abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170130775
hallo,

ik ben 17 jaar en ben afgelopen maand helaas niet aangenomen op mijn studie, het is een engels talige studie in Amsterdam, en mijn Engels was helaas niet sterk genoeg. mijn droom is om professioneel vechter te worden en train dan ook 5 dagen in de week MMA, dit wou ik in Amsterdam natuurlijk verder gaan realiseren naast mijn studie.

nu ik niet naar Amsterdam kan, wil ik graag een jaar focussen op MMA en goed engels leren. het lijkt me wel wat om een (+/-) half jaar naar Bijvoorbeeld Dublin of London te gaan om daar te werken en veel te sporten, zodat ik volgend jaar wel word aangenomen voor de studie en zodat ik me nog verder kan ontwikkelen in MMA. ik zou alleen echt niet weten hoe ik dit moet realiseren.

hoop dat iemand me beetje op gang kan helpen.
pi_170130926
quote:
3s.gif Op maandag 10 april 2017 18:10 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Hij wil naar London/Dublin om beter te worden in Engels en daarnaast te trainen in MMA.
Is volgens mij prima ui de OP te halen.

Dat het het verkeerde subforum is lijkt me duidelijk :)
ik begrijp dat hij niet aangenomen is en naast zijn studie mma wilt doen
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 18:14:27 #3
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_170130972
quote:
10s.gif Op maandag 10 april 2017 18:11 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik begrijp dat hij niet aangenomen is en naast zijn studie mma wilt doen
Hij wil een Engelstalige studie doen (in Amsterdam) maar zijn Engels is niet goed genoeg. Dus wil hij naar Engeland of Ierland om aan zijn Engels te werken zodat hij de volgende keer wel in aanmerking komt voor de studie. En nu wil hij tips over hoe hij dat moet aanpakken.

Dat hele MMA gebeuren is verder eigenlijk niet relevant :)
pi_170131030
quote:
3s.gif Op maandag 10 april 2017 18:14 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Hij wil een Engelstalige studie doen (in Amsterdam) maar zijn Engels is niet goed genoeg. Dus wil hij naar Engeland of Ierland om aan zijn Engels te werken zodat hij de volgende keer wel in aanmerking komt voor de studie. En nu wil hij tips over hoe hij dat moet aanpakken.

Dat hele MMA gebeuren is verder eigenlijk niet relevant :)
dan snap ik het.
TS gewoon naar ierland gaan is een EU land dus geen probleem
  maandag 10 april 2017 @ 18:47:58 #5
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_170131588
Wil ik die jongen op pad helpen, wordt mijn vraag verwijderd..

[ Bericht 0% gewijzigd door RingBewoner op 10-04-2017 19:01:32 ]
UI Made bij VanilleKwark.
pi_170135348
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 18:02 schreef nicky_v7 het volgende:
hallo,

ik ben 17 jaar en ben afgelopen maand helaas niet aangenomen op mijn studie, het is een engels talige studie in Amsterdam, en mijn Engels was helaas niet sterk genoeg. mijn droom is om professioneel vechter te worden en train dan ook 5 dagen in de week MMA, dit wou ik in Amsterdam natuurlijk verder gaan realiseren naast mijn studie.

nu ik niet naar Amsterdam kan, wil ik graag een jaar focussen op MMA en goed engels leren. het lijkt me wel wat om een (+/-) half jaar naar Bijvoorbeeld Dublin of London te gaan om daar te werken en veel te sporten, zodat ik volgend jaar wel word aangenomen voor de studie en zodat ik me nog verder kan ontwikkelen in MMA. ik zou alleen echt niet weten hoe ik dit moet realiseren.

hoop dat iemand me beetje op gang kan helpen.
Gwn lekker naar Dublin gaan, bij SBG gaan trainen en zorgen dat je zo goed wordt dat je geen school meer nodig hebt ;)
pi_170158788
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 21:10 schreef Platinumgoat het volgende:

[..]

Gwn lekker naar Dublin gaan, bij SBG gaan trainen en zorgen dat je zo goed wordt dat je geen school meer nodig hebt ;)
Makkelijker gezegd dan gedaan... heb er de motivatie en wil voor etc maar is onbetaalbaar voor iemand van 17 die financiel voor zichzelf moet zorgen.
pi_170158793
quote:
14s.gif Op maandag 10 april 2017 18:47 schreef RingBewoner het volgende:
Wil ik die jongen op pad helpen, wordt mijn vraag verwijderd..
Mm gek ik heb niks verwijderd
  woensdag 12 april 2017 @ 00:56:56 #9
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_170159993
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 23:02 schreef nicky_v7 het volgende:

[..]

Mm gek ik heb niks verwijderd
Grappig
UI Made bij VanilleKwark.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')