abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:37:26 #201
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_174792990
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 21:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:D

Weet iemand waar Morgan die langharige meneer ook al weer van kende? :@
Zat bij de groep saviors die het eten enzo kwam ophalen bij Ezekiel. Hij had ook de stok van Morgan gestolen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_174793084
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 22:37 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Zat bij de groep saviors die het eten enzo kwam ophalen bij Ezekiel. Hij had ook de stok van Morgan gestolen.
ah ja dat dacht ik al maar wist t niet zeker. Van t groepje dat Benjamin vermoordde dus :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_174793189
Overigens kent Daryl Morales ook natuurlijk, dus als Daryl weer bij Rick komt kunnen ze wellicht meer op zijn gevoel spelen. :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_174800497
Had die Morales niet iets met de vrouw van Rick, of een oogje op haar? Vlak voor ze zwanger raakte in seizoen 1 ofzo
blablablabla
  woensdag 1 november 2017 @ 13:51:36 #205
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_174802680
Ik vond gisteren eigenlijk een prima aflevering. Meerdere verhalen door elkaar, Rick die zichzelf even tegenkwam en Morales terug in het spel. Benieuwd naar de volgende ep. Kijken of ze al wat aan elkaar gaan knopen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_174804477
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:59 schreef Elan het volgende:
Had die Morales niet iets met de vrouw van Rick, of een oogje op haar? Vlak voor ze zwanger raakte in seizoen 1 ofzo
Dat was Shane.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 1 november 2017 @ 15:49:51 #207
46794 Berkery
Fat bastard
pi_174804850
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_174804945


Zegt mij niks meer.
blablablabla
pi_174805078
quote:
7s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:49 schreef Berkery het volgende:
Hier wat info over Morales
Thnxs ^O^

(En alsnog herken/herinner ik ze alle 4 niet)
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_174805108
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:59 schreef Elan het volgende:
Had die Morales niet iets met de vrouw van Rick, of een oogje op haar? Vlak voor ze zwanger raakte in seizoen 1 ofzo
Shane en die is veranderd in een zombie en alsnog gedood.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_174805149
Iemand een ideetje waar je seizoen 7 evt kan herbekijken? zo kut dat netflix dat niet meer uitzend
pi_174805848
Rick met die baby ;(
Die nemen ze toch hopelijk wel mee, die laat je toch niet achter voor de zombies/hongersdood? :o

Hij zorgt toch al voor een kind dat niet van hem is :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_174806638
Ik hoop dat de dominee nou eens een keer dood gaat binnenkort, hij zorgt al seizoenslang voor stommiteiten waar de groep telkens onder moet lijden.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 1 november 2017 @ 18:36:01 #215
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174807987
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:36 schreef tombolafan het volgende:
Rick met die baby ;(
Die nemen ze toch hopelijk wel mee, die laat je toch niet achter voor de zombies/hongersdood? :o

Hij zorgt toch al voor een kind dat niet van hem is :+
Z Nation heeft anders aangetoond dat een zombie baby vet gaaf is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 18:37:01 #216
382129 crew  Donna
pi_174808003
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Z Nation heeft anders aangetoond dat een zombie baby vet gaaf is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De makers van TWD hebben een paar jaar geleden gezegd dat ze dat niet gaan doen. Maar wellicht denken ze er inmiddels anders over.
pi_174808029
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Z Nation heeft anders aangetoond dat een zombie baby vet gaaf is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
pi_174808137
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:59 schreef Elan het volgende:
Had die Morales niet iets met de vrouw van Rick, of een oogje op haar? Vlak voor ze zwanger raakte in seizoen 1 ofzo
Wow Shane niet meer weten, wat
  woensdag 1 november 2017 @ 19:13:45 #219
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_174808785
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Z Nation heeft anders aangetoond dat een zombie baby vet gaaf is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O-
  vrijdag 3 november 2017 @ 21:39:21 #220
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_174853194
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:59 schreef Elan het volgende:
Had die Morales niet iets met de vrouw van Rick, of een oogje op haar? Vlak voor ze zwanger raakte in seizoen 1 ofzo
jezus wat erg.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 5 november 2017 @ 21:58:24 #221
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_174893566
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Z Nation heeft anders aangetoond dat een zombie baby vet gaaf is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_174898932
Die zombies wat de heuvel afrollen :') Als je alles al gezien denkt te hebben _O-
En wederom erg voorspelbaar.

[ Bericht 5% gewijzigd door lord_bono op 06-11-2017 09:58:18 ]
pi_174906661
Cover the king :')
  maandag 6 november 2017 @ 18:34:10 #224
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 6 november 2017 @ 19:21:38 #225
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174908537
Hoe zo'n walker ook weer de groep in kan teleporteren zonder dat er maar een schot gelost wordt terwijl er 50 man met machinegeweren om heen staan. _O-

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_174908667
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_174909644
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:14 schreef Scrummie het volgende:
en Morales éindelijk terug _O_.
En meteen dood. Hoe zinloos was die terugkeer? :')
pi_174917148
Gelukkig was deze aflevering iets beter dan de vorige. Maar of de serie te redden is, betwijfel ik wel.
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:00:24 #229
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_174917248
quote:
Echt zo'n typische video voor zwakzinnige die niet kunnen denken :')
Hij is weggegaan, heeft het overleefd, is bij de Saviours terecht gekomen. Wat valt daar in godsnaam aan te explainen 8)7

#rotzooiopyoutube

niet richting jou bedoelt btw :*
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_174917301
Dit was nog wel de beste aflevering van dit seizoen.
Maar of dat nou een pluspunt is
:')
pi_174917569
Gelukkig leeft Gracie nog :7
En Eric laten ze ook gewoon lopen, meestal zorgen ze er wel voor dat geliefden geen zombies hoeven te blijven :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_174918712
het gaat echt richting niveau prison break van de laatste seizoenen. Die nutteloze terugkeer van Morales (verrassing: rick zal hierdoor natuurlijk weer emo worden en nadenken of dit wel de juiste manier is)

De saviours lijken net als vorige week wel 100% uit de zwakzinnige te bestaan terwijl het vorig seizoen toch vooral vechtersbazen waren. Kanonnenvoer die hulpeloos ergens heenloopt en zich af laat knallen :')

En de acteerprestaties lijken ook steeds slechter te worden, die eziekel is gewoon een slechte acteur maar ook de rest lijkt de rol niet helemaal serieus meer te nemen. Vorige seizoenen was er altijd wel iets op TWD aan te merken, maar nu is het gewoon echt heel, heel slecht.
pi_174918748
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:30 schreef planethugo het volgende:
Vorige seizoenen was er altijd wel iets op TWD aan te merken, maar nu is het gewoon echt heel, heel slecht.
Vind jij.
pi_174918780
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vind jij.
komt hij weer :D
je zit zeker nog steeds elke week op het puntje van je stoel. Dat mag hoor, maar kwalitatief heeft de serie in deze 3 afleveringen flink ingeboet. Op alle vlakken
pi_174918963
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:34 schreef planethugo het volgende:

[..]

komt hij weer :D
je zit zeker nog steeds elke week op het puntje van je stoel. Dat mag hoor, maar kwalitatief heeft de serie in deze 3 afleveringen flink ingeboet. Op alle vlakken
Wat zijn je kwalificaties waarom ik jouw mening serieuzer moet nemen dan die van bijvoorbeeld mijzelf? Ben je een producer? Schrijver? Of ben je gewoon een random idioot van het fok forum? Ik gok op het laatste.
pi_174919005
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat zijn je kwalificaties waarom ik jouw mening serieuzer moet nemen dan die van bijvoorbeeld mijzelf? Ben je een producer? Schrijver? Of ben je gewoon een random idioot van het fok forum? Ik gok op het laatste.
Als random idioot kwalificeer je jezelf met deze onnozele aanvallen op iedereen die ook maar kritiek op jou favoriete serie durft te hebben. Op een forum steeds reageren met 'vind jij'. Ja duh zo gaat dat op een forum je zegt wat je vindt
pi_174919137
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:50 schreef planethugo het volgende:

[..]

Als random idioot kwalificeer je jezelf met deze onnozele aanvallen op iedereen die ook maar kritiek op jou favoriete serie durft te hebben. Op een forum steeds reageren met 'vind jij'. Ja duh zo gaat dat op een forum je zegt wat je vindt
Joh, je meent het.

Kritiek is prima overigens, die heb ik zelf ook genoeg. Maar ik ben niet zo achterlijk om een serie 'slecht' te vinden omdat ik het niet meer leuk vind. Maar, dat onderscheid maken is schijnbaar nogal moeilijk, want je bent niet de enige die zich daaraan schuldig maakt.
pi_174919409
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Joh, je meent het.

Kritiek is prima overigens, die heb ik zelf ook genoeg. Maar ik ben niet zo achterlijk om een serie 'slecht' te vinden omdat ik het niet meer leuk vind. Maar, dat onderscheid maken is schijnbaar nogal moeilijk, want je bent niet de enige die zich daaraan schuldig maakt.
nee ik ben inderdaad achterlijk dat ik de laatste 3 afleveringen tergend slecht vind. Ik heb overigens nog nergens een positieve recensie gelezen van dit seizoen, de kijkcijfers lopen rap achteruit en vrijwel overal lees en hoor ik dat het gewoon dramatisch is.

Behalve van ene scrummie op fok, die zegt dat iedereen gek is behalve hij :D
pi_174919570
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:08 schreef planethugo het volgende:

[..]

nee ik ben inderdaad achterlijk dat ik de laatste 3 afleveringen tergend slecht vind. Ik heb overigens nog nergens een positieve recensie gelezen van dit seizoen, de kijkcijfers lopen rap achteruit en vrijwel overal lees en hoor ik dat het gewoon dramatisch is.

Behalve van ene scrummie op fok, die zegt dat iedereen gek is behalve hij :D
Ik vind het ook nog steeds een goede serie, recensies zeggen mij nooit zoveel want ook dat is de mening van anderen. Ik baseer mijn mening op mijn eigen gevoel en beleving, niet op dat van anderen.
pi_174919584
quote:
_O- _O-
pi_174919685
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:08 schreef planethugo het volgende:

[..]

nee ik ben inderdaad achterlijk dat ik de laatste 3 afleveringen tergend slecht vind. Ik heb overigens nog nergens een positieve recensie gelezen van dit seizoen, de kijkcijfers lopen rap achteruit en vrijwel overal lees en hoor ik dat het gewoon dramatisch is.

Behalve van ene scrummie op fok, die zegt dat iedereen gek is behalve hij :D
Nou, als jij het vrijwel overal zo leest en hoort moet het wel waar zijn natuurlijk :').

Ik lees eigenlijk alleen hier negatieve dingen, maar ik zoek ze dan ook niet op. Recensies lees ik überhaupt niet, want dat is ook maar een simpele mening van een simpel mens. Vooral in deze tijd zijn recensenten gewoon net zo waardevol als de mening van jou of mij: niet dus.

Maar ach, zodra men hier Z-Nation leuker/beter vind dan TWD, weet ik dat ik lekker op mijn eigen mening af moet gaan.
pi_174920032
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nou, als jij het vrijwel overal zo leest en hoort moet het wel waar zijn natuurlijk :').

Ik lees eigenlijk alleen hier negatieve dingen, maar ik zoek ze dan ook niet op. Recensies lees ik überhaupt niet, want dat is ook maar een simpele mening van een simpel mens. Vooral in deze tijd zijn recensenten gewoon net zo waardevol als de mening van jou of mij: niet dus.

Maar ach, zodra men hier Z-Nation leuker/beter vind dan TWD, weet ik dat ik lekker op mijn eigen mening af moet gaan.
Negatieve dingen opzoeken? Dat is niet eens nodig bij de laatste afleveringen van TWD. Recensies interesseren mij ook niet, Z-Nation nooit gekeken. Maar als ik TWD echt matig vind, dan schrijf ik dat gewoon, net zoals iedereen hier lijkt me. Wellicht dat er bepaalde verwachtingen zijn wat betreft de kwaliteit? Die heb ik wel namelijk, zeker als het een van de grootste/duurste series is. Gevechten/shoot-outs die helemaal nergens op lijken of zombies die uit het niets verschijnen dat is gewoon slecht en haalt je meteen uit de serie. Terwijl het inhoudelijk nog wel redelijk te pruimen is.
pi_174920133
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:37 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Wellicht dat er bepaalde verwachtingen zijn wat betreft de kwaliteit? Die heb ik wel namelijk, zeker als het een van de grootste/duurste series is. Gevechten/shoot-outs die ik helemaal nergens op vind lijken of zombies die uit het niets verschijnen dat is vind ik gewoon slecht en haalt je mij meteen uit de serie.
Die verwachtingen heb ik ook, en ik word tot nu toe nergens in teleurgesteld.

Tevens heb ik je post even aangepast.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2017 12:42:44 ]
pi_174920181
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die verwachtingen heb ik ook, en ik word tot nu toe nergens in teleurgesteld.

Tevens heb ik je post even aangepast.
Shoot-outs zien er gewoon niet uit, 40 mensen met automatische wapens op 20 meter van elkaar en er vallen geen doden :')

Overigens zul je dan wel erg lage verwachtingen hebben, in het verleden zelf teleurgesteld door TWD?
pi_174920240
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:45 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Shoot-outs zien er gewoon niet uit, 40 mensen met automatische wapens op 20 meter van elkaar en er vallen geen doden :')
Nogmaals, dit is jouw mening, niet de mijne.

quote:
Overigens zul je dan wel erg lage verwachtingen hebben, in het verleden zelf teleurgesteld door TWD?
Dus omdat ik het niet met je eens ben heb ik andere verwachtingen? Nee, zo werkt het niet.
Mijn verwachtingen kunnen zelfs nog hoger zijn als die van jou.
pi_174920342
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nogmaals, dit is jouw mening, niet de mijne.

Hoe denk jij erover dan?
pi_174920643
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:52 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Hoe denk jij erover dan?
beter dan the a-team waarschijnlijk :D
pi_174922153
Godsamme. Ik vind Scrummie bloedirritant.
Ik merk in mijn omgeveing van TWD-volgers dat er een hoop gemor is, maar dat is hun mening. Mijn mening? Ik vind het niet het sterkste seizoen ooit. De CGI vind ik dit jaar iets beter dan vorig jaar. De tijger vind ik dit jaar zelfs enigszins geloofwaardig.

Zo goed?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_174923297
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik merk in mijn omgeveing van TWD-volgers dat er een hoop gemor is, maar dat is hun mening.
Genoeg mensen die ik ken zijn ook afgehaakt of kijken veel later pas als de reviews oke zijn. De kijkcijfers lopen ook hard terug in de USA, gaan richting de cijfers van seizoen 2...
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:46:47 #250
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_174923496
Ik merk ook dat mensen in mijn omgeving zijn afgehaakt/het minder goed vinden. Vind zelf ook dat de serie steeds meer afdwaalt naar een zeer bedenkelijk niveau. Ik kijk het nog wel omdat ik het al zo lang volg maar zit er steeds meer aan te denken om het helemaal links te laten liggen. Jammer, want het concept leek me zo leuk in het begin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')