abonnement Unibet Coolblue
pi_170136153
Heel veel vrouwen hebben een fetisj voor exhibitionisme. Dit blijkt ook uit statistieken. Het is een van de top 10 dingen waar ze van opgewonden worden. Dit legt ook uit waarom veel vrouwen het leuk vinden om bijna naakt rond te lopen. Maar exhibitionisme stopt daar niet. Ook genakt worden terwijl andere zitten te kijken hoort daar ook bij.

Sommige mannen zullen het ook hebben maar het is niet in de top 10 dingen in de statistieken. exhibitionisme is vooral een vrouwending. Ik kan het moeilijk begrijpen maar ik heb ook geen vagina. Wat is nou leuk aan dat anderen je kunnen zien terwijl je bezig bent? Eigenlijk best wel vies. Als een potloodventer het denkt is hij is viezerik en terecht maar het ding is dat exhibitionisme bij mannen bijna niet voorkomt. Het is bijna puur een vrouwending.

Ik vraag me af hoe Fok hier over denkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Atak op 10-04-2017 21:51:26 ]
pi_170136213
exhibitionisme 'hebben' :')

Goed topic weer, vogeltjesdans.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 10 april 2017 @ 21:40:05 #3
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_170136332
Atak :') Kroonjuweel.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_170136343
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 21:35 schreef Atak het volgende:
Ik vraag me af hoe Fok hier over denkt.
* fok! denkt dat het voor jou bedtijd is na Sesamstraat.
pi_170136913
Ik ben niet exhibitionistisch, maar als ik gepijpt word vind ik het stiekem best leuk als het gezien wordt.
pi_170140332
Link naar dat onderzoek?
pi_170140660
Exhibitionistisme bij vrouwen moet algemeen geaccepteerd en gestimuleerd worden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170140677
Heel veel vrouwen hebben stiekem ook een verkrachtings fetish. Korte rokjes zijn een soort semi-exhibitionisme, en die exhibitionisme fetish is ontstaan omdat ze graag verkracht worden. Rokje=verkracht-me-snel klopt dus gewoon.
pi_170141788
het niveau ;( ;( ;( ;(
pi_170142170
Wat een onzin. Kom maar op met die onderzoeken.
  dinsdag 11 april 2017 @ 09:20:05 #11
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_170142256
Het lijkt me vrij logisch

Wat willen vrouwen? Een relatie met een zo'n fit mogelijke man.
Wat willen mannen? Neuken met een zo'n lekker mogelijke vrouw.

Hoe vis je als "fitte-mannen-zoekende" vrouw naar fitte mannen? Door datgene te showen waar "zo'n-lekker-mogelijke-vrouw-zoekende" mannen naar zoeken. Je lekkerewijvigheid. Je lichaam.

En dan de old bait and switch. Jij dacht na een one-night-stand van haar af te zijn maar met een beetje handigheid lokt ze je in haar pussytrap en zit je vast aan een relatie.

Wat doen slimme mannen, trouwens? Doen alsof ze interesse hebben in een relatie en dan na een avondje wilde seks hun wegwerp sim in de prullenbak flikkeren.

And the world keeps on spinning.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_170143265
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:20 schreef SpecialK het volgende:
En dan de old bait and switch. Jij dacht na een one-night-stand van haar af te zijn maar met een beetje handigheid lokt ze je in haar pussytrap en zit je vast aan een relatie.

Wat doen slimme mannen, trouwens? Doen alsof ze interesse hebben in een relatie en dan na een avondje wilde seks hun wegwerp sim in de prullenbak flikkeren.

And the world keeps on spinning.
Dit is echt lame eigenlijk :') Waarom moet het zo zijn, waarom kan je niet gewoon van tevoren aangeven dat je geen zin hebt in een relatie? En als zij dat wel wil, dan gewoon een ander neuken die wel jouw insteek (hihihi) deelt? Of mankeert het ergens dan toch nog aan die eckte mannen ballen?
pi_170143285
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:37 schreef vera166 het volgende:

[..]

Dit is echt lame eigenlijk :') Waarom moet het zo zijn, waarom kan je niet gewoon van tevoren aangeven dat je geen zin hebt in een relatie? En als zij dat wel wil, dan gewoon een ander neuken die wel jouw insteek (hihihi) deelt? Of mankeert het ergens dan toch nog aan die eckte mannen ballen?
Ik denk dat het gewoon makkelijker is op die manier voor de mannen en natuurlijk meer kans om de dame het bed in te krijgen. En we weten allemaal dat mannen vaak voor makkelijk gaan.
Geen interesse.
pi_170143341
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:39 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon makkelijker is op die manier voor de mannen en natuurlijk meer kans om de dame het bed in te krijgen. En we weten allemaal dat mannen vaak voor makkelijk gaan.
Makes sense idd :{ sneu gedoe.
  dinsdag 11 april 2017 @ 10:44:46 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_170143343
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:37 schreef vera166 het volgende:

[..]

Dit is echt lame eigenlijk :') Waarom moet het zo zijn, waarom kan je niet gewoon van tevoren aangeven dat je geen zin hebt in een relatie? En als zij dat wel wil, dan gewoon een ander neuken die wel jouw insteek (hihihi) deelt? Of mankeert het ergens dan toch nog aan die eckte mannen ballen?
Beide geslachten hebben wat dat betreft een blinde vlek. Dat jij nu focussed op het feit dat er iets aan mannen mankeert toont dat wel mooi aan.

Er zijn erg veel vrouwen die seks gebruiken om toch koste wat het kost, met emotionele chantage en ander gedoe een relatie af te dwingen. Ookal is er vantevoren expliciet aangegeven dat men geen zin heeft in een relatie.

Mannen en vrouwen zijn beiden opzoek naar de makkelijke catch en dat is vaak door deceptie.

Alleen is hetgeen wat mannen willen maatschappelijk gezien afgekeurd. Want seks = jakkiebah. Als vrouwen iets willen dan is dat per definitie (wat het ook is) volwassen en gezond en goed voor de maatschappij.

Of je dit probleem wel of niet onderkent is trouwens irrelevant. Het is een spel waarvan de regels niet makkelijk te veranderen zijn en dus gaat het gespeeld worden. Door beide kanten.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_170143406
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:44 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Beide geslachten hebben wat dat betreft een blinde vlek. Dat jij nu focussed op het feit dat er iets aan mannen mankeert toont dat wel mooi aan.

Er zijn erg veel vrouwen die seks gebruiken om toch koste wat het kost, met emotionele chantage en ander gedoe een relatie af te dwingen. Ookal is er vantevoren expliciet aangegeven dat men geen zin heeft in een relatie.

Mannen en vrouwen zijn beiden opzoek naar de makkelijke catch en dat is vaak door deceptie.

Alleen is hetgeen wat mannen willen maatschappelijk gezien afgekeurd. Want seks = jakkiebah. Als vrouwen iets willen dan is dat per definitie (wat het ook is) volwassen en gezond en goed voor de maatschappij.

Of je dit probleem wel of niet onderkent is trouwens irrelevant. Het is een spel waarvan de regels niet makkelijk te veranderen zijn en dus gaat het gespeeld worden. Door beide kanten.
Ik keur vrouwen die zo handelen ook af maar vrouwen hoeven geen seks af te dwingen door maar gewoon te doen alsof ze wel een relatie willen met die vent en daarna hard wegrennen. En vrouwen die seks hebben met het idee van 'dan wil ie daarna wel een relatie met me' als zijn intenties al duidelijk waren keur ik ook af, dat is dan hun probleem.

Maar zoals jij het hier schetst, dat is toch ook gewoon sneu? Waarom zou je mensen zo willen kwetsen (want dat is in principe mogelijk) voor seks? Zoek dan lekker iemand die ook geen relatie wil.

En ik denk dat seks tegenwoordig steeds minder als 'jakkiebah' beschouwd wordt. Met wie neuken al die studenten in steden dan? Of neuken die allemaal onder valse voorwendselen met naïeve vrouwen?
pi_170143449
Verder, onherkenbaar topic. Ik meen dat mannen daar meer mee hebben dan de meeste vrouwen (als in; seks in het openbaar enz) en ik denk ook dat het voor mannen meer een machoding is dat anderen zien (per ongeluk of niet) dat zij seks hebben in het openbaar.
  dinsdag 11 april 2017 @ 10:52:42 #18
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_170143451
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:49 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ik keur vrouwen die zo handelen ook af maar vrouwen hoeven geen seks af te dwingen door maar gewoon te doen alsof ze wel een relatie willen met die vent en daarna hard wegrennen.
Beide partijen willen iets anders en spiegelen de andere partij iets voor. Wat dat betreft zijn ze moreel gezien gelijk.

quote:
En vrouwen die seks hebben met het idee van 'dan wil ie daarna wel een relatie met me' als zijn intenties al duidelijk waren keur ik ook af, dat is dan hun probleem.
Juist. En dat is mijn punt dus ook. Beide geslachten zijn "verkeerd" bezig. Maar evolutionair gezien klopt dit natuurlijk.

quote:
Maar zoals jij het hier schetst, dat is toch ook gewoon sneu? Waarom zou je mensen zo willen kwetsen (want dat is in principe mogelijk) voor seks? Zoek dan lekker iemand die ook geen relatie wil.
Het is aan beiden kanten sneu.

quote:
En ik denk dat seks tegenwoordig steeds minder als 'jakkiebah' beschouwd wordt. Met wie neuken al die studenten in steden dan? Of neuken die allemaal onder valse voorwendselen met naïeve vrouwen?
Dat werd in de jaren 60 ook geroepen. Seks is en blijft een moreel gevoelig issue. Het is een middel, een einddoel, een gereedschap en een schaamplek.

Mannen en vrouwen zijn niet hetzelfde en weten dit van elkaar dus dit blijft gewoon een issue.

Game theory.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 11 april 2017 @ 11:12:44 #19
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_170143706
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:49 schreef vera166 het volgende:

[..]

Met wie neuken al die studenten in steden dan? Of neuken die allemaal onder valse voorwendselen met naïeve vrouwen?
Studenten neuken met studentes die het op een onderbewust niveau wel gunstig achten om de sperma van Dirk-Jan de toekomstige onderdirecteur van Shell Nederland in hun kutje te hebben gehad. En dat is ook gunstig. Als je ooit een relatie wil met een man die (minmaal even) rijk is en je zit samen in een lift met allemaal mensen die onderweg zijn naar de top.

Daar zou ik ook mijn kutje weelderig sprijden. Grote kans dat daar zinnige relaties uitrollen dan als je de preutse boekenwurm uit gaat hangen. Of dacht je dat studeren ging om het vergaren van kennis? Misschien als je medicijnen studeert maar voor bijna elke andere studie gaat het om de juiste contacten leggen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 11 april 2017 @ 14:50:31 #20
53151 T42
Pinball Wizard
pi_170147100
Kijkt om zich heen... Klopt! Of is nudisten camping geen goede lokatie?
pi_170278343
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:52 schreef vera166 het volgende:
Verder, onherkenbaar topic. Ik meen dat mannen daar meer mee hebben dan de meeste vrouwen (als in; seks in het openbaar enz) en ik denk ook dat het voor mannen meer een machoding is dat anderen zien (per ongeluk of niet) dat zij seks hebben in het openbaar.
Serieus doen in een Atak topic :')

Betekent stiekem dat je toch voor Atak naakt wil paraderen:P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')