abonnement Unibet Coolblue
pi_170128448
Hoi ik heb sinds kort een tuin, en de kat wil steeds maar niet poepen in de tuin en tuin van buren, en blijft het maar steeds binnen op de kattenbak doen, ja op zich geen big deal, alleen is het natuurlijk fijner als hij het in de tuin doet, dat scheelt veel gedoe met de kattenbak,

Zat even te denken, mischien scoor ik een oude kattenbak van familie, of teiltje, prik er dan gaatjes in in de bodem, zodat de regen weg kan, en zet deze dan in de bosjes in mn tuin, zodat de kat dan mischien buiten gaat peopen?

Of weet mischien iemand ook een andere truuk die zou werken? Kattenkruid ofzo? Of gewoon kattenbak binnen weghalen?
pi_170128479
Laat die kat schijten in je slaapkamer. Ruikt het daar ook eens lekker.
pi_170128513
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 15:54 schreef possetje het volgende:
Hoi ik heb sinds kort een tuin, en de kat wil steeds maar niet poepen in de tuin en tuin van buren, en blijft het maar steeds binnen op de kattenbak doen, ja op zich geen big deal, alleen is het natuurlijk fijner als hij het in de tuin doet, dat scheelt veel gedoe met de kattenbak,

Zat even te denken, mischien scoor ik een oude kattenbak van familie, of teiltje, prik er dan gaatjes in in de bodem, zodat de regen weg kan, en zet deze dan in de bosjes in mn tuin, zodat de kat dan mischien buiten gaat peopen?

Of weet mischien iemand ook een andere truuk die zou werken? Kattenkruid ofzo? Of gewoon kattenbak binnen weghalen?
Doe je kat voor hoe je in de tuin poept.
pi_170128760
Schep wat drollen uit de kattenbak en leg die in de tuin neer waar jij het liefst hebt dat hij zijn behoefte doet.

Grote kans dat hij zijn eigen geur zal herkennen er daar ook zijn behoefte zal doen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 10 april 2017 @ 16:18:21 #5
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_170128973
Het is kad.
pi_170133531
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 22:22:20 #7
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_170137827
quote:
Opgelost, slotje
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')