abonnement Unibet Coolblue
pi_170165150
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:59 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Fargo 3, OITNB nieuw seizoen, Stranger things 2, GOT.. *O*
In het genre sowieso niet denk ik, maar er komen genoeg uitstekende series nog Idd :9 Maar een top 3 gaat 13 reasons why wel halen.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 12 april 2017 @ 14:40:59 #27
335263 freaky40
pi_170166702
Topaflevering van Destignated Survivor weer vandaag uitgekomen! Goede cliff weer.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 12 april 2017 @ 15:24:14 #28
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_170167420
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 21:40 schreef Ryan3 het volgende:
The Good Wife serie 7 gezien, zonde dat het ten einde is gekomen. Zit de badguy van The Walking Dead serie 7 in btw.
Er is wel een spin-off in ieder geval, nog niet op netflix echter. The Good Fight, zonder Saint Alicia echter, maar met Diana Lockheart.
Spin-off is inderdaad ook een aanrader, misschien nog wel beter dan de latere seizoenen van The Good Wife. Helaas nog niet op Netflix inderdaad. IN Amerika wordt komende zondag alweer de finale van seizoen 1 uitgezonden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_170167499
Ik ben The Missing seizoen 2 aan het kijken. Zit weer retegoed in elkaar en is superspannend, maar toch heb ik volgens mij een fout ontdekt.

De zoon van Webster gaat 's nachts met zijn vrienden de vader van Eva in elkaar slaan in het verzorgingstehuis. Dit speelt in het heden.

Echter in een voorgaande scene had hij met zijn vader afgesproken in het café nadat hij een ongeluk had gehad met een gestolen legervoertuig. Op die afspraak is hij te laat en ziet hij Eva en zijn vader uit het café komen, dronken en elkaar kussen. Dat is het moment dat zij voor het eerst een relatie krijgen. Er wordt net gedaan of dat de avond tevoren was, maar dat kan toch niet, dat zij een relatie kregen was een jaar eerder.

Ben ik nou gek?
pi_170167529
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Spin-off is inderdaad ook een aanrader, misschien nog wel beter dan de latere seizoenen van The Good Wife. Helaas nog niet op Netflix inderdaad. IN Amerika wordt komende zondag alweer de finale van seizoen 1 uitgezonden.
Klopt idd, vind hem wel beter dan laatste seizoenen van The Good Wife, aangezien dat toch wel soapier werd. Ook met een mooie muzikale intro btw, wat herkenbaarheid vergroot:


Oude bekenden erin van The Good Wife, maar ook acteurs en actrices die je al een tijdje niet gezien hebt; Bernadette Peters, Louis Gossett jr, en die gast van perfect strangers (honorable Don Linden, in rolstoel).
Goeie rol van Delroy Lindo als Adrian Boseman.
En uiteraard die politie-inspecteur uit CSI: Las Vegas, Peter Guilfoyle als een soort Bernie Madoff.
Ook wel met aardige humor erin af en toe btw en veel Trumpiaanse verwijzingen.

En Christine Baranski (64) als Diana Lockheart wel het bewijs dat er ook goede rollen komen voor de wat oudere vrouwen, zeg maar.


Helaas zondag laatste aflevering en ze gaan maar 10 afleveringen per seizoen maken, ipv 22 bij The Good Wife, dus daarna weer een jaar wachten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 12-04-2017 15:46:04 ]
I´m back.
pi_170170704
Gisteren the get down afgekeken

Vond seizoen 1 stukken leuker maar het einde van dit seizoen is wel goed. Vooral de laatste aflevering


Jane the virgin seizoen 2 staat erop.
En drunken master.

En er is nieuws over the crown

https://www.mijnserie.nl/(...)er-de-netflix-serie/
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 april 2017 @ 20:02:44 #32
862 Arcee
Look closer
pi_170175373
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:02 schreef Arcee het volgende:
Heeft iemand antwoord op deze vraag? :)
http://www.netflix-nederl(...)rland/whiplash-2014/

Hier staat dat ie verwijderd is op 28-2-2017.
  Moderator woensdag 12 april 2017 @ 21:13:55 #34
42184 crew  DaMart
pi_170177375
Hebben meer mensen last van niet ladende series op dit moment? -O-.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_170179084
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drunken Master – 1978 12 1:51 uur
Audio: DE ES FR ZH | CC: AR DE EN ES NL
Genre: Actie, Comedy
Acteurs: Jackie Chan, Yuen Siu Tien, Jang-lee Hwang
Een vader is het zat en schakelt een sadistische kungfumeester in dronkemansstijl in om zijn ongehoorzame puberzoon discipline bij te brengen.

Flatliners – 1990 12 1:54 uur
Audio: DE EN ES FR | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Duister, Thriller
Acteurs: Kiefer Sutherland, Julia Roberts, Kevin Bacon
Wanneer geneeskundestudenten experimenteren met de dood, worden ze achtervolgd door hun angsten en herinneringen, die werkelijkheid lijken te worden.

Jane the Virgin (seizoen 2) – 2014 12
Audio: DE EN ES FR TR | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Bizar, Comedy, Drama
Acteurs: Gina Rodriguez, Andrea Navedo, Yael Grobglas
Jane Villanueva heeft gezworen kuis te blijven tot haar huwelijk, maar als ze ontdekt dat ze zwanger is door een medische fout, moet ze haar toekomstplannen heroverwegen.

Macho – 2016 12 1:41 uur
Audio: ES | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Comedy
Acteurs: Miguel Rodarte, Cecilia Suárez, Aislinn Derbez
Een beroemde designer die altijd doet alsof hij homo is, raakt in paniek als het dreigt uit te komen dat hij eigenlijk een heteroseksuele rokkenjager is.

Radical: the Controversial Saga of Dada Figueiredo – 2013 AL 1:11 uur
Audio: PT | CC: DE EN FR NL PT
Genre: Biografie, Documentaire
Deze film gaat over de carrière van surffenomeen Dadá Figueiredo, trendsetter en sportheld in de jaren 70 totdat zijn woelig privéleven een einde maakte aan die status.

Secrets of the Third Reich II (seizoen 1) – 2012 9
Audio: DE | CC: DE NL
Genre: Documentaire, Oorlog, Provocerend
De verloren, verborgen of onbekende geheimen van het naziregime in de Tweede Wereldoorlog worden eindelijk onthuld in deze nieuwe serie waargebeurde verhalen.

See No Evil, Hear No Evil – 1989 12 1:42 uur
Audio: DE EN FR | CC: EN ES FR NL
Genre: Actie, Comedy, Misdaad
Acteurs: Richard Pryor, Gene Wilder, Joan Severance
Wally is blind en Dave is doof. Wanneer een man wordt vermoord naast de kiosk waar ze werken, vat de politie het onwaarschijnlijke duo in de kraag.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_170184210
Zijn er nog meer mensen die Desagnated Survivor volgen? Man, wat een heerlijke tegenhanger van Netflix op House of Cards. _O_

Kiefer Sutherland is misschien wel de beste (fictieve) president sinds Bill Pullman ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_170184940
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Green Is Gold – 2016 16 1:22 uur
Audio: EN | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Drama
Acteurs: Jimmy Baxter, Ryon Baxter, David Fine
Als zijn vader de gevangenis in moet, verhuist een jongen van dertien naar zijn oudere broer, die wietteler is in Noord-Californië.

Search for Hitler's Bomb, The – 2015 9 0:43 uur
Audio: DE | CC: DE NL
Genre: Documentaire, Oorlog
Hoewel er bewijs is dat Adolf Hitler een atoombom wilde ontwikkelen, blijft de vraag: hadden de nazi's bijna een werkende atoombom?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 13 april 2017 @ 11:35:58 #38
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_170187591
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 01:07 schreef FireFox1 het volgende:
Zijn er nog meer mensen die Desagnated Survivor volgen? Man, wat een heerlijke tegenhanger van Netflix op House of Cards. _O_

Kiefer Sutherland is misschien wel de beste (fictieve) president sinds Bill Pullman ^O^
Ik vond hem eigenlijk nu pas de laatste episode echt presidentieel worden. Alsof hij ineens een switch heeft gemaakt.

Maar ik moet zeggen, Geoff Pierson (hoewel ik hem nog steeds zie als de vader in Unhappily ever after.... zo maken ze ze niet meer) als de ex-President Moss. Damn. Daar droop het presidentiële vanaf.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_170187797
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 01:07 schreef FireFox1 het volgende:
Zijn er nog meer mensen die Desagnated Survivor volgen? Man, wat een heerlijke tegenhanger van Netflix op House of Cards. _O_

Kiefer Sutherland is misschien wel de beste (fictieve) president sinds Bill Pullman ^O^
ja vind ik ook zeker het tweede gedeelte van de serie vind ik echt goed. de afleveringen voor de "break" vond ik wel ok maar niet heel speciaal maar de serie wordt op dit moment met iedere aflevering beter.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 april 2017 @ 11:54:28 #40
163650 Greys
pi_170187861
Ik snap de kritiek hier op Designated Survivor eerlijk gezegd ook niet. :@
Heerlijke serie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 13 april 2017 @ 12:00:28 #41
8781 crew  Frutsel
pi_170187953
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 01:07 schreef FireFox1 het volgende:
Zijn er nog meer mensen die Desagnated Survivor volgen? Man, wat een heerlijke tegenhanger van Netflix op House of Cards. _O_

Kiefer Sutherland is misschien wel de beste (fictieve) president sinds Bill Pullman ^O^
Superserie... _O_ Enige wat ik, samen met enkele anderen denk ik, wel steeds denk dat wanneer het scherm op zwart gaat en er vermoedelijk reclame in de VS komt ik mezelf hoor zeggen:" The following takes place between 5 AM and 6 AM
  Moderator donderdag 13 april 2017 @ 12:01:12 #42
8781 crew  Frutsel
pi_170187967
Iemand The OA gezien? Is dat wat?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 april 2017 @ 12:03:47 #43
163650 Greys
pi_170188003
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:01 schreef Frutsel het volgende:
Iemand The OA gezien? Is dat wat?
Ja! Héél apart maar héél tof en spannend. Mits je wel een beetje van 'vreemd' houdt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 april 2017 @ 12:05:08 #44
163650 Greys
pi_170188019
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:28 schreef lord_bono het volgende:
Aan 13 Reason Why begonnen dit weekend, en eigenlijk in "een ruk" uitgekeken. Niet verwacht hoe goed het in elkaar zou zitten en wat het los maakt.

Ik denk niet dat er series veel beter gaan zijn dan dit, dit jaar.
Hier ben ik echt heel benieuwd naar. Het krijgt belachelijk goede cijfers en recensies. Ik kon me daar niks bij voorstellen met Selena Gomez dat iets dan kwalitatief knettergoed zou zijn (vooroordeel :@ ) maar kennelijk is het zo. Geloof dat het een 9.1 op imdb krijgt.

Ga er dit weekend aan beginnen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 13 april 2017 @ 13:10:12 #45
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_170189000
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Hier ben ik echt heel benieuwd naar. Het krijgt belachelijk goede cijfers en recensies. Ik kon me daar niks bij voorstellen met Selena Gomez dat iets dan kwalitatief knettergoed zou zijn (vooroordeel :@ ) maar kennelijk is het zo. Geloof dat het een 9.1 op imdb krijgt.

Ga er dit weekend aan beginnen.
Ik had verwacht dat ik zo'n high school drama vrij snel beu zou zijn, maar ook al gaat het me soms net wat te traag, ik bleef toch geboeid kijken tot het eind. Zeker de laatste afleveringen waren wat mij betreft indrukwekkend gedaan en het is dus echt wel een aanrader.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_170189903
Wel weer een dood meisje welke nog een appeltje te schillen heeft met anderen en cryptische boodschappen, verder doet het niet zozeer denken aan PLL :+
pi_170190371
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Hier ben ik echt heel benieuwd naar. Het krijgt belachelijk goede cijfers en recensies. Ik kon me daar niks bij voorstellen met Selena Gomez dat iets dan kwalitatief knettergoed zou zijn (vooroordeel :@ ) maar kennelijk is het zo. Geloof dat het een 9.1 op imdb krijgt.

Ga er dit weekend aan beginnen.
Op de trailer na was ik er niet heel bekend mee, maar overal gelezen dat het boek perfect verwerkt is tot serie. Achteraf las ik wel dat die Gomez eerst de rol van Hannah zou spelen. Dat is gelukkig niet gebeurt :9
pi_170190386
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 11:54 schreef Greys het volgende:
Ik snap de kritiek hier op Designated Survivor eerlijk gezegd ook niet. :@

Oh, ik wel. Smaken verschillen, gelukkig maar :)
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_170190821
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 11:54 schreef Greys het volgende:
Ik snap de kritiek hier op Designated Survivor eerlijk gezegd ook niet. :@
Heerlijke serie.
Het is kitscherig en extreem onrealistisch. Genoeg kritiek voor te verzinnen. Maar dat maakt een serie niet automatisch kut. DS is dan ook heel vermakelijk :P

Wel zou ik het in de verste verte niet willen vergelijken met House of Cards. Dat is een heel andere ballgame.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')