- en fietstrainingen van de TV. Daarnaast ook nog eens 37 p/m voor bootcamp.
Best schandalig hoeveel ik betaal voor sport en er te weinig gebruik van maak. :@
  Redactie Sport vrijdag 14 april 2017 @ 21:56:53 #279
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170225541
Voor de zwemvereniging betaal ik 17 euro per maand, vind ik meevallen, met 4x zwemmen per maand heb ik dat er al uit :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_170226283
Voor die 30 euro per kwartaal train ik 2x per week op de baan, doe ik 1x kracht (al is dat niet standaard, en is de betaalde trainster ermee gestopt, dus is het nu vooral met een groepje gebruik maken van het krachthonk) en kan ik nog 1 of 2x per week mee de duinen in. Ik zou trouwens met alle liefde het dubbele betalen, omdat ik het best weinig vind voor wat ik ervoor terugkrijg en mn clubje wat geldproblemen heeft, maar ze willen de contributie niet verhogen.

Ik zie hier trouwens ook steeds meer hardloopcursusjes verschijnen voor veel meer geld. Het ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan of je het doet om je brood me te verdienen, of "gewoon" als vrijwilliger, maar ik heb wel wat vraagtekens bij die ontwikkeling.

Bij de AV vermaak ik me overigens nog steeds prima *O* ben weer helemaal gereïntegreerd :)
pi_170226562
Zo, lekker gelopen op ds Singelloop vanavond. 38 minuten en 38 seconden over 7 km. Stuk sneller dan op de training dus ben zeker tevreden. Had gehoord van anderen dat het lastig was met doorlopen, maar ben voorin gestart en het viel mij erg mee.
  zaterdag 15 april 2017 @ 09:31:22 #282
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_170232552
Nek check is OK, dus maar eens kijken wat ik op de 10 km kan vandaag ^O^

Nog andere wedstrijdloperts vandaag?
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_170232581
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
Nek check is OK, dus maar eens kijken wat ik op de 10 km kan vandaag ^O^

Nog andere wedstrijdloperts vandaag?
PR-plannen?

Ik denk dat ik vandaag weer een rustig kort loopje doe. Mijn benen kriebelen alweer een paar dagen, dus het wordt weer tijd.
  zaterdag 15 april 2017 @ 09:35:20 #284
3878 Vork
Manisch creatief
pi_170232587
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
Nek check is OK, dus maar eens kijken wat ik op de 10 km kan vandaag ^O^

Nog andere wedstrijdloperts vandaag?
Succes!

Ik loop morgenochtend een loopje, maar ik twijfel of ik dat wel moet doen. De nachtdienst liep behoorlijk uit, ik ben nu klaarwakker, dus zal ik wrs tegen die tijd een hele sterke voorkeur voor slapen boven lopen hebben.
pi_170232633
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
Nek check is OK, dus maar eens kijken wat ik op de 10 km kan vandaag ^O^

Nog andere wedstrijdloperts vandaag?
Gisteren bijna 3 minuten van mijn 10K pr af weten te knallen. Nu lichamelijk wel een beetje gaar... maar goed het is paasweekend.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_170232859
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 22:30 schreef DoubleDip het volgende:
Zo, lekker gelopen op ds Singelloop vanavond. 38 minuten en 38 seconden over 7 km. Stuk sneller dan op de training dus ben zeker tevreden. Had gehoord van anderen dat het lastig was met doorlopen, maar ben voorin gestart en het viel mij erg mee.
Klinkt goed!
  zaterdag 15 april 2017 @ 10:51:15 #287
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_170233482
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 09:34 schreef indepoeier het volgende:

[..]

PR-plannen?

Ik denk dat ik vandaag weer een rustig kort loopje doe. Mijn benen kriebelen alweer een paar dagen, dus het wordt weer tijd.
Nee, ligt niet in de verwachting... Na CPC eigenlijk veel te weinig kunnen trainen en deze week door reizen en bijkomen van het reizen niet kunnen lopen.
Ik ga wel weg op een mooie PR snelheid, je weet het nooit.
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_170234146
Hallo, hier een (voor mij vroege) jetlagged post. De vlucht ging allemaal prima, zoete broodjes mochten gewoon mee! Dus tot nu toe alles goed. Behalve dat het zondag 31 graden wordt hier :'D voor maandag staat nu max 22 graden voorspeld, ook al vrij warm maar als de voorspelling van zondag maar niet een dag doorschuift!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170234431
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 11:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Hallo, hier een (voor mij vroege) jetlagged post. De vlucht ging allemaal prima, zoete broodjes mochten gewoon mee! Dus tot nu toe alles goed. Behalve dat het zondag 31 graden wordt hier :'D voor maandag staat nu max 22 graden voorspeld, ook al vrij warm maar als de voorspelling van zondag maar niet een dag doorschuift!
Oh jee! En dat terwijl het hier nu een prima hardlooptemperatuur is...

Je hebt in ieder geval nog één warme dag om iets te acclimatiseren. En je zoete broodjes! Heel veel succes. En plezier!
  zaterdag 15 april 2017 @ 11:59:52 #290
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170234614
Wat een temperatuur LT! Maar goed, je moet het ermee doen.

Anders loop ik gewoon effe 4:25 tijdens een interval :o Beetje slordig gelogd, dus straks even kijken of ik het ook kan bewijzen.
  Forum Admin zaterdag 15 april 2017 @ 12:07:15 #291
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_170234821
Succes LT!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_170235581
Waah, 31 graden.
En 22 is voor jou goed te doen. Weet je nog dat je de HM bij de Loop van Leidsche Rijn won terwijl iedereen smolt?
pi_170236158
Dat is wel erg warm, maar je doet er niets aan. Het hoort er allemaal bij.
  zaterdag 15 april 2017 @ 13:17:18 #294
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_170236286
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 11:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Hallo, hier een (voor mij vroege) jetlagged post. De vlucht ging allemaal prima, zoete broodjes mochten gewoon mee! Dus tot nu toe alles goed. Behalve dat het zondag 31 graden wordt hier :'D voor maandag staat nu max 22 graden voorspeld, ook al vrij warm maar als de voorspelling van zondag maar niet een dag doorschuift!
Ja, beter dan andersom ;) Heftige jetlag? Wat is je starttijd in lokale en NL tijd?

Hier breekt zowaar de zon even door, maar met een temperatuur van 10 graden een mooi loopweer
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
  Redactie Sport zaterdag 15 april 2017 @ 13:57:21 #295
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170236944
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 12:39 schreef wyccie het volgende:
Waah, 31 graden.
En 22 is voor jou goed te doen. Weet je nog dat je de HM bij de Loop van Leidsche Rijn won terwijl iedereen smolt?
Ohja, dat waren echt temperaturen waarbij ik liever binnen blijf (ipv hardlopen) :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_170238953
Zo 28 km door de Eifel gestiefeld met wat gelijkgestemden. Het was supertol geil, ondanks de regen *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 15 april 2017 @ 16:21:22 #297
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_170239786
Hier ook weer klaar, wat een wind in de polder zeg... Maar goede zaken gedaan voor het klassement ^O^ volgens mij weer tweede geworden. Tijd was een minuut langzamer dan PR, maar stond ook veel wind en liep vooral in de polder.
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_170242409
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 10:03 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Klinkt goed!
Dankje! Overigens ook nog een PR gelopen: 27:08 over 5 km gedaan.
  ESF Reporter zaterdag 15 april 2017 @ 18:53:14 #299
87554 Cee
Welluk?
pi_170243196
Succes LT! Jammer van het 'mooie' weer, ik hoop dat de temperatuur nog wat meer keldert dan voorspeld zodat je je niet te druk hoeft te maken om de warmte. You go girl! *O*

Vandaag een kort loopje gedaan met de groep en daarbij de twee Rotterdam-marathonners ondervraagd. Morgen eten bij m'n ouders en ik denk dat ik daar al hardlopende naar toe ga, zal een kilometer of 13 zijn.
  Moderator zaterdag 15 april 2017 @ 19:18:04 #300
155227 crew  Guppy
dus
pi_170243693
Is de M van Boston ergens te volgen eigenlijk? Live, zeg maar?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 16 april 2017 @ 09:51:35 #301
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_170254312
Nou, vooruit dan maar
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')