monsterd. | maandag 10 april 2017 @ 20:59 |
En we gaan door:) Het achtergrondverhaal En hier de aankoop van de tweede fiat Mijn huidige barrels: | |
klawie | maandag 10 april 2017 @ 21:04 |
Heey top monsterd als je dat voor mij zou doen graag Heb jij niet toevallig ool nog die zijpanelen achter nog gebruikt liggen | |
Dingest | maandag 10 april 2017 @ 21:20 |
Ow, het zijn die plastic bekledingspanelen Ik dacht dat je iets van een afdekplaat voor de binnenkant van de wielkast. Koop gewoon eens de Haynes Zoveel kosten die nou ook weer niet.... | |
Dingest | maandag 10 april 2017 @ 21:28 |
De mijne liet zich een paar weken geleden ook weer eens van z'n beste kant zien | |
monsterd. | maandag 10 april 2017 @ 22:26 |
Nee die heb ik niet meer , maar die kun je elders nog wel opscharrelen toch? | |
monsterd. | maandag 10 april 2017 @ 22:33 |
Dat ziet er minder mooi uit. Wat was er gebeurd? | |
lipje | maandag 10 april 2017 @ 22:37 |
Gereedschap vergeten | |
klawie | maandag 10 april 2017 @ 22:40 |
Tis mooi klote nu haha Weten jullie of die van een 500 hrt zelfde zijn? | |
Dingest | maandag 10 april 2017 @ 23:34 |
Ik was op weg naar een kennis in Den Bosch, en 7 kilometer voordat ik er was hield hij er opeens mee op onderweg. Nog net een afrit op kunnen duiken en daar op de vluchtstrook kunnen wachten op de ANWB-man Maar ik had de dag ervoor de lagers in de dynamo vervangen, want die waren grondig kapot gegaan. En toen heb ik ook de koolborstels vervangen, dus die stekkertjes moesten los. Kennelijk is daardoor eentje te wijd gaan zitten, en die is onderweg losgetrild waardoor de accu niet meer opgeladen werd. Normaal krijg je dan dat het rode laadlampje gaat branden, maar juist dit stekkertje stuurt ook dat lampje aan en die ging dus nu niet branden Oftewel; accu leeggereden De ANWB-man vond het wel een geinig ding, en ook handig dat ik zelf het probleem al had vastgesteld. Even het stekkertje aangeknepen, starthulp erop en ik kon weer verder. | |
Dingest | maandag 10 april 2017 @ 23:35 |
Dat lijkt mij niet, eigenlijk. De 126 heeft toch wel een heel andere carrosserievorm. | |
monsterd. | dinsdag 11 april 2017 @ 08:15 |
Aah dat geintje heb ik ook wel eens gehad. Kan me voorstellen dat mannetjes van de ANWB een 126 niet vaak te zien krijgen. | |
klawie | dinsdag 11 april 2017 @ 09:30 |
Dacht ik al maar dat is de enige die bij vd laan staan | |
monsterd. | dinsdag 11 april 2017 @ 10:37 |
Op eBay gekeken? Of ricambi? | |
klawie | vrijdag 14 april 2017 @ 00:17 |
Yes gwn niets te vinden | |
Zolderkamer | vrijdag 14 april 2017 @ 00:33 |
Deze klassieker moet in dit topic
[ Bericht 4% gewijzigd door Zolderkamer op 14-04-2017 00:52:14 ] | |
klawie | dinsdag 18 april 2017 @ 22:12 |
Nog meer moeilijke vragen van mijn kant Ik kan een fiat kopen van 1989 zouden de interieur delen het zelfde zijn als diw van mujn 75er ?? | |
monsterd. | woensdag 19 april 2017 @ 12:03 |
Grotendeels wel.. Echter is het dashboard niet hetzelfde en kunnen stoelen net wat groter zijn. Ik vraag mij verder af of de gordelpunten etc hetzelfde zijn. Het is een gokje zo | |
klawie | woensdag 19 april 2017 @ 21:51 |
Ik hoop een goed gokje ik heb hem nl wel gekocht | |
klawie | woensdag 19 april 2017 @ 21:53 |
Ik hoop een goed gokje ik heb hem nl wel gekocht Zi op de foto ziet het er hetzelfde uit Iemand nog opzoek naar onderdelen??? | |
monsterd. | woensdag 19 april 2017 @ 22:40 |
Foto? | |
klawie | woensdag 19 april 2017 @ 23:52 |
http://i66.tinypic.com/2bt9on.png | |
Dingest | donderdag 20 april 2017 @ 00:04 |
Een versnellingsbak, misschien En eigenlijk ben ik op zoek een onderblok, maar dat is een beetje zonde tenzij je een slopert hebt gekocht die het niet meer doet | |
klawie | donderdag 20 april 2017 @ 00:25 |
hij loopt nog als een zonnetje volgens zeggen Motor en bak zijn net een paar onderdelen die ik zelf wil houden kan ik het op mijn gemak reviseren en klaar maken voor mijn eigen 126 je | |
Dingest | donderdag 1 juni 2017 @ 18:12 |
Als je nog onderdelen hebt; een beetje spelingsvrij stuurhuis? Die van mij klappert nu behoorlijk en snelweg is nu wel heel veel zwalken... Lijkt erop dat de worm/tandwielen wat zijn ingesleten. Of anders Monsterd/House die nog een Pools adresje weten? 160e voor een gereviseerde is eigenlijk nogal wat | |
monsterd. | zaterdag 3 juni 2017 @ 08:14 |
In Polen zijn ze veel goedkoper: http://allegro.pl/przekla(...)zja-i6650348733.html | |
Dingest | zondag 4 juni 2017 @ 10:49 |
Ik ben even afhankelijk van Google Translate hier Maar 'The subject works without jams, and has been further refurbished to give it a similar appearance to the original.' klinkt niet echt als een gereviseerd exemplaar, enkel als eentje die een likje verf heeft gehad (zoals duidelijk op de foto's te zien is) | |
monsterd. | zondag 4 juni 2017 @ 17:57 |
Hij schrijft dat het een visuele revisie was maar dat het wel naar behoren werkt Tsja voor een volledig gereviseerde betaal je gewoon stukken meer. Ik heb ze ook nog veel goedkoper gezien maar die komen rechtstreeks uit een oude bak. | |
Dingest | zondag 4 juni 2017 @ 18:18 |
Is een beetje een gok natuurlijk. Voor 45e kan ik het proberen, en eventueel hier zelf er nieuwe lagers en keerringen in zetten Wat zijn geaccepteerde betalingsmiddelen op die site? Ik kan het deels allemaal zelf invullen via translate, verzendmethode is een beetje een gok , maar ik heb geen creditcard oid. | |
monsterd. | zondag 4 juni 2017 @ 20:06 |
Het beste is om de verkoper te contacteren en te vragen of hij Paypal accepteert. Meestal kan het ook met een bankoverschrijving, alleen zit je dan moeilijk te doen met de wisselkoers. | |
Dingest | maandag 5 juni 2017 @ 02:13 |
Ik heb ook twee verkopers in de UK gevonden: 65e voor een gebruikte, 135e voor een gereviseerde zonder dat ik de oude terug hoef te sturen. Die taal ben ik toch iets meer machtig - en Paypal is standaard geaccepteerd | |
Dingest | woensdag 7 juni 2017 @ 11:20 |
Nou, toch maar een gebruikte Die UK-vent is uitverkocht, en die van mij heb ik uit elkaar moeten halen met behulp van een pers. Het plaatje onder de pitmanarm, waar ook de keerring in zit, is verbogen en niemand heeft zo'n plaatje liggen. Dus ik kan de mijne niet reviseren, en ook niet omruilen voor een gereviseerde want hij is nu incompleet (of het kost 250e voor een stuurhuis zonder borg). | |
Zolderkamer | woensdag 7 juni 2017 @ 12:33 |
En dat plaatje is niet na te maken bij een metaalbedrijf/machinefabriek? | |
lipje | woensdag 7 juni 2017 @ 15:48 |
doe eens foto van goede plaatje | |
Dingest | woensdag 7 juni 2017 @ 21:50 |
Ik heb momenteel geen camera meer voor handen. Maar het is het plaatje inclusief de opstaande cirkel voor de keerring direct onder de pitmanarm, waar de twee boutjes inzitten:Vast wel. De vraag is alleen of het loont in tijd/geld/moeite. Ze zijn er ook genoeg, alleen zitten ze allemaal vast aan een stuurhuis die je erbij moet kopen Ik heb nu een gebruikte besteld (en een nieuw hulpstuurhuis, als ik toch bezig ben), en bestel wel een revisiesetje. Ik zet de gebruikte er zo onder, alleen even de olie erin verversen, en gooi de revisieset in de doos met noodonderdelen die standaard in de auto ligt Als het nodig is kan ik altijd deze gebruikte opsturen voor een revisie-exemplaar: dat is op deze manier nog atlijd goedkoper dan het aanschaffen van een revisie-exemplaar en dan de omruil-borg te moeten lappen | |
klawie | donderdag 8 juni 2017 @ 03:47 |
Heey dingest ik moet mijn andere fiat nog halen dus ik heb hem nog niet maar het stuurhuis mag je dan evt wel hebben hoor moet je alleen geen haast hebben | |
Dingest | zaterdag 10 juni 2017 @ 18:15 |
Dank je, maar het is mijn dagelijkse auto Dus ik heb een gebruikte eronder gezet - via fiatonderdelentweedekans.nl, best een schappelijke vent volgens mij - en ook maar een nieuw hulpstuurhuis. Het heeft alleen niet enorm veel geholpen, geloof ik Ik kwam er ook achter dat de moer van de wiellager linksvoor een tandje te los zat, die heb ik (voor voorlopig) maar aangedraaid en opnieuw ingetikt. Hij maakt verder geen lawaai. Rechtsachter voelde ik een vergelijkbare speling, zelfde gedaan, en in eerste instantie voelde het weer spelingsvrij aan. Maar na een proefritje zit er toch weer wat speling op, en ik betwijfel nu of dat het lager of speling op de as in de bak is. Ik houd het even in de gaten, in ieder geval. Ik zit wel te overwegen om met de auto op vakantie te gaan, maar dan zal ik nog wel best wat onderdelen (preventief) moeten vervangen of meenemen ter reserve. | |
monsterd. | zondag 11 juni 2017 @ 14:57 |
Wiellager los vind ik wel een linke anders. Vreemd dat dat los komt. Zou je dat niet voor de zekerheid helemaal correct vervangen voor een nieuwe? Volgens mij is het gevoel van een beetje speling wel normaal, al zit er verschil in of het voelt als een dweil of subtiel sponsje . | |
Zolderkamer | zondag 11 juni 2017 @ 15:02 |
Wiellagers aandraaien is idd een versleten wiellager verhullen... (deden sjacheraars ook altijd voor de apk/verkoop) maar na 100 km zitten ze weer los.. Dat is gewoon 1 keer vervangen, afstellen en niet meer aankomen tot ze weer herrie maken.. Dan gewoon weer vervangen.. etc.. Je kan het wel horen als je een wiel draait op een krik of brug en je je oor bij de centermoer houd.. Daar hoef je net eens voor te voelen, hoor je geluid, dan kun je ze direct vervangen.. | |
Zolderkamer | zondag 11 juni 2017 @ 15:04 |
Oh.. draagarmrubbers vervangen, evt voor nylon bussen scheelt ook enorm in strak rijgedrag | |
Dingest | zondag 11 juni 2017 @ 15:13 |
Ik verwacht eerder dat ik het wiellager destijds net niet strak genoeg heb aangezet. Hij is nog geen jaar oud. Op zich hoor en voel ik hem niet bij het ronddraaien van het wiel, dus ik kijk het voorlopig even aan. Als het wel lawaai gaat maken of terugkomt heb ik wel een ander setje liggen. Tsja, draagarmen lijken nog niet echt speling te hebben, en is ook niet opgemerkt bij de laatste APK (en toen vond ik hem al wat zwalkerig; schokdempers heb ik het jaar ervoor ook al preventief vervangen) en speling op het stuurhuis wel. Kan van alles en nog wat preventief blijven vervangen, maar dan gaat ook zo'n kleine autootje alsnog wel in de papieren lopen Misschien zit het ook wel deels tussen mijn oren, omdat ik ook de helft van de tijd in een moderne C-Max rijdt | |
vaduz | zondag 11 juni 2017 @ 18:58 |
hoezo dat? Beetje Nederlandse bank kan toch gewoon PLN overmaken? | |
monsterd. | maandag 12 juni 2017 @ 06:20 |
Dat kan ook, enkel worden hier wel kosten voor in rekening gebracht en het kan zijn dat de ontvanger ook een provisie berekend krijgt wegens een buitenlandse betaling. Dat is althans wat ik heb meegemaakt. | |
frumslegnulk | maandag 12 juni 2017 @ 22:18 |
Wat een leuk topic, ik heb vorig jaar in Krakau veel van deze autootjes gezien en ben me er toen eens in gaan verdiepen en toen snapte ik waarom er daar zoveel waren. Sindsdien heb ik er al een aantal in Nederland gezien met Pools kenteken. Wheeler Dealers heeft een Polen special aflevering waarbij ze een Maluch pimpen en verkopen op een Poolse autoshow, ik vond het leuk. Staat vast wel op YouTube. Wel jammer dat de foto's uit de fipo niet meer werken, though | |
Dingest | zaterdag 24 juni 2017 @ 14:37 |
Dit stuurhuis lekt (en kraakt), dus ik moet die alsnog reviseren. Ik denk dat ik hem dinsdag even op de brug zet en hem verder bij langs loop. Kijken of er nog veel echt aan mankeert, voordat ik besluit of ik er wel of niet mee op vakantie ga. Dat mag best wat kosten - deels in reserve-onderdelen - maar het moet ook niet zo zijn dat hij na terugkomst op bijv. roest alsnog meteen afgekeurd gaat worden voor de APK. Of ik moet na 1 augustus gaan, dan kan ik hem 2 maanden voor tijd laten keuren en met verse APK weg. Sowieso moet er (voor de APK) dan ook niet teveel meer aan mankeren. Het is een leuk ding, maar het is al 2,5 jaar mijn dagelijkse auto en al rijd ik vrij weinig, als ik echt veel moet uitgeven dan misschien toch maar liever aan een iets praktischere auto met enigzins fatsoenlijke verwarming in de winter | |
monsterd. | zaterdag 24 juni 2017 @ 18:43 |
Tja ik kan mij goed voorstellen dat een gewone auto met verwarming al meer luxe is, zeker in de winter. Wat verwacht je verder bij Apk dan? | |
Dingest | zaterdag 24 juni 2017 @ 19:52 |
Ik verwacht sowieso het ergste, daarom valt het tot nu toe altijd wel mee Alleen komt er wel een moment dat er gaten gaan verschijnen. De mijne houdt zich daar tot nu toe bovengemiddeld goed in, slechts één keer een stukje van de dorpel moeten laten lassen, maar als ze wel serieus komen gaat-ie dus terug naar hobby-status. Vanmiddag heb ik al een snel rondje rond de auto gedaan. Volgens mij hoor ik linksvoor het wiellager (rechtsvoor heb ik vorige week wat strakker gezet, en dat komt kennelijk vaker voor; de lagers zijn conisch dus zolang ze geen speling hebben of geluid maken mag het), lijkt er rechtsvoor iets in de ophanging te tikken, loopt de linker aandrijfas met een onregelmatig geroffel, is er een bakrubber gescheurd (zoals altijd ), en zweten de plastic aansluitingen naar het remvloeistofreservoir op de hoofdremcilinder. Beetje raar want die is maar 2 jaar oud, maar de hoofdremcilinder is niet duur dus die vervang ik dan nog maar een keer (en gelijk weer nieuwe remvloeistof in het systeem). Rechts kan ik beter de rubberen klos van de aandrijfas eens vervangen. Links heb ik vorig jaar al eens moeten doen toen een bout afbrak en die bleek nogal uitgelubberd, dus rechts zal wel niet veel beter zijn. En er zit roest op de onderkant van de tank. Als ik er wel mee weg wil moet ik daarna nog kijken wat er aan gewoon onderhoud, preventief onderhoud en reserve-onderdelen bijkomt. Ow, en dit camouflagemotief is weer verkrijgbaar als plakplastic - dan moet ik de boel wel een beetje bijwerken | |
Dingest | vrijdag 30 juni 2017 @ 16:18 |
Ik kwam er pas vandaag aan toe om de 126 op de brug te krijgen. Uiteindelijk valt het allemaal wel mee, niets wat ik niet verwacht had eigenlijk. - Wiellager linksvoor is flauw hoorbaar. - Wiellager linksachter mag nog een tandje strakker, al is het niet rampzalig. Er zit zo'n afstandsbus in die krimpt bij het aandraaien, en nadat ik de rubberen klos heb vervangen is die moer misschien niet vast genoeg aangedraaid tot aan die afstandsbus. - Revisie stuurhuis dus. - Hoofdremcilinder en aanvoerslangen vervangen. Waarschijnlijk komt de lekkage door uitgedroogde aanvoerslangen vanaf het reservoir, die de aansluitrubbers op de cilinder onder spanning zetten zodat vloeistof er doorheen kan zweten. Voor de werking van de remmen heeft het geen invloed, maar voor 20e pak ik de cilinder maar meteen mee. - Bakrubbers zijn weer eens gaar. - Lekkage uit de bak bij de aandrijfassen. Is op zich al heel lang zo en kreeg het toen al niet goed opgelost. Met periodiek bijvullen kan het ook, maar ik ga toch even kijken of een tweede poging nog wat effect heeft. - Bodem lijkt nog altijd in vrij goede staat (voor een 126 op deze leeftijd) - Verder niet zo noodzakelijk: klos van de aandrijfas rechts dus vervangen omdat ik vermoed dat die ook wel redelijk ingesleten is, carterpanpakking vervangen om te kijken of dat iets helpt tegen zweten olie (als ik toch de olie ga vervangen), vrije slag koppeling iets afstellen, remmen nalopen en als ik wel ermee weg ga; eventueel preventief vervangen voor eigen gemoedsrust, en kijken of ik het verwarmingsklepje goed kan laten afsluiten. De rubbers van de ophanging lijken allemaal nog wel aardig goed, er zit geen overmatige speling op de draagarmen voor of achter. Ik bestel de rubbers wel alvast, dan heb ik ze voor het geval dat. | |
Dingest | donderdag 5 april 2018 @ 11:15 |
Flinke schop, maar heeft één van jullie inmiddels toevallig nog een versnellingsbak over? Die van mij is vorig jaar kapot gegaan: andere bak gekocht bij de Fiat 500 'dokter'; die bleek uiteindelijk nog kapotter te zijn dan de mijne omdat hij alleen de 1ste versnelling had gecontroleerd. Gebruikt zijn de bakken niet te vinden. Alles gaat naar de 500-handel en wordt omgebouwd en/of gereviseerd, en een bak voor 500 euro is voor mij nu echt even veel te duur. | |
monsterd. | donderdag 5 april 2018 @ 20:12 |
Momenteel niet, weet zelf niet de staat van de mijne.. dus kan de reserve dan niet weg doen. Maar balen joh, is het niet meer te maken op korte termijn? Ik heb trouwens ook wel nieuws. Mijn groene Fiat heeft groen licht van RDW om ingevoerd te worden. Ga dus weer binnenkort onderdelen bestellen zodat ik weer aan de gang kan. Via de Italiaanse overheid heb ik de benodigde technische gevevens ontvangen uiteindelijk, zelfs in een net officieel schrijven vanuit Italië | |
Dingest | donderdag 5 april 2018 @ 20:36 |
Jawel, ik kan er nieuwe lagers inzetten. Maar dat is ook minimaal 130 euro aan onderdelen waarbij echt de hele bak uit elkaar moet en bovendien moet dan de speling van het differentiaal opnieuw afgesteld worden - en dat is weer een specialistenklus. | |
Dingest | donderdag 1 augustus 2019 @ 21:09 |
In november heb ik een Poolse 126 gevonden die ik voor een klein bedrag kon ophalen voor onderdelen (bouwjaar '97, zou dus ook niet op NL-kenteken komen). Helaas blijkt de bak hiervan in z'n 4 ook te janken, maar hij loopt nu wel weer. En na nog tal van onderhoud, zit er sinds gisteren ook weer APK op de mijne Oké, het is mechanisch nog niet perfect dus direct naar de Alpen zal wel niet gebeuren, het plakplastic is onderhand in vrij slechte staat, het interieur moet nog weer terug, hij begint ook wel aardig te roesten (paar gaatjes in de dorpel, procentueel nu nog te weinig voor APK-afkeur)... maar hij mag wel weer de weg op | |
monsterd. | donderdag 1 augustus 2019 @ 21:31 |
Ik vind het zo tof dat je ermee blijft tuffen, gelukkig is het met de bak gelukt. Wij hebben in augustus 2018 trouwens een tweede 126 gekocht, hele toffe kleur; Avorio meteor. Hij staat nu alleen ook weer stil, ivm verbouwing van ons huis. Vervangen van de tank, gordels en wat kleine grut staat nog op de planning | |
Dingest | donderdag 1 augustus 2019 @ 21:54 |
Nou ja, half gelukt Uiteindelijk heeft hij wel 2 jaar stilgestaan. De andere bak, waarvan ik de lagers heb vervangen, zit weer helemaal in elkaar, maar de differentieellagers moeten dus afgesteld worden en dat is vrij secuur/specialistisch werk. Ik denk dat ik van de winter er nog eens door een deskundige naar laat kijken, maar voor nu doet-ie het met de bak uit die sloper. En omdat onderdelen vrij goedkoop zijn, kan ik er mee bezig blijven. In ieder geval langer dan echt rendabel zou zijn... Denk wel dat dit z'n laatste jaar is. Daarna zal er wel serieus aan gelast moeten worden, en dan wordt het restaureren en ik verwacht niet dat het de komende jaren uitkomt. Weg doe ik hem zo snel niet, wordt dan denk ik stallen. Avorio meteor, is dat die vaaggele/groengele kleur die ik op Google zie? Wel apart kleurtje ja, tof Soms kriebelt het wel een beetje om zelf op zoek te gaan naar een net jaren '70 exemplaar, of een 500tje Als ik de Saab ooit weg moet doen, doe ik dat misschien wel. | |
klawie | vrijdag 2 augustus 2019 @ 22:44 |
Gaaf om te lezen dat jullie ook nog bezig zijn met jullie fiat ! Die van mij staat ook nog lekker in de garage wordt een winter project (voor de 10de keer ) Maar dit jaar gaat hij echt tuffe | |
monsterd. | zaterdag 3 augustus 2019 @ 08:25 |
Het lassen is nog wel te doen? Of wordt het te krokant? Het is inderdaad dat gele kleurtje, we hebben de groene ook nog in de garage staan. Die gaat nog wat langer wachten of restauratie vrees ik. Is nog wel mijn grote droom. Zit zelfs serieus te overwegen om het blok om te bouwen naar elektrisch. Daar zijn tegenwoordig (wel prijzige) kits voor. Het is anderzijds vloeken in de kerk, want het geluid van het oorspronkelijke blok is een groot deel van zijn charme. Dilemma dus, eerst maar sparen | |
monsterd. | zaterdag 3 augustus 2019 @ 08:25 |
Hoe ver ben je gekomen uiteindelijk? | |
Dingest | dinsdag 6 augustus 2019 @ 20:13 |
Bijna al het plaatwerk is wel verkrijgbaar, en (bijna) alles valt te lassen. Het is alleen wel altijd een bult werk, en ik kan (nog maar) een beetje lassen/plaatwerken. Bovendien is het niet alleen APK-plekjes die vervangen moeten worden uiteindelijk, en imho loont het dan eigenlijk alleen als je het allemaal aanpakt. Elektrisch, ja? Interessant Ik denk niet dat ik dát zou doen, neemt idd wel wat van de charme weg. Afgezien van het blokje, wat mankeert er nog meer aan dan? | |
monsterd. | dinsdag 6 augustus 2019 @ 20:50 |
Hmm, wel gelegenheid om het leren lassen dan serieus op te pakken . Maar ik snap het, zou er ook tegen op zien. Met het blokje is niets mis overigens hoor, vrees idd dat je een beetje charme verliest al lijkt elektrisch mij ook wel gaaf. Verder zou ik eens een keer langs het RDW moeten gaan om het ingevoerd te krijgen. Maar ja, geen tijd, prio blijft op ons huis. En de garage moet nodig weer opgeruimd worden voordat de fiat eruit kan . Zoek eigenlijk nog alternatieve stallingsruimte in de buurt. | |
Dingest | donderdag 8 augustus 2019 @ 12:32 |
Lasprojecten heb ik nooit gebrek aan gehad, lasapparatuur en plaatwerkspul is alleen zo duur Ik kan het nu een beetje doen bij m'n garage. Nou ja, staat het ding nog gewoon binnen? Want dan heeft het idd niet zo'n haast. | |
klawie | donderdag 8 augustus 2019 @ 16:32 |
Hij staat nog steeds in de zelfde modus in de garage | |
NoComment | vrijdag 9 augustus 2019 @ 08:19 |
Zijn wel grappige wagentjes Van de week heb ik er eentje zien staan in zijn natuurlijke omgeving, Polen |