abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170138259
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:32 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Viesh viesh viesh
Maar nooit in mijn buik gestoken maar denk dat het zo voelt ja.
pi_170138293
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar nooit in mijn buik gestoken maar denk dat het zo voelt ja.
Tja risico van het vak he :(
Elke pen is machtiger dan een zwaard of een blaffer.
pi_170138344
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:33 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Tja risico van het vak he :(
:'(
  maandag 10 april 2017 @ 22:55:46 #54
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_170139004
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2017 21:04 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Laten we gewoon iedereen recht geven op 2 aanstellerij-dagen per maand.

Niet discrimineren op basis van geslacht.
Dit is de enige oplossing waarin ik me kan vinden.
pi_170140003
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 21:28 schreef MidnightB00m het volgende:
Zonder grappen en grollen; ik heb serieus op het werk over de grond gerold, omdat ik van alle pijn niet meer wist waar ik het moest zoeken 8)7 Ging ook door de pijnstillers heen en viel bijna flauw.

Toen heb ik mij toch maar ziek gemeld. Kreeg wel beschamende vragen van mijn manager, zeker als flexwerker; daar zitten zij helemaal niet op te wachten (elke maand). Iemand heeft moeten meelopen naar het station.

De eerste twee dagen zijn bij mij de hel inderdaad.
Ik heb nooit geweten dat dit echt bestaat. Ik kom te weinig op het Viva forum.
Zelf heb ik van die dagen dat ik het idee heb dat het leven een deterministische groei van materie en bewustzijn is, wiens lot al bepaald is vlak voor de Big Bang. Maar daar ga ik nooit vrij voor krijgen ben ik bang.
  maandag 10 april 2017 @ 23:38:57 #56
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_170140028
Straks in een vacature
Gezocht m/v zonder geslachtsorganen

Dus geen masturbatieverlof en menstruatieverlof. :P
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_170140377
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 21:20 schreef June. het volgende:
Als je als vrouw zijnde zoveel pijn hebt iedere maand zijn er genoeg alternatieven om dat te voorkomen. En je kunt ie inderdaad gewoon ziek melden. Snap het ook niet zo waarom het dan weer per se een wet moet worden.
Wat voor alternatieven
pi_170140465
Niet alle , maar bepaalde vrouwen verspreiden vervelende geuren tijdens hun maandelijkse periode

Voor die vrouwen wil ik best een speciale uitzondering maken ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_170140475
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 21:06 schreef Qarrad het volgende:
Er bestaat al gewoon ziekteverlof voor de vrouwen die zo heftig ongesteld zijn dat ze er ziek van zijn. Een beetje bewustwording dat dit echt kan is handig, maar een nieuwe wet lijkt me niet nodig.
"Pools are perfect for holding water"
pi_170140477
quote:
10s.gif Op maandag 10 april 2017 21:10 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ik ben geen vrouw, dus ik wist niet beter.
Het is nu eenmaal een term wat vaak misbruikt wordt. Niet elke vrouw heeft namelijk last van PMS. Sterker nog, er zijn zelfs vrouwen die zo goed als geen last hebben van hun menstruatieperiode.

Verder een beetje jammer dat sommige mannen gelijk weer denken dat alle vrouwen achter deze wet zullen staan, terwijl het toch echt duidelijk in het nadeel van de vrouw is. En bij die Aziatische landen zie je ook al dat vrouwen er zo goed als geen gebruik van maken.
ROBODEMONS..................|:(
pi_170140489
Maar hoe regelen ze dit soort zaken in Marokko ? Misschien kunnen we daar iets van leren :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_170140578
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 20:57 schreef Woelwater het volgende:
Alsof een vrouw Łberhaupt die twee dagen gemist zou worden op haar werk :')
:D
The objective is keep Arsenal English, albeit with a lot of foreign players.
pi_170140593
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 00:18 schreef Ali_boo het volgende:
Maar hoe regelen ze dit soort zaken in Marokko ? Misschien kunnen we daar iets van leren :Y
Marokkaanse vrouwen menstrueren zonder pijn.
We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren. - Mohammed Abdelkrim El Khattabi
pi_170140697
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 april 2017 00:16 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Het is nu eenmaal een term wat vaak misbruikt wordt. Niet elke vrouw heeft namelijk last van PMS. Sterker nog, er zijn zelfs vrouwen die zo goed als geen last hebben van hun menstruatieperiode.

Verder een beetje jammer dat sommige mannen gelijk weer denken dat alle vrouwen achter deze wet zullen staan, terwijl het toch echt duidelijk in het nadeel van de vrouw is. En bij die Aziatische landen zie je ook al dat vrouwen er zo goed als geen gebruik van maken.
Ik gun vrouwen die er last van hebben echt wel wat vrije dagen. Het is moeilijk om je als man in te leven in een vrouw. Soms ontmoet ik vrouwen waarbij ik oprecht vermoed dat ze buitenaardse wezens zijn die zich als vrouw verkleed hebben. Niet letterlijk natuurlijk, maar ik snap ze gewoon niet.
  dinsdag 11 april 2017 @ 01:44:20 #65
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_170140897
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 00:40 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Marokkaanse vrouwen menstrueren zonder pijn.
Wat loop je dan te miepen?

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 00:02 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat voor alternatieven
Verschillende anticonceptiemiddelen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_170140952
quote:
11s.gif Op maandag 10 april 2017 20:59 schreef Yasmin23 het volgende:
*pakt popcorn*
En bier B:)B
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_170140967
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 21:03 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Het is een man.
Mwhoa ik weet dat vrouwmensen ons manmensen niet hoog inschatten maar de meeste weten wel dat PRE voor betekend.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_170140975
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 21:37 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Totaal idioot dit. Dan wil ik als man ook masturbatieverlof. Is moeilijk werken met een volle balzak.
Direct invoeren!!!

:B :B B:)B
pi_170143106
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 01:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

[..]

Dit artikel gaat niet over vrouwen in Marokko.
We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren. - Mohammed Abdelkrim El Khattabi
pi_170143115
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 april 2017 01:57 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Mwhoa ik weet dat vrouwmensen ons manmensen niet hoog inschatten maar de meeste weten wel dat PRE voor betekend.
Oh ok. Sorry.
pi_170143131
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 april 2017 01:03 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ik gun vrouwen die er last van hebben echt wel wat vrije dagen. Het is moeilijk om je als man in te leven in een vrouw. Soms ontmoet ik vrouwen waarbij ik oprecht vermoed dat ze buitenaardse wezens zijn die zich als vrouw verkleed hebben. Niet letterlijk natuurlijk, maar ik snap ze gewoon niet.
Dat is lief. Begrijp niet waarom mensen gewoon niet even de moeite nemen zich in elkaar verplaatsen. Wees eens gewoon lief voor elkaar.
pi_170143154
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dat is lief. Begrijp niet waarom mensen gewoon niet even de moeite nemen zich in elkaar verplaatsen. Wees eens gewoon lief voor elkaar.
Dat zou wel ideaal zijn. Ik denk dat veel mensen zich gewoon niet goed in kunnen leven in anderen. Waarom weet ik ook niet.
pi_170143165
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:26 schreef NgInE het volgende:

[..]

Dat zou wel ideaal zijn. Ik denk dat veel mensen zich gewoon niet goed in kunnen leven in anderen. Waarom weet ik ook niet.
Achterlijkheid. Sommige reacties hier liegen er niet om.
pi_170143200
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 01:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

[..]

Je gaat dus aan de pil om van de pijn verlost te worden? Ook al vergroot je met de pil de kans op een trombose, migraine en andere negatieve bijwerkingen door het groot aantal aan hormonen?

Nee.
pi_170143331
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:27 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Achterlijkheid. Sommige reacties hier liegen er niet om.
Dat is van alle tijden natuurlijk. Heel veel mensen gunnen het anderen niet dat ze een comfortabel leven leiden. Want dat kost geld/is niet eerlijk ect. Maar als je kijkt naar de geschiedenis verliezen die misgunners op de langer termijn altijd.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')