abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 april 2017 @ 12:16:46 #76
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_170496667
Hoelang duurt het gemiddeld voordat ik mijn geld terug krijg btw? Ik zit momenteel ook met inburgering vriendin en daarmee gemoeide kosten. Ik hoor nu horrorverhalen over dat het wel 6 maanden of een jaar kan duren. Als dit het geval is, zou dit ronduit schandalig zijn en ga ik geen cent betalen hieraan..
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_170501089
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:16 schreef Michielos het volgende:
Hoelang duurt het gemiddeld voordat ik mijn geld terug krijg btw? Ik zit momenteel ook met inburgering vriendin en daarmee gemoeide kosten. Ik hoor nu horrorverhalen over dat het wel 6 maanden of een jaar kan duren. Als dit het geval is, zou dit ronduit schandalig zijn en ga ik geen cent betalen hieraan..
Hoezo "terug krijg"? Je hebt toch niks betaald?
  woensdag 26 april 2017 @ 19:48:44 #78
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_170506018
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 15:41 schreef r_one het volgende:

[..]

Hoezo "terug krijg"? Je hebt toch niks betaald?
nog niet, maar ik zal eerst moeten betalen alvorens ik een aanmaning krijg.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_170506353
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:48 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik zal eerst moeten betalen alvorens ik een aanmaning krijg.
Wat een rare zin ... :{
pi_170506362
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:48 schreef Michielos het volgende:

[..]

nog niet, maar ik zal eerst moeten betalen alvorens ik een aanmaning krijg.
Als jij kunt bewijzen dat jij in jouw recht staat, dan niet betalen en de aanmaning afwachten en betwisten.
Maar goed, dat is mijn mening.
  woensdag 26 april 2017 @ 20:02:10 #81
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_170506368
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 20:01 schreef r_one het volgende:

[..]

Wat een rare zin ... :{
als ik niet betaal, komt er een verhoging boete en daarna een aanmaning toch?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_170506524
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 20:02 schreef Michielos het volgende:

[..]

als ik niet betaal, komt er een verhoging boete en daarna een aanmaning toch?
Met dat 'alvorens' leek het erop alsof je wilde zeggen "voordat ik een aanmaning krijg, zal ik toch eerst moeten betalen".

En ik liet het er ook op aankomen: niet betalen, laat ze maar aanmanen.
  woensdag 26 april 2017 @ 20:12:44 #83
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_170506620
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 20:08 schreef r_one het volgende:

[..]

Met dat 'alvorens' leek het erop alsof je wilde zeggen "voordat ik een aanmaning krijg, zal ik toch eerst moeten betalen".

En ik liet het er ook op aankomen: niet betalen, laat ze maar aanmanen.
ik weet alleen niet wat dat precies inhoudt. Als het bv voor de rechter komt zal ik toch eerst moeten betalen toch?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_170506770
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:40 schreef FortunaHome het volgende:
Ik moet TS gelijk geven dat hij niet in een fraaie buurt woont :Y
Is toch mooi al die afgeplakte ramen? Meteen sfeer als je vanuit het station naar de stad loopt.
  woensdag 26 april 2017 @ 20:20:25 #85
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_170506802
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 20:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Is toch mooi al die afgeplakte ramen? Meteen sfeer als je vanuit het station naar de stad loopt.
haha wat daar woont is echt omg :') :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_170506897
quote:
17s.gif Op maandag 24 april 2017 18:39 schreef Juup© het volgende:

[..]

En wat zegt de gemeente erover? Heb jij daar al contact mee gehad (ik heb het topic niet doorgelezen, sorry :@ )?
quote:
17s.gif Op woensdag 26 april 2017 20:01 schreef Juup© het volgende:

[..]

Als jij kunt bewijzen dat jij in jouw recht staat, dan niet betalen en de aanmaning afwachten en betwisten.
Maar goed, dat is mijn mening.
Aangezien TS mogelijk geen tijd en/of energie heeft om inhoudelijk op mijn vragen in te gaan, SUC6 TS ^O^
  woensdag 26 april 2017 @ 20:26:41 #87
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_170506949
quote:
17s.gif Op woensdag 26 april 2017 20:25 schreef Juup© het volgende:

[..]

[..]

Aangezien TS mogelijk geen tijd en/of energie heeft om inhoudelijk op mijn vragen in te gaan, SUC6 TS ^O^
sorry ik heb het gemist, maar ik heb genoeg bewijs. Print screens website, brief bewoners e.d. Heb ook brief onder mijn raam gezet met print screen website en erbij: DIT IS AL DE TWEEDE KEER, LEES JULLIE EIGEN WEBSITE!!! en een brief naar gemeente en parkeerservice gestuurd (en op FB) maar ze weigeren te reageren? :D Had klacht ingediend over de verbalisant bij het BsgW maar die konden me natuurlijk niet verder helpen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Michielos op 26-04-2017 20:31:45 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 26 april 2017 @ 20:52:20 #88
132191 -jos-
Money=Power
pi_170507684
Ergerlijk dit ja. Succes TS, benieuwd hoe het afloopt.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  donderdag 27 april 2017 @ 13:56:40 #89
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_170520568
ze hebben nog altijd niks laten weten. Heb ik het recht om een ingebrekestelling te doen? Ik vind dat ik recht op antwoord heb.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_170523841
Afhandelen van een bezwaar kost tijd. Met een paar weken heb je meestal wel bericht, zeker als het zon'n duidelijke zaak is als bij jou. Hou gewoon de maximale termijnen in de gaten, dan kom je er wel.
Ik heb ooit een parkeerboete gehad voor parkeren op mijn eigen mindervalidenplek (op kenteken) zonder te betalen. Ook een hele maffe en domme actie van de controleur, maar met een simpel bezwaar snel genoeg opgelost.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  donderdag 27 april 2017 @ 20:04:36 #91
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_170527493
quote:
2s.gif Op donderdag 27 april 2017 17:28 schreef WheeleE het volgende:
Afhandelen van een bezwaar kost tijd. Met een paar weken heb je meestal wel bericht, zeker als het zon'n duidelijke zaak is als bij jou. Hou gewoon de maximale termijnen in de gaten, dan kom je er wel.
Ik heb ooit een parkeerboete gehad voor parkeren op mijn eigen mindervalidenplek (op kenteken) zonder te betalen. Ook een hele maffe en domme actie van de controleur, maar met een simpel bezwaar snel genoeg opgelost.
het probleem is dat ik in de tussentijd nog altijd boetes kan krijgen omdat er een nare gast rondloopt die vogelvrij is en geen flauw idee heeft waar ie mee bezig is. Stel ik moet dit betalen om het later terug te krijgen, ik kan echt niet in 1x 2000 euro af gaan tikken ofzo. Het minste wat ze zouden kunnen doen is even reageren dat ze er mee bezig zijn toch? Dan weet ik ook iets namelijk.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_170529176
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:04 schreef Michielos het volgende:

[..]

het probleem is dat ik in de tussentijd nog altijd boetes kan krijgen omdat er een nare gast rondloopt die vogelvrij is en geen flauw idee heeft waar ie mee bezig is. Stel ik moet dit betalen om het later terug te krijgen, ik kan echt niet in 1x 2000 euro af gaan tikken ofzo. Het minste wat ze zouden kunnen doen is even reageren dat ze er mee bezig zijn toch? Dan weet ik ook iets namelijk.
Je kunt wat marge rekenen met uiterlijke betaaldata en herinneringen. Niet ideaal, maar gezien hoe sterk je staat zou je dat risico kunnen nemen. Tenzij je elke dag een prent krijgt heb je een maand of twee om het bezwaar af te wachten. Komende week ff bellen om te informeren of ze t hebben ontvangen en wat de status is kan altijd.

Let wel op dat je met stroop meer vliegen vangt dan met azijn. Verre van ideaal, ik weet het, maar als je gemeente voor je wil laten werken is het verstandig om het qua emoties wat in toom te houden. Voor je het weet lig je onderop de stapel.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_170529198
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:04 schreef Michielos het volgende:

[..]

het probleem is dat ik in de tussentijd nog altijd boetes kan krijgen omdat er een nare gast rondloopt die vogelvrij is en geen flauw idee heeft waar ie mee bezig is. Stel ik moet dit betalen om het later terug te krijgen, ik kan echt niet in 1x 2000 euro af gaan tikken ofzo. Het minste wat ze zouden kunnen doen is even reageren dat ze er mee bezig zijn toch? Dan weet ik ook iets namelijk.
Voor de duidelijkheid : heb je ook maar iets op papier, iets op "zwart en wit" dat jij daar mocht/mag staan met je auto? Of is alles nog steeds mondeling toegezegd?

Heb je inderdaad iets zwart op wit dat je er mag staan : boetes negeren en laat het er dan maar op aankomen zoals anderen ook zeggen.
pi_170529428
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid : heb je ook maar iets op papier, iets op "zwart en wit" dat jij daar mocht/mag staan met je auto? Of is alles nog steeds mondeling toegezegd?

Heb je inderdaad iets zwart op wit dat je er mag staan : boetes negeren en laat het er dan maar op aankomen zoals anderen ook zeggen.
op een iets leukere bewoording,
zie hierboven voor het antwoord op je vraag.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nizno op 27-04-2017 21:22:13 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 27 april 2017 @ 22:08:33 #95
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_170531416
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
boetes negeren en laat het er dan maar op aankomen zoals anderen ook zeggen.
Goed advies. _O- normaal maak je in Nederland bezwaar als je het er niet mee eens bent. Maar gewoon negeren kan je gerust proberen. Kost je alleen meer.

@TS: ik ga er vanuit dat je een 'naheffingsaanslag parkeerbelasting' oid hebt ontvangen. Als je uitstel van betaling wilt - in afwachting van je bezwaar - dan moet je dat expliciet meenemen in het bezwaar. Daarnaast kun je een eind eweg 'in gebreke stellen', maar dat werkt vooral toch andersom. Als je na zes weken niets hebt gehoord dan mag je mauwen.

quote:
Let wel op dat je met stroop meer vliegen vangt dan met azijn. Verre van ideaal, ik weet het, maar als je gemeente voor je wil laten werken is het verstandig om het qua emoties wat in toom te houden. Voor je het weet lig je onderop de stapel.
Precies dit. En juist daarom zou ik die projectleider op een nette manier bellen. Niet beschuldigend, maar aangeven dat je zoals aangegeven in de bewonersbrief je auto had geparkeerd. Nu een boete hebt. Dat je met vertrouwen de beslissing op je bezwaar tegemoet ziet. Maar niettemin wel graag je auto kwijt wilt tijdens de werkzaamheden. En dus wilt weten waar dat wel kan. Daarna pas eventueel verder escaleren richting bijvoorbeeld de wethouder. Maar ik heb de indruk dat TS denkt dat hij met een brief sturen en stampij maken er wel komt. Alleen die brief mag men binnen zes weken beantwoorden en ligt nu waarschijnlijk nog in de postkamer. En iemand die boos is op de parkeerdienst, tsja. Het is niet dat men dat daar nooit mee maakt. Lijkt mij. Dus echt indruk zal het niet maken.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_170536785
Je zou het kunnen omdraaien, vraag de gemeente wat ze gedaan hebben om voor een alternatief te zorgen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 28 april 2017 @ 10:43:40 #97
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_170539121
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid : heb je ook maar iets op papier, iets op "zwart en wit" dat jij daar mocht/mag staan met je auto? Of is alles nog steeds mondeling toegezegd?

Heb je inderdaad iets zwart op wit dat je er mag staan : boetes negeren en laat het er dan maar op aankomen zoals anderen ook zeggen.
ja , ik heb print screens van ALLES gemaakt. Website, bewonersbrief gedownload e.d.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_170547826
Dit topic loopt nu twee weken ik weet niet wat jouw verwachtingen zijn van gemeentes, maar die zou ik maar eens aanpassen.
Eerst denken, dan typen
  dinsdag 2 mei 2017 @ 11:41:25 #99
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_170628896
De gemeente heeft gereageerd en gezegd dat ik volledig gelijk heb. Nee goh? Maar nu de afhandeling. Desbetreffende parkeerwachter is erop aangesproken.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 11:53:38 #100
14328 WheeleE
StrikeE
pi_170629133
Kijk, dat is alvast een stap in de goede richting. Heb je ook al bericht gekregen over de bezwaren die je voor je 2 boetes hebt ingediend? Met het antwoord van de gemeente kunnen ze weinig anders dan beiden gegrond verklaren.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')