abonnement Unibet Coolblue
pi_170123791
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dat doet Bosz niet. Die gaat gewoon nog eens 4 wedstrijden met sterkste elftal spelen. Heb dan ook juist meer angst voor PSV-uit
Ondanks de kritiek op Bosz vind ik wel dat hij een stuk sneller doorselecteert dan Frank dat deed. Ik vrees alleen nog een beetje voor younes en traore op de vleugels als Dolberg weer fit is, al lijken Kluivert en Neres wel steeds nadrukkelijker in beeld te komen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 10 april 2017 @ 11:06:48 #52
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170123825
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ondanks de kritiek op Bosz vind ik wel dat hij een stuk sneller doorselecteert dan Frank dat deed. Ik vrees alleen nog een beetje voor younes en traore op de vleugels als Dolberg weer fit is, al lijken Kluivert en Neres wel steeds nadrukkelijker in beeld te komen.
Dat zegt dan vooral iets over Frank.

Bosz speelt gewoon al 25+ wedstrijden met Younes, Traore, Veltman en Sinkgraven. Dat heeft niks weg van doorselecteren. Ja Gudelj, die is doorgeselecteerd.
wooblabalurg
pi_170123921
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 11:06 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat zegt dan vooral iets over Frank.

Bosz speelt gewoon al 25+ wedstrijden met Younes, Traore, Veltman en Sinkgraven. Dat heeft niks weg van doorselecteren. Ja Gudelj, die is doorgeselecteerd.
Tja, Veltman of Tete is een keuze. Tete overtuigde ook lange tijd niet, hoewel hij de laatste keren dat hij wel speelde in betere vorm zat. Wat Sinkgraven betreft, daar stond eerst Dijks. Dus ja, daar is ook doorgeselecteerd of de keuze je nou bevalt of niet. Daarbij zie je langzaamaan ook dat Viergever vaker de backpositie krijgt met Riedewald of de Ligt in het centrum.
Op het middenveld zijn naast Gudelj toch ook wel Riedewald / Bazoer geslachtofferd ten faveure van Schöne. Wat mij betreft geen onverstandige keuze.
De vleugels blijven een probleem, maar wie had Bosz daar in vredesnaam moeten doorselecteren? Clement? Cerny? Beiden nou niet echt overtuigend. Uiteindelijk is hij noodgedwongen uitgekomen bij Kluivert, maar dat is een A-junior. In de winterstop is Neres gehaald, die ook langzaamaan zijn plek krijgt.
Niet doorselecteren is wat anders dan spelers opstellen die jou niet bevallen natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_170123956
Semi off-topic, maar ik haalde zojuist m'n Ajax shirt uit de was, zie ik dat het rugnummer er half af is gegaan :{ Komt dit vaker voor met bedrukking van die shirts? Ziet er echt niet uit nu en ik baal er flink van.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_170123967
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 17:37 schreef MaxC het volgende:

[..]

Zag er erg knullig uit. Alsof de bal pijn deed of hij er bang voor was
Zou het niet erg vinden als Veltman lekker vertrekt komende zomer.

quote:
15s.gif Op maandag 10 april 2017 11:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Semi off-topic, maar ik haal zojuist m'n Ajax shirt uit de was, zie ik dat het rugnummer er half af is gegaan :{ Komt dit vaker voor met bedrukking van die shirts? Ziet er echt niet uit nu en ik baal er flink van.
Te heet gewassen?
pi_170123981
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:15 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Te heet gewassen?
40 graden, binnenstebuiten, zonder centrifugeren. Zoals op het waslabel stond.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 10 april 2017 @ 11:21:13 #57
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170124045
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tja, Veltman of Tete is een keuze. Tete overtuigde ook lange tijd niet, hoewel hij de laatste keren dat hij wel speelde in betere vorm zat. Wat Sinkgraven betreft, daar stond eerst Dijks. Dus ja, daar is ook doorgeselecteerd of de keuze je nou bevalt of niet. Daarbij zie je langzaamaan ook dat Viergever vaker de backpositie krijgt met Riedewald of de Ligt in het centrum.
Op het middenveld zijn naast Gudelj toch ook wel Riedewald / Bazoer geslachtofferd ten faveure van Schöne. Wat mij betreft geen onverstandige keuze.
De vleugels blijven een probleem, maar wie had Bosz daar in vredesnaam moeten doorselecteren? Clement? Cerny? Beiden nou niet echt overtuigend. Uiteindelijk is hij noodgedwongen uitgekomen bij Kluivert, maar dat is een A-junior. In de winterstop is Neres gehaald, die ook langzaamaan zijn plek krijgt.
Niet doorselecteren is wat anders dan spelers opstellen die jou niet bevallen natuurlijk.
Je moet doorselecteren op het moment dat een speler niet voldoet. Veltman voldoet niet, Tete wel echter kreeg Tete geen kans tot paar weken terug.

Dijks is na een paar wedstrijden al afgeschreven, dus Sink staat daar al minstens een half seizoen te zwemmen. Laatste tijd Viergever is stukken beter, dat wel.

Op de vleugels had Bosz moeten doorselecteren. Dat er geen ideale kandidaat is doet er niet toe. Je hebt toch een jeugdopleiding? Die moeten toch iets opleiden? Als je huidige spelers niet voldoen schuif je door tot je bij de C1 komt.

Bosz deed dat niet en liet toe hoe er geschutterd werd. Dat Younes nu af en toe een doelpuntje pakt en Traore acties maakt in de spits doet daar niets aan af. Die vleugels zijn Ajax-onwaardig en als je daar t hele seizoen mee door gaat accepteer je dat je overkomt als pauperclub. Ajax moet beter zijn dan dat. En niet jaloers hoeven zijn op de vleugelspelers van PEC of Twente.
wooblabalurg
  maandag 10 april 2017 @ 11:21:24 #58
457189 Iknietweten
ik weet het allemaal niet
pi_170124052
quote:
15s.gif Op maandag 10 april 2017 11:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Semi off-topic, maar ik haalde zojuist m'n Ajax shirt uit de was, zie ik dat het rugnummer er half af is gegaan :{ Komt dit vaker voor met bedrukking van die shirts? Ziet er echt niet uit nu en ik baal er flink van.
Hopelijk is het wel een tiental, dan heb je nog een cijfer over.
pi_170124063
quote:
15s.gif Op maandag 10 april 2017 11:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Semi off-topic, maar ik haalde zojuist m'n Ajax shirt uit de was, zie ik dat het rugnummer er half af is gegaan :{ Komt dit vaker voor met bedrukking van die shirts? Ziet er echt niet uit nu en ik baal er flink van.
Jammer dat het een Ajax-shirt is. Heeinz zoekt namelijk een Feyenoord-shirt. :)
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 11:22:09 #60
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170124066
Nou ben ik een voorstander van eigen jeugd, maar C'tjes in het eerste gaan zetten vind ik wel wat ver gaan hoor
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 10 april 2017 @ 11:22:40 #61
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170124073
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 11:21 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je moet doorselecteren op het moment dat een speler niet voldoet. Veltman voldoet niet, Tete wel echter kreeg Tete geen kans tot paar weken terug.

Dijks is na een paar wedstrijden al afgeschreven, dus Sink staat daar al minstens een half seizoen te zwemmen. Laatste tijd Viergever is stukken beter, dat wel.

Op de vleugels had Bosz moeten doorselecteren.Dat er geen ideale kandidaat is doet er niet toe. Je hebt toch een jeugdopleiding? Die moeten toch iets opleiden? Als je huidige spelers niet voldoen schuif je door tot je bij de C1 komt.

Bosz deed dat niet en liet toe hoe er geschutterd werd. Dat Younes nu af en toe een doelpuntje pakt en Traore acties maakt in de spits doet daar niets aan af. Die vleugels zijn Ajax-onwaardig en als je daar t hele seizoen mee door gaat accepteer je dat je overkomt als pauperclub. Ajax moet beter zijn dan dat. En niet jaloers hoeven zijn op de vleugelspelers van PEC of Twente.
Wat :')
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 10 april 2017 @ 11:22:56 #62
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170124080
quote:
15s.gif Op maandag 10 april 2017 11:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Semi off-topic, maar ik haalde zojuist m'n Ajax shirt uit de was, zie ik dat het rugnummer er half af is gegaan :{ Komt dit vaker voor met bedrukking van die shirts? Ziet er echt niet uit nu en ik baal er flink van.
Ik heb t ook gehad maar dat was dit jaar bij t babyblauwe uitshirt van toen Zlatan en VDV er nog speelden.
wooblabalurg
pi_170124088
quote:
7s.gif Op maandag 10 april 2017 07:54 schreef Vasion het volgende:

[..]

Om vervolgens Ajax te zien ploeteren tegen Heerenveen. :D Oja, Ajax moet ook nog winnen. :o
Ik weet niet of het je id aaopgevallen, maar Ajax zit in een prima vorm.
Gino ♥
pi_170124106
Lekker tegen Schalke met Kluivert Traore en Neres spelen. Höwedes gaat gek worden van zo'n zwevende spits.
Gino ♥
  maandag 10 april 2017 @ 11:25:28 #65
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170124114
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:22 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Wat :')
Wat ik zeg is dat als je Ronaldo niet rendeert je geen Neymar op de bank hoeft te hebben. Het jonge talent dat je hebt kan het namelijk onmogelijk nog slechter doen dan het tragische rendement van je Ronaldo. Met Younes kun je eigen alleen maar omhoog, ook al zet je er een paal neer heb je tenminste nog iets om mee te kaatsen. Maar dat is logisch.
wooblabalurg
  maandag 10 april 2017 @ 11:27:49 #66
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170124145
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:22 schreef Tagliano het volgende:
Nou ben ik een voorstander van eigen jeugd, maar C'tjes in het eerste gaan zetten vind ik wel wat ver gaan hoor
Lijkt me ook wel sterk dat de linksbuitens van de A1, A2, B1 en B2 allemaal niet voldoen. Maar in dat geval zul je wel moeten. Of je bent krankzinnig en blijft hetzelfde proberen.
wooblabalurg
pi_170124180
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 11:21 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je moet doorselecteren op het moment dat een speler niet voldoet. Veltman voldoet niet, Tete wel echter kreeg Tete geen kans tot paar weken terug.
Tete was ook een tijd vrij matig hoor. De laatste tijd lijkt het weer beter te gaan. Overigens ging het ook echt weer niet zo heel erg dramatisch met Veltman. Dit is echt een kwestie van persoonlijke voorkeur, niet zozeer van 'weigeren door te selecteren'.

quote:
Dijks is na een paar wedstrijden al afgeschreven, dus Sink staat daar al minstens een half seizoen te zwemmen. Laatste tijd Viergever is stukken beter, dat wel.
Ja dat zeg ik, er is doorgeselecteerd. Daarbij is het op de back positie zetten van een aanvallende middenvelder een keuze waarbij je een verdedigende kwetsbaarheid accepteert. Bosz heeft het in mijn ogen veel te lang aangekeken, maar hier komt zo langzamerhand wel verandering in.
quote:
Op de vleugels had Bosz moeten doorselecteren. Dat er geen ideale kandidaat is doet er niet toe. Je hebt toch een jeugdopleiding? Die moeten toch iets opleiden? Als je huidige spelers niet voldoen schuif je door tot je bij de C1 komt.

Bosz deed dat niet en liet toe hoe er geschutterd werd. Dat Younes nu af en toe een doelpuntje pakt en Traore acties maakt in de spits doet daar niets aan af. Die vleugels zijn Ajax-onwaardig en als je daar t hele seizoen mee door gaat accepteer je dat je overkomt als pauperclub. Ajax moet beter zijn dan dat. En niet jaloers hoeven zijn op de vleugelspelers van PEC of Twente.
Dat is natuurlijk een leuke fantasie, maar verder niet zo realistisch. Je ziet bij veel jongens die in Jong meedoen toch al wel dat op JL niveau voetballen al best de nodige aanpassing vergt. Laat staan in de eredivisie. Natuurlijk moet je niet met deze vleugels willen spelen, maar het probleem daarbij ligt niet bij een gebrek aan doorselecteren, maar bij een gebrek aan realistische alternatieven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 11:30:28 #68
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170124187
Wat een briljant topic blijft dit bij tijd en wijle
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 10 april 2017 @ 11:31:52 #69
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170124211
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 11:25 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat ik zeg is dat als je Ronaldo niet rendeert je geen Neymar op de bank hoeft te hebben. Het jonge talent dat je hebt kan het namelijk onmogelijk nog slechter doen dan het tragische rendement van je Ronaldo. Met Younes kun je eigen alleen maar omhoog, ook al zet je er een paal neer heb je tenminste nog iets om mee te kaatsen. Maar dat is logisch.
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 11:27 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel sterk dat de linksbuitens van de A1, A2, B1 en B2 allemaal niet voldoen. Maar in dat geval zul je wel moeten. Of je bent krankzinnig en blijft hetzelfde proberen.
Lijkt mij meer een probleem voor Overmars, bij deze kan je in mijn ogen onmogelijk de schuld bij Bosz leggen.
Hij heeft Cerny geprobeerd aan het begin van het seizoen, voldeed niet.
Ghazi was in de ogen van Bosz niet beter dan Traore. Daar kan je het mee eens zijn, maar daar heeft hij voor gekozen. Is nou niet dat Ghazi het zo geweldig deed.
op links heeft hij enkel Younes, en zelfs daar heeft hij al verscheidene keren Cassierra gezet.
nu dat Kluivert en Neres een beetje in de picture komen, zie je ook een stijging in speelminuten.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_170124290
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:30 schreef Tagliano het volgende:
Wat een briljant topic blijft dit bij tijd en wijle
pi_170124294
Zou wat zijn als Zivkovic opeens op dreef is tegen Feyenoord en twee goals scoort in de kuip :+
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  maandag 10 april 2017 @ 11:37:43 #72
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170124311
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:36 schreef marp0 het volgende:
Zou wat zijn als Zivkovic opeens op dreef is tegen Feyenoord en twee goals scoort in de kuip :+
zou overigens prima zijn om volgen seizoen er bij te hebben als 2e/3e spits. zeker om in de laatste minuten in te brengen met zijn snelheid tegen een moegestreden defensie. Liever hem er (echt) bij dan de Hunt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 10 april 2017 @ 11:40:50 #73
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170124350
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:31 schreef mokkiemok het volgende:

[..]


[..]

Lijkt mij meer een probleem voor Overmars, bij deze kan je in mijn ogen onmogelijk de schuld bij Bosz leggen.
Hij heeft Cerny geprobeerd aan het begin van het seizoen, voldeed niet.
Ghazi was in de ogen van Bosz niet beter dan Traore. Daar kan je het mee eens zijn, maar daar heeft hij voor gekozen. Is nou niet dat Ghazi het zo geweldig deed.
op links heeft hij enkel Younes, en zelfs daar heeft hij al verscheidene keren Cassierra gezet.
nu dat Kluivert en Neres een beetje in de picture komen, zie je ook een stijging in speelminuten.
Ik leg bij niemand de schuld. Dit gaat niet om wie de schuld heeft.

Dit gaat om Ajax, zo'n mooie club met zulke prut vleugelspelers. Dat doet dan toch pijn aan je ogen als je voor de club bent. Oke, er zijn geen ideale vervangers, en nu? Spelen we al het hele seizoen ermee, omdat er niemand anders is in Amsterdam?

Dat is toch om te janken. Ik denk dat er prima een linksbuiten vanuit de jeugd doorgeschoven had kunnen worden, al is het maar voor 1 wedstrijd als een motivatie voor de jeugd en een signaal voor Younes die voor zn plek moet vrezen. Nu snap ik wel dat hij elke keer als een dolle gaat dribbelen, mag toch blijven beginnen. Dat is geen topsport, dat is geen Ajax. Younes en 0 backup is Achilles-niveau.
wooblabalurg
  maandag 10 april 2017 @ 11:44:55 #74
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_170124414
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 11:40 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik leg bij niemand de schuld. Dit gaat niet om wie de schuld heeft.

Dit gaat om Ajax, zo'n mooie club met zulke prut vleugelspelers. Dat doet dan toch pijn aan je ogen als je voor de club bent. Oke, er zijn geen ideale vervangers, en nu? Spelen we al het hele seizoen ermee, omdat er niemand anders is in Amsterdam?

Dat is toch om te janken. Ik denk dat er prima een linksbuiten vanuit de jeugd doorgeschoven had kunnen worden, al is het maar voor 1 wedstrijd als een motivatie voor de jeugd en een signaal voor Younes die voor zn plek moet vrezen. Nu snap ik wel dat hij elke keer als een dolle gaat dribbelen, mag toch blijven beginnen. Dat is geen topsport, dat is geen Ajax. Younes en 0 backup is Achilles-niveau.
ben ik helemaal met je eens, maar jeugd doorschuiven gaat natuurlijk niet zomaar. is gewoon een klimaatverschilletje. Overmars had gewoon, zoals wij hier al riepen, aan het begin van het seizoen een linkervleugenaanvaller moeten halen. Dat heeft hij nagelaten.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_170124488
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:44 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ben ik helemaal met je eens, maar jeugd doorschuiven gaat natuurlijk niet zomaar. is gewoon een klimaatverschilletje. Overmars had gewoon, zoals wij hier al riepen, aan het begin van het seizoen een linkervleugenaanvaller moeten halen. Dat heeft hij nagelaten.
Sowieso al jaren, kom op man, Overmars was zo'n beetje de laatste behoorlijke buitenspeler die we hebben gehad. Wat hebben daar debielen gelopen de laatste jaren zeg, Boerrigter, Younes, Cuenca, noem maar op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')