abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 april 2017 @ 22:59:02 #1
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_170119477
Hoi allemaal,

Over 2 maanden wordt ik aan mijn voet geopereerd, ik heb een tailors bunion. Dat is een knobbel aan het kleine teen gewricht en die komt omdat het bot ervoor tever naar buiten staat. De chirurg gaat het bot doorzagen en naar binnen plaatsen en een botknobbel bij het gewricht verwijderen.

Nu heb ik gehoord dat ik een maand met mijn voet omhoog mag zitten en ben ik nu vast wat dingen aan het regelen. De eerste paar dagen ga ik naar casa di mama omdat ik verwacht dat ik echt weinig zal kunnen met die voet.

Ik wil een rolstoel regelen voor als ik naar buiten ga. Ik woon 3 hoog zonder lift dus thuis zal ik gewoon wat voorzichtig hupsen denk ik. Ik krijg een revalidatieschoen maar ver lopen gaat 'm niet worden in het begin.

Ik mag een ding lenen dat ik om mijn voet kan doen zodat ik kan douchen want die voet mag ook niet nat worden. En ik wil een krukje in de douche zodat ik zittend kan douchen.

Ik ga wanneer ik weer thuis ben Albert.nl mijn boodschapjes laten bezorgen. En vrienden vragen of ze voor me willen koken en af en toe een was draaien en ophangen.

Verder koop ik een paar extra jurken want dat is makkelijk met aankleden en een stapel boxershorts want ik zal wel inkijk hebben als mijn voet omhoog ligt.

Hebben jullie nog andere tips en trucs? Dingen waar ik nu niet bij stilsta maar dan wel tegen ga komen?
  zondag 9 april 2017 @ 23:06:53 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_170119706
laptop met films/series binnen handbereik.

succes met operatie en revalidatie ^O^

hoe ga je dat doen met een rolstoel als je drie hoog woont? ik neem aan dat het is om buiten te begeven of om binnenhuis rond te rijden?
  zondag 9 april 2017 @ 23:08:11 #3
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_170119741
Zo'n douchekrukje kan je gratis lenen via een instelling met goedkeuring van je zorgverzekering.. Weet niet welke regio je zit, maar hier gaat het om Medipoint.. Misschien sowieso handig om eens op zo'n site te kijken naar dingen die makkelijk kunnen zijn (bijvoorbeeld een bedtafeltje)..

Ook tegen de verveling misschien vast wat boeken en films regelen en iemand lief aankijken voor wat huishoudelijke klusjes die je niet uit kan voeren na je operatie?

Succes in ieder geval!!
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_170119924
Je woont drie hoog zonder lift... De rolstoel ga je buiten aan een fietsenrek knopen?

Het is maar een maandje. Reken er gewoon op dat je niet zoveel buiten zal komen. Je kan wel lopen, maar je mag wil je voet gewoon niet belasten. Ik denk dat krukken stukken praktischer zullen zijn dan een rolstoel, en dat beperkt vermoedelijk ook de tijd dat je je voet omlaag hebt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 9 april 2017 @ 23:34:58 #5
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_170120285
Het is een portiekflat waar 8 woningen op uitkomen. Ik kan hem beneden in de entree zetten. Ik twijfel nog even of ik hem misschien beter in mijn berging kan zetten maar dan heb ik steeds hulp nodig om hem een trap op te tillen.

Mijn appartement is niet zo heel groot en ik kan wel iets hupsen en lopen dus ik denk dat ik 'm niet nodig heb binnen.
  zondag 9 april 2017 @ 23:37:59 #6
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_170120323
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 23:14 schreef Jordy-B het volgende:
Je woont drie hoog zonder lift... De rolstoel ga je buiten aan een fietsenrek knopen?

Het is maar een maandje. Reken er gewoon op dat je niet zoveel buiten zal komen. Je kan wel lopen, maar je mag wil je voet gewoon niet belasten. Ik denk dat krukken stukken praktischer zullen zijn dan een rolstoel, en dat beperkt vermoedelijk ook de tijd dat je je voet omlaag hebt.
Ik dacht zelf aan een rolstoel met zo'n slee voor m'n voet eraan. Dat maakt het ook makkelijker om ergens heen te gaan want dan hoef ik niet na te denken of mijn voet wel omhoog kan. Of dat in de bus 2 stoelen bezet houdt en bang ben dat er iemand op gaat zitten ofzo.
  zondag 9 april 2017 @ 23:39:16 #7
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_170120337
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo'n douchekrukje kan je gratis lenen via een instelling met goedkeuring van je zorgverzekering.. Weet niet welke regio je zit, maar hier gaat het om Medipoint.. Misschien sowieso handig om eens op zo'n site te kijken naar dingen die makkelijk kunnen zijn (bijvoorbeeld een bedtafeltje)..

Ook tegen de verveling misschien vast wat boeken en films regelen en iemand lief aankijken voor wat huishoudelijke klusjes die je niet uit kan voeren na je operatie?

Succes in ieder geval!!
Oh een bedtafeltje is ook wel handig. Ik ga morgen bellen met mijn verzekeraar om te kijken hoe en wat voor een rolstoel en krukje. Maar ik vraag ook om een tafeltje.
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 07:05:56 #8
155227 crew  Guppy
dus
pi_170121612
Het is een maandje. Daar ga je toch niet serieus een hele rolstoel voor regelen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_170123566
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 07:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is een maandje. Daar ga je toch niet serieus een hele rolstoel voor regelen?
Ik ga niet een hele maand binnenzitten. Sowieso, ik ben nu nog werkloos maar stel dat ik werk heb, hoe kom ik anders naar mijn werk als ik het niet haal om naar de bushalte te lopen?
  maandag 10 april 2017 @ 10:50:34 #10
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_170123591
Ik heb mijn verzekeraar gebeld en daarna de thuiszorg. Ik kan een rolstoel en douchekruk etcetera van ze lenen. Ik hoef daarvoor alleen een paar dagen vantevoren te bellen en ze te reserveren. Ze worden dan bezorgd.

Dat is best fijn geregeld.
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 13:26:44 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_170125987
Up to you natuurlijk, maar ik zou eerder naar krukken kijken. Zeker gezien je woonsituatie.

Ik zou ook even informeren naar hoe de thuiszorg aankijkt tegen het stallen van de rolstoel in de openbare ruimte van je appartementencomplex. Wat doe je als de stoel beschadigd wordt, of gestolen? Lijkt me de moeite waard om dat van te voren af te dekken.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 10 april 2017 @ 13:51:43 #12
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_170126257
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 13:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Up to you natuurlijk, maar ik zou eerder naar krukken kijken. Zeker gezien je woonsituatie.

Ik zou ook even informeren naar hoe de thuiszorg aankijkt tegen het stallen van de rolstoel in de openbare ruimte van je appartementencomplex. Wat doe je als de stoel beschadigd wordt, of gestolen? Lijkt me de moeite waard om dat van te voren af te dekken.
Daarover ben ik inderdaad even na aan het denken. Je komt het gebouw niet binnen zonder sleutel en ik heb maar 7 buren, maar toch. Gelukkig heb ik ook een berging maar die zit op -1.

Ik heb voor binnenshuis (na de eerste week) wel een wandelstok liggen, maar ik verwacht na een week wel weer iets te kunnen lopen. Van en naar 't toilet enzo.

De rolstoel is om naar buiten te kunnen zonder me zorgen te hoeven maken of ik het wel redt en of op locatie ik mijn been omhoog kan houden. Ook heb ik mijn handen vrij wat handig is als ik een boodschap moet doen of ze ergens anders voor nodig heb.

Ik heb zelf ooit 2 weken met krukken gelopen. Hoewel ze handig zijn voor kleine stukjes zijn ze dat niet als je verder moet dan een 50 tot 100 meter als je niet gewend bent ermee te lopen.
pi_170126456
Je moet ook niet meer dan kleine stukjes willen lopen, want je bent aan het revalideren. Hoe denk je dat een rolstoel is als je dat niet gewend bent?

In het OV krijg je met krukken altijd een zitplaats. Dan win je het zelfs van zwangere vrouwen en bejaarden.

Boodschappen laat je bezorgen, toch?

En hoe denk je dat het bij een sollicitatiegesprek oogt als je aan komt rollen ipv als je rechtop met krukken binnenkomt? Als dat dan toch een argument is.

Je moet het zelf weten, maar ik denk dat krukken verstandiger zijn dan een rolstoel. Zwaarder in gebruik, maar dat dwingt je dan ook om je rust te nemen.

Zorg dat je één of twee cold-packs in huis haalt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_170128196
Regel krukken. Als het eenzelfde soort operatie is als een hallux valgus dan zit je eerste 10 dagen in een spalk. Mag je de voet niet belasten. Daarna 4 weken loopgips. Veel hooghouden naar voorzichtig belasten.
Dan kun je met krukken beter lopen dan in je rolstoel rijden. Dat is best wel zwaar als je het niet gewend bent.

Ik zat in huis op een burostoel om overal te komen. Buiten liep ik op krukken. Na een week komen de muren van je huis op je af!
De nieuwe krukken hebben trouwens ergonomische handvaten, scheelt in de pijn in je handen.
  maandag 10 april 2017 @ 18:33:32 #15
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_170131282
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 15:42 schreef Charlie_Brown het volgende:
Regel krukken. Als het eenzelfde soort operatie is als een hallux valgus dan zit je eerste 10 dagen in een spalk. Mag je de voet niet belasten. Daarna 4 weken loopgips. Veel hooghouden naar voorzichtig belasten.
Dan kun je met krukken beter lopen dan in je rolstoel rijden. Dat is best wel zwaar als je het niet gewend bent.

Ik zat in huis op een burostoel om overal te komen. Buiten liep ik op krukken. Na een week komen de muren van je huis op je af!
De nieuwe krukken hebben trouwens ergonomische handvaten, scheelt in de pijn in je handen.
De operatie is wel iets anders denk ik. De arts vertelde mij dat ik geen gips krijg maar een revalidatieschoen. Ik mag er ook meteen op lopen maar de belasting moet voorzichtig gebeuren. Lopen zal de eerste dagen tot een week niet kunnen vanwege de pijn.

Zeker in het begin gaat het veel pijn doen als ik mijn voet niet omhoog houdt. En hoewel ik de eerste dagen zeker rust ga houden zie ik het niet zitten om een maand thuis te zitten.

Ter informatie: als ik ergens heen wil ben ik afhankelijk van het openbaar vervoer. Fietsen en autorijden kan en mag niet de eerste maand. Ik ben bang dat het te pijnlijk wordt als ik met mijn voet omlaag van a naar b reis.

Voor ik bijvoorbeeld in het centrum ben ben ik een half uur verder en naar wat ik hoor gaat het in het begin binnen enkele minuten veel pijn doen als ik mijn voet niet omhoog houdt. Dat is waarom ik aan een rolstoel denk, met een beensteun heb ik in elk geval altijd de mogelijkheid om mijn voet omhoog te houden.

Dat ik er 15 minuten over doe om bij de bushalte te komen omdat dat zwaar is met zo'n stoel vind ik minder erg.
  maandag 10 april 2017 @ 18:41:03 #16
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_170131426
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 14:04 schreef Jordy-B het volgende:
Je moet ook niet meer dan kleine stukjes willen lopen, want je bent aan het revalideren. Hoe denk je dat een rolstoel is als je dat niet gewend bent?

In het OV krijg je met krukken altijd een zitplaats. Dan win je het zelfs van zwangere vrouwen en bejaarden.

Boodschappen laat je bezorgen, toch?

En hoe denk je dat het bij een sollicitatiegesprek oogt als je aan komt rollen ipv als je rechtop met krukken binnenkomt? Als dat dan toch een argument is.

Je moet het zelf weten, maar ik denk dat krukken verstandiger zijn dan een rolstoel. Zwaarder in gebruik, maar dat dwingt je dan ook om je rust te nemen.

Zorg dat je één of twee cold-packs in huis haalt.
Ik hoorde dat een rolstoel met ongetrainde armen wel pittig is. Ik heb zelf ooit op krukken gelopen en dat was ook pittig. Ik had de eerste dagen wel spierpijn.

Ik verwacht niet dat ik hele dagen in de rolstoel zit, maar hem vooral te gebruiken als ik naar buiten ga, bijvoorbeeld naar de bioscoop, terras, sollicitatie om mijn voet omhoog te kunnen houden maar ook om grotere stukken te kunnen overbruggen.

Van het solliciteren krijg ik sowieso 1 week vrijstelling, mogelijk langer maar ik denk niet dat ik dat echt nodig ga hebben zodra ik niet meer suf ben van pijnstillers en ik kleine stukjes kan lopen.

Coldpacks zal ik halen, zijn die tegen de zwelling?
  maandag 10 april 2017 @ 18:54:54 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170131756
Die rolstoel komt van pas als iemand je kan duwen. Ik zie het eerlijk gezegd nog niet gebeuren dat je daar regelmatig mee de bus gaat nemen.

Gelukkig gaat een maand snel.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 11 april 2017 @ 00:50:12 #18
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_170140635
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 18:54 schreef Lienekien het volgende:
Die rolstoel komt van pas als iemand je kan duwen. Ik zie het eerlijk gezegd nog niet gebeuren dat je daar regelmatig mee de bus gaat nemen.

Gelukkig gaat een maand snel.
Ik ga t zien. De bussen hier zijn wel aangepast voor mensen in een rolstoel gelukkig en mijn lijn is behalve tijdens de spits nooit druk. :)
pi_170175530
In huis kun je inderdaad een burostoel op wieltjes als trippelstoel gebruiken, met je goede voet kun je je voortbewegen.
pi_170197117
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:35 schreef fietsmiep het volgende:
In huis kun je inderdaad een burostoel op wieltjes als trippelstoel gebruiken, met je goede voet kun je je voortbewegen.
Ja mentaal heb ik de bureaustoel van mijn vader al geconfisqueerd. O-)
pi_170233632
Krijg je geen aangepaste schoen? Bij mijn moeder hebben ze ook zo'n soort operatie gedaan een aantal jaren geleden, naast het stuk bot verplaatsen bij de teen hebben ze toen bij haar ook een aantal tenen rechtgezet, kootjes verwijderd + een stuk bot van de zijkant (aandoening waarbij het bot aan de zijkant zomaar gaat groeien) van haar voet gezaagd.

Ze heeft niet op krukken gelopen of een rolstoel gehad maar kreeg een aangepaste schoen waarbij de zool aan de voorkant hoger was dan aan de achterkant zodat ze met lopen alleen maar op haar hak steunde. Die schoen heeft ze iets langer dan 2 maanden moeten dragen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 april 2017 @ 11:11:03 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_170233759
Leen ook een grijper, als dat mogelijk is. Je wilt niet weten hoe vaak je iets laat vallen :+



En zoals hierboven al gezegd: verwacht niet dat je moeiteloos uit de voeten kunt met een rolstoel. Die leenstoelen zijn meestal niet de wendbaarste, vooral omdat die zijn bedoeld om geduwd te worden en minder om zelf te rijden. En als je dat niet gewend bent, is dat behoorlijk lastig [/ervaring]

Krukken werden al aangeraden, daar ben ik het mee eens. Maakt je een stuk wendbaarder, wel is het verstandig om er geen grote afstanden mee te lopen zolang je nog het liefste omhoog zit met je voet.

En jurken? Trek een lekkere joggingbroek aan. Veel praktischer.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_170234218
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 11:00 schreef Alieda-R het volgende:
Krijg je geen aangepaste schoen? Bij mijn moeder hebben ze ook zo'n soort operatie gedaan een aantal jaren geleden, naast het stuk bot verplaatsen bij de teen hebben ze toen bij haar ook een aantal tenen rechtgezet, kootjes verwijderd + een stuk bot van de zijkant (aandoening waarbij het bot aan de zijkant zomaar gaat groeien) van haar voet gezaagd.

Ze heeft niet op krukken gelopen of een rolstoel gehad maar kreeg een aangepaste schoen waarbij de zool aan de voorkant hoger was dan aan de achterkant zodat ze met lopen alleen maar op haar hak steunde. Die schoen heeft ze iets langer dan 2 maanden moeten dragen.
collega van mij is ook in twee sessies aan teenproblen geholpen, ze liep na paar dagen al rond.
Rolstoel lijkt mij een beetje te veel van goede
pi_170234382
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 11:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

collega van mij is ook in twee sessies aan teenproblen geholpen, ze liep na paar dagen al rond.
Rolstoel lijkt mij een beetje te veel van goede
Rolstoel hoeft inderdaad niet. Mijn moeder liep ook meteen weer rond terwijl ze bij haar nog veel meer in haar voeten hadden gesneden/gezaagd. Maar daarom ook die aangepaste schoen die ervoor zorgde dat ze met lopen niet op de voorkant van de voet steunde.
pi_170242523
Een rolstoel is vooral om de eerste weken wat verder te kunnen komen dan een paar stappen, en bijvoorbeeld met vrienden ergens naartoe te gaan omdat lang lopen (ook met krukken) het niet gaat worden de eerste weken. Krukken overweeg ik ook erbij te doen, en mij werd ook nog een soort koepel voor onder de dekens aangeraden zodat de deken niet op mijn voet ligt als ik ga slapen.

Joggingbroek zal ik nog gaan halen. Ik bedacht me dat jurken ook niet handig zijn als het slecht weer is.

@Alieda: ik krijg ook een revalidatieschoen. Maar bij mij gaan ze niet in de tenen snijden maar in het kleine teen gewricht en het bot dat daarvoor zit, dat is halverwege mijn voet ongeveer. Mogelijk dat dat verschil maakt? Ik heb zelf wat ervaringsverhalen gelezen van mensen met hetzelfde en hoewel de meeste mensen na een paar dagen al wel weer kleine stukjes kunnen lopen zijn de meesten het erover eens dat een rolstoel handig is als je iets verder wil dan een paar meter omdat dat in het begin niet gaat, en je je voet zoveel mogelijk omhoog moet houden. In dat opzicht wil ik het mezelf gemakkelijk maken en op die manier zoveel mogelijk mobiliteit behouden.
  zaterdag 15 april 2017 @ 18:30:45 #26
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170242751
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 22:59 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik mag een ding lenen dat ik om mijn voet kan doen zodat ik kan douchen want die voet mag ook niet nat worden.
Dat kan ook gewoon met een plastictas/afvalzak erom.. Ook als je de straat op gaat met regen enzo..

[ Bericht 3% gewijzigd door Zolderkamer op 15-04-2017 18:48:10 ]
pi_170249665
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 april 2017 18:30 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat kan ook gewoon met een plastictas/afvalzak erom.. Ook als je de straat op gaat met regen enzo..
Zo heb ik het eerder ook eens gedaan, deze is wat makkelijker in het gebruik. Geen gedoe met postelastiek enzo ;)
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:03:40 #28
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170249877
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 22:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Zo heb ik het eerder ook eens gedaan, deze is wat makkelijker in het gebruik. Geen gedoe met postelastiek enzo ;)
Tja dat ding vouw je vast niet zo in je broekzak.. Maar alles heeft zn voor en nadelen.. :Y
pi_170249949
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:03 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Tja dat ding vouw je vast niet zo in je broekzak.. Maar alles heeft zn voor en nadelen.. :Y
Das ook weer zo. #mental note: altijd n plastic zak meenemen. :)
pi_170253857
Volgens mij zie je de operatie een beetje te rooskleurig in.

Ik ken diverse mensen die zo'n operatie gehad hebben. Wel aan de grote teen. Maar als je echt wilt dat het goed herstelt mag je echt niet lopen. Ik zou een maandje bij je moeder gaan zitten.
pi_170254006
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 08:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij zie je de operatie een beetje te rooskleurig in.

Ik ken diverse mensen die zo'n operatie gehad hebben. Wel aan de grote teen. Maar als je echt wilt dat het goed herstelt mag je echt niet lopen.
niet mee eens.
  zondag 16 april 2017 @ 09:20:37 #32
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_170254081
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 09:13 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

niet mee eens.
Dat is een verschil tussen de operatie die ik krijg en de operatie aan de grote teen. Bij mijn operatie (kleine teen gewricht en voorliggend bot) mag je meteen lopen. Alleen wil je dat niet vanwege de pijn in het begin. Wel moet je voet een maand omhoog.
pi_170254371
Beste tip die ik je kan geven is om je pijnstillers spiegel goed te houden. Ik kreeg van het ziekenhuis een schema mee voor 3 dagen. Ik heb gevaagd of ik dat langer mocht doorzetten en dat was goed. Verder het is een verse wond. Doe rustig aan.
  zondag 16 april 2017 @ 11:19:35 #34
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_170255270
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 09:59 schreef potjecreme het volgende:
Beste tip die ik je kan geven is om je pijnstillers spiegel goed te houden. Ik kreeg van het ziekenhuis een schema mee voor 3 dagen. Ik heb gevaagd of ik dat langer mocht doorzetten en dat was goed. Verder het is een verse wond. Doe rustig aan.
Die zal ik onthouden. Dank je!
pi_170256277
Kan je niet andere mensen voor je naar beneden sturen als er buitenshuis iets moet gebeuren? Ik zie niet in waarom het nodig is om zo moeilijk te doen als je voor je herstel het beste een maand met je voet omhoog kan zitten. Is een maandje bij je moeder zitten geen optie?

Sterkte trouwens met de operatie en het herstel.
  zondag 16 april 2017 @ 14:04:51 #36
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_170257682
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 12:33 schreef DoubleDip het volgende:
Kan je niet andere mensen voor je naar beneden sturen als er buitenshuis iets moet gebeuren? Ik zie niet in waarom het nodig is om zo moeilijk te doen als je voor je herstel het beste een maand met je voet omhoog kan zitten. Is een maandje bij je moeder zitten geen optie?

Sterkte trouwens met de operatie en het herstel.
Ik zie het vooral niet zitten om een maand binnen te blijven. Er zijn genoeg mensen die een handje willen helpen. Met een rolstoel kan ik mijn voet omhoog houden, dus dat lijkt me een prima oplossing.
pi_170272134
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 14:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik zie het vooral niet zitten om een maand binnen te blijven. Er zijn genoeg mensen die een handje willen helpen. Met een rolstoel kan ik mijn voet omhoog houden, dus dat lijkt me een prima oplossing.
Zolang die helpende handjes je rolstoel kunnen duwen is het een goede oplossing. Maar als je denkt dat je in je eentje met zo'n leenrolstoel makkelijk van A naar B kunt, vergeet het maar. Daar zijn die dingen niet echt op gemaakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 17 april 2017 @ 00:16:13 #38
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_170276477
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zolang die helpende handjes je rolstoel kunnen duwen is het een goede oplossing. Maar als je denkt dat je in je eentje met zo'n leenrolstoel makkelijk van A naar B kunt, vergeet het maar. Daar zijn die dingen niet echt op gemaakt.
Ik hoor dat van meer mensen. Nu had ik eerder het idee dat dat wel makkelijk zou zijn dus ik zal me erop instellen en moeite doen mensen bereid te vinden me een beetje rond te rijden. Vergt wat planning maar dat komt wel goed denk ik.
pi_170283456
Ik denk dat het inderdaad goed is om vooraf je netwerk in beeld te hebben maar nog niet teveel vast te leggen (behalve belangrijke afspraken). Als je met veel pijn zit heb je wellicht een stuk minder behoefte aan bezig zijn dan je nu denkt.
Ook die rolstoel zou ik niet vooraf al ophalen. Als blijkt dat je na de operatie echt niet met krukken kunt en graag naar buiten wil, dan is die ook nog snel genoeg opgehaald bij de zorgwinkel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 17 april 2017 @ 23:55:40 #40
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_170298664
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik denk dat het inderdaad goed is om vooraf je netwerk in beeld te hebben maar nog niet teveel vast te leggen (behalve belangrijke afspraken). Als je met veel pijn zit heb je wellicht een stuk minder behoefte aan bezig zijn dan je nu denkt.
Ook die rolstoel zou ik niet vooraf al ophalen. Als blijkt dat je na de operatie echt niet met krukken kunt en graag naar buiten wil, dan is die ook nog snel genoeg opgehaald bij de zorgwinkel.
Ze worden de dag vantevoren allemaal thuisbezorgd. Mijn ouders wonen een flink eind weg, dus in dat opzicht is het niet zo eenvoudig ze even op te halen. Mijn verzekering vergoed het allemaal dus ik heb er zelf verder geen kosten aan en als ik het niet gebruik kan ik het als ik weer in mijn eigen huis ben ophalen.

Ik heb het er trouwens nog met mijn ouders over gehad en ik kan er ook langer dan een week blijven. De eerste dagen nemen ze wanneer nodig om beurten vrij zodat ik niet alleen thuis ben. Dat is wel fijn.
  maandag 12 juni 2017 @ 12:11:38 #41
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_171639530
Het is even geleden dat ik dit topic opende. Inmiddels ben ik geopereerd dus tijd voor een update.

De operatie zelf was afgelopen donderdag en is helemaal goed gegaan volgens de chirurg. Wel heeft hij het doorgezaagde bot met schroefjes vast moeten zetten terwijl hij dat liever had willen voorkomen. Maar hij verzekerde me dat ik daar niks van zou merken.
De nasleep was wat minder, de knieblock die ze gaven had namelijk geen effect, ik kon alles nog bewegen en voelen. Ik kreeg vervolgens morfine tegen de pijn en dat hielp wel prima.

Toen ik wat wakkerder werd voelde ik me vooral erg misselijk, en heb ik veel overgegeven, en dat hield aan tot de volgende ochtend. Nog steeds voel ik me licht draaierig en moe van de narcose maar elke dag iets minder.

Ik heb uiteindelijk zowel de rolstoel als krukken besteld en daar ben ik erg blij om. Op krukken kan ik binnenshuis uit de voeten en buitenshuis voor de langere stukken is de rolstoel erg fijn. Niet dat ik al erg veel naar buiten ga want de afgelopen dagen was ik behoorlijk duf (waarschijnlijk vanwege de morfine) en heb ik best veel geslapen.

Ik was wat verbaasd door alle medicatie die ik meekreeg. 4 soorten pijnstillers (waarvan 1 optioneel als de eerste 3 niet afdoende werken), laxerend drankje, maagbeschermer, injecties bloedverdunner en vitamine c.

Fijn is trouwens dat ik maar 2 weken met mijn voet omhoog hoef ipv een maand. Daarna nog 4 weken met een revalidatieschoen en dan 6 weken wijde schoenen. Dat is wel goed te overzien.
pi_171639605
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Het is even geleden dat ik dit topic opende. Inmiddels ben ik geopereerd dus tijd voor een update.

De operatie zelf was afgelopen donderdag en is helemaal goed gegaan volgens de chirurg. De nasleep was wat minder, de knieblock die ze gaven had namelijk geen effect, ik kon alles nog bewegen en voelen. Ik kreeg vervolgens morfine tegen de pijn en dat hielp wel prima.

Toen ik wat wakkerder werd voelde ik me vooral erg misselijk, en heb ik veel overgegeven, en dat hield aan tot de volgende ochtend. Nog steeds voel ik me licht draaierig en moe van de narcose maar elke dag iets minder.

Ik heb uiteindelijk zowel de rolstoel als krukken besteld en daar ben ik erg blij om. Op krukken kan ik binnenshuis uit de voeten en buitenshuis voor de langere stukken is de rolstoel erg fijn. Niet dat ik al erg veel naar buiten ga want de afgelopen dagen was ik behoorlijk duf (waarschijnlijk vanwege de morfine) en ik best veel geslapen.

Ik was wat verbaasd door alle medicatie die ik meekreeg. 4 soorten pijnstillers (waarvan 1 optioneel als de eerste 3 niet afdoende werken), laxerend drankje, maagbeschermer, injecties bloedverdunner en vitamine c.

Fijn is trouwens dat ik maar 2 weken met mijn voet omhoog hoef ipv een maand. Daarna nog 4 weken met een revalidatieschoen en dan 6 weken wijde schoenen. Dat is wel goed te overzien.
Jeetje heftig! Gelukkig is de operatie achter de rug. Fijn ook dat je minder lang met je been omhoog hoeft. Veel sterkte de komende tijd.
pi_171639701
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Het is even geleden dat ik dit topic opende. Inmiddels ben ik geopereerd dus tijd voor een update.

De operatie zelf was afgelopen donderdag en is helemaal goed gegaan volgens de chirurg. Wel heeft hij het doorgezaagde bot met schroefjes vast moeten zetten terwijl hij dat liever had willen voorkomen. Maar hij verzekerde me dat ik daar niks van zou merken.
De nasleep was wat minder, de knieblock die ze gaven had namelijk geen effect, ik kon alles nog bewegen en voelen. Ik kreeg vervolgens morfine tegen de pijn en dat hielp wel prima.

Toen ik wat wakkerder werd voelde ik me vooral erg misselijk, en heb ik veel overgegeven, en dat hield aan tot de volgende ochtend. Nog steeds voel ik me licht draaierig en moe van de narcose maar elke dag iets minder.

Ik heb uiteindelijk zowel de rolstoel als krukken besteld en daar ben ik erg blij om. Op krukken kan ik binnenshuis uit de voeten en buitenshuis voor de langere stukken is de rolstoel erg fijn. Niet dat ik al erg veel naar buiten ga want de afgelopen dagen was ik behoorlijk duf (waarschijnlijk vanwege de morfine) en heb ik best veel geslapen.

Ik was wat verbaasd door alle medicatie die ik meekreeg. 4 soorten pijnstillers (waarvan 1 optioneel als de eerste 3 niet afdoende werken), laxerend drankje, maagbeschermer, injecties bloedverdunner en vitamine c.
.
laxerend drankje is logisch bij morfine, maagbeschermers zijn ook logisch bij pijnstillers
Fijn dat het achter de rug is
  maandag 12 juni 2017 @ 12:39:13 #44
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_171640230
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Het is even geleden dat ik dit topic opende. Inmiddels ben ik geopereerd dus tijd voor een update.

De operatie zelf was afgelopen donderdag en is helemaal goed gegaan volgens de chirurg. Wel heeft hij het doorgezaagde bot met schroefjes vast moeten zetten terwijl hij dat liever had willen voorkomen. Maar hij verzekerde me dat ik daar niks van zou merken.
De nasleep was wat minder, de knieblock die ze gaven had namelijk geen effect, ik kon alles nog bewegen en voelen. Ik kreeg vervolgens morfine tegen de pijn en dat hielp wel prima.

Toen ik wat wakkerder werd voelde ik me vooral erg misselijk, en heb ik veel overgegeven, en dat hield aan tot de volgende ochtend. Nog steeds voel ik me licht draaierig en moe van de narcose maar elke dag iets minder.

Ik heb uiteindelijk zowel de rolstoel als krukken besteld en daar ben ik erg blij om. Op krukken kan ik binnenshuis uit de voeten en buitenshuis voor de langere stukken is de rolstoel erg fijn. Niet dat ik al erg veel naar buiten ga want de afgelopen dagen was ik behoorlijk duf (waarschijnlijk vanwege de morfine) en heb ik best veel geslapen.

Ik was wat verbaasd door alle medicatie die ik meekreeg. 4 soorten pijnstillers (waarvan 1 optioneel als de eerste 3 niet afdoende werken), laxerend drankje, maagbeschermer, injecties bloedverdunner en vitamine c.

Fijn is trouwens dat ik maar 2 weken met mijn voet omhoog hoef ipv een maand. Daarna nog 4 weken met een revalidatieschoen en dan 6 weken wijde schoenen. Dat is wel goed te overzien.
Fijn dat de operatie achter de rug is! Beterschap!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_171640350
Beterschap.
  maandag 12 juni 2017 @ 12:54:51 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_171640588
Goed herstel toegewenst!
The love you take is equal to the love you make.
pi_171649236
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:18 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

laxerend drankje is logisch bij morfine, maagbeschermers zijn ook logisch bij pijnstillers
Fijn dat het achter de rug is
Bloedverdunner injecties zijn ook logisch, is namelijk eigenlijk anti stolling medicatie, tegen bloedstolsels met alle gevolgen van dien :Y
hardcoholic
  maandag 12 juni 2017 @ 20:59:41 #48
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_171651384
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 19:42 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Bloedverdunner injecties zijn ook logisch, is namelijk eigenlijk anti stolling medicatie, tegen bloedstolsels met alle gevolgen van dien :Y
Ik snap wel waarom al die medicatie nodig is, ben het alleen totaal niet gewend. En ik ben blij dat de doktoren er wel allemaal aan gedacht hebben want zonder alles zou ik heel wat slechter af zijn.
  maandag 12 juni 2017 @ 21:00:05 #49
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_171651397
@ alle anderen:
dank jullie voor de lieve wensen. :)
pi_171651506
Sprry, t elaat, niet goe dopgelet.

[ Bericht 96% gewijzigd door Spanky78 op 12-06-2017 21:04:54 (ik zie, te laat) ]
Whatever...
pi_171704908
Inmiddels is het een week na de operatie. Ik bedacht me dat het misschien voor andere mensen interessant is als ik mijn ervaring deel. Ik opende dit topic immers om zelf ervaringen van anderen te horen.

Vanaf dinsdag gebruik ik geen morfine meer voor de pijnstilling, enkel nog paracetamol en naproxen. Mijn voet is ook wat gevoeliger merk ik maar het is wel te doen. Wat ook fijn is is dat mijn hoofd helderder is en ik wat minder slaap. Niet dat ik veel meer doe dan lezen en soms wat gamen maar het voelt of ik meer aan mn dag heb.

Ook merk ik dat het vele liggen en met voet omhoog zitten mijn lijf in de weg begint te zitten. De spieren in mijn rechterbeen zijn pijnlijk en trekken net alsof ik ze overstrek. Ik probeer veel af te wisselen in houding en mijn knie en enkel regelmatig wat te bewegen om ze soepel te houden. Ook heb ik spierpijn in mijn handen en armen van de krukken en rolstoel, ik had gedacht dat dat snel minder zou worde door gewenning maar het wordt eigenlijk steeds meer.

Iemand enig idee hoe ik de spierpijn in mijn been kan verminderen?

Volgende week donderdag mag ik terug naar t ziekenhuis en gaat het verband eraf en krijg ik hopelijk een revalidatieschoen. Dat zou me een stuk mobieler maken dan ik nu ben.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juni 2017 @ 09:56:43 #52
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_171705169
Veel moeten zitten vergt veel van je lijf. Probeer je been zoveel mogelijk te bewegen zonder het te belasten. Luchtfietsen en zo :) Kijk eens of het helpt als je een kussen onder je onderbeen legt zodat je been niet aldoor gestrekt ligt maar gebogen. Dat vermindert de spanning op je spieren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_171707066
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Veel moeten zitten vergt veel van je lijf. Probeer je been zoveel mogelijk te bewegen zonder het te belasten. Luchtfietsen en zo :) Kijk eens of het helpt als je een kussen onder je onderbeen legt zodat je been niet aldoor gestrekt ligt maar gebogen. Dat vermindert de spanning op je spieren.
Ik wissel mijn houding wel veel af, zodat mijn been wisselend gestrekt of gebogen is.

Goeie tip om wat intensiever te bewegen. Suf maar ik heb behalve wat buigen en strekken nog niet veel gedaan. Luchtfietsen it is
^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juni 2017 @ 12:18:30 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_171708122
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik wissel mijn houding wel veel af, zodat mijn been wisselend gestrekt of gebogen is.

Goeie tip om wat intensiever te bewegen. Suf maar ik heb behalve wat buigen en strekken nog niet veel gedaan. Luchtfietsen it is
^O^
Zo'n soort apparaatje kan ook helpen, ik heb alleen geen idee of je dat kunt lenen bij de thuiszorg of zo:

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_171859851
Vandaag was de dag dat het verband eraf mocht. Maar niet zonder eerst mn moeder en tante een hartverzakking te bezorgen. In de badkamer had ik gedouched, en dat ging steeds prima, tot ik vandaag uitgleed en op m'n herstellende voet viel. Omdat ik van schrik keihard gilde stonden mm tante en moeder 2 tellen later geschrokken op de badkamer. Gelukkig viel het allemaal mee, alleen mn enkel licht gekneusd.

In het ziekenhuis hebben ze t verband eraf gehaald en de knopen van de hechtingen afgeknipt. De rest lost vanzelf op. Hoewel mijn voet nog best dik is is al goed te zien wat het resultaat is. De zijkant is nu helemaal recht en tussen de tenen zit ruimte. Heel apart om te zien zo.

Ik heb een revalidatieschoen gekregen en mag nu weer gaan lopen. Mijn enkel is helaas best stijf, en mijn voet nog best pijnlijk dus voorzichtig aan maar.
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 juni 2017 @ 15:28:21 #56
22592 crew  Ole
pi_171859996
Krijg je ook fysio? Je spieren zijn best wel van slag en dat zou goed kunnen helpen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_171862024
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:28 schreef Ole het volgende:
Krijg je ook fysio? Je spieren zijn best wel van slag en dat zou goed kunnen helpen!
Nee, heb ik niet over gehoord.
Inmiddels een paar uur verdererk ik dat het lopen snel steeds beter gaat. T gaat wel op een bejaard tempo maar de pijn word snel minder.

Wel is mn voet nog dik en heb ik weinig gevoel in mijn kleine teen. Dat laatste zou zo kunnen blijven, maar ook terug kunnen komen als de zwelling wegtrekt. Dat is even afwachten.
  zondag 25 juni 2017 @ 19:43:34 #58
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_171944582
Eerst trok de zwelling lekker vlot weg, ik had weinig last en ben lekker aan de wandel gegaan.

Maar vandaag had ik na een kwartiertje lopen ineens een bult ter grootte van een ei op de bovenkant van mijn voet. Na evenlang mijn voet omhoog te hebben gehouden is het weer weg en zobgaat t nu steeds wanneer ik mijn voet omlaag houdt. Ik heb er verder geen last van, ja t gaat kloppen na n half uur ofzo, maar t doet niet meer pijn dan de wond zelf.

Iemand enig idee of het kwaad kan en wat ik t beste kan doen? Behalve als dit morgen nog zo is even naar de orthopedie afdeling bellen natuurlijk. :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 juni 2017 @ 20:09:56 #59
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_171945513
Hoog houden dus. Dat is vocht dat naar beneden zakt als je overeind staat. Blijven bewegen is belangrijk maar die zwelling geeft aan dat je te veel doet. Wat schreef je ook alweer in de OP?

quote:
Nu heb ik gehoord dat ik een maand met mijn voet omhoog mag zitten
Ik kan aardig rekenen en volgens mij is die maand echt nog niet om O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_171953540
Mijn broertje heeft dit toevallig gehad bij zijn grote teen. Ik heb een weeklang geen fatsoenlijk gesprek met hem gehad omdat hij 'm nogal aan het spacen was van de medicijnen 😶

Hij moest overigens terug naar het ziekenhuis want zijn hechtingen zaten te strak. Ik weet niet hoe het precies aanvoelt, maar ook goed om in de gaten te houden voor iemand die deze operatie aan gaat.

Zelf heb ik ooit mijn scheenbeen gebroken gehad en een langere tijd in een rolstoel gezeten en met krukken gelopen. Ik masseerde mijn been ook af en toe (begin kon dit niet want had van top tot teen gips). Hielp ook wel tegen stijve spieren
pi_172714993
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 20:09 schreef Rewimo het volgende:
Hoog houden dus. Dat is vocht dat naar beneden zakt als je overeind staat. Blijven bewegen is belangrijk maar die zwelling geeft aan dat je te veel doet. Wat schreef je ook alweer in de OP?

[..]

Ik kan aardig rekenen en volgens mij is die maand echt nog niet om O-)
Ik wilde net een update plaatsen en zie dat ik hier niet op gereageerd had.

De verpleegkundige gaf zelf aan dat ik gewoon weer mocht gaan lopen, zoveel als ik wilde. Ik denk, met in zijn achterhoofd dat het vanzelf zoveel pijn zou gaan doen dat ik wel stopte. Het gebied van en rond mijn kleine was toen nog vrijwel helemaal gevoelloos dus die vlieger ging niet op.

Ik heb na die dag wel wat rustiger aan gedaan en mijn voet veel onhoog gehouden. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mevrouw_voor_jou op 27-07-2017 15:58:15 ]
  donderdag 27 juli 2017 @ 15:54:22 #62
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172715061
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 15:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik wilde net een update plaatsen en zie dat ik hier niet op gereageerd had.

De verpleegkundige gaf zelf aan dat ik gewoon weer mocht gaan lopen, zoveel als ik wilde. Ik denk, met in zijn achterhoofd dat het vanzelf zoveel pijn zou gaan doen dat ik wel stopte. Het gebied van en rond mijn kleine was toen nog vrijwel helemaal gevoelloos dus die blieger ging niet op.

Ik heb na die dag wel wat rustiger aan gedaan en mijn voet veel onhoog gehouden. :)
Hoe gaat het nu?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_172715125
En dan de update. Ik heb de afgelopen periode afwisselend gelopen en met m'n voet omhoog gezeten. Het lopen op de darco schoen ging steeds beter en stukje bij beetje werd de zwelling minder en mijn voet minder blauw.

Daarmee kwam ook het gevoel terug in mijn voet en hoewel het regelmatig wel pijn doet is dit beter dan dat dove gevoel dat ik vrij lange tijd had.

Vandaag had ik een controle, er zijn foto's gemaakt. Alles zag er heel goed uit, het bot en de wond zijn goed genezen, het litteken ziet er mooi uit. Ik heb dat regelmatig ingesmeerd met een vette creme om de huid soepel te houden. Er zitten 2 kleine titanium schroeven in het bot van mijn kleine teen, dat ziet er wel gek uit.

Vanaf vandaag mag ik weer op wijde schoenen lopen. Dit doe ik inmiddels en het loopt wel een beetje gek, en ik ben benieuwd of ik spierpijn ga krijgen nu ik weer moet wennen aan 'normaal' lopen.
  donderdag 27 juli 2017 @ 16:08:24 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172715328
Fijn! Ik hoop dat het goed blijft gaan!
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Miss SHO donderdag 27 juli 2017 @ 17:12:08 #65
22592 crew  Ole
pi_172716663
Tip: probeer zoveel mogelijk 'normaal' te lopen (niet mank) . Is lastig maar anders kun je last van je rug en heupen krijgen.
Moest ik ook van fysio toen ik uit het gips kwam
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_172716991
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:12 schreef Ole het volgende:
Tip: probeer zoveel mogelijk 'normaal' te lopen (niet mank) . Is lastig maar anders kun je last van je rug en heupen krijgen.
Moest ik ook van fysio toen ik uit het gips kwam
Dank voor de tip, ik doe mijn best zo normaal mogelijk te lopen. T trekt ook wel snel bij overigens. :)
  Moderator / Miss SHO donderdag 27 juli 2017 @ 17:30:27 #67
22592 crew  Ole
pi_172717053
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:27 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dank voor de tip, ik doe mijn best zo normaal mogelijk te lopen. T trekt ook wel snel bij overigens. :)
Gelukkig hoefde jij ook niet zo lang in het gips ;)
Sterkte met je verdere herstel!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 28 juli 2017 @ 00:50:53 #68
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_172728466
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:30 schreef Ole het volgende:

[..]

Gelukkig hoefde jij ook niet zo lang in het gips ;)
Sterkte met je verdere herstel!
Ik heb zelfs helemaal geen gips gehad, alleen drukverband voor 2 weken.

Het went overigens wel snel om wwer gewoon te lopen, heb wel flink spierpijn maar dat gaat vast wel over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')