abonnement Unibet Coolblue
pi_170125601
Beste mensen,

Vandaag komt een garage mijn auto ophalen voor de sloop. Uiteraard krijg ik daar een vergoeding voor. Echter de garage is op de hoogte dat ik de tenaamstellingscode niet in bezit heb, alleen het kentekenbewijs. Garage geeft aan dat zij zelf de code opvragen en de auto afmelden en maken de auto gereed voor sloop??

Ik snap het totaal niet, want ik was namelijk van plan om een nieuwe tenaamstellingscode te bestellen bij RDW maar de garage gaf dus aan dat ze het zelf konden regelen?? Dus dat zou betekenen is dat ze elk auto op straat kunnen optakelen en mee kunnen nemen. Want ze kunnen de code zelf opvragen??

Kan dit überhaupt wel? :{
  maandag 10 april 2017 @ 13:00:14 #2
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_170125621
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:58 schreef Xperia het volgende:
Dus dat zou betekenen is dat ze elk auto op straat kunnen optakelen en mee kunnen nemen. Want ze kunnen de code zelf opvragen?
Toch niet zonder kentekenbewijs.
pi_170125792
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 13:00 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Toch niet zonder kentekenbewijs.
Daar heb ik inderdaad niet bij stil gestaan. Het kentekenbewijs wordt per post naar je toe gestuurd met de tenaamstellingscode, vandaar dat ik het raar vond dat ze het zelf codes kunnen opvragen. Ik dacht dat wordt makkelijk auto's ophalen.
pi_170126304
Mijn Laguna was ooit voor export gegaan. Enige wat ik ze gaf was de meldcode en ik kreeg de vrijwaring toen ze hem kwamen halen.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_170126361
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:58 schreef Xperia het volgende:
Beste mensen,

Vandaag komt een garage mijn auto ophalen voor de sloop. Uiteraard krijg ik daar een vergoeding voor. Echter de garage is op de hoogte dat ik de tenaamstellingscode niet in bezit heb, alleen het kentekenbewijs. Garage geeft aan dat zij zelf de code opvragen en de auto afmelden en maken de auto gereed voor sloop??

Ik snap het totaal niet, want ik was namelijk van plan om een nieuwe tenaamstellingscode te bestellen bij RDW maar de garage gaf dus aan dat ze het zelf konden regelen?? Dus dat zou betekenen is dat ze elk auto op straat kunnen optakelen en mee kunnen nemen. Want ze kunnen de code zelf opvragen??

Kan dit überhaupt wel? :{
Ik heb niks bij mijn auto meegegeven en kreeg alsnog een vrijwaring... Dus het kan.
  maandag 10 april 2017 @ 14:06:47 #6
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170126486
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 13:58 schreef rival het volgende:

[..]

Ik heb niks bij mijn auto meegegeven en kreeg alsnog een vrijwaring... Dus het kan.
Dat is het enige dat er toe doet eigenlijk
pi_170126563
quote:
14s.gif Op maandag 10 april 2017 14:06 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat is het enige dat er toe doet eigenlijk
Behalve dat alsnog .
Je moet er niet op vertrouwen dat het wel goed komt, de vrijwaring moet er zijn vóór de auto meegenomen wordt.
pi_170126827
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:58 schreef Xperia het volgende:
Dus dat zou betekenen is dat ze elk auto op straat kunnen optakelen en mee kunnen nemen. Want ze kunnen de code zelf opvragen??
Gelukkig maar dat de RDW een archief bijhoudt en als er iets mis gaat de schuldige in een seconde is te achterhalen.
  maandag 10 april 2017 @ 16:12:02 #9
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170128813
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 14:11 schreef vannelle het volgende:

[..]

Behalve dat alsnog .
Je moet er niet op vertrouwen dat het wel goed komt, de vrijwaring moet er zijn vóór de auto meegenomen wordt.
Vandaar dat ik "alsnog" niet mee geselecteerd had.. ;)
pi_170129165
quote:
14s.gif Op maandag 10 april 2017 16:12 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Vandaar dat ik "alsnog" niet mee geselecteerd had.. ;)
Vooruit dan maar weer. ;)
pi_170129481
Een keer mega-gezeik mee gehad met een scooter.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_170130420
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:41 schreef halfway het volgende:
Een keer mega-gezeik mee gehad met een scooter.
En ik met een auto.
Moest er samen met mijn broer heen om hem te dwingen de auto eindelijk over te schrijven.
Dat begon uiteraard met een fout van mezelf, ik had de auto niet in goed vertrouwen moeten meegeven natuurlijk.
Het is allemaal goed gekomen maar ik heb er wél van geleerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')