abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170305795
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 10:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Eens. Ik gooi dan ook niet de asbak in de plee, alleen maar de smeulende peuken.
Bovendien heb ik niet zoveel met het milieu. Waarom zou ik ook? Ik braaf de nietjes uit de theezakjes knippen voor ze de gftbak ingaan, rest van mijn afval sorteren over glas, karton en plastic, terwijl onze Grote Leiders alweer lopen te dreigen met kernraketten.
Je hoeft ook geen boodschappen te doen voor vanavond, misschien ben je voor etenstijd wel door een auto overreden.
pi_170308038
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:33 schreef blomke het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je een verstopping waar je zo'n knaap voor laat opdraaien? Ik nog nooit in 30 jaar eigen huis. Hangt ook af van je rioolsysteem (gres/wortels en verzakking zijn nadelig) en idd wat je allemaal doet om verstoppingen te voorkomen.

Mijn bescheiden mening is dat als een riool eenmaal goed is aangelegd (gering afschot, 45 graden overgangen, normale aansluitingen, geen frituurvet door de afvoer) met goede materialen (PVC), de kans op verstopping nihil is. Is er een ontwerp- of aanlegfout gemaakt of wortels die via overgangen er in kunnen groeien, neem dan maar een abonnement inderdaad.....
Ik heb er ook maar van afgezien. Thnx :)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')