abonnement Unibet Coolblue
pi_170128393
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 15:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Helemaal wel! Je hoeft nog maar een klein stukje. Even bikkelen nog en dan een rondke wandelen met Sally zodat je weer fris voor je college bent.
Ik heb even wat in de keuken geprutst, ik jas er nu de laatste 10 pagina's door en dan over 40 minuten in de auto om een uur te sporten. Snel naar huis, douchen, eten op warmen, college om om 19:00 tot 21:00. Daarna ben ik af :')
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 10 april 2017 @ 15:51:36 #252
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170128397
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 15:48 schreef liedetector het volgende:

[..]

maak me echt nooit zorgen om korstjes...weg before you know it
Ik ook niet. Kostte echt moeite om er niet aan te zitten :X

Ik heb vorige week nog voorgesteld om te stoppen met aan krabben eczeem en korstjes als hij zou stoppen met roken.
Spoilers!
pi_170128424
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 15:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ook niet. Kostte echt moeite om er niet aan te zitten :X

Ik heb vorige week nog voorgesteld om te stoppen met krabben eczeem en korstjes als hij zou stoppen met roken.
hahhahaha!!!! dat zal m leren (ik gelukkig op een muggenreactie na maar das vooral koorts en een kop die in de fik staat) al tig jaar geen klachten meer op die manier.... *klopt af* ik ben gewoon noagal ruig en soms onhandig qua wondjes...
pi_170128485
Gelukkig wordt dit hoofdstuk vanavond behandeld. Ik neem niet zoveel meer op. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 10 april 2017 @ 15:59:36 #255
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170128551
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 15:47 schreef liedetector het volgende:

[..]

en ik maar denken dat jij alle carbs meed ;)
Ik zeg ook niet dat ik ze -op- at.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170128581
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2017 15:56 schreef Lonaa het volgende:
Gelukkig wordt dit hoofdstuk vanavond behandeld. Ik neem niet zoveel meer op. :')
Ik vind het geweldig dat je je goed probeert voor te bereiden op je college _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170128609
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 15:10 schreef Bluezz het volgende:

Ik snap 't.
Helaas is dit wel een veel voorkomend iets ja -O- Ze was wel steeds samen met iemand als er uitslagen kwamen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170128619
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 15:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik ze -op- at.
grinnikt! hoe weet je dan dat ze lekker waren (wil altijd zelf proeven vor een oordeel nl, maar goed kaas en ik is sowieso no-go)
  maandag 10 april 2017 @ 16:04:06 #259
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170128635
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:03 schreef liedetector het volgende:

[..]

grinnikt! hoe weet je dan dat ze lekker waren (wil altijd zelf proeven vor een oordeel nl, maar goed kaas en ik is sowieso no-go)
2 hapjes.
En vervolgens uitserveren.
Kind eet de aangevrotene wel op :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170128640
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik geloof ook dat dat indd in dit geval nooit kwaad kan (ik zou geloof ik alleen nog maar heeeeeel lekker gaan eten en kurkuma hoort daarbij...)
pi_170128650
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:04 schreef fietsie het volgende:

[..]

2 hapjes.
En vervolgens uitserveren.
Kind eet de aangevrotene wel op :)
dierenbeul!!!!
pi_170128687
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het geweldig dat je je goed probeert voor te bereiden op je college _O_
Ik vind mensen die zich niet voorbereiden ook supervervelend :@ Dat is de voornaamste reden. Die stellen namelijk vragen die ze hadden kunnen weten, waardoor alles langer duurt . :')

(Nog 5 bladzijdes)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170128712
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2017 16:06 schreef Lonaa het volgende:
Die stellen namelijk vragen die ze hadden kunnen weten, waardoor alles langer duurt . :')
alsof jre het over werkoverleg hebt bij bedrijf waar ik werk.... *sigh
pi_170128770
Oh, hey, klaar. 5 pagina's uitleg over een schema dat duideijk is.

OMG OMG OMG Pffft.

Dan nu maar sportkleren aantrekken. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170128789
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2017 16:10 schreef Lonaa het volgende:
Oh, hey, klaar. 5 pagina's uitleg over een schema dat duideijk is.

OMG OMG OMG Pffft.

Dan nu maar sportkleren aantrekken. :')
echt en dan strax college!!! hats off to you, ik zou gewoon een tukkie gaan doen!
pi_170128805
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:10 schreef liedetector het volgende:

[..]

echt en dan strax college!!! hats off to you, ik zou gewoon een tukkie gaan doen!
Dat wil ik ook wel heel graag eigenlijk. Maar sport = afspraak, dus stok achter de deur.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 10 april 2017 @ 16:12:17 #267
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170128819
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*

Wij kregen ook altijd vage info als mijn schoonvader bij de longarts vandaan kwam. We zijn toen zelf maar mee gegaan met notitieblok en al.
Een goede vriendin maakt hetzelfde mee en die mag niet mee terwijl moeder geen informatie vraagt. Onbegrijpelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 10-04-2017 16:33:30 ]
Spoilers!
pi_170128873
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 16:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:*

Wij kregen ook altijd vage info als mijn schoonarts bij de longarts vandaan kwam. We zijn toen zelf maar mee gegaan met notitieblok en al.
Een goede vriendin maakt hetzelfde mee en die mag niet mee terwijl moeder geen informatie vraagt. Onbegrijpelijk.
lastig altijd ja...ik ging vaak met mn ,moeder mee (weet ook zeker dat die alles begreep) maar liet mij en mn vader best in the dark wat dat betreft..... (gelukkig goeie band met de assitente dus die vertelde me wel dingen, al mag dat niet natuurlijk) (was trouwens vooral na een slecht nieuws gesprek en die kende mn moeder ondertussen ook wel, die had ook jaren lang les gehad van mn vader dus voelde erg mee geloof ik)
  maandag 10 april 2017 @ 16:16:51 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_170128940
nog anderhalf week dan 2 nachtjes hotel in Groningen en nog 1 maand en dan twee nachtjes Nijmegen *O*

Lonaa ik word al moe als ik jou alleen al lees. Dat geld ook voor Annex en Jeager :P
En voor Mini ook, gek!

Wat ben ik keurig en oud aan het worden, geen haar op mijn hoofd dat nog denkt aan drugs, sex met andere mensen ofzo :')

Iemand hier een strafblad trouwens?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_170128961
Ik denk dat veel artsen behoorlijk onderschatten hoe verkeerd mensen hun woorden kunnen interpreteren. Ik heb zelf ook wel meegemaakt dat ik van een verpleegkundige te horen kreeg dat ik iets tegen een patiënt had gezegd waarvan ik 100% zeker wist dat ik dat niet had gezegd. Dat is best frustrerend. En voor een patiënt nog veel erger als je dus denkt dat je genezen bent terwijl je dat niet bent.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170128967
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 16:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:*

Wij kregen ook altijd vage info als mijn schoonarts bij de longarts vandaan kwam. We zijn toen zelf maar mee gegaan met notitieblok en al.
Een goede vriendin maakt hetzelfde mee en die mag niet mee terwijl moeder geen informatie vraagt. Onbegrijpelijk.
Toen mijn vader de uitslag kreeg van diverse onderzoeken werd hem door het ziekenhuis gevraagd of hij zijn kinderen erbij kon vragen. Broer was niet in de buurt dus zijn zus en ik meegeweest. Bij de andere belangrijke gesprekken was mijn broer er ook bij, en ik maakte notities
We have far more in common than that which devides us..
pi_170128969
Ik heb geen strafblad. :7

De enige keer dat ik met politie in aanraking ben geweest is als getuige van iets waar ik niks mee te maken had en 3 boetes voor geen licht op de middelbare school. :
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 10 april 2017 @ 16:18:27 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_170128978
Goed luisteren is ook een enorme uitdaging als je dit soort uitslagen krijgt..
Sterkte Lie
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_170128987
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Iemand hier een strafblad trouwens?
tenzij je een strafblad krijgt voor het onbedoeld met een verlopen rijbewijs rijden (echt he wat een stomme actie maar me echt nooit opgevallen) is het antwoord nee
pi_170129009
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:18 schreef liedetector het volgende:

tenzij je een strafblad krijgt voor het onbedoeld met een verlopen rijbewijs rijden (echt he wat een stomme actie maar me echt nooit opgevallen) is het antwoord nee
Nee, daar krijg je geen strafblad voor :7

Ik heb een keer een boete gehad voor schuin oversteken. :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170129012
Ik heb soms ook het idee dat hersens blokkeren bij teveel informatie bovenop die angst die mensen vaak hebben bij gesprekken met artsen. Komen ze bij mij om dingen af te spreken na een half uur binnen bij de arts gezeten te hebben...is bijna alle info langs ze heen gegaan. Leg ik alles weer uit, 2 of 3 keer op verschillende manieren...check nog een keer of het begrepen is ( door ze het bijv allemaal te laten herhalen) blijkt achteraf dat het toch niet goed is doorgedrongen.
Bellen dan vaak weer voor diezfde info.
pi_170129029
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, daar krijg je geen strafblad voor :7

Ik heb een keer een boete gehad voor schuin oversteken. :')
echt he en gewoon al een jaar of 5 verlopen ofzo!!! dacht serieus dat ik dan opnieuw examen moest gaan doen (blijkt wel dat ik nooit wordt aangehouden want braaf)
  maandag 10 april 2017 @ 16:20:31 #278
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170129031
Onderdeel van het VIPP programma van de Rijksoverheid is het beschikbaar maken van EPD portalen voor mantelzorgers, om het zodoende mogelijk te maken dat mantelzorgers de bezoekssamenvatting kunnen lezen en daarmee patienten kunnen helpen.

Randvoorwaarde blijft wel dat de betreffende patient hier expliciet toestemming voor moet geven.

Deze functionaliteit moet in de door jullie geschetste situaties mogelijk een hulpmiddel vormen om het gesprek aan te kunnen gaan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170129034
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, daar krijg je geen strafblad voor :7

Ik heb een keer een boete gehad voor schuin oversteken. :')
Dit is niet echt zo toch? Dat kan dus niet.
vind ik
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170129051
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 16:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb soms ook het idee dat hersens blokkeren bij teveel informatie bovenop die angst die mensen vaak hebben bij gesprekken met artsen. Komen ze bij mij om dingen af te spreken na een half uur binnen bij de arts gezeten te hebben...is bijna alle info langs ze heen gegaan. Leg ik alles weer uit, 2 of 3 keer op verschillende manieren...check nog een keer of het begrepen is ( door ze het bijv allemaal te laten herhalen) blijkt achteraf dat het toch niet goed is doorgedrongen.
Bellen dan vaak weer voor diezfde info.
:Y ik herken het en heb er ook alle begrip voor als het om dit soort dingen gaat. Het is niet niks, zo te worden geconfronteerd met je eigen sterfelijkheid. We weten allemaal wel dat er een eind aan komt, maar toch niet als je jong bent.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 april 2017 @ 16:21:28 #281
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170129053
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Iemand hier een strafblad trouwens?
Nope. Nooit met de politie te maken gehad, behalve dan dat vrienden e.d. er werken.
  maandag 10 april 2017 @ 16:21:39 #282
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170129059
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
geen haar op mijn hoofd dat nog denkt aan drugs, sex met andere mensen ofzo :')

Iemand hier een strafblad trouwens?
Wat heeft seks met andere mensen van doen met een strafblad?? ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170129062
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2017 16:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit is niet echt zo toch? Dat kan dus niet.
echt wel...das net al binnen 15 meter |(was het 20?) van een VOP over te steken...kan je echt wel een prent voor krijgen

verder keer prent voor te hard rijden.... en keer roodlicht.... (dat met +60k km per jaar en al tig jaar rijbewijs best netjes dus
pi_170129068
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:20 schreef liedetector het volgende:

echt he en gewoon al een jaar of 5 verlopen ofzo!!! dacht serieus dat ik dan opnieuw examen moest gaan doen (blijkt wel dat ik nooit wordt aangehouden want braaf)
Dat was vroeger wel zo! :D Maar nu gelukkig niet meer. Vijf jaar is wel idioot lang om rond te blijven rijden met een verlopen rijbewijs _O- Kan me voorstellen dat mensen dat expres doen om kosten te besparen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170129076
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:21 schreef liedetector het volgende:

[..]

echt wel...das net al binnen 15 meter |(was het 20?) van een VOP over te steken...kan je echt wel een prent voor krijgen
Ik heb een disclaimer geplaatst in mn post :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170129084
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2017 16:20 schreef Lonaa het volgende:

Dit is niet echt zo toch? Dat kan dus niet.
vind ik
Jawel :Y Ik was 16 of zo. Al eventjes geleden dus. En ik was altijd heel braaf :') Wachten op groen licht terwijl er al heel lang niemand aan kwam en zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170129104
Ook hier geen strafblad, nooit echt mee te maken gehad, behalve als getuige van een ongeluk. En een van mijn vroegere vrienden is hoofdagent (dat was degene samen met zijn collega'sdie vluchtelingen in een boot wilde doen en de boot dan lek schieten)
We have far more in common than that which devides us..
pi_170129108
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Kan me voorstellen dat mensen dat expres doen om kosten te besparen.
ik had een verwarrende papieren met blijkbaar 2 data... 1 dat je 70 wordt en andere dat ie verloopt....nooit opgevallen gewoon

maar goed laatst ook een keer iets met een bezwaar en de opmering dat ze kopie vroegen van geldige ID...denk wat bedoelen ze nou joh, heb toch een kopie opgestuurd... was ook al bijna jaar verlopen (ik suck in data ofzo)
  maandag 10 april 2017 @ 16:27:01 #289
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170129184
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:23 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik had een verwarrende papieren met blijkbaar 2 data... 1 dat je 70 wordt en andere dat ie verloopt....nooit opgevallen gewoon

maar goed laatst ook een keer iets met een bezwaar en de opmering dat ze kopie vroegen van geldige ID...denk wat bedoelen ze nou joh, heb toch een kopie opgestuurd... was ook al bijna jaar verlopen (ik suck in data ofzo)
Stuurt jouw gemeente geen herinnering?
De gemeente waar ik woon stuurt van alle documenten die zij uitgeven een herinnering aan je adres zoals geregistreerd in de landelijk toegankelijke GBS.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 10 april 2017 @ 16:27:05 #290
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170129185
Ilja Gort gaat in Gort over de Grens | vanaf vrijdag 28 april 20:25 NPO 2
https://www.avrotros.nl/g(...)-gort-over-de-grens/
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170129205
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was vroeger wel zo! :D Maar nu gelukkig niet meer. Vijf jaar is wel idioot lang om rond te blijven rijden met een verlopen rijbewijs _O- Kan me voorstellen dat mensen dat expres doen om kosten te besparen.
nou trouwens zeg je nu wel, maar stel dat ik in die tijd een ongeluk gehad had (klopt af en al 15 jaar dik geen schade gereden en was het niet eens mijn schuld) was ik wel de sjaak geweest (dus kosten besparen voor die 4 tientjes is onzin....
  maandag 10 april 2017 @ 16:28:54 #292
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170129232
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 16:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb soms ook het idee dat hersens blokkeren bij teveel informatie bovenop die angst die mensen vaak hebben bij gesprekken met artsen. Komen ze bij mij om dingen af te spreken na een half uur binnen bij de arts gezeten te hebben...is bijna alle info langs ze heen gegaan. Leg ik alles weer uit, 2 of 3 keer op verschillende manieren...check nog een keer of het begrepen is ( door ze het bijv allemaal te laten herhalen) blijkt achteraf dat het toch niet goed is doorgedrongen.
Bellen dan vaak weer voor diezfde info.
Maar ze mogen wel stemmen
~O> ~O>
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170129234
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Stuurt jouw gemeente geen herinnering?
De gemeente waar ik woon stuurt van alle documenten die zij uitgeven een herinnering aan je adres zoals geregistreerd in de landelijk toegankelijke GBS.
denk dat je GBA bedoeld...en nee niet gehad dus...maar er ging op dat adres wel meer mis met de post door 4 nummers 1 op een klein stukkie en buren die zich niet geroepen voelde dan even je post te geven...... na een jaar of 4 ben ik ook gestopt met hun post in de bus stoppen daardoor (krijg je dan)
pi_170129432
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Maar ze mogen wel stemmen
~O> ~O>
Alleen heeft t een niks te maken met t ander w/
  maandag 10 april 2017 @ 16:39:20 #295
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170129445
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 16:38 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Alleen heeft t een niks te maken met t ander w/
Weet ik, vandaar die smiley's
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170129466
Ook met die smileys is het gewoon een kutopmerking die nergens op slaat.
  maandag 10 april 2017 @ 16:45:37 #297
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170129563
Mijn ID is ook twee maanden verlopen. Had echt, echt geen tijd. Elke keer als ik plande om pasfoto's te laten maken was er weer een bouwvakker ofzo die me ergens voor nodig had.
Uiteindelijk vorige week aangevraagd. Nu nog tijd vinden voor het ophalen. Ik wist het wel want inderdaad gewoon een brief gekregen. Maar ik heb een rijbewijs en die functioneert prima als ID.

Ik heb geen strafblad. Wel een stuk of 3 boetes voor een paar km per uur te hard rijden. 3 Stomme parkeerboetes. 1 Voor brommerrijden zonder helm op mijn 15e. 1 Keer per ongeluk zwartgereden in de trein op mijn 13e.

En op mijn 16e ben ik op Terschelling opgepakt omdat ik met 20 man onze naam op een lantaarnpaal schreef in buitengewoon beschonken toestand. Ik was de enige waarvan de politie zag dat ze het deed dus ik werd meegenomen in de bus.
Spoilers!
pi_170129630
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 16:45 schreef Lucky_Strike het volgende:


En op mijn 16e ben ik op Terschelling opgepakt omdat ik met 20 man onze naam op een lantaarnpaal schreef in buitengewoon beschonken toestand. Ik was de enige waarvan de politie zag dat ze het deed dus ik werd meegenomen in de bus.
_O-
pi_170129685
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 16:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn ID is ook twee maanden verlopen. Had echt, echt geen tijd. Elke keer als ik plande om pasfoto's te laten maken was er weer een bouwvakker ofzo die me ergens voor nodig had.
Uiteindelijk vorige week aangevraagd. Nu nog tijd vinden voor het ophalen. Ik wist het wel want inderdaad gewoon een brief gekregen. Maar ik heb een rijbewijs en die functioneert prima als ID.

Ik heb geen strafblad. Wel een stuk of 3 boetes voor een paar km per uur te hard rijden. 3 Stomme parkeerboetes. 1 Voor brommerrijden zonder helm op mijn 15e. 1 Keer per ongeluk zwartgereden in de trein op mijn 13e.

En op mijn 16e ben ik op Terschelling opgepakt omdat ik met 20 man onze naam op een lantaarnpaal schreef in buitengewoon beschonken toestand. Ik was de enige waarvan de politie zag dat ze het deed dus ik werd meegenomen in de bus.
die 13 tot 16 jarige actiesken ik ook wel...en dus ook het bureau van binnen (ze hadden toen eens moeten weten)
  maandag 10 april 2017 @ 16:52:07 #300
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170129691
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 16:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

_O-
Ik heb werkelijk geen idee meer van hoe of wat. We liepen richting camping met mensen waarvan ik er niet één kende voor die avond. Ineens werd er een stift rondgegeven en even later zat ik in een politiebusje. De volgende ochtend werd ik zonder pardon van bet eiland gezet met de eerste boot door de mensen waarbij ik logeerde.
Ik was 3 dagen op het eiland geweest.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')