abonnement Unibet Coolblue
pi_170138153


Dit moet wel een topshow worden. De Rijdende Rechter maar dan platter, ordinairder, volkser. Je ziet in de promo al dat ze uitsluitend Zanger Rinus-wijken bezoeken waar mensen leven met 300 kippen in hun achtertuin of witte tuinstoelen in de voortuin. Weg zijn de kakkers met een overhangende tak, maak plaats voor de gewone Nederlander met gewone Nederlander problemen.


Memorabele uitzendingen

17 oktober 2016
Mevrouw Adriana en mevrouw Johanna zijn buren van elkaar. Mevrouw Johanna beleefd plezier aan het voeren van de vogels in haar tuin. Mevrouw Adriana ondervind hier hinder van omdat ze schijtziek wordt van de vogels die in haar tuin poepen en voor nog meer overlast zorgen. Dan komt ook nog het buurmeisje erbij die mevrouw Johanna beschuldigt van het openzetten van het konijnenhok van het buurmeisje. Mr. Visser besluit dat mevrouw Johanna gewoon de vogels mag blijven voeren.

Mevrouw Adriana, ookwel door ons FOK!kers Magere Hein genoemd houdt er nogal van om mevrouw Johanna uit te schelden en te bedreigen. Dit erkent ze ruiterlijk aan Viktor, getuige onderstaand fragment:


Maandag 31 oktober 2016 - Kat in de zak
Mevrouw Jessica koopt bij de cattery van mevrouw Jacqueline een poes. Deze poes blijkt helaas ziek te zijn en mevrouw Jessica eist een schadevergoeding van mevrouw Jacqueline. Tijdens het locatiebezoek ziet Mr. Visser poep aan de muren zitten, wordt mevrouw Jessica bedreigd door de partner van mevrouw Jacqueline en zien we een-dags-kuikens aan de katten gevoerd worden. Mevrouw Jessica wordt in het gelijk gesteld en mevrouw Jacqueline moet een schadevergoeding betalen. Tijdens de uitzending blijkt ook nog dat mevrouw Jacqueline, naast een enorme hoeveelheid beenhaar, ook nog een gastenboek heeft:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mr. Visser doet uitspraak wordt mede mogelijk gemaakt door:
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_170138246
Onsympathieke vent, maar ergens kan ik me zijn frustratie wel voorstellen. De buren leggen een ondeugdelijke ondervloer die niet aan de eisen van de woningbouw voldoet, en vervolgens stelt de deskundige van de woningbouw dat de ondervloer wel voldoet, terwijl iedereen die niet aan beide ogen stekeblind is kan zien dat de vloer niet deugt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  † In Memoriam † maandag 10 april 2017 @ 22:35:29 #3
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_170138354
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Onsympathieke vent, maar ergens kan ik me zijn frustratie wel voorstellen. De buren leggen een ondeugdelijke ondervloer die niet aan de eisen van de woningbouw voldoet, en vervolgens stelt de deskundige van de woningbouw dat de ondervloer wel voldoet, terwijl iedereen die niet aan beide ogen stekeblind is kan zien dat de vloer niet deugt.
daar komt het wel op neer ja
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_170138572
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Onsympathieke vent, maar ergens kan ik me zijn frustratie wel voorstellen. De buren leggen een ondeugdelijke ondervloer die niet aan de eisen van de woningbouw voldoet, en vervolgens stelt de deskundige van de woningbouw dat de ondervloer wel voldoet, terwijl iedereen die niet aan beide ogen stekeblind is kan zien dat de vloer niet deugt.
Meneer heeft zelf ook een ondeugdelijke ondervloer, gaat ie zijn eigen vloer ook vervangen dan?

Deze man had ook geklaagd met een goede ondervloer hoor, waarschijnlijk klaagt ie al bij het minste geringste geluid. Zit ook heel de dag thuis niks te doen dus tja, dan moet je wat. Maar die vliegtuigen 23x per uur daar heeft ie dan weer geen last van.
pi_170138702
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 22:41 schreef alopio het volgende:

[..]

Meneer heeft zelf ook een ondeugdelijke ondervloer, gaat ie zijn eigen vloer ook vervangen dan?
Heeft er iemand last van zijn ondervloer, dan? :?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_170140305
Best raar dat je mensen openlijk zo met de dood mag dreigen vinden jullie niet?

Als hij zo over mijn zoontje zou praten had hij echt wel een groot probleem.
blablablabla
pi_170144306
Ik zit het nu terug te kijken, maar wat kijkt die man eng uit de ogen :@
Tap tap tap
  dinsdag 11 april 2017 @ 23:40:48 #8
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_170159345
Tokkie Ruud :r :r :r

#viesdik ook.
pi_170160238
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Heeft er iemand last van zijn ondervloer, dan? :?
Zijn onderburen hebben werk, vrienden, hobby's en zitten niet de hele dag thuis op de bank.
5 Ferrari's op videoband!
pi_170160243
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 23:40 schreef Klummie het volgende:
Tokkie Ruud :r :r :r

#viesdik ook.
Ach, zou jij je nog netjes verzorgen als een Indonesische vrouw je heeft misbruikt voor een verblijfsvergunning?

Ik denk dat dit het echte probleem is en dat hij dit nog niet verwerkt heeft en hij daarom zijn agressie ergens kwijt moet.
5 Ferrari's op videoband!
pi_170174101
Ik zou het ook niet trekken als die kutkinderen aan het hollen zijn met een vloer die ze daar niet goed hebben neer gezet. Vooral niet als blijkt dat je vrouw je verlaat en ook direct een baan kwijt bent geraakt. Op zijn leeftijd is het veel moeilijker om iets te vinden. Wat dat betreft gaat hij er goed mee om door wat te fietsen.
pi_170186151
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:57 schreef Deckard het volgende:
Ik zou het ook niet trekken als die kutkinderen aan het hollen zijn met een vloer die ze daar niet goed hebben neer gezet. Vooral niet als blijkt dat je vrouw je verlaat en ook direct een baan kwijt bent geraakt. Op zijn leeftijd is het veel moeilijker om iets te vinden. Wat dat betreft gaat hij er goed mee om door wat te fietsen.
De frustratie van de man was duidelijk, alleen volgens mij inderdaad gericht op zijn eigen situatie met ex-vrouw en verliezen van werk. Hij grijpt wat geluid aan om zijn woede daar op te richten, want wat je hoorde bij 2 kinderen die ook nog eens extra veel kabaal maakten was echt niet zo extreem. Die vliegtuigen om de paar minuten waren veel storender.

Maar over dat fietsen: Dat beeld van hem op de fiets, ik dacht te zien dat hij op de rijweg reed terwijl er daarnaast een fietspad was. Of verkeek ik me daarop?
pi_170187079
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 09:42 schreef JJ76 het volgende:

...

Maar over dat fietsen: Dat beeld van hem op de fiets, ik dacht te zien dat hij op de rijweg reed terwijl er daarnaast een fietspad was. Of verkeek ik me daarop?
Het zag er eng uit.
pi_170188882
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:51 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Het zag er eng uit.
eng was hij zo wie zo al.
  zaterdag 15 april 2017 @ 01:49:10 #15
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_170230963
Van mr. Visser hoef je nooit iets te verwachten bij geluidsoverlast. Dat is al vaker gebleken. Hij woont zelf waarschijnlijk in een vrijstaand huis en kan zich niet indenken hoe verwoestend voor je leven dit soort constante contactgeluiden kunnen zijn.

Ik heb er zelf helaas ook al jaren mee te maken en bijna iedereen neemt het ongezien op voor de veroorzakers en doet alsof je je aanstelt. Zeker als er kinderen in het spel zijn. Heel frustrerend.

Voor mij is het niet vreemd dat zulke genegeerde slachtoffers op een gegeven hun heil zoeken in dreigementen en bot gedrag. Ik heb me er zelf ten einde raad ook wel aan schuldig gemaakt.

Tegenwoordig doe ik gewoon terug wat ik zelf moet ondergaan en dat is eigenlijk het enige wat een beetje helpt. Dus gewoon die mensen terug lastigvallen met een soortgelijke geluidsoverlast die jou het leven zuur maakt. Daarmee creëer je voor jezelf wisselgeld en kun je afdwingen dat ze enigszins rekening met je houden.
Stop the world, I want to get out.
pi_170279870
Mensen die zich opvreten over leefgeluiden moeten gewoon in een hutje op de hei gaan wonen. En je eigen frustraties bij je zelf houden.

Kinderen maken geluid, get over IT. Over 2 jaar speelt dat jochie buiten.

En ja ik hoor mijn buren dus mijn buren horen mij ook. De schoonmoeder van mijn buurman zingt als ze daar is en dat was ze vaak. En zeg maar zoals mensen bij Idols die absoluut niet doorgaan bij de audities. Dan kan ik in doodse stilte daar me aan gaan ergeren of ik kan m'n radio aandoen zodat ik haar niet hoor. Andere buurman klust graag dat is zijn hobby en dat gaat met veel kabaal zaagmachines etc. Teringherrie. Dan ga ik ff boodschappen doen. Hij begint niet voor 9 in de ochtend en houd dus al rekening met anderen. Ik heb een kind die niet voor 9 buiten mag spelen zodat werkende mensen in elk geval in het weekend tot 9 kunnen slapen.

Maar een vent die daar doodleuk staat te verkondigen dat hij wel eens iemand over het balkon zou willen gooien spoort niet en moet hulp zoeken. Creep
pi_170280355
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:24 schreef Nappetje het volgende:
Mensen die zich opvreten over leefgeluiden moeten gewoon in een hutje op de hei gaan wonen. En je eigen frustraties bij je zelf houden.

de definitie van 'leefgeluiden' kan nogal verschillen.
Hutje op de hei verwensingen zijn niet echt nuttig in deze
pi_170282332
Vanavond:
quote:
In het Drentse plaatsje Hoogeveen vormt een gezamenlijke oprit naar een paar garages het strijdtoneel van een fikse ruzie tussen de familie Prins en hun overburen de familie Stam. Volgens de familie Prins wordt het overpad regelmatig bezet door de auto’s van de familie Stam. De familie Stam vindt echter dat ze mogen parkeren waar en wanneer ze maar willen. Inmiddels is de situatie al een aantal keer flink uit de hand gelopen.
*O*
Twiddel
  maandag 17 april 2017 @ 16:17:04 #19
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170286380
Als ik één ding geleerd heb in al die jaren van de Rijdende Rechter en Mr. Frank Visser doet uitspraak is dat ik nooit een huis zou kopen waar ik recht van overpad zou moeten verlenen. Dat is vaak zo'n onrechtvaardig stukje recht.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 17 april 2017 @ 17:41:23 #20
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_170288337
quote:
99s.gif Op maandag 17 april 2017 12:38 schreef summer2bird het volgende:
Vanavond:

[..]

*O*
Klinkt veelbelovend.
pi_170289662
quote:
99s.gif Op maandag 17 april 2017 12:38 schreef summer2bird het volgende:
Vanavond:

[..]

*O*
Dat is een makkie, want dit soort zaken is al vaker bij de Rijdende Rechter geweest. Als je een stuk grond bezit waarop erfdienstbaarheid van kracht is, dan mag je niet de boel blokkeren met auto's, aanhangers, afvalbakken en wat dies meer zij, al is het 100x jouw eigendom. Het overpad moet te allen tijde VRIJ worden gehouden. Dus de familie Stam gaat in het ONGELIJK worden gesteld. Dit is mijn uitspraak, de zaak is afgedaan.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 17 april 2017 @ 21:00:04 #22
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170293675
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:38 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dat is een makkie, want dit soort zaken is al vaker bij de Rijdende Rechter geweest. Als je een stuk grond bezit waarop erfdienstbaarheid van kracht is, dan mag je niet de boel blokkeren met auto's, aanhangers, afvalbakken en wat dies meer zij, al is het 100x jouw eigendom. Het overpad moet te allen tijde VRIJ worden gehouden. Dus de familie Stam gaat in het ONGELIJK worden gesteld. Dit is mijn uitspraak, de zaak is afgedaan.
Ja, tenzij er nog een addertje onder het gras zit zal het daar op uitdraaien denk ik.
En dan zal het ook wel zo'n situatie zijn dat ze in principe zeeën van ruimte hebben om te parkeren, maar het principieel daar willen doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170294480
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:00 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, tenzij er nog een addertje onder het gras zit zal het daar op uitdraaien denk ik.
En dan zal het ook wel zo'n situatie zijn dat ze in principe zeeën van ruimte hebben om te parkeren, maar het principieel daar willen doen.
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Bijvoorbeeld als de erfdienstbaarheid dateert uit een tijd dat de garage van A alleen over het erf van B bereikbaar was, maar dat A inmiddels ook een eigen toerit heeft. In dat geval zou de rechter kunnen oordelen dat het overpad kan worden opgeheven. We zullen zien. :P
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_170294852
*O*
Twiddel
pi_170294876
En begonnen *O*
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')